مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه
مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

last update: October 2016

بازداشت و دیپورت در ترکیه

اگر غیرقانونی وارد خاک ترکیه  شده و پیش از ارائه‌ی درخواست پناهدگی بازداشت شوید،  اگر بیشتر از مدت ویزای خود در ترکیه بمانید و بنابراین اقامت شده در ترکیه غیرقانونی محسوب شود و برای پناهندگی اقدام نکنید، اگر در حین تلاش برای خروج غیرقانونی از ترکیه (مثلا با ویزا/پاسپورت تقلبی، یا با قایق)، دستگیر شوید، اگر در انجام وظایف خود به عنوان متقاضی برخورداری از حمایت بین‌المللی را فصور کنید(برای مثال سه بار متوالی عدم مراجعه به اداره‌ی مهاجرت برای انضا و اعلام حضور)، و یا اگر عامل تهدید برای امنیت ملی این کشور شناخته شوید، ممکن است  به بازداشتگاهی فرستاده شوید که در ترکیه تحت نام رسمی “بازداشتگاه عزل” شناخته می‌شود.

گذشته از این، اگر درخواست پناهندگی شما رد شده و این تصمیم نهایی شود، به این معنی است که دیگر نمی‌توانید در ترکیه بمانید و اگر در مهلت قانونی این کشور را ترک نکنید، ممکن است بازداشت شده و دیپورت شوید.

در طول مدت بازداشت، شما از این حق برخوردارید که برای حمایت بین‌المللی اقدام کرده و به حکم اخراج (دیپورت) خود اعتراض نمایید. اگرچه فقط خود شما می‌توانید درخواست برخورداری از حمایت بین‌المللی کرده و کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد، بهتر است برای اعتراض به رد درخواست پناهندگی و حکم اخراج، مشورت حقوقی بگیرید. حتی در زمان بازداشت نیز می‌توانید درخواست کمک حقوقی رایگان داشته باشید. در صورت بازداشت شدن، اکیدا توصیه می‌شود که در اولین فرصت با یکی (از ان جی او NGO ) های مجرب در این زمینه تماس بگیرید.

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

مطابق قانون، مقامات قضایی این کشور می‌توانند فرد را تا 6+6 ماه در بازداشت نگاه دارند.

توجه داشته باشید که شما نزد  اداره رسیدگی به امور مهاجرت (DGMM) درخواست پناهندگی می‌کنید و نه نزد کمیسریای عالی پناهندگی ( UNHCR). تصمیمات UNHCR نمی تواند رد درخواست پناهندگی یا دیپورت فرد توسط ترکیه را متوقف ساخته یا به حالت تعلیق دربیاورد. به عبارت دیگر، پذیرش شما به عنوان پناهنده در UNHCR به این معنی نیست که ترکیه نمی تواند یا نمی خواهد درخواست شما را رد کرده یا شما را اخراج نماید.

مطابق قانون، اگر به ( PDMM اداره استانی رسیدگی به امور مهاجرت) مراجعه نموده و درخواست پناهندگی نمایید، نمی توان شما را به صرف درخواست پناهندگی بازداشت کرد، اما استثنائاتی نیز وجود دارد. در صورت احراز دلایل زیر، امکان بازداشت فرد وجود دارد:

الف) به منظور احراز هویت یا ملیت فرد، در شرایطی که در درستی اطلاعات داده شده توسط فرد، ابهام جدی وجود داشته باشد.

ب) به منظور ممانعت از ورود فرد به ترکیه، در صورتیکه فرد با نقض قوانین و شرایط نقاط مرزی قصد ورود به کشور را داشته باشد.

ج) در شرایطی که دلایل درخواست پناهندگی، مگر در صورتی که فرد تحت بازداشت اداری قرار بگیرد،  قابل احراز نباشد.

د) در شرایطی که فرد نظم یا امنیت ملی را به خطر محسوب بیاندازد. 

مدت زمان بازداشت اداری برای متقضیان برخورداری از حمایت بین المللی نباید بیشتر از سی روز باشد. اگر بازداشت شدید، بعد از ثبت درخواست پناهندگی، نباید بیشتر از سی روز در بازداشت بمانید.

زمانی که در بازداشت به سر می برید، نماینده قانونی یا وکیل شما می تواند نزد قاضی دادگاه جنایی صلح، نسبت به حکم بازداشت شما اعتراض نماید. 

Go back

چنانچه برای فردی رأی اخراج یا خروج سریع از کشور ، داده شده باشد ، او در هر صورت باید اتریش را ترک کند . در غیر اینصورت احتمال اینکه روانه زندان شود ، وجود دارد . فردی در همین شرایط فوق نیز ممکن است تحت مراقبت قانونی قرار گیرد ( بعنوان مثال در زمانی که در مورد شما مراحل مقدماتی دوبلین سه در حال بررسی باشد ) . اصولا قرار بر بازداشت در این شرایط ، در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت . دو قانون اصلی وجود دارد که طول مدت زمان حبس را مشخص میکند :

 

اردوگاه, در بلغارستان, بازداشت, و اردوگاه های پذیرایی

آخرین به روز رسانی ماه ژانویه ٤ ٢٠١

وضعیت در بلغارستان در اغلب موارد در حال تغییر است ، به طوری که این اردوگاه ها و معلومات در باره آنها از ماه ژانویه سال ٢٠١٤ میباشد

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

ازداشت گاه Ellebaek در کنار اقامت گاه پناه جویان درمحلی به نام Sandholmiejren در دانمارک‌ قرار دارد.. این زندان توسط پلیس دانمارک‌ اداره میشود. هر پناه جو ، بدون اینکه کار خلافی مرتکب شده باشد احتمال زندانی شدن دارد. مثلا اگر در خواست پناهندگی شما قبول نشود، و پلیس شک کند که احتمال دارد شما به طور زیر زمینی‌ به کشور دیگری بروید،شما را زندانی کند. حد اکثر مدت زندانی ۱۸ ماه است. پاره اوقات ممکن است کمتر شود. احتمال زندان انفرادی هم هستطبق قانون جدید، احتمال زندانی شدن پناهجو به محض ورود به دانمارک‌ هست.

اردوگاه ویا کمپ ها در فرانسهپلیس می تواند یک شخص را در وضیعت نا منظم کنترول هویت کند بعدا میتواند شخص را به استگاه پلیس برای کنترول هویت حد اکثر ۴ ساعت نگهدارد و یا ۲۴ ساعت و یا امکان دارد زمان را طولانی تر بسازد .در استگاه پلیس و یا در بازداشتگاه شما حق دارید تا سوال کنید که نیاز به وکیل دارید در صورت نداشتن وکیل شخصی شما حق دارید تا به دکتر مراجع کنید بعد از بازداشت امکان فرستادن شما به کشور دیگر امکان دارد در هر مرکز نگهداری انجمن های مستقل از دولت وجود دارد تا به شما در مورد حقوق شما و کمک  به شما و به حقوق شما احترام بگذارند  

 

تاريخ اعتبار برگه ويا مدرك شما پايان يافته.

-مدرك شما از نوع محدوديت تردد در يك منطقه خاص مثلا يك جزيره مى باشد و شما آنجا را ترك كرده ايد، رفتن به يك مكان خاصمثلا رياست اخائيه.

– شما از جمله افرادى هستيد كه مقامات يوناني در آنوقت نظر به مليت شان، ادعاء پناهندگى آنها را بى أساس خوانده و تصميم به حبس آنها در Hot spots ، در بازداشتگاه هاى پيش حذف گرفتند، حتي اگرپيش از تاريخ ٢٠ مارچ وارد يونان شده باشند.

وضعیت زندگی‌ در کمپ‌های بسته چگونه است؟

دو نوع کمپ بسته (مرکز نگهداری) وجود دارد. بازداشتگاه مهاجرت مربوط به آن دسته از افرادی است که درخواست پناهندگی نکرده اند. اگر در چنین مرکزی باشید، به این معنی است که قرار است دیپورت شوید، در حین اقامت در این بازداشتگاه نیز میتوانید درخواست پناهندگی دهید. در این صورت احتمالا به مرکز نگهداری از پناهجویان منتقل خواهید شد. در اینجا میتوانید نقشه این کمپ‌ها را مشاهده نمایید.

بازداشت پناهجویان در جمهوری قبرس، مشکل بسیار بزرگی است. مشکل اصلی آنجاست که قوانین مربوط به مهاجرت و اتباع بیگانه با قوانین پناهندگی در تضاد است. مطابق با قوانین پناهندگی بازداشت فرد صرفا برای احراز هویت قابلیت اجرایی دارد و در صورتی که دادگاه بعد از دوبار رد درخواست پناهندگی چنین دستوری را صادر کرده باشد. در اکثر موارد قوانین مربوط به مهاجرت و اتباع بیگانه اجرا می شود که مطابق با آن بازداشت اتباع بیگانه، در هر زمان که برهم زننده نظم شناخته 

در صربستان، مانند کشورهای دیگر، بیشتر پناهجویان برای عبور “غیرقانونی” از مرزها ویا مقاومت کردن، در زندان‌اند. اگر که شما برای عبورغیرقانونی از مرزها و یا مقاومت کردن متهم شوید، همیشه به دادگاه برده شده و به “جریمه نقدی”، در حدود ۵۰ یورو، به جرم  “عبور غیرقانونی از مرز یا مقاومت” جریمه می‌شوید. اگر نتوانستید که جریمه دادگاه را پرداخت کنید، در حدود ۵ روز به زندان فرستاده خواهید شد ( هر ۱۰ یورو جریمه نقدی برابر است با یک روز در زندان ماندن، برای آنهایی که هیچ امکانی برای پرداخت جریمه ندارند ).  شما در بخش زندان بازداشتی‌های “عادی” (زندان شهر)، و  نه در قسمت بازداشت مخصوص به پناهجویان برده می‌شوید. در حدود ۱۰ زندان از این دست در کشور وجود دارد، و شما در نزدیک‌ترین‌شان زندانی خواهید شد (اکثر اوقات، بیشتر پناهجویان در زندانهای نزدیک مرزها بازداشت می‌شوند، اما به این‌که کجا دستیگر شده‌اند، بستگی دارد).

در صورت بازداشت شدن، همواره از این حق برخوردارید که در رابطه با بازداشتتان،  نماینده حقوقی داشته باشید. به این معنی که وکیلی داشته باشید که روی پرونده بازداشت یا آزادی شما کار کند.

 اگر به هنگام بازداشت توسط پلیس، اعلام نکنید که می‌خواهید مستقیما وکیل خود را انتخاب کنید، یا پلیس، یا اداره مهاجرت برای شما وکیل خواهند گرفت. اگر از نماینده حقوقی خود راضی‌ نباشید، عوض کردن وکیل در مراحل بعدی‌، معمولاً کار دشواری است.

اگر غیرقانونی وارد خاک ترکیه شده و پیش از ارائه‌ی درخواست پناهدگی بازداشت شوید، اگر بیشتر از مدت ویزای خود در ترکیه بمانید و بنابراین اقامت شده در ترکیه غیرقانونی محسوب شود و برای پناهندگی اقدام نکنید، اگر در حین تلاش برای خروج غیرقانونی از ترکیه (مثلا با ویزا/پاسپورت تقلبی، یا با قایق)، دستگیر شوید، اگر در انجام وظایف خود به عنوان متقاضی برخورداری از حمایت بین‌المللی را فصور کنید(برای مثال سه بار متوالی عدم مراجعه به اداره‌ی مهاجرت برای انضا و اعلام حضور)، و یا اگر عامل تهدید برای امنیت ملی این کشور شناخته شوید، ممکن است به بازداشتگاهی فرستاده شوید که در ترکیه تحت نام رسمی “بازداشتگاه عزل” شناخته می‌شود.

نویسنده: محمد عدو
ترجمه: حمید مهدوی

روزنامه اطلاعات روز – میدان وکتوریا در آتن؛ یک پارک عمومی در یک محله کثیف پایتخت یونان، اندک اندک به یک اردوگاه موقت پناهندگان تبدیل می‌شود. اکثریت صدها پناه‌جویی که در این میدان برای فضای محدود رقابت می‌کنند هزاره‌ها هستند؛ اقلیت قومی‌ای که از دیرزمان بدین‌سو در افغانستان آزار و اذیت شده‌اند. تعداد اندکی از سوری‌ها، ایرانی‌ها و پاکستان‌ها نیز در میان آن‌ها اند، اما آن‌ها با موافقت ضمنی افغان‌ها این‌جا هستند؛ افغان‌هایی که قبلاً پناه‌جویانی از سومالیا، سودان و اریتره را از این‌جا وادار به فرار کرده‌اند.

مرزهایی که راه بیرون رفت از این‌جا هستند، یکی یکی بسته شده‌اند که نظر به گفته الکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان، این کشور را در معرض خطر تبدیل شدن به «انبار ارواح» قرار می‌دهد. میدان وکتوریا که زمانی یک منطقه مجلل آتن بود و اکنون غرق رسوایی شده است، با هجوم پناه‌جویان به دام افتاده که در آخرین شمارش تعداد آن‌ها حداقل ۲۵ هزار تن بودند، اشباع گردیده است. خرید و فروش مواد مخدر و تن فروشی در این‌جا شایع می‌باشد. هیچ امکانات عمومی وجود ندارد و پوشک/ پمپرهای کثیف در پیاده روها، کنار سطل‌های مملو از زباله، پراکنده‌اند. کافه‌های اطراف وکتوریا پر است از قاچاق‌چیان انسان، دلالان و مذاکره‌کنندگان آن‌ها. فاجعه آشکار پناهندگان سرگردان، برای آن‌ها یک کسب و کار پر رونق است. آن‌ها به پول جمع کردن ادامه می‌دهند، در حالی که جنگ و ناکامی‌های حکومت‌ها منبع مداومی از [پناه‌جویان] بی‌خانمان و بیچاره را تضمین می‌کند.

محمد، یک مهاجر ایرانی، می‌گوید: «اگر صرف پنج دقیقه این‌جا باشید یکی نزدتان خواهد آمد و به شما پیشنهاد خواهد کرد که در بدل یک مقدار پول شما را به کشور دلخواه تان در اروپا می‌برد. من مطمئنم آن‌ها این کار را به شکل غیرقانونی انجام می‌دهند». در حالی که محدودیت‌ها در مرز شمالی هم‌چنان وجود دارد، تعداد فزاینده‌ای از پناهندگان به باندهای جنایتکار که پاسپورت جعلی می‌فروشند، رو می‌آورند. بسیاری‌ها نمی‌خواهند سفر طولانی و خطرناک از طریق زمین و دریا برای رسیدن به شمال اروپا داشته باشند.

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

ما، مجهز به دوربین مخفی، رفتیم تا یک قاچاق‌چی را که می‌خواست پاسپورت جعلی بفروشد، بیابیم. از طریق تماس با پناهندگان، به قاچاق‌چی‌ای از سودان شمالی رسیدیم. او را در پارک دیگری که با پناه‌جویان و مهاجران مشهور است، ملاقات کردیم. او دو قطعه پاسپورتی از من گرفت و از ما خواست منتظر تماسش باشیم. ناوقت شام با یک پاسپورت بریتانیایی برگشت و گفت که قیمت آن ۳۵۰ یورو است. اما پیش از این که عکس من در آن جابه‌جا شود، قاچاق‌چی پولش را خواست. در این نقطه تصمیم گرفتیم روند را متوقف بسازیم، چون ما نمی‌خواستیم بخشی از ارتکاب یک جرم باشیم. به او گفتم: «پولت را ساعت ۱۰ قبل از ظهر فردا می‌پردازم و پاسپورت را می‌گیرم». هرچند این قاچاق‌چی قدبلند و بی‌قرار هیچ یکی از آن‌ها را نمی‌خواست. او گفت: «باید به من چیزی بدهید، یک بیعانه.» «تا وقتی پول ندهید روی پاسپورت تان کار کرده نمی‌توانم. عکس روی آن اسکن شده است. این کار با یک چاپ‌گر لیزری انجام شده است. قسم می‌خورم این چیزی است که شما برای رفتن به لندن نیاز دارید». من مودبانه رد کردم و خواهش کردم تا صبح زود بعد دوباره ما را ملاقات کند. روز بعد زنگ زد، اما ما جواب ندادیم.

کار قاچاق در آتن کسب و کار کلان با چندین لایه است. حتا پولیس یونان اذعان می‌کند که با مبارزه دشوار علیه قاچاق‌چیان مواجه‌اند. قیمت پاسپورت‌های جعلی‌ای که آن‌ها می‌فروشند، نظر به آسان بودن و دشوار بودن جعل آن فرق می‌کند. پاسپورت اسپانیایی با قیمت ۲۵۰ دالر ارزان‌ترین پاسپورت است در حالی که یک پاسپورت فرانسوی یا امریکایی ۳۰۰۰ دالر قیمت دارد.

پاسپورت‌های جعلی اغلب صفحاتی را شامل اند که با ویزاهای تاپه شده پر شده‌اند تا اصلی‌تر به نظر برسند. به ما گفته شده است که تعدادی از جعل کاران حتا در جعل هولوگرام، ویژگی‌ای که در بسیاری از پاسپورت‌ها وجود دارد، استاد هستند. هرکسی پول خرید پاسپورت‌های جعلی را ندارد. کسانی که قادر به خرید اسناد نیستند، مجبور اند تمام گذرگاه‌های غیررسمی به مقدونیه و فراتر از آن را پیاده بروند. هر روزه هزاران نفر در حال رفتن هستند. بسیاری از پناه‌جویان می‌گویند که امیدواری نزدیک شدن به یک زندگی جدید است که آن‌ها را وادار می‌کند به حرکت شان ادامه بدهند. گذشته‌ی آن‌ها نابود شده است – بنابراین، آن‌ها به دنبال یک آینده هستند.

 

علی حکمت، لیسانسه معماری دانشگاه پولی تخنیک کابل، دانشجوی فوق لیسانس دانشکده معماری دانشگاه ارجیس – شهر قیصریه – ترکیه و فعال حقوق پناهندگان افغانستان در ترکیه

Powered By Afghan Refugees Turkey – Hosted by AfghanHost

در صربستان، عبور غیر قانونی از مرز می‌تواند برای شما جریمه و یا حکم زندان داشته باشد. در مورد حقوق‌تان و اینکه در صورت بازداشت در صربستان چه انتظاری داشته باشید، از اینجا بیشتر بخوانید.

اگر پلیسِ مرزی در حالیکه به صورت غیر قانونی از مرز عبور می‌کنید، شما را بگیرد ، و شما نخواهید که در صربستان برای پناهندگی درخواست بدهید، آن‌ها ممکن است شما را بازداشت کنند.

پلیس عمدتاً افرادی را که فکر می‌کند تلاشِ چندباره برای عبور از مرز به صورت غیرقانونی داشته‌اند را دستگیر می‌کند.

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

اگر شما بازداشت شوید، پلیس اطلاعات شخصی‌تان را در پایگاه اطلاعات پلیس صربستان ثبت می‌کند.

آن‌ها شما را در بازداشت نگه می‌دارند و پرونده اتهامات علیه شما را در دادگاه دادگستری بایگانی می‌کنند.

در حال حاضر اگر با مقامات همکاری کنید، شانس بیشتری در دادگاه خواهید داشت.

پلیس ممکن است شما را به عبور غیر قانونی از مرز متهم کند.

اگر شما تمایل‌تان را نسبت به درخواست پناهندگی ابراز کنید، پلیس اتهامات‌ شما را رَد می‌کند.

فرصت آخر شما برای ابراز تمایل‌تان به پناهندگی در صربستان و اینکه اتهام‌تان را از بین ببرید زمانی است که در دادگاه حاضر می‌شوید.

در غیر این صورت، دادگاه در مورد پرونده شما تصمیم خواهد گرفت.

اگر خوش‌شانس باشید، دادگاهِ کیفری یک اخطار کتبی به شما خواهد داد. .

اما دادگاه همچنین می‌تواند به شما دستورِ پرداختِ جریمه‌ای بین 5,000 تا 50,000 RSD (معادل €40 تا €420 ) بدهد.

اگر نتوانید جریمه را پرداخت کنید، به جای آن به زندان خواهید رفت. هر روزی را که در زندان بگذرانید به اندازه 1,000 RSD از جریمه‌تان حساب خواهد شد.

مدت زمانی را که در زندان می‌گذرانید، در بین عواملِ دیگر بستگی به میزانِ جدیتِ جُرم‌تان دارد. دادگاه معمولاً برای مواردِ عبورِ غیر قانونی از مرز، مجازات زندانِ کوتاه مدت می‌دهد.

احتمال دارد که شما تا 3 ماه حکم بازداشت بگیرید. با این وجود، بازداشت‌تان ممکن است برای 3 ماه دیگر تمدید شود.

اگر دادگاه کیفری به شما حکم زندان بدهد، به احتمال زیاد به یکی از بازداشتگاه‌ها در مناطق مرزی خواهید رفت. .

آن‌ها در مناطق زیر هستند:

بعد از پرداخت جریمه یا پایان دوره‌ی زندان، یک حکم برای ترک صربستان در یک محدوده زمانی معین دریافت خواهید کرد.

شما دیگر برای ورود به صربستان جریمه و توقیف نخواهید شد زیرا قبلا در پایگاه اطلاعات پلیس صربستان ثبت شده‌اید.

با این وجود، پلیس می‌تواند شما را برای ماندن در صربستان به جُرم نداشتن اسناد ثبت‌نام مناسب، جریمه و بازداشت کند. این موارد نیز در دادگاه کیفری بررسی خواهند شد.

دفتر پناهندگی می تواند شما را در پناهنگاهِ افرادِ خارجی ، بخشی از یک زندان در بلگراد نگه دارد، اگر

در هر شرایطی، شما همیشه حقِ درخواستِ کمک حقوقی را دارید. .

مرکز انسان‌دوستی برای تحکیم و تحمل/The Humanitarian Center for Integration and Tolerance کمک حقوقیِ رایگان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با آن‌ها در تماس باشید.

اگر نزدیک سوبتیتسا هستید، با شماره 00381646577052 تماس بگیرید. اگر نزدیک سید هستید با شماره 00381656177255 تماس بگیرید. اگر در جای دیگری هستید در شمال بلگراد با شماره 0038121528132 یا 0038121520030 تماس بگیرید.

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

این حقِ شماست که یک مترجم داشته باشید که به زبانی صحبت کند که شما کاملاَ متوجه شوید. دادگاه باید برای شما مترجم فراهم کند.

عکس از: AFP

Read more posts by this author.

سربیا میں غیر قانونی طور پر سرحد پار کرنے سے اپ کو مالی جرمانہ یا جیل کی بھی سزا…

قد يتسبب عبورك للحدود الصربية بصورة غير شرعية إلى فرض غرامة مالية عليك، او قد يصل الامر الى قضاءك…

مجموعه ای از شرایط و ضوابط کلی کشورها، راههای مهاجرت و راهنمای انتخاب بهترین مقصد و مسیر برای مهاجرت

مجموعه ای از توضیحات و نکاتی که باید برای موفقیت در زندگی به آنها توجه ویژه ای داشت

مجموعه ای از آموزش ها و توضیحات کامل پیرامون نحوه و شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا

آموزش دقیق و مرحله به مرحله دریافت اپلای و ویزای تحصیلی در اتریش، نکات کاربردی و جامع

مؤسسه حقوقی ملک پور، در راستای ارائه خدمات منحصر به فرد و ایده آل به مشتریان، برای شما خدمات ویژه ای در نظر گرفته است. بدون شک مؤسسه حقوقی ملک پور دارای غنی ترین اطلاعات مهاجرتی اعم از تمامی روش های مهاجرت مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. شما می توانید اطلاعات کامل در رابطه با هر کشور را در بخش مربوط به آن مطالعه نمایید. همچنین در کنار این اطلاعات بی نظیر که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده شده است، می توانید از مشاوره مهاجرتی رایگان با کارشناسان متخصص در این زمینه و همچنین وکلای مؤسسه حقوقی ملک پور در سرتاسر دنیا بهرمند شوید. برای این امر کافیست در قسمت تماس با ما، فرم مشاوره از طریق واتس اپ را تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت!

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

برای مطالعه در زمینه دلخواه خود می توانید هر یک از گزینه های زیر را نیز انتخاب نموده و مقالات تکمیلی را مطالعه نمایید.

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

هنر زندگی

راهنمای اقامت کاری در کانادا

راهنمای اپلای و تحصیل در اتریش

با توجه به شرایط حاکم بر دنیا، امروزه مهاجرت محبوبیت بالایی پیدا کرده است و تعداد افراد متقاضی رو به افزایش می باشد. اما این موضوع که از چه طریق اقدام به مهاجرت نماییم که احتمال شکست به صفر برسد، نیازمند بررسی کارشناسان خبره و آگاه همانند موسسه حقوقی ملکپور در زمینه مهاجرت از طرق گوناگون می باشد. ما اینجاییم تا بهترین راه های مهاجرت را به شما پیشنهاد دهیم.

اگر تمایل به مهاجرت به اروپا و کشورهای اروپایی نظیر اتریش، آلمان ، سوئیس و همچنین کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا را دارید، موسسه ملکپور آماده ارائه خدمات مهاجرتی بصورت کاملا قانونی به شماست. در نظر داشته باشید موسسه ملکپور هیچ گونه خدماتی در خارج از مسیر قانونی مهاجرت ارائه نمی نماید و کلیه پلن های ارائه شده توسط موسسه ملکپور در مسیر قانونی می باشد.

علاوه بر مقالات غنی و پربار ارائه شده در وب سایت ملکپور، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی مهاجرت بصورت کاملا رایگان به شما عزیزان می باشد. کافیست از طریق دکمه زیر، وارد قسمت تماس با ما شده و فرم درخواست را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.

با توجه به شرایط حاکم بر دنیا، امروزه مهاجرت محبوبیت بالایی پیدا کرده است و تعداد افراد متقاضی رو به افزایش می باشد. اما این موضوع که از چه طریق اقدام به مهاجرت نماییم که احتمال شکست به صفر برسد، نیازمند بررسی کارشناسان خبره و آگاه همانند مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه مهاجرت از طرق گوناگون می باشد. ما اینجاییم تا بهترین راه های مهاجرت را به شما پیشنهاد دهیم.

اگر تمایل به مهاجرت به اروپا و کشورهای اروپایی نظیر اتریش، آلمان، سوئیس و همچنین کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا را دارید، مؤسسه ملک پور آماده ارائه خدمات مهاجرتی به صورت کاملاً قانونی به شماست. در نظر داشته باشید مؤسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در خارج از مسیر قانونی مهاجرت ارائه نمی نماید و کلیه پلن های ارائه شده توسط مؤسسه ملک پور در مسیر قانونی می باشد.

علاوه بر مقالات غنی و پربار ارائه شده در وب سایت ملک پور، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی مهاجرت به صورت کاملاً رایگان به شما عزیزان می باشند. کافیست از طریق دکمه زیر، وارد قسمت تماس با ما شده و فرم درخواست را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.

یکی از دروازه های ورود به کشورهای مدرن و پیشرفته دنیا، سرمایه گذاری در این کشورهاست. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، پلی است که علاوه بر اینکه امکان اقامت شما و خانواده تان در کشور مقصد را تسهیل می نماید، بلکه در کنار آن می توانید هم از امکانات رفاهی کشور مقصد به سادگی بهرمند شده و هم می توانید از سرمایه گذاری خود سود مناسب دریافت نمایید.

موضوع سرمایه گذاری، با توجه به شرایط و پیچیدگی هایی که دارد، نیازمند تخصص کافی در این زمینه است که موسسه حقوقی ملکپور این تخصص را داراست و آماده مشاوره و یاری شما برای انتخاب بهترین مقصد و مسیر سرمایه گذاری در کشورهایی نظیر اتریش، آلمان، کانادا و استرالیا است. همچنین برای اطلاع از شرایط کلی کشورها میتوانید از مقالات غنی و پربار مجود در وب سایت بهرمند گردید. برای دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری کافیست درخواست خود را از صفحه تماس با ما ثبت نمایید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

تحصیل در کشورهای توسعه یافته و مدرن علاوه بر اینکه می تواند آینده مناسبی از لحاظ فرهنگی و شغلی برای فرد رقم بزند، می تواند پلی برای مهاجرت به یک کشور توسعه یافته نیز باشد. البته این موضوع برای کشورهای مختلف شرایط و قوانین متعددی دارد که می توانید با مطالعه مقالات معتبر و غنی موجود در وب سایت بهرمند شده و در رابطه با تمامی شرایط روز مهاجرت تحصیلی اطلاعات کافی از وب سایت استخراج کنید. همچنین می توانید از کارشناسان مهاجرت تحصیلی ما، مشاوره رایگان بگیرید.

همچنین این امکان برای دانشجویان مستعد دریافت بورسیه تحصیلی فراهم گردیده است که شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی از برترین دانشگاههای دنیا آزموده و درخواست ارزیابی رایگان دریافت بورسیه تحصیلی خود را داشته باشند. برای این منظور می توانید از طریق دکمه زیر، فرم مربوط به بررسی بورسیه تحصیلی را تکمیل نموده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

تحصیل در کشورهای توسعه یافته و مدرن علاوه بر اینکه می تواند آینده مناسبی از لحاظ فرهنگی و شغلی برای فرد رقم بزند، می تواند پلی برای مهاجرت به یک کشور توسعه یافته نیز باشد. البته این موضوع برای کشورهای مختلف شرایط و قوانین متعددی دارد که می توانید با مطالعه مقالات معتبر و غنی موجود در وب سایت بهرمند شده و در رابطه با تمامی شرایط روز مهاجرت تحصیلی اطلاعات کافی از وب سایت استخراج کنید. همچنین می توانید از کارشناسان مهاجرت تحصیلی ما، مشاوره رایگان بگیرید.

همچنین این امکان برای دانشجویان مستعد دریافت بورسیه تحصیلی فراهم گردیده است که شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی از برترین دانشگاههای دنیا آزموده و درخواست ارزیابی رایگان دریافت بورسیه تحصیلی خود را داشته باشند. برای این منظور می توانید از طریق دکمه زیر، فرم مربوط به بررسی بورسیه تحصیلی را تکمیل نموده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

گسترش صنعت در کشورهای اروپایی و کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا، این کشورها را با کمبود نیروی کار متخصص مواجه کرده است. به نحوی که سالیانه تقاضای مهاجرت کاری متخصصان به این کشورها را دارند. در کنار مسائل فوق، وجود امکانات رفاهی بالا نسبت به سایر کشورها و خدماتی که به مهاجرانی که از طریق مهاجرت کاری اقدام به مهاجرت نموده اند، این میل را در متخصصان برای مهاجرت دوچندان کرده است.

موسسه حقوقی ملکپور به عنوان برترین موسسه حقوقی و مهاجرتی در ایران، ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در رابطه با مهاجرت کاری و ویزای کار در اقصی نقاط دنیا می باشد. شما می توانید در کنار مقالات تخصصی مهاجرت کاری مانند کار در اتریش، کار در آلمان، کار در کانادا و کار در استرالیا، بصورت کاملا رایگان شانس خود را برای مهاجرت کاری بیازمایید. کافیست از طریق دکمه زیر، فرم درخواست ارزیابی رایگان جهت یافتن کار در خارج را پر نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

افتخار ما، نظر مثبت موکلین ما در رابطه با عملکرد ماست.

سعید آقا خانی بازیگر و کارگردان محبوب سینما و تلویزیون

جناب آقای فیروز کریمی عزیز، سرمربی و پیش کسوت مطرح فوتبال

موکل موسسه حقوقی ملک پور برای اخذ ویزای تحصیلی هلند

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه

موکل مؤسسه که موفق به اخذ ویزای تحصیلی هلند

موکل موسسه حقوقی ملک پور برای اخذ ویزای تحصیلی مجارستان

موکل موسسه حقوقی ملک پور برای اخذ ویزای تحصیلی هلند

موکل موسسه حقوقی ملک پور برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان به همراه بورس تحصیلی

پیام ارسالی از طرف آقای فیروزفر

فایل تصویری مصاحبه با آقای مسعود مردانی

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه
مجازات پاسپورت جعلی در ترکیه
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *