موارد مصرف قرص oramin-f

خواص دارویی و گیاهی

موارد مصرف قرص oramin-f
موارد مصرف قرص oramin-f



دوز معمول برای کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول نرم می باشد.


موارد مصرف قرص oramin-f


ویتامین های گروه B:

ویتامین های گروه B در بدن منافع بسیاری دارند از قبیل:


تیامین یا ویتامین B1 نیز در تبدیل کربوهیدراتها به انرژی مؤثر است. همچنین برای عملکرد طبیعی قلب، سیستم عصبی و عضلات ضروری است. اسید پانتوتنیک و بیوتین نیز دو ویتامین مهم از این گروه هستند که جهت رشد لازمند و به بدن در تجزیه و مورد استفاده قرار دادن غذاها کمک می کنند. (در متابولیسم نقش دارند). ویتامین B6 به سیستم ایمنی در تولید آنتی بادی کمک می کند. آنتی بادی ها در محافظت از بدن در مقابل بسیاری از بیماری ها شرکت دارند. این ویتامین برای انجام طبیعی عملکرد اعصاب و در تشکیل گلبول های قرمز خون نقش دارد . ویتامین B12 مانند سایر ویتامین های گروه B در متابولیسم اهمیت دارد. این ویتامین نیز در تشکیل گلبولهای قرمز خون و تقویت سیستم عصبی مرکزی نقش دارد.


کلسیم :

کلسیم یکی از مهمترین مواد معدنی در رشد، سلامت و تولید مثل بدن انسان است. در ساخته شدن طبیعی دندان ها و استخوان ها شرکت کرده و می توان گفت که مقادیر مناسب و کافی آن در طول زندگی می تواند از بروز اوستئوپروزیس (osteoporosis) جلوگیری نماید. کلسیم در فرایندهایی چون انعقاد خون، انتقال پیامهای عصبی، انقباض عضلانی و آزاد سازی تعدادی از هورمون ها نقش دارد. همچنین برای ضربانهای طبیعی قلب وجود کلسیم ضروری است.

پتاسیم :

پتاسیم یک ماده معدنی بسیار مهم برای بدن است که در متابولیسم و عملکردهای بدن نقش های متعددی دارد. پتاسیم در تنظیم تعادل اسید – بازی در بدن نقش ایفا می کند. همچنین در متابولیسم کربوهیدرات ها و سنتز پروتئین از اسید های آمینه نیز شرکت دارد. جهت ساخته شدن عضله و در حالت کلی جهت رشد بدن پتاسیم بسیار اهمیت دارد.

منیزیم :

منیزیم در بدن عملکردهای مهم دارد که از آن جمله می توان به تأثیر آن در انقباض و آزاد شدن عضله، نقش آن در عملکرد برخی آنزیم ها در بدن و اهمیت آن در تولید و انتقال انرژی و نیز در سنتز پروتئین اشاره نمود.



مس:


بدن یک فرد عادی از حدود ۷۵ تا ۱۵۰ میلی گرم مس تشکیل شده است. نوزادان مقادیر بیشتری از مس نسبت به افراد بالغ دارند. میزان مس در کبد، مغز، کلیه ها، قلب و مو بیشتر از بقیه بخش های بدن است. میزان مس موجود در سرم خون در زنان بیشتر از مردان است. در زنانی که دوران بارداری را طی می کنند و نیز در یا از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند، میزان مس سرمی به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. مس، در بدن انسان بعنوان جزیی از آنزیم های متعدد عمل کرده و در ترکیب با پروتئین های مختلف در خون دیده می شود.

کمبود مس منجر به ضعف عمومی بدن، اختلالات گوارشی و اختلال در تنفس می گردد. در نوزادانی که به ویژه تولد آن ها بیش از موعد صورت گرفته باشد، کمبود مس بیشتر بروز کرده و معمولا بیشتر از حد نرمال دچار اسهال های مزمن می شوند که نهایتا منجر به کم خونی هایی می گردند که با مصرف آهن برطرف نمی شوند. کمبود مس به هنگام سو تغذیه نیز مشاهده می گردد.



ویتامین C


ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که جهت رشد طبیعی و نیز تکامل عادی در کودکان بسیار اهمیت دارد. همچنین ویتامین C جهت ترمیم آسیب بافت ها نیز مورد نیاز است. ویتامین C در سنتز کلاژن بسیار اهمیت دارد. کلاژن پروتئینی است که در تشکیل پوست، تاندون ها، لیگامان ها و رگ های خونی نقش مهمی ایفا می کند.

ویتامین C در بهبود زخم ها، ترمیم و تقویت غضروف، استخوان و دندان ها نقش دارد. همچنین یکی از چند آنتی اکسیدان مهم در بدن به حساب می آید. ویتامین E و بتاکاروتن نیز دو آنتی اکسیدان مهم دیگر در بدن می باشند. آنتی اکسیدان ها آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را از بین می برند.



ویتامین A


ویتامین A در تقویت و سلامت دندان ها، بافت های نرم و استخوانی و غشاهای مخاطی و پوست نقش دارد. ویتامین A، رنگدانه های شبکیه چشم را تولید کرده و به همین خاطر رتینول نیز نامیده می شود. ویتامین A موجب تقویت بینایی به ویژه در نور کم می گردد. همچنین در تولید مثل و شیردهی نیز شرکت می کند.

ویتامین A در پیشگیری از عفونت های تنفسی و نیز سایر عفونت ها نقش دارد و غشاهای مخاطی بدن به ویژه غشاهای مخاطی چشم، ریه ها، معده و روده ها را سالم نگه می دارد. از بیشتر اختلالات چشمی جلوگیری کرده و به ترشح اسید معده و نیز گوارش پروتئین ها کمک می کند. همچنین در جلوگیری از عفونت های پوست و رشد مو و ناخن ها موثر است.



ویتامین D


ویتامین D را معمولا بعنوان ویتامین نور آفتاب نیز می شناسند. رشد و تقویت استخوان ها و متابولیسم کلسیم تا حدود زیادی مربوط به این ویتامین می باشد. ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی بوده و تحت تاثیر اشعه آفتاب در پوست سنتز می گردد. این ویتامین همچنین از طریق رژیم غذایی نیز بدست می آید.

ویتامین D به جذب کلسیم، فسفر و سایر مواد معدنی در لوله گوارشی کمک می کند. همچنین جهت انجام عملکرد طبیعی غده پاراتیروئید که تنظیم کننده میزان کلسیم در خون است، ضروری است. نوزادان و نیز افرادی که در سن بلوغ هستند جهت تشکیل مناسب دندان و استخوان به ویتامین D بسیار نیاز دارند.

شایع ترین علامت کمبود ویتامین D ناتوانی در کلسیفیه کردن استخوان ها می باشد. همچنین خراب شدن سریع دندان ها، نرمی استخوان، تاخیر در رشد و شکل گیری غیر عادی استخوان ها در کودکان از علایم دیگر کمبود ویتامین D به شمار می آید. ضعف عضلانی کاهش قدرت بدنی، جذب غیر کارآمد مواد معدنی و پیری زودرس نیز ممکن است بروز کند.



تیامین (ویتامین B1)


موارد مصرف قرص oramin-f

ویتامین B1 یا تیامین، یکی از مهمترین ویتامین های گروه B محسوب می شود. ویتامین B1، به آنورین نیزمعروف بوده و ویتامین ضد بیماری بری بری و ضد بیماری های اعصاب به شمار می آید. این ویتامین، یک ویتامین محلول در آب محسوب می شود. تیامین از روده کوچک جذب می شود. قابلیت روده انسان در جذب این ویتامین روزانه حدود 5 میلی گرم می باشد. تیامین در مخاط روده ای تغییراتی پیدا می کند. حدود 10 الی 15 میلی گرم از این ویتامین به صورت تغییر یافته در بدن انسان ذخیره می گردد.

تیامین مانند سایر ویتامین های گروهB ، در کاهش خستگی، افزایش استقامت و پیشگیری از پیری زودرس و کهولت بواسطه افزایش قدرت ذهنی موثر است. در صورتی که این ویتامین با سایر ویتامین های گروه B ترکیب شود نسبت به زمانی که به تنهایی مصرف گردد موثرتر واقع می شود.کمبود تیامین در رژیم غذایی باعث کاهش اشتها، هضم نامناسب غذا، یبوست مزمن، از دست دادن وزن، خستگی ذهنی و بی خوابی می گردد.



ریبوفلاوین (ویتامین B2)


این ویتامین در کمک به هضم غذا و حفظ عملکرد سیستم عصبی مورد نیاز می باشد. ریبوفلاوین موجب پیشگیری از یبوست می گردد و در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها و افزایش چسبندگی مخاط دهان، لب ها و زبان نقش دارد. همچنین نقش مهمی را در سلامت چشم ها و کاهش فشار چشم ایفا می کند. این ویتامین، به طور مشخص در کمک به مقابله با احتمال ابتلا به گلوکوما موثر می باشد.

کمبود ویتامین B2 ممکن است باعث ایجاد موهای چرب، پوست چرب، چروک زودرس در صورت و بازوها و ترک ناخن ها گردد و همچنین باعث اختلال در عملکرد غدد آدرنال گردد. کمبود این ویتامین همچنین می تواند علت بوجود آمدن اختلالاتی مانند آنمیا، خارش واژینال و کاتاراکت نیز به شمار آید.



کلسیم پانتوتنات (ویتامین B5)


این ویتامین به صورت اولیه به عنوان یک فاکتور ضد استرس محسوب می شود و بدن را در برابر بیشتر استرس های فیزیکی و مغزی و سموم محافظت می کند. اسید پانتوتنیک باعث افزایش سرزندگی، از بین بردن عفونت ها و تسریع دوران نقاهت می گردد. این ویتامین به حفظ رشد طبیعی تکامل سیستم عصبی کمک کرده و مانع از پیری زودرس می گردد. همچنین بدن را در برابر آسیب های ناشی از اشعه های زیان آور محافظت می کند.

کمبود ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) می تواند باعث ایجاد خستگی مزمن، مستعد شدن بدن در برابر ابتلا به عفونت، ریزش مو، افسردگی ذهنی، تحریک پذیری، ضعف عضلانی و… گردد. ایجاد درد معده، یبوست، اختلالات پوستی، تاخیر در رشد، سوزش و درد پا، بی خوابی، کرامپ عضلانی، خستگی، کاهش قند خون، کاهش فشار خون و زخم های اثنی عشری از دیگر علامت های کمبود این ویتامین می باشد.





پیریدوکسین (ویتامینB6)


پیریدوکسین یا ویتامینB6، در جذب غذا و پروتئین و متابولیسم چربی مخصوصا در متابولیسم اسیدهای چرب ضروری بدن نقش دارد. این ویتامین بسیاری از آنزیم ها و سیستم های آنزیمی بدن را فعال می کند. این ویتامین در حفظ عملکرد سیستم عصبی و مغز نیز نقش دارد و برای عملکرد طبیعی تولید مثل و بارداری های مطلوب مورد نیاز است. در پیشگیری از ایجاد اختلالات پوستی و عصبی با محافظت از بدن در برابر کلسترول بالا، بعضی از انواع بیماری های قلبی و دیابت وتخریب دندان نقش دارد.

کمبود ویتامین B6 ممکن است باعث ایجاد آنمیا، ادم، افسردگی ذهنی و اختلالات پوستی گردد. ترک گوشه های لب، بوی بد دهان، تحریک پذیری اعصاب، سنگ های کلیوی، التهاب کولون، آسیب لوزالمعده، بی خوابی، تخریب دندان و تحریک پذیری از دیگر علایم کمبود ویتامین پیریدوکسین می باشد.عدم دریافت میزان کافی ویتامین می تواند منجر به از دست دادن کنترل عضلانی، سردردهای میگرنی، و پیری زودرس گردد.



نیکوتینامید (ویتامینB3)


ویتامین B3 یا نیاسین یکی از مهمترین ویتامین های گروه B محسوب می شود و با نام اسید نیکوتینسیک معروف گردیده است.ویتامین B3 یا نیاسین برای جریان مناسب خون و عملکرد صحیح سیستم عصبی مورد نیاز است. این ویتامین باعث حفظ عملکرد صحیح دستگاه گوارشی شده و جهت متابولیسم صحیح پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است. به حفظ سلامت پوست هم کمک می کند.

کمبود خفیف ویتامین B3 موجب ایجاد برفک در زبان، زخم های دهانی، تحریک پذیری، تحریک اعصاب، زخم های پوستی مختلف، اسهال، فراموشی، بی خوابی، سردردهای مزمن، اختلالات گوارشی و آنمیا می گردد. کمبود شدید ویتامین B3 می تواند منجر به ایجاد ضعف اعصاب، اختلالات ذهنی، افسردگی، کند ذهنی و اختلال در تشخیص موقعیت منجر گردد.



سیانوکوبالامین (ویتامینB12)


ویتامین B12 جهت تولید گلبول های قرمز مورد نیاز می باشد. همچنین برای عملکرد صحیح سیستم عصبی مرکزی ضرورت داشته و در بهبود تمرکز، حافظه و تعادل و کاهش استرس های وارده به بدن مفید می باشد.

کمبود ویتامین B12 باعث ایجاد آنمی یا کم خونی از نوع پرنیشیوز می گردد که می تواند باعث کاهش اشتها و تاخیر در رشد کودکان، خستگی مزمن، زخم در دهان، احساس سستی، از دست دادن انرژی ذهنی و اختلال در تمرکز گردد.



ویتامین C (اسید آسکوربیک)


جهت رشد و ترمیم بافت ها در تمامی قسمت های بدن لازم است. این ویتامین برای تشکیل کلاژن، پروتئین ضروری برای ساخته شدن پوست، بافت آسیب دیده، تاندون ها، لیگامنت ها، و رگ های خونی، مورد نیاز است، همچنین جهت ترمیم زخم ها، ترمیم و حفظ غضروف، استخوان ها و دندان ها ضرورت دارد. این ویتامین یکی از آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.



روی (اکسید روی)


روی جهت حفظ سلامت پوست، بهبود و ترمیم زخم ها و بارداری های موفق مورد نیاز می باشد. روی نقش حیاتی در حفاظت از بدن در برابر بیماری ها و عفونت ایفا می کند. ازگذشته تا کنون ثابت شده است که رشد و بلوغ جنسی بدن در کنار عوامل دیگر وابسته به روی می باشد. روی باعث تسریع بهبود زخم های مزمن و دیگر زخم ها می گردد. بیمارانی که دارای میزان کم روی در پلاسما می باشند، هفته ها تحت درمان با کورتیکو استروئیدها قرار می گیرند. به نظر می رسد که مصرف روی در درمان آکنه در بیماران نیز تاثیر داشته باشد.

مصرف مکمل های غذایی حاوی روی در بسیاری از افراد با مشکلات پوستی، سودمند واقع شده است. مصرف روی در مواردی چون بزرگ شدن غده پروستات می تواند کمک کننده باشد. روزانه حدود ۳۰ میلی گرم روی جهت درمان این اختلالات بایستی مورد استفاده قرار گیرد. گزارش شده است کمبود روی در رژیم غذایی باعث ایجاد آنمی، تاخیر در رشد و تاخیر در بلوغ جنسی می گردد. وجود لکه های سفید بر روی ناخن ها، نشانگر عدم جذب مناسب روی موجود در رژیم غذایی می باشد. مصرف مولتی ویتامین حاوی روی می تواند در این مورد کمک کننده باشد.

مصرف بیش از ۲ کپسول در روز توصیه نمی گردد.


لطفا دقت کنید


© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

Publisher – مجله داروخانه انلاین مثبت سبز


قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟

موارد مصرف قرص oramin-f


در مورد لاغری با اسلیم مکس چه می دانید؟


ضد آفتاب نوروا برای پوست های مختلف


جراحی بینی گوشتی


۹ راه از بین بردن سینوزیت


قرص پردنیزون کاهنده التهاب


درمان آسم با شربت زادیتن

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟


معرفی داروخانه شبانه روزی منطقه ۸

قاصدک ۲۴ ؛ سفر با هر وسیله ای که شما بخواهید!


لیورگل و تاثیر آن در لاغری

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی ویتامین های گروهB ،A ،C ،D ، E، جینسینگ و رویال ژلیه که برای رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفیده.

اورامین اف یه مکمل مولتی ویتامین مینرال به همراه ژل رویاله. در صورتی که بدن افراد با هر جنسیت و سنی، دچار کمبود ویتامین و مواد معدنی شده باشه، به این محصول نیاز داره تا از عواقب کمبود انواع مواد مغذی دور بمونه.

از مصرف خودسرانه مکمل های غذایی خودداری کنین و فقط با صلاحدید پزشک اونها رو مصرف کنین. در صورتی که از مواد غذایی مختلف به ویژه میوه و سبزی ها به اندازه کافی مصرف می کنین، نیازی به مکمل ندارین.

افراد در صورتی که دچار کمبود ویتامین باشن، کمبود اشتها پیدا می کنن و مصرف مکمل ها می تونه، این کمبود اشتها رو جبران کنه اما تشخیص کمبود داشتن مواد مغذی، فقط با پزشک معالجه و نباید این مکمل ها خوسرانه مصرف بشن.

با اینکه روش و میزان مصرف باید با تشخیص پزشک صورت پذیره، اما به صورت معمول این روش توسط پزشکان توصیه می شه:

دوز معمول برای کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول و یا مطابق دستور پزشک مصرف بشه، همچنین مصرف بیش از ۲ کپسول در روز توصیه نمی شه.

از مصرف همزمان این مکمل با تتراسایکلین های خوراکی، آنتی اسید، فسفات ها و دوپامین ها می تواند ایجاد مشکل کند، همچنین مصرف همزمان با آنتاگونیست های آلدوسترون و تریامترن ممکنه باعث هایپرکلسمی بشه.

پتاسیم، منگنز، مس، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین D، تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، کلسیم پانتوتنات (ویتامین B5)، پیریدوکسین (ویتامینB6)، نیکوتینامید (ویتامینB3)، سیانوکوبالامین (ویتامینB12)، ویتامینC (اسید آسکوربیک)، روی و…

مطلب قبلی

معرفی رول ضد تعریق ۷۲ ساعته ویشی

مطلب بعدی

همه چیز درباره قرص سیستین b6

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟

قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟

موارد مصرف قرص oramin-f

برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

پستهای اخیر

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟


قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟

در مورد لاغری با اسلیم مکس چه می دانید؟

بوتاکس


بوتاکس چه کار می کند؟


بوتاکس مو خوب است؟


سوالات رایج درباره بوتاکس


آیا بوتاکس برای چشم ضرر دارد؟


چگونه بوتاکس تزریق کنیم؟

تناسب اندام

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟


قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟

روانشناسی


۸ تاثیر استرس مزمن بر کیفیت زندگی

۱0 تکنیک آرامش بخش برای از بین بردن اضطراب


راه های مقابله با افراد سمی


مزایای مدیتیشن مبتنی بر علم

رپورتاژ


جراحی بینی گوشتی

عمل کاشت ایمپلنت تا چه حد دردناک است؟

سیستم اطفا حریق در بیمارستان ها و داروخانه ها

تاریخچه برند ناترند

کلینیک نیاوران بیوتی

رسانه تصویری


درمان آسم با شربت زادیتن

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی…


پماد کالاندولا دینه ضد التهاب پوستی


کپسول ایزی آیرون نچرال ورلد

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟


قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟

ما در مجله مثبت سبز سعی داریم اطلاعات به روز و کاملی پیرامون مسائل سلامتی، تناسب اندام و زیبایی را به زبانی ساده و از موثق ترین منابع جهانی در اختیار هموطنان خود قرار دهیم.

مبرهن است در این راه هر گونه انتقاد و پیشنهادی را پذیرا خواهیم بود…


قرص اسلیم مکس چیست و چه فوایدی دارد؟


در مورد لاغری با اسلیم مکس چه می دانید؟


ضد آفتاب نوروا برای پوست های مختلف


جراحی بینی گوشتی


۹ راه از بین بردن سینوزیت


قرص پردنیزون کاهنده التهاب


درمان آسم با شربت زادیتن

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای

در مورد ترکیبات مولتی ویتامین مینرال چه می دانید؟

فواید و نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال در بدنسازی

کپسول مولتی ویتامین مینرال صورتی چه فوایدی برای بدن دارد؟


معرفی داروخانه شبانه روزی منطقه ۸

قاصدک ۲۴ ؛ سفر با هر وسیله ای که شما بخواهید!


لیورگل و تاثیر آن در لاغری

خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…

43,000 تومان

افزایش توان عضلانی

افزایش ترشح هورمون رشد و تستوسترون

موارد مصرف قرص oramin-f

تقویت سیستم ایمنی

درمان اختلالات سیستم ( ج ن س ی )

ضد استرس

دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

معرفی اجمالی محصول

اورامین اف با دارا بودن عصاره جینسنگ ٬ انواع ویتامینها و مواد معدنی سطح ترشح هورمون رشد و تستوسترون را در بدن به صورت کاملا طبیعی و متوازن افزایش میدهد و به عنوان یک تست بوستر کاملا طبیعی در بدن عمل مینماید .

جینسنگ نامی عمومی برای هر یک از ۱۱ گونه گیاهان همیشه سبز از سرده پاناکس از خانواده آرالیاسیه می‌باشد. ویژگی تمام این گیاهان آن است که حاوی نوعی گلیکوزید استروئیدی به نام جینسنوزاید هستند. جینسینوزاید با نام علمی Saponins Tri pterpenoid و در برخی مواقع نیز با نام panaxoside در ریشه جینسینگ شناخته می‌شود.

شواهد مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله دارای اثر ضد خستگی (تقویت کننده قوای جسمی و فکری) می‌باشد . مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است .

از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و ج ن س ی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شده است. در طب نوین نیز مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی شده‌اند که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار توصیه می‌شود . بنابراین در صورت استفاده ورزشکار به دلیل کاهش استرس ٬ شاهد کاهش ترشح هورمون کورتیزول که عامل اصلی تخریب عضلات هست نیز خواهیم بود و در نتیجه عضله سازی با سرعت و کیفیت بهتری در بدن انجام خواهد شد .

جینسینگ را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون حدود ۳۰ نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

برای جینسینگ خواص زیر را بر شمرده‌اند.

اورامین اف با دارا بودن ویتامین های گروه B به صورت کامل ٬ ویتامین سی ٬ کلسیم ٬ منیزیم ٬ فسفر ٬ کروم ٬ پتاسیم یک ترکیب کامل از ریز مغذی ها را برای ورزشکار فراهم می آورد

روزانه یک عدد صبح بعد از صبحانه استفاده شود .

هشدار: افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند. در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید. بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند. در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید. هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید.

Daewon Pharm Co

۲۴ ماه

دارای کد آی آر سی و مجوز وزارت بهداشت و لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو

کپسول

۳۰ عددی

morteza77000000 – فوریه 9, 2018

باسلام و عرض ادب تاریخ انقضا کپسول اورامین -اف چه تاریخی است؟باتشکر

bodyman – فوریه 9, 2018

سلام تمامی محصولات سایت بالای یک تا سه سال تاریخ دارن

علیرضا – ژانویه 21, 2018

لطفا موجودش کنین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

موارد مصرف قرص oramin-f

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…


در حال نمایش 1–16 از 349 نتیجه

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و داروموارد مصرف قرص oramin-f

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…


در حال نمایش 1–16 از 71 نتیجه

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و داروموارد مصرف قرص oramin-f

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…


نمایش 1 نتیحه

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و داروموارد مصرف قرص oramin-f

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…


نمایش 10 نتیحه

عدم موجودی

عدم موجودی

موارد مصرف قرص oramin-f

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

در انبار موجود نمی باشد

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی انواع ویتامین ها، املاح معدنی (مینرال)، و همچنین عصاره جینسینگ و رویال ژلی می باشد. این کپسول ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و برای استفاده افراد در سنین رشد مناسب است. اورامین اف (Oramin F) با دارا بودن عصاره جینسنگ٬ انواع ویتامین ها و مواد معدنی سطح ترشح هورمون رشد و تستوسترون را در بدن به صورت کاملا طبیعی و متوازن افزایش می دهد و به عنوان یک تست بوستر کاملا طبیعی در بدن عمل می نماید. این محصول مناسب برای همه ی افراد و همچنین ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد.

 

خواص و ویژگی ها،زمان مصرف،موارد مصرف و سایر توضیحات کپسول ژلاتینی اورامین F دوون فارم به شرح زیر است:موارد مصرف قرص oramin-f

 

 

 

تقویت سیستم ایمنی – حفظ سلامت عمومی بدن – از بین برنده خستگی روزانه و کمبود‎های تغذیه‎ای

 

 

به دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 

نحوه مصرف برای کودکان بالای ۱۲ سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول می باشد

 

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد جینسینگ می باشد که بهتر است آن را گیاه جوانی یا نوش دارو بنامیم. جینسینگ را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون چندین نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است. شواهد مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله دارای اثر ضد خستگی، تقویت کننده قوای جسمی و فکری می‌باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است. از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شود.

 

به ژل رویال (Royal Jelly) شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم  می گویند. این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است. در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده. در هر گرم ژل رویال یک میلی گرم استیل کولین وجود دارد. استیل کولین ماده مورد نیاز در انتقال پیام های عصبی در بدن انسان است. این ماده در درمان و جلوگیری از آلزایمر، رعشه و فراموشی بسیار موثر است و با آن میتوان فعالیت های فکری را افزایش داد.

Daewon pharm

کره جنوبی

سافت کپ

30 عدد

عمومی

مکمل ها و تقویتی, مولتی ویتامین و مینرال, ویتامین ها

بدون محدودیت

24 ماه

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

هیچ پرسشی وجود ندارد! اولین پرسش‌کننده باشید.

Oramin-F ، ساخت کشور کره، شرکت
Daewn Pharm Co 

 اثرات دارویی :

– تقویت قوای جسمی و جنسی- تقویت سیستم ایمنی- محرک سیستم اعصاب مرکزی- خواص ضد دیابتی- درمان اختلالات یائسگی- فعالیت خون سازی- ضد استرس- حاوی مقادیر فراوانی از پروتئین و ویتامین هاموارد مصرف قرص oramin-f

اورامین اف یک مکمل مولتی ویتامین مینرال به همراه ژل رویال است که برای
رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم ها و همچنین تقویت جنسی، جسمی و سیستم
ایمنی بدن بسیار مفید است.

در صورتی که بدن افراد با هر جنسیت و سنی،
دچار کمبود ویتامین و مواد معدنی شده باشد، این محصول کمک می کند تا از
عواقب کمبود انواع مواد مغذی دور بماند.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول

ترکیبات (در محصول):

موارد مصرف قرص oramin-f

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و  Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از  ویتامین های A ، B۶ و فلز روی است..

 عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود. اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می کنند. به ژل رویال (royal jelly) شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم  می گویند. این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است. در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده و اکنون نیز در کشورهای پیشرفته جهان استفاده طبی از آن بر پایه تحقیقات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی معتبر رایج است.

خواص درمانی ژل رویال: مطالعات وسیعی از سال ۱۸۳۵ میلادی بر روی این ماده اعجاب انگیز صورت گرفته و خواص درمانی متعدد آن را به اثبات رسیده است که به برخی از آنها اشاره میشود:

ویتامین های گروه B در بدن منافع بسیاری دارند از قبیل:

کلسیم یکی از مهمترین مواد معدنی در رشد، سلامت و تولید مثل بدن انسان است. در ساخته شدن طبیعی دندان ها و استخوان ها شرکت کرده و می توان گفت که مقادیر مناسب و کافی آن در طول زندگی می تواند از بروز اوستئوپروزیس  (osteoporosis) جلوگیری نماید. کلسیم در فرایندهایی چون انعقاد خون، انتقال پیامهای عصبی، انقباض عضلانی و آزاد سازی تعدادی از هورمون ها نقش دارد. همچنین برای ضربانهای طبیعی قلب وجود کلسیم ضروری است.

پتاسیم یک ماده معدنی بسیار مهم برای بدن است که در متابولیسم و عملکردهای بدن نقش های متعددی دارد. پتاسیم در تنظیم تعادل اسید – بازی در بدن نقش ایفا می کند. همچنین در متابولیسم کربوهیدرات ها و سنتز پروتئین از اسید های آمینه نیز شرکت دارد. جهت ساخته شدن عضله و در حالت کلی جهت رشد بدن پتاسیم بسیار اهمیت دارد.

منیزیم در بدن عملکردهای مهم دارد که از آن جمله می توان به تأثیر آن در انقباض و آزاد شدن عضله، نقش آن در عملکرد برخی آنزیم ها در بدن و اهمیت آن در تولید و انتقال انرژی و نیز در سنتز پروتئین اشاره نمود.

فسفر فراوانترین آنیون درون سلولی در بدن انسان به شمار می آید. فسفر در بدن جهت ذخیره و متابولیسم انرژی، استفاده از ویتامین های گروه B، بافری کردن مایعات بدن، ترشح یون های هیدروژن از کلیه و عملکرد صحیح عضله و عصب و نیز حفظ تعادل کلسیم مورد نیاز می باشد. فسفر در تشکیل استخوان ها و دندان ها و جهت داشتن استخوان ها و بافت های نرم سالم ضروری است. عدم وجود مقادیر کافی فسفات در بدن ایجاد هیپوفسفاتمیا (فسفات کم در خون) می کند که می تواند خطرات فراوانی برای سلامتی ایجاد کند.

کروم در همه مواد آلی در مقادیر بسیار ناچیز وجود داشته و به نظر می رسد که یک ماده معدنی اساسی باشد. میزان کروم در نوزادان بیشتر از افراد بالغ است. با افزایش سن قدرت حفظ کروم در بدن کاهش می یابد. میزان کروم در بافت های بدن انسان بسته به نقاط مختلف جهان و نیز عادت های تغذیه ای بسیار متفاوت است. کروم در متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات ها بسیار نقش ایفا می کند. در متابولیسم قند در بدن با انسولین همکاری کرده و به نظر می رسد که تأثیر و کارآمدی انسولین را افزایش داده و موجب تسهیل انتقال گلوکز به سلول ها شده و در نتیجه مانع از افزایش قند در خون می گردد. در جذب پروتئین و رشد عمومی بدن از کروم بعنوان یک ماده معدنی در پیشگیری از دیابت بسیار استفاده می شود.

مرطوب کننده و نرم کننده


170,100 تومان

مکمل سلامت عمومی بدن


132,000 تومان

پاکسازی و محافظ بدن


73,000 تومان

تقویت حافظه و تمرکز


16,900 تومان

ضد ریزش و تونیک رویش مو


23,000 تومان

تقویت پوست، مو و ناخن


76,000 تومان

سلامت عمومی بدن کودک


103,000 تومان

تقویت رشد جسمی و ذهنی کودک


118,000 تومان

کنترل و کاهش وزن


72,000 تومان

کاهش کلسترول و صفرا آور


17,200 تومان

تقویت سیستم ایمنی بدن


14,400 تومان

آرامبخش و تسکین اعصاب


26,500 تومان

مفید طب مورد تایید سازمان غذا و دارو موارد مصرف قرص oramin-f

تلفن تماس: 985191003165 – 989018093300 – 0513165

آدرس: مشهد، بلوار دستغیب، خیابان بیستون، انتهای بیستون 2، مجتمع طوس، طبقه 2، واحد 4

تمامی حقوق برای مفید طب محفوظ می باشد .


جستجو

موارد مصرف قرص oramin-f
موارد مصرف قرص oramin-f
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *