عوارض کپسول چای سبز و سرکه سیب

خواص دارویی و گیاهی


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

خواص و مضرات گیاهان و داروها

خونریزی سگ به هر دلیلی نگران کننده و ترسناک است. اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی قسمتی از بدن سگ که خونریزی از آنجا اتفاق افتاده است. در این بخش به بررسی استفراغ خونی سگ، التهاب روده سگ، عفونت خونی سگ و اجسامی که می تواند باعث خونریزی در سگ شوند را بررسی خواهیم کرد.شما باید تشخیص دهید که خون تازه است یا خیر. گام بعدی مراجعه به دامپزشک و درمان سگ خواهد بود. در ادامه دلایلی که ممکن است باعث خونریزی سگ شود را بیان می کنیم. در بخش دوم موارد تکمیلی و بیماری‌های خاصی که موجب خونریزی در سگ می شود، بیان شده است. توصیه می‌کنیم جهت پیشگیری پس از مطالعه این قسمت، حتما بخش دوم دلایل و عوامل خونریزی و استفراغ سگها را مطالعه کنید.

استفراغ خون آلود سگ قبل از هرچیزی باید بدانید که خونریزی در استفراغ سگ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر خون قسمتی از استفراغ سگ را تشکیل داده باشد، خون موجود می تواند از هر قسمتی به معده سگ راه پیدا کرده باشد. به هر حال در اولین اقدام دهان سگ را باز کنید و با دقت به داخل دهان نگاه کنید. شاید وجود زخم در داخل دهان باعث خونریزی سگ شده است. گاهی اوقات زخم روی لثه یا زبان سگ می تواند با یک تکه استخوان یا چوب ایجاد شود. این خونریزی ممکن است با استفراغ مخلوط شود و شما تصور کنید علت خونریزی در داخل بدن سگ است. خونریزی از دهان سگ می تواند بسیار اتفاق افتد. اگرچه، اهمیت این مسئله کمتر از یک خونریزی داخلی است، اما هنوز می تواند مشکل ساز باشد. اگر پس از بررسی دهان سگ، یک ناهنجاری مثل یک توده، دندان شکسته یا یک جسم خارجی وجود داشته باشد، باید به دامپزشک مراجعه کنید.

استفراغ همراه با خونریزی که برآمده از سیستم گوارش است، به عنوان hematemesis شناخته می شود. خونریزی سگ ممکن است به دلیل مشکل تنفسی نیز اتفاق بیوفتد. گاهی اوقات ممکن است خونریزی در مدفوع سگ باشد. مدفوع خون آلود سگ به melena شناخته می شود، رنگ این خون تیره بوده و به صورت لخته شده همراه با مدفوع از بدن سگ خارج می شود. پس از اولین خونریزی حتما شدت خونریزی را به دقت ببینید و اینکه خونریزی بوجود آمده در سگ مقطعی بوده یا شدید است. منطقه خونریزی را بررسی کنید و با اطالاعات جامع و کلی به دامپزشک مراجعه کنید. بدون شک اطلاعات شما به تشخیص و درمان سریعتر سگ منجر خواهد شد.

بیماری های التهابی سیستم گوارش اگر سگ شما دارای التهاب روده و یا هر بخش دیگری از سیستم گوارش باشد، مدفوع و استفراغ سگ همراه با خونریزی خواهد بود. البته در ۱۰۰% موارد را شامل نمی شود. حتما به توصیه های دامپزشک توجه کنید و آنها را اجرایی سازید چرا که هر زمان خونریزی وجود داشته باشد، شرایط مناسب برای ایجاد عفونت به وجود خواهد آمد. اگر دامپزشک تشخیص دهد که از آب بدن سگ کاسته شده است، دسترسی نداشتن سگ به آب ریسک بزرگی در سلامتی سگ خواهد بود. عفونت و کم آبی به طور خاص بر روی توله سگ ها تاثیر گذشته و درصد قابل توجهی پس از ابتلا را به کام مرگ می کشاند. از آنجا که عامل و سبب عفونت، ویروس است، بهترین راه درمان، پیشگیری است. پیشگیری از طریق واکسیناسون توله سگ از ۶ هفتگی شروع می شود.

خونریزی سگ با شی خارجی این مورد برای سگ ها بسیار شایع است. اشیای لبه دار و تیز می تواند باعث زخم و خونریزی دهان حیوانات شود. این مورد در توله سگ ها بسیار شایع است، زیرا توله سگ ها اشتهای بالایی دارند و متاسفانه هنوز با عوامل خطرساز آشنا نشده اند. اشیایی مانند سنگ ها، چوب ها، استخوان ها، اسباب بازی ها، قلاب ها، طناب ها و غیره که بعضی از آنها دارای حاشیه های تیز هستند و از این طریق می توانند باعث صدمه به سیستم گوارش سگ و خونریزی گردند. در بعضی موارد می تواند باعث آسیب جدی به قسمت های داخلی زبان سگ شود. اگر عامل خونریزی سگ، شی خارجی باشد باید سریعا به دامپزشک مراجعه کنید. با عکس های رادیولوژی می توان شی قورت داده شده توسط سگ مشخص گردد و  لازم است که اندوسکوپی را انجام دهید که گاهی اوقات ممکن است از طریق اندوسکوپی، جسم خارجی از داخل بدن سگ بیرون کشیده شود. اگر این مورد امکان پذیر نباشد، جراحی انجام خواهد شد. پیشگیری در این موارد ضروری است. شما باید وسایل و اسباب بازی هایی را در اختیار سگ قرار دهید که باعث آسیب و صدمه به سگ نشود.

منبع :

PetiFa

در خبره ثبت کنید و اخبار جدید را در خود دریافت کنید

سنجاب ها حیواناتی هستند از راسته جوندگان با رنگ ها و شکل های مختلف که تا کنون ۲۶۷ گونه ازآنها شناسایی شده است. ۵ جنس از ۵ گونه

PetiFa – پتی فا یک نهاد خصوصی است که در راستای آموزش، نگهداری، مراقبت و حمایت از حیوانات، بالاخص حیواناتی که به عنوان حیوان خانگی توسط اشخاص در محیط زندگی خویش نگهداری می گردد. پرچم فعالیت ما با جمله هر حیوان یک زندگی و دنیای حیوانات خانگی برافراشته گردیده، تا اهمیت حیوانات را برایمان یادآور شود. سعی و تلاش ما برای حفظ حیوانات با زاویه دید حفظ یک زندگی است.

تمام تلاش و کوشش مجموعه پتی فا در رستای آسودگی، آسایش و راحتی شما در تمام ابعاد نگهداری حیوان خانگی است. از PetiFa خواهید دید.

همانطور که بیان شد، خونریزی و استفراغ خونی سگ، دلایلی داخلی و خارجی متفاوتی می تواند داشته باشد. دلایلی خونریزی سگ می تواند به دلیل وجود یک شی خارجی، بیماری‌های التهابی در سگ و داشته باشد که در بخش اول دلایل خونریزی و استفراغ خونی سگ بیان شده است. در بخش دوم، عامل های دیگر را بررسی می کنیم.

مسمومیت مسمومیت در سگها یکی از دلایل استفراغ خونی آنها است. عوارض ناشی از استفاده بعضی مواد، که به عنوان آنتی اکسیدان برای از بین بردن عفونت‌های انگلی استفاده می شوند، سبب خونریزی و استفراغ خونی در سگها می شوند. درمواردی علاوه بر استفراغ خونی ممکن است شامل خونریزی بینی و یا خونریزی مقعدی سگ نیز شود. در این حالت شما باید در اولین فرصت به دامپزشک مراجعه کنید. میزان پیشرفت خونریزی بستگی به میزان ماده مصرف شده و وزن سگ شما خواهد داشت. حتما دامپزشک خود را از ماده مصرف شده و میزان آن مطلع سازید.

برای پیشگیری از مسمومیت تصادفی سگها، باید حیوان خانگی خود را در یک محیط امن نگهداری کنیم و از دسترسی به محصولات سمی مانند شوینده‌های شیمیایی یا محلول‌های اسیدی و الکی جلوگیری کنیم.  هنگامی که سگ خود را برای پیاده‌روی به بیرون برده‌اید و یا سگ شما امکان دسترسی به محیط بیرون را داشته باشد، پیشگیری و جانب احتیاط را همیشه رعایت کنید. به این دلیل که ممکن است زباله، مواد خطرناک دفع شده یا حتی گیاهانی که حاوی مواد سمی برای سگ‌ها هستند، در محیط وجود داشته باشند و باعث مسمومیت‌های خونی در سگ شما شوند. همیشه مراقب آنها باشید و مطمعن شوید که از خوردن موادی که خطرناک هستند، جلوگیری می‌کنید. مراجعه سریع به دامپزشک کلید جلوگیری از آسیب جدی سگ است. اگر مسمومیت رخ دهد، معمولا با ویتامین K درمان می شود و ممکن است تزریق خون نیز لازم باشد.

نارسایی کلیه گاهی اوقات علت استفراغ خون در یک سگ به علت بیماری نارسایی کلیه است. در این حالت کلیه‌ها قادر به حذف مناسب مواد زاید نیستند، همچنین تجمع و انباشت سموم باعث ایجاد خونریزی و استفراغ خونی سگ می‌شود. از علائم نارسایی کلیه در سگ می توان به استفراغ خونی، آشامیدن و ادرار بیش از حد، بی‌تفاوتی در سگ، موهای کم پشت، بوی آمونیاک در تنفس سگ اشاره کرد که در بعضی موارد با زخم دهان و اسهال همراه می‌شود. برای تشخیص بیماری، باید آزمایش خون و ادرار سگ انجام شود. در موارد مزمن، درمان معمولا شامل یک رژیم غذایی خاص و دارو برای سگ مبتلا به نارسایی کلیه خواهد بود.

زخم معده زخم معده شامل ضایعات مخاطی دستگاه گوارش سگ است. زخم معده یکی دیگر از دلایل خونریزی و استفراغ خونی سگ است. زخم معده ممکن است کاهش وزن و کم خونی را نیز در پی داشته باشد. زخم معده می تواند خونریزی عمیقی را سبب شود و سگ شما را با مشکلات بسیار جدی روبرو کند. در این حالت مدفوع ممکن است به دلیل حضور خون سیاه و سفید باشد.

علاوه بر مواردی که در بخش اول دلایل خونریزی و استفراغ خونی سگ بیان شده است و همچنین موارد دیگری که در این بخش گفته شد، عوامل دیگری نیز می تواند باعث استفراغ خونی در سگها شوند. عللی مانند:

برای تمامی دلایل احتمالی خونریزی و استفراغ خونی سگ، دامپزشک باید بر اساس آزمایش‌ها و عکس‌های رادیولوژی بیماری سگ را تشخیص می‌هد.

منبع :

PetiFa

در خبره ثبت کنید و اخبار جدید را در خود دریافت کنید

عفونت قارچی یک بیماری پوستی شایع در خوکچه هندی است. این بیماری شرایط دردناک و ناراحت کننده ای را برای حیوان خانگی شما به وجود م

PetiFa – پتی فا یک نهاد خصوصی است که در راستای آموزش، نگهداری، مراقبت و حمایت از حیوانات، بالاخص حیواناتی که به عنوان حیوان خانگی توسط اشخاص در محیط زندگی خویش نگهداری می گردد. پرچم فعالیت ما با جمله هر حیوان یک زندگی و دنیای حیوانات خانگی برافراشته گردیده، تا اهمیت حیوانات را برایمان یادآور شود. سعی و تلاش ما برای حفظ حیوانات با زاویه دید حفظ یک زندگی است.

تمام تلاش و کوشش مجموعه پتی فا در رستای آسودگی، آسایش و راحتی شما در تمام ابعاد نگهداری حیوان خانگی است. از PetiFa خواهید دید.

استفراغ خونی در سگ : نگهداری و بهداشت سگ : وب سایت تخصصی سگ و نژاد های آن : استفراغ خونی (Hematemesis) در سگها نشانه بیماری های مختلف بسیاری می تواند باشد .

دلائل استفراغ خونی یا Hematemesis : هنگامی که سگ استفراغ خونی میکند ، خون همراه با تکه های غذا خواهد بود . خون ممکن است تازه باشد ( با رنگ قرمز کمرنگ ) با به صورت لخته و خشک شده خارج شود که پر رنگ تر : استفراغ خونی در سگ1

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Name *

Email *

Website

دیدگاه

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.


به دلیل ماهیت محصولات فروشگاه، امکان عودت محصولات خریداری شده از داروخانه نوید وجود ندارد.

مشاور تلفنی: 333484  خط ویژه 

اثرات:

کمک به کنترل وزن بدنمنبع غنی آنتی اکسیدانکمک به حفظ سلامت بدنضد التهابکنترل کننده چربی خونضد سرطان

روش مصرف:

روزانه 3 کپسول، نیم ساعت قبل از غذا(یا با مشورت پزشک) مصرف گردد.

بازار اینترنتی نیکوپی یک بنگاه اجتماعی (Social Enterprise) است که با هدف راه‌اندازی یک تجارت اجتماعی و توسعه فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی (CSR) راه‌اندازی شده است. به صورت خلاصه تجارت اجتماعی به فعالیتی گفته می‌شود که در آن کار و تجارتی با هدف کمک به فعالیت‌های اجتماعی، امور خیریه، فعالیت‌های انسان‌دوستانه، محیط‌زیست و راه‌اندازی می‌شود. در این نوع تجارت هدف از کار و فعالیت، ایجاد سودآوری برای جامعه و انجام اموری مانند آنچه برده شد است و نه ایجاد سود برای صاحبان تجارت. یعنی بر خلاف بنگاه‌های تجاری که با هدف اصلی کسب سود و منفعت برای صاحبان‌شان ایجاد می‌شوند، یک بنگاه اجتماعی با هدف اصلی برطرف کردن مشکلات اجتماعی ایجاد می‌شود.

نیکوپی به عنوان اولین نمونه تجارت اجتماعی در ایران، تلاش می‌کند با ارائه گستره‌ای بزرگ از کالاهای مورد نیاز مشتریان خود، ضمن ایجاد تجربه‌ای جدید و لذت بخش برای اقشار مختلف جامعه در خرید اینترنتی، حضوری فعال و تاثیرگذار در عمل به اهداف خیرخواهانه‌ در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته باشد.

بازار اینترنتی نیکوپی با ارائه محصولاتی متنوع از تامین‌کنندگان معتبر سطح کشور، مانند انواع موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری و لوازم جانبی کالای دیجیتال، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، لوازم خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی) و با قیمت‌هایی رقابتی، تحویل سریع و به‌موقع و ضمانت اصل بودن کالاها، تلاش می‌کند ضمن ایجاد حس خوب خرید برای مشتریان خود، با اختصاص تمامی سود حاصل از فعالیت خود به امور خیرخواهانه و مسئولیت اجتماعی، گامی در بهتر شدن دنیای اطراف‌مان بردارد.

کپسول سرکه سیب و چای سبز,قرص سرکه سیب خارجی,کپسول سرکه سیب میکس نچرال,کپسول سرکه سیب کانادایی,زمان مصرف قرص سرکه سیب,بهترین نوع قرص سرکه سیب,قیمت قرص سرکه سیب در داروخانه,بهترین مارک قرص سرکه سیب

مشخصه ها کمک به کنترل وزن بدن – منبع غنی آنتی اکسیدان – کمک به حفظ سلامت بدن – ضد التهاب – کنترل کننده چربی خون – ضد سرطان

در جای خشک و تاریک و در دمای محیط (کمتر از 25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روزانه 3 کپسول، نیم ساعت قبل از غذا(یا با مشورت پزشک) مصرف گردد.

هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی، داشتن سابقه هرگونه بیماری، مصرف هر نوع دارو و یا اقدام به شروع درمان های پزشکی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. 14 روز قبل از انجام هرگونه اعمال جراحی، مصرف فرآورده قطع گردد.

منبع:داروکده

مطلب قبلی

مطلب بعدی

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *