کمبود حافظه داخلی گوشی

کمبود حافظه داخلی گوشی
کمبود حافظه داخلی گوشی

قابل توجه کاربران محترم همراه رایانه 

در صورتی که به هر دلیلی موفق به تماس با سامانه هوشمند و شماره 9099070345 نشدید ،  اپلیکیشن اندروید همراه رایانه را از طریق لینک دانلود آن در پایین سایت ، یا در برنامه بازار دانلود و نصب کنید .با نصب اپلیکیشن علاوه بر استفاده رایگان از هزاران مبحث و مقاله اموزشی در زمینه های( کامپیوتر،فتوشاپ، آیفون ، موبایل و … ) از تخفیف 50 درصدی در تماس با کارشناسان مرکز برخوردار می شوید با استفاده از اپلیکیشن ،  تماس از طریق موبایل نیز امکان پذیر می باشد ،و کاربران گرامی در تهران علاوه بر نصب اپلیکیشن میتوانند با شماره 9092305254 تماس بگیرند  .

مشکل کمبود حافظه داخلی گوشی

اعلان کمبود حافظه!

یکی از آزار دهنده ترین اعلان های ممکن برای گوشی!

عدم وجود فضای ذخیره سازی به اندازه کافی در سیستم عامل آندروید ممکن است شما را به مشکلات عجیبی دچار کند، حتی زمانی که فضای ذخیره سازی خالی زیادی در تلفن هوشمند یا رایانه لوحیتان دارید نیز ممکن است با این خطا مواجه شوید. اما این قطعا غیر منطقی نخواهد بود. هنگام دانلود نرم افزار، برخی از داده های اجباری باید در حافظه داخلی تلفن هوشمند نصب شود. اگر حافظه پر است، شما نمی توانید نرم افزار را دانلود کنید، حتی اگر حافظه MicroSD کاملا خالی باشد.

بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند فضای خالی زیادی نیاز دارند زیرا فضای اختصاص داده شده استفاده میگردد و تنها چند مگابایت حافظه سیستم برای آن باقی می ماند. توجه داشته باشید، حتی اگر گوشی هوشمند شما دارای 16، 32 یا 64 گیگابایت حافظه باشد، واقعیت این است که این مقادیر متاسفانه بعد از گذشت مدتی همیشه کم خواهد بود!

پس چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟

برای حل این مشکل بهتر است حافظه داخلی تلفن هوشمند خود را اندکی سروسامان دهیم. با این حال، اگر شما مطلقا می خواهید تمام داده های خود را حفظ کنید، می توانید از گزینه انتقال موسیقی، فیلم ها، عکس ها، اسناد مهم و غیره به کارت SD استفاده کنید. همچنین اگر به اینترنت دسترسی دائم دارید می توانید از فضاهای ابری مانند Google Drive، Dropbox و موارد مشابه استفاده کنید.

آخرین گزینه باقی مانده، تنظیم مجدد گوشی هوشمند به وضعیت کارخانه (Factory Reset) است. انجام این کار باعث ذخیره سازی بیشتر و سرعت دستگاه های هوشمند خواهد شد. اما فراموش نکنید که بازنشانی گوشی تمام فایلهای مهم گوشی شما را از بین خواهد برد؛ بنابراین، پس قبل از این عمل یک پشتیبان از تلفن همراه خود بگیرید.

البته در بعضی موارد احتمال وجود یک ویروس یا برنامه مخرب نیز وجود دارد که با عملی کردن شیوه آخر آن هم حل خواهد شد.

امیدوارم این مطلب در راستای حل مشکل کمبود حافظه داخلی گوشی به شما کمک به سزایی کرده باشد.

با تشکر

شاد باشید

 

 

 

مشکل کمبود حافظه داخلی گوشی



Apple iPhone 4 هر آنچه که بخشی از تکنولوژی می بایست داشته باشد را داراست: نوآوری، جذابیت و سبقت از رقبا همگی مشخصه های محصول جدید اپل هستند، پیشرفت iPhone های قبلی در مقایسه با iPhone 4 ناچیز به نظر می رسند.

صفحه نمایش

درحالیکه جنس بدنه iPhone 3GS به نظر پلاستیکی می رسد iPhone 4 بسیارباریک و زیبا است و احساس متمایزی را به مخاطب می دهد. iPhone 4 به اندازه قابل ملاحظه ای از iPhone 3GS باریک تر است iPhone 4G تنها 0.37 اینچ ضخامت دارد که در مقایسه با iPhone3GS حدود 0.11 اینچ باریکتر شده است. علاوه برآن iPhone 4G سبک تر از iPhoneهای قبلی است.

طراحی iPhone 4 زیبا تر و شکیل تر شده است ولوم پلاستیکی 3GS جایگزین دکمه لغزاننده پاور شده است، پست و روی آن از قسمت های شیشه ای درست شده است که باعث بالا بردن مقاوت آن در مقابل انگشت های چرپ و خط خش بروی سطح گوشی می شود. همچنین لبه های گوشی از استیل ساخته شده است تا در مقابل زنگ زدگی و تغییر رنگ بسیار مقاوم بوده و همچنین قدرت سیگنال و آنتن دهی آن را نیز دو برابر گوشی های معمولی کند!

کمبود حافظه داخلی گوشی

IPhone4 همانند iPhone  های قبلی مجهز به LCD 3.5 اینچی است اما وضوح تصویر آن دوبرابر شده (960 در 640 پیکسل) که در حال حاضر بیشترین وضوح تصویر در تلفن های همراه است. این صفحه نمایش حقیقتا iPhone4 را از گوشی های دیگر متمایز می کند. متون در صفحات وب، نرم افزارها و منوهای iPhone 3GS بصورت باریک وغیرواضح نمایش داده می شودند اما در iPhone 4 بدلیل بکارگیری LCD با وضوح بالاتر متون بصورت بسیار شفاف و خوانا نمایش داده می شوند.

برخی تفاوت بین کیفیت تصویر iPhone 3GS با iPhone 4 را همانند تفاوت بین تصویر 480p DVD و بلو ری 1080p FULL HD  می دانند.

در سیستم عامل جدید استفاده شده در iPhone 4  براحتی می توانید بین iPod و کامپیوتری روی میزی خود ارتباط برقرار نموده و اطلاعات خود را همگام کنید.  قابلیت های جدیدی به iBook اضافه شده است شما می توانید یادداشت و یا نشانه جدید ایجاد کنید و آنها در مابین متون و محتوا نمایش دهید اما قابلیت مهم اضافه شده در iBook پشتیبانی از فایل های PDF است. شما می توانید فایل های PDF را به ایمیل و یا Safari اضافه کرده و آنها با iTune و یا ابزارهای دیگر Apple همگام کنید.

iPhone 4 همانند یک PC کوچک

در iPhone 4 از پردازنده A4 اپل استفاده شده است که قدرت یکسان با iPad دارد و همچنین بدلیل استفاده از سیستم عامل iOS 4 قابلیت های بسیاری در iPhone 4 وجود دارد یکی از آنها امکان انجام همزمان چند کار (Multitasking)  است که در سیستم عامل های قبلی Apple وجود نداشت.  با دو بار لمس کردن دکمه Home صفحه ای نمایش داده خواهد شد که لیست برنامه های اجرا در حافظه را نشان می دهد و می توانید به راحتی با لمس کردن آیکان برنامه مورد نظر بین آنها سویچ کنید.

آزمایش های مقایسه ای

در مقایسه یکسان بین iPhone 3GS مجهز به سیستم عامل OS 3.1 و iPhone 4 با سیستم عامل OS 4 زمانی که بین Safari (مرورگر وب Apple ) و نرم افزار نمایش تصاویر حرکت می کنید  در iPhone 4 خیلی سریع از یکی به دیگری می روید با حرکت بسیار نرم و بدون توقف بین فولدرها و تصاویر جابجا می شوید اما  در iPhone 3GS سویچ کردن بین نرم افزارهای مختلف سنگین به نظر می رسد برای اجرای نرم افزار دیگر می بایست ابتدا دکمه Home را لمس کنید تا از نرم افزاری جاری خارج شوید سپس نرم افزار بعدی را مجددا اجرا کنید

ترقی دوربین

iPhone 4 مجهز به دوربین بسیار مطلوب تری است که قابلیت های ضبط تصاویر با کیفیت تری را می دهد دوربین اصلی گوشی که در پشت آن قرارداده شده است به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته است (iPhone 3GS مجهز به دوربین 3 مگاپیکسلی است) علاوه بر آن دوربین گوشی مجهز به فلش LED، سنسور backlit  و بزرگنمایی 5X شده است. شما می توانید با وضوح 720p و 30 فریم در ثانیه فیلم برداری کنید و می توانید در زمان فیلم برداری روی شیء مورد نظر زوم هم کنید.

آپگرید سیستم عامل آیفون

کسانی که iPhone 3G و یا جدید تر دارند می توانند سیستم عامل iOS 4 را نصب کنند اما سیستم عامل iOS 4 از iPhone های قدیمی تر پشتیبانی نمی کند. iOS 4 برای صاحبان iPhone 3GS بسیار مطلوب خواهد بود.

منبع: PC World Magazine August 2010 | نویسنده: Melissa J. Perenson

[italic]www.zoomit.ir[/italic]

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید

زومیت توسط سرورهای آسیاتک میزبانی و پشتیبانی می‌شود تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

راهنمای استفاده از کد QR

کمبود حافظه داخلی گوشی

جامع ترین و کامل ترین مرجع رفع مشکل کمبود حافظه داخلی با پنج روش مختلف

دیگر نگران پر شدن فضای حافظه داخلی خود جهت نصب بازی و برنامه و استفاده های دیگر نباشید!!

 

کاربران اندرویدی به 5 دسته تقسیم می شوند:

دسته اول:

کاربرانی که نسخه اندروید آن ها 2 و 3 و یا 4 می باشد و امکان تغییر حافظه داخلی با حافظه خارجی موجود است و با کمک روش اول مشکل خود را می توانند حل کنند.

دسته دوم:

کاربرانی که گوشی یا تبلتشان حافظه ای بین 4 تا 8 گیگابایت و حتی بالاتر دارند:

این دسته ازافراد مشکلی بابت نصب بازی و نرم افزار های کم حجم ندارند و مشکل اصلیشان نصب نرم افزار و بازی های سنگین است به طوری که بعد از نصب 2 تا 3 بازی سنگین حافظه آن ها پر می شود که ما به این دسته از افراد روش دوم را پیشنهاد میکنیم. این روش تمامی مشکلات آن ها را کاملا و تماما حل خواهد کرد.

دسته سوم:

کاربرانی که حافظه 1 گیگابایت یا کمتر از 1 گیگابایت دارند:

مشکل این دسته در واقع اینجاست که آن ها اصلا نمی توانند بازی ها و نرم افزار های زیادی نصب کنند که ما به آن ها روش سوم را پیشنهاد میکنیم که این روش تمامی مشکلات آن ها را به طور کامل حل خواهد کرد.

دسته چهارم:

کاربرانی که بین دو دسته اول و دوم هستند:

اینگونه افراد نیز می توانند به کمک روش چهارم مشکل خود به صورت تمام و کمال حل کنند تا دیگر هیچ نگرانی از بابت کمبود حافظه داخلی نداشته باشند.

دسته پنجم:

کاربرانی که دارای حافظه ای بین 8 تا 32 گیگابایت هستند اما دارای اندروید 6 به بالا می باشند و می توانند با کمک از روش پنجم مشکل خود را رفع کنند.

 

حافظه پر، کمبود حافظه، پر شدن گوشی، خالی کردن گوشی، خالی کردن حافظه داخلی

همه ما می دانیم که میزان حافظه در دسترس تلفن های همراه از آنچه اعلام می شود کمتر است، چرا که بخشی از این حافظه به سیستم عامل و فایل های سیستمی اختصاص می یابد. بنابراین اگر از کمبود حافظه رنج می برید، در این مقاله با ما همراه باشید.

کلیک – حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که از اخطار های گاه و بیگاه دستگاهتان در مورد کمبود حافظه کلافه شده باشید. به طور مثال، قصد به روز رسانی یک نرم افزار یا کل سیستم عامل را دارید و اتفاقا میزان فضای آزاد حافظه شما ظاهرا بیشتر از حجم مورد نیاز است، اما دستگاه به دلیل کمبود فضا از این به روز رسانی ممانعت می کند!

اگرچه در ظاهر فضای موجود بیشتر از حجم نرم افزار مورد نظر شماست، اما در حقیقت خود سیستم عامل هم برای پردازش عملیات نصب نرم افزار به مقداری فضا نیاز دارد و به همین دلیل است که در چنین مواقعی با پیغام خطا در مورد حافظه روبرو می شویم.  در ادامه با روش مقابله با چنین وضعیت هایی در سیستم عامل اندروید و iOS آشنا خواهیم شد.

نرم افزار های اندرویدی به سه نوع از حافظه استفاده می کنند. فضایی برای خود نرم افزار، فضایی برای داده های نرم افزار و فضایی برای ذخیره داده های پنهان یا همان کَش. شاید بتوان گفت از نام مورد سوم هم پیداست که احتمالا مشکل آفرین خواهد بود و اتفاقا چنین نیز هست! کش ها از دید اندروید معمولا به عنوان فضای خالی در نظر گرفته می شوند و کاربر را به اشتباه می اندازند. بنابراین در زمان دریافت خطای کمبود حافظه، پاک کردن این داده های پنهان نرم افزار ها می تواند به عنوان یکی از راه های موثر قلمداد شود. البته نحوه اجرای این راه بستگی به نسخه اندروید شما و شرکت سازنده دستگاه شما دارد. اما با این حال، کلیّت این ماجرا چیزی همانند مراحل زیر است:

کمبود حافظه داخلی گوشی

در سیستم عامل اندروید البته راه دیگر و آسان تری نیز برای پاکسازی این داده های زائد وجود دارد:

معمولا در تلفن های اندرویدی غیر پرچمداری که از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کنند به دلیل کاهش هزینه تمام شده دستگاه، شاهد حافظه داخلی بسیار کمی هستیم. این مساله موجب می شود که کاربران چنین دستگاه هایی مشکلات به نسبت بیشتری نیز داشته باشند. چراکه به هر حال بسیاری از فایل های سیستمی و حتی نرم افزار ها هستند که صرفا با حافظه داخلی سروکار دارند و بود و نبود حافظه خارجی تفاوتی به حالشان ندارد. این مورد اگرچه برای ما آزار دهنده است، اما دلایل فنی خاص خودش را نیز دارد که مهمترین آنها، افزایش امنیت و پایداری دستگاه است. اما به هر حال، در چنین موقعیتی چه باید کرد؟

برای نصب یک نرم افزار جدید یا به روز رسانی آن در این وضعیت، در صورتی که راه های بالا افاقه نکند، چاره ای جز حذف برخی نرم افزار های کم کاربرد و غیر ضروری تان ندارید. راه دیگر، توجه به قابل انتقال بودن برخی نرم افزارها است، چراکه بعضی از نرم افزارها هستند که به شما اجازه انتقالشان به کارت حافظه خارجی را می دهند. این قابلیت از صفحه برنامه در تنظیمات قابل مشاهده است. اگر چنین قابلیتی برای برخی برنامه ها وجود داشت و همچنان مشکل حافظه نیز داشتید، در انجام این انتقال درنگ نکنید.

البته نمی توان از یاد برد که راه های حرفه ای تری نیز برای برطرف سازی مشکل کمبود حافظه در اندروید وجود دارند که فراگیری آنها نیازمند داشتن تجربه و دانستن یک سری پیش نیازها است.

به هر حال، دفعه بعد که قصد خرید یک تلفن همراه کردید حتما سعی کنید به فکر حافظه داخلی بالای ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت باشید!

خوشبختانه دردسرها و پیچیدگی های iOS در زمینه حافظه، کمتر از اندروید است، مخصوصا زمانی که برخلاف اندروید، داده های پنهان یا کش ها را فضای خالی نمی پندارد و قبل از به روز رسانی هر یک از نرم افزارها، از چند و چون فضاهای خالی حافظه اش آگاه است.

با این حال، هنوز هم یک مشکل البته کوچک وجود دارد. درست در زمان ارائه نسخه هفتم این سیستم عامل بود که کاربران نسخه ششم آن برای دریافت این به روز رسانی با یک مشکل جدید روبرو شدند؛ عدم وجود حافظه کافی برای به روز رسانی سیستم عامل.

ماجرا از این قرار بود که در دستگاه، حافظه کافی برای دریافت به روز رسانی وجود داشت، اما فضایی برای پردازش فرایند به روز رسانی نبود. به همین دلیل بود که شرکت اپل در نسخه هشتم سیستم عاملش، فضای مورد نیاز برای این فرایند را کاهش داد؛ اما شاید هنوز هم کسانی باشند که زمانی به چنین مشکلی دچار شوند. برای آزاد سازی فضا در این سیستم عامل، دو راه ساده وجود دارد.

راه اول آن است که تصاویر، فیلمها یا داده های بیهوده و غیر ضروری تان را حذف کنید تا به فضای مورد نیاز برای به روز رسانی که حدود ۶ گیگابایت است دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار:

راه بعدی، حذف داده ها و اطلاعات نرم افزار ها است:

و اما در نهایت می رسیم به راهی امن تر که برای نصب به روزرسانی های iOS بهتر است و خطر حذف و از دست دادن فایلها را نیز به دنبال ندارد: استفاده از یک کامپیوتر و نرم افزار iTunes.

حمید عابدینی دانشجوی رشته زبان انگلیسی است. طراحی گرافیکی و کار با نرم افزار های رایانه ای مرتبط با این رشته از جمله علایق اوست. وی در زمینه مدیریت سایت های اینترنتی تجربه داشته و در حال حاضر به ترجمه مقالات و مطالب انگلیسی می پردازد.

ممنون مشکلم حل شد ساده وکاربردی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

کسب درآمد روزانه ۱۰۰، ۲۰۰ و یا حتی ۳۰۰ دلار از AdSense گوگل غیر ممکن نیست. بسیاری…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها


دانلود نرم افزار تری دی مکس (برای ویندوز)


Autodesk 3ds Max 2020 Windows


 

کمبود حافظه داخلی گوشی


 



 


 

نرم افزار مهندسی 3ds Max (تری دی مکس) بیشترین کاربرد را برای مهندسین طراح و انیمیشن سازها دارد. این نرم افزار ساخت شرکت معروف Autodesk میباشد که اکثر کاربران با نرم افزار اتوکد آن آشنایی دارند.

هر چند نرم افزار 3ds Max در علوم مختلف کاربرد دارد، اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن در کشور ما، طراحی نمونه مدل ها جهت ارائه و تایید مشتری است. افرادی که در زمینه طراحی دکور، طراحی غرفه، طراحی میز و صندلی و کابینت، طراحی نمای ساختمان، و… فعالیت میکنند از نرم افزار 3ds Max برای طراحی سه بعدی و نمایش طرح اولیه به مشتری استفاده میکنند.

در چند سال اخیر و با پیشرفت شرکت های انیمیشن سازی در کشور، استفاده از نرم افزار تری دی مکس در بخش انیمیشن سازی نیز رواج بیشتری یافته است، و از این نرم افزار برای ساخت انیمیشن های سه بعدی نیز استفاده میشود.

تری دی مکس جزو نرم افزارهای سطح بالا و بسیار حرفه ای میباشد که یادگیری کامل آن نیاز به سالها تمرین دارد. اما اگر در کار با تری دی مکس حرفه ای باشید، بازار کار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی (برای ویندوز)


Rhinoceros 6.13.19058.00371 Windows


 


 



 


 

امروزه تمام مهندسین و افرادی که در زمینه طراحی مدل و طراحی صنعتی فعالیت میکنند، از نرم افزارهای مخصوصی برای طراحی سه بعدی کمک میگیرند. این نرم افزارها به طراحان این امکان را میدهد تا قبل از پیاده سازی طرح نهایی، مدل های سه بعدی آن را با جزئیات کامل طراحی کرده و محصول مورد نظر را کاملا ارزیابی کنند.

نرم افزار مهندسی Rhinoceros با اینکه در بین کاربران فارسی زبان چندان شناخته شده نیست، ولی از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی صنعتی در دنیا میباشد. این نرم افزار برای طراحی قطعات ساده و یا پیچیده مکانیکی قابل استفاده است. از پیچ و مهره گرفته تا قطعات خودرو.

اساس کار نرم افزار Rhinoceros بر پایه محاسبات ریاضی و ارائه مدل های 3 بعدی بر اساس جزئیات ارائه شده توسط کاربر میباشد. نرم افزار راینو ابتدا مدل مورد نظر کاربر را به صورت شبکه ای از خطوط نمایش میدهد و بعد از تایید کاربر، آن را با سطح میپوشاند و مدل نهایی را نمایش میدهد.

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، این نرم افزار در پروژه های صنعتی، مکانیکی، طراحی قطعات، و همچنین مدل سازی مورد استفاده قرار میگیرد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار طراحی سه بعدی، اسکچ آپ (برای ویندوز)


SketchUp Pro 19.1.174 Windows


 


 



 


 

طراحان و مهندسان و کسانی که به طراحی علاقه دارند، با نرم افزار های مختلفی کار میکنند. یکی از نرم افزار هایی که در زمینه طراحی سه بعدی کاربرد دارد SketchUp میباشد.


 

با استفاده از نرم افزار SketchUp میتوانید به راحتی طرح های قطعات صنعتی، ساختمان، کشتی، ماشین و یا هرچیز دیگری را پیاده سازی کنید و طرح رندر شده سه بعدی آن را دریافت کنید.


 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به استفاده کم از منابع سیستم اشاره کرد که باعث جلوگیری از کندی سیستم میشود.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار مدیریت کلمات عبور (برای مک)


RememBear 1.4.0 Mac


 

کمبود حافظه داخلی گوشی


 



 


 

نگهداری اطلاعات حساس مانند کارت های اعتباری و کلمات عبور دور از چشم های کنجکاو ایده خوبی است و نرم افزار هایی مخصوص این کار ساخته شده اند.


 

یکی از این نرم افزار ها RememBear نام دارد. نرم افزار مدیریت کلمات عبور end to end و رمزگذاری شده که تمام اطلاعات شما را در بین رایانه ها و دستگاه های هوشمند شما همگام سازی می کند، زیرا از سیستم عامل های Android، iOS، MacOS و ویندوز پشتیبانی می کند.


 

در حال حاضر با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات عبور بسیار امن بسازید، اطلاعات جدید ذخیره کنید، از اطلاعات بکاپ بگیرید و اطلاعات را همگام سازی کنید. همچنین برای پر کردن سریع فرم های کلمات عبور و اطلاعات کارت اعباری با یک کلیک می توانید اطلاعات مورد نیاز را به صورت خودکار پر کنید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود مرورگر اینترنت (برای مک)


CLIQZ 1.26.0 Mac


 


 



 


 

CLIQZ مرورگر اینترنتی بر پایه موزیلا فایرفاکس است که دارای موتور جستجوی داخلی که از کاربران واقعی برای ارایه نتایج مربوطه استفاده می کند است. داده های آماری، پرسش های جستجو و بازدید های سایت در هنگام ایجاد فهرست وب کاربران توسط مرورگر هوشمند مورد توجه قرار می گیرد.


 

به طور طبیعی، کاربرانی که از فایرفاکس استفاده کرده اند رابط کاربری این مرورگر را به راحتی درک می کنند و بدون استفاده می توانند از آن استفاده کنند. امکان باز کردن چندین وبسایت در برگه های مختلف، نشانه گذاری صفحات، دانلود آرشیو ها و … از جمله ویژگی های این مرورگر هستند.


 

به طور کلی، CLIQZ تمامی انتظاراتی که از یک مرورگر وب انتظار می رود را فراهم می کند و دارای ابزار های حفاظت از حریم خصوصی و قابلیت های جستجوی پیشرفته است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

کمبود حافظه داخلی گوشی
کمبود حافظه داخلی گوشی
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *