اینترنتی قرص تاخیری ویاگرا

خواص دارویی و گیاهی

48, تومان

قرص تاخیری و راست کننده الت

پس از مصرف ویگرا به سرعت شاهد تغییرات فوق العاده چشمگیری در بدن خود باشید
درمان ناتوانی جنسی افراد میان سال و مردان جوان
بهبود خستگی، درمان و تقویت نعوظ ، درد کمر و زانو

بهترین قرص تاخیری و راست کننده الت مردان. قرص های ویاگرای طلایی یا زرد رنگ موثر برای درمان انواع ناتوانی های جنسی افراد میانسال میباشد.خاصیت اصلی این قرص درمان زود انزالی و تاخیری آنی است . تسکین و درمان درد کمر و زانو و بهبود خستگی از دیگر مزیتهای قرص ویاگرای طلایی هستند.

قرص تاخیری و راست کننده ویاگرای طلایی اصل

اینترنتی قرص تاخیری ویاگرا

ویاگرا دارویی برای درمان اختلال نعوظ است. با آرامش و ریلکس کردن رگ های خونی و افزایش جریان خون به آلت تناسلی سبب بهبود وضعیت نعوظ و بزرگ و سفت شدن موقتی الت میشود. و از انزال زود رس نیز جلوگیری بعمل می آورد. براساس یک مطالعه اخیر، دو نفر از سه مرد مبتلا به مشکلات نعوظ گزارش دادند که با مهارکننده های PDE-5 مانند ویاگرا نعوظ خود را توانسته اند بهبود بخشند. در موارد، ویاگرا در عرض 3 دقیقه اثر می گذارد.

مشاوره رایگان اکنون برای خرید انواع قرص های ویاگرا از داروخانه اینترنتی تینا در دسترس است. به سادگی یک مشاوره آنلاین را شروع کنید. و یکی از پزشکان ما می تواند مناسب بودن ویاگرا برای شما را تعیین کند.

این قرص برای حفظ فعالیت بیولوژیکی بدن مانند تستو سترون می باشد.پس از مصرف ویاگرا طلایی به سرعت شاهد تغییرات فوق العاده چشمگیری در بدن خود خواهید بود. و تاثیرات محسوس آن را در افزایش طول و قطر و قدرت جنسی خود احساس خواهید کرد.

قرص تاخری و راست کننده الت ویاگرا طلایی علاوه بر حفظ تستو سترون های شما، هورمون های از بین رفته را نیز ترمیم و فعال میکنند. و در نتیجه این قرص برای افراد میان سال و کسانی که دوره جوانی آن ها تمام شده است نیز بسیار مفید است.
ویاگرا طلایی همچنین به منظور بهبود خستگی، درمان ناتوانی جنسی، درد کمر و زانو، ضعف عضلانی اندام ها، درمان پروستات، سرگیجه و وزوز گوش نیز بسیار تاثیرگذار معرفی شده است.

قرص ویاگرا با ریلاكس كردن عضلات آلت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعوظ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعوظ در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد. اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، كه با نظر پزشك تعیین می شود. لازم به ذكر است قرص ویاگرا سرعت گردش خون را در بدن افزایش میدهد.

ویاگرا یک درمان مؤثر برای مشکلات نعوظ است.. ماده فعال در ویاگرا سیلدنافیل است که یک مهارکننده PDE-5 است. درمان اولیه ای که به عنوان درمان فشار خون طراحی شده است.

ویاگرا با استراحت عروق خونی و بهبود جریان خون به آلت تناسلی باعث نعوظ می شود. این کار فقط در صورتی انجام می شود که شما تحرک جنسی داشته باشید. ویاگرا تجاری دارو تولید شده توسط Pfizer است.

همانطور که در بالا ذکر گردید ویاگرا برای درمان اختلال نعوظ که یک بیماری شایع در مردان است استفاده می شود. اکثر مردان در برخی از مراحل زندگی خود دچار مشکلات نعوظ می شوند که می توانند علل جسمی و روحی داشته باشند.

اگر متوجه شوید که شما به طور مرتب برای داشتن نعوظ تلاش می کنید، ممکن است به علت ناتوانی جنسی باشد. علل احتمالی اختلال نعوظ ممکن است شامل شرایط جسمی مانند دیابت یا عوامل روانشناختی مثل اضطراب و استرس نیز باشد.

ویاگرا در وب سایت های متعدد فروخته می شود، که بسیاری از آنها شروع هستند. خرید از یک منبع بدون مجوز , سلامتی شما را در معرض خطر قرار می دهد. بنابراین باید مطمئن شوید که از یک ارائه دهنده قابل اعتماد نظیر داروخانه اینترنتی تینا سفارش دهید.

ضروری است که شما بررسی کنید که آیا وب سایتی که شما از آن خرید میکنید توسط شورای عمومی پزشکی و وزارت بهداشت تایید شده باشد. و به طور منظم توسط کمیسیون کیفیت مراقبت مورد بررسی قرار گیرد . بنابر این توصیه میکنیم از خرید کردن از وبلاگ ها و سایتهای غیر معتبر جدا بپرهیزید

ویاگرا از داروهای تجویزی است. هر داروخانه آنلاین که آماده فروش آن بدون یک نسخه است، قابل اعتماد نیست. خدمات آنلاین دارویی مانند داروخانه تینا تنها گزینه ایمن است. اگر می خواهید برای خرید اقدام نمایید دکتر ما اطلاعات شما را بررسی و نسخه ای برای درمان مناسب برایتان صادر می کند. ما می توانیم سفارش خود را با پیک در تهران و از طریق پست برای شهرستانها ارسال کنیم. و یا شما می توانید آن را از نزدیک ترین داروخانه با ارائه نسخه تحویل بگیرید.

همانطور که ویاگرا یک داروی تجویز شده است، بیش از حد در دسترس نیست. قبل از اینکه بتوانید قرص ویاگرا را مصرف کنید، باید با یک پزشک یا یک پرستار که مجاز به تجویز آن هستید، مشورت کنید.

همانند بسیاری از داروهای تجویزی تنها، ویاگرا برای همه مناسب نیست. و مهم است که یک پزشک یا پرستار قبل از مصرف آن را ارزیابی کند. از قرص ویاگرا فروخته شده در باشگاه ها و مکان های غیر از داروخانه معتبر مراقب باشید. این داروها اغلب جعلی هستند و می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

برای به دست آوردن ویاگرا با خیال راحت، از یک داروخانه آنلاین معتبر استفاده کنید. یا با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

قیمت انواع قرص های ویاگرا در بالا و در قسمت توضیحات کوتاه این محصول ذکر شده است. میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. همچنین توصیه میکنیم با مراجعه به لیست قیمت انواع قرص تاخیری ویاگرا در داروخانه اینترنتی تینا توضیحات هر محصول را نیز قبل از خرید مطالعه نمایید. مراقب باشید از فروشندگان آنلاین غیر قانونی که قرصهای بدون نسخه میفروشند – این سایت ها ممکن است قیمت های کمتری ارائه دهند. اما اغلب داروهای جعلی را عرضه می کنند.

استفاده از ویاگرا برای اولین بار

ویاگرا می تواند 3 دقیقه تا 1 ساعت به کار برسد. بنابراین قبل از اینکه رابطه جنسی داشته باشید، باید مطمئن شوید که زمان تاثیر این دارو را میدانید. بعضی از مردان متوجه شدند که این کار سریعتر انجام می شود. وقتی ویاگرا برای اولین بار مصرف می کنید، باید سعی کنید که آرام باشید و از فشار دادن خودتان جلوگیری کنید. اغلب مردان در هنگام تلاش برای درمان اختلال نعوظ برای اولین بار تحت فشار قرار می گیرند و عصبی هستند، که این موارد اثر درمان را کاهش می دهد.

ویاگرا در دوزهای مختلف، از جمله 25mg، 5mg و 1mg در دسترس است. معمولا مردان با درمان قرص 5 میلی گرم شروع به کار می کنند.

مشکلات نازایی در مردان جوان معمولا به دلیل عوامل روانشناختی است، نه علت جسمی. بنابراین مردان جوان ممکن است بخواهند ابتدا دوز 25 میلی گرم را امتحان کنند. زیرا احتمال دارد کافی باشد تا اعتماد به نفس آنها افزایش یابد و به آنها کمک کند تا از رابطه جنسی لذت ببرند.

مردان مسن تر ممکن است ترجیح دهند از دوز بالاتر استفاده کنند اگر دوز 5 میلی گرم ویاگرا اثر مورد نظر را نداشته باشد, ممکن است به مقدار دوز 1 میلی گرم نیاز داشته باشید. با این حال، قبل از افزایش آن به جای دو برابر کردن دوز دارو سعی کنید از همان دوز دوبار مصرف نمایید در صورتی که عوامل دیگر مانند اضطراب نیز میزان تاثیر گذاری دارو را تحت تاثیر قرار میدهند.

اگر ویاگرا اثر مورد نظر را نداشته باشد، لطفا با دکتر خود تماس بگیرید تا تأیید کند که آیا می توانید دوز بالاتر را مصرف کنید. سعی نکنید بیش از یک دوز هر قدرتی در یک دوره 24 ساعته بگیرید.

قرص های ویاگرا طریقه مصرف خاصی ندارند! شما می توانید ویاگرا را مانند بسیاری از قرص ها با یک لیوان آب مصرف کنید. اگر یک وعده غذایی بزرگ داشته باشید، به خصوص اگر غذاهای چرب خورده اید، ممکن است زمان تاثیر دارو در بدنتان طول بکشد.

شما نباید ویاگرا را با الکل مصرف کنید، زیرا این می تواند احتمال عوارض جانبی را افزایش دهد، به خصوص اگر شما از یک بیماری مبتلا به کلیه ها، کبد و قلب خود رنج می برید. لطفا توجه داشته باشید که الکل به طور کلی توانایی شما برای به دست آوردن و حفظ نعوظ را مختل می کند.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

 *

 *

ارسال رایگان ویژه تهران
ارسال به سراسر ایران
پرداخت در محل ویژه تهران
ارسال با پیک در تهران
ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه محصولات داروخانه ایی، خدمات مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی و آنلاین با ضمانت اصل بودن محصول و کالا را فراهم کرده است.

یکی از مهم ترین اهداف داروخانه اینترنتی تینا، داشتن خریدی آسان و مطمعن برای محصولات زناشویی، چاقی , لاغری , افزایش قد و برای مشتریان به صورت آنلاین و در هر ساعت شبانه روز میباشد.

window.dataLayer window.dataLayer || []
gtag{dataLayer.push(arguments)}
gtag(‘js’, new Date)

gtag(‘config’, ‘UA-12738348-1’)

16, تومان

ویاگرا قرص قوی برای درمان و تنظیم نعوظ مردان است

دارویی مفید برای سفت و شق شدن الت در حین رابطه زناشویی و تاخیری قدرتمند میباشد

مهمترین موارد مصرف داروهای ویاگرا اغلب برای درمان اختلال نعوظ مردان و فشارخون شریان ریوی است.

اینترنتی قرص تاخیری ویاگرا

ترکیبات اصلی ویاگرا

ویاگرا قویترین قرص تنظیم کننده اختلال نعوظ دارای جزء مهمی به سیلدنافیل سیترات است

سیلدنافیل سیترات تحریک جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد . این عمل با افزایش آرامش عضلات با استفاده از اکسید نیتریک صورت میگیرد یک ماده شیمیایی که به طور معمول در پاسخ به تحریک جنسی آزاد می شود. این آرامش عضلات باعث افزایش جریان خون در مناطق خاص آلت تناسلی می شود که منجر به نعوظ می شود.
سیلدنافیل سیترات برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) در مردان و فشار خون بالا در شریان ریوی اعمال می شود.
سیلدنافیل سیترات همچنین می تواند برای اهداف دیگری که در بالا ذکر نشده استفاده شود.

معمولا دوز توصیه شده 5 میلی گرم است. که تقریبا .5 الی 1 ساعت قبل از فعالیت جنسی به همراه یک لیوان آب مصرف میشود. بیش از یک بار در روز ویاگرا را مصرف نکنید.
یک وعده غذای پرچرب ممکن است زمان اثر این دارو را به تاخیر اندازد زیرا بدن برای هضم غذای پرچرب به زمان زیادی نیاز دارد.
سعی کنید گریپ فروت و یا نوشیدنی گریپ فروت مصرف نکنید در حالی که شما با سیلدنافیل سیترات درمان می شوید.

 

بسته 3 تایی قرص ویاگرا اصل دارای تعداد 3 عدد قرص با دوز 1 mg و به رنگ آبی مشابه تصاویر میباشد. در قسمت پشت قرص علامت pfizer حک شده است که آرم شرکت تولید کننده ویاگرا در آمریکا است.

با توجه به اینکه افراد سالم ممکن است نسبت به عوارض جانبی هر نوع دارویی حساس باشند. قبل از شروع مصرف سیلدنافیل سیترات، اگر به آن حساسیت یا  آلرژی دارید به پزشک معالج خود بگویید در ادامه به موارد منع مصرف ویاگرا و افرادی که نباید از داروهای ویاگرا استفاده نمایند میپردازیم .

موارد منع مصرف

ویاگرا در بیمارانی که داروهای دیگری برای درمان ناتوانی جنسی و یا استفاده از داروهای نیترات برای درد قفسه سینه یا مشکلات قلبی مصرف می کنند، ممنوع است.
این دارو نباید توسط زنان و کودکان و همچنین بیماران دارای حساسیت شناخته شده به هر عنصر قرص مصرف شود.

عوارض جانبی ممکن است یکی از موارد زیر باشد که البته بسیار نادر است

شایع ترین عوارض جانبی سردرد، سوء هاضمه، ناراحتی معده، گرفتگی بینی، سرگیجه یا اسهال است.
واکنش شدید آلرژیک به این دارو تاکنون مشاهده و یا گزارش نگردیده است
بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می کنند عوارض جانبی ندارند.
در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی که در بالا ذکر نشده است، با پزشک خود تماس بگیرید.

تعاملات دارویی

این دارو نباید با نیترات و داروهای تسکین دهنده به “پاپرس حاوی آمیل یا بوتیل نیتریت استفاده شود. داروهای مسدود کننده آلفا؛ داروهای دیگر برای ناتوانی جنسی؛ داروهای فشار خون بالا و غیره
برای جزئیات با پزشک خود و یا متخصصان داروخانه تینا مشورت کنید.

مصرف بیش از حد

حداکثر استفاده از داروی ویاگرا یک عدد قرص در هر 24 میباشد بنابر این اگر فکر می کنید که بیش از حد از این دارو استفاده کرده اید، به موقع به پزشکی اورژانسی مراجعه کنید. علائم مصرف بیش از حد معمولا شامل درد قفسه سینه، حالت تهوع، ضربان قلب نظم و احساس سرگیجه یا سرگیجه است.

نگهداری

داروهای ویاگرا را در دمای اتاق بین 68 تا 77 درجه فارنهایت (2-25 درجه سانتیگراد) و از نور و رطوبت در جای خشک و خنک نگهداری کنید. هیچ موقع داروها را در حمام ذخیره نکنید. تمام داروها را در داخل قوطی مخصوص ویاگرا و از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.

ماده فعال در ویاگرا، سیلدنافیل است. هر قرص حاوی 25، 5 یا 1mg سیلدنافیل بسته به دوز مصرفی است. قرص ویاگرا آبی هستند و شکل الماس با لبه های گرد دارند. یک طرف باید با “Pfizer برجسته شود، شما با توجه به نیاز و یا تجویز پزشک باید دوز قرص خود را یکی از “VGR25″، “VGR5 یا “VGR1  انتخاب کنید .

از تاثیرات و ویژگیهای ویاگرا درمان اختلال نعوظ و داشتن نعوظ طولانی , سفت و شق شدن الت میباشد و همچنین داروهای ویاگرا به عنوان بهترین قرص تاخیری در دنیا معروف میباشند.

اخیرا پژوهشگران ایتالیایی ثابت کرده اند  ویاگرا سبب تقویت قلب نیز مشود دانشمندان دانشکاه ساپینتزا در رم معتقدند عملکرد قلب در مردانی که دچار بیماری قلبی بوده اند و ویاگرا مصرف میکردند بسیار بهتر از بیماران دیگر بوده است یکی از ترکیبات ویاگرا pde5i دارد که باعث آرام شدن رگ های خونی میشود و جلوی آسیب رسیدن به سلول های قلب را میگیرد.

قیمت قرص تاخیری ویاگرا

ویاگرا 3 تایی اصل با قیمت مناسب 16 هزار تومان در فروشگاه داروخانه اینترنتی تینا بصورت مستقیم عرضه میگردد همچنین میتوانید با مراجعه به انواع قرص ویاگرا در داروخانه محصولات دیگر ویاگرا را مشاهده کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

 *

 *

ارسال رایگان ویژه تهران
ارسال به سراسر ایران
پرداخت در محل ویژه تهران
ارسال با پیک در تهران
ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه محصولات داروخانه ایی، خدمات مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی و آنلاین با ضمانت اصل بودن محصول و کالا را فراهم کرده است.

یکی از مهم ترین اهداف داروخانه اینترنتی تینا، داشتن خریدی آسان و مطمعن برای محصولات زناشویی، چاقی , لاغری , افزایش قد و برای مشتریان به صورت آنلاین و در هر ساعت شبانه روز میباشد.

window.dataLayer window.dataLayer || []
gtag{dataLayer.push(arguments)}
gtag(‘js’, new Date)

اینترنتی قرص تاخیری ویاگرا

gtag(‘config’, ‘UA-12738348-1’)

سحر قریشی از بایگران پرحاشیه و البته پرطرفدار ایرانی است. گهر در این بخش عکس سحر قریشی با لباس مردانه را برای شما عزیزان منتشر می کند. عکس سحر قریشی با لباس مردانه!

بهنوش بختیاری از بایگران خوب ایرانی است که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد. گهر در این بخش عکس پاییزی بهنوش بختیاری با آرایش غلیظ را منتشر می کند. عکس پاییزی بهنوش بختیاری با

جمعی از بازیگران زن، شامل سحر قریشی، فریبا نادری، بهنوش بختیاری و در یک مهمانی شرکت کردند که گهر در این بخش عکس بازیگران در مهمانی را منتشر می کند. عکس بازیگران در

مریم معصومی از بازیگران جوان تلویزیون ایران است. ما در این بخش گهر عکسی زیبا و دیدنی از استایل متفاوت مریم معصومی در رستوران را برای شما عزیزان منتشر می کنیم. استایل متفاوت مریم

متین ستوده (بازیگر) عکس های آتلیه ای جدیدی از خودش در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه عکس های آتلیه ای متین ستوده را مشاهده می کنید عکس های آتلیه ای متین ستوده

اینترنتی قرص تاخیری ویاگرا

 صفحه اول روزه های امروز کشور  روزه های  آرمان امروز ، آفتاب یزد ، ابرار ، ابرار اقتصادی ، ابتکار ، اعتماد ، افکار  ، اقتصاد پویا ، اطلاعات ، ایران ، بانی فیلم

قیمت و و ارز   قیمت دلار امروز ۹۷ در بازار آزاد  و قیمت آنلاین دلار  و قیمت دلار ازاد امروز در بازار بروزرسانی ساعت ۰۸:۲۴ قیمت زنده نرخ ارز – دلار ۱۳۱,۵۰۰ یورو

قیمت روز سکه و طلا     – قیمت طلا امروز دوشنبه –  قیمت طلا اتحادیه طلا و جواهرات تهران و مزنه طلا  قیمت لحظه ای طلا در تلگرام قیمت خرید طلا از مشتری انلاین بروزرسانی ساعت

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «آستیگمات» شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینما ، با ظاهری متفاوت در این مراسم حضور یافت. در ادامه عکس های نیکی کریمی

عکسی از سینا شعبانخانی خواننده خوش صدا و نوازنده ایرانی ، به همراه همسرش در کنسرت روزهای اخیرش منتشر شده است. در ادامه عکس سینا شعبانخانی  و همسرش را با استایل خاص مشاهده می

مهسا (گُلى) علافر بازیگر جدید سینما و تئاتر ، چند روز گذشته در اکران مردمی فیلم سینمایی گرگ بازی حضور یافت.وی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. مهسا علافر متولد ۱۳۶۶ و

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به عنوان مدلینگ برای یک برند چرم ایرانی تبلیغات انجام میدهد. در ادامه عکس های تبلیغاتی بهنوش طباطبایی را برای برند چرم ایرانی مشاهده می کنید

نرگس محمدی عکس جدیدی به همراه همسرش که به ایتالیا سفر کرده اند را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه عکس نرگس محمدی و همسرش علی اوجی را مشاهده می کنید نرگس محمدی

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون همسر دکتر فرزین سرکارات ، صاحب دو فرزند به سامیار و ساتین می باشد. شیلاخداداد با انتشار عکس خانوادگی صفحه اینستاگرامش را بروز کرد. در ادامه عکس

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما ، تئاتر و تلویزیون برای «فیلم سینمایی جاده قدیم» در جشنواره فیلم گوا در هند حضور یافت. در ادامه عکس ترلان پروانه را در فستیوال فیلم گوا مشاهده می

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی آستیگمات چند روز گذشته با حضور باران کوثری و محسن کیایی در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد. در ادامه عکسهای باران کوثری در اکران مردمی آستیگمات مشاهده می

رضا رشیدپور یکی از مجریان خوب صدا و سیمای ایران است. او متاهل است و یک دختر دارد. گهر در این بخش عکس همسر رضا رشیدپور را منتشر می کند. عکس همسر رضا رشیدپور

تعیین زمان زایمان یکی از مهمترین مواردی است که همه خانم ها باردار به دنبال آن هستند. ما در این بخش گهر فرمول تعیین زمان زایمان را معرفی می کنیم. تعیین زمان زایمان بسیاری

مریم مومن بازیگر جوانی است که این روزها او را در سریال بانوی عمارت در نقش فخر الزمان می بینیم. گهر در این بخش بیوگرافی مریم مومن را شرح می دهد. مریم مومن اینستاگرام

رقص یکی از هنرهای زیبایی است که همه افراد باید آن را بیاموزند. گهر در این بخش نکات کلیدی برای رقص و آموزش رقص ایرانی مردانه را شرح می دهد. آموزش رقص ایرانی مردانه

عکسی متفاوت از نرگس محمدی و همسرش در ایت

عکسهای مهسا علافر در اکران گرگ بازی

عکس های تبلیغاتی بهنوش طباطبایی برای برن

عکس سینا شعبانخانی و همسرش با استایل خاص

استایل لاکچری ترلان پروانه در فستیوال فی

عکسی متفاوت و دیدنی از شیلا خداداد در کن

استایل متفاوت نیکی کریمی در اکران مردمی

عکس های آتلیه ای متین ستوده پاییز ۹۷

استایل متفاوت مریم معصومی در رستوران

عکس بازیگران در مهمانی ؛ سحر قریشی، فریب

عکس سحر قریشی با لباس مردانه!

عکس های آتلیه ای متین ستوده پاییز ۹۷

استایل متفاوت نیکی کریمی در اکران مردمی

عکس سینا شعبانخانی و همسرش با استایل خاص

عکسهای مهسا علافر در اکران گرگ بازی

عکس های تبلیغاتی بهنوش طباطبایی برای برن

عکسی متفاوت از نرگس محمدی و همسرش در ایت

عکسی متفاوت و دیدنی از شیلا خداداد در کن

استایل لاکچری ترلان پروانه در فستیوال فی

عکسهای دیدنی باران کوثری در اکران مردمی

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *