رژیم غذایی سه هفته ای

رژیم غذایی سه هفته ای
رژیم غذایی سه هفته ای

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

رژیم لاغری نظامی یا رژیم لاغری یک هفته ای در حال حاضر یکی از معروف‌ترین رژیم‌های لاغری در دنیاست. گفته می‌شود که این رژیم به شما کمک می‌کند تا فورا وزن کم کنید، چیزی حدود ۴٫۵ کیلوگرم در عرض یک هفته! رژیم لاغری نظامی یک رژیم بدون هزینه است و لازم نیست کتابی بخرید یا غذا و مکمل گران‌قیمتی تهیه کنید. اما آیا این رژیم واقعا فایده‌ای دارد؟ و آیا چیزی هست که بتوانید امتحانش کنید؟

رژیم غذایی سه هفته ای

همراه ما باشید، در این مطلب هرچیزی را که نیاز است درمورد رژیم لاغری یک هفته ای بدانید، برای‌تان توضیح می‌دهیم.

رژیم لاغری نظامی که به آن رژیم سه‌روزه هم می‌گویند، یک رژیم کاهش وزن است که به شما کمک می‌کند در عرض یک هفته، حدود ۴٫۵ کیلوگرم از وزن‌تان کم کنید و چربی دور شکمی خود را کاهش دهید. برنامه‌ی رژیم لاغری نظامی سه روز برنامه‌ی غذایی دارد و چهار روز بدون برنامه و آزاد است و این چرخه‌ی هفتگی دوباره و دوباره تکرار می‌شود تا زمانی که به وزن دلخواه‌تان برسید. طرفداران این رژیم ادعا می‌کنند متخصصین تغذیه‌‌ی ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا این برنامه‌ی رژیمی را طراحی کرده بودند تا سربازان سریع‌تر به اندام ایده‌آل برسند. اما واقعیت این است که این رژیم لاغری غذایی، به هیچ مؤسسه‌‌ی حکومتی یا نظامی وابسته نیست. رژیم لاغری نظامی، اسامی گوناگونی دارد، مانند رژیم نیروی دریایی (navy diet)، رژیم ارتشی (army diet) و حتی رژیم بستنی (ice cream diet).

رژیم سه‌روزه‌ی نظامی، طی یک دوره‌ی ۷ روزه به ۲ قسمت تقسیم می‌شود. در سه روز اول، شما یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده و کم‌کالری برای صبحانه، ناهار و شام دارید و هیچ میان‌وعده‌ای میل نمی‌کنید. مجموع کالری دریافتی در این سه روز تقریبا ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ کالری در روز است، که این میزان، بسیار پایین‌تر از مقدار کالری دریافتی روزانه برای یک فرد بزرگ‌سال محسوب می‌شود.

در چهار روز باقی‌مانده‌‌ی هفته، تغذیه‌‌ سالم خواهید داشت و دریافت کالری‌تان را به اندازه‌‌ی همان سه روز اول حفظ می‌کنید. طبق ادعای هواداران این رژیم، شما می‌توانید این چرخه را هر چندبار که لازم است تکرار کنید تا به وزن مطلوب‌تان برسید.

صبحانه:

ناهار:

شام:

صبحانه:

ناهار:

شام:

صبحانه:

ناهار:

شام:

در نوشیدن قهوه یا چای آزاد هستید چون شکر و خامه به این نوشیدنی‌ها اضافه نمی‌کنید. به مقدار زیاد هم آب بنوشید.

چهار روز باقی‌مانده‌ی هفته هم در رژیم هستید. خوردن میان‌وعده آزاد است و هیچ گروه غذایی‌ای برای‌تان ممنوع نیست. اما باید مقدار هر وعده را محدود کنید تا میزان کالری دریافتی روزانه‌تان، کمتر از ۱۵۰۰ باشد.

قانون دیگری برای این چهار روز وجود ندارد.

کسانی که محدودیت‌های غذایی دارند می‌توانند به جای غذاهای پیشنهادی، غذاهای دیگری را در سه روز اول مصرف کنند، اما این غذاهای جایگزین باید به همان اندازه‌ی گفته‌شده کالری داشته باشند. مثلا اگر شما به بادام‌زمینی حساسیت دارید، می‌توانید به جای آن کره‌ی بادام مصرف کنید. همچنین اگر گیاهخوار هستید می‌توانید به جای یک تنِ ماهی، چند عدد بادام میل کنید. درنهایت هدف این است که میزان کالری دریافتی شما به همان اندازه باقی بماند. اگر هر وعده‌ی گفته‌شده در برنامه را به هر دلیلی تغییر می‌دهید، باید کالری آن را حساب کنید. طرفداران رژیم لاغری یک هفته ای توصیه می‌کنند آب‌لیموی گرم بنوشید اما از نوشیدنی‌هایی که شیرین‌کننده‌های مصنوعی دارند، اجتناب کنید. البته هیچ دلیل علمی وجود ندارد که ثابت کند این ایده‌ی خوبی است!

هیچ مطالعه‌ای روی رژیم لاغری یک هفته ای انجام نشده است. اما احتمال اینکه یک فرد معمولی به خاطر محدودیت مصرف کالری در یک هفته، چند کیلوگرم از وزنش کم شود، زیاد است. اگر کالری ورودی به بافت چربی، کمتر از کالری خروجی آن باشد، چربی‌سوزی روی خواهد داد. طرفداران این رژیم عقیده دارند ترکیبات غذایی متنوع در این برنامه باعث می‌شود این رژیم لاغری، سودمند باشد چون ترکیبات غذایی تعیین‌شده در رژیم غذایی لاغری، متابولیسم و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد، اما حقیقتی پشت این ادعا وجود ندارد.

قهوه و چای سبز حاوی ترکیباتی هستند که می‌توانند متابولیسم را تا حدودی افزایش بدهند، اما تاکنون هیچ ترکیب غذایی که بتواند چنین اثری داشته باشد شناخته نشده است. اگر شما هم نگاهی به غذاهای موجود در این برنامه بیندازید خواهید دید که شباهتی به خوراکی‌ های چربی سوز ندارد.

غذاهایی که حاوی پروتئین بالایی هستند، بیشتر از هر غذای دیگری، متابولیسم را افزایش می‌دهند. اما بیشتر غذاهای رژیم لاغری نظامی، کم‌پروتئین و پُرکربوهیدرات هستند که ترکیب مناسبی برای کاهش وزن نیست.

همچنین عده‌ای ادعا می‌کنند که این رژیم، فوایدی مشابه روز‌ه‌‌ی متناوب دارد. اما هیچ نوع شباهتی بین روزه و رژیم لاغری نظامی مشاهده نمی‌شود، پس این ادعا نادرست است.

رژیم لاغری یک هفته ای برای یک فرد عادی خطری ندارد چون کوتاه‌تر از آن است که آسیبی ماندگار وارد کند. اما اگر بخواهید این رژیم را به‌مدت چند ماه ادامه بدهید، محدودیت مصرف کالری آن ممکن است شما را درمعرض کمبود مواد مغذی قرار بدهد، مخصوصا اگر در روزهای آزادتان، به‌طور مرتب سبزیجات و سایر غذاهای مغذی مصرف نکنید.

ضمنا خوردن هات‌داگ، بیسکویت ترد و نمکی و بستنی آن هم هر هفته، احتمال بروز مشکلات متابولیسمی را ایجاد می‌کند. هله‌هوله نباید پای ثابت تغذیه‌تان باشد.

درمورد قابل پیگیری بودن این رژیم هم باید بگوییم رژیم لاغری نظامی نسبتا راحت است و نیازی به ایجاد تغییرات بلندمدت در عادات ندارد و تنها باید برای مدت کوتاهی اراده داشته باشید. یعنی، احتمالا برای حفظ وزن در طولانی‌مدت کمکی نخواهد کرد، زیرا برای تغییر عادت‌ها و سبک زندگی کمکی به شما نمی‌کند.

رژیم لاغری نظامی به شهرت رسیده است چون ادعا دارد که می‌توانید در عرض یک هفته، چهار و نیم کیلوگرم از وزن‌تان را کم کنید. از نظر تئوری، این میزان کاهش وزن برای افراد دارای اضافه‌وزن که مصرف کالری‌شان را به‌شدت محدود می‌کنند، امکان‌پذیر است. اما بخش عمده‌ی این کاهش وزن به‌دلیل از دست دادن آب بدن است، نه چربی!

با کاهش ذخیره‌ی گلیکوژن بدن، وزن آب فورا افت می‌کند و این اتفاقی است که وقتی مصرف کربوهیدرات و کالری را محدود می‌کنید روی می‌دهد. این حالت، شاید وقتی روی ترازو می‌روید خوشایند باشد اما زمانی که مجددا به تغذیه‌ی عادی‌تان برگردید، این وزن از دست رفته، دوباره برمی‌گردد.

اگر قصد دارید سریع‌تر چند کیلوگرم از وزن خود کم کنید، پس رژیم لاغری نظامی برای‌تان مناسب است. اما باید بدانید که وزنِ کم‌شده، خیلی زود برمی‌گردد. به همین دلیل ساده، رژیم لاغری یک هفته ای برای اهداف بلندمدت‌تان خوب نیست. اگر واقعا می‌خواهید وزن کم کنید و بعد از رسیدن به وزن مطلوب‌تان آن را حفظ کنید، شیوه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که بسیار بهتر و سودمندتر از رژیم لاغری نظامی هستند.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان

14000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

رژیم غذایی سه هفته ای

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

رعایت این رژیم غذائی برای افرادی که درگیر کار و ماموریت در سفر هستند قدری مشکل است به اعتقاد من اراده لازم برای کاهش وزن اولین قدم برای لاغری است پس از ان خودبخود خودمان را با شرایط جدید منطبق خواهیم کرد. موفق باشید.

خوب هست اما چون دوباره بخواد برگرده اصلا دوستش ندارم …ترجیع میدم رژیمی رو دنبال کنم که ماندگار باشه …و این فقط برای رفتن به مهمونی که وقت کافی برای کم کردن وزن و نداریم خوبه …همین

به احتمال قوی این رژیم‌های غذایی ماندگار نیستند. دلیل آن این است که فرد با حجم کم غذایی که در طول روز دریافت می‌کند بعید است که ریزمغذی‌ها را به اندازه‌ی کافی دریافت کند. این محرومیت از بسیاری از مواد غذایی باعث افت متابولیسم شده و سوخت‌و‌ساز کاهش مي‌یابد. در دراز‌مدت ممکن است به علت سوخت‌و‌ساز پایین ورن برگردد و حتی از قبل هم بالاتر برود. کار درست این است که رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی باشد و درجه‌ي دوم کم‌کالری بودن آن مهم است.

سلام مقاله جالب و دوست داشتني بود.

تناسب اندام

بهترین مکمل های افزایش وزن و افزایش حجم عضلات

لاغری شکم بعد از زایمان؛‌ ۹ حرکت ورزشی مؤثر در خانه


ورزش بادی ریتم و فواید آن برای بدن

افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه

رژیم لاغری در دوران شیردهی و نکاتی که باید بدانید

آخرین مطالب

خواص زنجبیل در صبحانه؛‌ چرا باید صبح‌تان را با زنجبیل شروع کنید‌؟

معرفی کتاب زندگی نامه نلسون ماندلا به قلم خودش


غلبه بر استرس با ۵ حرکت ساده یوگا

اضطراب سخنرانی چیست و چطور می‌توان آن را کنترل کرد؟

خواص آب پیاز برای مو؛ آب پیاز چگونه به رشد مو کمک می‌کند؟

ترین های جهان


ثروتمندترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

پردرآمدترین شغل های جهان؛‌ ۲۰ شغل با بیشترین درآمد در دنیا


شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین فیلم های ترسناک دنیا که دلهره و ترس را به جان‌تان می‌اندازند


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین رمان های عاشقانه که حس عشق را در شما زنده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

در مورد سرطان سینه چه اطلاعاتی دارید؟ آیا ماموگرافی می تواند تمام اطلاعات لازم در مورد سرطان سینه را به شما بدهد؟ سرطان سینه در حال حاضر حدود ۱ تا ۸ زن آمریکایی را در برخی نقاط در طول زندگی خود تحت تاثیر قرار می دهد. این دومین سرطان شایع در میان زنان (بعد از سرطان پوست) و دومین عامل مرگ در میان انواع سرطان می باشد. با این مقاله از بخش بیماری ها دکتر سلام همراه باشید تا در مورد ماموگرافی و سرطان سینه …

در مورد تکنیک افلوراژ چه می دانید؟ اگر در مورد تکنیک های ماساژ سوئدی اطلاعاتی داشته باشید بدون شک، نام افلوراژ نیز به گوشتان خورده است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به آموزش نحوه انجام افلوراژ می پردازیم. افلوراژ فشار بسیار بیشتری را نسبت به لمس کردن وارد می کند که می تواند بر بافت های زیر پوستی اثر بگذارد و به عنوان تغییر شکل نیز تعریف می شود. گفته می شود که افلوراژ تأثیر کلی بر گردش خون دارد و درمانگر در بیشتر …

در مورد جوانسازی واژن چه می دانید؟ برای بسیاری از خانم ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می کنند. تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم هایی که با اين تغييرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن …

چه نوعی از درمان زیبایی غیر تهاجمی برای آقایان وجود دارد؟ همانطور که درمان های  زیبایی غیر تهاجمی در بین افراد مختلف پرطرفدار تر می شود تقاضای آن در میان مردان هم زیاد شده است. درمان های غیر تهاجمی می توانند نتایج فوق العاده ای هم برای زنان و هم برای مردان داشته باشند. اما مردان نگرانی های زیبایی مختص خودشان را دارند. اغلب مردان دوست دارند علامت های پیری آنها از بین رفته و در عین حال ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. بعضی …

آیا می دانید چگونه خاصیت کشسانی پوست خود را بهبود ببخشیم؟ کلاژن و الاستین دو پروتئین طبیعی هستند که با هم کار می کنند تا پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه دارند. تجزیه این پروتئین یکی از ویژگی های رایج در پیری است که باعث ایجاد تغییرات ساختاری در اپیدرم و درم می شود. در حالی که بعضی از روش های آرایشی و بهداشتی با شل شدن بیش از حد پوست، اثری نمی گذارند، درمان های مختلفی ممکن است انجام شود تا پوست به …

رژیم غذایی سه هفته ای

سرفه نوعی واکنش سیستم دفاعی بدن به منظور دفع ترشحات مواد زائد در هنگام بیماری می باشد. با شروع سرفه، سیستم دفاعی بدن به پاکسازی مجاری تنفسی اقدام …

شاید شما از “کرم های ضد آفتاب طبیعی و دست ساز” خبر داشته باشید که از روغن های گیاهی برای حفاظت از نور خورشید استفاده می کنند. عمدتا، …

درمان های طبیعی برای درمان پارکینسون شامل استفاده از میوه های تازه، خام و سبزیجات، سم زدایی بدن، خوردن بیشتر مواد پروبیوتیک، اجتناب از مصرف آهن بیش از …

در مورد اختلالات تغذیه و جنسیتی افراد چه می دانید؟ بیشتر مطالبی که ما در مورد اختلالات خوردن و جنسیت تحت تاثیر این اختلالات فکر می کنیم، اشتباه …

در مورد پوست ترکیبی چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید پوست ترکیبی چیست؟ آیا مراقبت های لازم از این نوع پوست را می شناسید؟ پوست ترکیبی نه خشک …

وظایف و آماده شدن پدرها در ماه نهم چیست؟ پدر بودن یک مسیر طولانی و هیجان انگیز است. زن و شوهر، زمانی که نتیجه …

علت زیاد شدن ترشح بزاق دهان در دوران بارداری چیست؟ آیا شما باردارید و ترشح بزاق دهان شما بیش از حد معمول است؟ افزایش …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

ورزش کبدی یک ورزش تیمی محبوب و آسان است که ریشه ای هزارساله در کشور هند باستان و آسیای جنوبی دارد. قوانین اصلی ورزش …

برای زنان باردار حرکت های کششی مفید تر است. این کار به شما کمک می کند که در وزن متعادل باقی بمانید، ریلکس کنید …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد. این بار با رژیم غذایی جنرال موتورز به راحتی و بدون تحمل گرسنگی در یک هفته 8 کیلو وزن تان را کم کنید

آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که به تازگی خریده‌اید متناسب به نظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟ دلیل اینکه می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مقاله بهترین راهنمای شما با نکاتی عالی است که کمکتان می‌کند به راحتی در یک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می‌بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم‌غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می‌تواند برگ عبورتان برای سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده‌های غذایی را حذف کنید یا وعده‌های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می‌کند، اشتباه می‌کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می‌توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگی

رژیم غذایی سه هفته ای

یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه‌های غذایی است که می‌توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌های غذایی یا قرص‌های لاغری به شما پیشنهاد می‌دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه‌غذایی به نام رژیم‌غذایی جنرال موتورز یا رژیم‌غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی‌های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می‌کنند زیرا این برنامه‌غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می‌کند. این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌های مختلف بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شماست، برنامه‌غذایی جنرال‌موتورز می‌تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

اگر برای شروع کردن برنامه‌غذایی جنرال موتورز آماده‌اید، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه کاهش وزنتان موفق شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید. این برنامه‌غذایی برای یک هفته است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌غذایی گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!! !!

روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر می‌خواهید این برنامه برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.

روز دوم این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید و بهتر است آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

روز سوم برنامه‌ غذایی جنرال موتورز به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 3 روزه برای کاهش وزن!!!

روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

این آخرین روز برنامه‌غذایی جنرال موتورز است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه: پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری ای که ملیکا شریفی نیا 20 کیلو وزن اش را کم کرد!!

بیشتر بدانید : 5 رژیم لاغری معروف ستارگان هالیوودی

بیشتر بدانید : لاغری با نخوردن برنج کته، دروغ یا واقعیت؟

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

بیشتر بدانید : یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

اولین فرزند مگان مارکل و پرنس هری در 1 می متولد شد. این خبر را دیروز کاخ سلطنتی اعلام کرد

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

رژیم غذایی سه هفته ای
رژیم غذایی سه هفته ای
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *