عوارض ویاگرا چیست

این دارو به صورت قرص ۱ساعت قبل از تصمیم به مقاربت مصرف می شود و در طی یک ساعت نباید بیش از ۱قرص مصرف شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغاز می شود. حتی در صورت استفاده از ویاگرا باز هم جهت ایجاد نعوظ احتیاج به تحریکات فیز یکی و ذهنی و تمایل بیمار به ایجاد نعوظ وجود دارد .

برخی از عوارض جانبی شایع ویاگرا :

سردرد

قرمزی و احساس گرما در صورت و قسمت فوقانی

ناراحتی معده

آبریزش بینی

عطسه های مکرر

تغییرات بینائی

آبی رنگ به نظر رسیدن اجسام

اگر شما از ویاگرا استفاده می کنید و دچار درد قفسه سینه شدید به پزشک مراجعه کنید.

citrate که به ویاگرا شناخته شده و فروخته می شود دارویی است که برای نقص erect شدن آلت تناسلی مردان(impotence) استفاده می شود. همچنین تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی زن می تواند باعث رضایت زن از رابطه جنسی خود شود.

ویاگرا ممکن است از زبان سانسکریت vyāghraگرفته شده باشد که به معنی ببر است. همچنین تلفظ آن یادآور Vigor و Virile است.
به ترکیب وایاگرا و اکستازی هم سکستازی ( Sextasy ) می گویند. در زبان غیررسمی به آن ویتامینV هم می گویند.

این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن آبی رنگ هستند که در یک طرف آن Pfizer و در طرف دیگر آن VGR xx(xx به معنی دوز قرص است که ۲۵ یا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم است) وجود دارد.حق ساخت انحصاری ویاگرا توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۳-۲۰۱۱ اعتبار دارد.

ویاگرا برای اولین بار برای درمان آنژین صدری(بیماری قلبی) استفاده شد که طی آن افزایشerect شدن آلت تناسلی مردان مشاهده شد که از آن به بعد از ۲۷ مارس ۱۹۹۸ به عنوان اولین داروی impotence در آمریکا استفاده شد.

مصرف این قرص بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. ویاگرا توسط آنزیمهای کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند.اگر به همراه یک رژیم غذایی پر جرب استفاده شود باعث کاهش جذب و سرعت اثر و غلظت آن در خون می شود.

ویاگرا : بی خطر نیست

بسیاری از کارشناسان، آگهی های تلویزیونی شرکت های دارویی تولیدکننده داروهای ضد ناتوانی جنسی مانند ویاگرا در جهان را علت اصلی روی آوردن جوانان به مصرف این داروها می دانند.

هرچند این دارو بدون نسخه پزشک نباید استفاده شود اما در تلویزیون های خارجی و بسیاری از سایت های اینترنتی تبلیغ شده و فروش اینترنتی هم دارد به طوری که در فاصله بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ نزدیک به ۱میلیارد دلار فروش داشته است.

وایاگرا در اصل برای مردان سالمندای که دچار مشکلات جنسی هستند، تولید شده بود. اما آمارهای اخیر حاکی از آن است که از هنگام ورود این دارو به بازار در سال۱۹۹۸ تعداد موارد تجویز آنها برای افراد زیر ۴۵ سال، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

حتی بسیاری از مردان جوان که دچار هیچ مشکلی هم نیستند، اذعان می کنند که به مصرف تفریحی این دارو روی آورده اند. اما آیا مصرف چنین داروهایی به خصوص در درازمدت خطری برای سلامتی مردان جوان ندارد؟

در حال حاضر اجماع نظری در این مورد وجود ندارد. امروزه این دارو که اسامی عامیانه ای هم پیدا کرده ، مثل آقای آبی ( Mr. Blue ) ، سکستازی ( Sextasyبه ترکیب وایاگرا و اکستازی می گویند) و ویتامینV، از سوی بسیاری از افراد به صورت تفریحی مصرف می شود و این در حالی است که این داروها اصولاً برای مصارف تفریحی طراحی نشده اند.

۸ توصیه مهم درباره وایاگرا

۱- استفاده از این دارو در افراد مسن ، خصوصا کسانی که از داروهای خاصی مثل نیترات ها ( که در بیماران قلبی استفاده می شود) استفاده می کنند، باید با نظر مستقیم پزشک مربوطه و تجویز او انجام شود، در غیر این صورت می تواند مخاطره آمیز باشد.

۲- در صورتی که نعوظ از ۴ ساعت به طول انجامد، بدلیل احتمال آسیب به آلت تناسلی، مراجعه پزشک ضروری است.

۳- مصرف سیلدنافیل در بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده یا زخم معده و دوازده بایستی با احتیاط صورت گیرد.

۴- در صورتی که در خلال نزدیکی علائمی مثل منگی ، گیجی ، تهوع ، یا دردهای قلبی ( درد سینه، احساس سفتی و فشار در سینه، کرختی ، گزگز و درد در قفسه سینه یا شانه و فک تحتانی ) درمصرف کننده پدید آمد، از ادامه فعالیت جنسی باید خودداری کرد و سریعا به پزشک مراجعه کرد.

۵- مصرف از یک قرص سیلدنافیل در روز توصیه نمی شود.

۶- در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا ً به بیمارستان منتقل کرد.

۷- دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد، درون جعبه در بسته نگهداری کرد.

۸- با توجه به احتمال بروز عوارض قلبی شدید ناشی از مصرف این دارو توصیه می شود که فقط تحت نسخه پزشک مصرف شود. مهم ترین نوصیه این است : هیچگاه از سر تفنن یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید.

وایاگرا چه کار می کند
تداخلات دارویی

برخی از داروها باعث تغییر اثربخشی و عوارض این دارو می شوند، برای مثال داروهای قلبی حاوی نیترات ، سایر داروهای مورد استفاده برای اختلال نعوظ ، برخی داروهای ضد ایدز، سایمتیدین، فنوباربیتال، کارباماز پین، ریفا مپین با سیلدنافیل تداخل اثر دارند و مصرف همزمان آنها باید بسیار با احتیاط صورت گیرد.

نیتروگلیسیرین یا داروهای نیتراتی مانند ایزوسورباید، مونو نیترات ایزوسورباید، دی نیترات، قرص ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین نوارها و برچسب ترابوستی نیترو گلیسیرین، نیز منع مصرف همزمان با این دارو را دارند .

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است


سیم انلاکر ایفون     
انلاک ایفون


 

عوارض ویاگرا چیست

همه مطالب در این شاخه &gt&gt&gt

 

ویاگرا تجاری داروی سیلدنافیل سیترات است. این دارو برای درمان اختلال نعوظ (ED) در مردان استفاده می شود. ED به این معناست که شما نمی توانید نعوظ داشته باشید و یا مدت زمانی آن را نگه دارید. ویاگرا در دسته داروهای مهار کننده فسفودی استراز (PDE) برای مردان است که سبب افزایش جریان خون در اندام جنسی می شود و به عمل نعوظ کمک می کند و برای کسانی که با این عمل مشکل دارند می تواند یکی از گزینه های درمانی (البته با نظر پزشک معالج) باشد.

اداره غذا و دارو (FDA) ویاگرا را در سال 1998 تأیید کرد. این دارو هم چنین تحت Revatio برای درمان بزرگسالان مبتلا به فشار خون بالا در ریه فروخته می شود. Revatio به منظور بهبود توانایی های ورزشی و کاهش سرعت تغییرات در افراد مبتلا به این بیماری داده می شود.

علاوه بر این، ویاگرا برای سایر شرایط پزشکی از قبیل بیماری رینود (شرایطی که انگشتان دست و پا سرد و بی حس می شود) و سرطان پروستات به کار می رود.

این دارو در بازار مانند یک محصول تقویت کننده به فروش می رود و برخی فروشندگان سود جو طوری آن را تبلیغ می کنند که افراد فکر نمی کنند این دارو برای درمان یک ضعف جنسی مصرف می شود.

ویاگرا قرص کوچکی است که هر زمان از روز می تواند مصرف شود. بعضی ها فکر می کنند این قرص باعث تحریک آن ها می شود. ولی این گونه نیست و فقط برای نعوظ به شما کمک می کند. اگر مشکلات عصبی دارید که در روابط زناشویی شما اختلال ایجاد کرده است، ویاگرا درمان مشکل شما نیست. دیگر این که این دارو یک درمان موقتی است و برای مشکل شما شفا بخش نیست. و اگر چنین مشکلی دارید هر بار که می خواهید رابطه داشته باشید به آن احتیاج خواهید داشت.

متخصصان معتقدند ویاگرا باید با نظر پزشک مصرف شود هر چند این روزها حتی در اینترنت و بازار هم به سادگی قابل دسترسی است، همین طور باید از شرایط مصرف، احتیاط های لازم و تداخل دارویی آن اطلاع داشته باشید چه بسا سبب عوارض منفی در سلامت مصرف کننده آن شود. و اگر تحت درمان هستید اگر داروهای دیگری مصرف می کنید و اگر از هر بیماری رنج می برید قبل از مصرف ویاگرا بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید.

مانند تمام درمان های دارویی بسیار مهم است که هر بار فقط به اندازه تجویز شده مصرف کنید. هیچ گاه بیش از مقدار دوز تجویز شده را در هر نوبت مصرف نکنید.

ویاگرا 2 دقیقه پس از مصرف تا یک ساعت و نیم به شرط آن که فرد کاملاً تحریک شده باشد مؤثر است. مصرف این دارو در سرعت عملکرد آن تأثیری ندارد و البته برای سلامتی فرد بسیار خطرناک است.

ویاگرا به عنوان یک قرص 25، 5 یا 1 میلی گرم به صورت خوراکی مصرف می شود. معمولا، دوز توصیه شده 5 میلی گرم در حدود یک ساعت قبل از فعالیت جنسی است. اما شما می توانید ویاگرا را از 3 دقیقه تا چهار ساعت قبل از داشتن رابطه جنسی مصرف کنید.

معمولا این دارو نباید بیش از یک بار در روز استفاده شود.

شما می توانید ویاگرا را با غذا یا بدون آن مصرف کنید، اما اگر آن را با یک وعده غذایی پر چرب مصرف کنید، ممکن است دارو دیرتر تاثیر کند.

شما می توانید ویاگرا را با بعضی داروها مصرف کنید اما باید میزان مصرف خود را پایین تر بیاورید. اگر در حال حاضر از داروهای اریترومایسین، کتوکونازول، ایتراکونازول، ریتوناویر یا ساکوییناویر استفاده می کنید بهتر است از دوز پایین ویاگرا مثلاً 25 میلی گرم مصرف کنید.

اگر در سلامت کامل به سر می برید و هیچ دارویی مصرف نمی کنید در این صورت 5 میلی گرم که برای مردان کافی است می تواند مشکل شما را کاملاً حل کند. اگر یک قرص 5 میلی گرمی استفاده کردید و مشکل شما حل نشد آن گاه می توانید از دوز 1 میلی گرم استفاده کنید البته برای نوبت بعد.

همانند بسیاری از داروهای دیگر بعضی ها به ویاگرا حساسیت دارند. اگر هنگام مصرف این دارو با عوارضی مانند حساسیت روبرو شدید باید با پزشک خود تماس بگیرید ممکن است این عوارض شدید باشد در این صورت خود را به اورژانس برسانید.

ویاگرا برای کسانی که این بیماری ها را دارند، خطرناک است و نباید مصرف شود: ناراحتی های قلبی، زخم معده، مشکلات تنفسی، کسانی که سکته کرده اند یا دچار حمله قلبی شده اند و افرادی که فشار خون بالا دارند.

بدانید که ویاگرا از شما در برابر هیچ کدام از بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند حفاظت نمی کند.

یک درمان مشخص روی افراد مختلف نتایج متفاوتی دارد. هیچ کس نمی تواند بگوید یک دارو چه اثری روی همه بیماران خواهد داشت. اگر هنگامی که از ویاگرا استفاده می کنید احساس خوبی ندارید یا اذیت می شوید ممکن است به کمک های اورژانسی نیاز داشته باشید به خصوص اگر در ناحیه سینه احساس درد داشتید، احساس تنگی نفس یا واکنشی حساسیتی داشتید باید آن را جدی بگیرید و به سرعت خود را به پزشک برسانید.

حمله قلبی، سکته و مرگ ناگهانی از عوارضی بوده که گریبان بعضی از مصرف کنندگان ویاگرا را گرفته است، این مشکلات خطرناک اغلب به این دلیل بوده است که شخص مصرف کننده این دارو، بیماری قلبی یا عروقی داشته و خود از آن بی اطلاع بوده است.

اگر شما هم کوچکترین شکی درباره این بیماری ها دارید قبل از مصرف این دارو بهتر است یک تست ورزش بدهید.

اما برتری ویاگرا که موجب رواج آن شده این است که این درمان موقتی برای هر 8 نفر از 1 نفر جواب مثبت داده است و توانسته مشکل آنها را حل کند.

مصرف ویاگرا با برخی داروها تداخل دارد و اثر آن ها را از بین می برد. به ویژه، ویاگرا نباید همزمان با داروهای نیترات دار مثل نیتروگلیسیرین، ایزوسوربید دینیترات، ایزوسوربید مونونیترات، آمیل نیترات و یا نیتریت “پاپرها استفاده شود که این داروها برای درمان درد قفسه سینه یا مشکلات قلبی استفاده می شود.

مصرف ویاگرا با یک داروی نیترات دار باعث کاهش ناگهانی و خطرناک فشار خون می شود.

هم چنین اگر از داروهای پر فشاری ریوی استفاده می کنید نباید ویاگرا مصرف می کنید.

قبل از شروع مصرف ویاگرا، اگر هر یک از مشکلات زیر را دارید، به پزشک اطلاع دهید:

• بیماری قلبی، حمله قلبی، نارسایی قلبی یا مشکلات ریتم قلب

• فشار خون بالا یا پایین

عوارض ویاگرا چیست

•کلسترول بالا

•سکته مغزی

• بیماری کلیوی یا کبدی

•دیابت

• اختلالات خونی از قبیل مولتی پِل میلوما، لوسمی یا کم خونی سلول داسی شکل

• مشکل انعقاد خون مانند هموفیلی

• مشکلات گردش خون

• انسداد در رگهای ریه ها

• ورم رنگیزه ای شبکیه

• زخم معده

• تغییر شکل آلت تناسلی مانند بیماری پیرونی

• آلرژی به داروها

اگر دچار نعوظ شدید که چندین ساعت طول کشید، اگر سیگار می کشید یا اگر اخیرا بدنتان کم آب شده است، به پزشک خود بگویید.

ویاگرا می تواند جریان خون را در عصب بینایی چشم شما کاهش دهد که ممکن است باعث از دست رفتن ناگهانی دید شود اکثر افرادی که این عارضه را تجربه می کنند نیز دارای بیماری قلبی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت یا مشکلات خاص چشم هستند. سیگاری بودن و داشتن سن بیش از 5 سال، خطر ابتلا به مشکلات بینایی را افزایش می دهد.

اگر از دست دادن ناگهانی بینایی را تجربه کردید، مصرف ویاگرا را متوقف کنید و از اورژانس کمک بگیرید.

هم چنین اگر در حین فعالیت جنسی، دچار درد سینه، تهوع و یا سرگیجه شدید سریعا به پزشک اورژانس مراجعه کنید.

ویاگرا نباید توسط افراد زیر 18 سال استفاده شود، مگر این که پزشک غیر از این را تجویز کند.

قبل از هر نوع جراحی، حتی دندانپزشکی، پزشک را از مصرف ویاگرا مطلع کنید.

ویاگرا دارویی است که فقط وقتی فرد از نظر جنسی کاملاً تحریک شده است به نعوظ  او کمک می کند و در غیر این صورت پاسخ گو نیست.

بعضی مردان زمانی که ویاگرا مصرف می کنند احساس گیجی می کنند دلیل این امر تغییرات فشار خونی است که این دارو سبب آن می شود. و اگر این احساس باز هم تکرار شد ممکن است شما بیماری فشار خون داشته باشید و از آن بی خبر باشید در این صورت باید حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

در صورت بروز هر یک از علائم در بخش هشدار دهنده و موارد زیر، سریعا به پزشک مراجعه کنید:

تغییرات ناگهانی دید، تاری دید و یا از دست دادن بینایی

نعوظی که دردناک است یا بیش از چهار ساعت طول می کشد. هنگام استفاده از ویاگرا ممکن است نعوظ شما سه تا چهار ساعت طول بکشد و پس از ارضاء به حالت عادی بازگردید اگر از این دارو استفاده کردید و نعوظ شما بیش از 5 ساعت طول کشید ممکن است به درمان دیگری احتیاج پیدا کنید و البته باز هم باید به پزشک مراجعه کنید و اگر این مشکل را رفع نکنید احتمال دارد ناتوانی بلند مدت برای شما پیش آید.

علائم حمله قلبی، مانند درد قفسه سینه که به فک و شانه گسترش می یابد، تعریق یا حالت تهوع، شاید یک بیماری قلبی پنهان دارید

ضربان نظم قلب

تنگی نفس

تورم در دست ها، مچ پا یا پاها

زنگ زدن در گوش ها یا کاهش شنوایی ناگهانی

تشنج

سوزش یا خارش در حالی که ادرار می کنید

نشانه های یک واکنش آلرژیک، مانند کهیر، دشواری تنفس، یا تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو

عوارض معمول ویاگرا شامل موارد زیر است که ممکن است یک یا چند عارضه در یک شخص به وجود آید شاید این علایم همیشه تکرار نشوند به خصوص برای کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده باشند:

خواب آلودگی یا به سختی خواب افتادن، دل پیچه و اسهال، ناراحتی معده، سوزش سر دل، آبریزش یا گرفتگی بینی، گرفتگی در سینوزیت ها، خون دماغ، بی حسی یا سوزش در دست، بازوها و پاها، درد عضلات یا درد پشت، حساسیت به نور، تغییر دید در رنگ ها (روی اشیا رنگ آبی می بیند یا قادر به تشخیص سبز و آبی نیست)، احساس گرمای شدید، سرگیجه و سردرد.

به خاطر داشته باشید هیچ کس مانند شما از وضعیت بدنتان خبر ندارد اگر هنگام استفاده از ویاگرا احساس فوق العاده ای دارید خوب می توانید از آن استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده از این قرص ها احساس خوبی نداشتید بهتر است به فکر سلامتی خود باشید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید یک تست ورزش زیر نظر متخصص قلب و عروق است.

FDA ویاگرا را برای اختلال عملکرد جنسی در زنان تایید نکرده است، بنابراین شاید به جنین آسیب رساند هر چند هنوز تصور نمی شود که ضرری در حین بارداری داشته باشد. معلوم نیست که ویاگرا می تواند از شیر مادر به کودک منتقل شود. با این حال اگر باردارید و یا قصد بارداری دارید، یا شیر می دهید، در مورد مصرف ویاگرا با پزشک مشورت و تامل کنید.

خوردن گریپ فروت یا نوشیدن آب گریپ فروت ممکن است بر روی نحوه عملکرد ویاگرا در بدن تاثیر بگذارد. هنگام مصرف این دارو از مصرف گریپ فروت اجتناب کنید.

مصرف ویاگرا در هنگام نوشیدن الکل می تواند عوارض ناخواسته ای ایجاد کند.

چه کسی خواهد فهمید که شما قرص ناتوانی جنسی مصرف می کنید؟ البته هیچ کس نمی فهمد مگر اینکه خودتان به او بگویید بهتر است بدانید این دارو در کیفیت نعوظ تأثیر چندانی ندارد و فقط در صورتی که برای این کار ناتوانی دارید به آن احتیاج خواهید داشت.

بعضی افراد برای افزایش لذت از این قرص ها استفاده می کنند و بعد متوجه می شوند چنین تأثیری نداشته است. این قرص ها هیچ کار فوق العاده ای نمی کنند مگر درمان موقتی مشکلی که درباره آن صحبت شد.

در مقاله دیگری از یاد بگیر دات کام ساخت ویاگرای طبیعی و سالم خانگی آموزش داده شده است. دیدن این فیلم نیز خالی از لطف نیست.

ترجمه: علی یزدی مقدم


 

 

 


پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

*  

*


تصویر امنیتی
*


تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام


بسته های تبلیغاتی ارزان قیمت

Useful Websites Directory

تماس با ما | پست الکترونیکی یا email ما :
&lt!–
name &quotcontact&quot domain &quotyadbegir.com&quot.write(&#39‘).write(name + ‘@’ + domain + ”)// –&gt
| تبلیغات در یاد بگیر دات کام

تمامی حقوق برای یاد بگیر دات کام محفوظ است.
Powerd by: WP

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

عوارض ویاگرا چیست

 دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید. ممکن است یک مسئله مهم خانوادگی یا فرصت شغلی

در ابتدا باور بر این بود که چربی قهوه ای تنها در کودکان وجود دارد، اما بعدها دانشمندان آثاری از وجود این نوع چربی، در افراد بالغ نیز

در مورد همبرگر غیر ممکن چه می دانید؟ آیا این همبرگرها واقعا بدون گوشت درست می شوند؟ همبرگر های غیر ممکن در تمامی کشور قابل رویت در تمامی

می دانید چه کسانی به ایمپلنت چانه نیاز دارند؟ ایمپلنت های چانه برای ایجاد تعادل در قسمت پائینی چهره، ترمیم آرواره مربع شکل و یا چانه شکاف دار

اول از همه افراد باید مشخصات یک لثه سالم را بدانند. لثه سالم به طور عادی دارای علائمی مثل درد، سوزش، حجم اضافی، تغییر رنگ و یا تغییر

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *