موارد استفاده قرص سیستین ب6

خواص دارویی و گیاهی

موارد استفاده قرص سیستین ب6
موارد استفاده قرص سیستین ب6

خانه » قرص، شربت، کپسول » عوارض قرص سیستین b6- بهترین زمان مصرف و نکات مهم دیگر

در این مقاله طبق جدیدترین یافته های پزشکی می خواهیم شما را با عوارض قرص سیستین b6- بهترین زمان مصرف و نکات مهم دیگر در اینخصوص آشنا نماییم. آیا تأثیر سیستین بر بدن را می دانید؟ سیستین بعلت دارا بودن گوگرد به تصفیه کبد کمک می کند و باعث میشود مواد زائد راحت تر از طریق صفرا و کبد از جریان خون دفع شوند. سیستین B6 چیست؟

ویتامین ها به طور طبیعی در غذاها مانند گوشت، مرغ، آجیل، غلات کامل، موز و آووکادو ظاهر می شوند. سیستین B6 یک ویتامین است که برای بسیاری از فرآیندهای بدن مهم است.

سیستین B6 برای درمان یا جلوگیری از کمبود پیریدوکسین استفاده می شود. همچنین برای درمان نوع خاصی از کم خونی (کمبود گلبول قرمز) استفاده می شود. تزریق پرییدوکسین (سیستین B6) نیز برای درمان برخی از انواع تشنج در نوزادان استفاده می شود.

پیریدوکسین خوراکی (دهانی) بدون نسخه تجویز می شود. سیستین B6 تزریقی باید توسط یک متخصص بهداشت و درمان انجام شود.

موارد استفاده قرص سیستین ب6

حتما بخوانید: کمبود ویتامین ب ، عوارض، آزمایش آن و درمان با منابع غنی غذایی (تحقیقات جدید)

در صورت وجود هر یک از علائم: کهیر، تنفس سخت، تورم چهره، لب ها، زبان یا گلو و یا یک واکنش آلرژیک، به اورژانس مراجعه کنید.

اگر یک عارضه جانبی جدی مانند عوارض زیر دارید نیز به اورژانس مراجعه کنید.

عوارض جانبی رایج ممکن است شامل موارد زیر باشد:

همچنین بخوانید: همه عوارض کم خونی بر مغز، پوست و بدن (طبق نظر ۳ فوق تخصص)

از تمام دستورالعمل های تجویزی پزشک پیروی کنید. از این دارو در مقادیر بیشتر یا کمتر و یا مدت طولانی تر از توصیه پزشک مصرف نکنید.

قرص پیریدوکسین به صورت خوراکی مصرف می شود. پرییدوکسین تزریقی، به داخل عضله یا داخل ورید تزریق می شود. این دارو را خودتان تزریق نکنید.

رژیم غذایی توصیه شده شامل سیستین B6 با سن افزایش می یابد. دستورالعمل های مامور بهداشتی را دنبال کنید.

سیستین B6 تنها بخشی از برنامه کامل درمانی است که ممکن است شامل یک رژیم غذایی خاص نیز باشد. بسیار مهم است که رژیم غذایی که توسط پزشک یا مشاور تغذیه برای شما تجویز شده است را رعایت کنید. شما برای کمک به کنترل بیماری خود از غذاهایی که نباید بخورید باید اجتناب کنید.

همیشه توصیه می شود مصرف بعضی از داروها را بطور تدریجی متوقف کنید زیرا دارو اثر بازدارنده ای دارد. عاقلانه است در این مورد با دکتر خود تماس بگیرید.

دارو در دمای اتاق به دور از گرما و رطوبت، نگهداری شود.

مطلب کاربردی: روش ساده تشخیص علائم کم خونی + بهترین رژیم غذایی برای درمان قطعی

اگر تا به حال واکنش آلرژیک به آن داشته اید، نباید از آن استفاده کنید.

در صورتی هر یک از شرایط زیر، برای استفاده ایمن و بی خطر از این دارو، از یک دکتر یا داروساز سوال بپرسید.

اگر بیماری قلبی یا بیماری کلیوی دارید، برای اطمینان قبل از مصرف سیستین B6، به پزشک خود بگویید.

رده حاملگی این دارو A می باشد و انتظار نمی رود به یک نوزاد متولد نشده آسیب برساند. نیازهای دوز مصرفی ممکن است در دوران بارداری متفاوت باشد. در صورت حاملگی یا قصد بارداری از این دارو بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید.

این دارو می تواند به شیر مادر منتقل شود. نیاز و اندازه دوز مصرفی شما ممکن است در حین شیر دهی متفاوت باشد. دوزهای بالای این دارو ممکن است به یک کودک شیرخوار آسیب برساند. در صورت شیر ​​دادن نوزاد، از این دارو بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید.

مصرف این دارو برای کودک توصیه نمی شود.

همچنین بخوانید: خواص کدو حلوایی در لاغری، درمان کم خونی و مزایای دیگر (تحقیقات جدید)

در مورد تمام داروهای تجویزی، غیر تجویزی، غیرقانونی، تفریحی، گیاهی، تغذیه ای و یا مواد غذایی که مصرف می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید، به ویژه:

برای مشاهده قیمت سیستین بی ۶ و خرید کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات پزشکی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

تبلیغــات  تماس با ما

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس 09193226326 تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

© استفاده از مطالب سالم زیبا تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد.

مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

یکی از مکمل های خوب موجود در بازار دارویی ایران ، قرص سیستین B6 بایول یا سیستین ب 6 است که یکی از پر فروش ترین های بازار را در کنار قرص آناکپس دو کری و قرص های دکتر مورد تشکیل می دهد که در این بخش از دلگرم به معرفی سیستین B6 بایول خواهیم پرداخت .

موارد استفاده قرص سیستین ب6

این قرص برای کمک به درمان ریزش مو ( دوره ای و مزمن ) و ناخن های شکننده به کار می رود و با دارا بودن سیستین CYCTINE یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده مو و ناخن سبب افزایش سرعت تکثیر سلولهای غنی از کراتین ( نوعی پروتین است که جز اصلی در ساخت مو و ناخن می باشد. ) شده که برای رشد مجدد مو ضروری هستند . این قرص سبب افزایش قطر مو با خواص آنتی اکسیدان می شود . این مکمل خوراکی همچنین با دارا بودن ویتامین B6 که فاکتور حیاتی برای جذب سیستین و تقویت اثر زینک که ضروری برای ساختن کراتین (کمک به رشد مو) است سبب مهار آنزیم موثر در ریزش مو نیز می شود .برای تشکیل کراتین نیاز به اسید آمینه های غنی از سولفور (سیستین)،ویتامین ها و عناصر کمیاب کمیاب داریم تا ناخن و موهای مقاوم و درخشان داشته باشیم.

قرص سیستین B6 بایول نسبت به کپسول آناکپس دوکری و قرص های دکتر مورد جایگاه پایین تری را داشته و در رده محصولات متوسط قرار می گیرد .

شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

تعداد و فرم مصرف: 60 عدد قرص روکشدار

تاریخ انقضاء: ندارد

کشور سازنده: ایران

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

برگرفته از : دارونما

لیست کامل

موارد استفاده قرص سیستین ب6

© Porseshkadeh.com

ویتامین B6  یا پیریدوکسین در غذاهای مشخصی مانند غلات، حبوبات، سبزیجات، جگر، گوشت و تخم مرغ یافت می‌شود. این ویتامین در آزمایشگاه قابل ساخت است.

پیریدوکسین برای پیشگیری و درمان کمبود ویتامین B6 و کم خونی به کار می‌رود. این ویتامین برای درمان بیماری‌های قلبی؛ کلسترول بالا؛ کاهش سطح هوموسیستئین در خون، ماده‌ای که می‌تواند به بیماری‌های قلبی مرتبط باشد؛ و کمک باز شدگی انسداد شریان‌ها پس از عمل بالون زدن برای باز کردن آن‌ها (آنژیوپلاستی) نیز به کار می‌رود.

زنان از ویتامین B6 برای سندرم پیش قاعدگی (PMS) و سایر مشکلات مربوط به قاعدگی، تهوع صبحگاهی(تهوع و استفراغ) در اوایل بارداری، توقف جریان شیر پس از زایمان، افسردگی مربوط به بارداری یا استفاده از قرص‌های ضد بارداری و علائم یائسگی استفاده می‌کنند.

ویتامین B6 برای بیماری آلزایمر، اختلال کم‌توجهی – بیش فعالی (ADHD)، سندرم داون، اوتیسم، دیابت و دردهای عصبی مربوطه، کم خونی سلول داسی، سردردهای میگرنی، آسم، سندرم مجرای مچ دستی، گرفتگی شبانه پاها، گرفتگی عضلات، التهاب مفاصل، آلرژی‌ها، آکنه و انواع مشکلات پوستی و ناباروری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد استفاده قرص سیستین ب6

ویتامین B6 همچنین برای درمان سرگیجه، سرگیجه هنگام حرکت، جلوگیری از بیماری تخریب لکه زرد شبکیه ناشی از کهولت (AMD)، صرع، تشنج ناشی از تب و اختلالات حرکتی (حرکت پریشی دیررس، پرجنبی، داءالرقص) و نیز افزایش میل جنسی و کمک به افراد برای به خاطر سپردن خواب ها استفاده می‌شود.

برخی افراد برای تقویت سیستم ایمنی، عفونت‌های چشمی، عفونت مثانه و پیشگیری از سرطان و سنگ کلیه از این ویتامین استفاده می‌کنند.ویتامین B6 برای غلبه بر اثرات جانبی زیان بار مخصوص درمان‌های تابشی و درمان با تجویز دارو مانند میتومایسین، پروکاربازین، سیکلوسرین، فلوروراسیل، هیدرازین، ایزونیازید، پنیسیلامین و وینکریستین نیز به کار می‌رود.

ویتامین B6 برای عملکرد مناسب قندها، چربی‌ها و پروتئین‌ها در بدن لازم است.ویتامین B6 یا پیریدوکسین برای رشد و نمو مناسب مغز، اعصاب، پوست و بسیاری از اعضای دیگر بدن نیز ضروری است.ویتامین B6 یا پیریدوکسین به طور مکرر در ترکیب با سایر ویتامین‌های B در محصولات مجموعه B (ب کمپلکس) استفاده می‌شود.

 

شما ممکن است یک داروی تجویزی با نام بندکتین را به خاطر داشته باشید که برای تهوع صبحگاهی در بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بندکتین حاوی ویتامین B6 و یک خواب آور آنتی هیستامین به نام دوکسیلامین است. سازندگان بندکتین در سال 1983 به علت افزایش هزینه‌های سنگین قانونی در دفاع از محصولشان، فروش محصولشان را متوقف ساختند. مخالفان آن را به نقش در نقص مادرزادی متهم کردند.

با این حال، یک محصول با عنوان دیکلکتین که مشابه با بندکتین بود، در کانادا موجود ماند و تحقیقات نشان داد که نه ویتامین B6 و نه بندکتین تأثیری در نقایص مادرزادی در حیوانات ندارند.

پس از این که بندکتین از بازار جمع آوری شد، تعداد نوزادان دارای نقص مادرزادی کاهش نیافت، اما نرخ بستری برای تهوع و استفراغ بارداری دو برابر شد.

هشدار: خانم های باردار تمام دارو ها و مکمل ها را باید زیر نظر پزشک مصرف کنند.

 

تمام ویتامین های B1 -B12ﻣﺤﻠﻮﻝ ﺩﺭآب هستند پس با غذا و میوه و سبزیجات میل شوند.

 

ویتامین B6 یا پیریدوکسین برای گروه های سنی مختلف که از طریق مواد غذایی وارد بدن شود.  

سن

RDA (میلی گرم)

بدو تولد تا 6 ماهگی *

0.1mg

7-12 ماهگی

0.3mg

1-3 سالگی

0.5mg

4-8 سالگی

0.6mg

9-13 سالگی

1mg

14-18 سالگی

زنان

مردان

 

1.2mg

1.3mg

19-50 سالگی

1.3mg

بالای 51 سال

زنان

موارد استفاده قرص سیستین ب6

مردان

 

1.5mg

1.7mg

ویتامین B6 یا پیریدوکسین در نظر گرفته شده به شکل دارو آمپول ویتامین B6 یا قرص ویتامین B6 

سن

Upper Intake levels (ULs)

بدو تولد تا 1 سالگی*

تعیین آن امکان پذیر نیست

1-3 سالگی

30‌ میلی گرم

4-8 سالگی

40 میلی گرم

9-13 سالگی

60 میلی گرم

14-18 سالگی

80 میلی گرم

بالای 19 سال

100 میلی گرم

ویتامین B6 در دوران بارداری و شیردهی

با فرد عادی تفاوتی ندارد

کمبود خفیف ویتامین B6 معمولا به صورت ترک در لب ها و اطراف دهان ،التهاب در مخاط دهان، زبان، تحریک پذیری، گیجی، افسردگی و به ندرت نوروپاتی محیطی .

کمبودهای شدیدویتامین B6  با آنمی میکروسیتیک ، درماتیت سبورئیک و تشنج همراه می باشد.

 

 مصرف زیاد مکمل های  ویتامین B6باعث آسیب عصبی و علائم درماتوز، حساسیت به نور، سوزش سر دل، سرگیجه و تهوع می باشد. امامصرف زیاد این ویتامین از طریق مواد غذایی عوارض ندارد.

فکر می کنی با هوشی ؟ تست ساده

بازی

جلوگیری از ریزش مو به روش طبیعی

پوست، مو و ناخن

برای ارسال نظر، لطفا وارد حساب خود شوید یا ثبت نام نمایید.

سلکوکسیب یک دارو ی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است

ملیجنت، لیناگلیپتین یک داروی دیابت نوع 2 است

بسیاری از افراد با استفاده از امپرازول عوارض جانبی جدی ندارند.

متادون، یک ضد درد قوی و یکی از این مواد است.

دوز کاپتوپریل براساس وضعیت پزشکی شما و پاسخ به درمان است.

همچنین به بخش هشدار در زمان مصرف ترامادول مراجعه کنید

ارلیستات متعلق به یک دسته از داروهایی است که مهار کننده های لیپاز هستند.

محصولات حاوی آهن مانند هماتینیک یک عامل مهم مسمومیت مرگبار در کودکان زیر 6 سال

کنترل مناسب دیابت، ممکن است خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی را کاهش دهد

قرص آتورواستاتین بدون توجه به غذا 1 بار در روز مصرف می شود.

تتراسایکلین یک آنتی بیوتیک باکتریواستاتیک متعلق به گروه تتراسایکلین است.

وارفارین برای جلوگیری از تشکیل لخته های جدید در بدن استفاده می شود.

این دارو با کمک به بازگرداندن تعادل سروتونین در مغز کار می کند.

ویتامین ای (E) ویتامینی است که در چربی حل می‌شود.

یکی از خواص عناب ضد سرطان بودن آن است. ناب باعث ازدیاد ویتامین k در خون می‌شود

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مکمل های غذایی و ویتامین ها وجود دارد.

ویتامین N یا اکسیر جوانی در جهان با نام های بسیاری شناخته شده است.

ویتامین B1 یک ترکیب محلول در آب است که به سرعت در محیط قلیایی و در

سبز یا بنفش؟  تفاوت ریحان در رنگ های مختلف چیست

فرنی گندم سیاه یکی از محبوب ترین غذاها در بین ورزشکاران است.

علاوه بر این ، ویتامین E مسئول وضعیت پوست است.

آیا بیماری اسکولیوز همیشه از وضعیت نشستن غلط ناشی می شود؟

به هر حال، ناخن می تواند در مورد نقض جدی در بدن بگوید.

با میومای رحم چه کار باید کرد و چه عوامل افزایش احتمال بیماری

پیشرفت و تشکیل سنگ کلیه توسط عوامل مختلف، از جمله تغذیه و حتی منطقه ای که

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت سیارک محفوظ است.

به مدت 2 تا 3 ماه روزانه 4 قرص همراه با وعده های غذا میل شود.

فولیکول مو : بخشی از پوست که بی نهایت نسبت به محیط اطراف خود حساس است. این حساسیت می تواند نسبت به : نور خورشید، الودگی، داروهای خاص و استرس بوجود آید. ریزش موی پراکنده، دوره ای و فصلی : این نوع ریزش مو اکثراً در خانم ها دیده می شود و تحت تأثیرات مزمن مثل استرس، شوک عصبی، کاهش وزن، اختلالات هورمونی، تغذیه ای، آسیب های خارجی (رنگ، مش، فر، سشوار و غیره) و مصرف بعضی داروها ایجاد می شود. ریزش موی مزمن : ریزش مزمن مو در مردان شایع تر از زنان است و با افزایش سن بیشتر می شود. تشخیص آن با بروز طاسی در ناحیه گیجگاهی (آقایان) و نازک شدن مو در بالا و وسط سر (زنان) به راحتی امکان پذیر است. در کف سر تقریباً 100 تا 150 هزار تار مو وجود دارد. روزانه 30 تا 100 تار مو به طور طبیعی می ریزد، بیش از این مقدار غیر طبیعی است و ریزش محسوب می گردد.

سلام..من روزی 4 تا از این قرص مصرف میکنم میتونم همزمان با این قرص روزی 1 عدد هم بیوتین5 میلی گرم مصرف کنم؟؟ تداخل ندارند؟؟

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول با هم مشکلی نداشته و تداخلی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

موارد استفاده قرص سیستین ب6

سلام بین این قرص و قرص ریجن دایت کدوم پیشنهاد میکنید

با سلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به انتخاب خود یک محصول را مصرف نمایید منتها با توجه به اینکه مصرف این محصول روزانه 4 عدد بوده و ریجن دایت به صورت روزانه یک عدد می باشد و اینکه ریجن دایت حاوی مجموعه کامل تری از ترکیبات بوده برای شروع ریجن دایت انتخاب مناسب تری خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام اقای دکتر من یک مدت که سیستین ب6 مصرف میکنم روزی چهارتا دوتا صبح دوتا شب تا چند روز باید مصرف کنم که تاثیر خودشو کامل کنه با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، بهترین اثرات محصول بعد از سه دوره نمایان خواهد شد منتها از همان دوره اول نیز اثرات تا حدودی قابل مشاهده می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید
معذرت میخوام خوردن سیستین با ویتامین e تداخل دارد ؟

با سلام

کاربر گرامی، خیر. مصرف این دو محصول تداخلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
این دارو را دوباره کی میارین؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام.من اگر قرص اکوفان و سیستین b6با هم مصرف کنم اختلالی به وجود می اورد؟نتیجه بهتری دارد؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، بلامانع می باشد و به تقویت اثرات هم کمک می کنند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
حدود 1 ساله که از ناحیه جلو و کناره ها، آرام آرام ریز مو آغاز شده و احساس میکنم در حال عقب روی هم هست. در حالیکه موی کنارها و وسط سر به شدت متراکم و ضخیم هستند. به نظرم دلیل ریزش جلوی سر سشوار و اتوی مو می باشد.
برای جلوگیری از ریزش و کمک به رویش مجدد، قرص سیستین کافیست یا نورکرین هم بعنوان لازمه؟ یا اینکه نورکرین به تنهایی کافیست؟ مصرف هر دو با هم مشکل یا تداخلی ایجاد نمیکنه؟

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که اثرات بهتری مد نظر شما باشد، بهتر است از هر دو محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام ببخشید من هر روز بعد از صبحانه چهار عدداز قرص سیستئین b6 رو به طور همزمان یکجا میخورم و دوماه به این طریق دارم مصرق میکنم میخواستم بپرسم اشکالی نداره به این طریق مصرف کردن؟چون در توضیحات قرص نوشته نشده که چهار عدد مقدار مجاز روزانه رو جداگانه در طی روز بخورید یا همزمان برام سوال شده..ممنون از پاسخگویی شمد

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این قرص به صورت دو عدد صبح و دو عدد عصر مناسب تر می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام این مکمل رو نمیشه روزی دو عدد مصرف کرد ؟یعنی اگر کمتر مصرف بشه بی نتیجه ست؟

با سلام

کاربر گرامی، اثرات اصلی محصول در صورت مصرف روزانه 4 عدد نمایان خواهد شد و با کاهش تعداد مصرف اثرات محصول نیز کاهش خواهد یافت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. دو ماه بعد از عمل بینی دچار ریزش موی بسیار شدید شدم الان بعد چند وقت ریزش خیلی کمتر شده برای توقف ریزش و رشد مجدد چی پیشنهاد میدید؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول انتخاب مناسبی برای شما به منظور کنترل ریزش مو می باشد منتها در صورتی که رویش مجدد مو نیز مد نظر شما باشد، بهتر است از نورکرین بانوان در کنار این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

به مدت 2 تا 3 ماه روزانه 4 قرص همراه با وعده های غذا میل شود.

فولیکول مو : بخشی از پوست که بی نهایت نسبت به محیط اطراف خود حساس است. این حساسیت می تواند نسبت به : نور خورشید، الودگی، داروهای خاص و استرس بوجود آید. ریزش موی پراکنده، دوره ای و فصلی : این نوع ریزش مو اکثراً در خانم ها دیده می شود و تحت تأثیرات مزمن مثل استرس، شوک عصبی، کاهش وزن، اختلالات هورمونی، تغذیه ای، آسیب های خارجی (رنگ، مش، فر، سشوار و غیره) و مصرف بعضی داروها ایجاد می شود. ریزش موی مزمن : ریزش مزمن مو در مردان شایع تر از زنان است و با افزایش سن بیشتر می شود. تشخیص آن با بروز طاسی در ناحیه گیجگاهی (آقایان) و نازک شدن مو در بالا و وسط سر (زنان) به راحتی امکان پذیر است. در کف سر تقریباً 100 تا 150 هزار تار مو وجود دارد. روزانه 30 تا 100 تار مو به طور طبیعی می ریزد، بیش از این مقدار غیر طبیعی است و ریزش محسوب می گردد.

سلام..من روزی 4 تا از این قرص مصرف میکنم میتونم همزمان با این قرص روزی 1 عدد هم بیوتین5 میلی گرم مصرف کنم؟؟ تداخل ندارند؟؟

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول با هم مشکلی نداشته و تداخلی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

موارد استفاده قرص سیستین ب6

سلام بین این قرص و قرص ریجن دایت کدوم پیشنهاد میکنید

با سلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به انتخاب خود یک محصول را مصرف نمایید منتها با توجه به اینکه مصرف این محصول روزانه 4 عدد بوده و ریجن دایت به صورت روزانه یک عدد می باشد و اینکه ریجن دایت حاوی مجموعه کامل تری از ترکیبات بوده برای شروع ریجن دایت انتخاب مناسب تری خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام اقای دکتر من یک مدت که سیستین ب6 مصرف میکنم روزی چهارتا دوتا صبح دوتا شب تا چند روز باید مصرف کنم که تاثیر خودشو کامل کنه با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، بهترین اثرات محصول بعد از سه دوره نمایان خواهد شد منتها از همان دوره اول نیز اثرات تا حدودی قابل مشاهده می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید
معذرت میخوام خوردن سیستین با ویتامین e تداخل دارد ؟

با سلام

کاربر گرامی، خیر. مصرف این دو محصول تداخلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
این دارو را دوباره کی میارین؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام.من اگر قرص اکوفان و سیستین b6با هم مصرف کنم اختلالی به وجود می اورد؟نتیجه بهتری دارد؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، بلامانع می باشد و به تقویت اثرات هم کمک می کنند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
حدود 1 ساله که از ناحیه جلو و کناره ها، آرام آرام ریز مو آغاز شده و احساس میکنم در حال عقب روی هم هست. در حالیکه موی کنارها و وسط سر به شدت متراکم و ضخیم هستند. به نظرم دلیل ریزش جلوی سر سشوار و اتوی مو می باشد.
برای جلوگیری از ریزش و کمک به رویش مجدد، قرص سیستین کافیست یا نورکرین هم بعنوان لازمه؟ یا اینکه نورکرین به تنهایی کافیست؟ مصرف هر دو با هم مشکل یا تداخلی ایجاد نمیکنه؟

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که اثرات بهتری مد نظر شما باشد، بهتر است از هر دو محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام ببخشید من هر روز بعد از صبحانه چهار عدداز قرص سیستئین b6 رو به طور همزمان یکجا میخورم و دوماه به این طریق دارم مصرق میکنم میخواستم بپرسم اشکالی نداره به این طریق مصرف کردن؟چون در توضیحات قرص نوشته نشده که چهار عدد مقدار مجاز روزانه رو جداگانه در طی روز بخورید یا همزمان برام سوال شده..ممنون از پاسخگویی شمد

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این قرص به صورت دو عدد صبح و دو عدد عصر مناسب تر می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام این مکمل رو نمیشه روزی دو عدد مصرف کرد ؟یعنی اگر کمتر مصرف بشه بی نتیجه ست؟

با سلام

کاربر گرامی، اثرات اصلی محصول در صورت مصرف روزانه 4 عدد نمایان خواهد شد و با کاهش تعداد مصرف اثرات محصول نیز کاهش خواهد یافت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. دو ماه بعد از عمل بینی دچار ریزش موی بسیار شدید شدم الان بعد چند وقت ریزش خیلی کمتر شده برای توقف ریزش و رشد مجدد چی پیشنهاد میدید؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول انتخاب مناسبی برای شما به منظور کنترل ریزش مو می باشد منتها در صورتی که رویش مجدد مو نیز مد نظر شما باشد، بهتر است از نورکرین بانوان در کنار این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

قرص B6 زینک محصولی است که به سهولت یک کلیک می توان از داروخانه آنلاین مثبت سبز تهیه نمود، جهت درمان ریزش مو و ناخن های شکننده مورد استفاده قرار می گیرد. قرص B6 زینک سبب افزایش قطر مو با خواص آنتی اکسیدان می شود.

لازم به ذکر است که برای تشکیل کراتین، بدن نیاز به اسید آمینه های غنی از سولفور ویتامین ها و عناصر کمیاب دارد تا ناخن و موهای مقاوم و درخشان به ثمر نشیند، قرص B6 زینک تمام این نیازها را به خوبی برای بدن برطرف می کند.


B6 به سیستم عصبی مرکزی کمک نموده و در تولید انتقال دهنده عصبی سروتونین و نور اپی نفرین دخالت دارد و در تشکیل myelin شرکت می کند.

ویتامین B6 که با عنوان پیرودوکسین نیز شناخته می شود، یک نوع ویتامین محلول در آب است. این ویتامین در بدن ذخیره نشده و مقادیر اضافی آن از طریق ادرار دفع می شود به همین خاطر افراد باید ویتامین B6 را به صورت روزانه مصرف نمایند. سایر عملکردهای این ویتامین در برگیرنده متابولیسم گلوکز و پروتئین و تولید هموگلوبین است. همانطور که می دانید هموگلوبین بخشی از گلبول های قرمز خونی است. این ماده اکسیژن را حمل می کند. ویتامین B6 نیز در حفظ سلامت غدد لنفاوی، تیموس و طحال نیز نقش دارد.

موارد استفاده قرص سیستین ب6

مصرف ویتامین B6 در درمان ریزش مو به ویژه ریزش موی ناشی از کمبود ویتامین در نظر گرفته می شود. سیگار کشیدن و نوشیدن قابل توجه الکل می تواند به کمبود ویتامین های B و ریزش مو منجر گردد.

کمبود و یا کاهش میزان روی (زینک) در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود. همچنین روی (زینک) در درمان آکنه و اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر می باشد. روی (زینک) به طور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و در درمان التهابات و اختلالات پوستی به ویژه در دوران نوجوانی، نقش مهمی را ایفا می کند. گفتنی است روی (زینک) در ترمیم سریع زخم ها نیز بسیار موثر و مفید می باشد.

در درمان ریزش مو، هنگامی که ویتامین B6 و روی جفت می شوند، نتایج چشمگیری به همراه دارند. روی و ویتامین B6 تولید دی ‌هیدرو تستوتسترون (DHT) را مهار می کنند؛ دی ‌هیدرو تستوتسترون از تستوترون سنتز می شود و به عنوان علت اصلی ریزش مو وابسته به آندروژن در نظر گرفته می شود. دی ‌هیدرو تستوتسترون کاهش سریع سلول های فولیکول مو هم از نظر تعداد و هم فعالیت را موجب می شود. از این رو، مصرف قرص B6 زینک جهت معکوس کردن روند ریزش مو ناشی از آن نیاز است. جهت یافتن پاسخ ابهامات ذهنی خود پیرامون ریزش مو؛ مطالعه مقاله “سوال های متداول در مورد ریزش مو” را نیز به شما پیشنهاد می دهیم.


موارد استفاده قرص سیستین ب6
موارد استفاده قرص سیستین ب6
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *