راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی
راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی


نشانه های حاملگی
ثبت دیدگاه
368,940 بازدید

تست حاملگی با جوش شیرین,تست بارداری با وایتکس, تشخیص بارداری از روی چشم

تست بارداری با نمک ,تست بارداری با وایتکس

در گذشته خانم ها این تست را انجام میدادند به این شکل که وقتی ۵ روز از زمان پریودشان گذشت و پریود نشدند مقدار برابری از نمک و ادرار را در یک ظرف با هم مخلوط می کنند و چند دقیقه صبر میکنند اگر مخلوط به حالت پنیری در آمد می گوید آزمایش مثبت است و آن زن باردار است

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

تست حاملگی با عسل,تست بارداری با عسل

تشخیص بارداری به روش بوعلی سینا
بو علی سینا ۱۰۰۰ سال پیش روشی برای تشخیص بارداری ابداع کرد که هنوز هم بدون کوچکترین درصد خطا مورد استفاده بزرگان طب سنتی و اسلامی میباشد.

روش تشخیص بارداری با سیر به شرح ذیل است:

چنانچه احتمال بارداری دادید و به باردار بودن خود شک کردید یک حبه سیر را آرام پوست بگیرید جوری که زخمی نشود (چون زخمی شدن سیر باعث زخم و سوزش میشود.) سپس سیر را تمیز شسته و در واژن شیاف کنید. سپس ۱۵ دقیقه بر روی پهلو دراز بکشید و پس از آن اگر کسی کنار شما ایستاد و گفت بوی سیر میاید یعنی شما باردار نیستید و اگر بوی سیر نیاید باردار هستید.

تست بارداری با نمک,تشخیص بارداری با نمک,کانال بارداری

بعضی از مادر بزرگ ها در قدیم که روشهای مناسب و آزمایشگاهی دقیقی برای تشخیض بارداری در زنان نبود از روی حالت چشمها پی به باردار بودن زنها می بردند

تشخیص بارداری از روی چشم,تست بارداری با عسل

برخی از علائمی که معمولا آنها بدان اشاره می کردن را برایتان می نویسیم : حالت چشمها به گونه ای است که انگار اون خانم خسته است یا مریض است و سرما خورده و  چشمها بی حاله و رو به پایین و معصوم می شود و  انگار گریه کرده باشد و البته بعضی ها هم می گویند در چشمان زن باردار برق خاصی دیده  می شود البته عمومیت نداره ها

روش کار :

۱ لیوان ۱ بار مصرف بردارید.

مقدار مساوی از ادرار و وایتکس را در لیوان بریزید

سریع از زیر لیوان نگاهش کنید

اگر کف کرد و به حالت جوشان ماند تا مدتی شما باردار هستید

ولی اگر کف کرد و سریع کفش خوابید و حباب شد شما باردار نیستید

تست بارداری با وایتکس , تست بارداری به روش سنتی,تست بارداری با سیر,تست بارداری با عسل

اگر پریود های منظم دارید (یعنی حداقل ماهی یکبار با یکی دو روز عقب و جلو پریود می شوید و تصمیم به بارداری دارید با تاخیر یک هفته ای پریود به احتمال قوی حامله هستید برای اثبات این قضیه ساده ترین راه استفاده از Home Test(تست ادرار) است که در خانه انجام می شود وروش آن روی جلد تست توضیح داده شده است .

 

استفاده از این برگ‌ها یکی از روش‌های خانگی برای انجام تست بارداری است که می‌تواند به زنان کمک کند که ببینند باردار هستند یا خیر. قاصدک که با نام‌های دیگری نیز شناخته شده‌است، یکی از گیاهان خانواده‌ی آفتابگردان است که خواص دارویی دارد.

برگ‌های قاصدک را خرد کنید و آن‌ها را در یک ظرف پلاستیکی قرار دهید، و در جایی قرراشان دهید که نور خورشید وجود ندارد تا اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در تماس با نور خورشید نیستند. قبل از انجام این تست مقدار زیادی آب بنوشید و مطمئن شوید مثانه‌تان پر است و ادرار شما به میزانی است که وقتی روی برگ‌ها ریختید، ‌آن‌ها به طور کامل غرق خواهند شد.

پس از ۱۰ دقیقه نگاهی به برگ‌های قاصدک بیندازید. اگر برآمدگی‌های قرمز روی سطح برگ‌ها مشاهده کردید، معلوم می‌شود که پاسخ تست بارداری شما مثبت است.

خمیر دندان سفید و فوم‌دار را در یک ظرف پلاستیکی با ادرار‌تان مخلوط کنید. اجازه دهید خمیر دندان در آن حل شود و منتظر واکنش آن بمانید. اگر رنگ خمیر دندان سفید به آبی تبدیل شد و کف کرد، پس خودتان را یک مادر در نظر بگیرید زیرا پاسخ تست بارداری شما مثبت است.

تنها مشکل مربوط به این تست این است که هیچ چیز در مورد مقدار ادرار ذکر نشده‌است و معلوم نیست که چه مدت باید صبر کنیم تا خمیر دندان حالت کف‌آلود به خود بگیرد.

 

-حساس شدن و دردناک بودن سینه ها یکی از شایع ترین علائم بارداری است

-گرفتگی عضلات را میتوان جزء مهمترین علائم بارداری به شمار آورد

از علائم بارداری شایع در بعضی از خانم ها حالت تهوع و بیزاری از غذا است

از علائم دوران بارداری می توان تغییر حالات روحی نام برد

تکرر ادرار از علائم زودهنگام و اولیه بارداری است

یکی از رایج ترین علائم بارداری یبوست است

یکی از بهترین علائم بارداری توقف عادت ماهانه است

افزایش دمای عمومی بدن از علائم اولیه بارداری محسوب می شود

علائم جنین پسر

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

برچسب ها تشخیص بارداری بارداری‌ تست بارداری تشخیص بارداری با نمک کانال بارداری

بی اختیاری در بارداری : علل بی اختیاری در بارداری چیست ؟ چرا در ماه …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شهادت امام جعفر صادق

عکس پروفایل عید فطر

عکس پروفایل شب قدر

عکس نوشته ماه رمضان

عکس پروفایل ماه رمضان

عکس پروفایل نیمه شعبان

پروفایل نیمه شعبان

عکس پروفایل شب قدر

با گذشت نیمی از سال 2018 تقریبا میتوان تشخیص داد که روند طراحی و داخلی به چه سمتی کشیده شده و طراحان داخلی بزرگ و برتر به دنبال چه ایده هایی هستن. سال های طراحی سفید و مبلمان های کم یا در واقع سبک مدرن در داخلی، دیزاین داخلی رو به سمت طراحی های زیبا و جذاب کشونده. این که آیا شما در حال ساخت یه خونه ی جدید هستین یا فقط به فکر تغییر خونتونین فرقی نداره، خوندن این مطلب بهتون کمک میکنه تا ایده های برتر رو ببینین و از اونها الهام بگیرین.

ایده های برتر طراحی و داخلی در سال 2018

طراحی داخلی محبوب در دهه 90 میلادی، اتاق های کاملا آفتابی بود که دوباره این روزها شاهد طراحی اونها هستیم. اتاق هایی با پنجره های بزرگ و اغلب دارای سقف های شیشه ای که نور به طور کامل به داخل خونه هدایت میشه و تمام نور طبیعی رو به خودش جذب میکنه. افراد از این فضاها بیشتر به عنوان اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و برای ایجاد یه گلخونه ی سبز توی خونه هاشون استفاده میکنن.

اتاق نشیمن روشن و کاملا آفتابی در داخلی

آشپزخانه های سفید تقریبا قدمتی حدود 10 سال داره و در دنیای طراحی، حکومت و جلوه گری میکنه. در خانه های جدید شاهد استفاده از چوب و کابینت های رنگی برای آشپزخانه هستیم تا هویت جدیدی رو به این فقضا بدن. استفاده از رنگ طبیعی چوب در کنار رنگ سفید و رنگ نقره ای خاکستری میتونه فضایی بسیار زیبا و جذاب رو به وجود بیاره.

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

استفاده از کابینت با رنگ چوب در آشپزخانه

شما ممکنه با شنیدن اسم سیمان برای استفاده در خونه ها به یاد گاراژها و پیاده روها بیفتین اما این روزها سیمان یک متریال جدید در حوزه ی داخلیست. معمولا سازندگان از عناصر سیمانی برای ساخت کفپوش ها استفاده میکنن. علاوه بر اون از سیمان برای ساخت انواع اکسسوری های زیبا و وسیله های جانبی خونه هم استفاده میشه.

کفپوش سیمانی در داخلی منازلپ

مطمئنا در هنگام طراحی و ساخت اتاق خواب، راحتی حرف اول رو میزنه. در سال 2018 بیشتر به سمت طراحی اتاق خواب های مینیمال روی آوردن و سعی میکنن از لوازم کمتر و آرامش بیشتر بهره مند بشن. اتاق خواب مینیمال دارای ی ساده، زیبا و به دور از هرگونه ترکیبات مختلف و شلوغه. افرادی که طرفدار ساده هستن بهتره که از این سبک استفاده کنن.

طراحی اتاق خواب مینیمال

سازندگان و صاحبان خانه به طور یکسان به دنبال راهی برای ساخت خونه ها هستن که بتونن بیشتر از عناصر و متریال های ارگانیک استفاده کنن. استفاده از چوب های طبیعی، سنگ ها و بامبو در طراحی داخلی بسیار پرطرفداره. تزیین با گل ها و گیاهان و ایجاد دیوارهای سبز عمودی در خانه ها از دیگر نمودهای تزیین خانه با مواد ارگانیکه.

متریال های طبیعی برای طراحی و ساخت خانه های مدرن


Current ye@r *


Leave this field empty

دونفره تلاش میکنه با آموزش های متنوع کمک کنه از وقت و انرژی مون بهتر استفاده کنیم و لحظه های 🙂 داشته باشیم، با ما همراه باشید.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

در این برنامه به معرفی 8 روش تست حاملگی در خانه میپردازیم.امیدواریم که این برنامه مورد توجه شما قرار بگیرد.برای دیدن برنامه های بیشتر لطفا کانال ما را سابسکرایب کنید.10 تا ازtop 10 farsi10 ta az

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

بارداری موضوعی است که در روابط زناشویی زوجین اجتناب ناپذیر است و هر زوجی حداقل یکبار به انجام چنین تستی اقدام کرده است. تست بارداری می تواند قبل از انجام آزمایش و انجام تست های مختلف مدرن با روش های تست بارداری خانگی انجام شود ، روش هایی بسیار جالب که از مردمان قدیم به جای مانده و در گذشته با این روش های طبیعی که خواهیم گفت متوجه بارداری یا عدم آن می شدند .همه این روش ها، به عنوان تست حاملگی بسیار مفید هستند و به راحتی میتوانید در منزل انجام دهید ،فقط مطمئن شوید نمونه ادرار صبح خود را کنار بگذارید زیرا رقیق تر است.

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

تست های خونی روش دیگری هستند که قطعا توسط پزشک انجام می شوند. بدون شک موارد مصرف آنها کمتر از تست های ادراری است، چون همانطور که گفتم بیشتر خانم ها ابتدا از تست ادراری استفاده کرده و در صورت لزوم برای تست خونی مراجعه می کنند.
 
دقت تست خونی در تشخیص بارداری بالاتر از تست ادراری بوده و حتی شش تا هشت روز بعد از تخمک گذاری نیز می تواند به کار برود. البته همانطور که می دانید نتیجه ی این تست چند روز بعد به دست شما خواهد رسید.

حتما بخوانید: دیابت بارداری | ۹ نشانه دیابت بارداری و راه های درمان آن

بهترین مزیت تست بارداری انجام آسان آن در منزل است. بعد از خریداری تست بسته تست را باز کرده، دستورالعمل آن را مطالعه کنید، طبق آن نمونه گیری را انجام دهید و زمان کافی را برای تعیین نتیجه بدهید.

تست های بارداری مختلفی در داروخانه ها وجود دارد که در یکی از انواع آنها باید ابتدا ادرار خود را داخل ظرفی گود جمع کرد و سپس تست را داخل آن فرو برد.

در نوع دیگر آن ادرار را در ظرفی گود جمع کنید و چند قطره از آن با قطره چکان به محل تعیین شده روی تست بچکانید تا مشخص شود که باردار هستید یا خیر. در نوعی از آنها نیزبرای تشخیص بارداری ، تست را در مسیر جریان ادرار قرار می دهند.

پس از گذشت زمان لازم، نتیجه به صورت تغییر رنگ یا ایجاد خط (دو خط به معنی باردار بودن و یک خط به معنی باردار نبودن) یا یک نشانمانند مثبت (+) یا منفی (-یا کلمه” باردار هستید (pregnant) ” یا “باردار نیستید (not pregnant) ” مشخص می شود.

بعد از عقب افتادن تاریخ پریود بیشتر تست های بارداری تا 99% دقت دارند.

حتما بخوانید: دلایل ابتلای زنان به افسردگی پس از زایمان و نقش همسر در درمان آن

برگ های قاصدک را برش بزنید و آنها را در ظرف پلاستیکی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها در تماس با نور خورشید قرار ندارند. قبل از آزمایش، مقدار زیادی آب بنوشید و مطمئن شوید که مثانه شما پر است، ادرار خود را بر روی برگ بریزید و بگذارید برگ ها در آن باقی بماند پس از 10 دقیقه نگاهی به برگ قاصدک بیندازید، وجود علائم قرمز رنگ روی سطح برگ ها، بدین معنی است که آزمون مثبت است.

حتما بخوانید: تفسیر آزمایش دفع پروتئین در بارداری یا مسمومیت بارداری

همه عناصر درخت کاج را با هم مخلوط کنید، مخروط ، شاخه و برگ و آنها را داخل ظرف پلاستیکی قرار دهید سپس مقدار زیادی آب بنوشید و اجازه دهید مثانه شما پس از 5 دقیقه پر شود و بعد داخل مخلوط ادرار کنید و 10 دقیقه صبر کنید. مخلوط کاج را بررسی کنید ،اگر مواد مخلوط رنگ خود را تغییر داده اند، پس این بدان معنی است که آزمون حاملگی مثبت است.

حتما بخوانید: مصرف داروی ضد حساسیت در دوران بارداری

این تست بسیار ساده است، اما باید با احتیاط انجام شود فقط ادرار خود را در یک ظرف سفید کننده مخلوط کنید و چند دقیقه صبر کنید اگر مخلوط سفید کننده و ادرار شما شروع به ایجاد فوم کرد، باید خودتان را آماده کنید، تا یک خبر شاد را با همه افراد به اشتراک بگذارید شکل فوم نشان می دهد که آزمون مثبت است.

حتما بخوانید: روابط زناشویی در دوران بارداری

خمیر دندان سفید را، با ادرار خود را در یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید اجازه دهید خمیر دندان در آن حل شود و منتظر واکنش بمانید. اگر رنگ خمیر دندان سفید خود را به آبی تغییر بدهد، پس خود را به عنوان یک مادر در نظر بگیرید، زیرا آزمون حاملگی شما مثبت است. تنها معضل مربوط به این آزمون این است که میزان ادرار و زمان تغییر رنگ خمیر دندان مشخص نیست.

فقط سرکه را در یک ظرف با ادرار مخلوط کنید و آن را خوب هم بزنید تا حباب ایجاد شود پس از دیدن آنها، نگران نشوید زیرا آنها برای شما بی ضرر هستند و فقط یک واکنش شیمیایی است که زمانی ظاهر می شود که سرکه را در ادرار خود مخلوط کنید اگر رنگ مخلوط تغییر کند، نتیجه آزمایش شما مثبت است. ضعف این تست، همانند خمیر دندان است مقدار مورد نیاز هر دو عنصر ذکر نشده است.

این روش جالب تشخیص جنسی جنین به روش مصریان باستان است. ادرار خود را بر روی دانه های گندم و جو قرار دهید و منتظر بمانید تا واکنش اتفاق بیفتد این آزمایش ،می تواند زمان ببرد. زیرا نتیجه آزمایش به تخمیر دانه های گندم و جو بستگی دارد اگر گندم و جو، شروع به تخمیر کنند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است. همچنین گفته شده است که مصریان اعتقاد دارند ، اگر دانه گندم رشد کند، این نشان می دهد که پسر بچه است و اگر دانه جو رشد کند، نشان دختر بچه است.

فقط قند را در ظرفی گذاشته و ادرار خود را روی آن اضافه کنید اگر قند شروع به تجزیه شدن کند،جواب منفی است اما اگر قند شروع به ساختن توده کند، آزمون حاملگی شما مثبت است.

اگر شما نیاز به انجام این آزمون دارید، باید فقط دو مرحله ساده را دنبال کنید، تا نتیجه دهد و شک در مورد حاملگی از بین برود وان حمام را با آب گرم پر کنید و فقط مقدار کمی از پودر خردل را به آن اضافه کنید. آن را با آب مخلوط کنید و زمانی که در آب حل شد، به مدت 10 تا 15 دقیقه در آن دراز بکشید بعد ،فقط دوش معمولی بگیرید و تا فردا صبر کنید.
اگر روز بعد، قاعدگی به طور طبیعی شروع شد، بدین معنی است که نتیجه منفی است و اما تاخیر در چرخه قاعدگی ناشی از علت دیگری است، اما اگر شروع نشود، به این معنی است که شما باردار هستید.

شما فقط می توانید این آزمایش را با استفاده از یک تکه صابون در حمام انجام دهید ابتدا یک تکه صابون را بشویید و اطمینان حاصل کنید که کمی خشک شده. ادرار خود را در یک مخزن جمع آوری کنید و آن را روی صابون بریزید و منتظر واکنش بمانید اگر صابون شروع به ایجاد کف فوم کند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است.

آب گوجه فرنگی را گرفته و در ظرفی بریزید حالا ¼ فنجان سرکه را به آب گوجه فرنگی اضافه کنید و آن را با هم مخلوط کنید ؛ ادرار خود را به مخلوط اضافه کنید. اجازه دهید، تا واکنش رخ دهد و ببینید چه رنگی مشاهده میشود. اگر رنگ به زرد تبدیل شود، نتیجه منفی است، اما اگر رنگ به سبز تبدیل شود، پس شما حامله هستید.
11. مجموعه ادرار برای تست بارداری در خانه 
نحوه استفاده

بعد از بیدار شدن از خواب یا در هر زمانی از روز، می توانید این آزمایش را انجام دهید ؛ ادرار خود را در ظرف، شیشه یا بطری جمع آوری کنید و آن را روی سطح صاف قرار دهید. به مدت 24 ساعت به آن دست نزنید پس از آن داخل ظرفی که ادرار در آن قرار دارد ، به عنوان مثال (ظرف، بطری یا شیشه) را نگاه کنید ، اگر یک لایه سفید روی سطح ادرار خود را می بینید، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است و اگر رنگ آن تغییر نکرده باشد، جواب منفی است.

در این روش تشخیص حاملگی، فقط باید اولین ادرار صبح را در ظرفی جمع آوری کنید و آن را روی سطح قرار دهید پراکسید و تیلنول را به مقدار ادرار خود در ظرف دیگر بریزید، سپس با هم مخلوط کنید و چند ثانیه صبر کنید اگر کل مخلوط ادرار، و پراکسید و تیلنول به رنگ آبی تبدیل شود، بدین معنی است که نتیجه مثبت است.

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی

پزشکان در زمان قدیم ،یک پیاز را در واژن زنان، به مدت یک شبانه روز قرار میدادند و صبح روز بعد نتیجه را مشاهده میکردند آنها معتقد بودند اگر دهان شخص بوی پیاز بدهد نتیجه مثبت است.

نوشابه را در یک لیوان قرار داده و قطره ای از نمونه ادرار را به آن اضافه کنید. دو واکنش می تواند وجود داشته باشد:یا سودا را فعال می کند، یا هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد،که در این حالت نتیجه منفی است.

این آزمایش، بسیار ساده انجام می شود و نتیجه این آزمایش باروری و جنس نوزاد را تایید می کند ابتدا یک ظرف بر روی اجاق گاز قرار داده و کلم قرمز را در آن بریزید ،سپس آب را به آن اضافه کنید تا کلم خرد شده کاملا در آن فرو رود. اجازه دهید،تا آب به مدت 10 دقیقه جوش بزند و سپس آن را در دمای اتاق خنک کنید ؛ بعد از اینکه آب کلم خنک شد، آب کلم را در ظرف دیگری بریزید. نمونه ادرار خود را در آن ریخته و منتظر واکنش بمانید مهم نیست چه نوع تغییری رخ دهد، تغییر رنگ و یا تغییر در عنصر به معنای حاملگی است. اما اگر رنگ به صورتی قرمز تبدیل شود، پس احتمال داشتن یک پسر بچه وجود دارد و اگر رنگ ارغوانی باقی بماند، احتمال وجود داشتن یک دختر بچه وجود دارد.

به طور کلی می توان گفت دقت تست های خانگی به عوامل زیر بستگی دارد:

تمامی این روش ها در منزل قابل استفاده هستند، پس حتما امتحانشان کنید.

منبع: نمناک | نمناک | بیتوته

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.استفاده از مطالب سایر منابع با ذکر منبع به آنان صورت می‌پذیرد.

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

تلفن تبلیغات : 09375386828

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی
راه های تشخیص حاملگی به روش خانگی
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *