نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات

نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات
نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات

به گزارش سیروان نوین، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع پیشگیری از اعتیاد صبح دوشنبه در شهرستان سیروان برگزار شد.

در این بره فرهنگی بیش از 3 نفر از کودکان و دانش آموزان این شهرستان نقاشی‌های خود را با موضوع مواد مخدر و نقش و تاثیر همگان در پیشگیری از اعتیاد و دخانیات نقاشی کردند.

آشنایی کودکان و نوجوانان با مواد مخدر و ارایه اطلاعات واقعی درباره مضرات و آثار سوء مواد مخدر در جامعه و سلامت افراد از اهداف اجرای این بره اعلام شده است.

در پایان از کودکان و دانش آموزان شرکت کننده در این ایستگاه نقاشی با اهدا هدایایی تقدیر شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی سیروان نوین می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نقاشی روز یکشنبه با هدایت ‘شورش نصیری’ سریع ترین نقاش آسیا و با همکاری 4 دانش آموز هنرستان دخترانه مهاباد در کمتر از 2 ساعت اجرا شد. بنا به گفته مسئول اجرای بره ثبت نقاشی 5 متری، تا کنون این اثر بزرگترین و طولانی ترین نقاشی ترسیم شده گروهی در جهان است که برای نخستین بار در مهاباد طراحی شد.مامند احمد زاده هدف از اجرای زنده این نقاشی را ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در جامعه اعلام کرد. رکورد دار اجرای زنده نقاشی در کشور و مدیر اجرایی نقاشی 5 متری مهاباد نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: پیش از اجرای این نقاشی زنده، روز قبل چند ساعت آموزش و هماهنگی لازم با دانش آموزان را انجام دادیم. ‘شورش نصیری’ اظهار کرد: نقاشی پیشگیری از اعتیاد به سبک آزاد و در موضوع های مبارزه با اعتیاد مثل پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر، سیگار، مشروبات الکلی، قرص های روان گردان، تلگرام و فضای مجازی برگزار شد. وی که سریع ترین نقاش آسیاست و نشان ملی کشور را دریافت کرده است، همچنین گفت: تا کنون در 23 کشور جهان نقاشی زنده اجرا کردم و بزرگترین نقاشی طبیعت دنیا را ماه آینده با حضور معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در انگلستان اجرا می کنم.نصیری اظهار کرد: در این مراسم خانم دکتر کامیلیا مسئول ارتباطات و تنویر افکار عمومی دبیرخانه بین المللی تالاب ها در سوئیس شرکت می کنند. پارسال در روز اربعین بزرگترین نقاشی و نوشته ‘یا حسین’ دنیا در ابعاد 5 متر مربع برای اولین بار در دنیا در مدت زمان 3 دقیقه توسط شورش نصیری در سالن چندهزار نفری ارومیه اجرا و ثبت شد. شورش نصیری 34 ساله، اهل سنت و متولد سردشت بوده و هدف از اجرای این نوع بره ها را وحدت بین شیعه و سنی اعلام می کند. 393**خبرنگار و انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

فرهنگي

ركورد

نقاشي 5 متري

ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir

نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات

تماس بی واسطه با مسئولین

بالای صفحه

خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک : irna@irna.ir

© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

بهگزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز ”  ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی بدون سیگار و بدون قلیان با همکاری موسسه باور بهزیست و باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده ها با مضرات مواد مخدر وسیگار ونیز  تشویق و ترغیب کودکان به پرکردن اوقات فراغت سالم، حمایت از هنرمندان کوچک در محوطه پارکشهر الیگودرز برگزار شد. رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز در حاشیه برگزاری این ایستگاه نقاشی گفت: 5 کودک با آتش زدن ماکت سیگار و سر دادن شعاراعتیاد هرگز، خواستار ریشه کنی اعتیاد در جامعه شدند. حبیب جمشیدی با بیان اینکه نقش تصاویر و نقاشی ها در انتقال مفاهیم و نهادینه ساختن ارزشها غیر قابل انکار است افزود: در این ایستگاه نقاشی کودکان تصاویری با موضوع مضرات سیگار، عاقبت اعتیاد، نقش و تاثیر همگان در پیشگیری از اعتیاد را ترسیم کردند. رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر کمیته فرعی فرهنگی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد پنجم تیر به عنوان روز جهانی مباره با موادمخدر گذاری شده است واین اداره  بمناسبت این هفته بره های متنوعی دیگری طراحی و آماده اجرا دارد. 

گفتنی است در پایان این بره با اهدائ کتاب دادستان ازهمه شرکت کنندگان تقدیر شد. 


به وبگاه شهرداری خرمشهر خوش آمدید!


يکشنبه ٠٤ فروردين ١٣٩٨

نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات

برای اطلاع از آخرین رویداد ها

آدرس: خرمشهر، بلوار ساحلي امام خميني(ره) ، اداره مركزي شهرداري خرمشهر

(61) 5352795

کدپستی: 63113-64159

رایاه: info@khorramshahr.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به شهرداری خرمشهر می باشد.Powered by Aryanic

سرای محله نظامی از برگزاری مسابقه نقاشی در مهد لبخند گلها با موضوع پیشگیری از دخانیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 6 : سرای محله نظامی با هدف فرهنگ سازی و آشنایی کودکان با مضرات دخانیات مسابقه نقاشی را در مهد کودک لبخند گلها برگزارکرد . گفتنی است در این بره 4 نفر از کودکان شرکت کردند و به رسم تقدیرجوایزی به آنها اهداءشد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کانون پیشگیری از استعمال دخانیات شهر تهران می‌باشد. استفاده از مطالب همراه با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات
نقاشی با موضوع پیشگیری از دخانیات
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *