کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر

خواص دارویی و گیاهی


انزال زودرس Premature Ejaculation عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین به انجام می رسد و باعث نارضایتی زوجین می گردد. انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان زیر 4 سال است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته که امکان آمارگیری در این زمینه وجود دارد، برآورد تعداد مبتلایان به این عارضه بین 3 تا 7 درصد از کل جمعیت مردان می باشد. مردی که در بیش از نیمی از مقاربت های خود دچار انزال زودرس شود، جز این دسته قرار می گیرد.

بر طبق آمار علت اصلی بسیاری از طلاق ها در زوج های جوان همین اختلال در روابط زناشویی است. بنابراین درمان این اختلال موجب استحکام روابط عاطفی و روحی زوجین می گردد. کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر یک محصول گیاهی است که بر پایه تجربیات موفق بر گرفته از طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی موجب کمک به رفع انزال زودرس در مردان می گردد.


کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر



تعداد در بسته: 1 عدد



یک تا دو کپسول 1 تا 1/5 ساعت قبل از مقاربت میل گردد.





موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.


قیمت این کپسول:


12, ریال


سازنده:


ساخت ایران


کد مجوز بهداشت:


23-88-3

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

به سایت کیمیاگر طوس خوش آمدید ورود

متأسفیم! این صفحه وجود ندارد!

توليدات شركت به بالكهاي داروئي محدود مي شد ولي به تدريج بر دامنه محصولات اضافه شد و در حال حاضر علاوه بر توليد محلول هاي موضعي داروئي ، فراورده هاي گياهي و آرايشي و بهداشتي را نيز به سبد توليدات خود اضافه نموده ايم. اين شركت داراي تائيديه GMP در زمينه داروسازي از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي ميباشد

کلیه حقوق این سایت و فروشگاه اینترنتی متعلق به موسسه کیمیاگر توس می باشد.

داروی گیاهی مخصوص تـاخیـر در انـزال

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

۱ تا ۲ کپسول ۱ تا ۱/۵ ساعت قبل از مقاربت میل شود.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

انزال زودرس Premature Ejaculation عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضایتی یک یا هر دو آنها گردد. انزال زودرس شایع ترین اختلال ( جنسی ) در مردان زیر ۴۰ سال است . در بسیاری از کشورهای توسعه یافته که امکان آمارگیری در این زمینه وجود دارد، برآورد تعداد مبتلایان به این عارضه بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از کل جمعیت مردان می باشد. مردی که در بیش از نیمی از مقاربت های خود دچار انزال زودرس شود ، جزء این دسته قرار می گیرد. بر طبق آمار علت اصلی بسیاری از طلاق ها در زوج های جوان همین اختلال در روابط زناشویی است . لذا درمان این اختلال موجب استحکام روابط عاطفی و روحی زوجین می شود. کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر یک فراورده گیاهی است که بر پایه تجربیات موفق بر گرفته از طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی موجب کمک به رفع انزال زودرس در مردان می شود.کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر

شرکت دارای تائیدیه GMP در زمینه داروسازی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد و در سال ۱۳۷۵ توسط تعدادی از داروسازان استان خراسان رضوی با هدف تولید و ایجاد اشتغال فعال در صنعت داروسازی در شهر مشهد مقدس تاسیس شد .درابتدا تولیدات شرکت به بالکهای داروئی محدود می شد ولی به تدریج بر دامنه محصولات اضافه شد و در حال حاضر علاوه بر تولید محلول های موضعی داروئی ، فراورده های گیاهی و آرایشی و بهداشتی را نیز به سبد تولیدات خود اضافه نموده ایم. شرکت داروسازی کیمیاگر توس با اخذ بیش از ۵۰ پروانه دارویی و بهداشتی از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارویی در بازار دارویی کشور در جهت ارتقا سلامت جامعه خدمت می نماید.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

この広告は、9日以上更新していないブログに表示しています。

 

ویاگرا اصل پاور وی 8

بهترین دارو برای مشکل زود انزالی | بهترین راه دیر انزالی

داروی درمان انزال زودرس | بهترين قرص جنسي

کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر

تاخیر در انزال زود رس | جلوگیری از زود انزالی

راه درمان زود انزالی | راههاي جلو گيري از زود انزالي

داروهای جلوگیری از زود انزالی | دارو برای درمان زود انزالی

راه هاي تاخيري | قرص زود انزالي | قرص های درمان زود ارضایی

 

گیاه دارویی موثر در تأخیر انزال | بهترين درمان زود انزالی

 

قرصهای ویاگرا ساخت كمپانی بروكلین ایالات متحده آمریكا – نیویورك سیتی (مخصوص مردان) بهترین نوع قرصهای خوراكی برای مردان با سه كاربرد : قرصهای ویاگرا دارای 3 كارآیی افزایش شدید و قوی شهوت و میل جنسی و افزایش بسیار عالی مدت زمان نزدیكی وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولانی میباشد . این محصول استثنائی با بهره گیری از فرمول قوی پزشكی روز دنیا موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتیشن (مدت زمان شق شدگی آلت) ولذت جنسی شده و موجب افزایش رضایت جنسی در شریك جنسی میشود . محصولی 1% اصل آمریكایی , 1% تضمینی و بصورت 1% پلمپ شده . محصولی بسیار قوی , جدید و با فرمولاسیون پیشرفته . افزایش دهنده قوی , سریع و طولانی مدت زمان نزدیكی و ایجادكننده دیر انزالی . افزایش دهنده قوی شهوت و میل جنسی در مردان . افزایش دهنده و بهبود نعوظ آلت . حجیمتر و قطورتر كردن موقتی آلت برای داشتن رابطه ای شیرینتر و نزدیكتر . ساخت كمپانی بسیار معتبرومشهور بروكلین آمریكا (Brooklyn USA) (مخصوص مردان) این محصول خوراكی درمانی كاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد. – قرصهای ویاگرا محصولی 1% استثنایی و جدید میباشد وهیچگونه عارضه ای ندارد و تاكنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف این محصول گزارش نشده است. كیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر نسبت به سایر محصولات موجود در بازار . و دربسته بندی شیك . ** ارسال محصول با پست پیشتاز (بیمه كامل محصول تا زمان رسیدن به دست گیرنده , بسته بندی مطمئن و كامل محصول) بصورت 48 ساعته به تمام نقاط ایران و 72 ساعته برای خارج از ایران و 1% رایگان برای شما (تمامی هزینه های ارسال به عهده كمپانی میباشد.) ** گروه همراهان به دلیل محافظت از حریم خصوصی مشتریان محترم ، کلیه بسته های ارسالی را در پوشش قرار داده و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبنی برمحتویات بسته درج نخواهد کرد . لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتویات داخل بسته مطلع سازند .

طریقه مصرف:  در مجموع حاوی 1 عدد قرص 2 میلی گرم می باشد. یک قرص را با یک لیوان آب سرد 2 تا 3 دقیقه قبل از رابطه میل کنید.تذکر: در هر ۲۴ ساعت حداکثر مصرف یک عدد قرص کافی می باشد. برخی از ویژگیها 1) افزایش بسیار عالی مدت زمان نزدیكی وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم، طولانی آلت 2) جیم تر شدن و قطورتر شدن موقتی آلت به مدت 1 – 3 ساعت برای داشتن رابطه شیرینتر . 3) ورگاسم و انزال فشرده تر و عمیقتر برای مردان . 4) فزایش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتیشن (مدت زمان شق شدگی آلت) ولذت جنسی 5) افزایش دهنده قوی , سریع و طولانی مدت زمان نزدیكی و ایجادكننده دیر انزالی

قیمت : 4, تومان


kimiagar
218-8-7 :48

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزالکپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص ویگرکس پلاس

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:41

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزال

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص مکس من

خرید قرص مگنارکس

خرید قرص افزایش قد

خرید دستگاه لارجرباکس

خرید وکیوم سینه

خرید قرص تاخیری سیالیس

خرید قرص تاخیری ویاگرا

خرید قرص سمنکس

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص بزرگ کنننده الت

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:4

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزال

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص مکس من

خرید قرص مگنارکس

خرید قرص افزایش قد

خرید دستگاه لارجرباکس

خرید وکیوم سینه

خرید قرص تاخیری سیالیس

خرید قرص تاخیری ویاگرا

خرید قرص سمنکس

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص بزرگ کنننده الت

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:4

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزال

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص مکس من

خرید قرص مگنارکس

خرید قرص افزایش قد

خرید دستگاه لارجرباکس

خرید وکیوم سینه

خرید قرص تاخیری سیالیس

خرید قرص تاخیری ویاگرا

خرید قرص سمنکس

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص بزرگ کنننده الت

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:4

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزال

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص مکس من

خرید قرص مگنارکس

خرید قرص افزایش قد

خرید دستگاه لارجرباکس

خرید وکیوم سینه

خرید قرص تاخیری سیالیس

خرید قرص تاخیری ویاگرا

خرید قرص سمنکس

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص بزرگ کنننده الت

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:39

داروی تاخیری و تقویت جنسی مردان

قرص جلوگیری کننده از انزال زودرس

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

اولين كپسول تاخیری مجوز دار در ايران.

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به شماره 23 – 88 – سانزال زودرس عبارت است از انزالی كه زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال ج.ن.س.ي در مردان زير 4 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد ،برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 3 تا 7 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربتهاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشـ ـويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود.كپسول تاخیری KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسـ ـلي موجب كمك به رفع انـ ـزال زودرس در مردان مي شود.اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد. كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ،اين كپسول بدون عوارض جانبي ميباشد.كپسول تـ.اخيـ.ري KIMIAGAR(1 عددي)

عوارض و موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر:

 1تا 2 كپسول را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

ویژگیها و مزیتهای کیمیاگر

جلوگيري از زود انزالي مرد هنگام زناشويي دارو دیر ارضايي جنسي

بهترين دارو براي زود انزالي قرص جديد سفتي كمر پيش گيري زود انزالي

سفارش دارو سفت كننده الت درمان شلي آلت مردان

درمان زود انزالي مردان به روش دارو

بهترين درمان زود انزالي مردان به صورت طبيعي

بهترين روش براي دير ارضا شدن

دارو افزايش مدت انزال قرص براي زود انزالي پر فروشترين قرصهاي تاخيري

بهترين دارو و روش براي درمان زودانزالي بهترين راه درمان زود انزالي

قرص تاخير در انزال و سفت و شق كننده الت ، داروي تاخيري

درمان مشكلات نعوظ و شق نشدن كامل آلت بهترين قرص تاخيري

بهترين داروبراي درمان زودانزالي داروي تقويت جنسي

گياهان تاثير كذار روي كلاهك آلت جهت تاخير انداختن انزال

بهترين كار براي درمان زود انزالي درمان راست نشدن آلت

بهترين دارو براي درمان زود انزالي روشهاي سفت كردن طبيعي كمر

بهترين قرص وكپسول تا خيري براي مردان سفت كردن طبيعي كمر

گياهان طبيعي براي ديرانزالي روش درمان زود انزالي آقايان

گياهان تقويت جنسي تاخير انداز ارضا شدن

قرص تاخير ارضا شدن داروي كاهش زود ارضايي

علت بلند نشدن الت و درمان كاملا گياهي راههاي طبيعي زود انزالي

طريقه دير انزالي كمر سفت كن داروي گياهي سفتي كمر

روشهاي درمان گياهي زودانزالي

جهت خرید قرص تاخیری کیمیاگر کلیک کنید

برای مشاهده دیکر محصولات مشابه و پرفروش زناشویی روی لینک های زیر کلیک نمایید.

قرص تاخیری وگادول

نمایندگی فروش مگنارکس

خرید قرص چاقی فت فست

حلقه ویبراتور رمانتیک

خرید قرص مکس من

خرید قرص مگنارکس

خرید قرص افزایش قد

خرید دستگاه لارجرباکس

خرید وکیوم سینه

خرید قرص تاخیری سیالیس

خرید قرص تاخیری ویاگرا

خرید قرص سمنکس

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص بزرگ کنننده الت

خرید دستگاه وکیوم الت

خرید کرم کینگ سایز

خرید قرص یوهمبین

خرید قطره اسپانیش فلای

قرص وایمکس


kimiagar
218-6-17 21:39


Powered by Hatena Blog
|
ブログを報告する

Quote saved.

Login to quote this blog

Failed to save quote. Please try again later.

You cannot quote because this article is private.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *