دارو براي بزرگ شدن سينه

خواص دارویی و گیاهی

آرشیو موضوعی

شما در حال حاضر اینجا هستید :

تغذیه و سلامتی

سلامت زنان

سلامت مردان

دارو براي بزرگ شدن سينه

سلامت کودکان

سلامت میانسالان

سلامت روان

سلامت جنسی

اعتیاد و سیگار

پوست و مو

دهان و دندان

تناسب اندام

ویتامین و مکمل

انواع دارو ها

انواع بیماری

همه خانم ها دوست دارند سینه های خوش فرم و زیبا داشته باشند و با روش های سریع و بدون جراحی به فرم ایده آل برسند . در این مقاله از مجله سلامتی راستینه ، روش هایی برای بزرگ کردن سینه ها با داروهای گیاهی آماده کرده ایم ، با ما همراه باشید .

 

برای رشد سینه ها می توانید روغن جوانه گندم را به مدت ۱۰ دقیقه ( در جهت عقربه های ساعت) روی سینه ها ماساژ دهید . این عمل باعث افزایش جریان خون در سینه ها شده و به اکسیژن رسانی و غذا رسانی بهتر برای سوخت و ساز موضع کمک میکند . روغن جوانه گندم ، سرشار از ویتامین E است و استفاده از آن ، از افتادگی سینه ها جلوگیری نموده و در دراز مدت آنها را سفت نگه می دارد . برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب به مدت یک ماه ، ۲ تا ۳ بار در روز این ماساژ را انجام دهید .

استفاده از این مورد را حتما برای شما پیشنهاد میدهیم و بعد مدت کوتاهی پس از استفاده مشاهده بهتر شدن خوش فرم شدن سینه های خود میشوید فقط موضوع مورد اهمیت استفاده دقیق و منظم روغن جوانه گندم برای بزرگ کردن سینه میباشد, چون اگر به صورت منظم و دقیق استفاده نشود اثر خاصی از آن دیده نمیشود

 

یکی از پر طرفدارترین گیاهان دارویی است که به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسیدهای چرب موجود در آن ، بافت سینه ها را تحریک کرده و باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه ها شود . نخل ارّه ای ، به صورت قرص ، کپسول یا چای عرضه می شود . بانوان محترم می توانند ۲ یا ۳ فنجان چای نخل ارّه ای را روزانه به مدت چند ماه استفاده کنند . برای تعیین دوز حتماً با پزشک خود مشورت کنید .

 

سرشار از فیتو استروژن هایی می باشد که برای رشد بافت سینه ها همواره توصیه می شود . برای سفت شدن و بزرگ کردن سینه ها می توانید از آن به صورت کپسول یا چای استفاده نمایید . همچنین می توانید با کرم سیب زمینی وحشی ، سینه هایتان را ماساژ داده تا پروژسترون آن بوسیله ی پوست جذب شود . ۲ بار در روز این عمل را انجام دهید تا در مدت چند ماه متوجه سفت شدن و رشد سینه هایتان شوید .

 

یکی دیگر از روش های بسیار مؤثر در رشد سلول ها و بافت های جدید سینه ، نوشیدن چای ریشه ی قاصدک یا کپسول های ۵۲۵ میلی گرم است که خوب است روزانه یک بار مصرف شود . شما با این درمان گیاهی نیز ظرف چند ماه شاهد نتیجه ی موثر آن خواهید بود .

 

 

کارشناسان گیاهان دارویی می گویند : شنبلیله به بزرگ شدن حجم سینه ها و سفت تر کردن آن ها کمک می کند . زیرا این گیاه یک فیتو استروژن فوق العاده است ، که هورمون های رشد سینه ( استروژن ، پروژسترون ) را تحریک می کند . همچنین در افزایش شیر مادران تأثیر بسزایی دارد .

درمان گیاهی پودر شنبلیله به این صورت است که ، یک چهارم فنجان از آن را با کمی آب مخلوط کرده تا به صورت خمیر خود را بگیرد . سپس آن را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی سینه ها قرار داده و بسیار آرام ماساژ دهید . این روش را ۲ بار در روز انجام دهید .

برای آماده کردن پودر شنبلیله ، باید تخم تفت داده ی شنبلیله را آسیاب کرد . در روشی دیگر از ماساژ روزانه ی سینه ها ، می توانید روغن شنبلیله را با ۲ بخش لوسیون بدن استفاده کنید .

 

تخم رازیانه حاوی مقدار قابل توجّهی از فلاونوییدها ست که در افزایش استروژن بدن تأثیر بسیاری دارد و بافت سینه ها را تقویت می کند . همچنین تخم رازیانه برای افزایش شیر ماردان نیز مفید است . شما با نوشیدن روزانه چای رازیانه می توانید به نتیجه ی مطلوب دست یابید ، به این ترتیب که ، در یک فنجان آب داغ ، ۱ قاشق چایخوری تخم رازیانه را دم کرده و بعد آن را صاف کنید .دارو براي بزرگ شدن سينه

 

شیر سویا به دلیل داشتن ایزوفلاون ها که ساختارشان شبیه به استروژن است به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند . همچنین شیر سویا سرشار از پروتئین است .

روش درست کردن شیر سویا در منزل :

برای این منظور به حدود ۱۲۵ گرم لوبیاهای سویا احتیاج است .

ابتدا لوبیاهای سویا را باید به مدت ۱۰ تا ۱۶ دقیقه خیس کنید و پس از آن پوست لوبیاهای سویا را بگیرید . سپس دانه های سویا را به مدت ۲ دقیقه داخل فر یا ماکروویو حرارت دهید تا آنزیم های طعم آن از بین بروند . در مرحله ی بعد ، لوبیاهای سویا را به همراه ۱ لیتر آب در مخلوط کن ریخته و سپس آن را آبکشی کنید . این مایع شیر سویا دارد و باید آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بجوشانید .

شیر سویا را پس از سرد شدن می توانید میل کنید و تا ۳ روز در یخچال نگه دارید . برای طعم بهتر آن می توانید از شکلات ، وانیل ، یا نمک نیز استفاده کنید .

 

مصرف این ویتامین به بزرگ کردن سینه ها کمک زیادی می کند زیرا یک تنظیم کننده موثر هورمونی است . ویتامین E باعث افزایش ترشح هورمون های تخمدان شده و کمک می کند تا سطح استروژن خون ثابت بماند . بانوان محترم می توانند روزی یک عدد قرص را همراه با غذا میل کنند . خوب است برای تهیه قرص ویتامین E به داروخانه مراجعه کنید .

نکته : یادآور می شویم در یک ماه ، فقط ده روز قرص ویتامین E را همراه غذا مصرف کنید .

منابع خوراکی مفیدی که از ویتامین E سرشارند :

تخم مرغ ، مغزها و دانه های روغنی بویژه تخمه آفتابگردان ، بادام ، روغن های گیاهی ، همچنین سبزیجات پُر رنگ و خیلی برگ دار مثلا اسفناج ، آووکادو را می توان برد .

غلات غنی شده و غذاهای غنی شده دیگر با این ویتامین مثل جوانه گندم برای بزرگ شدن سینه ها فوق العاده است .

مقاله مرتبط: تمریناتی برای بزرگ شدن سینه ها

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منابع

کتابخانه راستینه

منبع تصاویر 

۷-themes
darkandlovely
abcnews
livestrong
herbalteasonline
stylishwalks
wikimedia
fitday
stylecraze

از امروز٬ مشاوره و پاسخ رایگان به سوالات روانشناسی شما در کانال تلگرامی راستینه
کلیک کنید

منبع تصاویر 

تغذیه و سلامتی

اعتیاد به سیگار و مواد مخدر

سلامت عمومی

اطلاعات دارویی

سلامت عمومی

تغذیه و سلامتی

تغذیه و سلامتی

تغذیه و سلامتی

ادویه ها

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روغن بنفشه چقد طول میکشه جواب بده من عید عروسیمه میخام بزرگتر بشن خیلی کوچیک هستن توروخدا کسی چیزی میدونه بمنم بگه

کپسول ۵۲۵ چیه در مورد ریشه گل قاصدک؟ و چطور میشه تهیه کرد؟

روغن خراطین اصل خیلی خوبه’هم سینه بزرگ میشه هم سفت.وازافتادگی سینه جلوگیری میکنه
ودیگه اینکه روغن شنبلیله حرف نداره??????
روغن بنفشه اصل هم بزرگ میکنه.وکلا خاصیت ضدلک روداره واسه بدنتون’وصورت هم میشه استفاده کرد.
چون استفاده کردم ومطمئن هستم بهتون پیشنهاد کردم.
فقط دوستان این روغن هایی که گفتم ازعطاری مطمئن خریدکنید بخصوص خراطین وبنفشه.

من الان ی مدته دارم استفاده میکنم ولی نتیجه نگرفتم?

ممنون از زحمت شما

ممنون از شما

عاشق این شدم من.عالی هستید شما

سلام مشکلی نداره اگه چند تا از اینها رو همزمان با هم استفاده کرد؟

بادکش سینه رو فراموش نکنید یه دستگاهه که گردش خون رو توی سینه زیاد می کنه و توی طب سنتی هم ازش استفاده میشه حتی توی کلینیک ها هم هر جلسشو با قیمت های بالا انجام میدن ولی شما میتونید دستگاه بادکش سینه یعنی همون وکیوم سینه یا دستگاه سالونمی رو بخرید و توی خونه استفاده کنید عالیتر از هر داروئیه و عوارضم نداره

سلام شهره خانوم.ايا واقعا بادكش سايز سينه رو افزايش ميده؟

میخوام بدونم این بادگش سینه واقعا تاثیرداره

سلام بادکش سینه را اصصصصلا استفاده نکنید من استفاده کردم بزرگ که نشد هیچ تازه سلامتی سینه هامم به خطر افتاد و خدا رحمم کرد میخواستن دیگه نمونه برداری کنن و خلاصه خیلی بده مواظب باشید
روغن بادام شیرین بخرید روزی دو بار باهاش ماساژ بدید خیلی افزایش نمیده ولی بد نیست

سلام
کنارش عرق رازیانه هم استفاده کنین احتمالا نتیجه بده

 

خانم ها دوست دارند که سینه هایی بزرگ، خوش فرم و سفتی داشته باشند و برای بزرگ کردن سینه به دنبال روشهایی هستند تا سینه های خود بزرگ و خوش فرم کنند و خانم ها به پروتز سینه روی می آورند که اصلا شیوه درستی نبوده و عوارض زیادی در پی دارد. در این مطلب از سایت مدل 24 روشهایی را آموزش خواهیم داد که بدون نیاز به پروتز یا عمل جراحی سینه ای بزرگ و خوش فرم داشته باشید.

 

 

دارو براي بزرگ شدن سينه

روش اول : ورزش

در زیر شش ورزش بسیار تاثیر گذار برای بزرگ کردن سینه را معرفی و آموزش داده ایم، با انجام دادن این ورزش ها بعد از مدت سه ماه شاهد افزایش سایز سینه های خود خواهید شد.

 

یوگا یا پیلاتس

بزرگ کردن پستان با یوگا یا پیلاتس

این نوع از ورزش نه تنها سبب تقویت ماهیچه ها می شود بلکه سبب افزایش عضلات قفسه سینه در زیرپستان می شود.

 

شنا

بزرگ کردن پستان با شنا

با استفاده از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم سبب بهبود چشمگیر عضلات سینه ای می شود و سبب سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای می شود.

 

تمرین با صندلی

بزرگ کردن سینه با ورزش با صندلی

برای این ورزش نیاز به استفاده از یک صندلی با بازوی استوار می باشد. شما باید هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند کنید. صندلی از پشت بگیرید و بدن خود را به بالا فشار دهید و به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید. این حرکت را 1 بار تکرار کنید.

 

فشار دادن کف دست

بزرگ کردن سینه با ورزش فشار دادن کف دست

محل کف هر دو دست را به هم فشار دهید ( به اندازه 5 شماره ) و سپس به آرامی رها کرده و این کار برای 1 بار تکرار کنید.

 

پرس سینه

بزرگ کردن سینه با پرس سینه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سمت سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود. این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

پرواز دست ها به پایین

بزرگ کردن سینه با ورزش بازکردن دست با وزنه به حالت پروازی

الف) روی زمین بخوابید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.
ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند، دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

روش دوم : دستگاه وکیوم سینه

بزرگ کردن سینه با دستگاه وکیوم سینه

پمپ بزرگ کننده سینه وسیله پزشکی ایمنی می باشد که برای افزایش سایز سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها یا وکیوم های بزرگ کننده سینه انتخابی فوق العاده برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها در زنانی است که برای افزایش سایز سینه های خود مایل به استفاده از قرص ها و جراحی زیبایی سینه نیستند. استفاده از این پمپ ها خیلی ساده بوده، جای زیادی را اشغال نمی کنند و دارای مزایا و فواید زیادی برای سلامت سینه ها می باشند، در حالیکه عوارض جانبی  نیز ندارد. ماساژ دادن و بادکش کردن سینه ها باعث جریان آزادانه لنف در پستانها شده و از سرطان سینه پیشگیری می کند

.  این دستگاه ها  بطور کلی از 2 لیوان بادکش و یک وسیله پمپ کننده که می تواند الکتریکی یا دستی باشد تشکیل شده اند.

می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق روش های زیر به رشد سینه ها کمک می کنند:

1 – کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد می شود باعث متورم شدن سینه ها می گردد. بزرگی  و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد می شود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.

2 – پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه می دهد تا  جایی که امکان بزرگ شدن دارند، رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند.

3 – عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به تولید کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها، ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت می کند.

این دستگاه می تواند حدود 1 تا 2 سایز اندازه سینه ها را بزرگ کرده و همچنین باعث سفتی و فرم دهی به سینه ها گردد. برای گرفتن بهترین نتیجه بایستی  روزانه 2 بار و حداقل 3 ماه از این دستگاه استفاده کنید. به کار بردن این دستگاه با دیگر روشهای طبیعی می تواند فرایند بزرگ شدن سینه ها را سرعت بخشد.دارو براي بزرگ شدن سينه

جهت خرید دستگاه وکیوم سینه بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

روش سوم : ماساژ

بزرگ کردن سینه خانم ها با ماساژ سینه

بر اساس انستیتوی طب سنتی و جایگزین تایلندی ، ماساژ منظم سینه ها می تواند موجب بزرگ شدن اندازه ی سینه ها شود. ماساژ به دو روش کمک می کند ابتدا جریان خون را افزایش می دهد و سپس به کشش بافت درون سینه کمک می کند تا ظاهری سفت تر و بزرگتر به خود بگیرد. برای ماساژ از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید.

 

روش چهارم : استفاده از قرص های ضد بارداری ( ال دی.اچ دی. ژاسمین و )

البته اگر به مدت ۶ ماه ( ۶ دوره ۲۱ روزه ) از هر کدام از این قرصها ( مخصوصا ژاسمین ) استفاده کنید یک تا ۳ سایز رشد سیــنه خواهید داشت ولی عوارض این داروها را از یاد نبرید. ( افسردگی، دلدرد، سر درد، سر گیجه، تنبلی تخمدان و )

 

روش پنجم : مصرف ویتامین E

( روزی یک عدد قرص به مدت ۱۵ روز ) بعد ۱۵ روز استراحت بدهید دوباره شروع به خوردن کنید اینو میگم چون ممکنه ویتامین E زیادی هم براتون ضرر داشته باشد و باعث پرخوری و چاقی بشود.( مشورت با پزشک )

در صورت مصرف خوراکی های سرشار از ویتامین E مانند تخمه آفتابگردان، گوجه فرنگی، پودر فلفل، بادام، کیوی، اسفناج پخته، زردآلو خشک شده و ریحان خشک شده دیگر نیازی به قرص های ویتامین E نخواهید داشت چرا که قرص ها علاوه بر فواید، عوارض نیز دارند.

 

روش هفتم : شنبلیله

بزرگ کردن سینه با گیاه شنبلیله

متخصصان داروهای گیاهی بر این باورند که شنبلیله می تواند به بزرگ شدن ابعاد سینه ها و سفت تر کردن آنها کمک کند. این گیاه که یک فیتواستروژن است موجب تحریک هورمونهای رشد سینه مانند استروژن و پروژسترون می شود. از سوی دیگر به افزایش ترشح شیر در مادران شیرده نیز کمک می کند.

بزرگ کردن سینه با روغن گیاه شنبلیله

روش هشتم : تخم رازیانه

بزرگ کردن سینه با تخم رازیانه

تخم رازیانه نیز می تواند موجب رشد ابعاد سینه شود. این تخم ها حاوی مقادیر بالایی از فلاونوییدها هستند که میزان استروژن بدن را افزایش داده و موجب تقویت رشد بافت سینه می شود. ضمنا مادران شیرده نیز می توانند از آن برای افزایش تولید شیر استفاده کنند.

 

روش نهم : شبدر سرخ

بزرگ کردن سینه با گیاه شبدر سرخ

شبدر سرخ از چهار ماده فیتواستروژن تشکیل می شود که به نظر می رسد در رشد طبیعی اندازه ی سینه ها موثر باشند. این گیاه دارویی موجب سفتی سینه ها نیز می شود.

روش دهم : پیوراریا میریفیکا Pueraria Mirifica

بزرگ کردن سینه خانم ها با پیوراریا میریفیکا

طبق مطالعه ای که در دانشگاه چولالانکورن تایلند انجام گرفت مشخص گردید که  گیاه Pueraria Mirifica می تواند سایز سینه ها را تا 8 درصد افزایش دهد. عصاره این گیاه  حاوی فیتواستروژن هایی مانند دی اکسی میروسترول ، میروسترول و جنیستئین است. این فیتواستروژن ها در متعادل کردن سطح هورمون های بدن زنان نقش دارند و در نهایت منجر به سلامت بدن از جمله سینه ها می شوند.

شما می توانید این ماده را به صورت کرم های موضعی ، ژل ، صابون ، کپسول یا قرص خوراکی در بازار بیابید. دوز خوراکی آن 25 میلی گرم دو بار در روز است . محصولات موضعی را می توانید دو بار در روز روی سینه بمالید و 3 تا 5 دقیقه ماساژ بدهید تا  کاملا جذب شود. این درمان ها باید حدود سه ماه دنبال شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. گفته می شود محصولات موضعی این گیاه در بزرگ شدن باسن نیز موثر است.

روش یازدهم : روغن جوانه گندم

بزرگ کردن سینه خانم ها با روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم را نیز می توانید برای رشد سینه ها به کار ببرید. هنگامی که این روغن را روی سینه ها ماساژ می دهید ، به افزایش جریان خون موضع کمک می کند و در نتیجه  غذا رسانی و اکسیژن رسانی بهتری برای سوخت و ساز بهتر به آن موضع می رسد.  این روند موجب بزرگ شدن اندازه سینه ها می شود.  ضمنا چون روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E می باشد ، از افتادگی سینه ها نیز جلوگیری کرده و آنها را برای مدت طولانی سفت نگاه می دارد.

روش دوازدهم : نخل اره ای Saw Palmetto

بزرگ کردن سینه خانم ها با گیاه نخل اره ای

از دیگر گیاهان دارویی پر طرفدار برای رشد سینه ها نخل اره ای است. با این که هنوز دقیقا روشن نیست،  علت اثرات  بزرگ کردن سینه این گیاه  ناشی از مواد مغذی گیاهی و اسیدهای چرب آن است که موجب تحریک بافت سینه ها شده و ظاهر و اندازه ی سینه هایتان را بهبود می بخشد.

نخل اره ای در بازار به شکل کپسول خوراکی ، قرص یا چای موجود است.

روش سیزدهم : سیب زمینی وحشی یا Wild Yam

بزرگ کردن سینه زنان با سیب زمینی وحشی

سیب زمینی وحشی توسط متخصصان گیاهان دارویی برای رشد سینه ها توصیه می شود. این گیاه دارویی حاوی فیتواستروژن هایی است که به رشد بافت سینه کمک می کند.

روش چهاردهم : ریشه قاصدک

بزرگ کردن سینه زنان با ریشه قاصدک

ریشه قاصدک یکی دیگر از گیاهان دارویی بسیار موثری است که نقش مهمی در رشد سلولها و بافت های جدید سینه دارد.

شما می توانید دوبار در روز چای ریشه قاصدک بنوشید یا کپسول های 525 میلی گرمی را روزی یکبار مصرف کنید. این درمان ها ظرف چند ماه شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند.

بزرگ کردن سینه زنان با دمنوش ریشه قاصدک

هنگامی که این روش های درمان طبیعی را برای بزرگ شدن سینه هایتان انجام می دهید بخاطر داشته باشید که نباید از همه روش ها به طور همزمان استفاده کنید. یک یا ترکیبی از دو یا سه روش را انتخاب کنید و برای چند ماه فقط همین روش ها را انجام دهید . نیازی به ذکر این نکته نیست که قبل از شروع درمان های گیاهی می توانید با پزشک نیز مشورت داشته باشید.

روش پانزدهم : تخم کتان

بزرگ کردن سینه با تخم کتان

شايد دانه هاي كتان معجزه نكنند، ولي اين دانه ها حاوي فيتواستروژن هستند، نوعي از استروژن گياهي كه به رشد سينه ها كمك مي كند. ولي نكته اينجاست كه نبايد توقع تأثير فوري از اين دانه ها داشت.

دانه هاي كتان عنصري مكمل براي بزرگ كردن سينه ها هستند؛ اگر بطور متعادلي از آنها استفاده شود، اين دانه ها به تدريج به رشد بافت سينه كمك مي كنند و اثرشان را خواهيد ديد. مي توانيد دانه هاي كتان را به صبحانه، ماست، اسموتي، سالاد و غذاهاي ديگر اضافه كنيد و ميل نماييد.

 

روش شانزدهم : ریشه پنیرک پف نبات

بزرگ کردن سینه با ریشه پنیرک پف نبات

ريشه پنيرك پف‌نبات كاملاً شناخته شده است (بله اين گياه در اصل براي درست كردن پف‌نبات يا همان مارشمالو استفاده مي شد) و اصولاً به شكل قرص فروخته مي شود. بسياري از خانم ها از ريشه اين پنيرك براي بزرگ كردن فوري سينه ها استفاده مي كنند. با اين حال، بايد توجه داشت كه قبل از مصرف بايد حتماً با پزشك خود مشورت كنيد.

اگر دليلش را مي پرسيد بايد بگوييم كه مصرف اين ريشه با داروهاي ديگر باعث مي شود كه اثر آن كاملاً از بين برود. قبل از مصرف مكمل هاي غذايي، بايد از پزشك خود اطلاعات كافي بگيريد.

 

توصیه ها

 

از گرما خودداری نمایید

حرارت حاصل از تابش آفتاب و یا آبتنی با آب داغ موجب منبسط شدن رگها و کند شدن جریان خون در رگهای پستان می شود؛ از طرفی قبلاً نیز اشاره شد که قرارگیری در معرض نور شدید آفتاب باعث پیری پیش از موعد پوست، زایل شدن رشته های الاستیک و در نتیجه چروکیده شدن آن می شود.

از این رو توصیه می شود سینه های خود را از حرارت شدید بدور نگه دارید و سعی کنید با آب خنک پستانها را مالش داده و با تحریک جریان خون در رگها، بافت آنها را تقویت کنید. یک دوش دو دقیقه ای آب سرد برای پستان های کوچک و سه دقیقه ای برای سایز بزرگ توصیه می شود. دوش آب سرد گردش خون در رگها را سرعت بخشیده و به دفع توکسین ها (مواد سمی) کمک می کند.

توجه: در انجام این تمرینات از یک دوش استفاده کنید و سینه ها را با یک حرکت چرخشی مالش دهید. در صورت عدم دسترسی به دوش می توانید با یک لیف ابری بزرگ آب سرد را کم کم روی سینه بریزید و آن را بمالید.

 

دستورات لازم برای حفظ زیبایی پستانها

1 – تغذیه و پرورش اندام به طور علمی 2 – هیدروتراپی سرد ( ماساژ با آب سرد) 3 – ماساژ با روغن های ویژه 4 – انتخاب صحیح سوتین(متناسب با اندازه پستان به نحوی که سینه ها تحت فشار نباشند )

 

گردآورنده سایت مدل 24

دمت گرم

سلام بچه ها من يكي از عشق پروتزايي هستم كه مدتهاست روي مخ شوهرم هستم كه اجازه پروتز بهم بده اما يك كلام ميگه نه .. حالا كه ديگه اميدي ندارم ميخوام از روش هاي سنتي استفاده كنم . كارايي كه طي تحقيقاتم ياد گرفتم و .خلاصه اش ميكنم :
خوردن رازيانه است . رازيانه رو خيلي ها ميدونم الان ميايد ميگيد من خوردم جواب نداده و الكي و از اين حرفا ولي الان 4 روزه دارم ميخورم و احساس ميكنم سينه هام مثل زماني شده كه ميخواست توش شير بياد داره درد ميگيره چون هورمون ها رو نميدونم چه كار ميكنه

مثلا ميخواستم خلاصه اش كنم .
حالا هر كسي ميخواد بياد با هم شروع كنيم .. اول بايد 4 شب شبي يك ليوان رازيانه بخوريبعد كه توي سينه هات كاملا احساس فشردگي كردي بايد 7 روز بادكش سينه انجام بدي .. بادكش سينه هم بوسيله بادكش مخصوص سينه كه توي داروخانه ها هست ميتونيد بگيريد و خودتون انجام بديد

توجه : موارد منع مصرف عرق رازيانه براي خانمها :يكي در زمان عادت ماهيانه نبايد استفاده كنند.در ايام بارداري منع مصرف دارد مگر با تشخيص پزشك و نهايتا كسي كه كيست سينه داردنبايد استفاده كند.

سلام. دوست عزیزم من این پیام شما رو تازه دیدم. میشه باهم خصوصی درارتباط باشیم؟ چندتا سوال دارم

سلام ممنون از مطلب مفیدتون

منم میخواستم تجربم رو در این زمینه قرار بدم.
دوستان نحوه ایستادن و راه رفتن هم در بزرگ و کوچک شدن سینه تاثیر بسزایی داره اگه میخواهید که سینه هاتون بزرگ بشه سرشونه هاتون رو بدید عقب و سینه هاتون رو بدید جلو راه برید با این کار هم سینه هاتون رشد میکنه و بزرگتر میشه و هم اینکه کمر از حالت قوز خارج میشه و قدتون بلدتر دیده میشه.

سلام دوستان عزیز
دوستان من رفتم دکتر گفتش که اگه از روغن خراطین و دستگاه وکیوم سینه یا همون بادکش سینه استفاده کنید سینه هاتون بزرگ میشه.

طرز استفاده هم گفت به این شکل باشه سینه ها رو به مدت 2 دقیقه بادکش کنید و بعدش از بادکش با روغن خراطین به مدت 1 15 دقیقه قشنگ ماساژ بدید گفت اگه به مدت 3 ماه این کارو روزانه انجام بدی سایز سینه هات دو برابر میشه.

سلام ببخشید یه سوال داشتم بادکش ۲۰دقیقه بدون خالی کردن بادش باید بزاریم یا هی بادش رو خالی و پر کنیم ۰

1 یا 15 دقیقه خیلی زیااااده ?

سلام بهترین روش باشگاه و ماساژ و رازیانه هس

عرق رازیانه؟

سلام ایا کسی هست که از این روش ها نتیجه گرفته باشه؟! وبادکش سینه ضرر نداره؟ از لحاظ تحریک بافت های سینه و ایجاد کیست؟

بنظر من ماساژ آب سرد
دم کرده تخم رازیانه
روغن خراطین
خیلی خوبه..هم ظاهر سینه زیبا میش هم به مرور سینها بزرگ میش..
اما زمان بر هستش

سلام به همگی، بچه هايي که سوال دارن آیا نتیجه ميده یا نه، روش هایی که تو این سایت گفته شده و بچه ها ذکر کردن، همه شون عالین و نتیجه ميده، آبجي من استفاده کرده نتیجه دیده

سلام برام سوال بود که خوردن چه چيزهايي باعث بزرگ شدن سينه ميشود و براي بزرگ شدن سينه چه بخوريم که با خوندن مطلب شما به جوابم رسیدم ممنون عالی بود

سلام دوستان کسی وکیوم استفاده کرده؟ لطفا توضیع بدین نتیجه داده یا ن افسردگی گرفتم.

آیا قرصی هست که صدردصد باشه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه لطفا

سلام ،منـم مثل بقیه میخوام بدونم آیا واقعا مراحلی ک نازیلا خانم گفتن کسی ازاین روش ها یامشابه این روش نتیجه گرفته البته من میخوام بیشترکمی سفت بشه تابزرگ چون دوران بارداری ازکرم استفاده میکردم خیلی افتاده نیست ولی واقعا ب خاطرش دارم خیلی اذیت میشم ،خواهش میکنم اگرراهی رومیدونید که نتیجه داده بهم بگید ممنون میشم ازتون .

اگه از دستگاهه پرسه سینه اروم استفاده کنین سفت میشه واگه سریع انجام بدین کوچیک میکنه سینه تونو

سلام
نه بادکش سینه ضرری نداره
یه دکتری برام کپسول مریفیکارو با عرق رازیانه و بادکش تجویز کرده بود ک خداروشکر نتیجه هم گرفتم

چه دکتری رفتید؟؟تخصصش چی بود؟

کپسول مریفیکا رو کجا می‌شه تهیه کرد؟

باید پیش دکترزنان بریم؟! من خجالت میکشم بگم میخوام سینه هامو بزرگ تر کنم!!

خیر
متخصص غدد
خجالت نداره گلم

سلام.من 17سالمه ولی سینه هام به حدی کوچیکن که انگار ماله بچه 9 سالس.روش ها مثل خراطین رازیانه مالش ورش امتحان کردم.ولی تغیری تو سایز سینم مشاهده نکردم.کسی روشی تضمینی میدونه؟من فقط میخوام اندازه سینه هام طبیعی باشه نه غیر عادی بزرگ.لطفا کسی میدونه کمک کنه.افسردگی گرفتم ?

منم مثل شما هر کاری میکنم بزرگ نمیشه?

آخ مثل من

سلام من دختری هستم 18 ساله من دختری بودم که رشد طبیعی سنه و اندازه ی ظبیعی اونو داشتم اما چون یه دنسرم و یه ورزشکار به حدی که میرقصم اونارو اب کردم اونم به طور ناخواسته و واسه اینکه جلو مردم خجالت زده نباشم سوتین اسفنجی میپوشیدم اونم تو هوای گرم اهواز الان سایزه سینه هام کوچ تر از 6 شده توووروووخدا کمکم کنید دارم ازدواج میکنم خجالت میکشم .. کمکم کنید . بگید چکار میتونم بکنم
دستگا وکیوم دارم اما قالب هاش بزرگ تر از سایزه سینه منه و نمیتونم هوارو توش نگه دارم . .
کمک کنید خواش میکنم افسرده شدم بخدا

این تمرین ها دقیقا برای کوچک شدن سینه هم پیشنهاد شده.چجوری هم کوچک میکنه هم بزرگ؟.فرقشون چیه؟

بعد از ازدواج بزرگ میشه البته اگر ارثی نباشه
ببینید سینه های خاله و مادرتون در چه سایزی هست

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات های شما پردازش می‌شوند.

خريد بک لينک
خريد رپورتاژ

.     شراره فرنژاد نوازنده موسیقی   این مطلب مفید بود؟ 2 4

.     شعرهای کوتاه تنهایی   این مطلب مفید بود؟ 2

.     احد عظیم زاده تاجر فرش   این مطلب مفید بود؟ 5 2

.     مهدی کیانی و همسرش   این مطلب مفید بود؟ 4 1

.     افزایش اعتماد به نفس کودکان   این مطلب مفید بود؟ 3 دارو براي بزرگ شدن سينه

.     مدل پالتو جدید 219   این مطلب مفید بود؟ 4 1

 .     امروز   این مطلب مفید بود؟ 248 43

.     خواب دیدن سگ چه تعبیری دارد   این مطلب مفید بود؟ 1

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی فعالیت خود را از آبان 1392 شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد این مطلب مفید بود؟ 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *