قرص بم شدن صدا

خواص دارویی و گیاهی

خانه » سرگرمی » فال » – سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷

بايد به خانواده و دوستانت وقت بيشتري بدهي و بيشتر به آنها توجه كني. به حرف‌هاي آنان به دقت گوش بده و تا جايي كه مي‌تواني به آنها كمك كن.

امر خيري براي خانواده‌اي نزديک در پيش است كه به زودي خبرش به تو مي‌رسد و از اين بابت خوشحال خواهي شد.

حتما به طور منظم ورزش كن و هر روز حداقل 15 دقيقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقيم نور خورشيد قرار بده.قرص بم شدن صدا

ممكن است فشارهاي اقتصادي تو را ناراحت يا عصبي كنند اما تو نبايد خود را ببازي چون اين روزها خيلي زود سپري مي‌شوند. پس نگذار مشكلات مالي اراده تو را ضعيف كنند.

اين روزها مسائل عاطفي ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زيادي دور تو جمع شده‌اند اما تو در ميان آنها به جستجوي شخص ايده‌آلت هستي. اين جستجو را بايد ادامه داد تا به نتيجه مطلوب رسيد.

بايد فرز و زرنگ باشي و موقعيت‌ها را شكار كني. كسي كه به انتظار شاد شدن مي‌نشيند ضرر مي‌كند چون خالي از خاطرات شيرين و خوشحال كننده است.

از گياهان دارويي آرامش‌بخش و بخور استفاده كن تا سلامتي سر و سينه‌ات به خطر نيفتند و حتي‌المقدور از قرص‌هاي شيميايي پرهيز كن.

بايد كنترل امور مالي‌ات را داشته باشي و نگذاري سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون يك مدير موفق بايد بحران‌هاي اقتصادي را مديريت كرد تا مشكلات حل شود.

حرف‌هاي ربوط يك نفر بين تو و دوست يا همسرت كدورت و ناراحتي به وجود مي‌آورد. تا وقتي كه از حرف يا خبري مطمئن نشدي نبايد درباره‌اش قضاوت كني.

بدست آوردن دل ديگران به تو شادي توام با آرامش و رضايت خاطر خواهد داد و همين امر مي‌تواند اوضاع زندگيت را بهتر كند.

يك مشكل و نگراني مدتي اعصابت را متشنج خواهد كرد. سعي كن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشي. اين روزها بايد كاملأ بر اعصابت مسلط باشي و با آرامش سعي كني آنرا برطرف سازي.

بايد بلند پرواز باشي تا به موفقيت برسي. كسي كه به همين زندگي روزمره قناعت كند هميشه به همين حالت خواهد بود. بايد آرزوهاي بلند داشت و براي تحقق به آنها تلاش كرد.

عقل و فكر راهنماي درست و روشني است پس با بكارگيري از آنها، اطراف خودت را خوب ببين و به هر كسي اعتماد نكن. پيشنهادي به تو مي‌شود كه بايد در مورد آن خوب فكر كني و همه جوانب را در نظر بگيري تا پشيمان نشوي.

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

احتياج به كمي استراحت داري. فرصتي بايد پيدا كرد تا اين خستگي را از تنت دور كني و با آرامش و انرژي به بره‌هاي بلندمدت فكر كني.

نياز به صبر و استقامت بيشتري داري. بايد خوب به مشكلات مالي‌ات فكر كني، منشاء آن را پيدا كني و تحولي در وضعيت اقتصادي‌ات ايجاد كني.

بايد هر كسي و يا هر چيزي را كه زندگي عاطفي تو را دچار تنش مي‌كند، از خودت دور كني. در راهي قدم بگذار و به كسي عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نيت كسي مطمئن نشدي، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال كننده و ديدارهاي سودمندي در انتظار توست. روش زندگيت را عوض كن تا از اين حالت تنش و التهاب خارج شوي. بايد به آينده‌ات اميدوار باشي.

ممكن است كمي احساس خستگي و بي‌حالي داشته باشي. اين احساسات مقطعي است و خيلي زود با تغيير شرايط بهبود پيدا مي‌كند. فقط نبايد به آن دامن بزني.

ممكن است در حال حاضر بحران مالي داشته باشي اما نبايد بترسي چون اين بحران كوچك به زودي حل خواهد شد. اينگونه مشكلات در حدي نيستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتيجه مطلوب خواهي رسيد.

حكايت امروز تو مثل روزهاي گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تكرار مي‌كني، فرصت‌هاي طلايي را از بين مي‌بري و بعد، مدتي را به حسرت آن مي‌نشيني!!! به اين ترتيب فرصت‌هاي ديگري هم نفله مي‌شود!

به زودي ابرهاي تيره از آسمان زندگي‌ات بيرون مي‌رود و همه چيز روبراه مي‌شود. هفته اي شاد و پر از موفقيت در انتظار توست. براي بهتر شدن روحيه‌ات پيشنهاد مي‌كنم اواخر هفته به سفر کوتاهي بروي.

خشم و عصبانيت تو نه تنها به درست شدن مسائل پيچيده كمكي نمي‌كند، بلكه آن را به معضل و مشكل بزرگتري تبديل خواهد كرد. شايد يك مسافرت و دوري از مشكلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتواني بهتر و درست‌تر تصميم بگيري.

در حال حاضر اوضاع اقتصادي تو ثابت است. اما روند كارها ناگهان تغيير خواهد كرد. اين حوادث برعكس آن چيزي جريان دارد كه تو انتظارش را داشتي. بايد با صبر و حوصله تصميمي اتخاذ كرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

اين ترديدهاي توست كه اراده‌ات را ضعيف كرده و باعث مي‌شود تا فرصتهاي مهمي را از دست بدهي. پس اين ترديدها را بايد از خودت دور كني.

اگر بداني به دنبال چه هستي و هدفت را مشخص كني به راحتي به آن مي‌رسي. انرژيت را در راه تحقق خواسته‌هايت بكار بگير و روزي كه موفق شوي از خودت راضي و خوشنود خواهي بود.

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

دچار ركود اقتصادي شده‌اي. احتياجي به خشم و خروش نيست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردي و عقلانيت بهتر ميتواني خود را از اين تنگنا نجات داده و روزهاي بهتري را تجربه كني.

بعضي از مشكلات امروز تو نتيجه خطاهاي گذشته است. زا قديم گفته‌اند ?خودكرده را تدبير نيست?. بايد از اين خطاها درس گرفت و راهي را انتخاب كرد كه ديگر هرگز اين خطاها تكرار نشود.

اگر بداني به دنبال چه هستي و هدفت را مشخص كني به راحتي به آن مي‌رسي. انرژيت را در راه تحقق خواسته‌هايت بكار بگير و روزي كه موفق شوي از خودت راضي و خوشنود خواهي بود.

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

بايد با يك بره‌ريزي درست و نوشتن خواسته‌هايت پولت را خرج كني و گرنه بعدا از هزينه‌تراشي بي‌مورد خودت پشيمان خواهي شد.

بايد نسبت به آينده‌ات مطمئن باشي. لزومي ندارد كه هميشه ديگران اين تضمين را به تو بدهند كه همه چيز درست و روبراه است! وقتي خودت در مورد انتخابت يقين داشته باشي و با خود صادقانه رفتار كني، كافي است و حالا اين تو هستي كه به خودت روحيه مي‌دهي.

يك موفقيت كوچك هم كافي است تا اين فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. مي‌تواني از اين موفقيت كوچك نردباني بسازي براي رشد و رسيدن به موفقيت‌هاي بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحليل مي‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با يك مشاور خوب و باتجربه مي‌تواند به تو كمك كند.

در خرج كردن پول كمي متعادل باش. آنقدر خرج مي‌كني كه كم مي‌آوري، در صورتي كه بيشتر مخارج در اصل غيرضروري بوده. بايد كمي صرفه‌جويي كني.

بايد زمان بيشتري را صرف بازنگري اعمال و رفتار خود در گذشته كني. بايد تجربه‌هاي گذشته‌ات را به دقت مرور كني تا دوباره دچار همان مشكلات نشوي و انتخاب درستي داشته باشي.

مي‌تواني ه‌اي براي يك دوست عزيز بفرستي. هرچند امروزه اين رسم برافتاده و جايش را به تماس تلفني و ايميل داده اما نوشتن يا خواندن يك ه لذت ديگري دارد. هم تو را سرذوق مي‌آورد و هم دوستت را خوشحال مي‌كند.قرص بم شدن صدا

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نيم ساعت در روز به ورزش هوازي با شدت كم (پياده روي، باغباني، كار در خانه) و ورزش هوازي با شدت متوسط (پياده روي تند، حركات موزون، دويدن، شنا) نيازمند است. تو در چه مرحله‌اي هستي!!!

بايد كاري داشته باشي يا پيدا كني كه مطابق با شان و مقام تو باشد. رضايت شغلي فقط به درآمد و يا حقوق آخر ماه نيست. وقتي كاري را دوست نداشته باشي با عشق و علاقه به آن نمي‌پردازي.

فرصت‌ها را نبايد از دست داد. كسي كه اول فرصتهايش را از دست مي‌دهد و بعد براي از دست دادنش غصه مي‌خورد، دچار جهل مركب شده. اگر تو از اين گروه هستي برايت دعا مي‌كنم تا حالت خوب بشه!!

تا پايان روز احساس خوشبختي خواهي کرد چون بعضي امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه مي‌شود. در يک ميهماني خبرهاي اميدبخشي خواهي شنيد.

اگر در روز بين چهار تا شش فنجان چاي يا قهوه مصرف مي‌كني، از حدمجاز فراتر رفته‌اي. كافئين بيش از حد تو را بي‌قرار و عصبي مي‌كند

روزهاي خوشي در انتظار توست. وضعيت مالي تو رو به بهبودي است. پس مراقب باش كه دست به ماجراجويي نزني چون فرصت‌هاي خوبي را از دست مي‌دهي.

سعي كن از بعضي جنجال‌ها پرهيز كني. چه لزومي دارد خود را درگير مسائل و جرياناتي كني كه جز دردسر و ناراحتي سودي برايت ندارد.

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

احتياج به كمي استراحت داري. فرصتي بايد پيدا كرد تا اين خستگي را از تنت دور كني و با آرامش و انرژي به بره‌هاي بلندمدت فكر كني.

در آينده نزديك دچار مشكلات مالي تازه‌اي مي‌شوي. بايد سعي كني با اعتماد به نفس اوضاع را تغيير دهي چون تو بهتر از هر كسي مي‌داني كه چگونه اختيار اوضاع را بدست بگيري.

عالیه همیشه چک میکنم

قبلا فالتون انرژیش مثبت بود الان خیلی منفی میگید

جالب بود

فال من درست بود. اکثر وقت ها درسته. بعضی قسمت های فال شبیه رویا میمونه.

من این فالو دوس دارم

سلام.من دی ماهیمتااینجا هرچی برام دراومده دقیق بوده.وضعیتم خوب نیس برام دعا کنید.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

عوض میشه
احتمالا شما کش دارید

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست ميگه وضعيت اقتصاديم روحيم روانيم زندگيم

اسفند

اسفندی

میشه فال مجله موفقیت هم بزارید

م

فال موفقیت در کانال تاروت رنگی قرار داده میشه

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

به به
پوری جون چه انتقادپذیره.
خسته نباشید.

پورتال رنگی

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

مرسی که همراه همیشگی ما هستید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

سلام ببخشید،منظور از فال ۱،فال۲چی هستش؟؟

با سلام و وقت بخیر

فال 1 در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال 2 در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟
بعدچیزای بدوفعل گذشته!!
:(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید
موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا

مشاهده نسخه کامل
: چطور میشه صدا رو خشن و مردونه کرد؟

اساسا تعبیر خواب به سلسله مراتب معنی کردن و شکل بخشیدن به رویاهایی که  توسط خواب بیننده در خواب دیده می‌شود، گفته می‌شود. که در شمار زیادی از تمدن‌های کهن از خواب دیدن به عنوان یک ارتباط مافوق طبیعی و یا ابزاری برای دخالت نیروهای ماواریی با خواب بیننده  صحبت به میان می آورند . که افراد خاصی با نیروهای ویژه توانایی  تعبیر  مفهوم آن را دارا می باشند . در دوران معاصر مکاتب مختلف روان‌شناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خواب‌ها ارائه کرده‌اند

رؤیا نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا از پری شکم است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.

در نیمه شب اگر خواب بین دچار امتلاء نباشد ، خواب از یک سال تا ۵۰ سال تعبیر می شود.

ساعت ۲ صبح تا ۴/۵  صبح در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از ۱۵ روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.

ساعت ۴/۵ صبح در سپیده دم از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.قرص بم شدن صدا

ساعت ۴/۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.

ساعت ۶ صبح در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی ۲ روز بعد تعبیر می شود.

در روایت ازسلمان فارسی (ره):

روز ۶ ام ماه : بعد از یک یا دو روز تعبیر می شود.

روز ۹ ام ماه : همان روز تعبیرش ظاهر می شود.

روز ۱۱ ام ماه شمسی : بعد از ۲۰ روز.

روز ۱۳ ام ماه : بعد از ۹ روز تعبیر می شود.

در روز ۱۴ ام ماه بعد از ۲۶ روز.

در روز ۱۵ ام ماه : بعد از ۳ روز.

در روزهای ۲۸ ام، ۲۹ ام و ۳۰ ام ماه شمسی ، تعبیرش در همان روز پیدا می شود.

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.

ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.

جمادی الاول خریدو فروش نکند.

جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.

ماه رجب : گشایش ابواب خیر است- و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.

ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.

رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.

شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.

ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .

ذیحجه : خواب سفر را سفر کن.دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است

گزارش تصویری

در دیدنی های روز یکشنبه ۲۵ آذر تصاویری از پنجمین شنبه اعتراض‌ ها در فرانسه تا ملانیا ترامپ در پایگاه هوایی آمریکا و پایان خوش کنفرانس تغییرات اقلیمی در لهستان و را خواهید دید با ما همراه شوید

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *