آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت در تهران

خواص دارویی و گیاهی

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

پارسینه

شعبه : 17شهریور آدرس: خیابان 17 شهریور پایین تر از پل آهنگ پلاک 954 33136732 شعبه : اسکان آدرس: خ ولیعصر(عج)تقاطع میرداماد-مجتمع تجاری اسکان-طبقه زیرهمکف واحد12 88192245 شعبه : اسلامشهر آدرس: اسلامشهر -ایستگاه سر نوری – جنب اداره برق 5669262 شعبه : اشرفی اصفهانی آدرس: اشرفی اصفهانی-حدفاصل جلال آل احمد و مرزداران-نبش خ شهید عرب حسینی-پلاک 1 تلفن

آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت در تهران

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که داشتیم

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت کشورش ماجرای ناپدید شدن و قتل احتمالی جمال خاشقجی را بسیار جدی گرفته و منتظر نتیجه تحقیقات درباره سرنوشت این روزه نگار سعودی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در گردنه آهوان گفت: این واژگونی 12 کشته و مجروح به جا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز بازداشت شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش نرخ مکالمه از ایران به عراق به دقیقه ای 9 تومان به مناسبت اربعین خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:مقابل نساجی هجومی بازی می کنیم اما این تیم چشم به ضدحمله خواهد داشت.

معاون اوّل رئیس جمهور گفت: یکی از مقامات منطقه از آقای روحانی پرسیده بود که آمریکایی ها می گویند به زودی کار ایران تمام است و آقای رییس جمهور جواب داده بود که یک صدم توان کشور و مردم را هم برای برای رفع مشکلات بکار

خبرگزاری فارس: در ادامه تحقیقات پلیس و دادستانی ترکیه برای یافتن سرنخی از سرنوشت جمال خاشقچی روزه نگار منتقد سعودی مفقود شده در کنسولگری ریاض در استانبول، نیروهای امنیتی مکان های دیگری را هم تفتیش خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پدر خانواده پس از قتل همسر و دختر 9 ساله اش با شلیک اسلحه سوزنی، به زندگی خود نیز پایان داد

دولت پاکستان آمادگی خود را در همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای جست و جو و یافتن سرنخ هایی از سرنوشت مرزبانان ایرانی ربوده شده از سوی یک گروه تروریستی در مرز مشترک دو کشور اعلام کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا از ادغام کنسولگری (بخش فلسطینی) و سفارت این کشور در بیت المقدس خبر داد.

پزشک پرسپولیس: کتف کمال دررفته است و او را به بیمارستان اعزام کردیم تا وضعیتش مشخص شود.

مدیر قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه و معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: 13 برگ ویزای جعلی در مرز شلمچه کشف و ضبط شد.

خبرگزاری تسنیم: از سری رقابت های نونهالان، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر ناجا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

استاندار گلستان گفت: با تلاش نیرو های امنیتی و انتظامی 6 نفر از هشت شکارچی متخلف که در به شهادت رساندن محیط بان گلستانی نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: وقتی امکان رفع همه حوائج مردم نیست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه قابل حل نمی باشد، مسئولان دست کم باید رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست بیاورند.

مسکو و آنکارا به سازمان ملل گفته اند که مدت زمان در نظر گرفته شده برای اجرای توافق ادلب را تمدید کرده اند. به گزارش فارس، جان ایگلند مشاور ارشد نماینده سازمان ملل در امور سوریه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد

کاردار سفارت عراق در ایران از صدور 77 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

تسنیم: سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همیشه گفته ام تماشاگران فریب [نتایج خوب پرسپولیس را] نخوردند اما متاسفانه این اتفاق افتاد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به زائران اربعین در خصوص کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد.

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان داده که اکثریت یهودیان آمریکا در انتخابات میان دوره ای کنگره به کاندیداهای دموکرات رای خواهند داد.

قرارداد انتقال دانش فنی و خرید ماشین آلات آب شیرین کن های تک اسمز معکوس با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشارکت شرکت ZSM چین به امضا رسید.

بنابر این گزارش، پمپئو تأکید کرده که با توجه به فشارهای بین المللی، فرصت برای حل این مسئله محدود است. ادعای اعلام ضرب الاجل از سوی آمریکا در حالی مطرح می شود که پمپئو روز سه شنبه پس از دیدار با مقام های سعودی موضعی

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم بازی کلا زیبایی بود، مخصوصا در نیمه دوم

خبرگزاری ایسنا: نشست ویژه شورای امنیت درخصوص اوضاع سوریه با درگیری لفظی میان نمایندگان عربستانی و سوری خاتمه یافت.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست کانون مربیان فوتبال که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد حمایت و پشتیبانی این فدراسیون از آنها را اعلام کرد و اظهار کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال مس سونگون در دیدار عقب افتاده خود در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) میزبان حفاری اهواز بود و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد

خبرگزاری ایسنا: پدر سردار شهید عنایت الله بازگیر در حین انجام امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: صبح امروز به دلیل دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم دید افقی در بستان به 3 متر کاهش یافت که احتمالا این پدیده فردا صبح در نوار غربی نیز وجود داشته باشد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل نیروی مقاومت بسیج ایران را به آموزش کودکان سرباز و اعزام اجباری آنان به خارج از کشور متهم کرد.

سرمربی جوان تیم فوتبال نود ارومیه معتقد است به هدفش که معرفی چند بازیکن بومی به فوتبال کشور بوده، رسیده است.

مسئول مرکز فوریت های پزشکی شهرستان با غملک در استان خوزستان گفت: اصابت صاعقه به پدر و پسری در این شهرستان موجب مرگ آنها شد.

آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت در تهران

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه قیمت های فعلی خودروسازان را دچار مشکل کرده است، گفت:سازمان حمایت پیشنهاد اصلاحیه قیمت ها را داده وستاد تنظیم بازار باید تصمیم گیری کند.

خبرگزاری فارس: علی چگنی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان که دوشنبه 23 مهر ماه در ششمین نشست مشترک کنسولی ایران و روسیه در مسکو ریاست هیأت ایرانی را عهده دار بود

پوتین رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه این کشور اجازه نداد دولت سوریه سقوط کند گفت: ترکیه به تعهدات خود در سوریه عمل می کند.

نهاوند-زلزله نهاوند به واحدهای مسکونی خسارت زده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره ای در محور عجب شیر – آذرشهر خبر داد.

یک روانپزشک و عضو بازنشسته هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر ضرورت تست غربالگری روانپزشکی رانندگان حمل و نقل عمومی گفت: تصادفات جاده ای ارتباط مستقیمی با اختلال خواب رانندگان دارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با گشت زنی در فضای مجازی و مسافربری اقدام به فریب و ربایش دختران جوان به قصد آزار و اذیت آنها کرده بود، خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با تأکید بر اینکه باید در هر مسجد کشور یک طلبه خواهر برای مشاوره بانوان محلات حضور داشته باشد گفت: حدود 5 مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور فعال است.

کاشان- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: میزان اثرات تجمعی انرژی تشعشعات ناشی از آنتن هی تلفن همراه و فرستنده های رادیو و تلویزیون در کشورمان کمتر از میزان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته های اختصاصی اشتغال در دوره تحریم به رئیس جمهوری پیشنهاد شده است که بزودی در نشست شورای عالی اشتغال مورد بررسی قرار می گیرد.

مربی استقلال تهران گفت: در طول هفته گذشته تنها با 13 بازیکن تمرین کردیم اما خوشبختانه شرایط تیم خوب است.

کاخ سفید می گوید که این تخفیف ها، شرکت های آمریکایی را درشرایط نابرابری قرار می دهد.

رئیس جمهور روسیه تأکید کرد دلار به تدریج در حال از دست دادن قدرت خود است و بسیاری از کشور ها ترجیح می دهند با ارز های غیردلاری و ملی معاملات خارجی خود را انجام دهند.

مسکو – ایرنا – وزارت دفاع روسیه از سقوط یک فروند جنگنده آموزشی از نوع ایل-39 در ناحیه کراسنودار در جنوب غربی روسیه که به ناحیه فدرال جنوبی مشهور است، خبر داد.

درحالی که افزایش ذخایر نفت آمریکا برای چهارمین هفته متوالی نشان داد که بازار با مازاد عرضه روبروست، قیمت نفت به زیر 8 دلار سقوط کرد.

ایرنا توشت: رئیس جمهوری روسیه گفت که متجاوزی که با سلاح هسته ای ما را هدف می گیرد باید بداند ضربه متقابل گریزناپذیر است و با حمله به روسیه سبب می شود ما به بهشت برویم.

خبرگزاری میزان- نخستین جشنواره ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

دونالد ترامپ امروز پنجشنبه در اظهارنظری توئیتری، مکزیک را به ناتوانی در برابر مقابله با سیل ورود قاچاقچیان به آمریکا متهم کرد و به همسایه جنوبی درباره احتمال استقرار ارتش ایالات متحده در مرز هشدار داد.

سازمان ملل به نقل از مقام های روسیه از لغو قانون مصادره املاک پناهجویان خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد پرس

خبرگزاری ایسنا: موضوع قاچاق بنزین این روزها با افزایش که باعث اختلاف فاحش نرخ سوخت در ایران با کشورهای همسایه شده است در سر خط مهم ترین خبرها قرار گرفته است

خبرگزاری ایسنا: یک مقام ارشد ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (پنج شنبه) گفت، پاپ فرانسیس تاکید دارد در صورتی که دعوته رسمی دریافت کند به پیونگ یانگ سفر می کند.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از پلمپ 2 واحد مرغداری با دستور مقام قضایی در این شهرستان خبر داد.

یک منبع نظامی در یمن از شلیک موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران سعودی در منطقه مجازه در عسیر عربستان خبر داد.

یزد – ایرنا – رئیس کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه نیازمند وحدت و کنار گذاشتن اختلاف های سیاسی هستیم گفت: همه ما موظف هستیم به دولت روحانی کمک کنیم.

خبرگزاری تسنیم: ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ فهرست 21 نفره بازیکنان تیمش برای بازی خانگی هفته یازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک برابر واسلند را اعلام کرد که کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی نیز در آن دیده می شود.

گروه استان ها- خراسان جنوبی-جانشین انتظامی استان از کشف 986کیلوگرم تریاک و هروئین در عملیات مشترک با مأموران انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد.

روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، ابتدا در استان های واقع در نوار غربی و به تدریج در نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور، بارش باران پیش بینی می شود.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

ارائه شرایط اعطای وام بانک قرض الحسنه رسالت و مقایسه با وام سایر بانک ها 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *