گینر از داروکده

خواص دارویی و گیاهی

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید

۳۱۰,۰۰۰ تومان–۵۵۰,۰۰۰ تومان

گینر افزایش وزن سریوس مس از کمپانی اپتیموم نوتریشن همان محصولی است که برای افزایش حجم و وزن عضلانی به آن نیاز دارید.

معرفی اجمالی محصول

گینر از داروکده

سریوس مس مکمل افزایش وزن با کالری بالا گینر افزایش وزن سریوس مس از کمپانی اوپتیموم همان مکملی است که برای افزایش حجم و وزن به آن نیاز دارید.منبعی کامل برای تغذیه عضلات٬حاوی ۱۲۵۰ کالری در هر وعده مصرف ۵۰ گرم پروتئین ترکیبی و بیش از ۲۵۰ گرم کربوهیدرات.

 

گینر سریوس مس اپتیموم محصولی فاقد شکر میباشد و دارای ۲۵ نوع ویتامین و املاح معدنی ضروری٬گلوتامین و کراتین٬و اسید گلوتامیک در هر وعده است.سرعت حل شوندگی و جذب کامل این محصول آنرا مکملی ایده آل برای بعد از تمرین و میان وعده به منظور افزایش حجم و وزن تبدیل کرده است.این محصول شمارا برای فیزیک بدنی که همیشه خواستار آن بودید٬کمک خواهد کرد. سریوس مس بدن شما را در هنگام تمرینات سخت و پرشدت در حالت آنابولیک قرار میدهد و از تخریب و تحلیل عضلات جلوگیری به عمل می آورد٬همچنین در هنگام استفاده از این محصول در زمان پس از تمرین و در هنگام استراحت فرآیند ریکاوری و عضله سازی را به سرعت و با جذب سریع خود آغاز میکند و بدین ترتیب شما را همواره در حالت عضله سازی و افزایش حجم و وزن عضلانی نگه میدارد.

سریوس مس به خصوص در افرادی که به سختی وزن میگیرند و در روز کالری فراوانی در هنگام کار یا دیگر فعالیت های روزمره مصرف میکنند توصیه میگردد.به منظور افزایش بهره وری تمرین در کنار استفاده از این محصول استفاده از مکمل های قبل از تمرین یا همان PRE WORKOUT نیز در صورت داشتن سابقه تمرین بیش از ۳ ماه پیشنهاد میشود تا توان و انرژی مناسبی در زمان قبل از تمرین داشته باشید.البته میتوانید از مواد انرژی زای طبیعی به مانند آب هندوانه٬قهوه تلخ و غلیظ همراه با شیر کم چرب و مقدار نوک قاشق چایخوری شکر یا عسل٬خرما ونیز در وعده ی قبل از تمرین به همراه کمی مواد کربوهیدراته و دارای پروتئین و سبک استفاده نمائید تا از انرژی و سطح گلیکوژن مناسبی در هنگام تمرین برخوردار شوید.

برخی ویژگی های منحصر به فرد گینر افزایش وزن اپتیموم سریوس مس امکان دریفت کالری اضافی ۱۲۵۰ کالری با کیفیت در هر وعده مصرفی ۵۰ گرم پروتئین ترکیبی در هر وعده ۲۵۰ گرم کربوهیدرات در هر وعده ۲۵ نوع مواد و املاح معدنی مناسب جهت افراد لاغر اندام جهت افزایش وزن مناسب برای خانم ها و آقایان بهبود کارایی در تمرینات جلوگیری از تحلیل عضلانی افزایش قدرت در تمرینات بارگیری گلیکوژنی عضلات گینر افزایش وزن سریوس مس کمپانی اپتیموم نوتریشن را میتوان به همراه مخلوطی از بستنی٬شیر موز٬شیک های مختلف و دسر های کربوهیدراته ترکیب نموده و بدین ترتیب کالری بیشتری را برای بدن فراهم آورد.این محصول از طعم های بسیار مناسبی بهره مند شده است و تقریبا تمامی سلایق را در بر میگیرد.

گینر سریوس مس عرضه شده در بادی من مصحول تولید شده توسط کشور امریکا میباشد و توسط نماینده انحصاری این برند در ایران راک دارو توزیع و عرضه میشود و تمامی مجوز ها و تاییدیه های وزارت بهداشتو سازمان غذا و دارو را داراست.اصالت این محصول توسط سامانه پیامکی سازمان غذا و دارو کنترل میشود و توسط بادی من نیز تضمین میگردد.

۲ پیمانه را در ۷۱۰ میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید و ۴۵ تا ۶۰ ثانیه تکان دهید.بهترین زمان مصرف یک پیمانه صبح و یک پیمانه بعد از تمرین میباشد.

هشدار مصرف :

قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار استفاده نکنند. در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید. هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید. مصرف این محصول در بانوان باردار و شیر ده و افراد مبتلا به نارسایی کلیوی کبدی مجاز نمی باشد.

شرایط نگهداری :

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید.

optimum nutrition

http://www.optimumnutrition.com/

۲۴ ماه

راک دارو

1228179242

پودر

۲.۸ کیلوگرم, ۵.۴ کیلوگرم

توت فرنگی, شکلات, موزی, وانیل

دانیال – نوامبر 16, 218

سلام شرمنده اینجا این سوال میپرسم. میخاستم بدونم محصولات PRO Gainer و GOLD STANDARD GAINER همین برند ON چرا اصلا ندارید تو لیست محصولاتتون ؟ اگه میشه موجود کنید تا تهیه کنیم. چون به جاهای دیگه نمیشه اعتماد کرد

Hamid rg – نوامبر 8, 218

سلام خسته نباشید سن مصرف این مکمل چند سال هستش؟

bodyman (مالک تایید شده) – نوامبر 9, 218

درود ٬ افراد ۱۸ سال به بالا میتوانند استفاده نمایند .

ارام خسروی – آوریل 13, 218

سلام گینر سرویس مس سبز رنگ 5.4کیلو گرمی کی موجودی خواهید داشت؟

Ali – آوریل 13, 218

سلام 5.4کیلویی کی موجود میشه؟

علیرضا – آوریل 12, 218

وقتتون بخیر مکمل هایی که در داروخانه ها عرضه میشن کاملا قابل اعتماد هستن؟که 1 در صد در کشور امریکا پر شده باشن نه کشور امارات و ؟

bodyman (مالک تایید شده) – آوریل 12, 218

درود ٬ پاسخ شما در این لینک موجود میباشد :

https://goo.gl/QKCqyZ

محمدرضاعبادی – مارس 27, 218

گینر از داروکده

سلام ببخشید آیا بین سیروس مس قوطی و پاکتی فرقی هست از نظر کیفیت یا پاکتی مشکلی نداره در زمینه حمل و نقل و دما ؟بین سیروس مس و ترومس ۱۲۰۰شرکت کدوم و پیشنهادمیکنین؟

bodyman (مالک تایید شده) – مارس 28, 218

سلام و درود ٬ هیچ تفاوتی بین قوطی و کیسه ای نیست ٬ ترکیبات فرمولاسیون ویکسان هست به مانند ریختن یک نوع غذا در ظرف شیشه ای و یا ظرف چینی ! تمامی محصولات توسط کانتینر های یخچال دار به ایران حمل میشه و در انبار با فشار هوای استاندارد و دمای پائین نگهداری میشه و بنابر این هیچ افت کیفیتی متوجه محصولات نخواهد شد . ترومس در حال حاضر مجوز نداره و اگر در بازار مشاهده کردین قطعا تقلبی هست

علیرضا – مارس 25, 218

سلام وقت بخیر،محصولات شما از وزارت بهداشت کد تایید دارند؟

bodyman (مالک تایید شده) – مارس 26, 218

دورد ٬ بله تمامی محصولات عرضه شده در بادی من دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو و کد IRC ثبت فرآورده میباشند .

shahorkh95 (مالک تایید شده) – فوریه 26, 218

سلام ببخشید من محصول 5کیلویی را خریداری کردم ولی اسکوپ داخلش نیست.درسته یا برای من نداره؟لطفا میزان مصرف را توضیح دهید. اسکوپش چه اندازه باید باشه?

bodyman (مالک تایید شده) – فوریه 26, 218

سلام و درود ٬ اسکوپ شما به علت جابجایی و حمل و نقل ٬ جابجا شده و پودر روی اون رو پوشانده . پس از شستن کامل دست تا ساعد و استریل شدن دست و پوشیدن دستکش نایلونی میتوانید پودر محتوی گینر را جابجا کنید و اسکوپ را بیابید . به منظور اطلاع از نحوه مصرف با واحد مشاوره بادی من تماس بگیرید با احترام

reza – فوریه 18, 218

با سلام آیا SERIOUS MASS در کشور امارات پر می شود؟

bodyman (مالک تایید شده) – فوریه 18, 218

سلام و درود ٬ تمامی محصولات بادی من تولید و بسته بندی کشور مبدا برند هستند و محصولات اپتیموم از جمله گینر سریوس مس تولید و بسته بندی امریکا میباشد و مستندات این موضوع در سایت مرجع این برند و همچنین صفحه درباره بادی من موجود است .

لطفی – فوریه 12, 218

ببخشید ، مگه کربوهیدرات همون منبع کالری نمیشه . راستش نوشتین فلان مقدار کالری + فلان مقدار کربوهیدرات

bodyman (مالک تایید شده) – فوریه 12, 218

واحد اندازه گیری بنزین در ایران لیتر هست ٬ بنزین به عنوان منبعی از انرژی مقدار مشخصی انرژی آزاد میکند . کربوهیدرات به عنوان یک ماده غذایی منبعی از انرژی هست . کالری هم نوعی از واحد اندازه گیری انرژی مواد غذایی است و توضیحات نیز بیان کننده مقدار کربوهیدرات ٬ پروتئین و محصول ٬ و مقدار انرژی (کالری) میباشد که در ازای دریافت مقدار مشخصی از این محصول فرد دریافت میکند .

Mohammad Sharei – فوریه 3, 218

با سلام خدمت عوامل خوب سایت بادی من لطفا گینر 5 کیلویی سریوس مس روهم هرچه زودتر شارژ کنید با تشکر

مهدی (مالک تایید شده) – ژانویه 1, 218

باسلام لطفا راهنمایی کنید برای افزایش وزن از کدام محصول استفاده کنم که بازدهی خوب داشته باشه ممنون میشم

عرفان – دسامبر 28, 217

سلام.چرا سایت باشگاه مشتریان راک دارو خرابه؟ پس چطور کد محصولمون رو ثبت کنیم؟

bodyman (مالک تایید شده) – دسامبر 29, 217

با پشتیبانی باشگاه مشتریان راک دارو تماس بگیرین ٬ پشتیبانی سایت راک دارو با شرکت مذکور میباشد و بادی من مسئولیتی در این زمینه ندارد .

اشکان – دسامبر 23, 217

درود .بر شما . آیا می شه همزمان از این گینر و پروتتین وی همین شرکت استفاده کرد .. لطفا راجع به نحوه نصرف توصیح بدین

bodyman (مالک تایید شده) – دسامبر 23, 217

سلام و درود لطفا به منظور پاسخ به سوالات با بخش مشاوره در تماس باشید ٬ بخش نظرات صرفا به منظور اظهار نظر در مورد مکمل مورد نظر میباشد . با تشکر

HAMED – دسامبر 1, 217

سلام وقت بخیر گینر سریوس مس برای دی ماه شارژ میشه؟؟؟

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 *

 *

شما *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

بادی من ٬ دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ | ۴۶۰۸۷۱۱۲-۰۲۱ | ۴۶۰۸۷۱۱۰-۰۲۱ (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و ملزومات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد . در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی بره تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار دار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . ( موجودی و قیمت ها به صورت اتوماتیک بروزرسانی میشود )


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *