عوارض ویاگرا برای زنان

عوارض ویاگرا برای زنان

برای اولین بار در یک کشور عربی، قرص ویاگرای زنانه قانونی و روانه بازار شد. قرص ویاگرا قرصی است که ناتوانی جنسی در مردان را رفع می‌کند ولی در زنان لزوما چنین تاثیر تضمین شده ای ندارد. ویاگرای زنانه برای اولین بار سه سال پیش در آمریکا قانونی شد ولی اهمیت قانونی شدن آن در مصر جنبه های اجتماعی و فرهنگی هم دارد.

سیاوش اردلان گزارش می دهد.

ویاگرای زنانه با تجاری Addyi برای اولین بار در سال 212 هشت سال پس از تولید ویاگرای مردانه برای درمان بی میلی جنسی زنان به تصویب سازمان غذا و داروی آمریکا رسید و به بازار عرضه شد . برخلاف داروی معرف ویاگرا برای درمان اختلال نعوظ در مردها , ویاگرای زنانه یا Addyi روی مواد شیمیایی مغز که باعث افزایش لذت جنسی می‌شود تأثیر می گذارد. Addyi ابتدا توسط یک شرکت آلمانی تهیه شد و سازمان غذا و داروی آمریکا به دلیل عوارضی همچون تهوع، خستگی و سرگیجه آن را تائید نکرد . سپس این دارو به شرکت داروسازی Sprout فروخته شد این شرکت حدود 4 سال روی این دارو کار کرد تا توانست ویاگرای زنانه یا “Addyi” را به تائید سازمان غذا و دارو برساند. در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید تا به مبحث ویاگرای زنانه بپردازیم .
ویاگرای زنانه با ویاگرای مردانه قابل مقایسه نیست , ویاگرای مردانه متعلق به کلاس دارویی مهارکننده های فسفودی استراز است که خون‌رسانی به آلت تناسلی را با انبساط عضلات آن ناحیه امکان پذیر می کند و نعوظ را بهبود می بخشد . ویاگرای زنانه با فرمولی متفاوت عملکرد مشابهی با ویاگرای مردانه دارد و با استفاده از ماده ای به فلیبانسرین به افزایش جریان خون به سمت ناحیه واژینال به خصوص کلیتوریس کمک می کند و در نتیجه آمادگی مصرف کننده دارای برای انجام مقاربت جنسی می شود .
اما متأسفانه ویاگرای زنانه به اندازه داروی مردانه موفق نبوده است. به‌طوری‌که تبلیغات انبوه آن در امریکا و اروپا هنوز ممنوع است و در مورد مضرات آن شبه هایی وجود دارد. سردرد شدید، عوارض فشار خون، تنگی نفس، گر گرفتنی و دردهای عضلانی ازجمله عوارض این دارو است . اگرچه تمام این عوارض در مصرف کنندگان بروز نمی کند و تا حدودی موقتی است اما منجر به کاهش استفاده از آن شده است.


اختلالات جنسی در زنان با بی میلی جنسی , عدم تحریک جنسی یا ارگاسم مشخص می شود . هدف ویاگرای زنانه بهبود عملکرد جنسی است زیرا باعث متعادل شدن مواد شیمیایی و هورمونها در مغز می گردد تا میل جنسی را افزایش داده و پاسخ به محرک های جنسی و حساسیت نسبت به آن‌ها را افزایش دهد .
هیچ مدرکی در رابطه با عملکرد مشابه ویاگرای زنانه با ویاگرای مردانه در دسترس نیست زیرا اختلالات جنسی زنان علل و علائم متفاوتی از سکس دردناک به علت کم شدن ترشحات واژینال تا از دست دادن میل جنسی دارد.

از بین مواد ناقل عصبی موجود در مغز، دوپامین و نوراپی‌نفرین اثر تحریکی و سروتونین اثر مهاری بر پاسخ جنسی دارد. تعادل میان این سیستم‌ها برای پاسخ جنسی طبیعی مهم است. فلیبانسرین ماده موثره ویاگرای زنانه با تغییراتی که در فعالیت سروتونین و دوپامین در مناطق معین مغز باعث ایجاد تعادل بین سیستم‌های ناقل عصبی شده و پاسخ جنسی را بهبود می‌بخشد.
شایان ذکر است که ویاگرای زنانه تنها زمانی مؤثر است که خانم ها از هیچ گونه مشکل جسمی خاص، روانی و عاطفی در زندگی زناشویی خود رنج نبرند و اختلال های جنسی آنها تنها محدود به خون‌رسانی به اندام های جنسی آنها، مخصوصاً کلیتوریس باشد . فلیبانسرین ماده مؤثره ویاگرای زنانه , می تواند با افزایش خون‌رسانی به کلیتوریس خانم ها، افزایش ترشحات واژن و شل کردن عضلات آن، تحریک آنها و رسیدن به ارگاسم شان را ساده تر کند.
همچنین فراموش نکنید که مشکلات جنسی زنانه دارای عوامل متعددی از جمله عوامل روحی و عاطفی، عفونت و خشکی واژن و است و ویاگرای زنانه تنها نقشی کوچک در خون رسانی به آلت زنانه را دارد. به همین دلیل است که این راه حل فقط در موارد کمی مؤثر واقع می شود.
به گفته متخصصان سلامت جنسی , خانم ها برای رسیدن به انزال، علاوه بر آرامش روانی و عاطفی , حداقل به 1 تا 2 دقیقه تحریک کافی و مناسب نیاز دارند. ازاین‌رو، ما نمی توانیم صرفاً با تجویز یک داروی خاص، چرخه اختلال جنسی را در آنها درمان کنیم و داروی ویاگرای زنانه نیز قطعاً قادر به انجام این کار نخواهد بود . اگر زن و شوهرها نسبت به این مشکلات و راه های درمان آنها آگاهی کافی داشته باشند، می توانند با رفع این مشکلات اولیه، درمان اختلالات جنسی زنانه را هم ساده تر کنند.عوارض ویاگرا برای زنان


بنابر آمار علمی منتشر شده , بین 5 تا 9 میلیون زن در ایالات متحده از بی‌میلی جنسی رنج می‌برند . برخی آمارها نشان می‌دهد كه حداقل ۴ نفر از هر ۱۰ زن , یكی از انواع مشكلات جنسی را در طول زندگی تجربه می‌كنند كه در اصطلاح پزشكی، به همه آنها (اختلال عملكرد جنسی) گفته می‌شود .از نظرمتخصصان سلامت جنسی اختلال های جنسی در خانم ها به 6 گروه تقسیم بندی می شوند که عبارتند از : اختلال برانگیختگی، اختلال در میل جنسی، اختلال در رسیدن به ارگاسم، اختلال در لوبریکیشن (مرطوب شدن واژن) ، اختلال جنسی درد و اختلال در ارضای جنسی.

1- مشکلات خانوادگی
2- مشکلات زناشویی
3- غم ناشی از بیماری یا از دست دادن عزیزان
4- استرس های شغلی و مالی
5- خستگی روانی ناشی از مراقبت از کودکان
6- داشتن سابقه سوءاستفاده جنسی
7- خستگی
8- افسردگی

تحقیقات نشان داده است که ویاگرای زنانه می تواند در اختلالات باروری که به دلیل نازک بودن پوشش داخلی رحم و ناتوانی تخمک در لانه گزینی رخ می دهد , مؤثر باشد . بر اساس این بررسی ها امید است که ویاگرای زنانه بتواند برای ضخیم سازی لایه های داخلی رحم مفید باشد و شانس بارداری را افزایش دهد .


ویاگرا می تواند برای درمان دردهای پریودی در خانم ها مورد استفاده قرار بگیرد . محققان معتقدند که ویاگرای زنانه با تاثیر بر کیفیت جریان خون در دستگاه تناسلی زنان ممکن است درمان احتمالی مشکلات قاعدگی باشد . تحقیقی که بر روی یک گروه 25 نفری از زنان صورت گرفت, نشان داد که علائم ماهیانه و درد پریودی آنها پس از مصرف ویاگرا کاهش یافته است.

اگر به هر دلیلی در حال مصرف ویاگرای زنانه هستید و دچار علائم زیر شدید، بلافاصله استفاده از این دارو را قطع و سریعا به یک مرکز درمانی مراجعه کنید:


حرف آخر

در هر مرحله از زندگی شما تغییراتی در میل و انگیزش نسبت به روابط زناشویی ایجاد می‌شود. با پذیرش این تغییرات، تجربه بهتری را برای خود فراهم كنید. شناخت بدن و پاسخ طبیعی بدن شما نقش مهمی در این وضعیت دارد. هر چه شما و همسرتان راجع به بدن خود و نحوه عملکرد آن در روابط زناشویی بدانید، بهتر می‌توانید بر مشكلات خود چیره شوید. به خاطر داشته باشید كه احساسات شما و آمادگی روحی‌تان به‌اندازه تحریكات و آمادگی جسمی می‌توانند در انگیزش شما نقش داشته باشند. بنابراین احساسات خود را آزادانه با همسترتان در میان بگذارید.



ترجمه و گرآوری بخش سلامت مجله دلگرم


طیبه بیگی

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

این دارو به صورت قرص ۱ساعت قبل از تصمیم به مقاربت مصرف می شود و در طی یک ساعت نباید بیش از ۱قرص مصرف شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغاز می شود. حتی در صورت استفاده از ویاگرا باز هم جهت ایجاد نعوظ احتیاج به تحریکات فیز یکی و ذهنی و تمایل بیمار به ایجاد نعوظ وجود دارد .

برخی از عوارض جانبی شایع ویاگرا :

سردرد

قرمزی و احساس گرما در صورت و قسمت فوقانی

ناراحتی معده

آبریزش بینی

عطسه های مکرر

تغییرات بینائی

آبی رنگ به نظر رسیدن اجسام

اگر شما از ویاگرا استفاده می کنید و دچار درد قفسه سینه شدید به پزشک مراجعه کنید.

citrate که به ویاگرا شناخته شده و فروخته می شود دارویی است که برای نقص erect شدن آلت تناسلی مردان(impotence) استفاده می شود. همچنین تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی زن می تواند باعث رضایت زن از رابطه جنسی خود شود.

ویاگرا ممکن است از زبان سانسکریت vyāghraگرفته شده باشد که به معنی ببر است. همچنین تلفظ آن یادآور Vigor و Virile است.
به ترکیب وایاگرا و اکستازی هم سکستازی ( Sextasy ) می گویند. در زبان غیررسمی به آن ویتامینV هم می گویند.

این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن آبی رنگ هستند که در یک طرف آن Pfizer و در طرف دیگر آن VGR xx(xx به معنی دوز قرص است که ۲۵ یا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم است) وجود دارد.حق ساخت انحصاری ویاگرا توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۳-۲۰۱۱ اعتبار دارد.

ویاگرا برای اولین بار برای درمان آنژین صدری(بیماری قلبی) استفاده شد که طی آن افزایشerect شدن آلت تناسلی مردان مشاهده شد که از آن به بعد از ۲۷ مارس ۱۹۹۸ به عنوان اولین داروی impotence در آمریکا استفاده شد.

مصرف این قرص بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. ویاگرا توسط آنزیمهای کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند.اگر به همراه یک رژیم غذایی پر جرب استفاده شود باعث کاهش جذب و سرعت اثر و غلظت آن در خون می شود.

ویاگرا : بی خطر نیست

بسیاری از کارشناسان، آگهی های تلویزیونی شرکت های دارویی تولیدکننده داروهای ضد ناتوانی جنسی مانند ویاگرا در جهان را علت اصلی روی آوردن جوانان به مصرف این داروها می دانند.

هرچند این دارو بدون نسخه پزشک نباید استفاده شود اما در تلویزیون های خارجی و بسیاری از سایت های اینترنتی تبلیغ شده و فروش اینترنتی هم دارد به طوری که در فاصله بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ نزدیک به ۱میلیارد دلار فروش داشته است.

وایاگرا در اصل برای مردان سالمندای که دچار مشکلات جنسی هستند، تولید شده بود. اما آمارهای اخیر حاکی از آن است که از هنگام ورود این دارو به بازار در سال۱۹۹۸ تعداد موارد تجویز آنها برای افراد زیر ۴۵ سال، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

حتی بسیاری از مردان جوان که دچار هیچ مشکلی هم نیستند، اذعان می کنند که به مصرف تفریحی این دارو روی آورده اند. اما آیا مصرف چنین داروهایی به خصوص در درازمدت خطری برای سلامتی مردان جوان ندارد؟

در حال حاضر اجماع نظری در این مورد وجود ندارد. امروزه این دارو که اسامی عامیانه ای هم پیدا کرده ، مثل آقای آبی ( Mr. Blue ) ، سکستازی ( Sextasyبه ترکیب وایاگرا و اکستازی می گویند) و ویتامینV، از سوی بسیاری از افراد به صورت تفریحی مصرف می شود و این در حالی است که این داروها اصولاً برای مصارف تفریحی طراحی نشده اند.

۸ توصیه مهم درباره وایاگرا

۱- استفاده از این دارو در افراد مسن ، خصوصا کسانی که از داروهای خاصی مثل نیترات ها ( که در بیماران قلبی استفاده می شود) استفاده می کنند، باید با نظر مستقیم پزشک مربوطه و تجویز او انجام شود، در غیر این صورت می تواند مخاطره آمیز باشد.

۲- در صورتی که نعوظ از ۴ ساعت به طول انجامد، بدلیل احتمال آسیب به آلت تناسلی، مراجعه پزشک ضروری است.

۳- مصرف سیلدنافیل در بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده یا زخم معده و دوازده بایستی با احتیاط صورت گیرد.

۴- در صورتی که در خلال نزدیکی علائمی مثل منگی ، گیجی ، تهوع ، یا دردهای قلبی ( درد سینه، احساس سفتی و فشار در سینه، کرختی ، گزگز و درد در قفسه سینه یا شانه و فک تحتانی ) درمصرف کننده پدید آمد، از ادامه فعالیت جنسی باید خودداری کرد و سریعا به پزشک مراجعه کرد.

۵- مصرف از یک قرص سیلدنافیل در روز توصیه نمی شود.

۶- در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا ً به بیمارستان منتقل کرد.

۷- دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد، درون جعبه در بسته نگهداری کرد.

۸- با توجه به احتمال بروز عوارض قلبی شدید ناشی از مصرف این دارو توصیه می شود که فقط تحت نسخه پزشک مصرف شود. مهم ترین نوصیه این است : هیچگاه از سر تفنن یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید.

وایاگرا چه کار می کند
تداخلات دارویی

برخی از داروها باعث تغییر اثربخشی و عوارض این دارو می شوند، برای مثال داروهای قلبی حاوی نیترات ، سایر داروهای مورد استفاده برای اختلال نعوظ ، برخی داروهای ضد ایدز، سایمتیدین، فنوباربیتال، کارباماز پین، ریفا مپین با سیلدنافیل تداخل اثر دارند و مصرف همزمان آنها باید بسیار با احتیاط صورت گیرد.

نیتروگلیسیرین یا داروهای نیتراتی مانند ایزوسورباید، مونو نیترات ایزوسورباید، دی نیترات، قرص ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین نوارها و برچسب ترابوستی نیترو گلیسیرین، نیز منع مصرف همزمان با این دارو را دارند .

بسیاری از زنان در دوره‌ای از زندگی خود یك مشكل جنسی را تجربه می‌كنند. برخی آمارها نشان می‌دهد كه حداقل ۴ نفر از هر۱۰ زن یكی از انواع مشكلات جنسی را در طول زندگی تجربه می‌كنند كه در اصطلاح پزشكی، به همه آنها (اختلال عملكرد جنسی) گفته می‌شود.

به تازگی برخی از شركت‌های دارویی ادعا كرده‌اند دارویی برای تحریك میل جنسی زنان در دست ساخت و بررسی دارند كه یك ماده استنشاقی است و بر مغز اثر تحریكی دارد.
(برومولانوتاید) كه به اصطلاح ویاگرای زنانه گرفته در زنانی كه كاهش میل و انگیزش جنسی دارند، می‌تواند مفید واقع شود. البته این دارو مانند ویاگرا عمل نمی‌كند (ویاگرا جریان خون اعضای تناسلی را افزایش می‌دهد) بلكه باعث آغاز و تسهیل تحریك جنسی می‌شود. اگر چه راه‌های درمانی ساده‌تر هم وجود دارد، متاسفانه با وجود شیوع اختلالات جنسی، هنوز مبتلایان از مطرح كردن مشكلات خود حتی با پزشك خودداری می‌كنند.
تداوم مشكلات جنسی در یكی از مراحل پاسخ جنسی، طولا‌نی شدن اختلال عملكرد جنسی می‌گیرد كه در فرد ایجاد اضطراب كرده و اثر منفی بر روابط زناشویی او می‌گذارد. البته اضطراب هم خود باعث تشدید و ادامه اختلال می‌شود. اگر چه عوامل متعددی موجب این اختلال در زنان می‌شوند اما قابل درمان هستند ولی متاسفانه به دلیل شرم از در میان گذاشتن این مشكلات با پزشك یا مشاور، حتی آسان‌ترین راه درمان (یعنی آشنایی با ساختار بدنی و عملكرد طبیعی بدن در زمان فعالیت جنسی) نیز مورد غفلت واقع شده است.

كار وایاگرا به این صورت است كه چون نعوظ به خاطر جریان خون صورت می گیرد، وایاگرا  باعث  میگردد  جریان  خون بیشتری بسمت  آلت  سرازیر  گردد. بعضی از پژوهشگران هم این تئوری را می دهند كه این مسئله ممكن است، در زنان هم  همین تاثیر  را داشته باشد. اینكه جریان خون باعث سفت تر شدن و اركشن بافت كلیتوریس گردد. البته تست بر این مسئله  فعلاٌ  توسط خود كمپانی سازنده وایاگرا ادامه دارد اما نتایج آن تا این لحظه پایان یافته نیست. بعضی كمپانی های دیگر هم سعی دارند كه قرص وایاگرا را مخصوص خانمها بسازند اما  تا كنون چنین  كاری  را نتوانسته اند انجام دهند.

 مركز  دارو و تغذیه در آمریكا اذعان می نماید كه بعضی از متخصص ها هم گزارشی را از تجویز وایاگرا خصوص زنانی كه مشكلات  فیزیكی جنسی را دارند می دهند اما مصرف آن را برای زنانی كه مشكل ذهنی جنسی دارند توصیه نمی نمایند.

 از آن جهت كه از سوی انجمن دارو و تغذیه در آمریكا مصرف وایاگرا برای زنان تجویز نشده، هیچ مدرك معتبری از اثرات جانبی مصرف آن برای زنان هم وجود ندارد. از نظر معمولی احتمالاٌ زنان در صورت مصرف دچار همان اثرات جانبی در مردان  می گردند  اما  ممكن است چیزهای دیگری بروز نماید و خطرات جانبی بیشتری بهمراه آورد.عوارض ویاگرا برای زنان

 تبلیغات اینترنتی و یا داروخانه های اینترنتی تماماٌ سعی می كنند از محبوبیت وایاگرا استفاده مالی نمایند و این واقعیتی است كه بسیاری از محصولاتی كه آنها اراده می كنند توسط سازمان های بهداشت مورد تایید نمی باشد.حتی  ممكن است كه داروهایی با كیفیت طلوب تحویل مشتری دهند كه خود بتواند باعث اثرات دیگری گردد.

 مردانی كه وایاگرا مصرف می نمایند باید در نظر بگیرند كه مصرف آنها نباید خود سرانه باشد و قرص نیز باید از داروخانه های مورد  تایید دریافت گردد. زنانی كه توسط شریك جنسی خود، تبلیغات، داروخانه یا هر راه دیگری قرص را بدست می  آورند  و  تصمیم  به  مصرف آن میگیرند باید بدانند كه این مواد باعث چه مشكلاتی می گردد و در كنار آن بروی بدن زنان ممكن است عوارض شدیدتر و ناشناخته  تری نیز داشته باشد.نگرانی شما بخاطر سلامت شریك جنسی تان و حمایت شما از وی نشان می دهد كه  شما  در  رابطه خود با وی تنها به سكس فكر نمی كنید و به تندرستی وی نیز اهمیت می دهید.

وقتی كه مشكلات روابط زناشویی به حدی تكرار یا تداوم می‌یابد كه باعث آزار و اذیت ‌شود، باید برای بررسی علل فیزیكی و روانی به پزشك مراجعه كرد. برای حل مشكل ابتدا باید بیماری زمینه‌ای درمان شود مثلا اگر زنی اختلال هورمونی دارد یا دارو مصرف می‌كند باید درمان هورمونی قطع و تغییر دارو صورت گیرد.
● گاهی معالجه این اختلال نیاز به دارو دارد اما در اغلب موارد درمان بدون نیاز به دارو انجام می‌شود. ابتدا باید با بهبود روابط بین خود و همسرتان، سلامت جنسی را تامین كنید. برای رسیدن به این هدف:
▪ روابط خوبی با همسرتان داشته باشید: رابطه صادقانه و راحت با همسر می‌تواند در پیشرفت انگیزش و صمیمت كمك كند. بعضی زوج‌ها هیچ‌گاه راجع به مشكلات خود در روابط زناشویی با هم صحبت نمی‌كنند در صورتی كه صحبت درباره آنچه ایجاد احساس خوب یا بد در فرد می‌كند می‌تواند به بهبود آن كمك كند.
می‌توانید از كتاب‌های موجود یا پیشنهادات پزشك كمك بگیرید تا در میزان میل جنسی خود و همسرتان تعادل برقرار كنید. تغییرات سلامت ساز در زندگی خود ایجاد كنید. ورزش منظم و اوقات كافی برای تفریح و استراحت را فراموش نكنید. مصرف سیگار و الكل با ایجاد محدودیت و كاهش جریان خون اعضای تناسلی می‌تواند باعث كاهش انگیزش شود. ورزش‌های منظم هوازی می‌تواند بُنیه شما را قوی و روحیه‌تان را شاداب نگه دارد. یاد بگیرید كه استرس‌های روزانه زندگی را با تمركز از ذهن و بدنتان خارج كنید.
▪ عضلات لگن خود را تقویت كنید: ورزش‌های تقویت‌كننده عضلات كف لگن می‌تواند به حل برخی مشكلات انگیزشی و ارگاسم كمك كند. این ورزش‌ها كه(كِگل) دارد، موجب تقویت عضلات درگیر در احساس لذت جنسی می‌شوند. ابتلا عضلات لگن خود را سفت كنید مثل اینكه می‌خواهید جلوی جریان ادرار را بگیرید، تا ۵ بشمارید و سپس خود را شل كنید. این ورزش را روزانه چندین بار تكرار كنید.
▪ مشاوره كنید: مشاوره و در میان گذاشتن مشكل با یك متخصص می‌تواند به شما كمك كند تا با آموزش درباره پاسخ جنسی و روش‌های كمكی به راه‌حل مشكل دست یابید.
▪ گاهی برای درمان بیماری زمینه‌ای یا تغییرات هورمونی به مصرف دارو نیاز دارید: اضطراب و افسردگی، دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و عصبی، جراحی شكمی و لگن و سرطان‌ها، عدم تعادل هورمونی در زمان حاملگی و شیردهی، مصرف قرص‌های ضدبارداری و دوران یائسگی و پیش از یائسگی مواردی هستند كه نیاز به درمان دارویی یا تغییر دارو دارند. پس:
داروهایی كه ایجاد عوارض اختلال جنسی می‌كنند را تغییر داده یا قطع كنید. (زیر نظر پزشك)
مشكلات تیروئید و سایر بیماری‌های هورمونی را با مراجعه به پزشك درمان كنید. افسردگی و اضطراب خود را تا حد امكان با نظر پزشك درمان كنید. با ورزش عضلات كف لگن را تقویت كنید.
توصیه‌های پزشك برای پیشگیری و درمان درد در مقاربت را انجام دهید.

center image roman center

· جدیدترین قرص ویاگرا برای زنان· خرید قرصهای بزرگ و کلفت کننده الت تناسلی مرد· قرص بزرگ کننده دائمی الت 

Date de création : 18.12.218

Dernière mise à jour :
18.12.218

11 articles

   

عوارض ویاگرا برای زنان

مهمترین موارد مصرف داروهای ویاگرا اغلب برای درمان اختلال نعوظ مردان و فشارخون شریان ریوی است.

 

قیمت یک بسته قرص ویاگرا 3 تایی:19 تومان

قیمت یک بسته قرص ویاگرا قرمز:55 تومان

قیمت یک بسته قرص ویاگرا پاور وی 8:16 تومان

قیمت یک بسته قرص ویاگرا 3 تایی:95 تومان

قرص 4 عددیVIAGRA (آمریکایی اصل:6 تومان

 

ترکیبات اصلی ویاگرا

ویاگرا قویترین قرص تنظیم کننده اختلال نعوظ دارای جزء مهمی به سیلدنافیل سیترات است

سیلدنافیل سیترات تحریک جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد .این عمل با افزایش آرامش عضلات با استفاده از اکسید نیتریک صورت میگیرد یک ماده شیمیایی که به طور معمول در پاسخ به تحریک جنسی آزاد می شود.این آرامش عضلات باعث افزایش جریان خون در مناطق خاص آلت تناسلی می شود که منجر به نعوظ می شود.سیلدنافیل سیترات برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) در مردان و فشار خون بالا در شریان ریوی اعمال می شود.سیلدنافیل سیترات همچنین می تواند برای اهداف دیگری که در بالا ذکر نشده استفاده شود.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

این معمولا مردان هستند که برای درمان اختلال نعوظ خود می گویند: “زنده باد ویاگرا.” ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض ویاگرا برای زنان

به گزارش جهان نیوز به نقل از جام جم آنلاین، سردرد، سرگیجه، احساس سنگینی و، با آمدن فصل سرد، در مبتلایان به سینوزیت تشدید می شود و گاهی آن قدر شدت این علائم زیاد است که زندگی روزانه فرد را مختل می کند.چاردیواری نوشت: دکتر اصغر عزیزی، متخصص گوش و حلق و بینی، مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی البرز و رئیس انجمن گوش و حلق و بینی استان البرز، درباره این بیماری می گوید.

حال در این مطالعه، اکثریت نوزادان یعنی حدود 95 درصد آن ها، وضعیتی طبیعی داشتند اما بر اساس مشاهدات، حدود 5 درصد از نوزادان ART حداقل حامل یک ناهنجاری مادرزادی عمده بودند. همچنین پژوهشگران، در مورد خطر ابتلا به ناهنجاری های مادرزادی بین دو گروه نوزاد حاصل از تکنولوژی های میکرواینجکشن ( ICSI ) و IVF تفاوت هایی مشاهده کردند. در این مقایسه، در نوزادان حاصل از تکنولوژی IVF ناهنجاری

به گزارش جهان نیوز به نقل از جام جم آنلاین ،محمد رضا صفری نژاد متخصص اورولوژی با بیان اینکه از شایع ترین اختلالات جنسی ثانویه، بیماری هایی است که خود فرد دارد، افزود: بایستی افراد از ابتدا به بیماریشان توجه کنند. زیرا یکی از عوارض بیماری های دراز مدت می تواند اختلالات جنسی باشد. وی با بیان اینکه اختلالات جنسی انواع مختلفی دارد، در رادیو سلامت ادامه داد: منظور ما در این جا، اختلال نعوظ

عضله های صورت را بخشی از نشانه های بروز سکته مغزی معرفی کرد و گفت: در چند سال اخیر درمان های جدیدی در دسترس قرار گرفته است که اگر در سه ساعت اول بروز سکته به بیمار تزریق شود، می تواند در درمان او بسیار موثر عمل کند. هورمون های زنانه و مردانه می توانند اثرات کمکی خوبی برای برطرف کردن برخی لخته های خون داشته باشند. مردان تا 45 سالگی کمتر در معرض خطر هستند، اما زنان به ویژه آنهایی که قرص ضدبارداری

استفاده از گیاه دارویی سنبل الطیب (والرین) از زمان های قدیم به عنوان دارویی آرام بخش مطرح بوده است. به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه ترین دانستنی های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد. چگونه می توان به وجود سینوزیت پی برد؟ یکی از مشکلاتی که مخصوصا در روز های سرد سال برای افراد پیش می آید، سینوزیت است؛ سینوزیت که

، بزرگ شدن سینه ها، کاهش تراکم استخوانی، اختلال نعوظ، کاهش میل جنسی و ناباروری. در برخی افراد علائم دیگری نیز ازجمله کوچک شدن بیضه ها، ریزش موهای بدن و گرگرفتگی بروز می کند. همچنین مطالعات نشان داده است افت تستسترون ناشی از یائسگی مردان با پوکی استخوان در ارتباط است. البته تمام این علائم شایع نیستند. نوسانات تستسترون در طول رشد: میزان تستسترون در مردان در دوران پیش از بلوغ پایین است و

عضو منجر شود. ورم در بارداری طبیعی است ؟ درصدی از ورم ها در بارداری طبیعی و جزئی از فیزیولوژیک بارداری محسوب می شوند. به خصوص در سه ماه دوم و سوم وقتی جنین بزرگ می شود روی سیستم وریدی تحتانی فشار می آورد در نتیجه بازگشت وریدی مختل می شود و کمی ورم در پا ایجاد می کند. اما اگر ورم زودتر از سه ماهه دوم و سوم ایجاد شود یا شدیدتر از حالت طبیعی باشد باید توسط متخصص زنان یا داخلی مورد

تازگی حالا دوره کارورزی اش تمام شده. تنها افسران و کاپیتان اجازه دارند که همسرانشان را به کشتی بیاورند، تعداد زنان روی کشتی هم نباید از 4، 5 نفر شود. یعنی همه هم نمی توانند با هم همراه داشته باشند. اینها تنها زنان روی کشتی هستند. زنان نمی توانند کادر کشتی های اقیانوس پیما شوند، آنها تنها می توانند روی کشتی های داخلی کار کنند و تا درجه افسری هم پیش بروند. مثل افسرانی که در کشتی های

نمی شود . وی ادامه می دهد: البته حفظ باروری در زنان سرطانی در مقایسه با مردان، دشوار است چرا که زنان به صورت ماهیانه در زمان قاعدگی( Menstruation )، یک تخمک رها می کنند که این تخمک نیز از بدن خارج نمی شود و گرفتن تخمک از زنان سرطانی منوط به شرایط خاصی است. افلاطونیان در این مورد می گوید: به همین منظور معمولاً با استفاده از داروهای محرک سعی در آزادسازی بیش از یک تخمک می شود

. در برخی موارد هم که کودک به بیماری های جسمی مانند کم خونی مبتلاست، ابتلا به بیماری می تواند این اختلال را ایجاد کند. معمولا ناخن جویدن هنگام تماشای فیلم های ترسناک یا بازی های مهیج و انجام فعالیت های فکری مانند درس خواندن تشدید می شود. بر اساس پژوهش گیل (1998) مساله ساز ترین اثر جانبی جویدن ناخن، محرومیت از حقوق اجتماعی است. چون ممکن است کودک توسط همسالانش مورد تمسخر قرار بگیرد و

این نکات را در نظر داشته باشید. مردان و زنان یکسان احساس سرما نمی کنند: آیا تاکنون توجه کرده اید دست و پاهای زنان زودتر از مردان در هوای سرد یخ می کند؟ دلیلش این است دمای هوایی که در آن بدن زنان و مردان، شروع به حفظ دمای خود می کند و به آن نقطه تنظیم دما گفته می شود دو سه درجه با هم تفاوت دارد. وقتی دمای محیط تا دمای خاصی کاهش پیدا می کند، بدن با بستن جریان خون به دست ها و

لاغری با کاهش شدید کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی همراه است که نتیجه این امر ایجاد یک حالت متابولیکی در بدن به کتوز است.) جواب می دهند. لازم است با صرع به عنوان یک بیماری قابل درمان برخورد شود تا اضطراب بیمار به این ترتیب کاهش پیدا کند. بیماری صرع در 7 درصد موارد با دارو کنترل می شود. در خانم های مبتلا به صرع که در سنین ازدواج و بارداری هستند از داروهایی استفاده می شود

اختلال نعوظ که بر اثر آسیب رسیدن به عصب بروز می کند. آزمایش سالانه قند خون بهترین روش برای تشخیص دیابت است که قبل از پیشرفت آن می توان به درمان آن پرداخت. بسیاری از مردان در اوایل ابتلا به دیابت یا تشخیص این بیماری می توانند مشکل را با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن مدیریت کنند.دکتر شلاتر می گوید: اگر مدیریت سبک زندگی با رژیم غذایی و ورزش کردن کافی نیست، داروهای خوراکی و انسولین وجود دارد که

، متخصص زنان و زایمان: این کار از نظر تعداد اسپرم و کیفیت آن برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد ولی از آنجاییکه این اختلال ممکن است باعث انزال زودرس یا دیررس و یا اختلال نعوظی شود حتی المقدور انجام این کار را کم کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره سنبل الطیب (علف گربه) اظهار کرد: این گیاه طبع (مزاج) گرم و خشک و به سمت معتدل دارد و بیشترین قسمت مورد استفاده این گیاه ریشه آن است. وی بیان کرد: والرین از قوی ترین ترکیبات آرام بخش موجود در سنبل اطیب است، از این گیاه برای تسکین درد و درمان بیماری هایی مانند اضطراب، تشنج و سردرد های میگرنی استفاده می شود

: وعده اصلی اول صبحانه است که زمان مصرف آن از ساعت 6 صبح تا 9 صبح باید باشد؛ وعده صبحانه حدود 25 درصد انرژی و مواد مغذی روزانه ما را باید تامین می کند این وعده باید حداقل شامل سه گروه اصلی غذایی باشد که به عنوان مثال در این وعده می توان از گروه غلات مثل نان، گروه پروتیین ها مثل پنیر یا تخم مرغ و گروه سبزیجات مثل گوجه و خیار استفاده کرد. محمد شاهی گفت: ساعت 1 تا 11 زمان تقریبی مصرف

اقدام به مصرف مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه کرده و فکر می کنند استفاده از این مواد اعتیادآور نیست. استفاده از این مخدرها در مدت زمان کوتاهی، عوارض و اثر خود را نشان می دهد و البته آن زمان متاسفانه فرد وابسته شده و دیگر کاری از دست کسی برنمی آید. زنان معتاد به شیشه از روز اول با هدف اعتیاد سراغ شیشه نرفته اند بلکه دلایلی مثل لاغری باعث اعتیاد زنان به شیشه شده است. گروه همسالان و دوستان ناباب

نشان داد که نوشیدن چای سبز علاوه بر کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان ها، تنظیم قند خون، کاهش فشار خون، افزایش قدرت سیستم عصبی، تسهیل در کاهش وزن بدن، کمک به جلوگیری از زخم معده، کند کردن روند پیری، مقابله با ویروس سرماخوردگی و آنفلوآنزا و حتی درمان بیماری های لثه و جلوگیری از اختلالات تنفسی نیز مؤثر است. همچنین این نوشیدنی دارویی قادر است پوست بدن را از صدمات

سرویس اجتماعی تیتر امروز، می گل هشترودی؛ سن بالای ازدواج و دلایل آن خیلی وقت است که نقل مجالس شده و مسئولان مربوط و غیر مربوط به این موضوع، هر کدام دلیلی برای آن می آورند و راهکاری پیشنهاد می کنند، گذشته از این که همه این راه حل ها معمولا در حد حرف باقی میماند و در عمل کاری صورت نمی گیرد اما نکته قابل توجه این است که این روزها زنگ هشدار یک سوی به صدا در آمد است. به گفته مسئولان در حال حاضر به ازای هر 1 پسر، 82 دختر در سن ازدواج در کشور وجود دارد این در حالی است که گفته می شود جمعیت زنان بالای 4

کاهش می یابد. البته بیماران معمولا علائم دیگری مانند تپش قلب، عصبانیت و را نیز دارند. در مردان نیز موها نرم شده و ممکن است دچار ریزش شوند.گاهی بیماری شدید است و با کنترل بیماری و تجویز دارو ممکن است علائم بطور کامل برطرف نشود. گاهی هم بیماری طول کشیده است و فرد احتمال دارد خشکی پوست یا کم پشت بودن موها را ناشی از ارث یا فیزیولوژی بدن خود بداند و به پزشک مراجعه نکند.

میزان درد های آرتروز و درد پشت کمر موثر است، در حقیقت استرس باعث افزایش تنش و سر درد می شود که می تواند با درد هایی در ناحیه پشت کمر همراه باشد. 8 – تاثیر بر روابط جنسی و میزان باروری استرس مزمن باعث کاهش میل جنسی در زنان می شود و می تواند به اختلال نعوظ در مردان کمک کند. استرس با شدت سندروم پیش از قاعدگی ارتباط دارد و ممکن است بر باروری زنان تاثیر بگذارد. استرس در دوران بارداری

وجود دارد. در این روش پزشک خون را از بدن بیمار زنده خارج می کند تا بیماری یا ناراحتی او را درمان کند. گاهی خون گیری برای کمک به افراد در مبارزه با بیماری های مختلف انجام می شد، مثل افراد چاقی که با مسائل متابولیکی دست و پنجه نرم می کردند؛ و معمولا از اینکه کمک کند صدمه می زد. این روش نسبتا ساده است، ولی اگر طاقت دیدن خون را نداشته باشید حالتان را بد می کند. چون

سینه از سال 2 کاهش پیدا کرده و این میزان در سال های 22 تا 23 به میزان 7 درصد کاهش پیدا کرده است که شاید علت آن کاهش تعداد زنانی است که برای درمان علائم یائسگی از هورمون درمانی استفاده می کنند. در محافظت از خود در مقابل سرطان سینه به یاد داشته باشید که ماموگرافی منظم بسیار مهم است. انجمن سرطان امریکا توصیه می کند خانم ها بعد از 45 سالگی ماموگرافی را سالانه انجام دهند و نسبت به سبک

بدن) و در دو روز اول قاعدگی ایجاد شده و باعث افزایش انقباضات رحم می شود. دیسمنوره یا قاعدگی دردناک از مهم ترین مشکلات مربوط به سلامتی زنان با تأثیر منفی بر سلامتی آنان است که معمولاً به صورت گرفتگی های عضلانی در نواحی تحتانی شکم رخ می دهد. یکی از درمان های رایج این بیماری شامل قرص های مفیک اسید است که بسیار زیاد استفاده می شود. ولی این دارو دارای عوارض زیادی ازجمله

. ما معمولا به خانم هایی که سنشان کمتر از سی سال هست یک سال زمان می دهیم تا بعد از اولین اقدام برای بارداری، بچه دارد شود. اگر سن خانم بالای سی سال باشد این زمان حدود 7 ماه است و برای خانم های بالای 4 سال هم حدود 3-4 ماه زمان در نظر می گیریم. این خانم هم که حدودا سی ساله هستند هنوز زمان در اختیار دارند تا باردار شوند و از این بابت نباید نگران باشند. اگر در حال حاضر عارضه دیگری از جمله عفونت و

نصف میراث آنها مقرر شده ؟ ای کاش ما هم مرد بودیم و همانند آنها به جهاد می رفتیم ، و موقعیت اجتماعی آنها را داشتیم .آیه فوق نازل گردید و به این سوالات و مانند آن پاسخ گفت و در تفسیر (المنار) می خوانیم : جمعی از مردان مسلمان هنگامی که آیه ارث نازل شد و سهم مردان را دو برابر زنان ذکر کرد، گفتند: ای کاش اجر و پاداش معنوی ما نسبت به آنها نیز چنین بود و جمعی از زنان نیز گفتند: ای کاش مجازات و کیفرهای ما

: حمید جلیلوند اظهار داشت: یکی از بیماری های خاص شنوایی که متأسفانه مردم اطلاعاتی کمی در مورد این بیماری دارند، عارضه نوروپاتی شنوایی یا آسیب عصب شنوایی است. وی گفت: عوامل زیادی می تواند در ایجاد این آسیب دخیل باشند. در این امر از ژنتیک یا وراثت گرفته تا پیرگوشی می تواند نقش داشته باشد. به عنوان مثال از عوامل ایجاد این آسیب، مسمومیت ها به ویژه توسط دارو های شیمیایی یا سمیت زای

قوطی و چوب شور و یا سایر غذاهای بسته بندی شده اینگونه. 3- به دنبال کاهش سدیم و جستجو برای غذاهای حاوی پتاسیم باشید اغلب افراد در روز معمولا دو برابر (g12 – 9) بیش از مقدار سدیم توصیه شده (g5)، سدیم مصرف می کنند. کودکان بویژه در صورتی که رژیم پر از غذاها و میان وعده های فراوری شده و گوشت ها داشته باشند بیش تر مستعد دریافت سدیم اضافه هستند. سدیم زیادی در خون سبب اختلال در سطوح

استفاده از کرم های ضدسیاهی دور چشم در بعضی افراد مشکل را تاحدودی کاهش می دهد. این دسته از کرم های مذکور تغییراتی را در گردش خون عروق پوست پلک به وجود می آورند، به همین دلیل تاحدودی از تجمع خون وریدی در پلک جلوگیری می کنند و باعث کاهش سیاهی دور چشم می شوند، ولی آن را ازبین نمی برند و به طور کامل درمان نمی کنند. همچنین کرم های مصرفی باید مورد تایید پزشکان طب رایج باشد و نباید از برندهای متفرقه که فاقد

ماه محرم: چند روز مانده به ماه محرم، مراسم تشت گذاری در مسجد به وسیله ی هیئت های مذهبی اجرا می شود. مردان اصلاندوزی از همان روز تا اربعین با لباس مشکی و زنجیر و سینه زنی عزاداری می کنند و زنان با برپایی مراسم روضه خوانی و ذکر مصیبت شهدای کربلا و مصائب حضرت زینب (س) این ایام را عزاداری می کنند. علاوه بر مراسم عاشورا و تاسوعا مردمان ارادتمند به ائمه ی اطهار تمامی شهادت ها ی

“),t.close},t.write(‘

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *