راه حل های درمان کمردرد

آیا می دانید نشانه ها و علائم شکستگی فک یا دررفتگی فک چیست؟ آیا دررفتگی فک درد دارد یا بدون احساس درد، فک از جای خود خارج می شود؟ راه های درمان شکستگی فک و دررفتگی فک چیست؟ آیا تنها دلیل دررفتگی فک، خمیازه کشیدن و زیاد باز کردن دهان است؟ در این مقاله از بخش دندانپزشکی و ارتوپدی دکتر سلام، در مورد علل، علائم و نشانه ‌ها و درمان شکستگی فک و دررفتگی فک بحث خواهد کرد. من دچار شکستگی فک شده ام یا

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این راه حل های درمان کمردرد

با راه های جذب انرژی مثبت در خانه با قوانین فنگ شویی آشنایی دارید؟ ۲۰ سال پیش، افراد شاهد بودند که یوگا، یک عمل عجیب است که تاثیر

در مورد اصول فنگ شویی چه می دانید؟ آیا با آنها آشنایی دارید؟ اگر جزو افرادی هستید که تازه با مباحث و اصول فنگ شویی آشنایی پیدا کرده

تحقیقات تازه اطلاعات بیشتری درباره پتانسیل نوشیدنی ‌های رژیمی ارائه می دهند، یعنی نوشیدنی ‌های شیرین با افزودن شکر مصنوعی که به سلامت قلبی و عروقی، آسیب می

نقشه خانه در فنگ شویی باید چگونه طراحی شود؟ شروع فنگ شویی برای خانه کاری آسان است به شرطی که این کار را اصولی شروع کنید و آرام

می دانید اصول فنگ شویی حیاط خانه چیست؟ چگونه می توانید یک فنگ شویی خوب در فضای باز منزلتان داشته باشید؟ امروزه افراد در آپارتمان ها زندگی می

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

کمردرد می‌تواند یک تجربه دردناک شدید یا متوسط باشد که ۸۰ درصد افراد را درگیر خود کرده است. این نوع دردها ممکن است علامت هشدار دهنده برای اختلال ستون فقرات در نتیجه نشستن بد باشد. امروزه شایع ترین درمان برای دردهای کمری شامل داروهایی همچون آسپرین و تیلنول است. این داروها دارای عوارض جانبی هستند و ممکن است به کبد آسیب وارد نمایند یا باعث خونریزی روده شوند. اگر می‌خواهید کمردرد خود را درمان کنید باید در ابتدا دلیل ایجاد کننده این نوع درد را بشناسید. بیشترین و شایع ترین دلیل ایجاد کمردرد شامل موارد زیر است:

اگر می‌خواهید کمرتان درد نگیرد و از بروز چنین دردهایی جلوگیری کنید؛ بهترین روش استفاده از رژیم غذایی مناسب است. سعی کنید غذاهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید تا کمردردتان بهتر شود. این غذاها شامل موارد زیر هستند:

غذاهای سرشار از فیبر: همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، یبوست می‌تواند درد کمر را بدتر کند بنابراین خالی کردن شکم در این شرایط موثر خواهد بود. خوردن میوه و سبزیجات فراوان که سرشار از فیبر هستند می‌تواند کارساز باشد.

آب: روزانه ۸ لیوان آب بنوشید زیرا کم شدن آب بدن نیز می‌تواند کمردرد را افزایش دهد.راه حل های درمان کمردرد

غذاهای غنی از پتاسیم: پتاسیم می‌تواند التهاب بدن را کاهش دهد. به همین خاطر بهتر است غذاهای غنی از پتاسیم همچون سبزیجاتی با برگ سبز، آووکادو، موز، نارگیل و لبنیات را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

اسیدهای چرب امگا ۳: همانطور که می‌دانید ماهی سرشار از اسید چرب امگا۳ است و می‌تواند التهاب و درد کمر را تا حد زیادی کاهش دهد.

از گوشت سفید استفاده کنید: سعی کنید از گوشت مرغ یا بوقلمون در رژیم غذایی خود استفاده کنید. در این شرایط پروتئین مورد نیاز بدن برای حفظ عضلات و سلامت استخوان‌ها حفظ می‌شود.

شکر: شکر می‌تواند التهاب را بدتر کند و درد کمر را نماید.

الکل: این ماده از هر چیز دیگری باعث التهاب می‌شود. پس از مصرف آن خودداری کنید.

کافئین: کافئین نیز می‌تواند باعث از دست رفتن آب بدن شود و التهاب را کند. خوردن قهوه را محدود کنید یا کلا آن را کنار بگذارید.

اسیدهای ترانس: این اسیدها التهاب و درد را افزایش می‌دهند.

کالری اضافی: چاق بودن می‌تواند کمردرد را بدتر کند.

افرادی که کمردرد دارند باید مقدار بیشتری از اسید چرب امگا۳ را دریافت نمایند تا به کاهش التهاب بدن کمک کند. افراد در رژیم غذایی خود قادر به تامین چنین موادی نیستند. در این شرایط بهترین روش استفاده از مکمل‌های غذایی زیر نظر پزشک است.

این ماده نیز یکی از درمان‌های قدرتمند برای التهاب بدن است. مواد فعالی که در آن وجود دارد به بهبود التهاب کمک می‌کند. این یک ماده ضد التهاب و کاهش دهنده درد است.

این مواد در آناناس یافت می‌شود. این مواد ضد التهاب هستند و به کاهش تورم کمک می‌کنند.

MSM یک مکمل ضد التهاب است که گوگرد بالایی دارد و به ساخت مجدد غضروف‌ها کمک می‌کند. این مکمل به تسکین اسپاسم‌های عضلانی نیز کمک خواهد کرد.

این ماده معدنی که با عنوان ماده آرام بخش شناخته شده است می‌تواند عضلات را آرام تر کند و استرس را کاهش دهد. اگر استفاده از این ماده باعث اسهال می‌شود دوز آن را کمتر کنید.

کایروپراکتیک(درمان های دستی) منظم می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی کمردرد داشته باشد و آن را تسکین دهد.

نعناع و روغن wintergreen می‌تواند برای مفاصل ملتهب مفید باشد و درد کمر را کاهش دهد. شما می‌توانید این روغن‌ها را با کمی روغن نارگیل ترکیب کنید و از آن یک ماده خانگی بسازید. روغن کندر و روغن سرو نیز برای کاهش التهاب و بهبود جریان خون مفید است.

خواهر من بخاطر کارش که ماسور هست کمر درد گرفت و رفت پیش دکتر سپیده ترامشلو یک جلسه در مان کایروپرکتیک خوب شد

یه وقت تبلیغ دکتر نباشه


تقریبا اکثر مردم در طول زندگی، کمردرد را تجربه کرده اند. راه های ساده ای برای جلوگیری از کمردرد وجود دارد که در این مطلب بیان می شود.




راه حل های درمان کمردرد


1- خوب خوابیدن

بد خوابیدن یکی از شایع‌ترین علل بروز کمردرد می باشد.

یک خواب آرام، خستگی عضلات و التهاب مفاصل را برطرف می کند.

برای خوب خوابیدن باید یک تخت مناسب داشته باشید و موقعیت های مختلف خوابیدن را امتحان کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

خوابیدن روی یک طرف بدن از انحراف ستون فقرات جلوگیری می کند. همانطور که می دانید انحراف ستون فقرات باعث کمردرد و یا بدتر شدن آن می گردد.

برخی افراد هنگام خواب، یک بالش بین زانوهای خود قرار می دهند تا راحت تر بخوابند.

 

2- ورزش آرام

اگر شما از کمردرد رنج می برید، نباید فقط استراحت کنید تا دردتان فروکش کند. استراحت مطلق باعث بدتر شدن کمردرد و کاهش قدرت عضلات می شود.

پس بهتر است به جای دراز کشیدن و استراحت کردن، ببینید چه حرکاتی را بدون درد می توانید انجام دهید.

آهسته راه بروید و تا جایی که دردی احساس نکنید، سرعت راه رفتن خود را زیاد کنید.

به هر حال اگر دچار کمردرد هستید، بهتر است با نظر پزشک به ورزش بپردازید.

 

3- کنترل وزن

اگر چاق هستید، باید بدانید که کمر شما باید وزن زیادی را تحمل کند.

کاهش وزن اضافی در افرادی که دارای کمردرد هستند، باعث بهبود درد در آنها می شود.

پس از همین امروز دست به کار شوید و وزن خود را در حد متعادل حفظ کنید.


4- تحریک الکتریکی


الکترودهای دستگاهی به TENS بر روی پوست نصب می شوند و باعث تحریک عصبی می گردند.

این دستگاه به دو شکل عمل می کند:

– پیغام درد به مغز نمی رسد، در حالی که با استفاده از این دستگاه، پیغام درد به مغز می رسد.

– تحریک الکتریکی باعث آزاد شدن آندورفین می شود و آندورفین باعث از بین رفتن درد می شود.

قبل از استفاده از این روش، با پزشک خود مشورت کنید.

 

5- کایروپرکتیک و فیزیوتراپی

کایروپرکتیک، استئوپاتی (مالش استخوان) و فیزیوتراپی نیز باعث کاهش کمردرد می شوند.

6- یوگا

یوگا از سه طریق به بهبود کمردرد کمک می کند:

– شل کردن سفتی عضلات و تاندون ها و برقراری تعادل

– افزایش آگاهی بدن

راه حل های درمان کمردرد

– بهبود تنفس و جنبش مایع دیافراگم

تنفس عمیق در یوگا باعث آرامش اعصاب می شود و درد عضلات کمر را از بین می برد.

 

7- داروهای مسکن

مسکن ها را برای مدت کوتاه می توان مصرف کرد. آسپیرین، ایبوپروفن و استامینوفن از پرمصرف‌ترین داروهای مسکن می باشند.

عوارض احتمالی این داروها عبارتند از: مشکلات معده و کبد.

8- مکمل ها

بهترین مکمل ها برای رفع کمردرد عبارتند از:

– گلوکزآمین 5 میلیگرمی، سه بار در روز

– روغن تخم کتان به مقدار 2 قاشق چایخوری در روز

– کلسیم و منیزیوم به مقدار لازم

– روی 5 میلیگرم هر روز

-ویتامین ث 2 میلیگرم هر روز

لازم به ذکر است که قبل از مصرف این مکمل ها باید با پزشک خود مشورت کنید.

 

9- کمپرس سرد و گرم

سرمادرمانی باعث بهبود التهاب و کاهش ورم می گردد.

در حالی که گرمادرمانی برای کاهش گرفتگی عضلات به کار می رود.

برخی مواقع، گرمای مرطوب بهتر می باشد، اما باید از گرمای خشک بپرهیزید، زیرا باعث از بین رفتن آب بافت ها می گردد و بهبودی را به تاخیر می اندازد.

 

1- آب درمانی

این درمان مبتنی بر ورزش کردن در آب گرم می باشد و فشار کمتری را به مفاصل وارد می کند. عضلات را قوی می کند، عضلات را شل می کند، تنش ها را از بین می برد و افزایش جریان خون را باعث می شود.

 

مریم سجادپور

بخش سلامت تبیان


مطالب مرتبط:

1 نکته‌ جالب درباره کمردرد علل کمردرد چیست؟

آیا می خواهید کمردرد نگیرید؟


نشستن و ایستادن صحیح در کمردرد


چگونه درست و راحت بنشینیم؟

بلند كردن اشیاء هنگام کمردرد

ورزش هایی برای کمردرد

با کمردرد چه باید کرد؟

5 روش جدید درمان کمردرد

 

کلیپ های مرتبط:

کمردرد در دوران بارداری 

کمر درد

دیسک کمر 

ضربه های ستون فقرات




خانه

موبایل

 

راه حل های درمان کمردرد

درد کمر که عموما در قسمت تحتانی آن به وقوع می پیوندد، دردیست که اکثر افراد زیر ۴۵ سال حداقل یک بار از آن رنج برده اند و می دانند که این درد می تواند بخشی از زندگی آنها را مختل کند.

اما در این مطلب قصد داریم به راه حل های ساده برای پیشگیری و یا بهبود آن اشاره کنیم. تا از شر این درد خلاص شوید.

 

۱. از گرما به جای مسکن استفاده کنید

هنگام بروز درد در ناحیه تحتانی ستون فقرات به جای مصرف استامینوفن و بروفن، سعی کنید کمرتان را گرم نگه دارید و از کیسه های آب گرم برای این کار کمک بگیرید. گرم نگه داشتن کمر به مدت ۸ ساعت می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

 

۲. مقدار کمتری پول در کیف پولتان قرار دهید

نشستن بر روی یک کیف پول تپل به سبب اینکه تعادل شما را بر هم میزند، می تواند منجر به آسیب به ستون فقرات شما و بعد از آن سیستم عصبی گردد. سعی کنید کیف پول خود را سبک کنید و به جای حمل تعداد زیادی اسکناس کم ارزش، اسکناس هایی با صفر های و یا کارت بانکی تان را حمل کنید، تا در هنگام نشستن، ستون فقرات شما به یک سمت متمایل نباشد.

 

۳. کیف دستی تان را خالی کنید

آویزان کردن یک وزنه سنگین به یک طرف بدن به اسکلت و ماهیچه های شما فشار وارد می کند. از هر ی که استفاده می کنید، در صورتی که وزن آن بیش از ۱۰ درصد وزن بدنتان است، بهتر است به فکر خالی کردن آن باشید. نگاهی به درون کیفتان بیاندازید و ببینید آیا آنچه را که حمل می کنید واقعا نیاز دارید؟

 

۴. حواستان به خیاط باشد

فرض کنید برای دوخت شلوار به سراغ خیاط میروید و خیاط به شما می گوید که یک پای شما از دیگری بلندتر است. این موضوع برای شما یک زنگ خطر جدی است. در صورتی که اختلاف ارتفاع ۲ پای شما از ۲ سانتیمتر است، بهتر است هرچه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه کنید و خودتان را برای پوشیدن کفش خاص آماده سازید.

 

۵. زانو ها را بالا نگاه دارید

در صورتی که در نشستن های طولانی بر روی صندلی در محیط کار و یا در حین پرواز، پای شما از سطح زمین فاصله داشته باشد، شما دچار درد در ناحیه کمر خواهید شد. بهتر است در چنین شرایطی، یک شئ مناسب زیر پای خود قرار دهید و پاها را اندکی بالاتر بیاورید. سعی کنید ارتفاع به حدی باشد که زانوهای شما بالاتر از باسن قرار بگیرند.

رعایت این نکات به پیشگیری از کمردرد و بهبود سریع آن کمک زیادی می کنند.

منبع:.salamatnews.com


بخوانید تا سالم بمانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

چه مسائلی در زندگی  مشترک باعث سرد شدن زندگی شما می شود ؟ در سال های اخیر زندگی های مشترک به آسانی از بین می روند و میزان جدایی بین زوجین تا حد زیادی افزایش یافته است .اما دلیل این موضوع چیست ؟ با پیشرفت تکنولوژی و عدم آموزش درست در سال های اخیر استفاده از دنیای مجازی تا حد زیادی افزایش یافته است به حدی که دیگر زوجین وقت کافی برای  صحبت با یکدیگر را ندارند.استرس های ناشی از عوامل شهر نشینی نیز یکی دیگر از عوامل است.علاوه بر آن عواملی مانند احساسات سرکوب شده ،حسرت ،صحبت نکردن طرفین با یکدیگر ،تلاش نکردن برای بهتر شدن رابطه ،و باعث افزایش جدایی می گردد.راه حل های درمان کمردرد

در این مطلب 9 اشتباه رایج که باعث جدایی و از بین رفتن زندگی مشترک می شود را برای شما جمع آوری کرده ایم :

باید این را یاد بگیرید که در زندگی همیشه حق با شما نیست و مواردی در زندگی پیش می آید که تلاش برای اینکه نشان دهید حق با شماست کاملا احمقانه است !اما این موضوع واقعیت دارد که بعضی از انسان ها همیشه تلاش می کنند که نشان دهند حق با آن ها است.در بعضی موارد در زندگی مشترک طرفین به حدی  برای اینکه نشان دهند حق با آن ها است تلاش می کنند که برای خوشبختی خود و زندگی مشترک  تلاش نمی کنند.وقتی که شما وارد یک زندگی مشترک می شوید باید به تداوم و خوشبختی خود و همسر تان فکر کنید .و دنبال این نباشید که فکر کنید حق با چه کسی است ؟

در زندگی مشترک باید طرفین وقت و حریم هایی برای خود داشته باشند و در هفته یک بار با دوستان خود و به تنهایی به بیرون بروند.در این صورت رابطه آن ها جذاب تر خواهد بودو از کنار هم بودن لذت خواهند برد.

شاید خصوصیات اخلاقی که در اوایل رابطه باعث جذاب بودن همسرتان می شده است با مرور زمان دیگر برای شما جذاب نباشد و شما سعی در تغییر این خصوصیات داشته باشید.اما این را به خاطر داشته باشید هر چقدر سعی در تغییر وی داشته باشید او از شما دور می شود و رابطه شما به جدایی منجر می شود سعی کنید همسر خود را با تمام عیوب خود دوست داشته باشید زیرا خود شما وی را انتخاب کرده اید و از خصوصیات اخلاقی وی آگاه بوده اید.و این را نیز فراموش نکنید اگر کسی نخواهد خود را تغییر دهد هیچ نیرویی در زمین نمی تواند او را به این کار وادار کند.

اگر شما جزو آن کسانی هستید که تمام زندگی خود را براساس بره های پارتنر خود چیده اید و او در مرکزیت زندگی شما قرار دارد ،پس باید به شما بگوییم رابطه شما به زودی به پایان می رسد.در زندگی مشترک باید همسر خود را دوست داشته باشید و به او احترام بگذارید اما این موضوع را فراموش نکنید که او را با دوست داشتن خود خسته نکنید .

همان طور که در اوایل مطلب اشاره کردیم یکی از عوامل جدایی زوج ها در سال های اخیر استفاده بیش از حد از دنیای مجازی است .اگر شما تمام وقت خود را در صفحات مجازی می گذرانید و با پارتنر خود صحبت نمی کنید و وقت کافی برای او نمی گذارید پس رابطه شما به زودی به پایان می رسد.

پارتنر و همسر شما قرار نیست تمام آرزوهای شما از کودکی تا به حال را برآورده کند .اما این موضوع را فراموش نکنید که پارتنر شما نیز دارای آرزوهایی است که تا به حال بر آورده نشده است و اگر او نیز از شما توقع بر آورده کردن آرزوهای خود را داشته باشد ،زندگی شما به چه میدان جنگی تبدیل می شود ؟توقعات خود را پایین بیاورید و همسر خود را درک کنید.تا زندگی زیبا و شاد تری داشته باشید.

هیچ وقت اشتباهات انجام شده در گذشته توسط همسر خود را علیه او استفاده نکنید و با اولین بحث موضوع گذشته را پیش نکشید.اجازه ندهید گذشته آینده شما را خراب کند.

هیچ وقت به همسر خود و خانواده او بی احترامی نکنید.همسر شما خانواده شما است.بی احترامی به او ،بی احترامی به خود شما است اجازه ندهید این مسائل باعث از بین رفتن زندگی مشترک شما شود.

همیشه سعی کنید با همسر خود صحبت کنید و دلخوری های خود را با او در میان بگذارید و فراموش نکنید که همین مسائل کوچک باعث به وجود آمدن مسائل بزرگ می شود.

 

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سال ها سریال های فانتزی (در اصل کل تلویزیون) پیشرفت زیادی کرده اند

خب خبر خوبی برای طرفداران سریال به شدت تاریک و پادآرمانشهری The Handmaid’s Tale دارم ،

هنر (به ویژه موسیقی) همواره ابزاری برای بیان اعتراضات، احساسات و افکار انسان ها بوده

آتش بسی، بس دوست داشتنی درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. صدبار هم

تولید فصل سوم از ماه مارس 219 / اسفند 97 آغاز می شود فصل دوم

مجله وارونه رسانه ای است گسترده که با هدف قرار دادن جنبه های مختلف زندگی انسان و دستاوردهای بشری به ارائه ی مطالب روز در تمامی حوزه های هنر، تکنولوژی و سبک زندگی می پردازد.

خود را وارد کنید

تشکر از عضویت شما

تمامی حقوق متعلق به مجله وارونه می باشد. کپی برداری با ذکر منبع و نویسنده بلامانع است. 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *