قیمت چربی سوز ترمو ایکس سایتک

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید

۲۲۰,۰۰۰ تومان

فاقد افدرین

فاقد عوارض جانبی و کاملا طبیعی

کمک به تسریع روند چربی سوزی

قیمت چربی سوز ترمو ایکس سایتک

دارای HCA

معرفی اجمالی محصول

چربی سوز ترمو ایکس سایتک فاقد افدرین میباشد ؛ در دنیای کاهش وزن و چربی سوزی حفظ سلامتی بدن مهمترین نکته است . کاهش وزن و چربی سوزی به منظور ارتقای سلامت فرد انجام میشود و در صورتی که عوارضی به همراه داشته باشد ٬ به واقع فاقد اعتبار است . ترمو ایکس چربی سوزی بدون از دست دادن توده عضلانی را بدون عوارض برای شما رقم میزند .

ترمو ایکس بدون ماده مضر افدرین عمل مینماید . این محصول با دارا بدون فرمولاسیون کافئینه خود به همراه هیدروکسی سیتریک اسید به صورت کاملا طبیعی متابولیسم بدن شما را بالا برده و فرآینده چربی سوزی را تسریع میبخشد .

HCA (هیدروکسی سیتریک اسید) اشتها را با افزایش سطح سروتونین کاهش می­دهد. سروتونین یک انتقال دهنده عصبی در مغز انسان است که باعث می شود به افراد احساس خوبی دست بدهد. این هدف بسیاری از داروهای ضد افسردگی است . داشتن سطوح پایین سروتونین ممکن است افراد را افسرده و مضطرب سازد و باعث می­شود بسیاری از مردم به غذا خوردن در واکنش به هیجانات و اضطراب روی بیاورند . HCA چربی­ها را با مهار یک آنزیم کلیدی که بدن برای تبدیل کربوهیدرات­ها به چربی به آن نیاز دارد، کنترل می­کند : سیتراتلیاز معمولا کربوهیدرات­­ها یا قندهایی که بلافاصله استفاده نشده و یا در فرم­های دیگر ذخیره شده اند را به چربی تبدیل می کند . هنگامی که HCA ، سیتراتلیاز را مهار می­کند، فرآیند ساخت چربی متوقف می­شود و تولید LDL (کلسترول بد) و تری گلیسیرید کاهش می­یابد و به دنبال این موضوع توده کلی چربی در بدن به صورت قابل توجهی کاهش میابد .

THERMO X دارای مقادیر مناسبی عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا میباشد . در سال‌های اخیر گارسینیا کامبوجیا به‌خاطر فواید سلامتی آن در سرتاسر دنیا شناخته شده‌ است . ازجمله خواص گارسینیا کامبوجیا برای سلامتی می‌توان به این موارد اشاره کرد: کمک به کاهش وزن، کاهش استرس، مقابله با افسردگی، پایین آوردن کلسترول، تنظیم قند خون، افزایش سوخت‌ و ساز بدن و بالابردن سطح انرژی . دومین شیوه‌ای که گارسینیا کامبوجیا به کاهش وزن کمک می‌کند عبارت است از ایجاد تعادل در سطح کلسترول بدن. شاید این مورد را ندانید که هم چربی‌های خوب وجود دارند و هم چربی‌های بد. هیدروکسی سیتیک اسید و ترکیبات دیگر در این گیاه می‌توانند سطح کلسترول LDL (کلسترول بد) را در بدن کاهش دهند و سطح کلسترول HDL (کلسترول خوب) را افزایش دهند. این‌کار به کاهش احتمال تصلب شرایین، حمله‌ی قلبی و سکته کمک خواهد کرد و در عین حال فشار خون را کاهش میژ‌دهد و انرژی بیشتری برای انجام فعالیت‌های روزانه فراهم می‌کند . درکل، هرچیزی که بتواند سوختن کالری را سرعت ببخشد و کلسترول را پایین بیاورد تأثیر خارق‌العاده‌ای بر سرعت فعالیت بدن دارد.. اگر می‌خواهید سوخت‌وساز بدن‌تان را افزایش دهید، و نتایج سریعتری را در حوزه‌ی کاهش وزن شاهد باشید، گارسینیا کامبوجیا را به بره‌ی غذایی روزانه‌تان اضافه کنید. افزایش سوخت‌وساز یعنی انرژی و تبدیل کمتر کالری به رسوبات چربی در بدن .

همچنین ترمو ایکس با دارا بودن اسیدهای آمینه ای به مانند ال تیروزین و ال کارنیتین که در چربی سوزی بسیار موثر میباشند به صورت یک بسته چربی سوزی کامل وظایف خود را در بدن فرد بدون هیچگونه عوارضی به انجام میرساند . توجه به این نکته ضروری است که این مکمل صرفا برای ورزشکاران طراحی شده است و مصرف آن بدون انجام فعالیت بدنی به هیچ عنوان توصیه نمیشود .

روزانه سه عدد بر اساس دستور مصرف متخصص تغذیه مربی و مشاور بادی من

JAMES ELLIS Fitness Cover Model, WBFF World Champion Team Scitec

هشدار : افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند . در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید . بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید . افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند . در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید . هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید . بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید . ممکن است تصویر مورد استفاده از محصول در ٬ در برخی جزئیات متفاوت از محصول ارسالی باشد . علت این موضوع ایجاد تغییرات جزئی در بسته بندی محصول تولید شده توسط کمپانی تولید کننده در هر سری ساخت جدید به منظور جلوگیری از تقلب و کپی کاری افراد سودجو و متقلب میباشد و در مرجع هر برند این موضوع قابل پیگیری است . کمپانی تولید کننده هر محصول در قسمت توضیحات تکمیلی معرفی شده است . تلاش میشود تا حد امکان آخرین عکس هر محصول بروزرسانی شود . شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید .

SCITEC NUTRITION

www.scitecnutrition.com

۲۴ ماه

مجارستان

دارای کد آر آر سی و مجوز وزارت بهداشت و دارای لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو

کپسول

۱۰۰ عددی

amir1381special (مالک تایید شده) – فوریه 6, 219

این محصول در کنار بایو تک ۱۰۰۰ ال کارنتینوبرای چربی سوزی چطوره

علیرضا – اکتبر 14, 218

سلام این کپسول برای چربی سوزی سریع بهتر است یا ال کارنیتین ۱۰۰۰ بایوتک؟

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 *

 *

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شما *

عدم موجودی

بادی من ٬ دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ | ۴۶۰۸۷۱۱۲-۰۲۱ | ۴۶۰۸۷۱۱۰-۰۲۱ (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

قیمت چربی سوز ترمو ایکس سایتک

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و ملزومات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد . در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی بره تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار دار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . ( موجودی و قیمت ها به صورت اتوماتیک بروزرسانی میشود )

سبد خرید شما خالی است!


به دلیل ماهیت محصولات فروشگاه، امکان عودت محصولات خریداری شده از داروخانه نوید وجود ندارد.

مشاور تلفنی: 333484  خط ویژه 

قیمت چربی سوز ترمو ایکس سایتک

اثرات:

مناسب جهت جربی سوزی

پایین آورنده سطح کلسترول خون

تنظیم اشتها

روش مصرف:

روزانه 3 کپسول را 3 دقیقه قبل از تمرین و قبل از غذا مصرف نمایید.

ترکیبات اصلی:

دارای 6 میلی گرم تیروزین

دارای 3 میلی گرم ال کارنیتین

درای 3 میلی گرم عصاره گیاه کامبوجبا

دارای 18 میلی گرم کافئین

دارای 15 میلی گرم سی ال ای

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *