قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

خواص دارویی و گیاهی

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میگوید خیار ظالم ترین چربی سوز دور کمر و شکم است !تحقیقات نشان داده است که خیار خواص ضددیابت، آنتی اکسیدان، سم‌زدایی دارد و برای درمان سوزش پوست و یبوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گزارش پارس ناز در این مطلب می خواهیم نوشیدنی های لذیذ چربی سوز با طعم خیار را به شما آموزش دهیم و پیشنهاد میکنیم با روش‌هایی چربی سوزی با خیار آشنا شوید.

 

برای بسیاری از ما خیار تنها یک گونه صیفی یا میوه خوشمزه است که از آن در میهمانی‌ها در کنار سایر میوه‌ها استفاده می‌کنیم و شاید تا به امروز خیلی به خواص و توانایی این گیاه سبز رنگ دقت نکرده بودیم. این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می‌تواند در نقش چربی سوز به کار رود.

قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

* یک عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعناع را به همراه 35 گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. این ترکیب می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی تقویتی و همچنین چربی سوز عالی برای زمان پس از تمرین عمل کند. فراموش نکنید که کلسیم موجود در ماست نیز یک چربی سوز ایده آل است.

 

* یک ترکیب مناسب دیگر که از آن می‌توان به عنوان یک وعده غذایی کامل نیز بهره برد، ترکیب 1 گرم پنیر فتا، یکخرد شده، یک قاشق غذا خوری ماست و 1 گرم زیتون سیاه است. باید گفت که پنیر فتا یک منبع مناسب ویتامین ب 2 است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در ترکیب با خیار و ماست به چربی سوزی منجر می‌شود.

 

یک عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعناع را به همراه 35 گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. این ترکیب می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی تقویتی و همچنین چربی سوز عالی برای زمان پس از تمرین عمل کند.

 

* آیا تا به حال در مورد سوپ خیار شنیده بودید؟ برای درست کردن این سوپ کافی است که تخم‌های خیارها را خارج کنید و سپس آن‌ها را به مدت 2 دقیقه تفت دهید. سپس خیارها را با 5 میلی لیتر آب مرغ و یک پیاز خرد شده ترکیب کنید. این مخلوط را با حرارت بپزید و مقداری پودر فلفل نیز به آن اضافه کنید.این سوپ شدیداً متابولیسم بدن شما را فعال کرده و به شما در چربی سوزی کمک خواهد کرد.

 

* اما فرمول نهایی ما برای شما یک ترکیب سالم دیگر است که بر اساس ترکیب یک خیار بزرگ خرد شده با سیر حب شده است. این ترکیب را با مقداری نعناع ترکیب کرده و مقداری خامه ترش را نیز به آن اضافه کنید. از این ترکیب سس گونه می‌توانید در کنار ماهی قزل آلا استفاده کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است که سیر نیز دارای ترکیب‌هایی است که چربی سوز هستند.

 

مطالب مرتبط:

 

چند خوراکی مهم برای چربی سوزی بدن

 

روشی جالب و جدید برای چربی سوزی سریع

 

نشانه های چربی سوزی در شما

 

 

 

خانه » سرگرمی » فال » – دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷

خبرها يا اتفاقاتي كه منتظرش بودي، ممكن است تا چند وقت ديگر به تعويق افتد. وقت خود را تلف نكن و افكار مبهم و پيچيده را از خود دور كن. به زودي همه چيز روبراه مي‌شود.

اگر بداني به دنبال چه هستي و هدفت را مشخص كني به راحتي به آن مي‌رسي. انرژيت را در راه تحقق خواسته‌هايت بكار بگير و روزي كه موفق شوي از خودت راضي و خوشنود خواهي بود.

تو در مجموع انسان معتدل و معقولي هستي اما تغيير شرايط تو را تحت تاثير قرار مي‌دهد و باعث مي‌شود تصميم‌هايي بگيري كه تقريبا از تو بعيد است. سعي كن همچنان عقل و منطقت در كنار احساساتت كار كند.

قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

هميشه به دنبال راهي براي بدست آوردن پول بيشتر هستي. برايت فرق نمي‌كند شرايط مساعد است يا ساعد به همين دليل گاهي اوقات بره‌هايت با شكست روبرو مي‌شود و ناراحت مي‌شوي. هر چيزي جايي و زماني دارد.

بر فرصت‌هايي كه از دست رفته است نمي‌توان اشك ريخت، چون اين كار هيچ سودي ندارد. اگر نتواني از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهي، ناچار به تكرار همان تجربه‌هاي تلخ خواهي شد.

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

بايد سعي كني اين روزها محيطي آرام و بدون هر گونه تنش ايجاد كني. با كساني كه به تو استرس و اضطراب منتقل مي‌كنند، تا چند روز قطع رابطه كن و سعي كن وقتت را با كساني بگذراني كه به تو انرژي مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقيم با سلامت جسم است.

اسراف در هر كاري زيان‌‌آور است حتي اگر در بذل و بخشش باشد. هر كاري را بايد به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشي با اين دست و دلبازي‌ها تمام خواهد شد!

احساس مي‌كني كه از نظر عاطفي شكست خورده‌اي و دل ديگر مرده است! اما چنين نيست بايد اين پرنده زنداني را به باغي برده تا شاد شود. آن وقت خواهي ديد كه چطور نغمه‌سرايي مي‌كند!

زمان براي انجام بعضي از ديدارهاي خانوادگي فراهم شده است. گرچه در گذشته به دليل گرفتاري‌ها در اين زمينه كوتاهي كرده بودي، اما اينك يك فرصت خوبي فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحكم ساخت.

احساس خستگي و افسردگي تو دليل جسمي نبايد داشته باشد. گرچه در اين راه مي‌توان به پزشكي ماهر مراجعه كرد اما منشاء بيماري‌هاي روحي و رواني، در ذهن تو نهفته است كه بايد آنها را درمان كرد.

حرص از مال دنيا و توجه زياد به مسائل مادي تو را بي‌توجه به خانه و خانواده كرده است.

دليلي براي نگراني وجود ندارد. اين نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهايت تو به خواسته و آرزويت مي‌رسي. بهتر است لبخند بزني تا او با ديدن چهره بشاش و خندان تو كدورتها را فراموش كند.

يك بحران مالي ساده مي‌رسد كه به زودي پايان خواهد يافت. تو به زودي به خواسته‌هايت مي‌رسي و بهبودي شرايط اقتصادي مي‌رسي پس منتظر روزهاي بهتري باش.

بين تو و دوست يا همسرت اختلافاتي پيش آمده است. اين اختلافات را بايد برطرف كرد اما قبل از آن بايد ريشه‌هاي آنها را بشناسي تا در قضاوت و داوري خود دچار خطا نشوي.

با مشكل مالي برخورد مي‌كني. بايد در برخورد با اينگونه مشكلات آنها را تحقير كرد. بايد طوري وانمود كني كه از هيچ چيز واهمه نداري. پس با هوشياري كامل به فكر راه‌حل باش و خودت را دست كم نگير.

به زودي ناداني و لجاجت او تو را آزار مي‌دهد. از ديدن اعمال و رفتارش دچار پريشاني و اضطراب خواهي شد. بهتر است چند روز نزديكش نشوي و او را به حال خودش رها كني. در اين مدت مي‌تواني دعا كني كه او دوباره سر عقل بيايد.

به زودي اوضاع مالي و اقتصاديت روبراه مي‌شود. ديگر دليلي براي نگراني وجود ندارد چون اين بار شانس به سراغت آمده. كسي كه با تمام وجود خود را وقف هدفي مي‌كند حتما موفق خواهد شد.

امروز خواسته هاي خود را بدون ترس و واهمه مطرح كنيد. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد كرد. چند روز ديگر به پايان روزهاي طلايي عشق شما نمانده. از اين روزها استفاده كنيد.

با دوستان صميمي خود تماس بگيريد و بگذاريد كه آنها از خودشان بگويند. اين كار شما را آرام خواهد كرد. سعي كنيد گوش خوبي براي شنيدن باشيد.

به عادت هاي خصوصي خود توجه كنيد. شما مي دانيد كه به چه كارهايي عادت داريد كه به زيان شما مي باشد.

به هيچ كس قرض ندهيد. خود شما به اين پول احتياج پيدا خواهيد كرد. اگر كسي به پول شما نياز دارد از او معذرت خواهي كنيد. اين به صلاح هر دوي شماست.

كسي تو را به خردمندي و تعقل سفارش مي‌كند. چون برخوردهاي اخير تو كاملا احساساتي و نسنجيده بود. از اين برخوردها بايد درس گرفت و قبل از اينكه تاثير منفي روي دوستانت بگذارد، درصدد تصحيح آنها برآمد.

يك سفر اين روزها مناسب خواهد بود. در اين سفر روحيه تازه‌اي پيدا خواهي كرد و با دوستان جديدي آشنا مي‌شوي. همين موضوع در نگرش تو به زندگي تغييراتي را به وجود مي‌آورد كه پسنديده خواهد بود.

پياده‌روي و كوهنوردي براي تو بسيار مفيد خواهد بود، هم به لحاظ سلامتي جسماني و هم از نظر تقويت روحيه.

اين يك بره تازه و جديد است كه اگر موفق شوي سود خوبي نصيب تو خواهد شد. به توصيه دوستان بايد گوش سپرد و از تجارب آنان در اين راه استفاده كرد تا موفق شد.

نگراني‌ها را از خودت دور كن. به خود و اطرافيانت اعتماد كن و در موردشان اينقدر سخت‌گير نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشي در راهه و روحيه‌اي تازه پيدا مي‌كني. همچنان با انرژي باش و از لحظات لذت ببر.

بايد انگيزه و حوصله براي دست زدن به كارهاي جديد داشته باشي. مدتي به خودت برس تا روبراه شوي و خستگي را از تنت دور كن.

پيشنهادي مطرح ميشه كه مي‌توني قبول كني. از دست زدن به كارهاي تازه با تجربه‌هاي جديد نبايد ترسيد. مي‌توني به وضعيت ماليت اميدوار باشي.

از فرصت‌ها استفاده كن و براي چيزي كه در آرزويش هستي تلاش كن حتي اگر دور از دست‌رس است. با دست روي دست گذاشتن و غمگين بودن به هيچ نتيجه‌اي نمي‌رسي و فقط زمان و فرصت‌هاي خودت را از دست مي‌دهي.

خواندن روزي دو سه بيت شعر از سهراب و اخوان ثالث مي‌تواند روحيه‌ات را عوض كند و تو را شاداب كند. هميشه براي خوشحالي و گرفتن انرژي همه راههاي موجود را امتحان كن. همين كار يعني يك تحول در نوع زندگي كردن.

اگر مشكل بدخوابي يا بي‌خوابي داري قبل از خواب دوش بگير، به موسيقي ملايم گوش كن يا كتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادي تو كمي تكان مي‌خورد اما اگر به همين اوضاع قانع باشي ديگر پيشرفت نخواهي كرد و درجا خواهي زد. البته درجا زدن براي تو ضرري نخواهد داشت اما با تلاش بيشتر مي‌تواني به سود بيشتري برسي.

كسي در خانه دلت را مي‌زند كه آشناست. اختيار دل اگر به دست تو بود شايد به اين آساني تسليم نمي‌شد. اما دل خود صاحب اختيار است و نمي‌توان آن را در چارچوب خاصي محبوس كرد و يا برايش قانون گذاشت. به احساست اطمينان كن.

يکي از دوستان يا نزديکانت به مقام يا پست مهمي مي‌رسد كه باعث خوشحالي و رضايت تو خواهد شد.

سعي كن بره غذايي‌ات را طبق ويتامين و ارزش غذايي تنظيم كني تا دچار كمبود مواد معدني نشوي.

اگر فكر مي‌كني مي‌تواني به هر مقصد و آرزويي رسيد، سخت در اشتباهي. بايد از بين همه خواسته‌ها، آنهايي را انتخاب كني كه براي تو سودآور باشد. معجزه كار پيامبران است نه كار من و تو.

قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

سلام، خدا قوت
ببخشید چرا به جای فال هفتگی pmc میاد؟
چند هفتست که اینطوریه

م در لیست مطالب فال پی ام سی موجود هست

سلام خسته نباشید،چرا دیگه فال های هفتگی شبکه PMC رو نمیزارید بجاش فال های روزانه میزارید؟

عالیه همیشه چک میکنم

قبلا فالتون انرژیش مثبت بود الان خیلی منفی میگید

جالب بود

فال من درست بود. اکثر وقت ها درسته. بعضی قسمت های فال شبیه رویا میمونه.

من این فالو دوس دارم

سلام.من دی ماهیمتااینجا هرچی برام دراومده دقیق بوده.وضعیتم خوب نیس برام دعا کنید.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

عوض میشه
احتمالا شما کش دارید

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست ميگه وضعيت اقتصاديم روحيم روانيم زندگيم

اسفند

اسفندی

میشه فال مجله موفقیت هم بزارید

م

فال موفقیت در کانال تاروت رنگی قرار داده میشه

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

به به
پوری جون چه انتقادپذیره.
خسته نباشید.

پورتال رنگی

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

مرسی که همراه همیشگی ما هستید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

سلام ببخشید،منظور از فال ۱،فال۲چی هستش؟؟

با سلام و وقت بخیر

فال 1 در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال 2 در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟
بعدچیزای بدوفعل گذشته!!
:(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید
موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *