مزایای مصرف شیر خشک

دانشه فرزند: کودکانی که با شیر خشک تغذیه می شوند در مقایسه با نوزادانی که شیر مادر می خورند به دفعات کمتر تغذیه نیاز دارند. علت آن دیر هضم بودن و بالاتر بودن میزان پروتئین موجود در شیر خشک است و کودک مدت طولانی تری احساس سیری خواهد کرد.

شاید به دلایل زیر تصمیم به این انتخاب بگیرید:

مایل به شیر دادن نیستید. اگر در اعماق قلب خود مایل نباشید این اتفاق نمی افتد. برای کسی که پایبند به موفقیت نباشد آزمایش و خطاهای بسیاری باید انجام شود تا شیر دادن میسر شود.

امتحان کرده اید ولی سینه های شما برای تغذیه نوزاد به مقدار کافی شیر تولید نمی کند.

تغذیه با شیر خشک ممکن است با نوع زندگی شما سازگارتر باشد. اگرچه بسیاری از مادران شاغل شیر می دهند، بسیاری احساس می کنند هماهنگی نیازهای شغلی آن ها با شیردهی بسیار مشکل است.

مزایای مصرف شیر خشک

تغذیه با شیر خشک امکان شیر دادن به نوزاد را برای دیگران میسر می کند.

در صورتی که دچار یک نوع عفونت مزمن باشید تغذیه با شیر خشک کمک می کند از عدم انتقال عفونت به نوزاد از طریق شیر مادر اطمینان یابید. مادرانی که حامل ویروس هپاتیت ب هستند می توانند از زمانی که نوزاد واکسن هپاتیت ب دریافت کرد خودشان شیر بدهند.

در صورتی که بعد از زایمان شما یا نوزادتان بسیار بیمار باشید تغذیه با شیر خشک تنها راه ممکن برای شما است. مادر یا نوزادی که به دلیل زایمان دشوار در بخش مراقبت های ویژه است اغلب نمی تواند شروع به شیر دادن بکند. مادر می تواند با استفاده از یک شیردوش شیر سینه های خود را خالی و منجمد کند و تا شش ماه بعد به نوزاد بدهد.

در صورتی که در گذشته بر روی سینه های خود جراحی انجام داده باشید تغذیه با شیر خشک ممکن است برای شما بهترین راه باشد. هیچ دلیل پزشکی ای نشان نمی دهد شیر دادن تاثیری بر پیشرفت سرطان پستان بعد از تشخیص آن داشته باشد، ولی برخی از مادرانی که جراحی کرده اند یا به خاطر سرطان سینه تحت درمان قرار گرفته اند قادر به شیر دادن نیستند.

ممکن است داروهایی مصرف می کنید که از طریق شیر شما عبور کرده و در حد طلوبی بر نوزاد تاثیر می گذارد. این داروها شامل داروهای ضد سرطان و ضد سرطان خون از جمله سیکلوفسفامید، دوکسوروبیسین، متوترگزات و سیکلوسپورین؛ پارلودل (بروموکریپتین)، لیتیوم و برخی از داروهای میگرن به خصوص ارگوتامین است. در مورد هر دارویی که به طور مرتب مصرف می کنید با پزشک خود مشورت کنید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع
«تغذیه با شیر خشک»
واقع در بخش
«نوزاد»
می‌باشد.

در ادامه مطالعه
تعدادی از مطالب
مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در

کانال تلگرام دانشه فرزند

هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

در ادامه، مطالعه این مطالب را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کپی‌رایت © دانشه فرزند. ۱۳۸۸-۱۳۹۷ کلیه حقوق مادی و معنوی
این دانشه طبق قوانین حق تکثیر محفوظ بوده و متعلق به
پدید آورندگان می‌باشد. دانشه فرزند کاملاً مستقل است و وابسته
به هیچ سازمان، نهاد و یا ارگان دولتی نمی‌باشد و توسط
گروه فرزند مدیریت می‌شود. این دانشه شامل کلیه اطلاعات مورد
نیاز برای بچه دار شدن بوده و تنها در راستای اهداف آموزشی
طراحی گردیده‌است. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی
خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک
حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. لطفاً قبل
از استفاده از مطالب این سایت کلیه قوانین، مقررات و شرایط استفاده
از آن را مطالعه نمایید، استفاده شما از مطالب این
سایت نشان دهنده توافق شما با کلیه
قوانین و مقررات
می باشد.

استفاده از مطالب و محتوای دانشه فرزند در دیگر سایت‌ها و
رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر منبع و درج لینک مستقیم مجاز بوده و
استفاده از مطالب دانشه فرزند در رسانه‌های چاپی تنها با کسب
موافقت‌ه کتبی مجاز می‌باشد.
کلیه مطالب و محتوای تولید شده در دانشه فرزند تحت مجوز
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4. در دسترس است.

All contents copyright ©
Farzand Encyclopedia.
21-219 All rights reserved.

This Internet site provides information of a general nature and is designed
for educational purposes only. If you have any concerns about your own health
or the health of your child, you should always consult with a physician or other
healthcare professional. Please review the Terms of Use before using this site.
Your use of the site indicates your agreement to be bound by the
Terms of Use.
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.
International License.

Click here

to view a copy of this license.

For contact us, send email to info[a]farzand.net

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

هورمون اطمینان تاثیر خوبی در ابراز علاقه مادر به فرزند دارد و با تولد نوزاد این هورمون در مادر ترشح می کند و مادر حس فداکارانه به فرزند خود دارد

قصه کودکانه خرگوش باهوش به کودکان می آموزد که چگونه با دیگران با زیرکی و هوش و ذکاوت خود رفتار کنند و آن ها را غافلگیر کنند

قصه کودکانه خرگوش باهوش به کودکان می آموزد که چگونه با دیگران با زیرکی و هوش و ذکاوت خود رفتار کنند و آن ها را غافلگیر کنند

در این مطلب به شما میگویم که چرا بعضی از نوزادان فقط از یک سینه شیر میخورند با همراه باشید..

والدین باید به لیست غذاهای ممنوعه برای کودک زیر یک سال توجه کنند و از دادن این غذاها به کودکانشان اجتناب کنند

مزایای مصرف شیر خشک

گذاری روی کودک اسم گذاری روی فرزند می تواند روندی استرس زا، دوست داشتنی، طولانی، یا لحظه ای باشد.اسم مناسب را ممکن است ماه ها قبل از بارداری پیدا کرده باشید یا تا لحظه امضای اسناد منتظر بمانید.فرآیند انتخاب اسم و اسم انتخابی ممکن است رابطه شما را با همسرتان، خانواده اش یا دوستان []

یکی از دغدغه های اصلی والدین با آمدن فصل سرما و محدود شدن بیرون رفتن برای کودکان از خانه ، پر کردن اوقات فراغت کودکان در منزل است که شیوه ها و روش های مختلفی برای مقابله با این موضع پیشنهاد می شود.

با بررسی علائم قولنج نوزادان می توان این علائم را تشخیص داد و به درمان آن پرداخت

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– شیر؛ از زمان های قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت. “کلئوپاترا، با حمام های شیر معروف خود شناخته شده بود. حمام شیری که او را زیباتر و جذاب تر می کرد. امروزه از حمام شیر برای زیبا سازی پوست بدن و صورت استفاده می شود. شاید مطالب زیادی در مورد فواید شیر خشک خوانده باشیم اما در مورد چاق شدن صورت با شیر خشک ، ممکن است چیز زیادی نشنیده باشیم.

حقیقت این است که شما می توانید خیلی آسان و بی دردسر با شیر خشک صورت خود را تو پر و چاق کنید. پودر شیر قوی تر و موثر تر از شیر مایعی است که حتی ممکن است با آب رقیق شود!

مزایای مصرف شیر خشک

پودر شیر حاوی غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی  بوده و نسبت به شیر مایع در فرم جامد، خواص بیشتری دارد. بنابراین وجود مواد مغذی در پودر شیر است که آن را به یک درمان خانگی تبدیل کرده است.

شیر خشک علاوه بر خواص سلامتی می تواند برای پوست شما هم بسیار مفید باشد. اگر چه این محصول در رژیم مراقبت از زیبایی قرار نگرفته است اما باید گفت که پودر شیر در لطافت پوست های حساس و خشک بسیار سودمند و موثر است به  میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند و به عنوان یک راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک می تواند در چاق شدن صورت لاغر کمک کننده باشد.

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید چرا که انواع ویتامین های موجود در شیر خشک و مواد مغذی موثر در آن تاثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. روش های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید.

شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود.

نتیجه کار کاملا مشخص است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار می رود.

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به جای محصولات شیمیایی از گیاهان و روش های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبیعی غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

آیا شما به دنبال خرید شیر خشک مناسب برای بزرگسالان هستید؟ انتخاب بهترین شیر خشک برای بزرگسالان شاید  آسان نباشد و شما ممکن است زمان زیادی برای انتخاب نداشته باشید. در اینجا به چند نمونه شیر خشک مخصوص بزرگسالان اشاره می کنیم.

یک سوال متداول این است که آیا چاق شدن صورت با شیر خشک خطرناک است؟ برخی افراد عقیده دارند که شیر خشک هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای شیر تازه باشد و ترجیح می دهند از شیر تازه در بره روزانه خود استفاده کنند و مصرف شیر خشک را به صورت گذرا انجام می دهند. البته می توان گفت شیرخشک معمولا گران تر از شیر تازه است اما نسبت به شیر تازه دیرتر فاسد می شود.

می توان گفت که از لحاظ مواد مغذی مانند کلسیم و پروتئین، شیر خشک گاهی با شیر تازه قابل مقایسه است.

با کمی جستجو در اینترنت ممکن است به منابع زیادی برسید که ادعا می کنند شیرخشک مضر بوده و برای سلامت افراد گزینه خوبی نیست؛ زیرا حاوی کلسترول اکسید شده است که احتمالا خطرناک ترین نوع کلسترول است.

در حقیقت، از این دست مطالب ممکن است زیاد باشند. بر طبق برخی تحقیقات روشن شده است که شیرخشک حاوی چربی و کلسترول بوده و مصرف بالا و مداوم آن ممکن است زیاد مناسب نباشد. با توجه به اینکه نظرات در این زمینه متفاوت است بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده شیر خشک بسیار غنی بوده و بهتر است در مصرف آن افراط نشود زیرا افراط در هر گونه مواد غذایی ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

اما به طور کلی با توجه به نظرات مخالف و موافق متعدد، می توان گفت که شیر خشک از نظر سلامت غذایی به خودی خود خطرات جانبی نداشته و مصرف مناسب و به اندازه آن هیچ گونه ضرری برای سلامت فرد ندارد اما باید ویتامین های تان بدن تان را چک کنید. با مصرف شیر خشک از پوستی زیبا برخوردار شده و می توانید آن را به راحتی در بره غذایی خود جای دهید.

چگونه سریع در یک هفته چاق شویم؟

چاق شدن سریع

نبض ما– مترجم- مهناز ضحاکی

کدام گن لاغری بهتر است؟

همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

4 ماسک فوری برای سفت شدن پوست صورت

استفاده از ماسک سیاه چه خطراتی دارد؟

چگونه خالکوبی را پاک کنیم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

مزایای مصرف شیر خشک

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

نفمیدیم بخوریم یا بمالیم رو صورت

سلام ممنون ازمطالب مفیدتون..شیرخشک پرچرب بایدتهیه کنیم برای پرترشدن اندام وبخصوص صورت؟ممنون میشم راهنمایم کنیدواینک هر3وعده1قاشق بایدمیل کرد؟سپاس🙏

سلام ببخشید هر چند وقت از این ماسک استفاده کنیم روزانه استفاده کنیم مشکل داره ؟!!!!!

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

جشنواره 37/ معرفی فیلم قصر شیرین به کارگردانی سید رضا

جشنواره 37/ معرفی فیلم سمفونی نهم اثر محمدرضا هنرمند

جشنواره 37/ معرفی فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

تشک های فنر منفصل خوشخواب تشک های فنر منفصل خوشخواب در سال ۹۷ و با تغییر قیمت ها توانستند در

برخی فاکتورهای سبک زندگی و رژیم غذایی می توانند عامل چاقی شوند، اما گاهی اوقات برخی بیماری ها هم می

دانشمندان در کمیسیونی بین‌المللی، اولین رژیم غذایی جهانی را با هدف نجات کره زمین پیشنهاد کردند. به گزارش ایسنا، محور

کارشناسان سلامت معتقدند که عدم تشخیص بیماری تیروئید می‌تواند خطر ناباروری را افزایش دهد. به گزارش ایسنا، گروهی از متخصصان

مزایای مصرف شیر خشک

در یک مطالعه جدید متخصصان پنج نوع بی‌خوابی را معرفی کرده‌اند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود از دیگری

طبق نتایج محققان، تغذیه نوزادان با تخم مرغ مواد مغذی مورد نیاز برای مغز بهتر را برایشان فراهم می کند.

یافته های جدید نشان می دهد مصرف هفته ای یکبار ماهی منجر به خواب بهتر و افزایش IQ کودکان می

بسته به نوع برندی که استفاده می‌ کنید، این عادت به ظاهر سالم ممکن است شما را در معرض مواد1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *