قیمت قرص ahcc

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص ahcc
قیمت قرص ahcc

عضو هستید؟
 
وارد شوید

کپسول کینوکو طلایی با دوز 500 میلی گرمی برای درمان ویروس HPV ساخت آمریکا


توضیحات بیشتر


قیمت قرص ahcc

کپسول های کینو کو AHCC در برند های مختلف و با دوز های متفاوتی در دنیا تولید می شود. اما با یک جستجوی ساده در گوگل می بینید که بزرگ ترین و معتبر ترین کمپانی در این زمینه کمپانی Quality Of Life می باشد. این کمپانی آمریکایی محصولات مختلفی از کینوکو AHCC را با دوز های مختلف تولید می کند که بعد از مدل کینوکو پلاتینیوم , بهترین محصول این کمپانی کینوکو گلد Kinoko Gold می باشد که هم اکنون توسط شرکت فرازطب در ایران عرضه می شوند.


 

کینو کو یا همان شیتاکه (شیتاکو) از خانواده قارچ ها است. کینوکو حاوی ترکیب AHCC می باشد که مخفف جمله ی


 (Active Hexose Correlated Compound)

و به معنای (ترکیب هگزوز وابسته) می باشد. این ترکیب جادویی باعث شده تا این قارچ تبدیل به یک ماده منحصر به فرد و البته گران قیمت شود.


دقت کنید :

با برداشتن زگیل های تناسلی به روش لیزر یا هر روش دیگری فقط ظاهر بیماری درمان می شود ولی ویروس در بدن شما همچنان باقی است و شما همچنان ناقل بیماری هستید و شما با هر شخصی که رابطه داشته باشید طرف مقابل شما هم آلوده می شود.

زگیل های اچ پی وی HPV باید سریعا به صورت کامل درمان شوند در غیر این صورت در نقاط دیگر بدن هم پخش می شوند و درمان آن غیر ممکن می شود و همچنین باقی ماندن زگیل و ویروس در 5 الی 10 سال آینده باعث ایجاد سرطان در آن نقطه می شود.


شرکت فرازطب نماینده انحصاری کمپانی Quality Of Life در ایران

برای اطلاع از قیمت – شرایط محصول – فروش و ارسال با ما تماس بگیرید


تلفن مشاوره و سفارش :


09197205208  –  09129518450


تضمین اصالت کالا + تضمین مناسب ترین قیمت

برای اطلاع از قیمت وشرایط محصول با مشاورین فرازطب تماس بگیرید


 


ساعت کاری شرکت :

شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16


 


تحویل در تهران 3 – 4 ساعته با پیک موتوری


شهرستان ها 2 الی 3 روزه کاری با پست پیشتاز

**** ما فقط به شما یک کپسول نمی فروشیم بلکه ما تا پایان درمان با شما هستیم

همچنین شرکت فرازطب به همراه این کپسول ها یک عدد قطره و یک کرم مخصوص برای تسریع درمان برای شما عزیزان بصورت رایگان ارسال می کند.


 

AHCC proprietary blend ( 1  gram per serving size) – Mycelia extract of hybridized basidiomycetes (Lentinula edodes) mushrooms (with acetylated alpha-glucans),canola plant wax, dextrin (tapioca), cellulose (plant), alpha-cyclodextrin (vegetable), vegetable cellulose, leucine.

این کپسول ها حاوی 60 عدد کپسول گیاهی 500 میلی گرمی می باشد


 


روزی یک عدد قبل از ناهار – یک عدد قبل از شام


 


** درمان زگیل های تناسلی


** از بین برنده ویروس HPV در خون


** بالا بردن فوق العاده سیستم ایمنی بدن


** مقاوم کردن بدن در برابر انواع مریضی ها


** پیشگیری از تمام سرطان ها


 

قیمت قرص ahcc

این کپسول ها کوچکترین عوارضی ندارند و حتی افرادی که سالم هم هستند می توانند این محصول را برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان استفاده کنند.

کپسول کینو کو گلد ساخت کشور آمریکا است و دارای تاییدیه GMP می باشد و در کل دنیا در حال فروش است. اگر این محصول کوچکترین عوارضی داشت به غیر از اینکه تاییدیه نمی گرفت اجازه فروش در اروپا و آمریکا را هم دریافت نمی کرد


همچنین کپسول AHCC گلد دارای ساختار گیاهی می باشد یعنی حتی جنس خود کپسول ها از ژلاتین گیاهی است و برای وجترین ها ( گیاه خواران ) مناسب است


همچنین کپسول AHCC گلد بدون گلوتن ( Gluten Free ) است و برای کسانی که به گلوتن حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمی کند



 

کپسول کینوکو طلایی ساخت کمپانی Quality Of Life کشور آمریکا


Manufactured for Quality Of Life Labs, LLC. Purchase NY 10577 (914)251-0981 , USA


بیشتر بدانید:

زگیل های تناسلی (اچ پی وی) واگیردار ترین بیماری جنسی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک مریضی ویروسی است و با زگیل های عادی فرق می کند. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلوم انسانی HVP (Human Papillomavirus) است که عامل انتقال آن فقط از طریق تماس مستقیم پوستی در رابطه جنسی می باشد.


 

ویروس های دیگر مثل ویروس ایدز از راه های مختلفی ( مثل دندانپزشکی – سرنگ آلوده و … ) منتقل میشوند اما ویروس اچ پی وی فقط از طریق رابطه ی جنسی خطرناک منتقل می شود به همین دلیل کسانی که به اچ پی وی مبتلا هستند نمی توانند داشتن رابطه را انکار کنند.


 

زگیل های تناسلی امروزه در کشور ما به صورت یک بیماری خاموش وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متاسفانه اکثر مردم اطلاعات و شناختی از این بیماری ندارند و معمولا وقتی متوجه مریضی خود می شوند که ویروس پیشرفت زیادی کرده و درمان آن بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن شده است.



خواهشمندیم دقت کنید !! 

گول نخورید !!!  قارچ شیتاکه (کینو کو) با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش کپسول و شربت قارچ گانودرما برای درمان HPV کرده اند. این قارچ به هیچ عنوان زگیل های تناسلی را درمان نمی کند. این قارچ کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.


 

تنها درمانی که تاکنون برای HPV یافت شده استفاده از قارچ شیتاکو (کینوکو) است. ترکیب AHCC موجود در قارچ کینو کو گلد سیستم ایمنی بدن را به طرز خارق العاده ای بالا می برد و باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن با قدرتی که پیدا کرده با ویروس اچ پی وی مبارزه کرده و ویروس را از بین ببرد.


 

سیستم ایمنی بدن وظیفه دارد تا بدن ما را از بیماری ها و آسیب ها محافظت کند. سیستم ایمنی بدن همواره در حال اسکن کردن بدن ما است و در صورت وجود هر نوع ویروس, باکتری, انگل و یا سموم مختلف اب آن مبارزه کرده و آنها را از بین می برد. زمانی که ما بیمار می شویم در واقع سیستم ایمنی بدن شکست خورده است.


 

با استفاده از قارچ کینوکو و بالا رفتن سیستم ایمنی بدن بسیاری از بیماری های کوچک و بزرگ دیگر نیز درمان می شوند. طی تحقیقات علمی ای که انجام شده – به غیر از HPV – قارچ کینوکو روی کوچکترین بیماری ها از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا بیماری های بزرگی مثل سرطان، هپاتیت، دیابت و بیماری های قلبی عروقی نیز تاثیر فوق العاده خوبی داشته است.


 

قارچ گانودرما در ایران کشت و پرورش داده می شود و فوق العاده ارزان می باشد و حتی از عطاری های محل خود نیز می توانید آن را خریداری کنید. پس دقت کنید گانودرما را با قارچ شیتاکه اشتباه نگیرید


بیش از 150 مقاله علمی در ارتباط با درمان HPV توسط قارچ های شیتاکه ( کینوکو ) وجود دارد که با جستجو در گوگل می توانید این مقاله ها را مطالعه کرده و بیشتر تحقیق کنید.


 

کپسول کینو کو AHCC طلایی یکی از موثر ترین دارو ها جهت پیشگیری از انواع سرطان می باشد و حتی در مراحل اولیه و پیشرفته سرطان نیز می تواند کمک بسزایی به سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان کند.


 

روش های مختلفی برای برداشتن این زگیل ها وجود دارد اما متاسفانه با برداشتن این زگیل ها داستان تمام نمی شود و فقط ظاهر قضیه حل می شود و شخص ظاهرا سالم هست ولی همچنان ویروس اچ پی وی داخل بدن وجود دارد و ترسناک تر اینجاست که شخص بیمار دیگر هیچ علایمی از HPV ندارد اما همچنان ناقل این بیماری است و با هر بار رابطه با افراد مختلف آنها را نیز آلوده می کند.


 

طبق توصیه پزشکان بهتر است همزمان با درمان دارویی اقدام به برداشتن زگیل های تناسلی کنید. البته با کامل کردن درمان و با از بین رفتن ویروس در بدن زگیل ها خشک شده و از بین می روند. در این حالت مریضی بصورت کامل درمان شده و شخص بیمار دیگر ناقل ( انتقال دهنده ) بیماری نیست.


 

خیلی از این زگیل ها حتی با چشم هم دیده نمی شوند لذا امکان برداشتن آنها وجود ندارد و فقط باید از دارو های خوراکی برای درمان استفاده کرد.


چون خیلی از این زگیل ها در جاهایی از بدن رشد می کنند که شما اصلا نمی بینید : داخل گلو – نای و مری – داخل مقعد – داخل مجاری ادراری. در این حالت شاید شما سال ها به  اچ پی وی HPV مبتلا باشید و حتی متوجه هم نشوید.


 

متاسفانه خیلی از افراد وقتی مبتلا به سرطان می شوند در حین درمان سرطان تازه متوجه می شوند که عامل ایجاد سرطان آنها بیماری HPV بوده است و آنها بی اطلاع بوده اند.

پس اگر زگیل ها را می بینید خوشحال باشید چون شما سریع تر از بقیه متوجه شده اید و می توانید سریع تر آن را درمان کنید.


 

در کشور های اروپایی و آمریکایی به تمام نوجوانان در سنین 10 تا 13 سالگی واکسن اچ پی وی تزریق می شود. اما متاسفانه در ایران حتی هیچگونه اطلاع رسانی هم در اینباره نمی شود و این بیماری بصورت مخفی در حال گسترش است.


 


خواهشمندیم دقت کنید !! 

گول نخورید !!!  قارچ شیتاکه با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است و با هم فرق می کنند. قارچ گانودرما هیچ تاثیری روی درمان زگیل های تنایسلی ندارد. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش کپسول و شربت قارچ گانودرما برای درمان HPV کرده اند. این قارچ به هیچ عنوان زگیل های تناسلی را درمان نمی کند. این قارچ کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.


 

زگیل های تناسلی اچ پی وی در ناحیه های مختلفی ظاهر می شوند که شامل موارد زیر هستند:

* واژن، دهانه رحم، دهانه واژن و مقعد
* اطراف آلت و حتی داخل مجرای ادراری مردان
* مخاط داخل بینی، دهان و گلو
* قسمت انتهای زبان و نای
* ناحیه داخلی پلک چشم

درمان نشدن این زگیل ها در هر یک از ناحیه های ذکر شده در بالا باعث ایجاد سرطان در آن ناحیه میشود

عکس پایین از وبسایت پژوهشکده سرطان انگلستان گرفته شده است. در این تصویر نقاطی که HPV باعث ایجاد سرطان می شوند را نشان داده است . رنگ آبی نقاط آقایان و رنگ قرمز نقاط خانم ها را نشان می دهد. دایره های بزرگتر یعنی آمار سرطان در آن نقطه بیشتر بوده و دایره های کوچکتر یعنی آمار سرطان در آن نقطه کمتر بوده است



برای مشاهده عکس در سایز بزرگ تر


اینجا کلیک کنید


 

زگیل های تناسلی انواع  و تیپ های مختلفی دارند که بعضی از آنها کم خطر و بعضی دیگر پر خطر هستند. اما همه آنها واگیر دار هستند و باید سریعا درمان شوند

 انواع کم خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 6، 11، 40، 42، 43، 44، 53، 54، 61، 72، 73 و 81 هستند

انواع پر خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 16، 18، 31، 33، 35، 39، 45، 51، 52، 56، 58، 59، 68 و 69 هستند.
حدود 70 درصد موارد گزارش شده بیماری سرطان دهانه رحم توسط تیپ های 16 و 18 رخ می دهد و همچنین تیپ 16 ویروس زگیل تناسلی مسئول 95 درصد سرطان های مقعد و اکثر سرطان های دهانی و واژن است.


 

شرکت فرازطب نماینده انحصاری کمپانی Quality Of Life در ایران

برای اطلاع از قیمت – شرایط محصول – فروش و ارسال با ما تماس بگیرید


تلفن مشاوره و سفارش :


09197205208  –  09129518450


تضمین اصالت کالا + تضمین مناسب ترین قیمت

برای اطلاع از قیمت وشرایط محصول با مشاورین فرازطب تماس بگیرید


 


تحویل در تهران 3 – 4 ساعته با پیک موتوری


و شهرستان ها 2 الی 3 روزه کاری با پست پیشتاز

*** ما فقط به شما یک کپسول نمی فروشیم بلکه ما تا پایان درمان با شما هستیم

*** همچنین شرکت فرازطب به همراه این کپسول ها یک عدد قطره و یک کرم مخصوص برای تسریع درمان برای شما عزیزان بصورت رایگان ارسال می کند.


 

شرکت فرازطب :  قدیمی ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده قرص های چاقی لاغری و زناشویی و AHCC در ایران با 12 سال سابقه درخشان

شرکت فرازطب نمایندگی فروش معتبترین کمپانی های آمریکایی و اروپایی

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ثبت نام رایگان و بسیار آسان است!

25,000تومان

33,000تومان

30,000تومان

قیمت قرص ahcc

15,000تومان

#درمان #زگیل تناسلی و کمک درمان سرطان

دوز دارو: 500 میلی گرم

تعداد در هر بسته: 45 عدد

1,450,000تومان

قارچ شیتاکه یکی از انواع قارچ ها است که چینی ها از حدود 6 هزار سال پیش تا کنون از آن استفاده می کردند. در کشورهای شرق آسیا مانند چین، کره، ژاپن و تایوان این قارچ به عنوان نمادی برای طول عمر شناخته می شود. نام شیتاکه (شی تاکه) از زبان ژاپنی منشا گرفته است. «شی» نام چوب درختی است که این قارچ بر روی آن رشد می کند؛ و «تاکه» هم به معنی قارچ می باشد. این قارچ با نام «قارچ جنگل های سیاه» نیز شهرت دارد و در جنگل های کشور آلمان رشد می نماید.
قارچ شیتاکه از خانواده قارچ های بازیدیومیست است. دارای پوسته ای قهوه ای رنگ و سطحی کمی محدب می باشد و قطری به اندازه 2 تا 4 اینچ یعنی 2 بند انگشت الی 4 بند انگشت دارد.

قارچ شیتاکه مانند سایر انواع قارچ ها دارای پلی ساکاریدهای بتاگلوکان است که نوعی فیبر محلول می باشد و باعثکاهش ابتلا به سرطان کولون و کاهش کلسترول و چربی خون می شود. همچنین ماده کاهنده کلسترول به نام اریتادنین یا لنتیناسین نیز در این قارچ وجود دارد. ارگوتیونین که ماده ای شبه اسید آمینه است، به فراوانی در این قارچ یافت می شود و ارزش غذایی این قارچ را افزایش می دهد.

هر 72 گرم (نصف فنجان) از قارچ شیتاکه پخته، دارای 13/1 گرم پروتئین، 43/10 گرم کربوهیدرات، 16/0 گرم چربی، 52/1 گرم فیبر و 40/60 کالری انرژی است. این اطلاعات نشان می دهد که این نوع قارچ چربی و کالری کمی دارد و برای رژیم های کاهش وزن پیشنهاد خوبی می باشد.
قارچ شیتاکه منبع عالی از مس، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و سلنیوم است. زیرا 72 درصد نیاز روزانه یک فرد عادی به مس را فراهم می کند. همچنین 52 درصد از نیاز روزانه به ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و 33 درصد از نیاز روزانه به سلنیم را در اختیار فرد قرار می دهد. قارچ شیتاکه منبع بسیار خوب برای روی و ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و منبع خوب ویتامین D، ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین)، ویتامین B9 (فولات)، منیزیم و کولین است.
قارچ شیتاکه به عنوان یکی از منابع غیر حیوانی آهن مورد توجه می باشد. اکثر منابع غیر حیوانی آهن مانند انواع حبوبات، جوانه ها، سبزیجات، مغزها و دانه ها و … زیست فراهمی کمی دارند. یعنی در دستگاه گوارش به میزان کمی جذب بدن می شوند و بیشتر آهن موجود در منابع غیر حیوانی آهن از بدن دفع می گردد. اما قارچ شیتاکه زیست فراهمی خوبی دارد؛ و در حقیقت زیست فراهمی قارچ شیتاکه خشک شده با مکمل آهن از نوع فروس گلوکونات برابری می کند.

چند نوع قارچ با نام های شی تاکه، مای تاکه و رِی شی از انواع قارچ های دارویی هستند. اثر قارچ شیتاکه بر نوعی از سلول های ایمنی به نام ماکروفاژ بیشتر است. ماکروفاژها سلول های مستعد سرطانی شدن را پاکسازی می کند. قارچ شیتاکه همچنین باعث افزایش سیتوکین هایی چون اینترلوکین 1 بتا، فاکتور نکروز کننده تومور آلفا و اینترلوکین 10 می شود. این عوامل به آپوپتوز «مرگ برنامه ریزی شده سلول» کمک می کنند و باعث می شود؛ در زمانی که باید بمیرند، از بین بروند و رشد بی رویه نکنند. در نتیجه باعث می شوند سلول های عادی به سلول سرطانی تبدیل نشوند.

مقدار مصرف:

روزانه 500 تا 1000 میلی گرم از این قرص را می توان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف نمود.

مکمل های دارویی:

برای تسریع در عملکرد سیستم دفاعی بدن می توان به همراه این دارو از اکیناسه ، قرص گارلیت ( سیر) ، قرص کورکومین (زردچوبه) و نوشیدنی کومبوجا استفاده نمود.

دوز دارو: 500 میلی گرم

تعداد در هر بسته: 45 عدد

نکته مهم : با توجه به اهمیت درمان این بیماری خواهشمند است قبل از اقدام به خرید حتما ابتدا با همکاران ما تماس بگیرید و در مورد بایدها و نبایدهای این بیماری مشاوره نمایید و از موجود بودن این دارو اطمینان حاصل نمایید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

1,200,000 تومان

بهترین محصول برای تقویت سیستم ایمنی در جهان: این کپسول، مخلوطی از قارچها را شامل میشود که برای حفاظت از سیستم ایمنی بسیار مفیدند. این کپسول از رشد غیر عادی سلول ها و ایجاد سرطان جلوگیری میکند و در بیش از 1000 کلینیک در جهان تجویز میشود.
تقویت سیستم ایمنی، افزایش طول عمر و جلوگیری از بروز سرطان: علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، این کپسول تولید سیتوکین را افزایش داده و عملکرد ماکروفاژ را بهبود میبخشد. سلول های T و سلولهای کشنده طبیعی را تقویت میکند تا از بروز غده، تومور و سرطان جلوگیری کند.

کمترین هزینه حمل از آمریکا تا ایران
تحویل به صورت 15 – 20 روز کاری
ارسال رایگان به سراسر ایران

بهترین محصول برای تقویت سیستم ایمنی در جهان: این کپسول، مخلوطی از قارچها را شامل میشود که برای حفاظت از سیستم ایمنی بسیار مفیدند. این کپسول از رشد غیر عادی سلول ها و ایجاد سرطان جلوگیری میکند و در بیش از 1000 کلینیک در جهان تجویز میشود.

این ترکیب روی بیش از 20 نفر تحت نظر پزشک امتحان شده و نتایخ خارق العاده داشته است: عصاره ی قارچ استفاده شده در این کپسول، از ترکیب چندین نوع قارچ دارویی مانند شیتاک و میسلیا به دست آمده است. در حالی که بیشتر قارچها سرشار از گلوکن بتا هستند، کپسول AHCC با گلوکن آلفا غنی سازی شده است. گلوکن آلفا نوعی قند (پلیساکارید) است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش اساسی ایفا میکند.قیمت قرص ahcc

تقویت سیستم ایمنی، افزایش طول عمر و جلوگیری از بروز سرطان: علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، این کپسول تولید سیتوکین را افزایش داده و عملکرد ماکروفاژ را بهبود میبخشد. سلول های T و سلولهای کشنده طبیعی را تقویت میکند تا از بروز غده، تومور و سرطان جلوگیری کند.

این کپسول ها طعم خاصی ندارند و میتوانید به راحتی آنها را قورت بدهید. هر کپسول 500 میلی گرمی، سیستم ایمنی بدن شما را تا مدت زمان طولانی محافظت میکند.

کیفیت فوق العاده AHCC: کپسول AHCC شرکت Quality of Life از عصاره ی قویترین قارچهای دارویی ساخته شده و برای مدت طولانی از سیستم ایمنی بدن شما محافظت میکند. این ترکیب توسط پژوهشگران داشنگاهای مطرح جهان یعنی ییل و هاروارد ساخته شده است و توسط هزاران نفر در جهان مصرف میشود. برخلاف ساید برندها، کپسولهای ما به تایید کلینیکهای درمانی رسیده است.

تولید آمریکا و ضمانت 100% از رضایت شما: این محصول در آمریکا تولید میشود و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو (FDA) است.

AHCC چیست؟

AHCC یا ترکیب همبسته Hexose فعال، از چندین گونه قارچ دارویی به دست آمده است. اولین بار در ژاپن تولید شد و اکنون بیش از 29 پژوهش علمی چاپ شده در مجلات بنام، از نتایج به دست آمده با استفاده از این ترکیب، پشتیبانی میکنند.

برخلاف سایر برندهای موجود، کپسولهای ما وزن مولکولی پایینی برابر 5000 دالتون دارند و سرشار از گلوکن آلفا هستند و به سرعت جذب بدن میشوند.

چرا باید کپسول های Quality of Life را انتخاب کنیم؟

ما مفتخریم اعلام کنیم که با تولید این کپسول، جایزه بهترین محصول تولید شده در سال را از آن خود ساخته ایم. این محصول، در میان پرفروش ترین محصولات تقویت سیستم ایمنی در ژاپن قرار دارد و موضوع تحقیق در بسیاری از دانشکده های پزشکی از جلمه دانشگاه ییل بوده است.

تحقیقات بر روی جمعی از افراد مسن نشان داده که این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و عملکرد سلول تی میشود. دکتر فرد پسکاتور در مورد کپسول AHCC گفته است: “این کپسول از بهترین ترکیبات طبیعی است که تا کنون دیده ام.”

فواید AHCC:

تقویت سیستم ایمنی بدن.

حفظ بازدهی بالای سلولهای طبیعی کشنده در بدن و جلوگیری از رشد غیر طبیعی سلولها و بروز سرطان.

کمک به عملکرد سلولهای T.

افزایش تولید سیتوکین.

افزایش طول عمر و حفظ سلامتی.

بیش از 20 بار تحقیق و نتیجه گیری بر روی نمونه های انسانی.

چرا از Quality of Life خرید کنیم؟

تمام مواد ما توسط سازمان غذا و دارو تایید شده اند و در آمریکا تولید میشوند. ما از محصولاتمان مطمئینیم و شما نتایج مثبت استفاده از آنها را خواهید دید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

کلیه مناطق 22 گانه تهران…

0990-9238005 / 02128421262

ثبت نام و ورود با اکانت گوگل

Change Avatar

Change Avatar

قیمت قرص ahcc

Change Avatar

Change Avatar

Change Avatar

Change Avatar

قیمت قرص ahcc
قیمت قرص ahcc
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *