قرص ظرفشویی فینیش اصل

خواص دارویی و گیاهی

محصولی موجود نیست

پرداخت

مشاهده تمام برندها

Finish قرص ماشین ظرفشویی همه کاره 1 تایی فینیش

Pril جرم گیر مایع ماشین ظرفشویی 25 میلی لیتر پریل

Finish قرص ماشین ظرفشویی همه کاره 9 عددی فینیش

Vanish پودر لکه بر لباس اکسی اکشن 4 گرمی ونیش

Vanish پودر لکه بر لباس اکسی اکشن 15 گرمی ونیش

Mr Muscle مایع شیشه شوی ضد بخار آبی مستر ماسل

Air Wick شمع معطر رایحه مرکبات ضد تنباکو ایرویک

Fairy قرص ماشین ظرفشویی پلاتینوم 27 عددی فیری

خرید اینترنتی محصولات بهداشتی فینیش ترکیه و آلمان با بهترین قیمت

هیچکس ظرف شستن را دوست ندارد و به این دلیل بود که کمپانی فینیش تصمیم گرفت با مشارکت تولیدکنندگان ماشین‌های ظرف‌شویی، در سال 1953 محصولات مربوط ‌‌به شست‌و‌شوی ظروف را ابداع و تولید کند.

فینیش با وسواس این موضوع را دنبال می‌کند که همه نوع ظرفی را به‌خوبی بتوان شست؛ پس تا زمانی که مطمئن شود هر بار شستن ظروفتان به بهترین نحو انجام می‌شود، پیوسته به نوآوری در این محصولات ادامه می‌دهد.

قرص های ماشین ظرفشویی فینیش همراه با توپ های مخصوص Powerball، ماشین ظرف‌شویی شما را قادر می‌سازند که در هر بار شست‌وشو، ظرف‌های شما را کاملا پاکیزه و تمیز گرداند. محصولات جانبی ماشین ظرفشویی فینیش که برای ماشین‌های ظرف‌شویی بسیار لازم و ضروری هستند مانند جرم‌گیر ماشین ظرف‌شویی، دستگاه شما را پاکیزه و بادوام می‌گرداند.

برای اطلاع از تخفیف ها، عضو خبره شوید.

بدون محصول

مشاهده تمام برندها

جهت بازگشت محصولات خریداری شده، میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین اعلام فرمایید.

ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۷۵ هزار تومان سراسر ایران

از

تا

از

تا

Reference: MG-179

Condition: محصول جدید

این پک شامل :

جزییات

افزودن به سبد

حداقل تعداد قابل خرید از این محصول برابر است با 1

مقایسه این محصول

یکی از مشکلات شایع در بین استفاده‌کنندگان ماشین ظرفشویی، قطره‌های آب باقیمانده بر روی ظروف است که موجب ایجاد لکه شده و بر ظاهر ظروف تاثیر بدی ایجاد می‌کند. با استفاه از مایع جلادهنده ظروف شما بسیار درخشنده و شفاف می‌شود.

مایع جلا دهنده فینیش ( 5X Power Shine and Dry Rinse Aid)، مکمل خشک‌کن ماشین ظرفشویی می‌باشد که باعث درخشندگی و شفافیت ظروف بلورین شما می‌گردد.

جلا دهنده در مرحله آخر شستشو، مرحله خشک‌کردن ظروف وارد عمل شده و به خشک‌کن دستگاه کمک می‌کند تا ظروف‌ها کاملا خشک و درخشان بشوند. جلادهنده ظروف فینیش یا همان روغن براق کننده ظروف شما را درخشان و براق خواهد کرد.

ویژگی‌های مایع براق کننده فینیش

قرص ماشین ظرفشویی فینیش از جدیدترین محصولات کمپانی فینیش می‌باشد و به علت ژله‌ای بودن ساختار آن و شستشوی ملایم از هرگونه آسیب به ظرف‌های شما جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این، در سخت‌ترین آب‌های موجود در کشور نیز پاسخ بسیار خوبی داده است و قدرت پاک‌کنندگی سخت‌ترین لکه‌ها را دار است.

این محصول حاوی نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرفشویی می‌باشد که غیرقابل نصف‌شدن است و از همه مهم‌تر این‌که دارای اکتیو اکسیژن است.

قرص ظرفشویی فینیش مدل Quantum قابلیت‌های فراوانی دارد که شامل لکه‌زدایی، براق‌کنندگی، تمیزکنندگی و سفیدکنندگی فوق‌العاده قوی و بالایی می‌باشد.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش

یک عدد از قرص ظرفشویی کوانتوم فینیش را درون جا قرصی ماشین ظرفشویی خود قرار داده و بره مورد نظر خود را انتخاب نمایید (روکش پلاستیکی قرص ماشین ظرف شویی فینیش قابل حل است)، توجه کنید که همواره هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی دکمه مربوط به استفاده از قرص را فعال نمایید. 

ویژگی‌های قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم

نمک ظرفشویی از ایجاد رسوب در ماشین ظرفشویی جلوگیری‌ می‌کند و برای طولانی شدن عمر دستگاه بهترین انتخاب نمک ظرفشویی فینیش می‌باشد. این بسته هیچ رایحه خاصی ندارد ولی از کارایی بالایی برخوردار است.

ویژگی نمک ظرفشویی فینیش اصل

نمک‌های ماشین ظرفشویی تقلبی یا بی‌کیفیت، حاوی ناخالصی‌هایی مانند آهن و کربنات‌ها هستند که این امر می‌تواند منجربه سوراخ شدن مخزن نمک ماشین ظرفشویی، آسیب به ظرف‌ها و ایجاد لکه‌های سفید رنگ بر روی ظروف شود. همچنین استفاده از نمک قلابی باعث مدام روشن شدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی شما شده و در عرض 3 سال قطعا ماشین ظرفشویی شما سوراخ خواهد شد.

با استفاده از نمک ماشین ظرفشویی فینیش اصل، حداقل تا 4 ماه ماشین ظرفشویی احتیاجی به نمک نخواهد داشت ولی با این حال زمان اتمام نمک بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد.

نکته: اگر شما در حین خرید نمک ظرفشویی به بسته‌های نمک ماشین ظرفشویی 2 کیلوگرمی فینیش برخورد کردید بدانید این نمک‌ها قطعا تقلبی بوده و ساخت کشور آلمان نیست و به هیچ عنوان کارایی و کیفیت نمک ماشین ظرفشویی فینیش ساخت آلمان را ندارد و دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی خراب می‌کند

نقد و بررسی شما

این پک شامل :

* فیلدهای مورد نیاز

درج   یا  انصراف

title

سرکار خانم/ جناب آقای توتونچی با توجه به کیفیت بسیار بالای ظرفشویی‌های بوش تا به حال موردی در رابطه با آسیب به ظروف در بین مشتریان عزیز هورانه به دست ما نرسیده است و طبق فرمایش شما احتمالا استفاده از مواد شوینده رغوب و یا نیاز دستگاه به جرم‌گیری سبب این مشکل شده است. محصولات فینیش از کیفیت بالایی برخوردارند و به شما توصیه می‌کنیم علاوه‌بر تغییر مواد شوینده دستگاه‌تان اگر مدت طولانی است که از ظرفشویی خود استفاده می‌کنید یک عدد جرم گیر فینیش را تهیه کرده و استفاده نمایید تا مشکل آسیب به ظروف برطرف گردد. لازم به ذکر است که محصولات فینیش به صورت تقلبی و اصلی در بازار موجودند بنابراین از مکانی مطمئن این محصولات را خریداری نمایید. هر یک از مواد شوینده جایگاه مربوط به خود را دارند، قرص و جلادهنده در مخزن روی درب ظرفشویی و مخزن نمک ظرفشویی در کف دستگاه قرار دارند.

title

ضمن عرض سلام و خسته نیاشید خدمت عوامل گرامی مدیریت هورانه . ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS سری 6 دارم که متاسفانه رنگ ظروف را تغیر میده یعنی اینکه مثلا قابلمه هایی که لبه های آنها نقره گون میباشند ، قسمت نقره کاری شده ی آنها را از بین میبرد و آن را کدر میکند .. و نیز بر روی ظروف شیشه ای مانند لیوان و نیز ظروف پیرکس خط و خراشهای زیادی ایجاد میکند . به نظر تیم کارشناسی محترم آیا استفاده از محصولات فینیش مشکل ما را رفع میکند ؟ و آیا قرض را بایستی در جای تعبیه شده بر روی درب قرار دهیم یا اینکه بر روی کف ماشین ظرفشویی همانجایی که توری استیل هستش مربوط به فیلتر تخلیه. ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

title

میشه محصولات فینیش لیمویی هم تخفیف بزنید؟

title

ارسال با تیپاکس برای اصفهان چقدر میشه؟

title

برای لباسشویی پودر یا شوینده چی خوبه؟ پیشنهاد شما چیه؟

title

برای لباسشویی پودر هم دارید؟

title

محصولات پرسیل و ندارید؟

نقد و بررسی شما

قرص ظرفشویی فینیش 45 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 9 تایی

نمک ظرفشویی فینیش 15 گرمی

نمک ظرفشویی فینیش 12 گرمی

مایع جلادهنده ظرفشویی کلاسیک 115 میلی فینیش

مایع جلادهنده ظرفشویی کلاسیک 4 میلی فینیش

مایع جلادهنده ظرفشویی لیمویی 8 میلی فینیش

مایع جلادهنده ظرفشویی لیمویی 4 میلی فینیش

قرص ظرفشویی فینیش 8 تایی

مایع جلادهنده ظرفشویی کلاسیک 8 میلی فینیش

قرص ظرفشویی فینیش 18 تایی

قرص ظرفشویی فینیش لیمویی 54 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 54 تایی

قرص ظرفشویی فینیش 72 تایی

ژل ظرفشویی فینیش

جرم گیر ظرفشویی فینیش

بوگیر ظرفشویی فینیش

الماس ظرفشویی فینیش

پک کامل مواد شوینده فینیش

هورانه فروشگاهی تخصصی است که بر عرضه و فروش لوازم خانگی بزرگ، کوچک و لوازم آشپزخانه متمرکز است. تیمی متشکل از فعالان صنعت لوازم خانگی و کارشناسان مجرب این حوزه و پروژه‌ای کاملا ایرانی و بومی.

هورانه دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و هم اینک در سومین سال فعالیت خود به سر می‌برد. با خرید از هورانه خدمات ۵ ستاره دریافت نموده و خریدی دلپذیر و بدون دغدغه را تجربه می‌کنید.

امتحانمان کنید

توقف فروش تا روز شنبه

افزایش چشمگیر قیمت دلار

هورانه با ظاهری نو برگشت

هیچ محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

پک مواد شوینده فینیش

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *