قیمت قرص telfast 180

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص telfast 180
قیمت قرص telfast 180

%PDF-1.4
%
1 0 obj
>
endobj
4 0 obj
>stream
H}1 S-81bH?͗WOɀڱ¨
{( yF2̠F]tFMIQBCѥINCw.7>
endstream
endobj
5 0 obj
>
>>
/Contents 4 0 R
>>
endobj
6 0 obj
>stream

خانه » قرص، شربت، کپسول » قرص تلفست 180-عوارض، طرز استفاده اصولی و همه نکات مهم

با شروع فصل بهار، خیلی از افراد از کوچک و بزرگ برای رفع علائم آلرژی فصلی از جمله عطسه، خارش و آبریزش یا انسداد بینی و خارش و قرمزی و آبریزش چشم ها به پزشک مراجعه می کنند. برخی پزشکان برای این دسته افراد قرص تلفستتجویز می کنند. در این مطلب با کمک تحقیقات مجلات معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا، شما را با عوارض جانبی، طرز استفاده اصولی و همه نکات مهم دیگر قرص تلفست ۱۸۰ آشنا می کنیم.

همچنین بخوانید: ۸ علت اصلی خارش چشم و ۳ روش ساده و جدید برای درمان سریع

اگر نسبت به فکسوفنادین یا هریک از ترکیبات این دارو حساسیت دارید، از مصرف آن پرهیز کنید.

اگر شرایط زیر را دارید قبل از مصرف تلفیست با پزشک صحبت کنید:قیمت قرص telfast 180

حتماً بخوانید: ۳ تا از بهترین و موثرترین قرص ها و روشهای موثر درمان آبریزش بینی کدامند؟

بزرگسالان بالای ۱۲ سال: روزانه یک قرص ۱۲۰ میلی‌گرمی. دارو را قبل از غذا و با یک لیوان آب مصرف کنید. این دارو ۱ ساعت پس از مصرف شروع به تاثیرگذاری کرده و تا ۲۴ ساعت در بدن تاثیر می‌گذارد.

مصرف بیش از اندازه تلفست: اگر بیش از اندازه از این دارو مصرف کردید، فورا به نزدیک‌ترین اورژانس یا بیمارستان مراجعه کنید. نشانه‌های اووردوز (مصرف بیش از حد دارو) خستگی، خواب‌آلودگی و خشکی دهان است.

فراموش کردن مصرف دارو: اگر مصرف دارو را فراموش کردید، دو دوز دارویی را بصورت همزمان مصرف نکنید. دوز بعدی دارو را در زمان مشخص‌شده مصرف کنید.

توقف مصرف تلفست: قبل از توقف مصرف داروی تلفیست حتما به پزشک خود اطلاع دهید. اگر قبل از اتمام دوره درمانی، مصرف دارو را متوقف کنید احتمال برگشت علایم قبلی وجود دارد.

مطلب مهم: این ۶روش درمان کهیر و حساسیتهای پوستی بجای متدهای بی فایده خانگی

داروهایی که برای درمان موارد زیر استفاده می‌شوند می‌تواند با تلفیست واکنش دهد:

این داروها می‌توانند با داروی تلفیست واکنش داده و یا اینکه میزان کارایی آن را کاهش دهند. در این موارد ممکن است نیاز باشد میزان مصرف دارو را تغییر دهید یا از داروهای دیگری استفاده کنید. بهترین کار مشورت با دکتر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات پزشکی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس 09193226326 تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

© استفاده از مطالب سالم زیبا تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد.

مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

فکسوفنادین هیدروکلرید Fexofenadine HCl

قرص های روکش دار 120 و 180 میلی گرمی

تلفست حاوی نوعی آنتی هیستامین به نام فکسوفنادین هیدروکلرید است. این دارو در بالغین و کودکان بالای 12 سال برای رفع علائم آلرژی فصلی ( تب یونجه) شامل عطسه، خارش و آبریزش یا انسداد بینی و خارش و قرمزی و آبریزش چشم ها استفاده می شود.

موارد منع مصرف:

حساسیت به فکسوفنادین یا هر یک از اجزای این داروقیمت قرص telfast 180

موارد احتیاط:

در موارد زیر قبل از مصرف تلفست با پزشک یا داروساز مشورت نمایید:

در صورت وجود هر یک از موارد ذکر شده یا وجود هر گونه تردید، پیش از مصرف دارو با پزشک مشورت کنید.

همواره تلفست را دقیقاً طبق توصیه پزشک مصرف کنید و در صورت وجود هر گونه تردید با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

برای بالغین و افراد بالای 12 سال:

دوز توصیه شده، روزانه یک قرص است. دارو باید همراه با آب و قبل از غذا مصرف شود.

مصرف تلفست بیش از حد مجاز:

در صورت مصرف بیش از حد دارو فوراً به پزشک یا بیمارستان مراجعه کنید. علائم عبارتند از سرگیجه، خواب آلودگی، خستگی و خشکی دهان.

فراموش کردن مصرف تلفست:

از 2 برابر کردن دوز دارو برای جبران دوز فراموش شده(مصرف دو دوز به صورت همزمان) خودداری نمایید و دوز بعدی را در زمان معمول آن مصرف کنید.

توقف مصرف تلفست:

در صورت تمایل به قطع دارو پیش از اتمام دوره درمان، به پزشک اطلاع دهید. در صورت توقف دارو زودتر از زمان مورد نظر، ممکن است دچار عود علائم شوید.

مصرف تلفست مانند هر دارویی ممکن است تعدادی عارضه جانبی در پی داشته باشد، اگرچه این عوارض در تمام افراد بروز نمی کنند.

در صورت ایجاد علائم زیر مصرف دارو را متوقف و فوراً به پزشک مراجعه کنید:

عوارض شایع (بروز در یک مورد به ازای هر 10 نفر):

عوارض ناشایع (بروز در یک مورد به ازای هر 100 نفر):

سایرعوارض جانبی با فراوانی ناشناخته (غیرقابل ارزیابی بر اساس اطلاعات موجود):

هر قرص حاوی 120 و180 میلی گرم ماده فعال فکسوفنادین هیدروکلرید است.

قرص ها روکش دار120 میلیگرم، کپسول مانند و به رنگ صورتی هستند که روی یک طرف آن ها “012” و روی طرف دیگر “e” درج شده است.

قرص ها روکش دار180 میلیگرم، کپسول مانند و به رنگ صورتی هستند که روی یک طرف آن ها “018” و روی طرف دیگر “e” درج شده است.

 

 

حساسیت فصلی یکی از آزار دهنده ترین واکنشهای بدن است که بیشتر در فصلهای بهار و تابستان اتفاق می افتد. گاهی شبها و گاهی صبح ها شدت میگیرد و در همین مواقع ما انواع داروهای ضد حساسیت را امتحان می کنیم. یکی از این داروها قرص تلفست میباشد که در این مقاله مفصل راجع به آن صحبت می کنیم.

معمولا حساسیتهای فصلی بسیاری از افراد جامعه را درگیر می کند با خارش و سوزش گلو, عطسه, سرخ شدن چشم ها و آب ریزش بینی که گاهی صبح ها شدت بیشتری دارد. قرص تلفست (فکسوفنادین) در جهت درمان حساسیت فصلی کاربرد زیادی دارد. از ترکیبات موثر این دارو می توان فکسوفنادین را نام برد که در کاهش و یا رفع آلرژی کمک زیادی می کند.

داروی تلفست یا همان داروی ضد آلرژی در سه مقدار ۶۰ و ۱۲۰  و ۱۸۰ میلی گرم وجود دارد. هر نوع از این قرص برای مصارف افراد مختلف است به طور مثال در بزرگسالان قرص تلفست 60 میلی گرم دو عدد در روز باید مصرف شود و نوع ۱۸۰ و ۱۲۰ میلی گرم آن, یک عدد هم کفایت می کند. بهتر است این دارو قبل از خوردن غذا یا حین صرف غذا همراه با یک لیوان آب مصرف شود.

همچنین توصیه می شود که دارو در وقت معینی خورده شود. در صورت فراموش کردن مصرف دارو بلافاصله بعد از اینکه به یاد آوردید دارو را مصرف کنید البته این در صورتی ایست که زمان مصرف بعدی قرص نرسیده باشد. گفتنی است در صورتی که یک وعده دارو را فراموش کردید به هیچ عنوان در وعده بعدی دو برابر مصرف نکنید. لازم به ذکر است که گفته شود دارو باید تا بهبود و رفع علایم حساسیت مصرف شود و اگر زودتر از موعد قطع شود علائم باقی مانده و حتی شدت پیدا می کند.قیمت قرص telfast 180

هر کدام از دارو ها ممکن است در افراد عوارض یا اثراتی به جا بگذارند, قرص تلفست هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر بعد از خوردن این قرص علائم ناخوشایندی مثل: تپش قلب یا نبض نا منظم, سر درد و خواب آلودگی, بی خوابی, خشکی بینی, گلو و دهان پیدا شد, حتما موضوع را با پزشکتان در میان بگذارید.

همچنین در صورت بروز علائمی مانند: تهوع, سرگیجه, عدم تعادل رفتاری مانند عصبانیت, اسهال, تنگی نفس, گرفتگی گلو, متورم شدن لب ها و صورت و انواع کهیر های پوستی همراه با خارش که حاکی از حساسیت فرد به دارو است. در صورت مشاهده هر کدام از این علائم مصرف دارو را قطع کنید و به پزشک مورد نظرتان اطلاع دهید.

استفاده مکرر از داروهای ضد حساسیت نظیر قرص فکسوفنادین می تواند به مرور زمان با کاهش حواس چشایی و بویایی همراه باشد. گفتنی است خشکی دهان یکی از علائم شایع بعد از مصرف قرص های تلفست می باشد که برای رفع آن می توانید از آدامس یا مصرف مکرر نوشیدنی استفاده کنید ولی اگر خشکی دهانتان با این کارها از بین نرفت و تا دو هفته باقی ماند یا شدت پیدا کرد نظر پزشکتان را جویا شوید.

همچنین سالمندان و زنان باردار یا شیرده باید قبل از مصرف دارو نظر پزشک را جویا شده و از بی خطر بودن دارو مطمئن شوند. افرادی که مبتلا به بعضی بیماری ها مثل اختلال کارکرد کلیه ها یا کبد, نارسایی های قلبی یا بیماری های نظیر آن هستند هم باید پزشک را در جریان بگذارند.

یکی دیگر از عوارض جانبی قرص تلفست ایجاد اضطراب یا تشدید آن در افرادی است که سابق افسردگی دارند. چون مصرف این دارو و سایر داروهای ضد حساسیت باعث اختلال در خواب یا اختلال در ضربان قلب می شود و این علائم اضطراب و تشویش را به همراه دارد. بنابراین احتمال عود افسردگی در افرادی که از قرص فکسوفنادین مصرف می کنند وجود دارد.

اگر سابقه حساسیت به دارو یا ماده غذایی داشته اید ممکن است قرص تلفست هم در شما حساسیت ایجاد کند لذا توصیه می شود که با احتیاط بیشتری مصرف شود. چون این دارو در اکثر افراد باعث اختلال خواب یا خواب آلودگی می شود بنابراین دارو در مواقع رانندگی یا کارهایی که نیاز به سطح هوشیاری بالایی دارد مصرف نکنید و همچنین از مصرف همزمان این دارو با داروهای آرامبخش یا قرص های خواب و یا نوشیدنی های الکلی بپرهیزید.

اگر سابقه بیماری هایی مثل فشارخون, اختلالات کبدی و کلیوی, دیابت و بیماری های قلبی دارید حتما در مصرف قرص تلفست یا فکسوفنادین احتیاط کنید. و اگر پنج روز از مصرف دارو گذشت و هیچ علامت بهبودی پیدا نشد موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

داروی فکسوفنادین را دور از تابش مستقیم آفتاب, دور از رطوبت و در محیط خشک و خنک نگه دارید. همچنین دارو را از دسترس اطفال دور نگه دارید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

از مهمترین عوارض قرص فکسوفنادین می توان به سردرد، بی قراری، بی خواب، تپش قلب و .

اشاره کرد.

احتمال بروز آریتمی قلب (غیرطبیعی بودن ریتم قلب) یکی از خطرات مصرف فکسوفنادین (تلفست) است.

– عوارض قرص فکسوفنادین؛ مصرف فکسوفنادین (تلفست) چه خطراتی دارد؟ از مهمترین عوارض قرص فکسوفنادین می توان به سردرد، بی قراری، بی خواب، تپش قلب و .قیمت قرص telfast 180

اشاره کرد.

احتمال بروز آریتمی قلب (غیرطبیعی بودن ریتم قلب) یکی از خطرات مصرف فکسوفنادین (تلفست) است.

ستاره سرویس سلامت – اگر شما هم در فصول مختلف سال دچار حساسیت هایی همچون: عطسه ، خارش و قرمزی چشم ، آبریزش بینی و کهیر می شوید حتما نام درباره داروهای ضد حساسیت چه می دانید؟ داروهای آنتی هیستامین متداول‏ترین داروهایی هستند که در درمان هرگونه واکنش آلرژی تجویز می ‏شوند.

اثر عمده ی این داروها مقابله با اثرات هیستامین بوده که یکی از مواد شیمیایی مهمی است که در حساسیت‏ ها توسط بدن ترشح می ‏شود.

در مواردی که اجتناب از تماس با مواد آلرژی‏ زا ممکن یا عملی نباشد، از داروهای آنتی هیستامین جهت رفع علایم مربوطه استفاده می ‏شود.

متداول‏ترین مورد مصرف آنها پیشگیری از آلرژی بهاره (تب یونجه)، التهاب حلق و بینی و مجاری تنفسی است.

 قرص تلفست 180 برای چیست ؟ | عوارض قرص فکسوفنادین (تلفست) | نحوه مصرف تلفست TELFAST Tabletاشنایی با داروی تلفست (فکسوفنادین) . قرص تلفست 180 میلی گرم | TELFAST Tablet 180 mg قرص فکسوفنادین،فکسوفنادین،داروی فکسوفنادین،فکسوفنادین 60،فکسوفنادین 120

درباره قرص تلفست 180 قیمت قرص تلفست 180

طول درمان قرص تلفست مصرف قرص تلفست در بارداری

تلفست ویکی پدیا قیمت قرص فکسوفنادین

قیمت قرص telfast 180

تلفاست 180 قرص فکسوتد برای چیست

  قرص TELFAST حاوی ماده ی موثره ی فکسوفنادین FEXOFENADINE می باشد. این ماده جزء گروهی از داروها بهاسم آنتی هستامین است.

فکسوفنادین برای کاهش و بهبود علائم آلرژی های فصلی و آبریزش بینی، خارش گلو، راش و بثورات جلدیوهمچنین رفع علائمی مانند خارش وسوزش و قرمزی چشم ناشی از حساسیت استفاده می شود.

 

داروی فکسوفنادین بر خلاف اکثر آنتی هیستامین ها خواب آور نیست. و قرصها در سه مقدار ۶۰ و ۱۲۰  و ۱۸۰میلی گرمی موجود است.

مقدار مصرف فکسوفنادین ۶۰ میلی گرمی برای افراد بالای ۱۲ سال به صورت دو عدد روزانه می باشد. و برای قرص ۱۸۰ و ۱۲۰ میلی گرمی به صورت یک عدد روزانه همراه با یک لیوان آب است

 

عوارض تلفست:

سردرد

سرگیجه

خستگی

تهوع

سوهاضمه

خواب آلودگی

اگر شما هم در فصول مختلف سال دچار حساسیت‌هایی همچون: عطسه ‌، خارش‌ و قرمزی‌ چشم‌، آبریزش‌ بینی‌ و کهیر می‌شوید حتما نام قرص فکسوفنادین را شنیده‌اید. این دارو یک آنتی‌هیستامین با اثر طولانی مدت است که در درمان آلرژی‌ها موثر می‌باشد. همانطور که هر دارویی علاوه بر اثرات درمانی خاصی که بر بدن دارد ممکن است دارای عوارض هم باشد بهتر است قبل از مصرف دارو اطلاعات کافی درباره میزان و نوع مصرف و.. داشته باشید.

داروهای آنتی هیستامین متداول‏ترین داروهایی هستند که در درمان هرگونه واکنش آلرژی تجویز می‌‏شوند. اثر عمده‌ی این داروها مقابله با اثرات هیستامین بوده که یکی از مواد شیمیایی مهمی است که در حساسیت‏‌ها توسط بدن ترشح می‌‏شود. در مواردی که اجتناب از تماس با مواد آلرژی‏‌زا ممکن یا عملی نباشد، از داروهای آنتی‌هیستامین جهت رفع علایم مربوطه استفاده می‌‏شود. متداول‏ترین مورد مصرف آنها پیشگیری از آلرژی بهاره (تب یونجه)، التهاب حلق و بینی و مجاری تنفسی است. فکسوفنادین یکی از این داروهاست.

قرص تلفست (TELFAST) حاوی ماده‌ی موثر فکسوفنادین (FEXOFENADINE) می‌باشد. این ماده جزء گروهی از داروها به‌ اسم آنتی‌هستامین است. قرص تلفست یکی از داروهای آنتی‌هیستامینی است و در درمان علائم آلرژیک فصلی مثل عطسه، خارش چشم، آبریزش بینی، ضایعات آبکی و یا کهیر مزمن استفاده می‌شود.این دارو برخلاف اکثر آنتی‌هیستامین‌ها خواب‌آور نیست. قرص‌ فکسوفنادین در سه مقدار فکسوفنادین 60 ، فکسوفنادین 120  و همچنین 180 میلی گرمی موجود است.

فکسوفنادین‌ معمولاً روزی‌ دو بار با یا بدون‌ غذا مصرف‌ می‌شود. برای‌ آنکه‌ مصرف‌ دارو را فراموش‌ نکنید بهتر است‌ هر روز سر ساعت‌ معینی‌ آن‌ را بخورید. اگر یک‌ نوبت‌ را فراموش‌ کردید، بلافاصله که‌ به‌ یاد آورید، مصرفش‌ کنید. البته‌ اگر تقریباً موقع‌ نوبت‌ بعدی‌ رسیده‌ است‌، نوبت‌ فراموش‌ شده‌ را رها کرده‌ و به‌ برنامه‌ دارویی‌ معمولتان‌ بازگردید. مقدار دارو را دوبرابر نکنید.مقدار مصرف قرص 60 میلی گرمی برای افراد بالای 12 سال به صورت دو عدد روزانه می‌باشد. و برای قرص 180 و 120 میلی گرمی به صورت یک عدد روزانه همراه با یک لیوان آب است.

در صورت‌ بروز هر یک‌ از علایم‌ زیر با پزشکتان‌ تماس‌ بگیرید:

توجه: مهمترین عارضه جانبی این‌ دارو احتمال بروز آریتمی قلبی (غیرطبیعی بودن ریتم قلب) است.

در صورت وجود هریک از موارد زیر پیش از مصرف فکسوفنادین ، پزشکتان را مطلع سازید:

دکتر جاوید شیک که یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد است به عوارض جانبی داروهای ضدآلرژی (آنتی‌هیستامین‌ها) که کمتر شنیده شده است اشاره نمود. از جمله این عوارض عبارتند از:

 قرص تلفست 180 برای چیست ؟ + عوارض قرص فکسوفنادین (تلفست) + نحوه مصرف تلفست TELFAST Tablet

مجری طرح پایلوت : انجمن داروسازان اصفهان

تحت نظارت معاونت غذا و دارو

مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده داروخانه می باشد

*دریافت دارو فقط بصورت حضوری در محل داروخانه و با نسخه کامل امکان پذیر است*

تلفست چیست؟
تلفست حاوی نوعی آنتی هیستامین به نام فکسوفنادین است.  فکسوفنادین نسل دوم داروهای آنتی هیستامین است. این دارو در بالغین و کودکان بالای 12 سال برای رفع علائم آلرژی فصلی ( تب یونجه) شامل عطسه، خارش و آبریزش یا انسداد بینی و خارش و قرمزی و آبریزش چشم ها استفاده می شود. این دارو توسط شرکت سنوفی اونتیس فرانسه تولید می شود و توسط شرکت کوبل دارو وارد کشور می شودقیمت قرص telfast 180

موارد منع مصرف:
حساسیت به فکسوفنادین یا هر یک از اجزای این دارو

موارد احتیاط:
در موارد زیر قبل از مصرف تلفست با پزشک یا داروساز مشورت نمایید:
اختلال کبدی یا کلیوی
ابتلا به بیماری قلبی یا سابقه آن، زیرا این دارو ممکن است موجب افزایش یا نامنظم شدن ضربان قلب شود.
در سالمندان
در صورت وجود هر یک از موارد ذکر شده یا وجود هر گونه تردید، پیش از مصرف دارو با پزشک مشورت کنید.

مصرف تلفست بیش از حد مجاز:
در صورت مصرف بیش از حد دارو فوراً به پزشک یا بیمارستان مراجعه کنید. علائم عبارتند از سرگیجه، خواب آلودگی، خستگی و خشکی دهان.

فراموش کردن مصرف تلفست:
از 2 برابر کردن دوز دارو برای جبران دوز فراموش شده(مصرف دو دوز به صورت همزمان) خودداری نمایید و دوز بعدی را در زمان معمول آن مصرف کنید.

توقف مصرف تلفست:
در صورت تمایل به قطع دارو پیش از اتمام دوره درمان، به پزشک اطلاع دهید. در صورت توقف دارو زودتر از زمان مورد نظر، ممکن است دچار عود علائم شوید.

عوارض جانبی تلفست
مصرف تلفست مانند هر دارویی ممکن است تعدادی عارضه جانبی در پی داشته باشد، اگرچه این عوارض در تمام افراد بروز نمی کنند.
در صورت ایجاد علائم زیر مصرف دارو را متوقف و فوراً به پزشک مراجعه کنید:
تورم صورت، لب ها، زبان، گلو و تنگی نفس که ممکن است نشانه واکنش حساسیتی خطرناک باشند.
عوارض شایع (بروز در یک مورد به ازای هر 10 نفر):
سردرد
احساس رخوت
تهوع
سرگیجه
عوارض ناشایع (بروز در یک مورد به ازای هر 100 نفر):
خستگی
خواب آلودگی
سایرعوارض جانبی با فراوانی ناشناخته (غیرقابل ارزیابی بر اساس اطلاعات موجود):
بی خوابی
اختلالات خواب
کابوس
عصبانیت
ضربان تند یا نامنظم قلب
اسهال
دانه های پوستی و خارش
کهیر
واکنش های آلرژیک شدید باعلائم تورم صورت، لب ها، زبان، گلو، گرگرفتگی، احساس فشار در قفسه سینه و تنگی نفس

نحوه نگهداری دارو
دارو را دور از دسترس کودکان نگه دارید.
از مصرف دارو پس از تاریخ انقضا که روی بسته بندی درج شده است خودداری نمایید. منظور از تاریخ انقضا آخرین روز از ماه ذکر شده می باشد.
این دارو نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد.

محتویات تلفست 120
هر قرص تلفست ۱۲۰ محتوی ۱۲۰ میلی گرم فکسوفنادین است. قرص تلفست ۱۲۰ به رنگ صورتی و شبیه کپسول است.

Reference: http://www.cobeldarou.com/fa/content/telfast
Reference: https://www.drugs.com/cdi/fexofenadine-tablets.html
Reference: https://telfast.com.au/

چنانچه در خصوص “قرص تلفست 120 میلی گرم” سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید

تلفست telefast دارویی ضد حساسیت است که تا حدی عوارض خواب آلودگی آن نسبت به داروهای دیگر کمتر است. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد قرص تلفست ارائه می شود.

تلفست Telfast حاوی فکسوفنادین هیدروکلراید fexofenadine hydrochloride است که نوعی آنتی هیستامین محسوب می شود. تلفست 120 میلی گرم برای بزرگسالان و نوجوانان 12 سال به بالا استفاده می شود تا علائم مربوط به تب یونجه ( رینیت آلرژیک rhinitis فصلی ) را بهبود بخشد، علائمی مانند عطسه، خارش، آبریزش بینی یا گرفتگی بینی، قرمز شدن و اشک آلود شدن چشم ها.

اگر به فکسوفنادین یا هر یک از دیگر ترکیبات این دارو حساسیت دارید از تلفست استفاده نکنید.

اگر دچار هر یک از مشکلات و بیماری های زیر هستید، قبل از شروع تلفست با پزشک مشورت کنید:

– کلیه یا کبد شما دچار مشکل است – دچار بیماری قلبی هستید یا قبلا دچار این بیماری بوده اید، چرا که قرص تلفست باعث بالا رفتن ضربان قلب یا نامنظم شدن ضربان قلب می شود- سالمند هستیدقیمت قرص telfast 180

بنابراین اگر هر یک از این شرایط را دارید، قبل از مصرف تلفست حتما با پزشک مشورت کنید.

اگر در حال مصرف داروی دیگری هستید یا اخیرا دارویی مصرف می کرده اید و یا قرار است مصرف دارویی را شروع کنید، قبل از شروع مصرف تلفست حتما به پزشک خود اطلاع دهید. داروهای گوارشی حاوی آلومینیوم و منیزیم هستند که ممکن است با کاهش میزان جدب دارو، بر اثربخشی تلفست تاثیر بگذارند. توصیه می شود بین مصرف داروی تلفست و داروهای گوارشی خود حداقل 2 ساعت فاصله قرار دهید.

اگر باردار هستید یا به نوزاد خود شیر می دهید و یا اگر قصد باردار شدن دارید، قبل از شروع مصرف تلفست حتما با پزشک مشورت کنید. در دوران بارداری تلفست مصرف نکنید، به علاوه تلفست در دوران شیردهی نیز توصیه نمی شود. احتمال اینکه تلفست بر روی توانایی شما برای رانندگی یا کار کردن با ماشین آلات تاثیر بگذارد کم است. با این حال باید مطمئن شوید که این دارو باعث خواب آلودگی و گیجی شما نخواهد شد.

تلفست را درست طبق دستور پزشک مصرف کنید. در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل به پزشک مراجعه کنید. برای بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال میزان توصیه شده، روزانه یک قرص 120 میلی گرم است. قرص باید همراه با آب و قبل از وعده غذایی مصرف شود. اثربخشی دارو یک ساعت طول می کشد و بهبود علائم یک ساعت بعد از مصرف شروع شده و تا 24 ساعت ادامه دوام دارد. در صورتی که داروی تلفست را اوردوز کردید، حتما به پزشک یا اورژانس اطلاع دهید. علائم اوردوز کردن تلفست عبارتند از: سرگیجه، خواب آلودگی، خستگی و خشکی دهان. در صورت فراموش کردن مصرف تلفست دو وعده دارویی را با هم مصرف نکنید تا وعده بعدی منتظر بمانید و دارو را طبق برنامه قبل مصرف کنید. مصرف تلفست را بدون مشورت با پزشک متوقف نکنید. قبل از قطع مصرف دارو ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. اگر مصرف تلفست را قبل از موعد مقرر قطع کنید، علائم حساسیت ممکن است دوباره برگردند.

مانند تمام داروهای دیگر تلفست نیز ممکن است عوارض در پی داشته باشد، اما لزوما همه مصرف کنندگان دچار این عوارض نمی شوند. در صورت بروز هر یک از این علائم بلافاصله مصرف تلفست را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید: التهاب صورت، لب ها یا زبان و مشکل در تنفس (این علائم ممکن است نشانه های یک واکنش حساسیتی باشند)

ممکن است عوارضی را مشاهده کنید که در این لیست بیان نشده اند. به هرحال در صورت بروز هر گونه عارضه به پزشک مراجعه کنید.

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ seemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ


نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

جستجو در میان12429 برنامه موجود در سایت

با اپلیکیشن فرمون می تونید به راحتی خلافی خودتونو استعلام و پرداخت کنید. علاوه بر این استعلام نمره منفی گواهینامه، هشدار طرح ترافیک و طرح زوج و فرد و از همه مهمتر ارزش گذاری خودرو هم داره!

استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی، استعلام سهام عدالت، استعلام ممنوع الخروجی و صحت کد ملی، استعلام صحت معاینه فنی خودرو، نوبت دهی معاینه فنی، خرید طرح ترافیک و خدمات مربوط به گوشی موبایل و سیم کارت و …

حساسیت فصلی یکی از آزار دهنده ترین واکنشهای بدن است که بیشتر در فصلهای بهار و تابستان اتفاق می افتد. گاهی شبها و گاهی صبح ها شدت میگیرد و در همین مواقع ما انواع داروهای ضد حساسیت را امتحان می کنیم. یکی از …

پسورد تمامی فایل ها: www.androidkade.com

قیمت قرص telfast 180

در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید به انجمن سایت مراجعه کنید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

قیمت قرص telfast 180
قیمت قرص telfast 180
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *