درمان فوری کراتینین بالا

خواص دارویی و گیاهی

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– کراتینین یکی از مواد معدنی است که  از طریق کلیه های شما از بدن خارج می شوند. پزشکان سطح کراتینین را در خون برای بررسی عملکرد کلیه اندازه گیری می کنند چرا که درمان کراتینین بالا بسیار ضروری است.

در هر کلیه، میلیون ها واحد کوچک فیلتر خون به نفرون وجود دارد که به طور مداوم خون را از طریق یک خوشه بسیار کوچک از رگ های خونی شناخته شده به عنوان گلومرولی، هدایت می کند. این سازه ها به عنوان فیلتر مواد زائد، آب اضافی و سایر ناخالصی ها را از خون می گیرند. سموم در مثانه ذخیره می شود و سپس در طی ادرار دفع می شود.

سطح کراتینین بالا ممکن است نشان دهنده این باشد که کلیه شما آسیب دیده و به درستی کار نمی کند. کراتینین آزمایش خون معمولا با چند آزمایش دیگر انجام می شود، از جمله آزمایش خون نیتروژن اوره خون (BUN) و پانل متابولیک پایه (BMP) یا پانل متابولیسم جامع (CMP) .

این آزمایش ها در طول آزمایشات فیزیکی معمول انجام می شود تا به تشخیص بیماری های خاص و بررسی مشکلات مربوط به عملکرد کلیه شما کمک کند. درمان کراتینین بالا می تواند به اشکال مختلفی باشد:

یک درمان مهم غیر دیالیزی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. این درمان نیز ممکن است سطح  بالای کراتینین، علائم و عوارض  و پیشرفت بیماری را کاهش داده  و کلیه ها را حفظ  کند.

دیالیز همانند کلیه مصنوعی برای حذف میزان  آب بالا ، الکترولیت ها و مواد سمی مانند کراتینین، اسید اوریک و اوره از بدن عمل می کند. اما، دیالیز جایگزین کلیه ها نبوده ودر اندازه گیری سایز کوچک سموم، کاربرد بالایی  ندارد. این درمان برای بیماری کلیه نیست و خروجی ادرار شما کمتر از دیالیز شما می شود.

پیوند کلیه می تواند عملکردهای جدید کلیه بیماران را فعال کند، اما همیشه احتمال آن وجود دارد که کلیه پیوندی بدن خود را از بین ببرند.

بسیاری از گیاهان و درمان های طبیعی وجود دارد که می توانند به پاک کردن کلیه ها و بهبود عملکردهای فیلتراسیون کلیوی کمک کنند تا کراتینین و دیگر مواد زائد را از بدن بشویند. معروف ترین و موثرترین آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی است که به تدریج به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

ترکیبی از داروهای چینی و تجهیزات پیشرفته است که هدف آن اصلاح آسیب های کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است. این روش ، یک عمل جراحی نیست و می تواند به طور طبیعی باعث کاهش کراتینین بالا شود.

چندین نوع از تغییرات غذایی در افراد ممکن است باعث درمان کراتینین بالا و کاهش سطح کراتینین شود، از جمله:

– کاهش مصرف پروتئین

– انتخاب منابع گیاهی پروتئینی مانند آجیل و توفو که ممکن است سطوح کراتینین را کاهش دهد و در درمان کراتینین بالا موثر است.

– مصرف پروتئین بیش از حد می تواند موجب افزایش ناگهانی کراتینین، حتی در افراد سالم باشد. در افرادی که قبلا دچار سطح  بالای کراتینین بوده اند، می تواند سطح بیشتری را افزایش دهد.

– مصرف گوشت قرمز پخته شده به میزان بالا، توصیه نمی شود. گوشت قرمز به طور طبیعی حاوی کراتین است. پخت و پز این گوشت باعث می شود کراتین به کراتینین تجزیه شود، بنابراین وقتی گوشت قرمز مصرف می کنید، سطح کراتینین خود را افزایش می دهید و درمان کراتینین بالا موثر است.

مزایا و مضرات هایفوتراپی پروستات چیست؟

علت تکرر ادرار بدون درد و سوزش

درمان درد سنگ کلیه در طب سنتی

آیا میکروپنیس درمان دارد؟

افرادی که به طور منظم مقدار زیادی پروتئین مصرف می کنند، سطح کراتینین خود را در بدن افزایش می دهد. فرد می تواند با کاهش میزان گوشت قرمز و افزایش محصولات لبنی یا با تغییر پروتئین های گیاهی مانند لوبیا این موضوع را حل کند.

اکثر مردم می دانند که مصرف فیبر در غذا کمک می کند تا سیستم گوارش را متعادل نگه دارید، فیبر ممکن است برای افرادی که  دارای سطح بالای  کراتینین  هستند، سودمند باشد. بررسی ها نشان داده است که مصرف فیبر در رژیم غذایی افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه به کاهش سطح کراتینین کمک می کند.

محققان خواستار مطالعات طولانی مدت در مورد این موضوع شده اند تا به شکل موثر تری از فیبر استفاده شود.بسیاری از مواد غذایی گیاهی، از جمله میوه ها، سبزیجات، دانه ها و دانه های کامل حاوی فیبر هستند.

هر چند مصرف بیش از حد مایعات می تواند برای بیماری کلیوی آسیب رسان باشد، اما از طرفی نیز کم آبی و کمبود مایعات می تواند سطح کراتینین را در بدن افزایش دهد.

بهتر است فرد به طور مستقیم با متخصص مراقبت های بهداشتی خود در ارتباط باشد تا مقدار و میزان مصرف مایعات را تعیین کند. اگر آب نوشیدنی لذت بخش نیست، سعی کنید یک تکه لیمو یا خیار را به آب اضافه کنید تا به آن طعم بهتری ببخشید.

بسیاری از مردم می دانند که از طریق نوشیدن چای های گیاهی و چای سبز می توانند به درمان انواع بیماری ها کمک کنند. چای سبز برای کاهش سطح کراتینین بسیار موثر است. بر طبق مطالعه ای آزمایشگاهی مشخص شد که کیتوزان به میزان قابل توجهی کراتینین را در موشهایی که نارسایی کلیه دارند کاهش می دهد.

مکمل های چیتوسان ممکن است انتخاب خوبی برای افرادی باشند که قصد دارند سطح کراتینین خود را به طور طبیعی کاهش دهند، اما بهتر است در مورد مصرف هر مکمل ، با پزشک خود مشورت کنید.  اجتناب از مکمل های مبتنی بر کراتین ، توصیه می شود.

می توان گفت برخی مکمل ها می توانند سطح کراتینین را کاهش دهند و برخی دیگر نیز ممکن است علائم را تشدید کند.  به عنوان مثال، بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان مکمل های حاوی کراتین را به منظور قدرت عضلات خود مصرف می کنند. عضلات از انرژی کراتین استفاده می کنند، اما اگر آن را استفاده نکنید، تبدیل به کراتینین خواهد شد. افرادی که سطوح بالای کراتینین دارند باید از مصرف  مکمل های کراتین جلوگیری کنند.

بسیاری از گیاهان و داروهای گیاهی در بازار با انواع برچسب های بهداشتی وجود دارد. مهم است که در مورد خریداری گیاهان دارویی مخصوصا در بیماری های خاص و حساس ، دقت بالایی به خرج دهید.

مریم گلی  یکی از گیاهان قابل توجهی است که برای درمان کراتینین بالا استفاده می شود. این دارو اغلب در طب سنتی چینی برای کمک به افراد مبتلا به اختلالات کلیوی استفاده می شود.

دیگر دیورتیک های طبیعی می توانند به حمایت از حذف کراتینین در بدن کمک کنند، اما در صورت استفاده  توصیه می شود که حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید. مصرف برخی از گیاهان دارویی بدون شناخت و آگاهی ممکن است سبب آسیب شود.

داروهای گیاهی و گیاهان طبیعی که ممکن است در درمان کراتینین بالا مفید باشد شامل:

به هر ترتیب، بالا بودن کراتینین خطرناک است. سطح کراتینین در خون و ادرار در صورت عدم رسیدگی به موقع، می تواند شدت یافته و اثرات بدی بر روی عملکرد و کارایی بهینه کلیه ها به جای گذارد. در صورت هر گونه اختلال در سیستم دفع و یا دیگر مشکلات ادراری، با پزشک خود مشورت کنید.

نبض ما– مترجم: ضحاکی

منبع: www.healthline.com

خطرات بالا بودن کراتینین در بارداری

دکتر سلام

عوارض عمل قلب باز چیست؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

رفع چین و چروک پیشانی با روش های طبیعی+ویدئو

درمان شگفت انگیز زانو درد

مشکلات رابطه جنسی در افراد با اختلال دو قطبی

ویدیو های سلامت

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

علل و درمان انواع جوش صورت/ویدئو

۹ ماه بارداری از ابتدا تا انتها (تشکیل و رشد جنین)+[ویدئو]

رفع سریع دندان درد به روش خانگی

کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

آزمایش ایدز یا عفونت HIV در بهترین آزمایشگاه

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

درمان کراتین بالا/ دکتر ضیایی

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.



بیماری کلیه پایان مرحله (ESRD) جدی ترین مرحله بیماری کلیوی است. این خیلی وحشتناک است که تقریبا تمام بیماران آن را تجربه نمی کنند. چگونه برای جلوگیری از CKD از مرحله نهایی بیماری کلیوی؟ درباره TCM چطور؟

به عنوان یک واقعیت، هیچ درمان برای بیماری کلیه در جهان وجود ندارد. با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی می توانند درمان های مناسب و موثر برای طول عمر خود را افزایش دهند.

دیالیز به طور کلی برای بیماران توصیه نمی شود، زیرا این مشکل کلیه را حل نمی کند و از عملکرد کلیه محافظت نمی کند. کسانی که تحت دیالیز طولانی مدت هستند کلیه عملکرد خود را به طور کامل از دست می دهند. مهمتر از همه، دیالیز همیشه باعث عوارض جانبی مانند فشار خون پایین، تهوع، عفونت، درد یا اختلالات خواب می شود.

بر اساس تحقیقات و عملکرد بالینی ما، ما یک روش درمان سیستماتیک TCM برای پایان مرحله بیماری کلیوی ایجاد کرده ایم. با این حال، بره درمان بستگی به وضعیت خود بیمار دارد.

هدف طب گیاهی سنتی چینی این است که بهبود عملکرد کلیه، که کلیدی برای درمان بیماری کلیه در مرحله پایانی است. این گیاهان بر خلاف دیالیز است که فقط علائم را کاهش می دهد. طب چینی نه تنها می تواند بافت های آسیب دیده کلیه را تعمیر، بلکه می تواند عملکرد کلیه را با عملکردهای ترویج گردش خون، مهار فیبروز کلیوی، مسدود کردن آسیب کلیه، بهبود بخشد. این درمان به طور کلی درمان سم زدایی (درمان سم زدایی) است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پزشکی، حمام درمانی پا، بخار سازی و درمان طب سوزنی معمولا از روش های سم زدایی استفاده می کنند که کلیه ها می توانند حجم کافی و اکسیژن را برای بهبود ضایعات کلیه ها به میزان کافی دریافت کنند.

اگر می خواهید این درمان های گیاهی چینی را برای بیماری کلیوی در مرحله پایانی اعمال کنید، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd/61.html

پیام مزمن کلیوی من به دنبال همسر هستم همسر من یک زن 65 ساله با نارسایی مزمن کلیه است. او به نظر می رسد در مرحله 3 در حال حاضر است. من به دنبال کمک برای دور شدن از دیالیز هستم. هر توصیه ای؟

مرحله سوم بیماری کلیوی بدان معنی است که کلیه ها به طور متوسط ​​آسیب می بینند، اما زندگی شما بیش از حد تاثیر نمی گذارد. برای بعضی از بیماران، چندین سال از مرحله 3 نارسایی کلیه تا بیماری کلیه کلیه طول می کشد، در حالی که برای بعضی از بیماران چندین ماه یا چند سال طول می کشد.

چرا چنین تفاوت بزرگی وجود دارد؟ نکته کلیدی درمان های مختلفی است که آنها دریافت می کنند. درمان موثر می تواند نه تنها به شما در کنترل علائم و عوارض کمک کند، بلکه همچنین باعث آسیب کلیه ها، ترویج عملکرد کلیه و تسریع روند پیشرفت می شود.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، نفرولوژیست ها از درمان های حذف توکسین استفاده می کنند. این درمان سیستماتیک طب چینی است که استفاده کامل از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان آنما، ترکیب مای کانگ، طب سنتی چینی طب سنتی و غیره است. این درمان می تواند مقادیر زیادی از زباله ها را از طریق جریان خون از طریق ادرار، حرکت روده و عرق را از بین ببرد، یک محیط داخلی خون پاک و محیطی مناسب برای تعمیر کلیه و سایر بره های درمانی فراهم می کند. همچنین رگهای خونی را رقیق می کند، استاز را برطرف می کند، گردش خون را افزایش می دهد، جریان خون را به کلیه های آسیب رسان می کند، به آنها عناصر لازم کافی برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه می دهد. در نهایت، شما می توانید به طور موثر از بیماری کلیه در مرحله پایانی اجتناب کنید و دور از دیالیز.

در نتیجه، هرچه زودتر شروع به درمان کنید، بهتر است که اثر درمان شما دریافت شود، و دیگر در مرحله سوم بیماری کلیوی بمانید.

اگر شما از درمان فعلی راضی نیستید، می توانید سم زدایی درمان سم زدایی سنتی چین را امتحان کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/62.html

نفروپاتی IgA با اختلالات ایمنی همراه است و استروئید ها کنترل بیماری نفروپاتی IgA را کنترل می کنند، اما عوارض جانبی زیادی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به درمان های طبیعی می پردازند. چه داروهای طبیعی برای نفروپاتی IgA استفاده می شود؟

به طور کلی، اگر شما به موقع و صحیح درمان پزشکی نپردازید، بیماری کلیوی بسیار دشوار است و منجر به نارسایی کلیه می شود. بنابراین، بیماران باید روش های موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری را بگیرند.

در شرایط عادی، هنگامی که مواد مضر به بدن انسان حمله می کنند، سیستم ایمنی آنتی بادی ها را برای مبارزه با آنتی ژن ها و مواد مضر تولید می کند و تشکیل کمپلمان های ایمنی را تولید می کند. سپس سیستم گردش خون به طور موثر این مجموعه های ایمنی را از بین می برد. با این حال، هنگامی که سیستم ایمنی بدن غیر طبیعی می شود، این مجتمع ها در بدن تجمع می یابند. وقتی که آنها در کلیه ها انباشته می شوند، به تدریج باعث التهاب و آسیب کلیه می شوند.

بنابراین، درمان موثر باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی و تعمیر کلیه های آسیب دیده باشد. در این راستا، ما توصیه می کنیم Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

در مقایسه با طب غربی، طب چینی عوارض جانبی زیادی ندارد، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. از یک طرف، این درمان می تواند به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی، محافظت از بافت های باقی مانده کلیوی از آسیب و جلوگیری از عود بیماری نفروپاتی IgA کمک کند.

از سوی دیگر، آن کمک می کند تا برای تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود ساختار فیلتراسیون کلیه. بعد از یک دوره درمان، بیماران متوجه خواهند شد که آسیب کلیه آنها به خوبی تغییر می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است، اما در حال حاضر تنها در چین موجود است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های آزمایش و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را مستقیما وارد کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/63.html

“میزان کراتینین پدر من 2.9 است، لطفا داروهای کاهش کراتینین و احتیاط را مطرح کنید.” برای اصلاح مرحله 3 CKD از ریشه، ما پیشنهاد داریم که درمان طب چینی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بیماری مزمن کلیه به معنی از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه است. در مرحله 3 CKD، سطح کراتینین بالا میرود که کمتر از 5٪ از عملکرد کلیه وجود دارد. هنگامی که کلیه عملکرد کافی نیست، کلیه ها نمی توانند به طور موثر سموم در رگ های خونی را حذف کنند. توکسین ها در خون و سلول های خون انباشته می شوند و سبب آسیب جدی به سیستم خون و سپس سایر ارگان ها می شوند و منجر به عوارض جدی نظیر آلودگی خون، اختلالات ایمنی، دیس لپیدمی، آسیب های کبدی و نارسایی کلیه می شود.

مرحله CKD مرحله 3 یک فاکتور کلیدی است که درمان به موقع و موثر می تواند کمک به سرکوب آسیب کلیه، محافظت از عملکرد کلیه و کاهش کلسترول کراتینین 2.9.

تمرکز درمان باید ابتدا سموم در بدن و سلول های کلیه را پاک کند، و سپس داروها می توانند نقش خود را بازی کنند. درمان با سم زدایی درمان طب طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است که کمک می کند تا بهبود شرایط کلیه، انتشار سموم خون از سلول های خونی و تعمیر کلیه های آسیب دیده.

این کمک می کند تا بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از طریق کاهش داروهای هورمونی، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود شرایط زندگی خود را از بیماری کلیوی خلاص شوید. درمان درمان سیستماتیک است، از جمله بسیاری از طب سنتی چینی مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، حمام دارویی، درمان طب سوزنی، و ایمونوتراپی و غیره.

بدون درمان به موقع، مرحله 3 CKD به راحتی به مرحله 4 بیماری کلیوی تبدیل می شود. در موارد شدید، می تواند بیماری کلیوی و حتی بیماری های مرگبار را در مرحله پایانی ایجاد کند. بنابراین، درمان بیماری مزمن کلیه باید به زودی و نه بعدا گرفته شود.

آیا مرحله 3 CKD و سطح کراتینین بالا دارید؟ اگر شما علاقه مند به درمان طب چینی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید یا پیام زیر را بگذارید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/64.html

نفریت مزمن شایع ترین بیماری کلیوی کلیه است و همچنین عامل اصلی اوره است. با توجه به پیشرفت آهسته و طولانی مدت، مردم اغلب بی اطلاع هستند که آنها دارای نفریت مزمن هستند. طب چینی همچنین می تواند نفریت مزمن را به جز پزشکی غربی درمان کند.

در حال حاضر، و بیماران مبتلا به نفریت مزمن منعکس شده است که وضعیت آنها دوباره عود می شود، گرچه آنها داروهای غربی را دریافت می کنند و سپس آنها می خواهند درمان طب چینی را برای کمک به مقابله با عوارض جانبی داروهای غربی و کاهش میزان وقوع آن ها، دریافت کنند.

درمان پریشانی مزمن در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، درمان طب چینی است. داروهای چینی در دراز مدت دارای بهترین اثر درمانی هستند اما تأثیرات آهسته ای دارند. ما طب سنتی چینی، درمان ویژه و بازرسی ویژه داریم. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما دریافتند که علت اصلی بیماری کلیوی آلودگی خون است، بنابراین درمان ما بر حذف سموم و پسماندهای انباشته شده و تصفیه خون متمرکز است. به همین دلیل است که بیماران مبتلا به نفریت مزمن، انتخاب دارو طب چینی را برای تصحیح پروتئینوری یا هر گونه علائمی در نفریت ترجیح می دهند.

چرا بیمارستان پکن Tongshantang اثر زیبایی دارد؟ مهمترین دلیل این است که بیمارستان کشف علت اصلی التهاب مزمن کلیه، یعنی انباشت مواد اضافی در بدن است که موجب التهاب مزمن کلیه می شود.

درمان طب سنتی چینی ما به عنوان داروهای تجویزی ساده نیست، بلکه درمان سیستماتیک با توجه به وضعیت بیمار است. این درمان ها با اکتشاف و اصلاح مداوم، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، و ایمونوتراپی و غیره ساخته شده است.

آیا نفریت مزمن مکرر را تجربه کرده اید و به دنبال درمان جایگزین هستید؟ اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طب چینی بدست آورید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید یا پیام زیر را در آن بنویسید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/65.html

پروتئین در ادرار یک علامت رایج در نفروپاتی IgA است. حتی اگر پروتئینوری به درد بیمار منجر نشود، هنوز نشان می دهد که در عملکرد کلیوی بیمار شدید است. کنترل نشت پروتئین ضروری و ضروری است. چگونه نشت پروتئین در ادرار را متوقف کنیم؟

نفروپاتی IgA یک بیماری است که در نتیجه آن ایمنوگلوبولین A در خون به دلیل اختلال ایمنی انباشته می شود. در مورد عادی، ایمونوگلوبولین A یک پروتئین است که به عفونت مقاوم است. مجتمع های ایمنی در خون به عنوان یک سلول ایمونوگلوبولین A تولید می شود. در نتیجه، سلول ها و بافت های کلیه به تدریج توسط تخریب مجتمع های ایمنی در جریان خون آسیب می رسند.

دفع کمپلکسهای ایمنی، ساختار سازمانی مانع و مانع مکانیسم گلومرول را از بین می برد و سبب آسیب رساندن به غشاهای گلومرول می شود. مقدار زیادی پروتئین در ادرار نفوذ کرده و پروتئینوری را ایجاد می کند. پروتئین در ادرار به میزان زیادی نشان می دهد که در کلیه های شما چیزی اشتباه است.

بنابراین، درمان باید بر روی تعمیر سلول ها و بافت های بیمار درون کلیه ها تمرکز کند. درمان های موثر برای متوقف کردن پروتئین در ادرار چیست؟ در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، متخصص معمولا بیمار میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک بره خارجی است، بنابراین بدون هیچ ناراحتی راحت است. مواد فعال داروی چینی می توانند به داخل کلیه نفوذ کنند تا سموم و مایع اضافی را از بین ببرند، رگ های خونی را از بین ببرند، رقیق شدن، بهبود گردش خون، مکمل های غذایی، اکسیژن و خون به اندازه کافی مصرف شود.

سلول های بنیادی کلیه و بافت ها می توانند به طور طبیعی گام به گام ترمیم شوند. هنگامی که غشاهای کلیوی بهتر و بهتر عمل می کنند، پروتئین نشت را از بین می برد و پروتئینوری طبیعی به طور طبیعی از بین می رود.

آیا درمان برای توقف نشت پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA پیدا می کنید؟ اگر چنین است، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی انتخاب شما است. شما می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/66.html

کراتینین 5.3 برای افراد مبتلا به دیابت بسیار بالاتر از حد نرمال است و بیماران باید از طریق درمان به موقع قند خون خود را کاهش دهند. آیا بیمار دیالیز نیاز دارد یا نه؟ آیا دیابتی ها با کراتینین 5.3 بدون دیالیز وجود دارد؟

به طور کلی اکثر پزشکان به بیماران دیالیز توصیه می کنند زیرا سطح کراتینین 5 میلی گرم / دسیلیس می رسد. با این حال، سطح کراتینین بالا تنها معیار برای دیالیز نیست. بیماران دیابتی که دیالیز یا دیالیز مصرف می کنند، با شرایط خاص بیماری و گزینه های درمان خود تصمیم می گیرند. اگر بیمار به طور موثر درمان شود، می توان از دیالیز جلوگیری کرد.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، چین، توصیه می کنیم از درمان های تخریب توکسین (داروهای ضد التهابی) برای کاهش میزان کراتینین بالا 5.3 و کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم.

درمان های حذف توکسین یک درمان پزشکی منحصر به فرد در چین است که می تواند سموم را از سلول های کلیه و خون منتقل کند تا یک محیط خالص برای بازگرداندن عملکرد کلیه فراهم شود. علاوه بر این، طب سنتی چینی نیز می تواند عروق خونی را افزایش دهد، خونریزی را از بین می برد، جریان خون مجروحین را افزایش می دهد. این می تواند باعث کاهش ایسکمی و هیپوکسی کلیوی شود.

آنها همچنین تغذیه، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و ترویج گردش خون را فراهم می کنند. در این حالت، درمان با سم زدایی می تواند توانایی خودسوزی بافت های آسیب دیده کلیه را تحریک کند، کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد و به تدریج عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین بالا 5.3 به طور طبیعی کاهش می یابد.

دیابتی علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش میزان کراتینین بالا نیز وجود دارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان طب چینی بدست آورید، لطفا یک پیام زیر بنویسید یا های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/67.html

هنگامی که بیماران در مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه قرار می گیرند، خون آنها ممکن است کثیف و مایع اضافی در بدن ایجاد شود تا باعث ایجاد ادم شود. مردم می پرسند: چطور خون خود را پاک می کنید و بدون سیالیز مایع می گیرید؟ درباره TCM چطور؟ آیا مشکلی مشابه وجود دارد؟ در مورد خواندن یا روی دکتر آنلاین به راهنمایی رایگان بروید.

اول، اگر ادم شدید دارید، دیالیز برای کمک به کلیه های مجروح مضر مایع و زباله ضروری است و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. سطح هورمون کراتینین و سطوح بالای خامه می تواند کاهش یابد. خون شما می تواند به این طریق خالص شود. دیالیز در بعضی موارد، مانند هیپرلیپیدمی، اسیدوز و ادم وجود دارد.

با این حال، دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی مانند فشار خون، عفونت، گرفتگی عضلات و غیره ایجاد کند. بنابراین، بیماران آن را رد می کنند. حتی بدتر از آن، دیالیز نمیتواند بافت کلیه آسیب دیده بهبود یابد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. این به این معنی است که وضعیت شما اغلب تکرار خواهد شد.

دیالیز تنها درمان موقت بیماران کلیوی است. این اساسی ترین راه حل نیست. پس از سالها تجربه بالینی، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی یک سیستم درمان طب چینی به Toxins-Removing Treatment، که شامل مجموعه ای از درمان های طب چینی مانند moxibustion درمانی، حمام دارویی، حمام پا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و غیره هدف از درمان ما این است که بهبود عملکرد کلیه ما، در نتیجه خالص خون از منبع آن و از بین بردن مایع احتباس.

با گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، و فراهم آوردن مواد مغذی، طب سنتی چینی کمک می کند تا تحریک توانایی شفا از بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، مایع اضافی و زباله ها می تواند به طور کامل از بدن شما حذف شود و خون شما می تواند تمیز شود.

اگر شما می خواهید برای دریافت یک درمان موثر تر برای تمیز کردن خون و مایع را خاموش، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5999.html

“من با نارسایی کلیوی تشخیص داده شده و دارای GFR 42 است. آیا می توانید از درمان برای افزایش GFR و پایین کراتینین 4.3 برای جلوگیری از زوال کمک بگیرید؟” تعداد بیشتری از بیماران دریافتند که پیدا کردن یک درمان موثر نیمه انجام می شود.

هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد هدف این است که جلوگیری از وخامت عملکرد کلیه. اگر نادیده گرفته شود، کلیه ها به شکلی کامل پیشرفت می کنند، اما اگر بیماری های زمینه ای در معرض خطرات قرار گرفته و به شدت درمان شوند، عملکرد کلیه می تواند حفظ شود، هرچند که همیشه بهبود نمی یابد.

نگران نباشید، راه حل خوبی برای نارسایی کلیه در طب غربی نیست، اما راه های دیگری برای طب چینی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد که عملکرد کلیوی آنها را بدون دیالیز بهبود می بخشد.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، بسیاری از درمان های چینی اختراع جایگزین دیالیز برای بالا بردن GFR و پایین کراتینین 4.3 برای جلوگیری از وخامت. روش درمان ما با هدف بهبود ضایعات کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، کراتینین 4.3 به طور چشمگیری کاهش می یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک کاربرد موضعی مبتنی بر طب سنتی چینی است. داروهای سنتی چینی به دو جیب تقسیم می شوند. بیماران فقط باید در رختخواب و دو کیسه های پزشکی در منطقه کلیه بیمار قرار گیرند. این مانند ماساژ است که بیمار احساس راحتی می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند رگ های خونی را افزایش دهد، عملکرد کلیه را تشدید می کند، از التهاب و انعقاد خون جلوگیری می کند، ماتریکس خارج سلولی تخریب شده، تغذیه و اکسیژن را به کلیه های مبتلا به نارسایی می رساند. در این رابطه، عملکرد کلیه به تدریج افزایش می یابد، شما می توانید یک زندگی نسبتا طبیعی زندگی کنید. بسیار مهم است که اقدامات موثر و ابتدایی برای جلوگیری از خراب شدن عملکرد کلیه انجام شود.

داروهای چینی می توانند به شما در کاهش سطح کراتینین بالا بدون نیاز به دیالیز کمک کنند. اگر سؤالی دارید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/6.html

FSGS بیماری کلیوی است که در آن کلیه ها ملتهب می شوند. در کنار کاهش عملکرد کلیه، سطح کراتینین افزایش می یابد. کراتینین 7.3 در FSGS مربوط به آسیب جدی کلیه است. چگونه گیاهان چینی کراتینین 7.3 را در FSGS درست می کنند؟

کراتینین یک محصول جانبی متابولیسم عضلانی است که معمولا توسط کلیه ها دفع می شود. سطح کراتینین طبیعی بین .6-1.3mg / dl است. گلومرولی نقش فیلتر در کلیه ها بازی می کند. آنها می توانند ضایعات مولکولی کوچک، از جمله کراتینین، در جریان خون را فیلتر کنند. با این حال، تعداد زیادی از مواد مفید در بدن مانند پروتئین حفظ می شود.

در FSGS، ظرفیت فیلتراسیون کلیه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. کراتینین را نمی توان از طریق کلیه ها دفع کرد، در نتیجه غلظت کراتینین بالا است.

درمان موثر باید انجام شود که می تواند سطوح بالای کراتینین را کاهش دهد و آسیب کلیه را از علت ریشه جلوگیری کند. به منظور دستیابی به اهداف، درمان کلینیکی (درمان سم زدایی) و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کل فرآیند درمان اعمال خواهد شد.

بدون یک محیط خالص خون، مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، از این ضایعات در خون آسیب دیده و در نهایت تبدیل به زباله می شوند. بنابراین بسیار ضروری است که خون را پاک کنید و سپس گیاهان چینی در Osmotherapy می توانند اثراتی را برای فعال کردن توانایی خودسوزی کلیه، تعمیر و بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه و سلول ها بازی کنند. هنگامی که آسیب کلیه به خوبی تغییر می کند، عملکرد کلیه به ترتیب بهبود می یابد. اگر چنین است، کراتینین 7.3 در FSGS به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

اگر شما نمی خواهید به بیماری کلیه در مرحله پایانی رنج می برید، لطفا این شرایط را در اسرع وقت مطرح کنید. برای اطلاعات در مورد گیاهان چینی، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com بزنید یا پیامی بگذارید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5988.html

#pages {font-size:14px min-height:28px margin-bottom:1px text-align:centercolor:#fff }
#pages a{background: #999border:1px #777 solidborder-radius:4pxmargin:1pxpadding:1pxdisplay: inline-blockcolor:#fff }
#pages a:hover{ background:#555border:1px #555 solidborder-radius:4pxmmargin:1pxpadding:1pxcolor:#fff }
#pages .pagination_current{ background:#eeecolor: #333padding:1pxborder-radius:3px}
#pages .pagination_current:hover{ background: #222color:#fffpadding:1pxborder-radius:3px}
.next,.prev { background:#7ac142 width:6px height:28px margin: padding: line-height:25px border-radius: 5px 5px }
.next { float:left border-radius:5px 5px }
.current { background:#eee color:#555 }

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 264 صفحه بعد


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 264 صفحه بعد

تبادل
لینک هوشمند

برای تبادل
لینک  ابتدا ما
را با عنوان

kidney disease awareness
battle cure و
آدرس
kidneyabc.LXB.ir
لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.



خبره وب سایت:


آمار
وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 294
بازدید هفته : 1535
بازدید ماه : 4161
بازدید کل : 1231473
تعداد مطالب : 2635
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



بلیط چارتر


خرید ساعت هوشمند
          
طراحی سایت

 

 
همه مطالب در این شاخه &gt&gt&gt

 

برگه‌ها : صفحه 1 صفحه 2

کراتینین ماده دفعی است که در نتیجه عملکرد ماهیچه ها در بدن آزاد می شود و کلیه با عمل تصفیه، کراتینین و اوره را از بدن دفع می کند. در بیماری های کلیه در نتیجه کاهش عملکرد کلیه، کراتینین در بدن انباشته شده و بدن را مسموم می کند بنابراین با اندازه گیری سطح کراتینین خون می توان عملکرد کلیه را سنجید.

BUN (نیتروژن اوره خون) شاخص مهم دیگری برای اندازه گیری عملکرد کلیه است. در نتیجه سوخت و ساز پروتئین، ذرات دفعی در ادرار آزاد می شوند. بنابراین سطح BUN موثر از رژیم غذایی روزانه و به خصوص جذب پروتئین است.

اندازه گیری سطح BUN و کراتینین دو شاخص مهم هستند که اگر هر دو بالاتر از حد نرمال باشند، نشان دهنده این است که کلیه صدمه دیده است. مقدار نرمال کراتینین در زنان حدود .5 تا mg/dl 1.1 و در مردان .6 تا 1.2 mg/dl است.

میزان طبیعی BUN حدود 2.86 تا 7.14 mmol/l است. معمولا سطح کراتینین در بزرگسالان نسبت به افراد سالخورده بالاتر است.

از زمانی که افزایش سطح کراتینین و BUN تشخیص داده می شود اقدامات درمانی برای بهبود صدمه وارد شده به بافت کلیوی و بهبود عملکرد آن انجام می گیرد.

نوعی درمان هورمونی موثر در کاهش کراتینین و BUN وجود دارد اما با قطع درمان، مجددا این شاخص ها بالا می روند و از طرفی اثرات جانبی زیادی در نتیجه دریافت طولانی مدت هورمون مشاهده می شود.

نوع دیگر درمان، درمان گیاهی است و در مقایسه با درمان هورمونی اثر بادوام تری دارد و اثرات جانبی و ضرر کمتری دارد اما روند درمان، نسبتا آهسته است. درمان گیاهی عملکردی در جهت گشاد کردن رگ های خونی، اثر ضد انعقاد و ضد التهابی و کاهش ذرات خارج سلولی ایفا می کند تا بتواند کمبود اکسیژن و کم خونی در بافت های کلیه را تسکین دهد.

درمان گیاهی می تواند علایم و اثرات اولیه و جانبی بیماری های کلیه را کاهش دهد. زمانی که عملکرد کلیه بهتر شود سطح کراتینین و BUN کاهش می یابد. همچنین درمان های گیاهی سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشند و بیمار را برای مبارزه با بیماری قوی تر می کنند.

زمانی که سطح کراتینین و BUN به طور مداوم بالا باشد سبب اختلال در عملکرد کلیه می شود. در این قسمت به چند راه طبیعی برای کاهش کراتینین خون اشاره می شود.

کراتین به دو علت داخلی و خارجی در خون به وجود می آید علت داخلی این است که کراتینین ماده دفعی فعالیت ماهیچه ای است که در بدن به وجود می آید و علت خارجی این که بسته به میزان پروتئینی که با خوردن غذا جذب بدن می شود، کراتینین افزایش می یابد.

بنابراین گیاه خواری می تواند به کاهش کراتینین کمک کند. خوردن گوشت قرمز گاو، گوسفند،حبوبات، نمک و هر خوراکی که پروتئین بالایی دارد، برای افراد کراتینین بالا، مضر است. در ضمن گیاه خواری به کاهش خطر ابتلا به دیابت و پر فشاری خون کمک می کند. می دانید که دیابت و پرفشاری خون هر دو در وخیم تر کردن بیماری های کلیه موثرند.

در ضمن این بیماران سعی کنند تا حد امکان مصرف داروهای مسکن را کاهش دهند.

اگر بیمار تنها سطح کراتینین خون او بالا باشد ولی فشار خون و التهاب و ورم کلیه نداشته باشد، بایستی مصرف نمک را در رژیم غذایی خود کم کنند. اما اگر هم بیماری ورم و هم فشار خون دارد به طور سختگیرانه ای مصرف نمک را یا حذف و یا بسیار محدود کند.

افرادی که کراتینین بالا دارند باید از غذاهایی که غنی از ویتامین A، B2 و C باشد مصرف کنند.

موز منبع خوب پتاسیم است. زمانی که کلیه صدمه می بیند، پتاسیم اضافی به طور کامل از بدن خارج نمی شود و فرد در معرض افزایش خطر پتاسیم در خون قرار می گیرند. علایم افزایش بیش از حد سطح پتاسیم در بدن شامل حالت تهوع و نبض ضعیف و در موارد شدیدتر سبب مشکلات قلبی می شود. پس بیمارانی که کراتینین بالا دارند موز کمتری میل کنند.

خوردن روزانه یک تا دو فنجان چای گزنه به کاهش سطح کراتینین و بهتر کردن عملکرد کلیه موثر است.

به کمک دستکش چند ساقه گیاه گزنه که حاوی تعدادی برگ است را جدا کنید. آن ها را بشویید. هر چند ساقه را با کش یا نخ به یکدیگر متصل کنید و از طناب یا بند لباس آویزان کنید تا خشک شود سپس برگ های خشک شده را آسیاب کرده و در شیشه ای نگهداری کنید.

چند برگ تازه گزنه و یا یک تا دو قاشق برگ خشک و آسیاب شده را در دو لیوان آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت 5 تا 15 بجوشد. سپس نوش جان کنید.


صفحه بعد &gt&gt

 

 

 


لطفادرمورد کاهش کراتین مطالبی بذاریدنه اینکه ازنظرعلمی توضیح بدهید

باسلام .یک ماه قبل از آزمایش هروز چای گزنه خوردم ولی روی آزمایش کراتین هیچ اثری نکرد

با سلام خدمت آقا جواد
کلا درمان شیمیایی و گیاهی کاهش کراتین و اوره، زمانبر و دیر بازده است اگر هر دو روش شیمیایی تحت نظر پزشک و روش گیاهی همراه با رعایت صحیح رژیم غذایی با یکدیگر را دنبال کنید زودتر نتیجه می گیرید. در ضمن بایستی چند روش گیاهی را با یکدیگر ادامه دهید و خوردن تنها چای گزنه کافی نیست.

باتشکر ازسمیه خانم. بابت راهنماییتان

دوست عزیز ماده ی دفعی در ادرار کراتینین(creatinine) است نه کراتین (keratine)چون کراتین نوعی پروتین است و وجود این ماده در ادرار اصلا طبیعی نیست همانطور که وجود انواع دیگری از پروتین ها در ادرار حاکی از وجود مشکل است
با تشکر

ماده ی دفعی در ادرار کراتینین(creatinine) است نه کراتین (keratine)چون کراتین نوعی پروتین است و وجود این ماده در ادرار اصلا طبیعی نیست همانطور که وجود انواع دیگری از پروتین ها در ادرار حاکی از وجود مشکل است


با سلام
از تذکر به جای شما متشکریم

با عرض سلام وخسته نباشیدنتیجه ازمایش کراتینین من 1.38است ایا خطر دارد یانه چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

با عرض سلام وخسته نباشیدنتیجه ازمایش کراتینین من 1.38است ایا خطر دارد یانه چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

با سلام
لطفا در رابطه با ورزشهای که برای کراتین کلیه ها مفید است مرا یاری فرمایید. درضمن هم انسولین و هم قرص فشار استفاده میکنم و عمل قلب باز انجام داده ام.
اجرکم عندا

با سلام
لطفا در رابطه با ورزشهای که برای کراتین کلیه ها مفید است مرا یاری فرمایید. درضمن هم انسولین و هم قرص فشار استفاده میکنم و عمل قلب باز انجام داده ام.
اجرکم عندا

سلام من رفتم آزمایش دادم کراتین ادرارم 1.98بود اما عوارضی ندارم ممکنه ازمایشم اشتباه شده باشه

سلام خسته نباشید آزمایش شوهرم کراتین 1.7رانشان داده لطفاراهنماییم کنید خطردارد پیش کدام پزشک بایدبرویم.چکارکنم.باتشکر

سلام خسته نباشید. ممنون از مطالب مفیدتون. برادرم کراتین خونش 5.7 و همه راه های سنتی رو امتحان کردیم و بی فایده بوده از جمله پرهیز مطلق٬ عسل و سیاه دانه٬ دمنوش بابونه و کاکل ذرت و٬ لطفا ی راهکار بدید ک بتونیم کراتینشو پایین بیاریم٬ دیگه راهی ب ذهنمون نمیرسه٬ همه راهکارهای اینترناو انجام دادیم٬ ممنون

ش برای آزمایش چکاپ مراجعه کزدمدر جواب آزمایش المان bun من عدد 7.8 را نشان میدهد در حالی که مینیمم این شاخص عدد ۸.۲ میباشدآیا مشکل من خیلی جدی استدقیقا مشکلم چیست؟

آیاباکراتین5کلیه قابل برگشت است یابایدپیوندبشم

باسلام کراتین خونم4/5واوره79الان سه ماهه دیالیزمیشم دکترقرص سیناست تجویزکردن وگفتن بایدپیوندبشم آیاامکان داره کلیهام طبیعی کارکنه وازشردیالیزوپیوندراحت بشم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام کراتینین خون من 1.5 است ولی اوره ام 23 است پروتیین هم دفع نمیکنم خواهرم چون از سال پیش دیالیزی شده من همیشه می ترسم ایا باید کاری بکنم لطفا به جای توصیح راهکارهای کارا ارایه فرمایید

کراتینین خون من 1.5 ولی اوره ام نرمال است فشار خونم کمی بالاست که لوزارتان می خورم لطفا راهنمایی کنید چگونه کراتینینم را کم کنم

با سلام و خسته نباشید ,,میخواستم بپرسم اگر بیمار اوره کاهش وزن داشته باشد مفید است یا مضر ,,
وایا درمان قطعی دارد وشخص بیمار را چه خطراتی تهدید میکند

اینجانب محمد علی آئینه در سال 1381 پیوند کلیه شدم و الان کراتئین خونم حدودا 2می باشد و اوره هم 6 می باشد لطفا راهنمائی کنید912616243همراه

با سلام و خسته نباشید
اینجانب حدودا 15سال هست که پیوند کلیه شدم و کراتئین خونم شده 2.5 و اسید اوریکم 8 لطفا راهنمائی کنید چکار کنم 912616243

سلام و خسته نباشید من یک دختر سه ساله دارم که آزمایش ادرار داده و سطح کراتنین و اوره بالا داره که حد نرمال بین 95تا741 باید باشه ولی برای دختر من 854.8 هست خیلی نگرانم ممکن هست راهنمایی کنید

سلام خسته نباشید مادر بزرگم کراتین خونش 2.9اوره اش هم بالاست توصیه شما چیه میشه راهنماییم کنید

عالی بود

سلام
برای کاهش کراتین ریشه ریواز معجزه میکنه
البته ریشه تلخش
هفته ای دوبار یک استکان کوچک
حتی افراد دیالوگی هم جواب داده

سلام من مدت 2 سال است که حس شما چپ وراست بدم متفاوت شده سمت راست بدنم همواره ناراحته الان یک ساله بدم درسمت راست ورم کرده این تورم آیا میتواند ناشی از مشکل کلیه باشد درضمن مقدار کمی آنزیم های کبدم بالاست خواهش میکنم راهنمایی کنید .ممنون

با سلام
اطلاعاتی که دادید ناقص است باید چکاب کامل شوید که علت بی حسی سمت راستتان مشخص شود و علت این مشکل به طور جدی بررسی شود.
ورم کلیه از عوارض مشکلات کلیه می باشد ولی تنها علت ورم، نمی باشد.

سلام آزمایش بنده کراتنین خون ١/٢ نشان میدهد با توجه به اینکه در بازه زمانی مشخصی در هفته ۵-۶ساعت ورزش میکردم آیا میبایست به متخصص مراجعه کنم و نگران کننده است؟

با سلام و احترام
پسرم 2 ماهش بود عمل قلب باز شد ( DTGA ) و الان 2.5 سال از اون تاریخ میگذره و بطور عمومی حالش خوبه ولی اخیراً در جواب آزمایش ادرارش میزان کراتینین 77 نشان میدهد که دوباره تکرار کردیم و منتظر جواب هستیم .
اگر خدای نکرده این عدد درست بوده باشد تکلیف چیست

با سلام
عدد 77 برای کراتینین عدد بسیار بالا و عجیبی است در موارد پزشکان کراتینین بالای 4 و 4.5 را برای دیالیز می فرستند

باسلام مادری دارم با سن8 سال است با کراتنین 4.6 و اوره 96 چه راهی برای پائین آوردن این دو مورد پیشنهاد میفرمائید؟آیا راهی هست که به دیالیز کشیده نشود ؟
متشکرم

سلام. ببخشید الان ۲ سال هست که مشکل کلیه پیدا کردم .و الان زیرنظر دکتر نفرولوژی هستم کراتین ۱.۲ و بیون ۱۳وهمه ازمایشات دیگه سالم هستند و هیچ مشکلی ندارم حتی قند و فشار خون ندارم تنها مشکل من کوچک شدن کلیه است و از اینده نگرانم علت تشخیص کوچک شدن کلیه سنگ هست وابعاد کلیه راست ۹۰ و چپ ۸۰ هست و داروهایی که مصرف میکنم پودر پتاسیم سیترات و منیزیم و قرص کلروتیازید هست .چکار کنم که بازم کلیه هام کوچک نشود.ممنون از شما ۳۲ سال سن دارم.

با سلام
من تازه آزمایش دادم ، ولی متأسفانه creatinine خونم رو 1.2 , و Uric Acid 7. و و cholesterol 259 می باشد . لطفا با توضیحات خوبتون راهنمایی کنید.

سلام خسته نباشین .
من مادرم کانسر پانکراس داشتن .
بعد دو ماه پیش شیمی درمانی شد اونم بعلت عوارض بدش زد روده هاشو سیاه کرد و مجبور شدن رودشو ببرن .
حالا بیس روز میگزره .
کراتین کلیه هاش بالاست .
این دمنوشایی هم ک معرفی کردین دادیم میخوره ولی متاسفانه هیچ اثری نداره .
لطفا یکم راهنمایی کنید
متشکر از زحمات شما

سلام
من کراتنین خونم اخیرا بالا رفته (1،46)و اوره (35)
با توجه به اینکه 51 سالم است چکار باید بکنم

باسلام من کلیه ام مقداری پروتئین دفع میکند البته بعدازپنج یاشش ماه که دوباره آزمایش دادم فهمیدم کراتینین 2.1واسیداوریک خونم9.1شده آیامشکل کلیه هام جدی یابارزیم غذایی وورزش حل میشه

سلام

پدر من کلیه اش کیست داشت که خارج کردن ولی الان کراتین خونش هروز میشه یکبار تو بیمارستان دیالیز شده الان روی ٨ هست هنوز بستری هست

سلام کراتنین خون بنده 1.58 بود که در عرض یک ماه رسوندم به9 دهم..تنها کاری که کردک عرق خار شتر دم کرده گزنه خوزدم و اب زیاد و هم باشگاه بدنسازیم رفتم به شدت تمرین کردم چون عضلات وقتی تشنه باشن کراتین خون رو جذب میکنن وکراتین خون پایین میاد فقط مصرف گوشت قرمزتونو حذف کنین و یخورد لبنیاتم کم بخورین طی طول درمان

سلام ازمایش کراتین من1.37است ایاضرر دارد؟چه راهکاری راپیشنهاد میکنید؟

خانمی 52 ساله هستم آزمایش کراتینم 1.12 و اوره 38 هست این نشانه بیماریه ؟
لطفا راهنماییم کنید متشکرم

سلام.پدرم63 سال دارد و کراتین خونش 4.8 است.برای تغزیه من رو لطفا راهنمایی کنید.

با سلام. پدر یکی از دوستانم بدنش ورم داشت و کراتین بالا بودبعد از هزار جور درمان متوجه شدن بخاطر قلبشون بودهماهیچه های قلب ضعیف شده بوده و کراتین بالا رفته بوده. نمی دونم چه ربطی داره ولی خواستم بگم کسایی که کراتین بالا دارن قلب رو هم چک کنن..البته پدرشون سالها فشارخون دارن


پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

*  

*



تصویر امنیتی
*


تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام


بسته های تبلیغاتی ارزان قیمت

Useful Websites Directory

تماس با ما | پست الکترونیکی یا email ما :
&lt!–
name &quotcontact&quot domain &quotyadbegir.com&quot.write(&#39‘).write(name + ‘@’ + domain + ”)// –&gt
| تبلیغات در یاد بگیر دات کام

تمامی حقوق برای یاد بگیر دات کام محفوظ است.
Powerd by: WP1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *