قیمت قرص چربی سوز لیپو 6

آمازون، بزرگترین، نوآورترین و پرارزشترین خرده فروشی در سراسر دنیاست. با نزدیک به ۵۰۰ میلیون محصول که میزان تنوع و حق انتخاب را به ارمغان می آورد. چهار گروه بیشترین خرید را از مالتینا دارند:

This survey has been deleted or removed.

Want to send a survey of your own?

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.



مکمل چربی سوز لیپو سیکس آر ایکس ( Lipo RX ) محصولی برای کم کردن بیشترین میزان چربی در کوتاه ترین زمان ممکن بدون کوچکترین عوارص می باشد .
چربی سوزی فراتر از مرزهای باور به همراه LIPO-6 Rx شرکت Nutrex آمریکا

بر خلاف سایر محصولات در ابتدا می خواهیم توجه شما را به تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد لیپو 6 آر ایکس جلب کنیم :

اگر حداقل برای یک بار هم که شده بدنبال مکملی جهت کاهش وزن بوده اید بدون شک چربی سوز LIPO-6 به گوشتان خورده است. هم اکنون شرکت Nutrex با عرضه چربی سوزی دیگر از خانواده لیپو سیکس با تجاری لیپوسیکس آر آیکس استانداردهای جدیدی را در زمینه مکمل های چربی سوزی تعریف کرده است. با دارا بودن 8 ترکیب مختلف که بر اساس موثرترین دوز درون این چربی سوز در کنار هم قرار داده شده اند شما در حال حاضر یکی از موثرترین چربی سوزها ، کنترل کننده اشتها و افزایش دهنده میزان انرژی و تمرکز را پیش روی خود مشاهده می کنید .قیمت قرص چربی سوز لیپو 6

اگر کافئین در گوش شما همانند آهنگی قدیمی است که آن را دوست دارید ولی از شنیدن بیش از اندازه آن خسته شده اید زمان گوش دادن به موزیکی جدید به تیکراین فرا رسیده است. این ترکیب جدید از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به کافیین می باشد با این تفاوت که در کنار افزایش متابولیسم بدن برخلاف کافئین با گذشت زمان کارایی آن در بدن پایین نیامده و همچنان با حداکثر توان به چربی سوزی ادامه می دهد. بدین ترتیب بر خلاف سایر چربی سوزها شما با گذشت زمان همچنان میتوانید متابولیسم بالای روزهای اول استفاده از چربی سوز را تا مادامی که از LIPO-6 Rx استفاده میکنید در بدن خود حفظ کنید.

کافئین ترکیبی آشناست که تاثیر آن در چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن تا کنون بارها با اثبات رسیده. نوآوری جدیدی که در ترکیب کافیین در LIPO-6 Rx انجام شده استفاده از یک کافئین زود جذب و سریع العمل به آناهیدروس و کافئینی با سرعت جذب پایین تر به دی کافئین مالتا است . با استفاده از این ترفند مدت زمان تاثیر کافئین در بدن شما بالاتر رفته که این به معنی چربی سوزی می باشد.

هوردناین ترکیبی است که در بعضی از گیاهان دارویی یافت می شود و به تنهایی تحریک کننده چندان قوی نمی باشد ولی در کنار سایر ترکیبات چربی سوز خواص ترموژنیک آنها را تقویت کرده و باعث تقویت مود ورزشکار خواهد شد .

بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات ریشه گیاه زنجبیل چربی سوزی طبیعی است و تا میزان 25 درصد متابولیسم را افزایش می دهد .

این ترکیب خارق العاده با تحریک مغز برای آزاد سازی دوپامین احساس خوب و خوشایندی را در ورزشکار به وجود آورده و تمرکز را بالا میبرد .

علت افزودن DMAE به ترکیبات LIPO-6 Rx اثر بخشی بالای آن در کنار N-ACELTYLE به منظور بالا بردن سطح تمرکز و انرژی می باشد.

راول ساین که با آلفا یوهامبین نیز شناخته می شود عملکردی بسیار شبیه به یوهامبین دارد . راول ساین با مجبور کردن بدن به استفاده از چربی های ذخیره شده عملکردی بسیار جذاب در فرآیند لاغری شما دارد در واقع به کلام ساده شما می توانید راول ساین را مکملی فرض کنید که به بدن شما می گوید : ” رفیق راحت باش ! احتیاجی نداری این همه چربی برای خود ذخیره کنی ! کلی ماهیچه اون زیر هست که منتظر نمایان شدن هستن .”9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *