عوارض مصرف پروتئین بدنسازی

شیر از دو پروتئین کازئین و وی (Whey) تشکیل شده است. پروتئین WHEY یا از کازئین در شیر جدا می شود، یا به صورت یک محصول جانبی در پنیر سازی تولید می گردد. به دلیل گستردگی مصرف این پروتئین در بین ورزشکاران و محبوبیت آن، لازم است تا اطلاعت دقیق و علمی بیشتری را در مورد آن به دست بیاوریم.

پروتئین WHEY به عنوان یک پروتئین کامل در نظر گرفته شده، و همه 9 آمینواسید ضروری را داشته و محتوای لاکتوز پایینی دارد. مردم به طور عمومی از آن به عنوان مکمل برای ورزش استقامتی، جهت کمک به بهبود سنتز پروتئین عضلات و تحریک رشد توده بافت عضلانی استفاده می کنند.


1- بتالاکتوگلوبولین


2- آلفالاکتوگلوبولین


3- آلبومین سرم گاوی

عوارض مصرف پروتئین بدنسازی


4- ایمونوگلوبولین ها

سه نوع اصلی پروتئین WHEY موجود است، که کنسانتره پروتئین وی (WPC)، پروتئین وی ایزوله (WPI)، و باقی مانده هیدرولیز پروتئین وی (WPH) دارند.

این ماده حاوی سطح کم چربی و لاکتوز است. درصد پروتئین در WPC به غلظت آن بستگی دارد. کنسانتره های ضعیف تر حاوی 3 درصد پروتئین هستند، و کنسانتره های قوی تر تا 9 درصد نیز ذخایر پروتئینی دارند.

این ماده فراوری شده و هیچ چربی و لاکتوزی ندارد. WPI معمولاً 9 درصد پروتئین دارد.

این ماده به دلیل اینکه تحت هیدرولیز سطحی یک فرایند انجام شده در بدن برای جذب پروتئین قرار گرفته است، به عنوان فرم «هضم شده» پروتئین وی شناخته می شود. علاوه بر این، از این ماده عموما در مکمل های پروتئین پزشکی و در شیر خشک استفاده می شود. .فواید مصرف مکمل وی

مفاد زیادی در ارتباط با مصرف پروتئین وی وجود دارد، اما باید در نظر داشت که طرز، مقدار و نحوه ی مصرف یک مکمل ورزشی مانند وی، نیازمند دانش تخصصی و بره ی اصولی و حرفه ای است. چرا که اندک اشتباهی در دوز استفاده از پروتئین وی، قادر است تا مشکلات متعددی را برای بدنسازان مبتدی و حرفه ای پدید آورد.

با توجه به یک مطالعه ، افرادی که نوعی پروتئین وی خاص را مصرف کردند، چربی بیشتری از دست داده و نگهداری عضلات بیشتری در مقایسه با گروه شاهد بدست آوردند. نتایج امیدوارکننده ای درمورد استفاده از WPC در درمان سرطان نیز نشان داده شد. باز هم تأکید می کنیم که این ها صرفا تحقیقات موردی هستند، و برای این که نتیجه ای مشابه دریافت کنیم راهنمایی یک کارشناس مهم ترین رکن به شمار می آید.

با توجه به یک مطالعه ، کاهش چشمگیری در سطح کلسترول تام و LDL بعد از 12 هفته مصرف پروتئین وی در مقایسه با کازئین مشاهده شد.

باز هم در یک مطالعه ی دیگر مشخص گردید، که کودکان مبتلا به آسم که به مدت یک ماه مکمل وی دریافت کردند، پاسخ ایمنی بهتری از خود نشان می دادند.

تحقیقات متعددی نشان داده اند که نوشیدنی هایی که حاوی مکمل پروتئین WHEY بودند، فشار خون بیماران را به صورت چشمگیری کاهش داد.

اما به مهم ترین بخش این مقاله می رسیم، جایی که عوارض مصرف ناصحیح و غیر اصولی پروتئین وی، مانند هر ماده ی غذایی و تمرینی دیگر که فواید آن می تواند تحت الشعاع استفاده ی غلط قرار بگیرد می پردازیم. نخست این که افراد دارای آلرژی به شیر، ممکن است به وی نیز آلرژی نشان دهند.

مصرف غیر اصولی این پروتئین عوارض زیر را به همراه خواهد داشت:

مطلب بعدی

2 روز پیش

مطلب بعدی

2 روز پیش


نوشته شده در فیت کلاب

عرق کردن یکی از عوامل کلیدی در مدیریت دمای بدن و و حفظ آب

مقدمه باید بر چیزی به جز عملکرد ورزشی تان در باشگاه تمرکز نکنید. نگران

اگرچه می توان کافئین را صرفا بخشی از آن نوشیدنی صبحگاهی در نظر گرفت,


با ما در تماس باشید : 476263 21

کلیه حقوق متعلق به شرکت شرکت فرهنگ سازان سلامت آروان می باشد.

جهت دریافت بره و مشاوره با کارشناسان به پنل کاربری خود وارد شوید.

پس از رزرو نوبت کارشناسان ما جهت تعیین وقت دقیق با شما تماس خواهند گرفت

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

همه‌ی پروتئین‌ها مثل هم نیستند. بعضی از پروتئین‌ها مثل «پروتئین وِی» از بقیه بهتر است. پروتئین وی شامل آمینو اسیدهای مختلفی است که به‌سرعت جذب می‌شوند. مطالعات زیادی نشان می‌دهند که این پروتئین باعث افزایش قدرت، رشد عضلانی و از دست دادن چربی زیادی می‌شود. این پروتئین حاوی مواد مغذی دیگری نیز هست. مشخص شده که این پروتئین باعث کاهش افسردگی، کاهش فشار خون، کاهش قند خون می‌شود و حتی به بهبود نشانه‌های بیماری‌های سرطان و اچ آی وی (علائم اولیه ایدز) نیز کمک می‌کند. این مکمل یکی از بهترین مکمل های غذایی بازار است. همراه ما باشید، در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی فواید پروتئین وی، مضرات و طریقه مصرف آن با شما صحبت کنیم.عوارض مصرف پروتئین بدنسازی

پروتئین وی ترکیبی از پروتئین‌های ایزوله‌شده از وِی است. وی بخش مایع شیر است که در طول فرایند تولید پنیر ایجاد می‌شود. شیر حاوی دو پروتئین وی (۲۰ درصد) و کازئین (۸۰ درصد) است. پروتئین وی در بخش مایع شیر قرار دارد. وقتی پنیر تولید می‌شود، قسمت چرب شیر دلمه می‌زند و وی از آن به‌عنوان محصول جانبی جدا می‌شود.

اگر بسته‌بندی مقداری ماست را باز کرده باشید، مایعی که روی آن قرار دارد همان پروتئین وی است. پنیرسازها در گذشته این بخش را دور می‌انداختند. بعد از اینکه این پروتئین را جدا کردند، فرایندهایی روی آن صورت می‌گیرد و به پروتئین وی تبدیل می‌شود؛ پودری که می‌توانید آن را همراه با آب یا غذا مصرف کنید.

این پروتئین مزه‌ی خوبی ندارد، به همین دلیل آن را طعم‌دار می‌کنند. طعم‌های کاکائویی، وانیلی و توت‌فرنگی جز طعم‌های محبوب است. مهم است که برچسب روی محصولات حاوی پروتئین وی را بخوانید چراکه بعضی از آنها حاوی شکر اضافی هستند. مصرف ۲۵ تا ۵۰ گرم پروتئین وی همراه با وعده‌های غذایی خیلی مفید است.

این میزان برای بدن‌سازها، ورزشکاران و همین‌طور افرادی که قصد کاهش وزن دارند ضروری است. اغلب پروتئین‌های وی طعم‌دار، خوشمزه نیز هستند و می‌توان با آن دستور پخت‌های خوشمزه‌ای تهیه کرد. این پروتئین را به‌راحتی می‌توانید مصرف کنید؛ هر چند افرادی که نسبت به لاکتوز مقاومت دارند (عدم تحمل لاکتوز) بهتر است دقت بیشتری داشته باشند. افرادی هم وجود دارند که نسبت به این پروتئین حساسیت دارند.

هر پیمانه (۲۸ گرم) از این پروتئین شامل موارد زیر است:

مواد تشکیل‌دهنده‌ی پروتئین وی، سطح زیادی از آمینو اسیدهای شاخه‌ای را برای بدن تأمین می‌کنند. همین مواد هستند که ارزش غذایی بالایی برای این نوع پروتئین ایجاد می‌کنند. سیستین یکی از آمینو اسیدهایی است که در این پروتئین وجود دارد. سیستین از آن جهت مهم است که سطح گلوتاتیون (یک آنتی اکسیدان که باعث کاهش ریسک ابتلا به سرطان و بیماری‌های ناشی از استرس می‌شود) را بهبود می‌دهد.

آمینو اسید‌های شاخه‌ای موجود نیز نقش مهمی در حفظ و بهبود سلامتی دارند، چراکه باعث ترمیم بافت‌ها و جلوگیری از تحلیل عضلانی حین تمرین می‌شوند.

برای بهره‌مندی از مزایای مواد تشکیل‌دهنده‌ی پروتئین وی باید از بهترین منابع دردسترس استفاده کنید. وقتی قصد خرید این نوع پروتئین را دارید، از انواع کنسانتره که از شیر ارگانیک تهیه شده، استفاده کنید. به‌دنبال پروتئین وی طبیعی و ارگانیک بگردید که بدون هورمون، آفت‌کش‌ها، ترکیبات مصنوعی، گلوتن و باشند.

از پروتئین‌های وی فراوری‌شده مثل پروتئین وی ایزوله استفاده نکنید. بعضی پروتئین‌های ایزوله شامل پروتئین‌هایی هستند که ماهیت‌شان تغییر کرده است و مکمل را بی‌اثر می‌کنند. از طرفی انواع پروتئین‌های وی ایزوله‌ی ارزان‌قیمت حاوی شکر اضافی هستند که روی سیستم گوارشی فشار وارد می‌کنند. مکمل وی طبیعی کنسانتره حاوی مواد معدنی و ایمونوگلوبولین‌های زیادی است که برای عملکرد بدن ضروری هستند.

در تحقیقی که روی ۱۵۸ نفر صورت گرفت، افرادی که میزان بالایی پروتئین وی مصرف کرده‌ بودند، میزان بالایی چربی از دست دادند و توانستند میزان عضلات زیادی را حفظ کنند.

نتایج امیدوارکننده‌ای از مصرف پروتئین وی به‌صورت کنسانتره برای درمان سرطان به‌دست آمده است.

نتایج مصرف مکمل وی روی ۷۹ نفر مرد و زنِ دارای اضافه‌وزن به‌مدت ۱۲ هفته نشان داد که میزان کلسترول بد خون نسبت به گروه دیگری که پروتئین کازئین مصرف کرده بودند، به‌اندازه‌ی چشمگیر کاهش یافت.

پروتئین وی می‌تواند دستگاه ایمنی کودکان را در مقابل آسم تقویت کند. مطالعه‌ای روی ۱۱ کودک مشخص کرد که کودکان مبتلا به آسم که روزانه ۲ بار به‌اندازه‌ی ۱۰ گرم پروتئین وی به‌مدت ۱ ماه استفاده کرده بودند، شاهد تقویت عملکرد سیستم ایمنی بودند.

نتایج تحقیقی نشان می‌دهد که نوشیدنی‌های حاوی پروتئین وی باعث کاهش چشمگیر فشار خون در بیماران مبتلا به فشار خون بالا می‌شود. باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی و نیز کاهش ریسک ابتلا به سکته می‌شود.

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که مصرف پروتئین وی روند کاهش وزن را در افراد مبتلا به اچ آی وی کاهش می‌دهد.

پروتئین‌ها ساختار اصلی بدن انسان را تشکیل می‌دهند. پروتئین ارگان‌های مهم کوچک و بزرگ زیادی را درست می‌کنند، مثل: تاندون‌ها، پوست و مولکول‌ها. همچنین باعث انقباض در عضلات می‌شوند.

پروتئین‌ها از آمینو اسید تشکیل شده‌اند. اینها مولکول‌های کوچکی هستند که مثل دانه‌های تسبیح در کنار هم قرار می‌گیرند. بعضی آمینو اسیدها توسط سلول‌های بدن ایجاد می‌شوند و بعضی دیگر را باید از طریق مصرف غذایی بدست آورد. این نوع آمینوها را آمینو اسیدهای ضروری می‌گویند. پروتئین‌هایی که تمام آمینو اسیدهای ضروری را تأمین می‌کنند بهتر هستند و پروتئین وی یکی از آنها است.

این پروتئین سرشار از آمینو اسیدهای شاخه‌ای مثل لوسین و سيستئين است. تحقیقات نشان می‌دهند که لوسین مهم‌ترین آمینو اسید برای رشد عضلات است و سيستئين به افزایش سطح آنتی اکسیدان گلوتاتیون کمک می‌کند. پروتئین وی برای رشد بدن خیلی مؤثر است. شیر انسان حاوی ۶۰ درصد پروتئین وی است؛ درحالی‌که شیر گاو فقط ۲۰ درصد از این پروتئین دارد.

یکی از شناخته‌شده‌ترین دلایل مصرف مکمل وی، افزایش حجم و قدرت عضلانی است. پروتئین وی در میان ورزش‌کاران، بدن‌سازها و مدل‌های فیتنس و افرادی که به‌دنبال بهبود عملکرد در باشگاه هستند، بسیار محبوب است. اثر اصلی مصرف پروتئین وی روی قدرت و حجم عضلانی:

مشخص شده که مصرف پروتئین وی قبل و بعد از جلسه ورزشی برای افزایش رشد عضلانی بسیار مؤثر هستند، اما سنتز پروتئین عموما درست بعد از تمرین بسیار است.

تحقیقات نشان می‌دهد که میزان مصرف پروتئین مهم‌ترین عامل در رشد عضلانی است. این تحقیق همچنین اشاره می‌کند زمان مصرف آن چندان اهمیت ندارد. وقتی با سایر پروتئین‌ها مثل پروتئین سویا مقایسه می‌شود، این پروتئین عملکرد بهتری دارد.

این پروتئین وقتی با پروتئین کازئین مقایسه می‌شود، اختلاف‌نظرها می‌شود. پروتئین وی در کوتاه‌مدت مؤثرتر است، اما کازئین در درازمدت روی رشد عضلانی اثر بهتری دارد.

به‌یاد داشته باشید اگر رژیم غذایی شما خوب نباشد مصرف پروتئین وی نمی‌تواند اثر زیادی داشته باشد. تحقیق ۱۲ هفته‌ای روی افراد سالمند که رژیم سرشار از پروتئین داشتند نشان داد بین مصرف پروتئین وی و کربوهیدرات فرق چندانی وجود ندارد.

نتایج تحقیقات درمورد مصرف پروتئین و اثر آن روی قدرت و عضلات کمی متناقض است و این نتایج بین افراد مختلف با هم تفاوت دارد. اگر در‌حال‌حاضر میزان زیادی گوشت قرمز، ماهی، تخم‌مرغ و لبنیات مصرف می‌کنید اضافه کردن پروتئین وی تأثیر خیلی کمی دارد.

مشخص شده که مصرف پروتئین به کاهش وزن کمک می‌کند. پروتئین سیرکننده‌ترین درشت‌مغذی است. پروتئین می‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز شود و باعث شود روزی ۴۴۱ کالری کمتر مصرف کنید.

در تحقیقی مشخص شد مصرف ۲۵ درصد کالری روزانه از پروتئین باعث کاهش اشتها تا ۶۰ درصد و کاهش مصرف اسنک در آخر شب تا ۵۰ درصد شده است. مصرف پروتئین وی راه خیلی خوبی برای افزایش مصرف پروتئین روزانه است که برای کاهش وزن خیلی مفید است.

مطالعات نشان می‌دهند که جایگزین کردن سایر منابع کالری با این پروتئین همراه با وزنه زدن می‌تواند باعث ۸ پوند کاهش وزن و افزایش بافت عضلانی شود. بنابراین اگر قصد کاهش وزن دارید، مصرف مکمل برای کاهش وزن و حفظ عضلات ضروری است.

میزان توصیه‌شده ۱-۲ پیمانه (۲۵ تا ۵۰ گرم) در روز بعد از جلسه تمرینی است. توصیه می‌شود که به دستورالعمل روی بسته مکمل دقت کنید. دقت کنید اگر مصرف روزانه پروتئین شما بالا باشد، شاید لزومی به مصرف پروتئین وی نباشد.

ادعاهایی که درمورد آسیب پروتئین به کلیه و افزایش ریسک ابتلا به پوکی استخوان وجود دارد، صحت ندارد. حتی مشخص شده که این پروتئین به بهبود پوکی استخوان کمک می‌کند و هیچ اثری روی کلیه‌های سالم هم ندارد.

البته افرادی که از قبل مشکلات کبدی و کلیوی دارند باید در مصرف پروتئین دقت بیشتری به‌خرج بدهند یا با پزشک مشورت کنند. مصرف زیاد پروتئین وی باعث ایجاد مشکلات گوارشی مثل حالت تهوع، نفخ شکم، اسهال و درد شکم می‌شود. بعضی‌ها نیز به پروتئین وی حساسیت دارند.

افرادی که به شیر حساسیت دارند، به مکمل وی هم حساسیت خواهند داشت. درصورت مصرف مناسب هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. البته مصرف زیاد پروتئین وی می‌تواند مشکلات زیر را ایجاد کند:عوارض مصرف پروتئین بدنسازی

مصرف مقادیر بالای پروتئین وی باعث ایجاد جوش روی پوست می‌شود. از نقطه‌نظر علم تغذیه، پروتئین وی خیلی غیرمعمول است و معادلی از آن در طبیعت وجود ندارد. بعضی‌ها معتقدند که مصرف مواد غذایی فراوری‌شده مثل این نوع پروتئین می‌تواند مشکل‌ساز شود چراکه تعادل مواد مغذی در این مواد به سمت پروتئین است.

اگر نمی‌توانید مکمل وی کنسانتره را تحمل کنید، بنابراین مصرف پروتئین وی ایزوله و هیدرولیز بهتر است یا اینکه می‌توانید پروتئین را از منابع غذایی تأمین کنید، اما به‌طور کلی مصرف این پروتئین از امنیت زیادی برخوردار است و اغلب افراد می‌توانند آن را بدون هیچ مشکلی مصرف کنند.

ترافل شکلاتی همراه با پروتئین وی: این ترافل را می‌توانید با پروتئین وی با طعم وانیل، خرما، جو دوسر و شکلات تلخ درست کنید. تهیه این دسر نیازی به پخت‌وپز ندارد و می‌توانید بعد از باشگاه آن را مصرف کنید.

اسموتی: به اسموتی خودتان کمی پروتئین وی اضافه کنید و از آن لذت ببرید. می‌توانید این اسموتی را بعد از تمرین یا در میان وعده‌های غذایی مصرف کنید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

1

14تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

عاشق بدنسازی و تناسب اندام

وِی پروتئین خوبی برای زمان‌هایی است که جذب سریع پروتئین مورد نیاز است و نسبت به کِی‌سین (در فارسی کازئین) پروتئین بسیار ارزانتری باید باشد، اما به علت درخواست بسیار زیاد برای این نوع پروتئین قیمت آن به صورت کاذب بالا است. همچنین کسانی که با لاکتوز موجود در شیر مشکل دارند می‌توانند از وِی ایزوله استفاده کنند. کِی‌سین برخلاف وِی در طول زمان جذب می‌شود و از این جهت می‌تواند یک منبع پروتئینی خوب را در طول روز یا در طول شب برای بدن ایجاد نماید. برای ورزشکاران ترکیب دو پروتئین ایده آل تر می‌باشد.

متابولیسم چیست؛ ۳ روش افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن

رژیم لاغری یک ماهه؛ چگونه در ۲۸ روز ۵ کیلوگرم وزن کم کنیم؟‌

کنترل اضطراب سخنرانی در ۶ گام مؤثر

ارائه‌ آسانسوری؛ چطور در کمتر از ۳۰ ثانیه خودمان را به دیگران معرفی کنیم؟

سخنرانی موفق با ۶ نکته‌ای که باید بدانید

خواص پاپایا؛ ۱۴ خاصیت فوق‌العاده پاپایا برای سلامت بدن

معرفی کتاب قدرت یک زن؛ راهنمای زنان برای داشتن زندگی ایده‌آل

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟


بهترین دانشگاه های کانادا کدام‌اند؟

قهرمانان شطرنج جهان؛ با ۱۰ نابغه شطرنج دنیا آشنا شوید

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم عوارض مصرف پروتئین بدنسازی

علائم اولیه بارداری چیست؟ آیا می دانستید، هنگامی که عادت ماهانه تان به تاخیر می افتد، ممکن است چند هفته از بارداری تان گذشته باشد؟ حاملگی با بارور

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *