راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

راه درمان عفونت گوش سوراخ شده
راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

راهکارهایی برای مراقبت از گوش تازه سوراخ شده و درمان عفونت پیرسینگ گوش :

اگر به تازگی گوش خود را سوراخ کرده اید باید از آن مراقبت کنید تا زخمی نشده و مبتلا به عفونت نشود. روزی دوبار گوش ها را بشویید و تا زمانی که مجبور نیستید به آنها دست نزنید. با انجام راهکارهایی که در ادامه آمده است در مدتی کوتاه گوش ها به حالت اولیه برمیگردند و میتوانید از استایل جدید خود لذت ببرید:

شستن دست ها احتمال انتقال باکتری های بیماری زا را به گوش ها کم میکند. از مایع با صابون آنتی باکتریال استفاده کنید تا مطمئن شوید دستها به خوبی پاکیزه شده اند.

*دستها را حدود ۱۰ الی ۱۵ ثانیه با صابون و کف بشویید تا به خوبی تمیز شوند.

راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

کمی صابون را با انگشتها بمالید تا کف کند و به آرامی محل سوراخ شده را در دو طرف گوش بشویید سپس با یک دستمال خشک و تمیز کف را پاک کنید.

از کسی که کار سوراخ کردن گوش ها را انجام داده است بخواهید تا پاک کننده ای که  از نمک دریا تهیه شده است به شما معرفی کند. این پاک کننده ها، گوش را بدون خشک کردن پوست اطراف آن تمیز می کنند. مقداری از پاک کننده را با گوش پاک کن برداشته و محل را به خوبی تمیز کنید.

*بعد از استفاده از پاک کننده نیازی به شستن گوش ها نیست.

ضدعفونی کردن گوش ها روند بهبود را سریعتر کرده و از عفونت گوش ها جلوگیری میکند. ضدعفونی را با گوش پاک کن یا تکه ای پنبه انجام دهید. این کار را بیش از سه روز ادامه ندهید زیرا باعث خشکی پوست اطراف گوش شده و روند بهبودی را کند میکند.

بعد از تمیز کردن محل سوراخ ها و زمانی که پوست خشک نشده گوشواره ها را کمی بچرخانید. این کار باعث نچسبیدن گوش به گوشواره می شود.

کسی که کار سوراخ کردن گوش پیرسینگ را انجام میدهد از گوشواره های ساده ای استفاده میکند. این گوشواره ها ضدحساسیت هستند و در روزهای ابتدایی برای گوش مشکلی ایجاد نمی کنند. بهتر است این گوشواره ها را حداقل ۴ هفته در گوش نگهدارید.

*این گوشواره های باید از استیل ضدزنگ جراحی، تیتانیوم، نیوبیوم یا طلا ساخته شده باشند.

* اگر غضروف گوش را سوراخ کرده اید گوشواره ها باید حداقل ۳ الی ۵ ماه و تا بهبودی کامل، در گوش بمانند.

توجه نکردن به تمیزی محل سوراخ شده ممکن است باعث عفونت شود. بنابراین بدون شستن دستها آنها را لمس نکنید.

شنا کردن میتواند باعث انتقال باکتری به گوش‌ها شود. از استخر، رودخانه و دریا دوری کنید. اگر از وان استفاده می کنید به قدری در آب فرو نروید که گوش ها خیس شوند.

هرگونه برخورد لباس با گوش ها بهبودی را به تاخیر می اندازد. بنابراین از پوشیدن کلاهی که گوش ها را می پوشاند دوری کرده و هنگام پوشیدن لباس یا درآوردن آن مواظب باشید برخوردی با گوش ها صورت نگیرد.

*اگر ناچار به پوشاندن گوش ها هستید از پوششی که گشاد و راحت است استفاده کنید و اگر به گوش ها برخورد کرد برای استفاده ی مجدد حتما آن را بشویید.

اگر گوش ها یک هفته یا بیشتر بعد از سوراخ شدن متورم شده و درد می کنند ممکن است دچار عفونت شده باشند. پوست اطراف گوش عفونی نیز به رنگ قرمز یا صورتی پررنگ خواهد بود بنابراین اگر دارای این علائم بودید با پزشک مشورت کنید.

امیدوارم از این مطلب پین ورک لذت برده باشید! همچنین ما آماده هستیم تا خدمات آرایشی در منزل را برای شما ارایه دهیم.



تمامی حقوق برای پین ورک محفوظ است.


نام کاربری یا ایمیل


رمز

مرا به خاطر بسپار

هم مردان و هم زنان، گوش‌هایشان را پیرسینگ می‌کنند. بطور کلی این کار در قسمت پایین نرمه‌ی گوش انجام می‌شود. اگرچه تقریبا هر بخش بیرونی گوش می‌تواند پیرسینگ شود. به گفته‌ی بخش پزشکی UCLA، اگر یک پیرسینگ ب درستی نگهداری نشود، می‌تواند باعث عفونت گردد. عفونت دربدن، یک مساله‌ی جدی است، و می‌تواند منجر به عوارض پزشکی بیشتر و جدی‌تری شود.

دلایل عفونت می‌تواند از خود پیرسینگ نشأت بگیرد. اگر پیرسینگ در یک محل غیر بهداشتی انجام شود یا ابزارهایی که برای سوراخ کردن گوش بکار می‌روند آلوده به خون یا کثیفی باشند، عفونت می‌تواند اتفاق بیفتد. انواع گوشواره‌های غیر بهداشتی نیز می‌توانند باعث عفونت شوند.

وبسایت KidsHealth می‌گوید که شما برای جلوگیری از عفونت باید گوش‌های تازه سوراخ شده‌تان را هر روز با الکل ضد عفونی و تمیز کنید. همچنین باید از فلزاتی که بدنتان پس از استفاده از آن‌ها واکنش آلرژیک نشان می‌دهد نیز اجتناب کنید، زیرا آنها می‌توانند باعث التهاب شدید و گاهی اوقات عفونت شوند.

به گفته بنیاد پزشکی پالو آلتو، اگر فکر می‌کنید که پیرسینگ‌تان ممکن است عفونی شده باشد، به دنبال علائم خاص زیر بگردید: اولین علامت، قرمزی در محل پیرسینگ است. سوزش، احساس داغی یا خارش نیز ممکن است نشان دهنده‌ی عفونت باشد. هر نوع ترشح خشک و پوسته مانند نیز می‌تواند یک عفونت را نشان دهد. اگر هر جایی نزدیک به محل پیرسینگ، یک آبسه یا دمل چرکی دیدید، این یعنی چرک در داخل پوست گیر افتاده است. فورا به پزشک مراجعه کنید. راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

اگر عفونت گوش سوراخ شده داشته باشید و آنرا فورا و کاملا درمان نکنید، ممکن است دچار عوارض جدی شوید. «مجله پزشکی غربی» توضیح می‌دهد که برخی از عوارض عبارتند از ضایعات، گرانولوم پیوژنیک (برآمدگی‌های گوشتی)، تومور کلوئید، سلولیت، آسیب گوش و زخم‌های شدید. اگر عفونت شدید باشد، ممکن است لازم باشد برای درمان، عفونت پوست کنده یا برداشته شود. این امر می‌تواند باعث زخم‌های کاملا مشخصی شود که برطرف کردن آنها غیر ممکن است!

وبسایت The Children’s Hospital می‌گوید که درمان یک عفونت گوش پیرس شده با مراجعه به پزشک خانوداگی‌تان برای یک تشخیص مثبت آغاز می‌شود. او نه تنها باید گوش را معاینه کند و عفونت را تشخیص دهد، بلکه باید مطمئن شود که این عفونت باعث مشکلات دیگری مانند آسیب به بافت‌های اطراف، آسیب گوش یا هر نوع کاهش شنوایی نشده باشد.

درمان با برداشتن پیرسینگ آغاز می‌شود و سپس با یک دوره مصرف آنتی بیوتیک قوی دنبال می‌شود. ممکن است پزشک، آنتی بیوتیکی برای شما تجویز کند که بطور مستقیم روی پوستتان بمالید. درمان‌های تکمیلی ممکن است شامل دبرید (برش، برداشت یا حذف یک بخش از بافت مرده، عفونی یا صدمه دیده) پوست آسیب دیده یا برداشتن نواحی دارای عفونت شدید باشد.

پیشگیری از عفونت پیرسینگ گوش به این معنی است که نسبت به پیرسینگ‌تان با مسئولیت باشید. پیرسینگ‌تان را خودتان در خانه انجام ندهید، مگر اینکه بطور حرفه‌ای آموزش دیده باشید. مطمئن شوید وسایلی که توسط یک فرد حرفه‌ای برای این کار استفاده می‌شود، استرلیزه و تمیز شده‌اند. مایوکلینیک توصیه می‌کند که علائم عفونت، تورم یا تغییرات بافت در محل پیرسینگ را هر روز بررسی کنید.

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

هم مردان و هم زنان، گوش هایشان را پیرسینگ می کنند. بطور کلی این کار در قسمت پایین نرمه ی گوش انجام می شود. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایت های دیگر

راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

0

سایر خبرها

طبیعی می تواند سبب بی اختیاری ادراری در زنان شود که در قدیم برای درمان آن از روش های جراحی باز استفاده می شد و اکنون جراحی های بسته و آندوسکوپی مدنظر قرار داشته که پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است و درمان این بیماری صد درصد امکانپذیر است. وی در مورد عفونت های ادراری در زنان گفت: این مشکل به ویژه در زنانی که در سن باروری بوده و متأهل هستند شایع تر است و کوتاهی طول مجرای ادراری و …

ابولا یا دیگر بیماری های خطرناک نمی شود. حالا شرکت آمریکایی Innovative BioDefense و مدیرعامل آن باید در دادگاه حاضر شده و علاوه بر این ضروری است فروش Zylast را متوقف کنند. شرکت مذکور مدعی بود در صورت استفاده از این مایع ضدعفونی کننده فرد دیگر به بیماری هایی مانند ابولا، ویروس آنفولانزا، عفونت های عامل استفراغ و اسهال و غیره مبتلا نمی شود. فروش این محصول از سال 2015 در امریکا و در برخی کشورهای جهان آغاز شده بود. منبع : خبر گزاری مهر …

کنند. رئیس مرکز بهداشت خوزستان تاکید کرد: هموطنان عزیز به ویژه جوانان و نوجوانان برای خنک شدن در کانال های روبازِ آب شنا نکنند زیرا خطر ابتلا به انواع عفونت های گوارشی و پوستی در کمین آنها است. انتهای پیام/

در برخی مواقع، دیر تشخیص داده شده و به عنوان یک سرماخوردگی یا عفونت درمان می شود. دکتر نبوی زاده ادامه داد: پس از تشخیص بیماری آسم، پدر و مادر کودک باید به دستورات دارویی پزشک معالج توجه ویژه داشته باشند و از قرار دادن کودک در معرض دود سیگار، قلیان و سایر دودها خودداری کنند. توصیه دیگر این فوق تخصص بیماری آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پدر و …

تولید می شود که سازگاری زیستی خوبی و ماندگاری بیشتری دارند، افزود: در یک نوع جراحی یک لایه از قرنیه برداشته شده و در آن یک پاکتی ایجاد می کنند و رنگ در آنجا تزریق می کنند که به بافت قرنیه می چسبد و ماندگاری آن خوب است و طیف رنگ های متنوعی نیز دارد. این فلوشیپ قرنیه اضافه کرد: روش دوم این است که از سطح قرنیه سوراخ های میکروسکوپی ایجاد شده و رنگ را تزریق می کنند. این روش بهتر شده و با …

مصرف وجود داشته باشد. ما در این پروژه روی درمان عفونت ریه و پوست به صورت محلی کار کردیم که با این کار میزان دوز داروی مورد نیاز کاهش می یابد و درمان نیز ساده تر انجام می شود. پپتید های ضدمیکروب به سرعت به استرین های مختلف باکتری ها حمله کرده و از طریق غشاء به آن ها آسیب می زنند. برخلاف آنتی بیوتیک های رایج، این روش مقاومت دارویی ایجاد نمی کند. محققان در این پروژه موسوم به FORMAMP از فناوری …

است تست آمینوسنتز انجام گیرد: – برای ارزیابی بلوغ ریه های نوزاد در صورتیکه به دلایل پزشکی احتمال زایمان زودرس وجود داشته باشد. (مگر آنکه بدون درنظر گرفتن بلوغ ریه ها نیاز به زایمان فوری باشد) – برای تشخیص عفونت های داخل رحمی – آگاهی از سلامت جنین در صورتیکه احتمال همولیتیک نوزاد وجود داشته باشد. این مورد یک شرایط پیچیده ای است و زمانی اتفاق می افتد که نوع …

برخوردار بودند.قولنج زمانی که کودک هیچ مشکل دیگری ندارد، تشخیص داده می شود. بیماری هایی( Diseases ) مانند عفونت مجرای ادراری، عفونت گوش میانی، زخم قرنیه و یا حتی برفک دهانی ممکن است علائمی شبیه قولنج داشته باشد، اما قولنج نیست.با این حال برای تشخیص صحیح باید کودک را نزد پزشک اطفال برد. علائم قولنج اولین چیزی که والدین کودکان مبتلا به قولنج متوجه می شوند، نوع گریه آن …

: شنا کردن در مکان هایی که محل دفع فاضلاب های انسانی یا صنعتی و دارای آلودگی بالایی هستند خطرهای زیادی از جمله ابتلا به بیماری هایی مانند تب حصبه، انواع اسهال، عفونت هپاتیت، بیماری های گوارشی، ورم چشم، تراخم، کرم قلاب دار، عفونت های پوستی، عفونت گوش میانی و بیماری های قارچی مانند کچلی و خارش پا را به همراه دارد. وی گفت: در شناگاه هایی که بعد از بازرسی محیطی، آزمایش های میکروبی و محاسبه ریسک …

به گزارش ملیت به نقل از ایسنا، محققان از خواص آنتی باکتریال روغن درخت چای استفاده کرده تا پوشش زیست فعالی تولید کنند که باکتری ها را از تجهیزات پزشکی دور می کند. این یافته می تواند به از بین بردن میلیون ها مورد عفونت در سال کمک کند. هر چه میزان مصرف آنتی بیوتیک ها بیشتر شود تاثیرگذاری آنها کمتر می شود و در نتیجه باکتری ها در برابر داروهایی با خواص آنتی باکتریال مقاوم می شوند. …

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بدن شامل ساختار های پیچیده ای است و زمانی که مشکلی در قسمتی از آن رخ دهد این مشکل خود را به صورت علایمی خاص نشان می دهد. مثلا تب نشانه وجود عفونت در بدن است و یا آبسه دندان نشانه عفونی بودن تعدادی از دندان ها است بیماری های غدد ی هم از جمله مشکلاتی است که گاه به صورت مقطعی و گاه به صورت دایمی در بدن فرد مبتلا خود را نشان …

سازی (در دوره پیش از تولد) و مقاومت در برابر عفونت ها، فراهم ساختن سریع انرژی در هنگام ضرورت، ذخیره آهن و… از دیگر فعالیتهای کبد است. آشنایی با بزرگ ترین غده بدن پرومتئوس که از اساطیر یونانی است، مجازات می شود. مجازاتش این است که به صخره ای در ناحیه قفقاز زنجیر می شود تا هر روز صبح عقاب یا کلاغی وحشی، قسمتی از کبد او را بخورد و شب دوباره با رشد کبد خورده شده، غذای عقاب یا کلاغ وحشی …

وب سایت نبض ما : کمردرد پس از خوردن غذا اغلب نتیجه درد ارجاع شده است و از ناحیه ای دیگر به کمر منتقل می شود. این مساله ممکن است علت های متفاوتی داشته باشد که از حالت بد نشستن تا زخم معده را دربرمی گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمردرد پس از خوردن غذا و انواع درمان ها مقاله زیر را مطالعه کنید. علت ها مسائل زیر می تواند منجر به کمردرد پس از خوردن غذا شوند: …

…. یغمایی ادامه داد: مادرانی که در دوره بارداری به بعضی از بیماری های مهم عفونی مبتلا شوند، ممکن است نوزادانی معیوب به دنیا بیاورند. از جمله مهم ترین این بیماری ها می توان به سرخجه، هپاتیت، ایدز، سیفلیس، توکسوپلاسموز ، عفونت با ویروس سایتومگال و آبله مرغان اشاره کرد. عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، ضمن تاکید بر تاثیر چشمگیر بررسی و درمان بیماری های عفونی مادر …

. این متخصص قلب و عروق افزود: سه نفر از کودکانی که عمل پیوند قلب برای آن ها انجام شدیک پسر و دو دختر بوده اند. مهدوی گفت: دو نفر از کودکان زمینه ارثی بیماری های قلبی داشته اند که با گذشت زمان به نارسایی قلب مبتلا شده اند. وی ادامه داد: یک نفر از بیماران نیز دچار عفونت قلب بوده است که با درمان ها دارویی نتوانستیم بیماری را بهبود ببخشیم که در نهایت عمل پیوند قلب برای وی انجام شد. مهدوی در پایان به فارس گفت: در مقایسه با مدت زمان سال گذشته آمار پیوند قلب در این بیمارستان با کاهش همراه بوده است. 700 …

) از میان حوله ها و دستمال های جمع آوری شده در 49 درصد آنها رشد باکتری مشاهده شده که در خانواده های پرجمعیت تعداد این باکتری ها افزایش پیدا می کند. همچنین از میان نمونه هایی که رشد باکتری در آنها مثبت بوده نوعی باکتری مشاهده شده که متعلق به خانواده E.Coli است. دستمال E.Coli نوعی باکتری شایع در روده انسان و حیوان است. اکثر این باکتری ها بی ضرر هستند اما در برخی موارد می توانند به مسمومیت غذایی شدید و عفونت منجر شوند. …

شفاآنلاین سلامت محققان دریافتند برداشتن لوزه ها و آدنوئیدها در دوره کودکی با افزایش ریسک بلندمدت اختلالات تنفسی نظیر آسم و آنفولانزا و همچنین بیماری های آلرژیک و عفونی همراه است. به گزارش شفاآنلاین ، محققان عنوان می کنند باید به فکر شیوه جایگزینی برای این نوع جراحی ها که شامل برداشتن لوزه ها به منظور درمان ورم لوزه ها و برداشتن آدنوئیدها در جهت درمان عفونت های عودکننده گوش میانی است …

سرطان دهانه رحم پیشنهاد کرد. دکتر علی واشقانی، رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو نیز در گفتگو با ایسنا تأکید کرد: HPV نوعی عفونت ویروسی است. در عین حال بحث واکسیناسیون آن جنبه پیشگیرانه دارد و اینطور نیست که بخواهیم چیزی را درمان کنیم، بلکه توصیه می شود که با تزریق این واکسن از بروز عفونت HPV پیشگیری شود. رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: تزریق واکسن HPV جزو “توصیه …

معمولاً زخمی ایجاد نمی کنند. هدف درمان سوختگی این است که درد را کاهش داده، از عفونت پیشگیری کند و پوست را سریع تر درمان کند. آب خنک و التهاب پوست وقتی دچار سوختگی خفیف می شوید اولین کاری که باید انجام دهید این است که دمای ناحیه سوخته را کاهش دهید که بهترین وسیله برای این کار که کمترین ضرر و مشکلات را ایجاد می کند آب پاکیزه است. آب خنک (نه آب سرد) را به مدت 20 دقیقه روی ناحیۀ سوختگی …

به گزارش نامه نیوز ، غلظت خون یا پلی سیتمی ورا یکی دیگر از شرایط پزشکی است، که به علت عدم توازن تولید نوع خاصی از سلول های خون رخ می دهد که اگر به موقع تشخیص داده نشود، تبدیل به یک شرایط تهدید کننده میشود ، متاسفانه هیچ درمان احتمالی برای آن وجود ندارد,اما هنوز هم برخی روش های طبیعی میتوانند به مبارزه با آن کمک کنند.غلظت خون از علت تا درمان بیماری غلظت خون یا پلی سیتمی ورا …

تواند تشخیص را قطعی کند. اگر درد در ناحیه ناف و بالای آن باشد و با غذا خوردن تشدید شود شک به عفونت یا سنگ کیسه صفراست و باید آزمایش خون انجام شود. اگر درد در ناحیه قفسه سینه در سمت راست باشد و پشت تیر بکشد شاید شکلی از پانکراس باشد که در این صورت باید آنزیم ها مورد بررسی قرار بگیرند. برای آپاندیسیت و سنگ کیسه صفرا درمان اصلی جراحی است اما درباره مشکلات پانکراس درمان ها فرق دارد …

نی نی بان، گروه ترجمه: بیماریهای مقاربتی یا STD یکی از بزرگترین مشکلات سیستم بهداشتی کشورهاست که سالانه هزینه بسیار زیادی را به دولتها تحمیل می کند. میلیون ها عفونت گزارش شده و مواردی که در آمار ثبت نمی شود از جمله تبعات این دسته از بیماری هاست. بیشتر این بیماری ها به دلیل ناآگاهی افراد بروز می کند.

ضعف میشود. • درگیری چشم که مشکلاتی در دید ایجاد میکند. • درگیری گوش و ناشنوایی تشخیص سفلیس آزمایش خون ویژه میتواند برای تشخیص سفلیس استفاده شود. آزمایش های غربالگری با عنوان VDRL و PRP برای تشخیص پاسخ بدن به عفونت استفاده میشود. درمان سفلیس بسته به مرحله بیماری و تظاهرات بالینی گزینه های درمانی سفلیس متفاوت است. تزریق پنی سیلین در درمان این بیماری در …

دهد که یک اسید آمینه است و در تولید کلاژن نقش دارد. کمبود گلیسین ناخن ها را شکننده کرده و موجب رشد غیر طبیعی آنها می شود. بر همین اساس است که تولید کلاژن برای بهره مندی از ناخن هایی سالم اهمیت خاصی دارد. گاهی اوقات ناخن ها به واسطه یک آسیب دیدگی یا عفونت قارچی مانند اونیکومایکوز (Onychomycosis) یا سوریازیس بستر ناخن تضعیف می شوند. از علائم ناخن های ضعیف می توان به موارد زیر اشاره کرد: …

قرص تتراسایکلین از قرص هایی است که در خانه ی هر ایرانی یافت می شود و نام آن به طور مکرر شنیده می شود و غالبا برای بیماری های عفونی مصرف می شود. اگر در منزلتان این قرص وجود دارد ولی نمی دانید قرص تتراسایکلین برای چیست و برای درمان چه عارضه ای استفاده می شود این مقاله را بخوانید. موارد مصرف: قرص تتراسایکلین، در درمان عفونت های ناشی از ارگانیسم های حساس استفاده می شود. همچنین …

این عفونت باکتریایی پرداخته و علائم، راه های تشخیص و درمان را ارائه کرده است. مطلب سفلیس چیست نیز این بیماری باکتریایی را به تفسیر معرفی کرده و درباره علائم، راه های تشخیص و درمان توضیح داده است. در مطلب تبخال تناسلی یا HPV چیست شما با یک عفونت ویروسی بسیار شایع آشنا خواهید شد و راه های تشخیص و درمان آن را نیز خواهید فهمید. مطلب زگیل تناسلی چیست ، شما را با یک عفونت ویروسی دیگر آشنا کرده و همه راه های تشخیص و درمان را برایتان توضیح میدهد. مطلب کلامیدیا چیست یک بیماری دیگر از انواع بیماریهای مقاربتی را توضیح داده و شما را از درمان آن آگاه میکند. …

” بستری و تحت درمان پزشکان بودند و پزشکان به دلیل عدم شناسایی بیماری وی، یک تیم تحقیقاتی برای وی و 144 نفر دیگر تشکیل دادند که بیماری خانم اشکی را بررسی کنند که در نهایت 144 نفر فوت کردند و فقط خانم اشکی زنده ماند و به طریقی معجزه برای وی رخ داد! برای بنده که دارای دکترای ژنتیک هستم و طی 10 سال اخیر در حال مطالعات گسترده در حوزه ژنتیک بوده ام، جای سؤال دارد که اسم این بیماری چیست که این فرد …

سیستم ایمنی بدنشان مختل شده، مشکل ساز می شود. در آزمایش های انجام شده محققان متوجه شدند NaD1 با سوراخ کردن دیواره بیرونی سلول ها و بازکردن آنها، قارچ ها را به شیوه ای تهاجمی و مؤثر نابود کرد. مارک هولت محقق ارشد این پژوهش می گوید: شیوه عملکرد آن ها با آنتی بیوتیک های فعالی متفاوت است و به ما کمک می کند راه هایی جدید برای مقابله با عفونت ها را بررسی کنیم. این کشفی جالب است که به ما کمک می کند روش جدیدی از درمان های آنتی میکروبی را برای درمان بیماری های عفونی مانند ایدز، ویروس زیکا و … ابداع کنیم. …

سلول های B را تقویت می کند. شما باید روغن بذر کتان، دانه ی چیا، روغن ماهی، گردو، سالمون، اسفناج و دانه های سویا را در رژیم غذایی روزانه ی خود بگنجانید زیرا این مواد غذایی سرشار از امگا 3 هستند. چای سبز سالهای سال است که از چای سبز برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود. چای سبز غنی از آنتی اکسیدان هاست که به بدن کمک می کنند با عفونت ها مبارزه کند. چای سبز دارای فلاونیدها …

…: در این مقاله توضیحاتی کامل درباره شروع زمان آب دادن به نوزاد، خطرات و عواقب آن در کمتر از شش ماهگی و نوع آب و شرایط آبی که باید به نوزاد داده شود، بیان شده است. دادن مقدار کافی آب به نوزاد به تعادل وزنی کودک کمک می کند و خطر بیماری های مزمن از قبیل یبوست و عفونت لوله ادراری را کاهش می دهد. آب از طریق منابع غذایی از قبیل شیر، سوپ، آبمیوه، ماست، دوغ، نوشابه های گازدار و بی گاز و …

“),t.close()},t.write(‘

راه درمان عفونت گوش سوراخ شده

راه درمان عفونت گوش سوراخ شده
راه درمان عفونت گوش سوراخ شده
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *