کپسول چربی سوز ابستاپ کارن 60 عددی

خواص دارویی و گیاهی


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

ترب یک موتور جست و جوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جست و جو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

49,5 تومان

یک چربی سوز مناسب و کار آمد بوده و در موارد زیر باید احتیاط رعایت شود: مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز می باشد. مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند مجاز نمی باشد. بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود و همچنین کل میزان توصیه شده (3 کپسول) در یک وعده مصرف نگردد.

در انبار موجود نمی باشد

افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) و چربی سوزی

کنترل اشتها

کاهش کلسترول

طریقه مصرف:

یک عدد کپسول همراه هر وعده غذایی اصلی(روزانه 3 کپسول) مصرف شود

6تایی

کپسول

پلاستیکی

لاغری, ورزشکاران, چربی سوزی

ندارد

سیب

Karen

ایران

1228234545

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

218/7/3

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند .

7 روز هفته ، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

با اپلیکیشن نوانو یک فروشگاه لوازم بهداشتی در موبایل خود داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

طراوت و زیبایی رازهای فراوانی دارد و شما برای آرایش و مراقبت های زیبایی به محصولاتی مطمئن، با کیفیت و مناسب نیاز دارید. گروه لوازم آرایشی نوانو برای پاسخگویی به این نیاز و مانند همیشه با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت تلاش دارد تا تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای شما رقم بزند. خرید معروف ترین برندهای فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی با هایی آشنا مانند لورآل (Loreal)، کاپریس (Caprice)، بورژوآ (Bourjoise)، نیوآ (Nivea)، سینره (Cinere)، مای (My)، لبلو (Labello)، ایو روشه (Yves Rocher) و سایرین را از این پس با نوانو تجربه کنید. محصولاتی متنوع را در گروه های آرایش مو، بهداشت و زیبایی ناخن، آرایش صورت، چشم و ابرو، لب و تجهیزات زیبایی خواهید یافت که از میان آن ها می توان به کرم پودر، لاک ناخن، ریمل، رژ لب، خط چشم، ژل مو، ماسک، رنگ مو، رژ گونه، کانسیلر، سایه چشم، مداد لب، مداد ابرو، برس و اشاره کرد. اینترنتی بخرید و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید تحویل بگیرید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به نوانو | لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *