فواید استفاده از شیر خشک

دانشه فرزند: کودکانی که با شیر خشک تغذیه می شوند در مقایسه با نوزادانی که شیر مادر می خورند به دفعات کمتر تغذیه نیاز دارند. علت آن دیر هضم بودن و بالاتر بودن میزان پروتئین موجود در شیر خشک است و کودک مدت طولانی تری احساس سیری خواهد کرد.

شاید به دلایل زیر تصمیم به این انتخاب بگیرید:

مایل به شیر دادن نیستید. اگر در اعماق قلب خود مایل نباشید این اتفاق نمی افتد. برای کسی که پایبند به موفقیت نباشد آزمایش و خطاهای بسیاری باید انجام شود تا شیر دادن میسر شود.

امتحان کرده اید ولی سینه های شما برای تغذیه نوزاد به مقدار کافی شیر تولید نمی کند.

تغذیه با شیر خشک ممکن است با نوع زندگی شما سازگارتر باشد. اگرچه بسیاری از مادران شاغل شیر می دهند، بسیاری احساس می کنند هماهنگی نیازهای شغلی آن ها با شیردهی بسیار مشکل است.

فواید استفاده از شیر خشک

تغذیه با شیر خشک امکان شیر دادن به نوزاد را برای دیگران میسر می کند.

در صورتی که دچار یک نوع عفونت مزمن باشید تغذیه با شیر خشک کمک می کند از عدم انتقال عفونت به نوزاد از طریق شیر مادر اطمینان یابید. مادرانی که حامل ویروس هپاتیت ب هستند می توانند از زمانی که نوزاد واکسن هپاتیت ب دریافت کرد خودشان شیر بدهند.

در صورتی که بعد از زایمان شما یا نوزادتان بسیار بیمار باشید تغذیه با شیر خشک تنها راه ممکن برای شما است. مادر یا نوزادی که به دلیل زایمان دشوار در بخش مراقبت های ویژه است اغلب نمی تواند شروع به شیر دادن بکند. مادر می تواند با استفاده از یک شیردوش شیر سینه های خود را خالی و منجمد کند و تا شش ماه بعد به نوزاد بدهد.

در صورتی که در گذشته بر روی سینه های خود جراحی انجام داده باشید تغذیه با شیر خشک ممکن است برای شما بهترین راه باشد. هیچ دلیل پزشکی ای نشان نمی دهد شیر دادن تاثیری بر پیشرفت سرطان پستان بعد از تشخیص آن داشته باشد، ولی برخی از مادرانی که جراحی کرده اند یا به خاطر سرطان سینه تحت درمان قرار گرفته اند قادر به شیر دادن نیستند.

ممکن است داروهایی مصرف می کنید که از طریق شیر شما عبور کرده و در حد طلوبی بر نوزاد تاثیر می گذارد. این داروها شامل داروهای ضد سرطان و ضد سرطان خون از جمله سیکلوفسفامید، دوکسوروبیسین، متوترگزات و سیکلوسپورین؛ پارلودل (بروموکریپتین)، لیتیوم و برخی از داروهای میگرن به خصوص ارگوتامین است. در مورد هر دارویی که به طور مرتب مصرف می کنید با پزشک خود مشورت کنید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع
«تغذیه با شیر خشک»
واقع در بخش
«نوزاد»
می‌باشد.

در ادامه مطالعه
تعدادی از مطالب
مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در

کانال تلگرام دانشه فرزند

هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

در ادامه، مطالعه این مطالب را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کپی‌رایت © دانشه فرزند. ۱۳۸۸-۱۳۹۷ کلیه حقوق مادی و معنوی
این دانشه طبق قوانین حق تکثیر محفوظ بوده و متعلق به
پدید آورندگان می‌باشد. دانشه فرزند کاملاً مستقل است و وابسته
به هیچ سازمان، نهاد و یا ارگان دولتی نمی‌باشد و توسط
گروه فرزند مدیریت می‌شود. این دانشه شامل کلیه اطلاعات مورد
نیاز برای بچه دار شدن بوده و تنها در راستای اهداف آموزشی
طراحی گردیده‌است. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی
خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک
حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. لطفاً قبل
از استفاده از مطالب این سایت کلیه قوانین، مقررات و شرایط استفاده
از آن را مطالعه نمایید، استفاده شما از مطالب این
سایت نشان دهنده توافق شما با کلیه
قوانین و مقررات
می باشد.

استفاده از مطالب و محتوای دانشه فرزند در دیگر سایت‌ها و
رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر منبع و درج لینک مستقیم مجاز بوده و
استفاده از مطالب دانشه فرزند در رسانه‌های چاپی تنها با کسب
موافقت‌ه کتبی مجاز می‌باشد.
کلیه مطالب و محتوای تولید شده در دانشه فرزند تحت مجوز
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4. در دسترس است.

All contents copyright ©
Farzand Encyclopedia.
21-219 All rights reserved.

This Internet site provides information of a general nature and is designed
for educational purposes only. If you have any concerns about your own health
or the health of your child, you should always consult with a physician or other
healthcare professional. Please review the Terms of Use before using this site.
Your use of the site indicates your agreement to be bound by the
Terms of Use.
This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.
International License.

Click here

to view a copy of this license.

For contact us, send email to info[a]farzand.net

هورمون اطمینان تاثیر خوبی در ابراز علاقه مادر به فرزند دارد و با تولد نوزاد این هورمون در مادر ترشح می کند و مادر حس فداکارانه به فرزند خود دارد

قصه کودکانه خرگوش باهوش به کودکان می آموزد که چگونه با دیگران با زیرکی و هوش و ذکاوت خود رفتار کنند و آن ها را غافلگیر کنند

قصه کودکانه خرگوش باهوش به کودکان می آموزد که چگونه با دیگران با زیرکی و هوش و ذکاوت خود رفتار کنند و آن ها را غافلگیر کنند

در این مطلب به شما میگویم که چرا بعضی از نوزادان فقط از یک سینه شیر میخورند با همراه باشید..

والدین باید به لیست غذاهای ممنوعه برای کودک زیر یک سال توجه کنند و از دادن این غذاها به کودکانشان اجتناب کنند

فواید استفاده از شیر خشک

گذاری روی کودک اسم گذاری روی فرزند می تواند روندی استرس زا، دوست داشتنی، طولانی، یا لحظه ای باشد.اسم مناسب را ممکن است ماه ها قبل از بارداری پیدا کرده باشید یا تا لحظه امضای اسناد منتظر بمانید.فرآیند انتخاب اسم و اسم انتخابی ممکن است رابطه شما را با همسرتان، خانواده اش یا دوستان []

یکی از دغدغه های اصلی والدین با آمدن فصل سرما و محدود شدن بیرون رفتن برای کودکان از خانه ، پر کردن اوقات فراغت کودکان در منزل است که شیوه ها و روش های مختلفی برای مقابله با این موضع پیشنهاد می شود.

با بررسی علائم قولنج نوزادان می توان این علائم را تشخیص داد و به درمان آن پرداخت

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

تشک های فنر منفصل خوشخواب تشک های فنر منفصل خوشخواب در سال ۹۷ و با تغییر قیمت ها توانستند در

برخی فاکتورهای سبک زندگی و رژیم غذایی می توانند عامل چاقی شوند، اما گاهی اوقات برخی بیماری ها هم می

دانشمندان در کمیسیونی بین‌المللی، اولین رژیم غذایی جهانی را با هدف نجات کره زمین پیشنهاد کردند. به گزارش ایسنا، محور

کارشناسان سلامت معتقدند که عدم تشخیص بیماری تیروئید می‌تواند خطر ناباروری را افزایش دهد. به گزارش ایسنا، گروهی از متخصصان

فواید استفاده از شیر خشک

در یک مطالعه جدید متخصصان پنج نوع بی‌خوابی را معرفی کرده‌اند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود از دیگری

طبق نتایج محققان، تغذیه نوزادان با تخم مرغ مواد مغذی مورد نیاز برای مغز بهتر را برایشان فراهم می کند.

یافته های جدید نشان می دهد مصرف هفته ای یکبار ماهی منجر به خواب بهتر و افزایش IQ کودکان می

بسته به نوع برندی که استفاده می‌ کنید، این عادت به ظاهر سالم ممکن است شما را در معرض مواد




خانه

موبایل

شیرخشک های آنتی‌رفلاكس برای نوزادان مبتلا به رفلاكس مناسب هستند

فواید استفاده از شیر خشک

 

 «لاک» پسوندی است که خیلی از شیرخشک‌های موجود در بازار به آن ختم می‌شود. «لاك» واژه‌ای لاتین به‌معنای «شیر» است كه تولیدكنندگان شیرخشك از دیرباز از آن برای گذاری محصولاتشان استفاده می‌كرده‌اند. نیازی به توضیح نیست كه شیر مادر برای كودك بهترین غذاست و هیچ شیرخشكی نمی‌تواند كاملا جایش را بگیرد. اما به دلایل گوناگون خیلی از بچه‌ها چه به‌عنوان كمك غذا و چه غذای اصلی نیاز به شیرخشك پیدا می‌كنند. سری به بازار شیرخشك زده‌ایم، با این توضیح كه هر چقدر هم كه اطلاعات‌تان درباره شیرخشك كامل باشد، بازهم برای انتخاب نوع و برند مناسب كودكتان نیاز به مشورت پزشك دارید. یكسری ریزه‌كاری‌ها و تفاوت‌های جزئی هست كه برای آدم غیرمتخصص قابل تشخیص نیست. در ضمن نوزاد ممكن است به انواع نادری از حساسیت یا بیماری خاص مبتلا باشد كه به شیرخشك‌های خیلی ویژه نیاز پیدا كند.    شیرخشک برای نوزادان نارس  این شیرخشك‌ها برای كودكانی كه با وزنی كمتر از 25گرم به دنیا می‌آیند مناسب هستند و به‌خاطر ملاحظات ویژه، قیمت‌شان به طرز محسوسی از قیمت شیرخشك‌های دیگر است و معمولا بین2تا 3هزار تومان قیمت دارند.    شیرخشک برای بچه‌های حساس  خوب وزن نگرفتن، دانه‌های قرمز رنگ روی پوست، اسهال، استفراغ، بی‌قراری و وجود خون در مدفوع، همه اینها می‌توانند نشانه‌های حساسیت به شیرخشك باشند. در این موارد، متخصص‌ها شیرخشك‌های خاصی را برای شیرخوار پیشنهاد می‌دهند.      شیرخشک بزرگانه یا كودكانه؟  1- بدو تولد تا 6 ماهگی، معمولا برندها، شیرخشك‌هایشان را براساس سن نوزاد با 1 (از بدو تولد تا 6ماهگی) و 2 (از6ماهگی تا یك سال) و 3 (از یك سال به بعد) مشخص می‌كنند. همچنین، ممكن است روی قوطی‌های شیرخشك به عباراتی مثل Infant formula برای شیرهای قابل استفاده از بدو تولد و follow-upformula برای شیرهای مراحل بعدی بر بخورید.قیمت شیرخشك‌های 1، 2و 3 معمولا تفاوتی با هم ندارند ولی در بعضی برندها به‌خاطر پر و پیمان‌تر شدن شیرخشك با بالارفتن سن نوزاد، قیمت كمی (حدود 2-3هزار تومان) می‌شود. شروع قیمت این شیرخشك‌ها در داروخانه‌ها از 14هزار تومان است و معمولا از 21-2هزار تومان بالاتر نمی‌رود.  2- برای ورزشكاران، آشپزها و، بچه‌ها تنها مشتری‌های شیرخشك نیستند و صنف شیرخشك‌ها، مشتری‌های پروپا قرص دیگری هم دارند. شیر را در مواردی به‌صورت كامل و بدون شكستن پروتئین‌ها برای مصرف بزرگسالان خشك می‌كنند تا با اضافه كردن آب بتوان از آن استفاده كرد. همچنین برای مصارف صنعتی،كارخانه‌های تولید شیر، بسته‌های بزرگ چندكیلویی (معمولا2یا 25كیلوگرم) تولید می‌كنند كه برای مصارف بالا به‌صرفه‌تر هستند و استفاده و حمل‌ونقل آسان‌تری دارند و بر حسب كاربردهای گوناگون به انواع مختلفی مثل كم‌چرب ، پرچرب و تقسیم می‌شوند. شیرخشك در تهیه بعضی دسرها و شیرینی‌ها هم به‌كار می‌رود. ورزشكارها هم، به‌ویژه قدیم‌ترها كه بازار مكمل‌های پروتئینی داغ نبود، از شیرخشك در رژیم غذایی‌شان استفاده می‌كردند؛ گرچه این روزها با توجه به‌وجود مكمل‌های رنگارنگ در بازار، كمتر كسی سراغ شیرخشك می‌رود. جدای از اینها، بعضی‌ها هم هستند كه طعم پودر شیرخشك را همینجوری دوست دارند. البته اگر جزو این دسته آخر هستید توجه داشته باشید كه شیرخشك به‌خاطر غنی بودن از پروتئین و كربوهیدرات و ممكن است باعث چاقی شود یا عوارض پوستی ایجاد كند.      

در شیرخشك‌های هایپوآلرژنیک پروتئین‌های موجود در شیر گاو را هیدرولیز میکنند

 

ویژگی‌ها:  شیرهای بدون لاكتوز (LF): در این شیرخشك‌ها لاكتوز شیر گاو برای كودكانی كه به لاكتوز حساسیت دارند حذف می‌شود. قیمت این شیرخشك‌ها ممكن است یك تا 2هزار تومان از شیرخشك‌های معمولی باشد.  شیرخشك‌های سویا: همانطور كه از اسمش پیداست این شیرها بر پایه سویا تهیه می‌شوند و برای شیرخوارهایی كه با پروتئین شیر گاو كنار نمی‌آیند استفاده می‌شوند. حتما از مصرف این شیرها بدون تجویز پزشك خودداری كنید. استفاده از این شیرها معمولا به‌صورت موقت است و مصرف دائم‌شان، به‌خاطر عوارض احتمالی توصیه نمی‌شود.  شیرخشك‌های هایپوآلرژنیك یا (HA): در این شیرها پروتئین‌های موجود در شیر گاو را هیدرولیزكرده و كار هضم را برای شیرخوار راحت می‌كنند. این شیرها برای شیرخوارانی با دستگاه گوارش خیلی حساس مناسبند. باتوجه به اینكه درصد قابل توجهی از نوزادانی كه به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند، با شیرهای پایه سویا هم به مشكل می‌خورند، استفاده از این نوع شیرخشك‌ها رایج و عاقلانه است. اینها حدود5-4هزار تومان گران‌تر از نمونه‌های معمولی هستند.  شیرخشك‌های آنتی‌رفلاكس (AR): آنتی‌رفلاكس‌ها برای نوزادان مبتلا به رفلاكس مناسب هستند و قیمت‌شان معمولا كمی از شیرخشك‌های معمولی بالاتر است. AR‌ها هم 5-4هزار تومانی با شیرخشك‌های معمولی تفاوت قیمت دارند.      هشدار؛ خارجی نخرید؛ ایرانی ببرید!  شیرخشك‌های موجود در بازار (غیر از یكی‌دو مورد) در داخل كشور و توسط كارخانه‌های شركت‌های فراملیتی فعال در زمینه شیرخشك تولید می‌شوند. این كارخانه‌ها با سرمایه‌گذاری خارجی یا سرمایه‌گذاری مشترك كار می‌كنند. معمولا با راهنمایی گرفتن از یك متخصص، بالاخره یكی از شیرخشك‌های تولید داخل با احوال كودك شما سازگار است. اما اگر به هر دلیلی ترجیحتان بر استفاده از شیرخشك خارجی بود حتما حواستان را جمع كنید. شیرخشك‌هایی كه از خارج وارد كشور می‌شوند باید برچسب فارسی وزارت بهداشت را داشته باشند. داشتن برچسب فارسی به این معناست كه شیرخشك مربوطه توسط وزارت بهداشت آزمایش و تأیید شده و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده كنید. گول قیمت پایین و ظاهر خوش آب و رنگ شیرخشك‌های خارجی بدون برچسب را نخورید. حواستان باشد كه شیرخشك را فقط از داروخانه‌ها تهیه كنید. اگر احیانا شیرشخشك مورد نظرتان را نتوانستید در داروخانه‌های داخل كشور پیدا كنید خودتان شخصا برای خرید اقدام كنید یا از افراد مورد اعتمادتان بخواهید كه محصول را از مراكز معتبر تهیه كرده، برایتان بفرستند. یادتان باشد که شیرخشك‌هایی كه از خارج وارد كشور می‌شوند باید برچسب فارسی وزارت بهداشت را داشته باشند. منبع:hamshahrionline.ir


برای داشتن بچه های سالم تر بخوانید

اسباب بازی های فکری و جالب

شامپو،مایع دستشویی،مواد خوراکی (زیر قیمت بازار)

ویژه تبلیغات در بیتوته

تجهیزات مراکز بازی تا 35 درصد تخفیف

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

تخفیف های ویژه /سوپر مارکت اینترنتی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم

فواید استفاده از شیر خشک

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *