عوارض قرص ال دي براي مردان

مشاوره متنی
شروع از 9،9 تومان


ویزیت ویدئویی
شروع قیمت از 19،5 تومان


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

عوارض قرص ال دي براي مردان


۰۹:۰۷:۰۷ ۱۳۹۵/۰۸/۲۴


۱۴:۱۷:۱۵ ۱۳۹۵/۰۸/۲۹


۱۴:۱۷:۱۵ ۱۳۹۵/۰۸/۲۹

دکتر شبنم میردامادی
(متخصص زنان، زایمان و نازایی)

مصرفش باعث ایجاد صفات زنانه در اونها میشه


۱۱:۱۶:۵۵ ۱۳۹۵/۰۹/۰۱


۱۱:۱۶:۵۵ ۱۳۹۵/۰۹/۰۱

سوال قبل


سفالکسین در بارداری

سوال بعد


اصلاح موهای زاید

شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.


تبخال تناسلی

۱۵:۴۰:۲۱ ۱۳۹۷/۰۷/۰۵

آیا ممکن است تبخال تناسلی از طریق بزاق دهان فرد مبتلا به تبخال در دهانش انتقال یابد؟


آزمایش ذخیره تخمک

۱۳:۲۶:۵۷ ۱۳۹۷/۰۶/۰۶

سلام خانم دکتر. خسته نباشد، من در روز سوم پریودم آزمایش هورمونی انجام دادم و AMH برای من .23 شد (کل نتیجه در فایل پیوست موجود است) که پزشگ به من گفت ذخیره تخمک بسیار پایین است. من قبل از آزمایش داروی دپاکین مصرف کردم که داوری ضد تشنج است و روز قبل از آزمایش هم از یک مسافرت طولانی و بسیار خسته کننده بر گشته بودم و استراحت زیادی نداشتم. آیا این دو مورد روی نتیجه آزمایش من موثر بوده؟


عقب افتادن پریودی

۱۲:۰۴:۵۰ ۱۳۹۷/۰۸/۰۸

با سلام خدمت خانم دکتر من الان دو ماه از اخرین پریودیم میگذره ولی هر بار که آزمایش خون دادم جواب منفی بوده و سونو هم که رفتم سالم بودم ولی به دلیل خالی بودن مثانه چیز دقیقی نشون داده نشده من خیلی نگرانم زیر دلم درد دارم میخواستم ببینم به نظر شما ممکنه خطایی در آزمایشات باشه ممنون .

آزمایش غربالگری سه ماهه اول

۱۳:۵۴:۰۸ ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

با سلام
من ۲۸ سالمه
سونو غربالگری هفته ۱۲ و ۵ روز
Background risk :
Trisomy 21 : 787
Trisomy 18 : 1.1921
Trisomy 13 : 1.626
Adjusted risk:
Trisomy 21 :1.4454
Trisomy 18 : 1.85
Trisomy 13 &lt 1.2
هستش عدد nt هم با crl 63.7 شده ۲.۱۵
آزمایش خون غربالگریم
Papp-a شده ۱۴۳۰ و mom شده ۰.۴۲
Free b-hcg شده ۲۳.۲۴ و mom .71
Final risk ds : 1.119
Age ds: 1.112
و
Prior t18/13 : 1: 872
Final risk t18/3 : 1:475
میخواستم ببینم چند درصد احتمال خطر نسبت به سندروم داون وجود داره ؟


درد شدید

۲۲:۱۹:۴۰ ۱۳۹۵/۰۴/۲۶

سلام خانم دکتر وقتتون به خیر
خانم دکتر من امروز بعد از سه ماه پریود شدم پریود هام هم همیشه نظم بوده فقط با قرص پریود میشم.ولی این دفعه بعد از سه روز که از تموم شدن قرص میگذشت از دیشب سر گیجه خیلی شدید و عجیبی داشتم و امروزم سردرد خیلی زیادی داشتم و عصرم از شدت سر درد خوابم نمیبرد یه مسکن خوردم و خوابیدم ولی بعدش با یه درد خیلی خیلی خیلی شدید زیر دلم از خواب بیدار شدم و واقعا دردش در حدی بود که نمیتونم توصیف کنم درد با این شدت حدود نیم ساعت طول کشید بعد آروم شدم و حدود دو ساعتم تب داشتم.حالا میخواستم بدونم طبیعیه یا نه؟اگر نه باید چیکار کنم

استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی یا تلگرامی با پزشکان هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.

۱۰ دیدگاه

ارسال شده توسط: کیا علیپور

28 اسفند 96 ساعت 14:5

قرص ضد بارداری مردان ورژنی جالب‌توجه از داروهای مورداستفاده زنان برای جلوگیری از بارداری است که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اولین فاز آزمایش‌ها را با موفقیت گذرانده است.

عوارض قرص ال دي براي مردان

جالب است بدانیم که در حال حاضر، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه ساخت ورژنی مردانه از داروهای ضد بارداری زنان در جریان است و مواد گوناگونی از سم تیرهای مورداستفاده در شکار بومیان قاره آفریقا گرفته تا انواع مختلف ژل‌های استوایی، برای این منظور موردبررسی قرار گرفته‌اند. در همین رابطه گروهی از دانشمندان به تازگی اعلام کردند که فاز اولی آزمایش قرص ضد بارداری مردان ساخته شده توسط آن‌ها با موفقیت پیش رفته و ایمنی و کارایی داروی موردنظر به صورت رسمی تایید شده است. در بررسی دقیق‌تر این موضوع با ما همراه باشید.

داروی ضد بارداری مردانه ساخته‌شده که دیمتاندرولون آندیکانوئت (dimethandrolone undecanoate) یا DMAU گرفته، برخلاف سایر قرص‌های خوراکی تستوسترون که پس از مصرف سریعا از بدن خارج می‌شوند، به واسطه نوعی زنجیره بلند از اسید چرب به میزان بیشتری در سیستم مصرف‌کننده باقی می‌ماند و گفته ‌شده که اثر آن تا یک روز دوام دارد.

استفانی پیج (Stephanie Page)، سرپرست تحقیقات انجام‌شده می‌گوید که داروی DMAU قدمی بزرگ در راه ساخت قرص ضد بارداری مردان با عملکردی یک روزه است و بسیاری از افراد در نظرسنجی‌های مختلف اظهار کرده‌اند که به نظر آن‌ها استفاده از دارویی با دوام 24 ساعته بسیار بهتر از سایر روش‌های ضد بارداری دائمی و یا ژل‌های ناشناخته است.

در فاز اول آزمایش داروی ضد بارداری موردنظر 1 داوطلب مرد که در سلامت کامل بودند، به چند گروه تقسیم شدند و قرص DMAU در دوزهای مختلف و همچنین به صورت پلاسیبو یا همان دارونما بر روی آن‌ها آزمایش شد. گزارش شده که بیشترین میزان اثر گزاری مربوط به دوز مصرف‌شده از داور بود و کاهش هورمون‌های مربوط به تولید اسپرم و کم شدن تستوسترون در این افراد، از سایر داوطلبان بوده است.

دو مورد از عوارض جانبی داروی ضد بارداری مردان این تیم تحقیقاتی هم که از عبارت «ملایم» برای توصیف اثر آن‌ها استفاده شده بود، شامل کم شدن کلسترول HDL یا همان کلسترول خوب بدن و همچنین،‌ مقدار کمی افرایش وزن می‌شد.

پیج در این رابطه می‌گوید که با وجود کاهش میزان گردش تستوسترون در داوطلبان، تنها در موارد کمی کبود شدید و یا زیادی این هورمون در فرد گزارش شد و نتایج به دست آمده از موفقیت‌های آینده در عملی کردن ورژنی مردانه و کاملا مشابه به داروی ضد بارداری زنان خبر می‌دهند. در تحقیقات گسترده‌تر پیش رو، پیج و تیمش در حال تایید این موضوع هستند که استفاده روزانه HDL موقتا از تولید اسپرم جلوگیری می‌کند.

با این تفاسیر، ایمنی و تاثیرگزاری این نوع از قرص ضد بارداری مردان در موارد مصرف طولانی‌مدت، هنوز کاملا تایید نشده و دانشمندان نمی‌دانند که مصرف HDL چه تاثیرات بلندمدت و حتی غیرقابل بازگشتی بر روی هورمون‌های مردانه مهم و ضروری می‌گذارد؛ در همین رابطه تیم دیگری از کشور استرالیا در حال کار بر روی نوع غیر هورمونی این دارو هستند که به جای جلوگیری از شکل گرفتن اسپرم، فرآیند خارج شدن آن از بدن را مختل می‌کند.

قرص دیجیتالی برای اولین بار توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مهر تایید گرفت 

محققان استرالیایی در سال 213 نتایج قابل‌توجهی را از تحقیقات خود بر روی پروتئین‌های ضروری برای تخلیه اسپرم ارائه دادند و ساب ونتورا (Sab Ventura)، سرپرست این تیم دانشمندان اعلام کرده است که در صورت موفقیت‌آمیز بودن آزمایش‌ها، تا ده سال آینده داروی غیر هورمونی آن‌ها که عوارض جانبی بلندمدتی هم ندارد، در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرید.

البته کار پژوهشی تیم ونتورا به اندازه تحقیقات قرص DMAU پیشرفت نداشته، اما همانطور که برخی دیگر از صاحب‌نظران گفته‌اند، تاثیرات داروهای ضد بارداری هورمونی بر روی قوای جنسی و توانایی باروری مردان نباید نادیده گرفته شود و مهم‌ترین مشخصه جنین قرص‌هایی بازگشت‌پذیر بودن تاثیرات آن‌ها پس از توقف مصرف است.

با این وجود آزمایش‌های انجام‌شده توسط تیم داروی DMAU و همچنین همکاران ونتورا نشان می‌دهد که روش‌های مختلفی برای ساخت قرص ضد بارداری مردان وجود دارد و دانشمندان در حال به‌کار‌گیری تکنیک‌های گوناگون به منظور ساخت این نوع داروها هستند.

نتایج تیم تحقیقاتی استفانی پیج، 18 مارس در گردهمایی ENDO 218 شیکاگو آمریکا ارائه شد.

برچسب ها : تستوسترون قرص مردان

امتیاز

واقعااگه چنین داروهی باعوارض کم درست شه.بهترمیشه بخاطرضررزیاد.داروی زنانه مشابه

باتشکر از سایت خوب گجت نیوز

دیگه علنی شده ای بدبختی

هدفشون از این کار چیه

زد بارداری مردان دیگه چه صیغه ایه؟ 😐

دوره آخرو زمانه

اصلا مگه باردار میشن مردا

وقت بخیر
منظور از قرص ضد بارداری مردان رساندن این مفهوم نیست که قراره مردی باردار بشه و برای جلوگیری از این اتفاق دانشمندان دارن دارو میسازن!
همونطور که اطلاع دارید برای به وجود آمدن جنین و بارداری وجود مرد و زن لازمه و از طرف دیگه،‌ تا به امروز قرص های ضد بارداری فقط مخصوص زنان ساخته شده بوده. در همین رابطه محققان در حال ساخت یک نمونه مردانه از این نوع داروها هستن که بخش مردانه فرآیند به وجود آمدن جنین رو حذف کنن.
ممنون از توجهتون

چرا نباید باردار بشن

شما کلا تو باغ نیستی !!
یا شاید سنتون کمه ..

عوارض قرص ال دي براي مردان

وارد کردن و اجباری است | در سایت ثبت کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

*

.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “acc3dcf117a56b5a56411145641fb7” ).getElementById(“3fb972e531”).setAttribute( “id”, “comment” )

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– علاوه بر جلوگیری از بارداری، قرص ضد بارداری تاثیرات دیگری هم بر بدن می گذارند که برخی از آنها خوشایند و برخی دیگر ناخوشایند هستند.

این قرص ها باعث تغییرات جدی در وضعیت هورمونی بدن می شوند. در برخی از این موارد، عوارض آنقدر آزاردهنده خواهند بود که فرد ترجیح می دهد مصرف آنها را قطع کند. همانطور که می دانید قرص‌های ضد بارداری حاوی هورمون هایی هستند که مانع آزاد شدن تخمک از تخمدان ها می‌شود.

عوارض قرص ال دي براي مردان

مطالعات نشان می‌دهد که در بسیاری از زنان، مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی را در پی دارد که اغلب این عوارض طی دو تا سه ماه پس از مصرف دارو کاهش یافته و از بین می‌روند.

شایع ترین عوارض انواع قرص ضد بارداری، قاعدگی های منقطع و لکه بینی است. این وضعیت معمولا در دوره های اول مصرف است و به مرور زمان معمولا بدن خود را با این قرص ها تطبیق خواهد داد.

از دیگر عوارض شایع قرص ضد بارداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرص ضد بارداری خوراکی به LD دارای دو جزء اصلی استروژن و پروژسترون است که هر جزء از این هورمو ن ها عوارضی بر بدن بر جای می گذارند.

عوارض گوارشی نظیر تهوع، استفراغ و افزایش وزن به علت احتباس آب در بافت های بدن از عوارض هورمون استروژن موجود در قرص LD است.

مصرف قرص LD بر روی سیستم انعقاد خون تاثیر گذاشته و موجب افزایش فاکتورهای انعقادی می شود. بنابراین احتمال خطر ابتلا به سکته های مغزی در افرادی که از این نوع قرص استفاده می کنند، بالا می رود.

بروز سکته های مغزی بر اثر مصرف قرص LD زمانی رخ می دهد که فرد پس از خوردن قرص، مایعات زیادی ننوشد. با تاثیر هورمون استروژن بر روی سیستم عصبی فرد، احتمال وقوع سردرد در افراد شده و تعداد حملات میگرن نیز افزایش می یابد.

همچنین مصرف این قرص موجب بروز سردردهای تنشی می شود. افزایش فشارخون نیز از دیگر عوارض قرص LD است که به نوعی هم زمینه ساز شروع پرفشاری خون است و هم در افرادی که فشار خون دارند موجب افزایش آن می شود.

زمانی که فشار خون سیستولیک افراد بالای ۱۴۰ میلی لیتر جیوه باشد توصیه می شود که از مصرف قرص های LD خودداری کنند.

استروژن موجود در قرص های LD احتمال بروز عفونت های واژینال را افزایش می دهد و اختلال در دوره های خونریزی قاعدگی را به دنبال دارد.

از دیگر عوارض مربوط به قرص LD افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه و رحم است. همچنین مصرف این قرص باعث بزرگ شدن سینه ها می شود.

استفاده از قرص های LD در مواردی منجر به بروز یرقان و مشکلات کبدی می شود، در مواردی نیز تیره شدن رنگ پوست بر اثر مصرف LD در افراد رخ می دهد. جزء پروژسترون LD نیز عوارضی مانند افزایش LDL خون، ریفلاکس معده، یبوست، افزایش دمای بدن و ترشح شیر از سینه ها را به دنبال دارد.

همچنین قرص های LD با داروهای انعقاد خون کاملا تداخل دارند، قرص ها در داخل کبد دچار فعل و انفعالاتی می شوند که در اصطلاح پزشکی به آن متابولیزه شدن می گویند. این مساله باعث می شود داروهای انعقادی سریع تر دفع شوند و در نتیجه تاثیرشان بر روی بدن بیمار نیز کمتر می شود.

جلوگیری اورژانسی از بارداری یعنی : یک خانم و اقا،  روش جلوگیری از بارداری خودشان را  دارند مثلا کاندوم و حالا به هر دلیلی، این روش با شکست مواجه شده. (مثل پارگی کاندوم). حالا باید چکار کنند؟ از روشی خارج  از روتین، به جلوگیری پس از نزدیکی استفاده کنند.

– در کشورهای غربی، به این قرصهای پیشگیری اورژانسی از بارداری می گویند: قرص صبح روز بعد از نزدیکی.

– شما حق ندارید  قرص اورژانسی را  به عنوان یک روش ، “انتخاب کنید. قرص اورژانسی جلوگیری از حاملگی، اسم اش روش هست: یعنی اورژانسیدر شرایط اضطرار و اجبار نه اینکه شما از قبل نزدیکی برای خوردنش بره ریزی کنی !!

– شما فقط سالی ۱-۲ بار مجاز به استفاده از روش اورژانسی جلوگیری از بارداری هستید.

– روش اورژانسی جلوگیری، یک شوک و تداخل بزرگ در کار تخمدان است و شما با این کار تخمدان خودتان را گیج می کنید.

برخی از خانم ها پس از مصرف قرص ضد بارداری خونریزی خفیفی را تجربه می کنند. این خونریزی سه روز پس از مصرف قرص ها قطع می شود. اگر خونریزی قطع نشد یا شدیدتر شد به پزشک مراجعه کنید. خونریزی نشانه مشکلات جدی تری است.

قرص ضد بارداری اورژانسی بر عادت ماهانه تاثیر می گذارد. عادت ماهانه بعدی ممکن است یک هفته زودتر یا یک هفته دیرتر اتفاق بیفتد. اگر عادت ماهانه شما بیش از یک هفته به تعویق افتاد حتما آزمایش بارداری انجام دهید.

استفاده از قرص های ضد بارداری اورژانسی باعث خونریزی خفیفی می شود. اما در حالتی که خونریزی شدید باشد مسئله جدی است. اگر خونریزی دارید، احساس سرگیجه می کنید و شکم تان درد می کند با پزشک تماس بگیرید.

همچنین اگر خونریزی شما بعد از سه روز متوقف نشد یا شدیدتر شد با پزشک تماس بگیرید. علائم شما نشانه های شرایط جدی هستند که نیاز به درمان و معالجه با دارو دارد.

این قرص می تواند عوارضی شبیه تهوع، سرگیجه، نفخ ، ورم و ایجاد کند. این علایم را به بارداری ربط ندهید. بارداری شما فقط با آزمایش خون مشخص می شود.

هم اکنون مصرف برخی از برندهای خارجی قرص‌های ضد بارداری (یاسمین و یاز) حاوی ماده خطرناک دروسپیرنون در کشورهای توسعه یافته به علت تاثیر جدی آنها بر افزایش درصد بروز سکته‌های مغزی و قلبی در زنان، مورد تردید واقع شده است.

عرضه قرص‌های ضد بارداری «یاز» و «یاسمین» که حاوی ماده دروسپیرنون می‌باشند هم اکنون علی رغم مقاومت بسیار شدید شرکت آلمانی بایر در آمریکا و سایر کشورهای جهان با برچسب «هشدار جدی افزایش ریسک ایجاد لخته‌های خونی خطرناک» صورت می‌گیرد.

با این وجود شرکت بایر با سوء استفاده از بی‌اطلاعی و ضعف علمی مشهود در کشورهای جهان سوم و کمتر توسعه یافته، بازار محصولات خطرناک خود را از آمریکا و اروپا به آسیا و آفریقا منتقل کرده است.

شایان ذکر است سازمان غذا و داروی آمریکا هنوز مصرف قرص‌های ضد بارداری حاوی این ماده را ممنوع نکرده، اما با ارائه «هشدار جدی»،  نصب برچسب، انجام تحقیقات اختصاصی و ارائه اطلاعات به مردم؛ نسبت به نگرانی‌های متخصصین در مورد عوارض جدی قرص‌های برندهایی همچون «یاسمین» و «یاز» واکنش نشان داده است.

تحقیقات نشان می دهد که استفاده مرتب و ناسب از قرص ضد بارداری اورژانسی می تواند عوارض خطرناکی برای فرد داشته باشد. البته مصرف قرص های اورژانسی ضد بارداری در برخی از زنان عوارض خاصی ایجاد نمی کند در صورتی که مصرف برخی از این قرص های اورژانسی می تواند در بلند مدت تاثیرات منفی داشته باشد.

قرص های ضدبارداری اورژانسی معمولا حاوی هورمون پروژسترون هستند و توصیه می شود که این قرص ها به طور مرتب مصرف نشود، زیرا در تمام موارد ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.

باید توجه کنید که بهترین روش جلوگیری از بارداری، انتخاب یک روش مناسب و بره ریزی شده است و نباید تنها به قرص های اورژانسی تکیه کنید.

برخی از عوارض قرص های اورژانسی ضد بارداری عبارتند از:عوارض قرص ال دي براي مردان

البته باید اضافه کرد که این عوارض در همه زنان ایجاد نمی شود و در برخی خفیف تر از برخی دیگر است. علاوه بر این، اکثر این نشانه ها معمولا در طی سه تا چهار روز پس از استفاده از قرص های اورژانسی برطرف می شوند.

به طور کلی، برای جلوگیری از بارداری بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا پزشک، بهترین روش ضد بارداری را با توجه به شرایط شما به شما ارائه دهد. برای مصرف قرص های ضد بارداری اورژانسی هم بهتر است احتیاط کرده و تنها در مواقع ضروری مصرف شود.

علت مرگ جنین در ماههای مختلف بارداری

11 علت طولانی شدن پریود بیش از 1 روز

آیا تنبلی تخمدان درمان دارد؟

چه چیز باعث لکه بینی در دوران بارداری می شود؟

مسمومیت در بارداری چه علائمی دارد؟

چگونه دوقلو باردار شویم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام .امکان داره بعد از مصرف قرص اورژانسی خونریزی نداشته باشی .درصورتیکه قرص فوری مصرف شده

باعرض سلام و خسته نباشیدمن از قرض اورژانسی ضدبارداری استفاده کردم تازه پریودمو تموم کرده بودم وبعد 2 روز از مصرف قرص مجدد پریود شدم که الان 4 روز پریودم و درد شکم دارم همچنین روده هام قاطی کردن.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام ندا خانم – جهت دریافت پاسخ سوالتون از متخصص زنان – لطفا در قسمت (از دکتر بپرسید ) سایت اقدام کنید تا متخصص زنان پاسخگوی شما باشندلینکش رو هم براتون اینجا گذاشتیم https://nabzema.com/faq

سلام من حدود چهار ماه یا سه ماه تاخیر پریودی داشتم به دو پزشک مراجعه کردم که هر کدوم با سونوگرافی فهمیدن که چیزی ندارم دارو هم ندادن الان که پریود شدم بعد از چهار ماه خونریزی بییت روز طول کشید که الان قرص ال دی خوردم قطع شده تقریبا نمیخوام قرص را ادامه بدم ایا باز به خونریزی می افتم ؟

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

سلام لطفا سوالتونو کامل مطرح کنید

 

سلام.داروهای مانند انتی بیوتیک ها اثرات قرص را کم میکند .ودر صورت استفراغ و اسهال هم اثرات قرص کم میشود.

سلام.طریقه مصرف قرص اشتباه است ودر صورت لکه بینی با قرص باید قرص استروژن ۷ روز اول استفاده شود به متخصص مراجعه کن تا اطلاعات کافی به شما بدهد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *