مضرات مصرف جو دوسر

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد. بسیاری از مردان برای شکل دادن به قفسه سینه خود، به سختی می توانند چربی سینه را از بین ببرند. در ادامه این مقاله از بخش پزشکی و ورزشی دکتر سلام، به برخی از تمرینات آزمایش شده در طول زمان برای از بین بردن چربی سینه در مردان اشاره می کنیم. همچنین به سراغ سؤالاتی که اغلب

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

مضرات مصرف جو دوسر

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد.

در مورد اختلال اوتیسم چقدر اطلاعات دارید؟ از چه زمانی میتوان تشخیص داد که کودکی به اختلال اوتیسم مبتلا است؟ چگونه می توانیم ارتباطی موثر و درست با

علائم اولیه بارداری چیست؟ آیا می دانستید، هنگامی که عادت ماهانه تان به تاخیر می افتد، ممکن است چند هفته از بارداری تان گذشته باشد؟ حاملگی با بارور

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

جو دوسر یا یولاف، از ایام قدیم توسط مردم ژرمن و اسلاو کشت می شده است. گیاهی است یک ساله که ارتفاع آن تا یک متر می رسد، میوه آن خوشه ای و دراز و دارای غلافی دو سر می باشد. جو دوسر دو نوع می باشد که پاییزه (که در زمستان و پاییز کشت می شود) و بهاره ( که در بهار و تابستان کشت می شود). جو دوسر دارای حدود ۷ درصد مواد چرب و ۱۴ درصد مواد ازته و ۶۰ درصد مواد نشاسته ای می باشد به علاوه آرسنیک و اسید اگزالیک و ید نیز در آن وجود دارد. جو دوسر یکی از گیاهانی است که از آن در مصرف و پخت غذاهای مختلف همچون سوپ و آش و استفاده می کنند و همینطور در صبحانه کودکان می توان از آن استفاده کرد که اغلب دلخواه کودکان است.

ارزش غذایی جو دوسر:

مواد معدنی و ویتامین های جو دوسر:

خواص گوارشی:

مضرات مصرف جو دوسر

ملین ـ رفع یبوست ـ ضد ناراحتی دستگاه گوارش ـ ضد اسهال شدید ـ ضد استسقاء ـ ضد بواسیر

خواص کلیوی:

مدر ـ دفع سنگ کلیه و مثانه ـ الیگوری (کمی ترشح ادرار) ـ تسکین درد کلیه و مثانه

خواص قلبی و عروقی:

کاهش کلسترول خون ـ تقویت خون و قلب ـ ضد گرفتگی رگ ها ـ ضد خون ریزی ـ ضد فشار خون

خواص مغذی:

تقویت مغزی ـ آرامبخش ـ ضد بی خوابی ـ ضد دپرسیون (افسردگی) و استرس ـ ضد ضعف و سستی ـ آنتی بیوتیک طبیعی ـ ضد ترس

خواص هورمونی:

افزایش میل جنسی ـ ضد انسداد پروستات ـ رفع اختلالات جنسی ـ تنظیم کننده قند خون ـ تنظیم کننده ترشح انسولین خون

خواص اسکلتی:

ضد روماتیسم ـ محرک جوش خوردن سریع استخوان شکسته

خواص پوستی:

پایه پمادهای پوستی سنتی ـ ضد تورم ـ ضد التهابات پوستی ـ ضد خارش و اگزمای پوستی ـ ضد آکنه ـ ضد آفتاب سوختگی ـ پسوریازیس (مجاورت جو دوسر با پوست و خوردن آن)

خواص ریوی دهانی:

ضد عفونت مجاری تنفسی ـ ضد ورم حلق (فارنژیت) ـ ضد ورم حنجره (لارنژیت) ـ نرم کننده سینه ـ تسکین سرفه ـ ضد تنگی‌ نفس

سایر خواص:

تقویت اطفال ضعیف (پخته شده در شیر یا آب) ـ تسکین درد (ضماد) ـ کاهش وزن ـ آبله مرغان ـ ضد تورم گرم ـ ضد سرطان (روده)

مصرف جو دوسر در موارد زیر مفید باشد:

طرز تهیه جوشانده جو دوسر:

برای تهیه جوشانده آن مقداری جو دوسر را پاک کرده و آبکشی کنید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذارید خیس بخورد، سپس به مدت 15 دقیقه آن را بر شعله قرار دهید و بگذارید بجوشد، و در انتها آن را کناری گذاشته خنک شود و از صافی رد کرده و آب یا همان شیره باقی مانده آن را پس از خنک شدن مصرف کنید، و پوست خود را با آن بشویید.

مضرات جو دوسر:

محققان و متخصصان دارو گیاهی برای این گیاه ضرری اعلام نکرده اند، اما در مصرف آن مراعات کنید.

رسانه دکتر سلامت

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

پونه گیاه کمیابی نیست و در غذاهای مختلف استفاده می شود و قرن هاست که این ادویه به عنوان گیاه

انگور یکی از میوه های شیرین و بسیار مقوی در میان میوه های دیگر است که دارای رنگ و اندازه

گیاه ریحان، گیاهی بوته ای یک ساله است که معمولاً طول آن بین 2 تا 45 سانتیمتر است و عطر

گفته می شود که روغن های گیاهی جایگزینی برای حالت دادن به موها، مرطوب کردن پوست، مقابله با آکنه و

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– جو دو سر برای کاهش وزن و درمان یبوست هم موثر است. افرادی که به اختلالات سلیاک مبتلا هستند نیز می‌توانند از جو دو سر در حد متوسط استفاده کنند، گرچه مقدار اندکی گلوتن دارند اما جزو محصولات گندمی محسوب نمی شوند.

بلغور جو دو سر ، از آسیاب، له و خرد کردن جو که نوعی دانه ی غلات است تهیه می شود. گیاه شناسی آن آونا ساتیوا (avena sativa) است. شما می توانید آن را با شیر یا ماست یا به شکل کیک و کوکی برای صبحانه یا شام بخورید. به علاوه از جو در تهیه ی نوشیدنی ها نیز استفاده می شود.

 

مضرات مصرف جو دوسر

جو در مناطقی با آب و هوای متعادل رشد می کند. نسبت به تابستان های گرم تحمل کمتری دارد اما در مقابل باران و سرما مقاوم است. به همین دلیل به طور گسترده ای در اروپا و آمریکای شمالی رشد می کنند.

جو بصورت ویژه در اسکاتلند معروف و محبوب است و مورخان شکل های مختلف استفاده از جو را به عنوان فرهنگ اسکاتلندی ثبت کرده اند. جو از قرن های ۱۸ و ۱۹ میلادی به صورت توده ای رشد کرد و به دلیل ارزانی، رشد و فرآیند آسان، مردم از آن به عنوان غلات شروع به استفاده کردند.

امروزه جو دو سر به دلیل فواید فراوانی که برای سلامتی دارد بسیار محبوب است. به گزارش نبض ما،  بر اساس مطالعات اخیر جو دو سر به شما کمک می کند در ازای میزان کالری یکسان که از خوردن غلات های آماده صبحانه بدست می آوردید به مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

گنجاندن جو دو سر در رژیم غذایی تان، طیف گسترده ای از فواید سلامتی را فراهم می کند. برخی از این فواید عبارتند از:

به گزارش نبض ما، تحقیقات انجام شده توسط هورن و همکاران در دانشگاه پزشکی شمال غربی در شیکاگو نشان داده است که بلغور جو به عنوان یک ترکیب عالی در رژیم غذایی اصلاح چربی عمل می کند و به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

یک مطالعه در مورد بیماران دیابتی در دانشگاه هیدلبرگ آلمان نشان داد که مصرف جو دو سر به میزان قابل توجهی،مقدار قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش داده است.

سطح قند خون به تدریج کاهش می یابد زیرا رژیم غذایی با فیبر بالا و کربوهیدارت های متنوع، نسبت به کربوهیدرات های ساده زمان بیشتری برای هضم نیاز دارد و این به حفظ سطح قند خون در حد مطلوب کمک می کند. در این مطالعه،یک رژیم غذایی غنی از جو دو سر به عنوان جایگزین سایر غلات به بیماران داده شده بود.

بلغور جو دو سر بدون نمک به عنوان یکی از مواد غذایی مورد استفاده برای درمان فشار خون بالا تجویز می شود. معمولا رژیم غذایی تجویز شده برای فشار خون بالا به عنوان DASH (رویکردهای غذایی برای توقف فشار خون) شناخته می شود.

به گزارش نبض ما، تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم بلغور جو دو سر موجب کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا می شود.

به گزارش نبض ما، تحقیقات انجام شده نشان می دهد مصرف مواد غذایی با فیبر بالا برای پیشگیری و مبارزه با سرطان روده بزرگ و مقعد مفید است.

همچنین این مطالعه نشان می دهد که التهاب نقش مهمی در پیشرفت سرطان دارد و بلغور جو دوسر، با توجه به داشتن میزان بالایی فیبر، ترکیباتی ضد التهابی و مبارزه با سرطان با حداقل عوارض جوانبی دارد.

بلغور جو دوسر دارای فیبر غذایی است و مقدار کمی کالری دارد،که برای مصرف منظم ایده آل است. مقادیر بالای فیبر همراه با کربوهیدرات های متنوع زمان بیشتری طول می کشد تا هضم شود.

به عبارت دیگر،معده ی شما برای مدت طولانی تری پر است و مانع از خوردن میان وعده های ناسالم در بین وعده های اصلی می شود.

جو دوسر منبع غنی از فیبر غذایی است. وجود فیبر غذایی در جو، مصرف آن را برای غلبه بر یبوست از طریق تحریک فرآیند گوارش و انتقال مواد غذایی از طریق ماهیچه های نرم روده ای ایده آل می کند.

بلغور جو دوسر برای افرادی که مایل به کاهش وزن بدون رژیم غذایی سخت هستند توصیه می شود. جو دوسر منبع غنی از فیبر غذایی و مواد مغذی، دارای کالری کم و مقدار کمی چربی است که باعث می شود بهترین غذا برای کاهش وزن باشد.

جو منبع خوبی از آنتی اکسیدان است. برخی از ویتامین های موجود در جو که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند عبارتند از فیتیک اسید، ترکیبات فنولی،فلاونوئیدها و استرول. این آنتی اکسیدان ها در پوسته ی خارجی جو وجود دارند.

جو دوسر همچنین می تواند به عنوان راه حلی برای بیماری های مختلف پوستی مورد استفاده قرار گیرد. می توان از آن به منظور کاهش علایم در بیماری هایی، به صورت موضعی بر روی پوست استفاده کرد.

برخی از بیماری هایی که با استفاده ی موضعی از جو کنترل می شوند عبارتند از آکنه، درماتیت، آبله مرغان و بثورات استرس.

خطرات سلامتی مختلفی برای دوران بعد از یائسگی وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. همانطور که با افزایش سن، خطر چندین بیماری مانند بیماری قلبی و سکته ی مغزی افزایش می یابد.

به گزارش نبض ما، در یک مطالعه ی پژوهشی منتشر شده در مجله ی آمریکایی قلب، در زنان مبتلا به بیماری قلبی در دوران پس از یائسگی که به طور مرتب از جو استفاده  می کردند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته ی مغزی برای آنها کاهش یافته است.

بیماری سلیاک وضعیتی است که در آن پوشش روده کوچک آسیب دیده و تنها بخشی از مواد غذایی جذب می شود.

گلوتن یکی از این مواد غذایی است که افراد مبتلا به بیماری سلیاک نمی توانند آن را بخورند. به گزارش نبض ما، مطالعات نشان داده است که با وجود داشتن گلوتن، می توان بلغور جو دو سر را، در حد متوسط، مصرف کرد.

ویتامین های موجود در بلغور جو دو سر عبارتند از تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین ب۶، فولیک اسید، ویتامین ای و ویتامین K. این مواد مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری هستند. ویتامین E در تجزیه ی ترکیبات لیپید پیچیده به ساده موثر است.

ویتامین K به عنوان ماده منعقد کننده خون عمل می کند، به حفظ سلامتی استخوانها کمک می کند و در مبارزه با بیماری هایی مانند آلزایمر و سرطان موثر شناخته شده است.

مضرات مصرف جو دوسر

جو دوسر منبع غنی از ویتامین هایی مانند نیاسین، فولیک اسید، تیامین، ریبوفلاوین و پانتوتنیک اسید و کولین است که سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشند.

نویسنده تیم ترجمه نبض ما

منبع:

organicfacts

زردچوبه برای لاغری؛ آیا زردچوبه برای کاهش وزن مفید است؟

7 خاصیت درمانی نارنج و تداخل آن با داروها

نکاتی درباره تغذیه پیش از بارداری که باید بدانید

طرز تهیه قهوه‌ ترک و خواص درمانی آن

5 خواص درمانی خرمالو که نمی دانید

12 فواید شگفت انگیز خرما

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

جشنواره 37/ معرفی فیلم قصر شیرین به کارگردانی سید رضا

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.


Jump to navigation

جو دوسر یا یولاف، از ایام قدیم توسط مردم ژرمن و اسلاو کشت می شده است. گیاهی است یک ساله که ارتفاع آن تا یک متر می رسد، میوه آن خوشه ای و دراز و دارای غلافی دو سر می باشد. جو دوسر دو نوع می باشد که پاییزه (که در زمستان و پاییز کشت می شود) و بهاره ( که در بهار و تابستان کشت می شود). جو دوسر دارای حدود ۷ درصد مواد چرب و ۱۴ درصد مواد ازته و ۶۰ درصد مواد نشاسته ای می باشد به علاوه آرسنیک و اسید اگزالیک و ید نیز در آن وجود دارد. جو دوسر یکی از گیاهانی است که از آن در مصرف و پخت غذاهای مختلف همچون سوپ و آش و استفاده می کنند و همینطور در صبحانه کودکان می توان از آن استفاده کرد که اغلب دلخواه کودکان است.

ارزش غذایی جو دوسر:

۱۰۰ گرم جو ۳۸۰ کالری انرژی
۱۳ گرم پروتئین ۶/۵ گرم چربی
۶۷ گرم کربوهیدرات
۱۰ گرم فیبر و مقداری کمی قند (۱ گرم)
مواد معدنی و ویتامین های جو دوسر:

کلسیم (۵۲ میلی گرم)
آهن (۴ میلی گرم)
منیزیم (۱۳۸ میلی گرم)
فسفر (۴۱۰ میلی گرم)
پتاسیم (۳۶۲ میلی گرم)
سدیم (۶ میلی گرم)
روی (۳ میلی گرم)
تیامین (۰/۴ میلی گرم)
ریبوفلاوین (۰/۱ میلی گرم)
نیاسین (۱/۱ میلی گرم)
ویتامین ب6 (۰/۱ میلی گرم)
فولیک اسید (۳۲ میکروگرم)
ویتامین ای (۰/۴۲ میلی گرم)
ویتامین کا (۲ میکروگرم)
کلسترول صفر

مضرات مصرف جو دوسر

من قبل باشگاه همیشه میخورم

اینم جالب بود

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *