عوارض مصرف پیاز جوانه زده

اگر شما هم نمی دانید می توان سیر جوانه زده را مصرف کرد یا خیر، این مطلب را بخوانید – سیر یکی از پرخاصیت ترین گیاهانی است که در سرتاسر دنیا یافت می شود.

سیر مانند داروخانه ی طبیعی است و برای درمان” بسیاری از بیماری ها بسیار مفید است و موثرترین آنتی بیوتیک طبیعی شناخته می شود.

به طور کلی خواص سیر بر کسی پوشیده نیست اما در برخی مواقع مشاهده می شود که سیر و حتی پیاز جوانه می زند.

آیا مصرف سیر جوانه زده خطرناک است و یا مشکلی ندارد؟ در ادامه در اینباره می خوانیم.

سیر جوانه زده مصرف کنیم؟ محققان کره ای می گویند: سیری که به مدت 5 روز جوانه می زند حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به سیر تازه است.عوارض مصرف پیاز جوانه زده

آیا زمانی که سیرتان جوانه می زند آن را دور می اندازید و از خیر آن می گذرید؟ باید بدانید که سیر جوانه زده خواص فوق العاده ای دارد که نباید دور انداخته شود.

نتایج پژوهش هایی که روی سیر انجام شده است نشان می دهد که جوانه زدن آن نه تنها چیزی از خواصش کم نمی کند بلکه قدرت آن را نیز بالا می برد.

در طول قرن ها از سیر تازه استفاده های زیادی شده و یکی از درمانی های طبیعی فشارخون بالا و بیماری های قلبی عروقی محسوب می شود.

سیر حاوی خواص ضدباکتریایی و ضدعفونی کنندگی بوده و درمان کننده عفونت گوش، را تقویت می کند.

این ماده ی غذایی همچنین برای پیشگیری از ابتلا به سرطان نیز توصیه می شود.

محققان کره ای روی سیر جوانه زده بررسی هایی انجام داده و به این نتیجه رسیده اند که سیری که به مدت 5 روز جوانه می زند حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به سیر تازه است.

ترکیبات آنتی اکسیدانی که در این نوع سیر وجود دارد در سیر تازه یافت نمی شود.

در طول بررسی های آزمایشگاهی محققان مشاهده کردند که عصاره ی سیر جوانه زده از سلول ها در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند.

آن ها به این نتیجه رسیدند که سیر جوانه زده می تواند باعث بالا بردن قدرت آنتی اکسیدانی ترکیبات سیر شود.

این یافته نگاه نادرستی که پیش از این نسبت به سیر جوانه زده وجود داشته است را دگرگون می کند.

کلید واژه ها: محققان – خواص – طبیعی – درمان – بیماری های قلبی – بیماری – مصرف – کره ای – آنتی بیوتیک – فوق العاده – داروخانه – هایی – پیشگیری – خطرناک – سرطان – عفونت – توصیه – ماده – پیاز – سلول – نشان

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

خبرگزاری دانشجویان ایران

عضو هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: در جوانه پیاز و سیر سمی تولید می شود که مصرف آن سلامت را به خطر می اندازد و باید پیش از مصرف همانند جوانه سیب زمینی آنها را جدا و بقیه را مصرف کرد. – به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، خدیجه رحمانی با بیان اینکه در فرآیند جوانه زدن پیاز، سیر و سیب زمینی برخلاف روند جوانه زدن دانه هایی مانند گندم، ماش و عدس، ارزش تغذیه ای آنها گرفته می شود و باید از خوردن قسمت های جوانه زده پرهیز کرد عوارض مصرف پیاز جوانه زده

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

اگر به دیابت مبتلا هستید، می توانید گزینه های خوشمزه و غافلگیر کننده ای در آشپزخانه خود بیابید که به تنظیم قند خون تان کمک می کنند. به گزارش ایسنا، کلید تنظیم قند خون در افراد مبتلا به پیش دیابت یا دیابت، داشتن بره غذایی مناسب این بیماری است.

به گزارش دیلی میل، راجر استیو عکاس این سوژه گفت: این رویدادی بود که هرگز در حیات وحش دیده نمی شود سنجاب کوچک با وجود جثه اش در مقابل شکارچی قوی پنجه خود مقاومت می کرد و برای لحظه ای نیز با وی چشم در چشم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در آزمایش نمونه مدفوع مسمومان اخیر شهر قروه، ویروس نورواک مشاهده است.

عضو هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: براساس تحقیقات متعدد انجام شده، نقش موثر مصرف سیر در پیشگیری از سکته قلبی به اثبات رسیده و این سبزی با کنترل فشار خون و چربی خون، تاثیر زیادی در جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دارد.

ساعت24-دانشمندان آمریکایی دریافتند آزمایش فوری و غیرتهاجمی چشم می تواند به تشخیص علائم بیماری آلزایمر در مدت چند ثانیه کمک کند.

در فصل “بهار” با توجه به اینکه فضولات انباشته شدن در بدن به غلیان و حرکت در می آید، رعایت تدابیری برای پاک سازی بدون ضروری است؛ انجام “حجامت” در فصل بهار، بهترین روش برای پاک سازی بدن در فصل بهار است.

به نظر می رسد، آغاز ورزش در میانسالی می تواند خطر مواجهه با دو قاتل اصلی یعنی بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد . نتایج پژوهشی جدید نشان داده است که برای آغاز یک بره ورزشی منظم به واقع هیچگاه دیر نیست

با افزایش سن تعداد دفعات نزدیکی جنسی کاهش میابد و شاهد کاهش میل جنسی زنان سالمند و همچنین کاهش میل جنسی در مردان سالمند هستیم.

استفاده از وسایل برقی داغ مانند سشوار و اتو مو به لایه پوشش دهنده و بیرونی موها آسیب زده و آن ها را تخریب می کند. برای حفظ سلامتی موها و مرتب نگه داشتن آن ها از مرحله شستن تا آراستن آن باید نکاتی را در نظر داشت تا سلامت مو اولویت اول بماند

مطالعه جدید نشان می دهد افراد مبتلا به میگرن در معرض ریسک بالا ابتلا به بیماری خشکی چشم قرار دارند. محققان دانشگاه کارولینای شمالی دریافتند افراد مبتلا به میگرن 2 درصد با ریسک ابتلاء به بیماری خشکی چشم مواجه هستند.

آژانس فضایی اروپا(EA) اخیراً تصاویر باورنکردنی از سطح مریخ شکار کرده است که یک عنکبوت مودار آبی رنگ را بر روی سطح سیاره سرخ نشان می دهد اما واقعاً این رگه های آبی روی مریخ چیست؟

سوادزندگی؛ تربیت فرزندان – احساس مثبتی که هر کودک می تواند نسبت به خود داشته باشد، یکی از زیباترین هدایای والدین به فرزندان در تمام طول زندگی است. برای آن که بتوانید در این مسیر فرزند خود را یاری دهید و نقش موثری داشته باشید، یک سری بایدها و نبایدهای اساسی وجود دارد.

استرس تعطیلات به خودی خودپریشان کننده است وسفرهم می تواند بدترش کند.اماتعطیلات ومسافرت قراراست خوش بگذردوازاسترس و تنش مان کم کند.باماهمراه باشید تابه شما بگوییم چگونه خودراازاسترس واضطراب سفررهاکنید.

با خواندن این مطلب ماسک های زیبایی و انواع محصولات مراقبت از پوست را فراموش می کنید.

محققان هشدار می دهند افراد مبتلا به بیماری ام اس که روزانه 29 کالری نوشابه گازدار یا سایر نوشیدنی های حاوی قند را مصرف می کنند با علائم شدیدتر بیماری شان روبرو هستند.

یک فوق تخصص جراح ارتوپد گفت: پوکی استخوان زمانی رخ می دهد که تولید استخوان های جدید با مرگ استخوان های قدیمی برابر نباشد.

نخستین عمل جراحی بدون بیهوشی بر روی بیمار تومور مغز در بیمارستان کوثر سنندج انجام شد.

اسفند ماه 97 – فال امروز برای متولدین تمامی ماه ها این امکان وجود دارد که اشتباهاتتان کم رنگ شوند و باید گام هایی بردارید و همه چیزها را بهتر کنید. نهایت تلاش خود را بکنید که آرامشتان را حفظ کنید. کاری را که می توانید در روز انجام دهید را تمام کنید.

ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم گیری عضلات صورت و آبرسانی و تغذیه سلول های پوستی دارد. به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ، در این گزارش جدیدترین دانستنی های روز پزشکی که هر روز با آن سر و کار دارید، را دنبال می کنیم. در مورد رژیم گیاه خواری بدانیم

همه ی ما دوست داریم که فردی خاص باشیم و این یک نیاز روانی طبیعی است که در درونمان وجود دارد. برای شروع باید بدانید که شما همانند اثر انگشتتان که فقط به خودتان تعلق دارد قطعا فردی خاص هستید و در این سیاره ی خاکی تک هستید.

تالاب صورتی یکی از منحصر به فردترین پدیده های طبیعی کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نوره (واجبی) ماده ای است که برای دفع موهای زائد بدن استفاده می شود، این ماده از ترکیب “آهک و زرنیخ تشکیل شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد در ایام سفر هنگام گزیدگی حشرات، از قراردادن مستقیم یخ روی پوست و از گرم کردن موضع بپرهیزید.

تخلیه جبران ناپذیر این ذخایر معدنی، بدن را همچنان در حالت اسیدی نگه می دارد و این زمانی برای افزایش خطر ابتلا به بیماری های عمده ای مانند سرطان است.

سرویس کوردانه – در کتاب شاه جنگ ایرانیان از ساروبیره دلاوری قهرمانی از بانه سخن می رود که نمونه جوانمردی و پایمردی به شمار رفته است.

خلیج فارس: پژوهشگران می گویند به راز اینکه چرا بعضی از مردم لاغرند در حالیکه بعضی دیگر به راحتی اضافه وزن می کنند، پی برده اند. این پژوهش نشان می دهد مناطق ژنتیکی در بدن که اخیرا کشف شده با لاغری ارتباط دارد.

باید توجه داشت ناف می تواند میزبان خوبی برای باکتری ها باشد، چرا که این ناحیه از بدن تمام شرایط رشد برای اینگونه موجودات را فراهم می کند. علاوه بر آن، این نقطه در هنگام شستشو زیاد جدی گرفته نمی شود.

با وجودی که یک هفته از شیوع بیماری ویروسی در شهرستان قروه می گذرد و بیش از 7 نفر تاکنون روانه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان شده اند ، مسئولین از کنترل 9 درصدی این ویروس خبر می دهند.

اهدا اعضا بدن مرد بابلی به بیماران نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید.

در هنگام مسافرت با وسایل شخصی، هیچ چیزی مهمتر از تمرکز شما در رانندگی نیست. جان خودتان و همراهانتان در دستان شماست. پس بهتر است برای اینکه راننده خوبی باشید توصیه های این صفحه را جدی بگیرید.

“),t.close},t.write(‘

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *