عوارض جانبی لوزارتان اچ

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

ترکیب لوزارتان و هیدروکلروتیازید به تنهایی و یا همراه با داروهای دیگر برای درمان فشار خون بالا (پر فشاری خون) استفاده می شود. فشار خون بالا باعث افزایش حجم کار قلب و عروق می شود و در طولانی مدت کاهش شدیدی در عملکرد آنها ایجاد می کند. این امر می تواند به رگ های خونی مغز، قلب، و کلیه ها آسیب برساند و منجر به سکته مغزی، نارسایی قلبی و یا کلیوی شود. کاهش فشار خون باعث پایین آمدن خطر ابتلا به سکته و حملات قلبی است.

ترکیب لوزارتان و هیدروکلروتیازید برای کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی در بیماران مبتلا به فشار خون بالا و بزرگ شدگی قلب نیز استفاده می شود.

لوزارتان نوعی داروی آنتاگونیست گیرنده آنژیوتانسین II است_ که با داروهای مسدودکننده گیرنده آنژیوتانسین (ARB)، زارتان‌ها و داروهای آنتاگونیست گیرنده AT1 نیز شناخته می‌شوند. عملکر این داروها به این شکل است که موادی که باعث انسداد و سفت شدن رگ های خونی می شوند را بلاک یا مسدود می کنند تا رگ های خونی شل شوند. فشارخون پایین میزان خون و اکسیژن ورودی به قلب را افزایش می دهد.

هیدروکلروتیازید نوعی داروی دیورتیک تیازیدی (قرص آب) است که با افزایش جریان ادرار، مقدار آب موجود در بدن را کاسته و باعث کاهش فشار خون می شود.

این دارو فقط با نسخه پزشک در اختیار بیمار قرار می گیرد.عوارض جانبی لوزارتان اچ

 

اشکال دارویی:

 

در صورتيكه تصميم به مصرف دارويی داريد همه جوانب آن بايد به دقت بررسی گردد. اين تصميمی است كه شما و پزشكتان می گيريد. درمورد مصرف اين دارو موارد زير بايد درنظر گرفته شود:

 

آلرژی و حساسیت
در صورت بروز هرگونه واکنش آلرژیک یا غیر معمول، به هر دارویی و یا این داروی خاص حتما پزشک معالج خود را مطلع سازید. همچنین درمانگران را آگاه نمایید از وجود حساسیت هایی که نسبت به برخي مواد غذايي، رنگ ها ، مواد نگهدارنده و يا حيوانات دارید. در صورتيكه  بدون تجويز پزشك قصد استفاده از اين دارو را داريد حتما بروشور و يا توضيحات مندرج روي بسته را با دقت مطالعه فرماييد.

 

اطفال
تاکنون، مطالعات دقیق و کافی در خصوص رابطه ی بین سن و میزان اثر بخشی لوزارتان و هیدروکلروتیازید در کودکان انجام نگرفته است. همچنین، اثربخشی و ایمنی این دارو تایید نشده است.

سالمندان
مطالعات دقیق و کافی برای بررسی اثربخشی و ایمنی این دارو در سالمندان انجام نگرفته است. تا به امروز نیز اثر سویی در این زمینه گزارش نشده است. در هرصورت اقدامات احتیاطی برای سالخوردگان باید در نظر گرفته شود، زیرا به علت کهولت سن  در معرض بیماری های قلبی – ریوی و کلیوی و اثرات طلوب هستند. بنابراین، دوز و میزان مصرف لوزارتان و هیدروکلروتیازید باید به دقت بررسی شود. 

 

دوران بارداری
مطالعات بر حیوانات و زنان باردار نشاندهنده ی اثرات منفی این دارو و ایجاد اختلالات جنینی بودند. با این حال، در شرایط تهدید کننده ی زندگی و یا بیماری های جدی تجویز می شود_ فواید درمانی بر عوارض جانبی ترجیح دارند.

 

دوران شیردهی و مادران شیرده
تحقيقات خاصی در خصوص اثر بخشی این دارو بر زنان شيرده صورت نگرفته است. پيش از مصرف اين دارو در زنان شيرده همه جوانب مثبت و منفی آن بايد درنظر گرفته شود.

 

تداخلات دارویی
بی شک هيچ دارويی نبايد همزمان مصرف شود، اما در برخی موارد با وجود رخ دادن تداخل دارويی، ممكن است نياز به مصرف همزمان دو داروی مختلف باشد. در چنين مواردی ممكن است پزشک مقدار مصرف دارو را تغيير دهد و يا داروی ديگری تجويز كند. بنابراين در صورت مصرف دارویی ديگر آنرا با پزشک خود مطرح سازيد.

استفاده از این دارو با هرکدام از داروهای زیر توصیه نمی شود. در صورت ضرورت تجویز، پزشک ممکن است تغییراتی در الگوی مصرف دارو ومیزان دوز مصرفی اعمال نماید.

 

استفاده از این دارو با هرکدام از داروهای زیر توصیه نمی شود، اما در پاره ایی موارد نیاز خواهد بود. در صورت ضرورت تجویز، پزشک ممکن است تغییراتی در الگوی مصرف دارو ومیزان دوز مصرفی اعمال نماید.

 

 

استفاده همزمان از این دارو با هرکدام از داروهای زیر ممکن است باعث افزایش خطر عوارض جانبی خاصی شود. اما، در پاره ای موارد می تواند بهترین درمان دارویی نیز به شمار آید که در این صورت پزشک تغییراتی در الگوی میزان مصرف به وجود می آورد.

 

 

تداخلات دارویی دیگر
بي شک هيچ دارويی را نبايد در زمان غذا خوردن يا حوالی آن مصرف نمود چراكه امكان وقوع تداخل وجود دارد. مصرف الكل و تنباكو نيز تداخلاتی ایجاد مي كند.

 

سایر مشکلات پزشکی 
وقوع مشكلات پزشکی ديگر ممكن است بر اثربخشی اين دارو تاثير بگذارد. بنابراین پزشک را از وجود آنها آگاه کنید، به ویژه موارد زیر :  

 

علاوه بر داروهای کنترل کننده ی فشار خون، پزشک ممکن است وزن را کنترل کند و تغییراتی در نوع غذای مصرفی، به ویژه غذاهای پر سدیم (نمک)، بدهد؛ پزشک تعیین خواهد کرد که کدام موارد مهم تر و ارجح تر است. با این حال، قبل از تغییر رژیم غذایی با پزشک مشورت کنید. 

بسیاری از بیماران مبتلا به فشار خون بالا متوجه علایم بیماری خود نمی شوند و همه چیز به نظرشان طبیعی می آید. بنابراین، مصرف داروها در زمان و با میزان مشخص شده بسیار مهم است. همچنین، مراجعه مرتب به پزشک نیز اهمیت دارد. 

به یاد داشته باشید که این دارو فشار خون بالا را درمان نمی کند، بلکه به کنترل آن کمک می کند. برای پایین و ثابت نگه داشتن فشار خون باید دارو به صورت مرتب مصرف شود. مصرف دارو فشار خون ممکن است تا آخر عمر ادامه پیدا کند. فشار خون درمان نشده می تواند به مشکلات جدی تر مانند نارسایی قلبی، بیماری عروق خونی، سکته مغزی، یا بیماری کلیوی منجر شود.

این دارو را می توان با غذا و یا قبل / بعد از غذا مصرف کرد.

دارو دارای دستور مصرف دقیق است، قیل از مصرف حتما مطالعه شود. با پزشک در خصوص سوالات و ابهامات خود صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.


 

میزان مصرف
میزان  مصرف این دارو در بیماران مختلف متفاوت است؛ در این خصوص از دستور پزشک و یا توضیحات برچسب دارو پیروی نمایید. اطلاعات نوشته شده روی داروها  منحصراً شامل دوز متوسطه این دارو می باشد و در صورتی که دوز مصرفی شما متفاوت است  بدون مشورت با پزشک اقدامی انجام ندهید. 
 

مقدار داروی مصرفی شما در روز، همچنین تعداد دفعات استفاده از دارو و فواصل زمانی آن بستگی به قوی بودن داروها و ریشه مشکلات پزشکی و بیماری شما دارد.عوارض جانبی لوزارتان اچ

دوز اشکال خوراکی (قرص)
برای درمان فشار خون بالا:

 

جهت کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی در بیماران دارای فشار خون بالا و بزرگ شدگی قلب:

 

 

در صورت فراموش کردن یک وعده دارویی چه کنیم؟
در صورت فراموش كردن دوز اين دارو، به محض يادآوری آن را مصرف كنيد. چنانچه زمان دوز بعدی فرا رسيده بود، طبق همان زمانبندی پيش برويد و دوز فراموش شده را تكرار نكنيد. هيچگاه دوز دارو را 2 بار متوالي تكرار نكنيد و برای جبران آن داروی اضافی نخورید.

درصورت استفاده بیش از حد و وموارد اورژانسی چه کنیم ؟
در این شرایط به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه نموده و یا با مرکز فوریت های اورژانس تماس بگیرید.

در هنگام مصرف دارو چه موارد تغذیه ای را باید در نظر گرفت؟
بدون مشورت با پزشک از جایگزین های پتاسیم حاوی نمک استفاده نکنید. چنانچه پزشک رژیم غذایی کم نمک و یا کم سدیم تجویز کرده است، آن را به دقت رعایت کنید.


 

شیوه نگهداری از دارو

 

بررسی پیشرفت درمان، اثربخشی دارو و عوارض ناخواسته در ویزیت های منظم توسط پزشک، امری بسیار مهم است. از این طریق، پزشک از تاثیر دارو، میزان دوز مصرفی و یا ادامه ی مصرف آن اطمینان حاصل می کند. برای بررسی عوارض ناخواسته ممکن است آزمایش خون و ادرار گرفته شود.
 

استفاده از لوزارتان و هیدروکلرتیازید در طول بارداری باعث اثرات طلوب بر جنین می شود. در طول درمان با این دارو باید اقدامات احتیاطی لازم جهت جلوگیری از بارداری انجام گیرد. در صورت بارداری بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
 

پس از مصرف اولین دوز ممکن است سرگیجه، سبکی سر، و غش رخ دهد_ به خصوص تغییر حالت ناگهانی از خوابیده و یا نشسته به ایستاده. از عوارض جانبی این دارو کامل آگاه باشید _ یعنی کم کردن هشیاری و سرگیجه_ در انجام کارهایی مانند رانندگی، استفاده از ماشین آلات، و یا هر چیزی که نیاز به هوشیاری دارد. 
 

چنانچه در طول مصرف این دارو بیمار شدید_ به خصوص تهوع ، استفراغ، یا اسهال شدید یا مداوم_ به پزشک مراجعه کنید. این شرایط ممکن است باعث از دست رفتن بیش از حد آب و در نتیجه پایین آمدن فشار خون شود. همچنین، تعرق نیز باعث از دست رفتن آب می شود، بنابراین در روزهای گرم و در طول تمرین ورزشی مقدار زیادی آب بنوشید.  
 

تاری دید، مشکل در هنگام مطالعه، درد چشم، و یا هر تغییر دیگری در دید به معنای مراجعه سریع به پزشک است. این علایم می تواند نشانه ی یک مشکل جدی چشمی باشد. پزشک معالج ممکن است از یک چشم پزشک بخواهد تا وضعیت چشم ها را بررسی کند. 
 

این دارو ممکن است باعث واکنش های آلرژیک جدی شود_ مانند آنافیلاکسی. آنافیلاکسی می تواند تهدید کننده زندگی باشد و نیاز به توجه فوری پزشکی دارد. بلافاصله به پزشک مراجعه کنید اگر این علایم را مشاهده کردید: جوش، خارش، گرفتگی صدا، مشکل در تنفس، مشکل در بلع، و یا هر نوع تورم در دست، صورت، یا دهان.
 

این دارو ممکن است بر سطح قند خون تاثیر بگذارد. بیماران دیابتی ممکن است تغییراتی در نتایج تست قند خون یا ادرار مشاهده کنند. هر نوع ابهام و سوالی را با پزشک در میان بگذارید.
 

قبل از مصرف هر نوع دارو، مکمل، و یا جایگزین نمکی حاوی پتاسیم با پزشک مشورت کنید.
 

در طول مصرف این دارو از نوشیدنی های الکلی پرهیز شود. الکل ممکن است فشار خون پایین را بدتر کند و یا احتمال سرگیجه و غش را بالا ببرد.

در طول دوره ی درمان، داروهای دیگر را مصرف نکنید مگر آنکه از قبل با پزشک معالج هماهنگ کرده باشید. این امر مر بوط به تمام داروهای با نسخه، بدون نسخه ، مکمل های گیاهی یا ویتامین نیز می شود.

 

 

عليرغم تاثيراتی كه یک دارو دارد، امكان بروز برخي عوارض جانبي ناخواسته نيز وجود دارد. بروز هريك از این عوارض نيازمند مراقبتهای پزشكی و مراجعه به پزشک است.

در صورت مشاهده ی هر یک از عوارض زیر سریع به پزشک مراجعه کنید:
 

علایم عدم تعادل آب و الکترولیت

 

علایم نادر

 

 دلیل ناشناخته

 

 

تعدادی از عوارض جانبی نیاز به توجه پزشکی ندارد. این عوارض به مرور و با عادت بدن به دارو از بین می روند. درمانگر می تواند راه هایی برای جلوگیری و یا کاهش برخی از این عوارض جانبی ارایه دهد. چنانچه این عوارض طولانی و آزار دهنده شدند، و یا ابهامی در موردشان داشتید به پزشک مراجعه کنید:
 

علایم کمتر رایج


علایم نادر

ممکن است عوارض دیگری که در این لیست نیامده در برخی بیماران رخ دهد. در این خصوص به پزشک معالج مراجعه شود. 

 

 

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

مطالعات جدید نشان میدهند که از میان آقایان مبتلا به بیماری‌های قلبی ،انهایی که به اضافه وزن دچارند به نسبت سایرین عمر طولانی‌تری دارند .

مطالعات جدید نشان میدهند که چهار نمونه از داروهای درمانی فشار خون میتوانند باعث بروز اختلالات خلقی همانند افسردگی یا اختلال دو قطبی شوند.

نمک خطرات زیادی برای بدن دارد و حتی اگر شما در اثر مصرف زیادی مبتلا به فشار خون نشوید ،ممکن است به قلب و کلیه و مغز و رگهای خونی خود آسیب رسانید .

حجامت روشی سنتی و ثانویه  است که در آن متخصص مربوطه فنجانهای ویژه ای را به مدت چندین دقیقه  بروی پوست شما قرار میدهد تا نوعی مکش را بوجود آورد 

ورزش یکی از بهترین روش‌های موجود برای کاهش فشار خون است .انجام تمارین ورزشی میتواند میزان اثر بخشی دارهای درمانی فشار خون را هم نماید

میزان ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می تواند با توجه به رژیم غذایی افزایش یابد مانند چاقی شکمی،فشار خون بالا و افزایش میزان غلظت گلوکزهای خونی

فشار خون از مواردی است که در بروز بسیاری از بیماری‌ها نقش دارد به‌خصوص اگر شما بالای 5 سال سن دارید

زمانی که قلب شما می‌تپد ،خون را در داخل شریانهای بدن پمپاژ میکند . فشار خون به این معنی است که با هر ضربان ،میزان کشش و تورم رگهای خونی بیش از مقدار مورد نیاز میباشد 

مصرف کم ماری جوانا ممکن است تاثیر چندانی بر بدن نداشته باشد، اما مصرف منظم این گیاه مخدر بر جسم و ذهن شما تاثیر می گذارد. در ادامه به چگونگی تاثیرات ماری جوانا بر روی افراد مصرف کننده می پردازیم. 

فشار خون از جمله مواردی است که ممکن است یک فرد مدتها به آن مبتلا باشد ولی نشانه ای نداشته باشد و حتی به سایر بیماری های  مرتبط با فشار خون هم دچار شود .

داروی مورد نظرتان را جستجو کنید و همه چیز را در مورد آن مطالعه کنید.

آشنایی با بیماری ها و اختلالات طبی و روش های درمان و پیشگیری

در صورت که سوال و یا مشکل پزشکی خاصی دارید به راحتی می توانید سوالات خود را از پزشکان متخصص ما بپرسید و به سرعت پاسخ تخصصی دریافت کنید. برای این منظور می توانید از ربات تلگرامی ما با @askq_bot استفاده کنیبد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌گاه برای گروه سبز و سالم محفوظ می باشد.

© All Rights Reserved

لوزارتان
لوزارتان از پرمصرف ترین داروهای قلبی در ایران می باشد. این دارو از دسته داروهای بلوک کننده ی گیرنده ی آنژیوتانسین دو می باشد.
آنژیوتانسین دو ،ماده ای شیمیایی می باشد که در بدن مسئول تنگ کردن عروق خونی می باشد.همچنین این ماده با تاثیر بر روی ماده ی شیمیایی دیگر به آلدسترون که مسئول افزایش حجم بخش مایع (آب و مايعات جذب شده)خون می باشد ، جریان خون را افزایش می دهد. در نتیجه این داروها که در حقیقت اثرمهارکنندگی دارند، در کاهش کار قلب و کنترل فشارخون موثر می باشند.همچنین لوزارتان اثر محافظتی مطلوبی بر روی کلیه ها دارد.
لوزارتان در مواردی مانند فشارخون بالابا کنترل فشار خون ،در نارسایی های قلبی برای کاهش کار قلب و جهت محافظت از کلیه ها در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که با اختلالات کلیوی درگیر می باشند تجویز می شود.
این دارو به تنهایی یا همراه با داروهای دیگر برای بهبود عملکرد قلبی و عروق شما تجویز می شود.حتی محصولات دارویی ترکیبی از لوزارتان همراه با یک یا دو داروی دیگر تولید شده اند که اثر مناسب تر همراه با استفاده ی راحت تری داشته باشند مانند داروی Cozaar که ترکیبی از لوزارتان و یک داروی ادرار آور به هیدروکلروتیازید می باشد که برای کاهش فشار خون تجویز می شود.

پیش از مصرف لوزارتان
_در صورت سابقه ی هرگونه مشکل کلیوی(خصوصا مشکلات مربوط به انسداد عروق کلیوی)،مشکلات مربوط به دریچه های قلب یا عضلات قلبی و مشکلات کبدی پزشک خودرا مطلع کنید.
-از آنجا که این دارو می تواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد کند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیه ی داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک یا داروسازتان قرار دهید.
_ممکن است پزشک شما درمان را با مقدار داروی کم شروع کند و پس از عادت کردن بدن،مقدار داروی شمارا افزایش دهد تا بدن شما بتدریجپبه اثرات دارو عادت پیدا کند.
_زمان مشخص در روز را برای مصرف این دارو تعیین کنید و برای اثر مناسب آن را منظم مصرف نمایید.برای بسیاری از بیماران مصرف این دارو صبح ها راحت تر می باشد.
-این دارو با غذا تداخل خاصی ندارد و می توان آن را قبل یا بعد از غذا مصرف کرد.
_به دلیل اینکه فشار خون بالا معمولا یک بیماری مزمن می باشد مصرف این دارو عموما به مدت طولانی توسط پزشک تجویز می شود لذا به مصرف دارو حتی در صورتی که احساس بهبودی می کنید ادامه دهید و دارو را بدون نظر پزشک قطع نکنید و عموما معاینات و آزمایشات (مانند پیگیری وضع پتاسیم خون ) دوره ای توسط پزشک خودرا ادامه دهید.
_مصرف برخی از ضد دردها و ضد التهاب ها (مانند آسپرین و ایپوبروفن)ممکم است باعث افزایش احتمال بروز عوارض دارویی لوزارتان شوند لذا لیست کلیه داروهای جدید خودرا پیش از شروع مصرف در اختیار پزشک یا داروساز خود قرار دهید .
_ جهت کنترل فشار خون و اثر مناسب تر این دارو، بسیار مهم است که در مدت درمان از یک رژیم غذایی و سبک زندگی مناسب که توسط پزشک به شما توصیه می شود پیروی کنید.
-مصرف این دارو در مدت درمان با این دارو احتمال بروز عوارضی همچون سرگیجه و از حال رفتن را تشدید میکند.
_از مصرف نمک های حاوی پتاسیم در مدت درمان با این دارو خودداری نمایید.

عوارض شایع لوزارتان
-احساس خستگی و سرگیجه یا سبکی سر هنگام تغییر وضعیت از حالت نشسته و خوابیده به ایستاده عارضه ی شایعی میباشد.بهتر است به آرامی تغییر وضعیت دهید و در صورتی که احساس سرگیجه نمودید برای چند دقیقه بنشینید و سپس بلند شوید.
لوزارتان می تواند منجر به تغییر میزان پتاسیم خون شود به همین خاطر انجام آزمایشات خون دوره ای برای پیگیری سطح پتاسیم خون توصیه می شود.

خرید مولتی ویتامین مناسب برای بیماران قلبی – عروقی از داروخانه اینترنتی دارویاب

Reference1: https://www.drugs.com/losartan.html
Reference2: https://reference.medscape.com/drug/cozaar-losartan-342323

این مطلب از آرگا را به اطلاعات دارویی قرص لوزامیکس اچ اختصاص داده ایم، این قرص از جمله داروهای کاهنده فشار خون می باشد.

داروسازی کوشان فارمد شرکت سازنده قرص لوزامیکس اچ می باشد و این قرص ترکیبی از دارویی قرص لوزارتان و هیدروکلروتیازید است، که دارای اشکال دارویی قرص لوزارتان + هیدروکلروتیازید ۱۰۰/۲۵mg و قرص لوزارتان + هیدروکلروتیازید ۵۰/۱۲.۵mg می باشد.

لوزامیکس اچ با داروهای نظیرOlmesartan ،Irbesartan ،Losartan ،Eprosartan ،Valsartan  Telmisartan+Hydrochlorothiazide ،Telmisartan هم گروه می باشد.

لازم به ذکر است، که برای درمان این بیمارهای از سوی پزشک معمولا داروی لوزارتان تجویز می شود و در صورت عدم بهبود با توجه به شرایط بیمار داروی لوزامیکس اچ تجویز می گردد.عوارض جانبی لوزارتان اچ

۱. بدون توصیه پزشک مصرف قرص لوزامیکس اچ را قطع نکنید.

۲. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

۳. بدون نظر پزشک همزمان با این دارو، دارویی دیگر مصرف نکنید.

۴. دارو را در جای خشک و خنک با دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

۵. در صورتی قصد بارداری دارید، پیش از مصرف لوزامیکس اچ حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

۶. استفاده از این قرص در دوران بارداری ممنوع می باشد، مگر این که پزشک متخصص تجویز کرده باشد.

۷. مقدار مصرف دارو برای افراد متفاوت می باشد.

۸. قابل ذکر است، که در کنار استفاده از هر نوع قرص فشار خون، باید تغذیه سالم داشته باشید، از استرس و اضطراب دوری نمایید و ورزش کردن را فراموش نکنید.

۹.  مصرف لوزامیکس اچ برای کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی در افراد ساه پوست مبتلا به بیماری HTN/LVH موثر نمی باشد.

۱۰. از مصرف خودسرانه این دارو خوداری نمایید و آن را نیز به دیگران توصیه نکنید.

۱۱. چون این دارو مستقیما بر تنظیم فشار خون تاثیر می گذارد، لذا از مصرف دوز بالای این قرص بپرهیزید و آن را مطابق با دستور پزشک مصرف نمایید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

عوارض جانبی لوزارتان اچ

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

تهران، شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1، مرکز زیبایی برکه

شماره های تماس (شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح الی 9 شب):
(جمعه ها هم مرکز با رزرو قبلی فعال می باشد)

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

عوارض جانبی لوزارتان اچ

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

چرا کرجو باز نمیکنه ، میشه آدرس و شماره تلفن بدین . ممنون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در کرج نداریم. میتوانید به مرکز شماره یک تهران مراجعه فرمایید.

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/

سلام . بندرعباس هم کلینیک دارین

در حال حاضر خیر.
شعبه اهواز فعال می باشد.

تخفیف ویژه لیزر به مناسبت عید نوروز، با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (اسکلپیون 218 Mediostar)
بی دردترین و بهداشتی ترین دستگاه لیزر در ایران

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
22612171_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
مرکز تخصصی مشهد
مشهد، احمد آباد،خیابان عرف، عارف 3، پلاک 26
شماره های تماس ( شنبه تا پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب)

شماره های تماس:
915784617
38463883 (51)
*********************************************

همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

لیزر موهای زائد گونه از طریق تاباندن اشعه ی لیزر بر سطح پوست صورت می گیرد. فرآیند لیزر در حقیقت به معنی استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر برای سوزاندن ریشه مو است. طول موج و برد این اشعه ی مخرب در دستگاه لیزر به شدت کنترل می شود تا هرگز نتواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2532878/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-f2143751fafcc.m4a

وقتی حرف از موهای زائد به میان می آید مردم اغلب یاد زیر بغل و موهای زائد ناحیه تناسلی می افتند. یا موهای زائد دست و پا و سینه و کمر. اما در حقیقت موهای گونه هم جزو موهای زائد به حساب می آیند. در کل برای خانم ها هرگونه مو روی صورت جزو موهای

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/25326/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-8a56a134e6231.m4a

آیا شما هم از موهای ضخیم زائد بدنتان خسته شده اید؟ آیا شما هم دیگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان بکنید؟ آیا شما هم از درد و هزینه ی اپیلاسیون خسته شده اید؟ پس حتما اسم لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. همانطور که احتمالا

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253218/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ab51f35559ea.m4a

دستگاه های لیزر اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ سریعترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشند. این روش برای درمان سریع بخش های وسیع بدن موثر است. به علاوه روش ليزر اسكلپيون ٢٠١٨ برای افراد دارای پوست روشن یا سبزه روش بسیار موثری است. لیزر اسكلپيون یکی از روش هایی است که اغلب

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/253187/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-ed98bc342872.m4a

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند،

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2531792/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-2-2/——————————-58a4e37277b.m4a

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *