فواید مصرف قرص ال آرژنین

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم

کرم و انگل روده در کودکان به چه دلایلی بوجود می آید؟ راه های درمان و تشخیص وجود آن چیست؟ عفونت های حاصل از انگل روده، رایج ترین نمونه عفونت روده ای هستند که توسط انگل رودهی ایجاد می شوند. این کرم ها هر ساله میلیون ها انسان را مبتلا می کنند که کودکان هم از این قاعده مستثنی نیستند. به عنوان والدین کودک باید به این موضوع توجه کنید. اما نگران نباشید زیرا راحت شدن از دست این عفونت زیاد زمان بر نیست! این

آیا تا به حال به بوتاکس کردن موهایتان فکر کرده اید؟ آیا می دانید کراتین مو بهتر است یا بوتاکس؟ بوتاکس مو درمانی برای جوان سازی مو است که باعث کاهش فر بودن و بهبود سلامت مو می شود و برای همه نوع مویی مناسب است. بوتاکس مو نسبت به درمان کراتینی (شیمیایی) اطمینان بخش تر است. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی فواید و مزایای بوتاکس مو می پردازیم و تفاوت آن را با کراتین مو مورد

فواید مصرف قرص ال آرژنین

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان

در پستانداران و انسان ها، گوش به صورت طبیعی ماده ای مومی شکل ب جرم گوش تولید می کند. تمیز کردن جرم گوش در کودکان و بزرگسالان در

کرم و انگل روده در کودکان به چه دلایلی بوجود می آید؟ راه های درمان و تشخیص وجود آن چیست؟ عفونت های حاصل از انگل روده، رایج ترین

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

فواید مصرف قرص ال آرژنین

هتل های شیراز

رزرو هتل

بلیط پرواز

بلیط هواپیما چارتر

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما- آرژنین که با ال آرژنین هم شناخته می شود، ماده ای است که به عنوان مکمل برای بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مقاله به بررسی اثرات این مکمل بر بدنسازی و عوارض جانبی آن می پردازیم.

ال آرژنین به رشد عضلات کمک می کند، زیرا برای سنتز پروتئین ها لازم است. زمانی که توده عضلانی افزایش می یابد، ال آرژنین به سلول های عضلانی سیگنال می دهد که هورمون رشد را تولید کند متابولیسم چربی را افزایش دهد. نتیجه کلی رسیدن به توده عضلانی خوش فرم و ملایم است که توسط بدنسازان دنبال می شود.

فواید مصرف قرص ال آرژنین

ال آرژنین با ساخت و ترشح اکسید نیتریک، استقامت و شرایط عضلات را تقویت می کند. هنگامی که اکسید نیتریک آزاد می شود، رگ های خونی را با آرام کردن ماهیچه های دیواره های آن باز می کند. این موضوع فشار خون را کاهش می دهد و جریان خون را به عضلات در طول تمرین افزایش می دهد.افزایش جریان خون به این معنی است که اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی برای ماهیچه ها و برای مدت زمان بیشتری فراهم می شود. این می تواند به کاهش آسیب عضلانی، بهبودی بهتر و به حداکثر رساندن عملکرد آن ها کمک کند.

این ماده به وسیله تقویت سیستم ایمنی به حفظ سلامت کلی کمک می کند. بدین صورت که رادیکال های آزاد را از بین می برد و اثربخشی سلول های سیستم ایمنی را افزایش می دهد.از آنجا که بدنسازی از طریق تنش های فیزیکی مکرر حاصل می شود، شانس عفونت و آسیب عضلانی نیز افزایش می یابد، لذا مهم است که اطمینان حاصل شود که سیستم ایمنی همیشه تقویت شده می ماند.

ال آرژنین آمینو اسیدی است که به ساخت پروتئین کمک می کند.  بدن شما معمولا تمامی ال آرژنین مورد نیاز را با مصرف مواد غذایی که سرشار از ال آرژنین نظیر ماهی ، گوشت قرمز ، سویا و است، می سازد. برخی از افراد از ال آرژنین به عنوان مکمل استفاده می کنند.

مقدار استاندارد مورد نیاز برای افرادی که ورزش می کنند، قبل از تمرین ۳ الی ۶ گرم است. برای بالا بردن سطح ال آرژنین در تمام روز می بایستی در سه وعده روزانه ال آرژنین مصرف کرد که در مجموع به ۱۵ الی ۱۸ گرم افزایش می یابد.

معمولا برای ورزشکاران مقدار مشخصی از ال آرژنین توصیه نشده و بهتر است ابتدا با دوز های پایین مثل ۳ الی ۵ گرم روزانه قبل و بعد از تمرین مصرف کرد و بعد از یک هفته برای حداکثر کردن بازده ، دوز مصرف را بالاتر برد.

معمولا دو ماه به دو ماه از ال آرژنین استفاده می کنند. پس از مصرف ۲ ماه ال آرژنین می بایستی ، دو ماه مصرف را قطع نموده و سپس مجددا مصرف را شروع کنیم

ال آرژنین در تعدادی از عملکردهای مختلف در بدن دخیل است که عبارتند از:

این ماده آمینو اسیدی است که بدن به صورت طبیعی قادر به ساخت آن نیست و از این جهت باید از طریق منابع غذائی که سرشار از این آمینو اسید هستند، باعث می شوند که دستگاه گوارش انسان بتواند به درستی  کار خود را انجام دهد.

نکته: این ماده در بزرگسالی یک آمینو اسید غیر ضروری است اما این ماده برای بهبود و گسترش دستگاه ایمنی کودکان در بزرگسالی ضروری است.

با توجه به اینکه این ماده باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می شود، در ورزشکارانی که تمرینات سخت و شدیدی احتمال ابتلا به بیماری های ناشی  از فعالیت های بدنی بیش از حد را  بسیار کاهش می دهد.

همچنین در درمان افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند، موثر است.

با توجه به قابلیت ایجاد انبساط در عروق توسط آرژنین این آمینو اسید می تواند توسط افرادی که دچار اختلالات جنسی یا اختلال در نعوظ هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرد و به این طریق باعث می شود خون بیشتری به مناطق مورد نیاز جریان پیدا کند.

این مکمل با توجه به برندهای مختلفی که دارد، قیمت های متفاوتی را هم شامل می شود.

برای مثال ال آرژنین ۵۰۰ میلی گرمی Karen 315 تومان، Weider 67 تومان، Life Plan 53 تومان است.

همچنین Mina Lab 393 تومان، Puritan 5 تومان و Jalinous نیز ۳۳۰۰۰ تومان قیمت دارند.

آیا قرص L Arginine کشنده است. برای آشنایی با عوارض قرص روی لینک زیر کلیک کنید:

عوارض قرص L Arginine 

نبض ما– ترجمه: حسین مقدس زاده

منابع:

nootriment،livestrong،web md

انواع حرکت اسکات برای بانوان و فواید آن

چطور ورزش با آب سیاه و دیابت مبارزه می کند؟

آیا فواید ورزش سی ایکس ورکس را می دانید؟

مزایای 3 دقیقه ورزش سبک در روز

چند نکته مهم درباره ورزش کودکان

فواید و مضرات طناب زدن

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

فواید مصرف قرص ال آرژنین

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

با تشکر درباره ی لطفا درباره ی گاسترین صحبت کنید

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم قدم ۱۵۷ و وزنم ۷۰ هست از نظر ژنتیکی وضعیت خوبی دارم همه فامیل ها قد بلندن پدرم ۱۸۵ هستس .کوتاهی قدم اعتماد بنفسمو گرفته میخام قرص ال ارژنین مصرف کنم ولی میترسم برا کبد و کلیم درضمن دکترم رفتم گفتن قد نمیکشم ولی اعتقادی ب ص رشد ندارم بنظر شما از این قرصا استفاده کنم ترخدا راهنمایی کنید

سلام ارژنین داروخانه تاثیری نداره ولی اگه از کسانی که مکمل های اصل میارن بخری قد میکشی من دوتا ارژنین از باشگاه بدنسازیمون خریدم ۶ سانت کشیدم اما دوبسته مصرف کردم بسته ای 14تومان

نه مهسا جان مطمعن باشید ناراحتیهای کبدی براتون ایجاد نمیکنه به شرط اینکه یه دوز مشخص با اب فراوان استفاده کنید در ضمن عوارض ارزنین میتونه تب عرق شدید اسحال نفخ شدید و یوبوست دوره ایی شدید باشه همچنین برعکس عمل کردن یعنی شما سیستم دفاعیت نه تنها قوی نشه بلکه ضعیفم بشه باز این هم در دوزهای بالا وشرایط خاص پیش میاد مثل خود بنده که برای بدنسازی استفاده کردم و بعد یک دوره ۱ ماهه سه بار سرما خوردم که بعد از تحقیق دوز داروم و کم کردم و خوب شدم شما هم خیالت راحت باشه اب فراوان یادت نره قبل از خواب و بعد از صبحانه قرصهای ۵۰۰ میلی گرمی استفاده کن نه ۱۰۰۰ به صرفه ترینشم شرکت ایرانی حیاتی کارن ، پی ام سی هست که از کانادا وارد میشه و اینجا تفکیک میشه با قیمت معقول نزدیک ۴۵۰۰۰ هزار تومن

ممنون ،ولی نمیدونم هزینه کنم نتیجه میگیرم یا ن. چون احساس میکنم دیگه قد نمیکشم خیلی ناامیدم اصلا افته تحصیلیم کردم

ببخشید این قرص جویدنی است

باید جویده بشه یا با اب بخورم

درود بر همه بزرگوارانمیزان مصرف آرژنین در این نوشتار روزانه ۳_۵ گرم ذکر شده درحالیکه روی بسته بندی ای که خریدم نوشته شده روزانه دو قرص ۵۰۰mg که معادل میشه با ۱gr خواستم ببینم که با توجه به اینکه تمرینات ورزشی انجام میدهم روزانه چند قرص مصرف کنم؛ آیا دوز توصیه شده توسط سازنده رو رعایت بکنم یا خیر.

سوال آخرم در مورد بازه های زمانی مصرف هستش؛ شنیدم که آرژنین رو در بازه های دوماهه مصرف میکنند و دوماه استراحت میدند به بدن؛ ممنون میشم راهنماییم کنید عزیزان

5mg doz daroe na mizan masrafsh rozi 2ta qabl tamrin bokhor

سلام ببخشید شما گفتید ۵ الا۳. میلی گرم واسه پودرش من قرصش می‌خوام استفاده کنم چطور باید مصرف کنم،تا کم ترین عوارضش هم برام داشته باشه.

سلامخسته نباشید. من قدم 185 و وزنم 64kg. 2 ماهی میشه باشگاه رو شروع کردم مکمل گینر استفاده میکنم و از اون دسته افرادی هستم که خیلی سخت وزن میگیرم می خوام بدونم آرژنین استفاده کنم جلوی افزایش وزنم رو میگیره؟!

سلاممن میخوام یدوره حجم خوشک بردارم چه مکملی استفاده کنم بهتره .

با سلام اگر بعد از مصرف قرص ال آرژنین لبنیات بخورم مشکلی پیش نمی آید ?

با سلام ببخشید من بنا بر توصیه مربی باشگاهم و دکتر ال آرژنین و گلوتامین رو دارم مدتی هست که مصرف میکنمفقط میخواستم بدونم این دو ماده برای من که کلیم سنگ ساز هست مشکلی پیش نمیاره.از دکترم که پرسیدم جواب قانع کننده ای ندادفقط گفت این دو ماده به سلامتیت آسیبی نمیرسونه ولی کراتین مصرف نکناز شما میخوام که راهنماییم کنید که ضرری برای کلیم داره آیا با نه؟

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

جشنواره 37/ معرفی فیلم قصر شیرین به کارگردانی سید رضا

جشنواره 37/ معرفی فیلم سمفونی نهم اثر محمدرضا هنرمند

جشنواره 37/ معرفی فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان خواهد شد.

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز


درمان شپش با روغن زیتون امکان پذیر است؟

فواید مصرف قرص ال آرژنین


معرفی صابون گوگرد ۱۰% دیترون

معرفی ۷ شامپوی برتر ضد شپش داروخانه آنلاین مثبت سبز


وظیفه هورمون تستوسترون در بدن چیست؟


تستوسترون چیست ؟


علائم سرطان پوست کدامند؟

همه چیز درباره مکمل اسلیمینگ گارسینیا کامبوجیا

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

معرفی بهترین قرص لاغری داروخانه آنلاین مثبت سبز


قرص لاغری کربو بلاکر

ال آرژنین با تحریک ترشح هورمون رشد، باعث رها شدن این هورمون می‌شود که می‌تواند در افزایش قد مؤثر باشد. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد خواهیم پرداخت.

ال آرژنین آمینواسیدی نیمه ضروری است و آرژنین ماده اولیه گاز نیتریک اکسید است که باعث گشادی عروق می‌شود و فرآیند خون رسانی به اندام‌ها و ارگان‌های در گیر و داد ورزش کردن را آسان و سریع‌تر می‌کند؛ همچنین باید بگوییم که این آمینواسید قادر به پاک‌سازی رادیکال‌های آزاد از خون، بهبود عملکرد سیگنال‌های سلول‌های عضلانی، رهاسازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

اسید آمینه ال-آرژنین به عنوان یکی از قوی‌ترین مواد مغذی محسوب می‌شود که به دلیل خواص قدرتمند سلامتی آن کشف شده است و توسط دانشمندان به عنوان مولکول معجزه شناخته می‌شود.

خواص شگفت انگیز L-arginine توسط جایزه نوبل پزشکی در سال ۱۹۹۸ تأیید شد و از آن زمان علاقه زیادی به زمینه‌های داروسازی و Nutraceutical ایجاد کرده است. دانشگاه کلمبیا به L-arginine به عنوان “Bullet سحر و جادو در سلامت انسان اشاره دارد.

بیش از ۱۰،۰۰۰ استناد L-arginine توسط محققان دانشگاه کلمبیا در تلاش برای ثبت مزایای این اسید آمینه ساده ساخته شده‌اند.

در حال حاضر به دانشجویان پزشکی در کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا آموزش داده می‌شود. کشف وظیفه اکسید نیتریک (NO)، جایزه نوبل، نشانگر این واقعیت است که بدون هیچ‌گونه انسانی، زندگی انسان غیرممکن است.

حتی انقلابی شواهد غیر قابل انکار بود که L-arginine تنها مولکول NO در بدن انسان است.

به علت خاصیت تعدیل نمک، آرژنین در بین بدنسازان دارای محبوبیت است، چرا که از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن رخ می‌دهد، باعث می‌شود تا بدن ظاهری پف کرده داشته باشند و عضلات صاف و فاقد برآمدگی به نظر بیایند.

آرژنین در آجیل و دانه‌های روغنی مثل بادام زمینی و بادام به وفور یافت می‌شود. همچنین می‌توان مقداری آرژنین در شکلات و کشمش نیز پیدا نمود.

مکمل‌های حاوی آرژنین به سبب اینکه آرژنین توانایی تولید نیتریک اکسید را دارد در بین مردم رواج یافته‌اند و همچنین این آمینواسید قادر به پاک‌سازی رادیکال‌های آزاد از خون بهبود عملکرد سیگنال‌های سلول‌های عضلانی رها سازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

با توجه به سن، جنس، قد و وزن بین ۴ تا ۱۰ گرم در روز زیر نظر پزشک باید مورد استفاده قرار داد.

رشد قد وابستگی شدید به سن شخص دارد یعنی اگر شخصی ۳۰ سال داشته باشد و رشد صفحات استخوانی او بسته شده باشد دیگر رشد قد حاصل نمی‌شود.

رشد قد به تغذیه مناسب بستگی دارد و اگر شخصی تغذیه مناسبی (تغذیه‌ای که مناسب رشد قد هست) نداشته باشد و فکر کند با خوردن آرژنین می‌تواند قد خود را افزایش دهد به هدف خود نخواهد رسید و ذکر این نکته مهم است که برای رشد مناسب قد و استخوان بندی مناسب باید از کودکی سرمایه گذاری بشود و به عبارت ساده‌تر با تغذیه مناسب از همان روزهای اولیه یک نوزاد و ادامه آن تا نوجوانی و جوانی می‌توان انتظار رشد مناسب در تمام دوران زندگی را داشت.
در رشد قد عوامل دیگری نظیر ژنتیک، ورزش، خواب و وضعیت‌های محیطی پیرامون تأثیر گذارند. اگر کسی تغذیه و روش زندگی صحیحی نداشته باشد، نمی تواند تنها با خوردن آرژنین، قد خودش رو افزایش بدهد، به همین دلیل باید زیر نظر پزشک و در تکمیل باقی شرایط لازم، مصرف بشه تا نتیجه دلخواه حاصل بشود.

افزایش قد علاوه بر وراثت، باید با تغذیه و ورزش های اصولی در تمام عمر دنبال بشود.

آرژنین یک آمینواسید نیمه ضروری است (آرژنین سازنده بلوک پروتئینی است که باعث اتساع عروق می‌شود) و آرژنین ماده اولیه گاز نیتریک اکسید است که سبب گشادی عروق شده و این امر خون‌رسانی به اندام‌هایی را که در جریان فعالیت ورزشی درگیر هستند، تسهیل نموده و در نتیجه می‌تواند کارایی ورزشکار را به ویژه در فعالیت‌های هوازی افزایش دهد. همچنین این آمینواسید قادر به پاک‌سازی رادیکال‌های آزاد از خون، بهبود عملکرد سیگنال‌های سلول‌های عضلانی، رها سازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

مصرف خیلی زیاد قرص ال آرژنتین، می تواند باعث اسهال، ضعف و سستی و حالت تهوع شود؛ همچنین افرادی که ناراحتی قلبی و یا سابقه مشکلات روحی و روانی دارند، باید با پزشک حتما مشورت کنند.

یه نویسنده شاد اما حساسه، متولد قلب زمستونه و کارشناسی ارشد اقتصاد داره، سال های زیادی تکواندو کار و البته معلم مقطع ابتدایی بوده و عاشق فوتباله!
اون شاعره و اولین کتابش سال 83 چاپ شده، در ضمن اون عاشق حیوانات و گیاهان هم هست.

معرفی بهترین قرص لاغری داروخانه آنلاین مثبت سبز

قرص لاغری کربو بلاکر

مواد غذایی مفید برای افزایش تستوسترون در مردان

مزایای مصرف قرص مولتی ویتامین مینرال دیلی نیچرمید

سلام ببخشید من میتونم قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ رو پودر کنم داخل کپسول بریزم و شبی یه کپسول استفاده کنم؟چون قرصش بزرگه و بلعش برام مشکله

فواید مصرف قرص ال آرژنین

درود بر شما برای پودر کردن قرص اصلا این موضوع توصیه نمیشه ولی اگر برای بلعش مشکل دارین و حتما می خواهید ۱۰۰۰ میلی گرم استفاده کنید، می تونید قرص رو نصف کنید و بعد مصرف کنید. و یه نکته مهم این که اگر مشکل معده دارین، حتما در مورد نوع مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

اونایی که مشکل بلع قرص رو دارن، بگم که اندازه ی کوچک ترش هم هست، از اون اندازه بخرید

درود برشما
این قرص ۵۰۰ میلی گرم هم وجود دارد، اما برای کسب اطلاعات می تونید با مشاورین ما تماس تلفنی داشته باشین. لینک تماس در آخر مقاله با عنوان تماس با مشاور وجود دارد.
ممنونیم از این که با ما همراه هستین

باعرض سلام وخسته نباشید.بعداز خوردن قرص ال ارژنین چه غذایی و چه ورزش هایی باید کرد فقط برای افزایش قد موثر است اگه بگید ممنون میشم.

درود بر شما
برای مصرف این قرص به منظور افزایش قد و گرفتن رژیم غذایی باید حتما با پزشک مشورت کنید. اما خب انجام دادن ورزش هایی که در آن کشش و پرش وجود دارد در سن رشد بر قد فرد تاثیر میگذارد مثل والیبال و بسکتبال و انجام حرکت های کششی.
مثبت سبز

سلام ببخشید من پسر ١۶ ساله هستم با قد ١۶٧ و وزن ۵٠ بره ورزشی کامل دارم و ورزش زیاد میکنم
قرص ال آرژنین ٣٠٠٠ برای من مناسب هست ؟
و روزی چند عدد و با چه وعده غذایی مصرف کنم ؟
و آیا برای قد هم تاثیر داره ؟
خیلی ممنونم

درود برشما
این قرص برای افزایش قد هست، روزانه ۱ تا ۴ عدد قرص همراه یک لیوان آب و بین وعده های غذایی یا طبق دستور العمل پزشک مصرف کنید.
روی محصول هم نحوه مصرف درج شده. اگر نیاز به اطلاعات در مورد این محصول دارید می تونید به لینک زیر (داروخانه آنلاین مثبت سبز) مراجعه کنید.
***ال آرژنین***

مثبت سبز

سلام من ۲۵ سالمه قدم ۱۵۸ به نظرتون باخوردن این قرص تاثیری روی قدم داره؟

درود برشما / بله این قرص برای افزایش قد مناسبه. اما برای کسب اطلاعات در مورد این قرص از لینک زیر استفاده کنید.
*** قرص ال آرژنین***

سلام و خسته نباشین
میخام بدونم که ایا درسته که ال ارژنین، علاوه بر افزایش قد، برای افزایش حجم عضلات و چاق شدن هم مفید هست؟
من ۲۴ سالمه و میخام بدونم رو من هم تاثیر داره؟؟ قد من۱۷۸ و وزنم۶۰ کیلو

درود برشما با توجه به این که نهایت سن رشد در آقایان بین ۱۵ تا ۲۵ سال هستش شما میتونید از این محصول استفاده کنید ولی فقط برای افزایش طول قد و حجم عضلاتی بدن.
بهتره در کنار این محصول همراه با ورزش از کراتین قبل از تمرین و پودر گینر بعد از تمرین نیز استفاده کنید.
مثبت سبز

سلام من وزنم ۶۰کیلو و قدم هم ۱۶۵ هست برای افزایش قد روزی چند گرم باید مصرف کنم تا تاثیر بزاره؟

میلاد و و دانیال عزیز
با توجه به این که نهایت سن رشد در آقایان بین ۱۵ تا ۲۵ سال هستش شما میتونید از این محصول استفاده کنید ولی فقط برای افزایش قد و حجم عضلات بدن.
بهتره در کنار این محصول همراه با ورزش از کراتین قبل از تمرین و پودر گینر بعد از تمرین نیز استفاده کنید. تا بتونید نتیجه بهتری بگیرید. اگر از مکمل های غذایی دیگه ای هم استفاده می کنید بهتره حتما با دستور پزشک این قرص رو مصرف کنید.
پیشاپیش نوروزتون مبارک

سلام ببخشید من قدم ۱۶۸ و وزنم ۵۰کیلو ۲۱سالمه میخواستم بدونم برا افزایش قد تاثیر داره برا من
اگه تاثیر داره توی روز باید چقد مصرف کنم که تاثیر خودشو بزاره؟
باتشکر

سلام من قرص آرژنین ۱۰۰mgخریدم حدودا یک ماه استفاده میکنم اما هیج تاثیری نداشته ،آیا بعد مصرف کامل تاثیر میذاره یا تقلبیه.
لطفا جواب بدین ممنون بابت سایتتون.

سلام و درود
برای دستیابی به نتیجه بهتر مصرف این قرص برای یک دروره ۳ تا ۶ ماه هست. که باید از ۵۰۰ میلی گرم در دو وعده نهار و شام مصرف کنید. برای مشخص شدن وضعیت تقلبی یا اصل بودن باید حتما اسم قرص رو باید بفرمایید تا بتونیم این موضوع رو بررسی کنیم. نکته بعدی و مهم دیگه ای که وجود دارد این هست که نهایت سن رشد در آقایان ۲۵ سال هست.
ممنونیم از این که با ما همراه هستید
مثبت سبز

سلام من سنم ۲۱ و قدم ۱۷۴ هست من ورزش موردعلاقم دروازه بانی فوتبال است وهر روز تمرین میکنم اما مربی ام میگه تو بااین شرایط قدی در این پست شاید پیشرفت نکنی من فقط ۱۰ سانت کم دارم میخواستم بدونم این مکمل میتواند مرا به خواسته ام برساند با تشکر

درود بر شما
شما باید یک دوره مصرف بین ۳ تا ۶ ماه با دوز ۵۰۰ را روز ۲ عدد همراه با نهار و شام مصرف نمایید. این نکته رو هم باید مورد توجه قرار بدهید که نهایت سن رشد در آقایان ۲۵ سالگی هست. اما با توجه به این که شما برای ورزش مورد علاقتون به افزایش قد نیاز دارین، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آناتومی بدنتون رو توسط پزشک متخصص برسی بشه تا بتوانند با یک سری آزمایش وضعیت کنونی بدن شما مشخص بشه تا بتوانید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.
ممنونیم از این که با ما همراه هستید
پیشاپیش نوروز مبارک

سلام وقتتون بخیر
من ۳۰سالمه و قدم ۱۵۱ میخواستم بدون با مصرف این قرص امیدی برای بلند شدن هست یا نه ؟؟؟
اگر استفاده کنم ایا اتفاق خاصی رخ میده ؟ مثلا ممکنه رشد عرضی داشته باشم ؟ که البته دوست ندارم عرضی بیش از این رشد کنم ، دوستان کسی هست راهنمایی کنه ؟ با امپول رشد چطور ؟؟؟ کسی بوده استفاده کرده باشه بعد از بلوغ ؟؟؟

سلام وقت شما هم بخیر
دوست عزیز نهایت سن رشد در آقایان سن ۲۵ سالگی هست. اگر در کنار این محصول از مکمل های دیگر مثل کراتین و گینر استفاده و هم ورزش کنید باعث رشد عضلاتتون میشه. ولی در صورت نیاز به افزایش قد با توجه به سنتون حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. چون شرایط بدنی هر شخصی متفاوته.

سلام
ممنون از سایت عالیتون و شما مثبت سبزی ها
من الرژی دارم و فقط تو فصل بهار میاد سراغم و حساسیت بدنم رو بالا میبره
دکتر خاصی هم نرفتم چون از اواخر اردیبهشت خود بخود بهبود پیدا میکنم
راجبش هم دکتر خاصی هم نمیشناسم که ازش بپرسم طریقه مصرف ارژنین
بنظر شما باید چگونه مصرف کنم؟روزی یک عدد ۱۰۰۰میلی گرمی یا از یک عدد بیشتر؟
وزنم ۸۵
قدم۱۷۶
سن ۲۲

سلام روزتون بخیر
ممنون از لطف شما
در لینک ارسالی توضیحات لازم درج شده است
ال ارژنین

سلام من یک پسر ۱۷ ساله هستم تو دوسال اخیر اصلا رشد نداشته ام رفتم دکتر یه عکس از دستم گرفت تا ببینه صفحات رشد من بسته شده اند یا نه دکتر گفت نه بسته نشدن ولی کم مونده بسته بشن و تو میتونی ۳ سانتی متر رشد کنی ولی من میخوام حداقل ۱۰ سانتی متر رشد کنم میشه شما رهنماییم کنید ممنون از سایت خوبتون

سلام روزتون بخیر
استفاده از کلسیم ها ویتامینی D می تونه به شما کمک کنه البته حتما باید با پزشک مخصوص خودتان مشورت کنید.

سلام وقت بخیر ،قرص ال آرژنین رو با شیر میشه مصرف کرد؟

سلام روز بخیر

بهتر از تمام مکمل های که به این صورت هستند با آب میل شود.

سلام ۱۷سال ۶ ماه دارم قدمم۱۸۸هست. قرص آرژنین۵۰۰ رو هر شب بعد غذا مصرف کنم میتونم چندسانتی افزایش قد داشته باشم.شبی ۲ تا مصرف کنم مشکلی که نداره؟

سلام روزبخیر

برای ال آرزنین ۵۰۰ موردی ندارد روی ۲ عدد مصرف کنید
در مورد چند سانت افزایش قد خیلی فاکتور ها را می توان در نظر گرفت مثل نوع ورزش، تغذیه و همچنین در حال حاضر در سن رشد هستید .

سلام خسته نباشید من یه پسر هفده ساله هستم خواستم بدونم که چطور باید قرصو مصرف کنم که توی قدم و چاق تر شدنم یا به اصطلاح تو پر شدنم تآثیر داشته باشه ممنون میشم اگه طریقه مصرف رو بهم بگید

سلام روزتون بخیر ببخشید من هفده ساله هستم با قد ١۵۴ و شروع به مصرف قرص کردم ولی نمیدونم نحوه مصرف کسی که قرص رو بهم داد گفت روزی یکی ولی توی یک سایت خوندم یک روز در میون حالا من موندم چطوری مصرف کنم میشه منو راهنمایی کنید؟ممنون میشم

سلام روزتون بخیر
بستگی به قرص ارژنینی که مصرف میکنید داره مطمعنا روی قوطی درج شده
در صورت نیاز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و طریقه مصرف آرژنین های گوناگون درج شده است https://mosbatesabz.com/%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86

سلام من ١٧ سالمه تاثیر داره یا نه ارژنین؟؟بعضی سایتا میگن این ارژنین خطرناکه و اصن هیچ تاثیری و نداره و این حرفا؟در ضمن واسه افزایش قد چه نوع ارژنینی خوبه و چطور مصرف بشه؟

سلام روزتون بخیر
آرژنین باید مربی ورزشی و یا پزشک برای شما توصیه کند
جهت اطلاع از آرژنین ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و توضیحات کامل این محصول را مطالعه کنید https://mosbatesabz.com/%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86
و همچنین می توانید محصولات را با هم مقایسه کنید

سلام خسته نباشید
من سنم ۱۸ و قدم ۱۶۳ و وزنم ۶۱ هستش
با رژیم مناسب دارم بدنسازی هم کار میکنم این قرص میتونه تاثیری روی قدم بذاره ؟ و بعد اینکه نمیخوام عضلاتم حجمی بگیره. باعث حجم عضلات هم میشه ؟
تشکر

سلام وقت بخیر
با خوردن این قرص بعد ۶ ماه و انجام دادن حرکات ورکششی به صورت روزانه چند سانت اضافه قد خواهد داشت ؟من۱۵ سالمه وقدم ۱۶۲ س هستم
لطفا جواب بدید ممنون از سایت آموزنده تون

سلام من ۱۷سالمه قدم ۱۶۰ ووزنم ۴۳ هستش قرص ارژنین ۱۰۰۰و چندتا در طول روز و تو چ تایمایی می تونم مصرف کنم

سلام ۱۹ سالمه و ال آرژنین ۱۵۰۰mg استفاده میکنم بعد حداقل افزایش قد چقدره؟

سلام روزتون بخیر

مطمئنن با یک دوره بدون ورزش کردن نتیجه ای دریافت نمی کنید
برای نتیجه بهتر کنارا ین مکمل از رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش کردن و فراموش نکنید.

سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم بدونم تا الان کسی نتیجه ای گرفته یا نه ؟
و روزانه چند قرص باید مصرف بشه

سلام.ببخشید من۱۷۶قد و ۱۷سالمه هروز بعد از شام یک قرص ارژنین(۱۰۰۰ml) میخورم.ایا باعث افزایش قد میشه؟ و عوارضی هم نداره؟

سلام روزتون بخیر
نه این مورد اگر دکتر برای شما تجویز کرده عوارضی ندارد

سلام
پسر من ۱۳ سالش است و رفته بدنسازی و مربی گفته این قرص رو با ید مصرف کنی به همراه l-glutamine f برای رشد بیشتروآیا مشکلی نداره؟

سلام روزتون بخیر
شما سن خیلی پایینی دارید مکمل های ورزشی باید از ۱۸ سال به بالا مصرف بشه
به جای این قرص میتوانید پروتئین لازم را از راه تغذیه غذایی تامین کنید.

سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۵۳
ژریم غذایمم عالیه
میخاستم ببینم مصرف قرصا چند سانت اضافه میکنه به قدم و اینکه آیا هر بار مصرف کردن چند سانتی اضافه میکنه یا فقط بعد از یک بار مصرف کردن اثری نداره؟؟؟
لطفا زود جواب بدید

سلام آذر ۲۱,۹۷ساله میشم،۱۷۲قدمه میخواستم بدونم مصرفش باعث افزایش قدم میشه یانه،ممنون.

سلام می خواستم بدونم که این قرص رو باید با نسخه پزشک مصر ف کرد؟

سلام روزتون بخیر
بستگی به شرایط جسمی شما دارد

سلام.ارژنینو قبل از خوابیدن هم میتونیم مصرف کنینم.

سلام.ارژنینو قبل از خوابیدن هم میتونیم مصرف کنیم.

سلام روزتون بخیر
بله میشه مصرف کرد.

سلام خسته نباشید چجور شرایط جسمی؟

سلام من ۶ سال پیش به مدت یک سال برای وسواس فکری و افسردگی دارو مصرف میکردم . آیا ال آرژنین برای من مضره ؟

سلام روزتون بخیر
حتما با پزشکتون مشورت کنید و پس از تایید مصرف کنید.

سلام روزتون بخیر
حتما با پزشک خودتان مشورت کنید تا تداخل دارویی نداشته باشد.

سلام
در پهلوی استفاده از ال آرژنین باید چه کارهای را انجام داد و چی نوع غذاهای را باید مصرف کرد؟ تا به نتیجه مطلوب برسیم؟

سلام من۲۱سالمه قدم۱۸۶ولی دوست دارم یه کم قد بلندتر باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام روزتون بخیر
پیشنهاد میکنم شروع کنید به انجام حرکات ورزشی کششی کنارا ین ورزش حتما از قرص های ال آرژنین و کلسی کر استفاده کنید.

سلام
من ۳۶ سالم و قد هم ۱۷۸ سانتی متر هست.
از قرص ال آرژنین ۵۰۰ میلی گرم برای رشد عضلات استفاده میکنم.
من ۴ عدد قرص (دو گرم) نیم ساعت قبل از تمرین و ۴ عدد (دو گرم) نیم ساعت قبل از خواب استفاده میکنم.
این طریقه مصرف که عوارضی نداره؟ و باعث رشد عضلات هم میشه؟
ممنون از سیاست ۲ خوبتون.

سلام
من ۱۵ سالمه با قد ۱۷۷ وزن ۶۵ کیلو ۴ روز تو هفته فیتنس کار میکنم به صورت نیمه حرفه‌ای چند گرم ارژنین تو روز مصرف کنم؟!

سلام خسته نباشید..من ۱۸ سالم هست میخاستم بدونم با مصرف این قرص و با ورزش مکرر و تغذیه مناسب میتونم رشد حداقل ۱۰ سانتی داشته باشم .. ضمن اینکه سن استخوانی من از طریق رادیولوژی ۱۹ سال تعیین شده ..ممنون❤

سلام روزتون بخیر
بله اگر حرکات و تمرینات شما مدام باشد حتما به نتیجه خواهید رسید.

سلام من پسر ۱۵ سالمه ۱۸۵ قدمه میتونم ناشتا قرص ال آرژنین بخورم

سلام روزتون بخیر
شما از قد مناسبی بهره مند هستید نیازی به استفاده این قرص ندارید.

سلام
خوب هستین من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۰ وزنم ۵۰ میخاستم ببینم با خوردن قورص ginsing argining طول قدم اضافه میشه

سلام روزتون بخیر
اگر کنار این مکمل از رژیم غذایی و حرکات ورزشی مناسب انجام دهید بله امکان دارد.

خسته نباشین چه وقت هایی باید قرص ال ارژنین بخوریم

سلام روزتون بخیر
با مراجعه به این لینک می توانید مصرف آرژنین ها را متوجه شوید
https://mosbatesabz.com/search?q%D8%A7%D9%84+%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86

سلام شما برای افزایش سریع طول قد مثلا ۱۰cmچه قرصی رو پیشنهادد میدزد که قوی باشه .

۴ماه دیگه ۲۱ساله میشم و در اکثر مجلات نوشته شده که رشد قد تا ۱۸ادامه نداره آیا بازم با مصرف این قرص امکان پذیره. ممنون

سلام روزتون بخیر
اگر کنار این مکمل رژیم غذایی مناسب و ورزش داشته باشید بله امکان دارد.

سلام ببخشید شما برای افزایش سریع قد چه قرصی رو پیشنهاد میدید

سلام خسته نباشید
من ۱۸سالمه و ۱۶۸هم قدم هستش الان قرص۱۰۰۰mg رو تهیه گردم ساخت شرکت داروسازی ابوریحان باید روزی چقدر مصرف کنم و چه حرکاتی رورانجام بدم و چه نوع غذاهایی رو مصرف کنم تا بهترین نتیجه رو بگیرم؟
لطفا راهنماییم کنید

سلام سلامت باشید
روی پک محصول مطمئنن طریقه مصرف درج شده
در رژیم غذای تون حتما از شیر و ماست و مواد غذایی که حاوی کلسیم هستند استفاده کنید
ورزش ها هم از ورزش های کششی و پرشی باید تمرین کنید

با سلام و درود به همه عزیزان
من سی ساله هستم و همیشه روی قد خودم حساس بود و روی قرص ال ارژنین اعتماد نداشتم بلاخره
قرص ال ارژنین ۱۰۰۰
رو تهیه کردم و با دستور مصرفی که داده شده بود حدود یک ماه میشه استفاده میکنم و با تستی که روز اول گرفتم روی بیست روز قدم دوسانتی متر افزایش پیدا کرد
بله واقعا تاًًثیر داشت
خوردن غذا کم و ورزش کردن بر علاوه مصرف دو لیوان شیر
با قرص ال ارژنین واقعا معجزه میکنه
اگه واقعا روی
حرف من شک دارید میتونید از جمیل من پیام بفرستید تا حرفم رو ثابت کنم

واقعا؟

سلام روزتون بخیر من ۲۰ سلامه و قدم ۱۷۰ سانت هست و یه خورده ای مشکل معده دارم آیا با خوردن این قرص مشکل پیش میاد یا خیر

سلام روز شما هم بخیر
مصرف این قرص عموما برای فراد مشکل گوارشی و معده به دنبال نداره مگر اینکه شما جز افرادی باشد که کلا با مصرف قرص ها مشکل داشته باشید.

سلام من ۱۹ ساله هستم قدم ۱۵۸ با مصرف این قرص رشد قد ممکنه واسم؟

سلام خسته نباشین من ١٩سالمه قدم١۵۴هستش وزنم هم۵٨کیلو
من سفارش دادم قرص ال ارژنین رو فردا ب دستم میرسه ک ١۵٠٠ هست و قرصی ک خریدم یک دوره ٨ماهه است،فقط میخواستم بدونم ایا این قرض منو چاق میکنه؟؟؟؟ایا واقعا روبلندی قدم تاثیر داره؟من چن ماه دیگه عروسیمه ترخدا جواب سوالاتم روبدید

سلام روزتون بخیر
کنار این محصول از مکمل های کلسیم و مواد غذایی حاوی کلسیم استفاه کنید مطمئنن جواب میگیرید.

سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۸۳میگم من حتما باید ۱۹۲یا بشم به خاطر ورزشم نباید وزنم زیاد بشه ۵۵کیلو ام آرژنین خوبه واقعا می رسونتم به ۱۹۲

سلام روزتون بخیر
این قرص ۵ سانت افزایش قد ندارد و فقط با مصرف این قرص امکان ۵ سانت افزایش امکان پذیر نیست

سلام من ۱۵ سال و سه ماه دارم قدم ۱۵۶ و وزنم ۴۶ است بهم گفتن الان اگر از این قرص مصرف کنم برای رشد قدم تاثیر نداره و فقط از نظر عرضی رشد میکنم راهنماییم کنید .ممنون

سلام روزتون بخیر
تا ۱۸ سالگی افزایش قد ادامه دار است

سلام،من بدنسازی تمرین میکنم چگونه مصرف کنم البته من پودر آرژنین تهیه کردم

سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۵ و زنم ۶۲ بدنسازی هم میرن ۷ ماهه میخوام آرژنین مصرف کنم با چی بهتره مصرف بشه؟ . درسته که میگن گلو و از کار میاندازه و کچلی م
یاره

سلام روزتون بخیر
خیر این عوارض رو نداره.

سلام من ۱۷سالمه بدنسازی کار میکنم هر روز کششی انجام میدم ۱۷۱قدمه ارژنین ۱۰۰۰ برای افزایش قدم خوبه فکر کنم صفه رشدم بسته شده

سلام
سوالی ک ازتون دارم اینکه ک فرق بین
(آرژنین)
با
(ال آرژنین)
چیه؟ آیا این دو باهم فرق دارن؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
من ۱۵ سالمه،قدم ۱۶۸ سانته،وزن ۵۸.
این قرص برای افزایش قد تاثیر داره یا نه؟
خیلی ممنون

سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۶۳ و به تازگی شروع به مصرف قرص ال ارژنین ۵۰۰ کردم بعد از مصرف حرکت های کششی انجام میدم و طناب میزنم و والیبال کار میکنم ایا تاثیر گزار هست؟ و میتونم روزی دوتا مصرف کنم عوارض نداره؟

سلام روزتون بخیر
بله تاثیر داره در کنار حرکات ورزشی تون از مواد غذیی حاوی کلسیم هم استفاده کنید .
پیشنهاد میشه از مقداری که تعیین شده استفاده نکنید.

سلام روزتون بخیر
بله تاثیر داره البته شما تا سن ۱۸ سالگی قدتون رو به افزایش خواهد بود.

سلام من قرص ال ارژنین از داروخانه گرفتم اما قرصا بصورت فله فروخته میشه میسه ب این قرصا اعتماد کرد؟ من ۱۸سالمه و قدم ۱۷۳ چجوری مصرف کنم؟

سلام روز بخیر

پیشنهاد میکنم از قرص هایی که دارای جعبه و پلمپ شده هستند استفاده کنید

برای مشاهده قرص های ال ارژنین با تایید مجوز بهداشتی بر روی کلمه ال آرژنین کلیک کنید.

سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۶۳ و به تازگی شروع به مصرف قرص ال ارژنین ۵۰۰ کردم بعد از مصرف حرکت های کششی انجام میدم و طناب میزنم و والیبال کار میکنم ایا تاثیر گزار هست؟ و میتونم روزی دوتا مصرف کنم عوارض نداره؟

سلام دختر ۱۳ساله با قد ۱۵۰ سانت و وزن ۴۵ چه مقدار دوز باید مصرف کنه؟حساسیت هم داره ,ابریزش بینی.
میتونه این قرص رو مصرف کنه یا نه
.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام روزتون بخیر
خیر حساسیت ندارد

سلام.من ۲۲سالمه قدم ۱۵۶ هست.ممکنه ازین قرص استفاده کنم افزایش قد داشته باشم؟و اینکه با چه دوزی باید مصرف کنم؟

سلام روزتون بخیر
بله همراه با ورزش و رژیم غذایی حاوی کلسیم باشد تاثبر گذار است.

سلام من تازه رفتم تو شانزده قدمم۱۶۵وزنم۷۰ می خواستم ببینم روزی چند تا از این قرص بخرم و چند وقت بخرم(چه دوره ای )تا قدم به ۱۹۰ برسه لطفا سریع جواب بدین

سلام
روزتون بخیر
این قرص در این حد بازخورد ندارد.

سلام ببخشید من ۱۹ سالمه و قدم ۱۶۰
میخواستم ببینم مصرف این قرص تواین سن تاثیری رو قد داره؟

با سلام
روزتون بخیر
اگر در کنار این محصول از تمرینات ورزشی و رژیم غذایی مناسب داشته باشید بله می تونه تاثیر بذاره.

سلام من دختر هستم و ۱۷ سالم هست میخواستم بدونم از چه نوع ال ارژنین و چجوری مصرف کنم و چقدر نتیجه میگیرم!؟

سلام من ۱۷ سالم هست و قدم ۱۵۹ هست میخواستم بدونم چ نوع قرص ال ارژنین و چجوری مصرف کنم و چقدر نتیجه میگیرم

سلام من ۲۱سالمه قد ۱۶۰سانت و وزن ۶۰کیلو ال ارژنین ۵۰۰خریدم روی قوطی نوشته شده روزی ۲تا ۸عدد .لطفا راهنمایی کنید روزی چند عدد قرص مصرف کنم و چه تایمی ‌؟؟و اینکه چاق نمیکنن؟

سلام من ۱۵ سالمه ۱۸۲ قدم هست میخواستم بدونم قدم تا ۱۹۵ میرسه یانه

سلام خیر در این حد تاثیر گذار نمی باشد

سلام، میخواستم بدونم ال آرژنین باعث بلوغ زودرس در دختران هم میشه. راستش ی دکتر به من گفت. درضمن هیچ علامت بلوغ رو نداره

خیر تاثیر بر بلوغ زود رس ندارد

سلام متخصص غدد چیست ؟؟ لطفاً کاملاً برام توضیح دهید ممنون

سلام متخصص غدد چیست ؟؟ لطفاً کاملاً برام توضیح دهید

سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم که ممکنه این قرص باعث نازایی بشه ؟

سلام
سلامت باشید
خیر تاثیری ندارد

با سلام
تاکنون همچین عوارضی از این محصول گزارش نشده است.

سلام
من حدود یکماه دارم قرص ال ارژنین میخورم ۱۰۰۰ میلی گرم ولی تو افزایش قدم تأثیر نداشته

سلام من ۱۹سالمه ۱۷۶قدمه میخواستم بدونم مصرف ال ارژنین ۱۰۰۰تاثیری بر رشد من داره کنارشم ورزش های کششی انجام میدم بعد چه موقع باید قرص رو مصرف کنم.ممنون..

سلام روز تون بخیر
کنار این محصول بهتره حرکات کششی انجام دهید.

سلام و خسته نباشید من می‌خواستم بپرسم که ایا قرص ال ارژنین رو با شیر بخورم بهتر است یا با اب بخوریم ؟؟ ممنون

سلام خسته نباشید من می‌خواستم بدونم ایا قرص ال ارژنین اب رو زیر پوست جمع می‌کنه ؟؟ ممنون

سلام روز بخیر
خیر همچین عوارضی ندارد

سلام من ۱۴ سالمه ۲ماه دیگه میرم۱۵ سال قدم ۱۸۵ آیا قدم از این میشود

سلام روز بخیر
بله تا ۱۸ سالگی امکان افزایش قد وجود داره.

سلام من قذم تقریبا۱۶۹/۱۶۷ رفتم از مچ دستم عکس گرفتم ولی صفحات رشدم بسته بودو ۱۸سالمم هست و میخواستم قدم بیشتررشد‌کنه برای همین تازه شروع کردم به خوردن کقرصهای ارژنین کمپلکس و میخوام ال ارژنینم بگیرم به نظرتون اثری تو قدم داره با وجود اینکه صفحات رشدم بستس؟

سلام من قذم تقریبا۱۶۹/۱۷۰ رفتم از مچ دستم عکس گرفتم ولی صفحات رشدم بسته بودو ۱۸سالمم هست و میخواستم قدم بیشتررشد‌کنه برای همین تازه شروع کردم به خوردن کقرصهای ارژنین کمپلکس و میخوام ال ارژنینم بگیرم به نظرتون اثری تو قدم داره با وجود اینکه صفحات رشدم بستس؟

سلام روز بخیر
پیشنهاد میدم حرکات ورزشی کششی و پرشی انجام دهید.
و حتما قبل از مصرف این قرص با دکتر مشورت کنید.

باسلام,من ۲۳سالمه وکاراته کارمیکنم ایابامصرف ارژنین روزی دوبار امکان داره تا۱۸۰رشد کنم,قدم ۱۷۳هس وزنمم۶۸

سلام
من نوزده سالمه و قدم صد و پنجاه و پنجه .
به نظرتون چند سانت افزایش قد پیدا میکنم؟
یا اصلا افزایش قد پیدا میکنم؟

سلام با تشکر از سایت خوبتون
من ۱۴ سالمه و قدم ۱۵۵ و وزنم ۳۷ باید چه نوع از این قرص و مصرف کنم لطفاً جواب بدید؟

سلام ممنون از لطف شما
قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ برای شما مناسبه

سلام من ۱۷ سالمه و قدم ۱۶۸ و یک بسته قرص ال ارژنین ۵۰۰ خریدم بنظرتون قرص۵۰۰هم تاثیر میزاره؟اگر تاثیر میزاره باید روزی چند بار بخورم و باید چ غدایی مصرف بشه یا چ ورزشی باعث بلندی قد من میشه با یک دوره یک بسته هم تاثیر میزاره بر قد ؟یا باید چند دوره برم

سلام من ۲۵ سالمه و ۱۵۳ سانت قدمه
آیا این قرص برای افزایش قد تو سن من تاثیر داره؟ و اینکه میگن باعث رشد عرضی استخون‌ها میشه حقیقت داره یا خیر؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام روزبخیر
مصرف این قرص اگر همراه با انجام تمرینات کششی و همچنین استفاده از مکمل های کلسیم و رژیم غذایی مناسب باشه تاثیر گذار است.

باسلام ایا مصرف ال ارژنین با شیر یا ویتامینc باعث افزایش قد میشه یا اینکه در عملکرد ال ارژنین خللی ایجاد میشه؟ و با چه ماده های غذایی مصرف کنیم که بهترین نتیجه هم برای رشد قد هم رشد عضلات رو بگیریم.
ممنون میشم پاسخگو باشید❤

با سلام روز بخیر
بهتره ال آرژنین با آب مصرف کنید .
برای عملکرد بهتره ال آرژنین پیشنهاد میکنم از مکمل های دارای کلسیم و حرکات ورزشی کششی استفاده کنید.

سلام من پونزده سالمه قدم ۱۷۸ وزنم ۶۰ چه مدل از ال ارژنین رو برای بهترین نتیجه باید مصرف کنم بدن سلزی و فوتبالم کار میکنم

سلام
من قدم ١٨١ وزنم ١١٣،،سنمم ٢١ هنوز جا واسه رشد دارم؟؟

سلام من ۱۶ سالمه و قدم ۱۷۴ برای اینکه قدم بلند تر بشه باید آرژنین چند استفاده کنم (۵۰۰ یا ۱۰۰۰)

سلام، دخترم ۷ ساله است قد۱۱۷برا رشد قد ارژنین ۵۰۰گرفتم و شربت راسیپ روزی نصف قرص رو بهش میدم ولی بعدش حالت تهوع می گیره، بسیار هم بد غذا و کم غذا هست بهنظرتون قرص رو بهش بدم تاثیر داره؟ آیا باعث بلوغ زودرس می شه؟؟

سلام روزتون بخیر.
فعلا مصرف قرص را قطع کنید تا ببینید عوارض آرژنین بوده است یا خیر .
برای بد غذایی فرزندتان هم می‌توانید از شربت‌های اشتها آور استفاده کنید. می‌توانید از طریق این لینک لیست شربت‌های اشتها آور را ببینید.

سلام. من ۳۱ سالمه. ۱۷۵ قدمه و وزنم ۹۵ کیلو. تو این سن اگر این قرص رو مصرف کنم چقدر میتونم افزایش قد داشته باشم؟ ۵ سانت افزایش پیدا کنم هم خوبه. لطفا جواب بدید متشکرم

سلام روزتون بخیر
با توجه به اینکه سن رشد شما گذشته تاثیر این قرص به اندازه تاثیر روی نوجوانان نیست. اما از آن جایی که هورمون رشد را می‌کند باعث افزایش قد می‌شود. علاوه بر این مصرف قرص با انجام تمرینات کششی و پرشی در دوره طولانی تر جواب می‌دهد. اگر بتوانید ورزش‌هایی مثل والیبال را داشته باشید عالی است اما در صورتی که زمانش را ندارید می‌توانید حرکات مناسب مثل پریدن روی یک پا، حرکات کششی و انجام دهید.
فقط دقت داشته باشید که در مصرف قرص به هیچ عنوان زیاده روی نکنید.
ال آرژنین در بدن تولید می‌شود اما گاهی ممکن است تولید آن کم شده و به بدن آسیب وارد کند. از مزایای ال آرژنین می‌توان موارد زیر را شمرد:
کمک به التیام زخم
کمک به کلیه برای دفع سموم از بدن
حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن و هورمون
انبساط عروق خونی
چربی سوزی و عضله سازی
بهبود جریان خون در عروق قلبی
جلوگیری از انسداد سرخرگ‌ها
بهبود درد قفسه سینه
کمک به اختلال نعوظ
کمک به آزاد شدن هورمون رشد، انسولین و سایر مواد بدن

پیشنهاد می‌کنم مقاله فواید آرژنین و نقش ال آرژنین در بدن چیست؟ را بخوانید.

سلام من میخوام قرص ال ارژنین و شیر خشک باهم برای بدن سازی و رشت قد مصرف کنم اشکالی نداره؟؟؟
ببخشی من قذم ۱۷۲ و وزنم ۶۵ و سنم ۱۹ ساله م چه وقت های استفاده کنم؟؟؟

سلام روزتون بخیر
از آنجایی که هدف شما افزایش قد است، پیشنهاد می‌کنیم به جای شیر خشک از مکمل های رژیمی و غذایی که حاوی کلسیم و ویتامین D هستند استفاده کنید. چرا که شیر خشک برای کودکان آماده شده و دوز آن برای شما کافی نیست.
برای شروع مصرف ال آرژنین از دوز خفیف شروع کنید و در صورتی موثر نبود و عوارضی برایتان نداشت مقدار مصرفی را کنید. مقدار مصرف را تا جایی افزایش دهید که سود آن حداکثر و اثرات جانبی آن حداقل باشد. با دو بار افزایش میزان مصرف می‌توانید بهترین دوز را برای خودتان پیدا کنید. این مقدار باید بین ۳ تا ۹ گرم باشد. آرژنین باعث افزایش قطر و ضخامت عروق خونی می‌شود که به موجب آن در هنگام کشش و انقباض خون بیشتری وارد عضلات می‌شود. زمان مصرف با توجه به اینکه هدف شما ترشح هورمون رشد است، بعد از شام یا قبل از خواب بهترین زمان مصرف است.
اگر می‌خواهید در کنار افزایش قد چاق شده یا عضله سازی داشته باشید، به شما مکمل بدنسازی حاوی پروتئین و کربوهیدرات را معرفی می‌کنیم. اگر در مورد مکمل پروتئین ابهامی دارید می‌توانید با کلیک بر روی آن اطلاعات کافی راجع به این مکمل را بدست آورید.
همچنین بهترین مکمل‌ها بدنسازی را می‌توانید از طریق لینک خرید مکمل بدنسازی ببینید.

درود و وقت بخیر! بسیار خوشحالم که این مقاله رو پیدا کردم و از اون از پاسخ های شما و رسیدگی به پرسش ها.
ممنون بابت فعالیت هاتون. میخواستم راهنمایی بگیرم اینجا!
من در سوئد هستم و توسط دوستی در ایران مربی ای رو پیدا کردم که چند پودر و معرفی کردن و حدودا یک هفته ای میگذره و خریداری کردم و چند بار استفاده کردم. پودر ها شامل یک پروتئین، یک آرژنین و یک گلوتامین هستن که این دو تای آخر هر دو از یک مدل و با هم اومدن و مکمل یکدیگه هستند. همونطور که در مقاله هم ذکر شده قبل و بعد از تمرین استفاده میکنم اما مایلم بدونم که آیا میتونم سوای استفاده ی آرژنین قبل و بعد از تمرین، تنها به قصد افزایش قد در طول روز/ قبل از خواب هم استفاده کنم یا خیر؟
قاشق داخل این پودر ۶ گرمی هست.
بینهایت از پاسخگویی تون متشکرم.

سلام روزتون بخیر
بسیار متشکر از اعتماد شما به مثبت سبز
در طول تمرینات شدید، سطح گلوتامین بدن به میزان زیادی در بدن کاهش می‌یابد که باعث کاهش قدرت، استقامت و بهبودی می‌شود. گلوتامین نقش اصلی را در سنتز پروتئین ایفا می‌کند و مصرف آن به کاهش شکاف عضلات و بهبود متابولیسم پروتئین کمک می‌کند. از آنجا که تازه شروع به مصرف مکمل کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که مصرف گلوتامین را در حدود ۵ گرم در روز شروع کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد گلوتامین نیاز داشتید بر روی آن کلیک کرده و همچنین با جستجوی کلمه گلوتامین در مجله مثبت سبز تعداد بالایی مقاله در این زمینه را مشاهده خواهید کرد.
در مورد میزان و زمان مصرف پروتئین نیز باید به شما بگوییم که به طور کلی ورزشکاران استقامتی به ازای هر کیلوگرم از وزن بدنشان نیاز به ۱.۵ تا ۲ گرم مکمل پروتئین دارند، به عبارتی اگر شما ۷۵ گیلوگرم وزن دارید، نیاز به ۱۰۵ تا ۱۵۱ گرم پروتئین دارید. بهترین زمان مصرف پروتئین صبح‌ها به محض بیدار شدن از خواب، قبل و پس از تمرین، شب زمان خواب است. در همین راستا خواندن مقاله میزان مصرف پروتئین در ورزشکاران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
و می‌رسیم به مکمل بعدی مصرفی شما یا ال آرژنین که سوال شما هم در این مورد است. توجه داشته باشید که مصرف هر مکمل، دارو یا حتی ماده غذایی بیش از حد مضراتی دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنم در مصرف هیچ کدام از مکمل‌هایتان زیاده‌روی نکنید. مصرف ال آرژنین تا ۱۲ گرم در روز مجاز است. اما از آنجا که تازه شروع به مصرف مکمل و ورزش کرده‌اید ابتدا با دوز پایین شروع کنید و کم کم مقدار را کنید. می‌توانید میزان مصرف ال آرژنین را در وعده‌های دیگر کم کنید تا بتوانید بین زمان شام و خوابتان نیز میل کنید. تاثیر ال آرژنین برای افزایش قد با توجه به سن و هورمون‌های شما متفاوت است. حتما در کنار استفاده از ال آرژنین جدا از ورزش‌های بدنسازی که انجام می‌دهید، تمرینات پرشی برای تحریک استخوان‌ها به منظور افزایش قد انجام دهید.
سوال دیگری داشتید در خدمتتان هستیم.

سلام من ۱۶سالم و قدم۱/۶۲ ارژنگ چند مصرف کنم برای رشد قدم؟
و چند سانت ممکنه رشد کنم؟

سلام روزتون بخیر
از آنجایی که در سن رشد هستید به کمک قرص ال آرژنین حتما رشد قد بیشتری خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که در کنار مصرف مکمل ال آرژنین حتما رژیم غذایی مناسب و ورزش داشته باشید. همچنین در مصرف آن زیاده روی نکنید. از دوز کم شروع کنید و در صورتی که عوارضی از قبیل مشکلات گوارشی و حساسیت‌های پوستی احساس نکردید، میزان آن را کم کم زیاد کنید. قرص ال آرژنین برای کودکان نیز تجویز می‌شود چرا که آرژنین اسید آمینه نیمه ضروری در بدن است که اگر میزان تولید آن در بدن کم باشد از مکمل برای رفع کمبود آن استفاده می‌شود. ال آرژنین با تحریک ترشح هورمون رشد، موجب رهاسازی این هورمون خواهد شد که می‌تواند در افزایش قد موثر واقع شود.
اگر به فکر تهیه یک مکمل ال آرژنین مناسب هستید، به شما قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم کارن را پیشنهاد می‌کنیم.

برای نوشتن بعدی، ، ، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان


مولتی ویتامین مینرال چیست؟

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات


معرفی کرم ضد آفتاب اریکه


معرفی و خرید اینترنتی روغن دیواین کدلی

معرفی بالم بدن لیپیکار بوم ای پی پلاس لاروش پوزای


معرفی شامپو و روغن ضد شپش نلا

مصاحبه با پزشکان

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص

رپورتاژ


تاریخچه برند کدلی (Caudalie)


تاریخچه برند بیوکلین


تاریخچه برند مای


تاریخچه برند Optimum Nutrition

دکتر امیر طالب رضا فوق تخصص جراحی عمومی و کولورکتال

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان خواهد شد.

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز


درمان شپش با روغن زیتون امکان پذیر است؟

فواید مصرف قرص ال آرژنین


معرفی صابون گوگرد ۱۰% دیترون

معرفی ۷ شامپوی برتر ضد شپش داروخانه آنلاین مثبت سبز


وظیفه هورمون تستوسترون در بدن چیست؟


تستوسترون چیست ؟


علائم سرطان پوست کدامند؟

همه چیز درباره مکمل اسلیمینگ گارسینیا کامبوجیا

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

معرفی بهترین قرص لاغری داروخانه آنلاین مثبت سبز


قرص لاغری کربو بلاکر

فواید آرژنین و نقش ال آرژنین در بدن سوالیه که اکثر ورزشکاران و کسایی که دغدغه تناسب اندام دارن، به دنبال اون هستن. ال آرژنین یه آمینواسید نیمه ضروریه و آرژنین ماده اولیه گاز نیتریک اکسیده که باعث گشادی عروق می شه و خونرسانی به اندام هایی رو که در جریان فعالیت ورزشی بودن، آسون می کنه و در نتیجه می تونه کارایی ورزشکار رو بخصوص توی فعالیت های هوازی زیاد کنه. همچنین این آمینواسید قادر به پاکسازی رادیکال‌های آزاد از خون، بهبود عملکرد سیگنال های سلول های عضلانی، رهاسازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدنه.

بدنسازان باید به دلیل خاصیت تعدیل نمک به آرژنین علاقمند هستن چراکه از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن اتفاف میافته باعث می شه تا بدن ظاهری نرم و پف آلود داشته باشه و عضلات صاف و فاقد برآمدگی به نظر برسن.

مکمل آرژنین می تونه تا سطح هورمون رشد رو توی بدن زیاد کنه و این کار رو از طریق تقویت اکسیژن مایع و پشتیبانی از فشار خون سالم انجام می ده. به همین دلیل مکمل آرژنین می تونه برای افرادی که کاهش وزن دارن نیز مفید واقع می شه.

آرژنین توی آجیل و دونه های روغنی مثل بادام زمینی و بادام به وفور پیدا می شه؛ همچنین می شه مقداری آرژنین در شکلات و کشمش پیدا کرد!

مکمل آرژنین برای به انجام رسیدن خیلی از پروسه های مربوط به فیزیولوژی عضلات ضروریه. این پروسه ها شامل ترشح هورمون ها، افزایش تولید هورمون رشد، پاکسازی و دفع سموم تولید شده در بدن و تقویت سیستم دفاعی بدن در مقابل امراضه. همچنین گفتنیه که این مکمل باعث حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و تنظیم سطح نمک در بدن هم می شه!

به دلیل اینکه مکمل آرژنین ماده اولیه گاز نیتریک اکسیده به عنوان داروی تقویت قوای جنسی هم مورد استفاده قرار می گیره!

هومن رحمانی عضو ورزشکار و ساعی مجموعه مثبت سبزه. یه ورزشکار فوق حرفه ای که هشت ساله توی حوزه فیتنس مشغول فعالیته. اون کارشناسی مهندسی شهرسازی داره و علاوه بر نگارش مقالات تخصصی ورزشی، سابقه درخشانی در زمینه گرافیک از خودش به جا گذاشته

طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد

معرفی بهترین قرص لاغری داروخانه آنلاین مثبت سبز

قرص لاغری کربو بلاکر

مواد غذایی مفید برای افزایش تستوسترون در مردان

برای نوشتن بعدی، ، ، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان


مولتی ویتامین مینرال چیست؟

فواید مصرف قرص ال آرژنین

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات

معرفی امولسیون ضد جوش ۳ در ۱ اکتی پور نوروا


معرفی و خرید اینترنتی روغن دیواین کدلی


معرفی شامپو و روغن ضد شپش نلا


معرفی ژل پاک کننده صورت رودمییل نوکس

مصاحبه با پزشکان

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص

رپورتاژ


تاریخچه شرکت چای نیوشا


داروخانه آنلاین و رباتیک


تاریخچه شرکت بیورر (Beurer)


تاریخچه برند Optimum Nutrition

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *