قرص ظرفشویی فینیش 90تایی

خواص دارویی و گیاهی

Reference:

Condition: محصول جدید

جزییات

افزودن به سبد

حداقل تعداد قابل خرید از این محصول برابر است با 1

مقایسه این محصول

قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش از جدیدترین محصولات کمپانی فینیش می‌باشد و به علت ژله‌ای بودن ساختار آن و شستشوی ملایم از هرگونه آسیب به ظرف‌های شما جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این، در سخت‌ترین آب‌های موجود در کشور نیز پاسخ بسیار خوبی داده است و قدرت پاک‌کنندگی سخت‌ترین لکه‌ها را دار است.

ویژگی‌ها 

حاوی نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرفشویی.توجه: در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش، به هیچ عنوان نیازی به استفاده از جلادهنده ماشین‌ظرفشویی (یا روغن براق‌کننده ماشین ظرفشویی) ندارید، ولی در مورد نمک ماشین ظرفشویی پیشنهاد کارشناسان هورانه به شما کاربران عزیز این است که به علت سختی بالای آب و وجود ناخالصی‌ها، همیشه مخزن نمک ماشین ظرفشویی خود را پر نگه دارید حتی هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش.بدون نیاز به پیش‌شستشو (در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش حتما لازم نیست ظروف خود را قبل از چیدن درون ماشین ظرفشویی زیر آب بگیرید تا ذرات باقیمانده غذا از آن پاک شود) قدرت پاک کنندگی بسیار بالا،حتی پاک کردن لکه‌های خشک شده تا 24 ساعت قبل.شستشوی ملایم (به علت استفاده کمتر از مواد شیمیایی خشن) و جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف.روکش پلاستیکی قابل حل در آب.

روش استفاده : یک عدد از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش را درون جا قرصی ماشین ظرفشویی خود قرار داده و بره مورد نظر خود را انتخاب نمایید (روکش پلاستیکی قرص ماشین ظرف شویی فینیش قابل حل است)، توجه کنید که همواره هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی دکمه مربوط به استفاده از قرص را فعال نمایید. 

نقد و بررسی شما

* فیلدهای مورد نیاز

درج   یا  انصراف

title

بله چشم جناب رمضانی، پیشنهاد شما به بخش مربوطه ارجاع می‌شود. ممنون که پیشنهادات و نظرات خود را با ما در میان می‌گذارید.

title

سلام اگه امکانش هست این محصول رو مثل پاکت جاروبرقی که پک ۳ تایی داره این رو هم پک کنید. مثلا پک ۳ تایی یا ۵ تایی که برای ما که تعداد می‌خوایم هم سفارش ساده‌تر بشه هم ارزونتر دربیاد، چون علاوه بر خانه خودم می‌‌خوام برای خانه مادر و خواهرم هم از این قرص فینیش بخرم. قبلا از شما همین قرص فینیش رو خرید داشتم و خواستم ۳ بسته دیگه بخرم، البته من الان واسه ۳ بسته ثبت سفارش کردم، این فقط یه پیشنهاد بود برای آینده، چون ما همه خریدهامون رو از هورانه انجام میدیم. ممنون

نقد و بررسی شما

قرص ظرفشویی فینیش 45 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 8 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 18 تایی

قرص ظرفشویی فینیش لیمویی 54 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 54 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 72 تایی

پک مواد شوینده فینیش

هورانه فروشگاهی تخصصی است که بر عرضه و فروش لوازم خانگی بزرگ، کوچک و لوازم آشپزخانه متمرکز است. تیمی متشکل از فعالان صنعت لوازم خانگی و کارشناسان مجرب این حوزه و پروژه‌ای کاملا ایرانی و بومی.

هورانه دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و هم اینک در سومین سال فعالیت خود به سر می‌برد. با خرید از هورانه خدمات ۵ ستاره دریافت نموده و خریدی دلپذیر و بدون دغدغه را تجربه می‌کنید.

امتحانمان کنید

توقف فروش تا روز شنبه

افزایش چشمگیر قیمت دلار

هورانه با ظاهری نو برگشت

هیچ محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

قرص ظرفشویی فینیش 9 تایی

ترب یک موتور جست و جوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جست و جو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *