عوارض مکيدن سينه

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

حملات پانیک اتک (وحشت زدگی) یا  از علائم اصلی اختلالات پانیک هستند، اما می توانند به علت سایر عارضه های سلامتی و بهداشتی نیز اتفاق بیفتند. این عارضه ها با علائم متنوع فیزیکی، احساسی و شناختی همراه هستند که طاقت فرسا و غیر قابل تحمل هستند اما برای کنترل آن ها راه های زیادی وجود دارد. کسب اطلاعات درباره نشانه های رایج پانیک می تواند سودمند باشد. به علاوه درباره علت وقوع آن و استراتژی های کنترل آن باید تحقیق کنید. در این مقاله از

فواید کلاژن چیست؟ کلاژن ، فراوان ترین پروتئین در بدن است که در استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود و در حالی که تکه ای از شام شب گذشته ممکن است سبب زیبایی بیش از حد نباشد، این قسمت ها حاوی مواد مغذی و ترکیباتی هستند که می توانند پوست شما را فربه و نرم نگه دارند، از تشکیل سلولیت ها جلوگیری کرده و آنها را بهبود بخشند و مو و ناخن هایتان سریع تر رشد یابند و سالم تر باشند. بیایید

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND عوارض مکيدن سينه

زایمان طبیعی در تمام دنیا جزء بهترین روش های زایمان است و نسبت به زایمان سزارین ارجحیت بیشتری دارد.با این حال یکی از عوارض زایمان طبیعی شل و

دالوکستین برای درمان افسردگی و اضطراب تجویز می شود. علاوه بر این برای بیماری ناراحتی اعصاب که در افراد دیابتی به وجود می آید مورد استفاده قرار می

غذاهای مناسب برای دیابتی ها کدامند؟ آیا دیابتی ها می توانند هر نوع غذایی که دوست دارند بخورند؟ چه وقت شام باشد یا ناهار و شما بیرون از

غذاهای مفید برای دل درد را می شناسید؟ هنگامی که دچار دل درد شده اید آخرین کاری که ممکن است به آن فکر کنید غذا خوردن است زیرا

با فواید کاهش وزن آشنایی دارید؟ آیا می دانید تنها کاهش 5 درصد کاهش وزن ، چه مزایا و تاثیراتی بر سلامتی شما می گذارد؟ شما لازم نیست

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

آیا تا به حال به نوک سینه خود نگاه کرده اید و از خودتان پرسیده اید که آیا آنها عادی هستند؟ در این مقاله هر چیزی که در مورد نوک سینه ها نیاز است بدانید را برایتان آورده ایم

آیا تا به حال به نوک سینه خود نگاه کرده اید و از خودتان پرسیده اید که آیا آنها عادی هستند؟ به نظر می رسد که آن ها در شکل و سایزهای مختلف دیده می شوند. علاوه بر آن، می توانند لذتی باور نکردنی برایتان به ارمغان بیاورند، نوزادتان را تغذیه کنند و حتی علائم برخی از مشکلات بالقوه سلامتی تان در سینه ها ظاهر می شوند. بعد از خواندن این مقاله، به شما قول می دهیم که اهمیت بیشتری به این بخش از بدنتان خواهید دارد، در این مقاله هر چیزی که در مورد نوک سینه ها نیاز است بدانید را برایتان آورده ایم.

به گفته دکتر آلیسا دویک Alyssa Dweck متخصص زنان و زایمان در وسچستر نیویورک، اندازه نوک سینه زنان و هاله اطرافش می تواند به اندازه نیم دلار (یک سکه 5 سنتی) عریض یا کوچکتر از یک سکه 1 سنتی باشد، و در هر صورت کاملا طبیعی است. با افزایش وزن یا بارداری ممکن است ورم کرده و حتی بزرگتر شوند.

عوارض مکيدن سينه

صورتی روشن، قرمز آجری، قهوه ای تیره: رنگدانه های نوک سینه با پس زمینه نژادی و رنگ بقیه پوست او در ارتباط است. درست مثل تغییر اندازه نوک سینه هنگامی که بچه دار می شوید، رنگ نوک سینه هم تغییر می کند و این تغییر اغلب دائمی است. به گفته دویک ” این تغییرات به خاطر افزایش هورمون ها در دوران بارداری است. ”

نوک سینه ها یک منطقه تحریک پذیر برای زنان است، در مطالعه ای که در سال 211 در مجله SexualMedicine منتشر شد این نکته را تایید می کند. محققان با استفاده از تصاویر MRI متوجه شدند زمانی که نوک سینه تحریک می شودمنطقه لذت در مغز روشن می شود، همان منطقه لذتی که هنگام تحریک کلیتوریس (چوچوله) clitoris و واژن vaginaدر مغز روشن می شود.

همان مطالعه در سال 211 که رابطه بین تحریک نوک سینه و مرکز لذت مغز ارتباط پیدا کرده بود، نشان داد که احتمال ارگاسم در نتیجه تحریک نوک سینه به تنهایی وجود دارد. موردی که قبلا محققان جنسی پیش بینی کرده بودند که تنها تعداد کمی از زنان می توانند آن را تجربه کنند.

تولد با سه نوک سینه ( یا چهار یا پنج یا هفت در مطالعه ای که در سال 212 انجام شد ) در بین زنان و مردان غیر معمول نیست. بر اساس گفته موسسه ملی بهداشت the National Institutes of Health، این نوک سینه ها به عنوان ” نوک سینه های اضافی supernumerary nipples ” شناخته می شوند که شبیه یک نشان یا خال گوشتی هستند. این نوک سینه های اضافی هرگز روی یک سینه واقعی رشد نمی کنند و ممکن است هر جایی از بدن دیده شوند.

از نزدیک نگاهی به نوک سینه ها و هاله اطرافشان بیندازید، حتما برجستگی های اطرافشان را می بینید، چیزی شبیه به سطح ماه. به گفته دویک ” آن برجستگی های روی هاله می توانند فولیکول های مو، مجراهای لنفی یا غدد چربی باشند که مایعی روان کننده را تولید می کنند. وجود آن ها روی سینه کاملا طبیعی است. ”

یک نوع نادر از سرطان پستان به پاژه Paget’s disease  می تواند خود را به صورت برجستگی های قرمز یا جوش (بثورات) rash روی نوک سینه یا هاله اطراف آن نشان دهد. به گفته دویک ” ظاهرش مثل یک پوست برافروخته است که قرار نیست از بین برود. ” اگر چنین نقاطی روی سینه مشاهده کردید که بعد از چند هفته از بین نرفتندباید سری به پزشکتان بزنید.

به گفته دویک، ورزش کردن برای سلامت کلی بدن عالی است ولی برای نوک سینه ها ناراحت کننده است، چون اغلب خشک شده ، خراشیده می شوند و یا حتی ممکن است به خاطر کشیده شدن به لباس ورزشی تان خونریزی کنند. اگر چنین مشکلی دارید می توانید قبل از جلسات تردمیل از نرم کننده یا روغن های گیاهی استفاده کنید تا پوست تحریک شده این ناحیه، تسکین پیدا کند.

به گفته دویک، حساسیت، درد، ترک خوردن و خونریزی – این ها فقط برخی از عواقب داشتن یک نوزاد گرسنه هستند که باید چندین بار در روز با سینه مادر تغذیه شوند. این علایم کم کم با گذشت زمان از بین می روند ولی اگر هنوز هم نوک سینه شما دردناک بود، بهتر است با یک متخصص اطفال یا مشاور تغذیه ملاقات کرده و از او مشورت بگیرید.

مادران شیرده بهتر است یک بلوز اضافی در کیفشان داشته باشند. ترشح شیر از سینه یک پدیده نادر است ولی زنانی که در حال شیر دادن به نوزد هستند ممکن است هر از گاهی این مشکل را تجربه کنند، به خصوص زمانی که صدای گریه نوزادی را در اطراف خود بشوند.

به گفته دویک، اگر بعد از فشردن سینه کمی ترشح داشتید احتمالا مشکل بزرگی نیست ولی اگر این ترشح سفید و کرمی غلیظ باشد و به صورت خود به خود از سینه خارج شود می تواند نشانه ای از رشد تود ه ای غیر سرطانی در مغز باشد. ترشح سبز یا سیاه می تواند نشانه ای از وجود یک مشکل خوش خیم در مجرای نوک سینه باشد. و ترشح خونی ممکن است نشانه سرطان سینه باشد. اگر با این گونه ترشحات روبرو شدید بهتر است با پزشک خود ملاقاتی داشته باشید.

بدانید : چرا سینه چپ خانم ها بزرگ تر از سینه راست است؟!

بدانید : چرا نوک سینه ام درد می کند

تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

عضله سازی یکی از مهم ترین مسائلی است که هم به حفظ سلامت و هم زیبایی اندام کمک می کند که علاوه بر ورزش تغذیه مناسب نیز به امر عضله سازی کمک می کند، در ادامه چند غذا که به عضله سازی کمک می کنند معرفی می شوند

طی سال های گذشته، شاهد رونق چشم گیر یوگا در جهان بوده ایم که در این مطلب علت پرطرفدار شدن یوگا را بررسی می کنیم

اگر در زمینه مشکلات خانواده و تربیت فرزندان نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 219 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خطا! ورودی را کنترل کنید


خطا! ورودی را کنترل کنید

ورود خودکار ؟

اگر فرم ثبت برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.

اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.عوارض مکيدن سينه

انجمن سناتورها

از سال 1387 با شما هستیم


نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین
انجمن

شروع فعالیت 1387/1/2 —- ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیشنهاد میکنیم جهت نمایش هرچه بهتر سایت ، از مرورگر FIREFOX , CHROME استفاده نمایید .

 

طراحی وب سایت توسط : رایان سما

Web Designer : RayanSama

نیرو گرفته از پوسته فلت‌لی

.کاربر‌گرامی، مرورگری که شما از آن استفاده می‌کنید اصلاً مناسب نیست.
بهتر است برای وبگردی راحت تر از آخرین نگارش مرورگر های گوگل‌کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده کنید.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– حتما شما هم تاکنون با خانمی برخورد کرده اید که ادعا می‌کند پس از ازدواج سایز سینه هایش افزایش یافته است. در واقع عوامل بسیاری وجود دارد که موجب کنترل واکنش های بیوشیمی و هورمونی بدن می شود و البته بسیاری از این عوامل هم تحت کنترل خودمان قرار دارد. این مقاله شما را در مورد دلایل بزرگ شدن سینه بعد از ازدواج راهنمایی خواهد کرد.

به طور کلی سایز سینه با تغییر وزن و سایز کلی بدن تغییر می کند و ماساژ سینه هم با الگوهای خاصی ممکن است گردش خون در نواحی سینه را تحریک کند نه فشار دادن آن.

عوارض مکيدن سينه

بسیاری از زنان پس از ازدواج از قرص های ضد بارداری برای جلوگیری از حاملگی استفاده می کنند. مانند سایر قرص ها و دارو ها، قرص های ضد بارداری نیز عوارض جانبی خود را دارند. یکی از این عوارض رایج، افزایش وزن کلی بدن و به دنبال آن، دلیل بزرگ شدن سینه بعد از ازدواج است.

سایز سینه رابطه ی مستقیمی با چاقی یا لاغری بدن دارد. قرص های ضد بارداری حاوی هورمونی به استروژن هستند. فرآیند تخمک گذاری و قاعدگی زنان، با تغییر میزان استروژن در بدن اتفاق می افتند و قرص های ضد بارداری باعث می شوند که سطح استروژن در بدن تقریبا ثابت باقی بماند.

به صورت مختصر و مفید، اینکه سایز سینه ها تا چه مقدار پس از ازدواج افزایش می یابد بستگی به نوع قرصی دارد که شما برای پیشگیری از بارداری مصرف می کنید. در مورد تاثیر استروژن گفته شد و حال پروژسترون را بررسی می کنیم. این هورمون موجب افزایش کاپ سینه می شود و در صورت قطع مصرف آن، سایز سینه به حالت نرمال قبل از مصرف برمی گردد.

دلیل اصلی برای قرص هایی که موجب بزرگ شدن سینه بعد از ازدواج می شوند ادما (edema) یا احتباس مایع می باشد. به محض شروع مصرف، شما تغییراتی در سایز سینه های خود مشاهده خواهید کرد که همچنین ممکن است موجب ایجاد حساسیت و حس خارش و سوزش در سینه ها شود اما معمولا این عوارض پس از قطع مصرف ناپدید می شوند.

بنابراین قبل از مصرف قرص های ضد بارداری بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و اجازه دهید که او روش های بهتری برای جلوگیری از بارداری را مطابق با شرایط شما پیشنهاد دهد.

احتمالات دیگری از جمله ایجاد لک، سردرد، تغییرات وزنی، تغییرات خلقی، حالت تهوع علاوه بر افزایش سایز بدن در بالا تنه وجود دارد.

امروزه قرص هایی با دوز پایینی از هورمون ها برای مقابله با قرص های ضد بارداری (OCPS) که حاوی دوز بالایی از استروژن هستند، تولید شده اند.

البته باید گفت که همه ی زنان با مصرف قرص های ضد بارداری دچار افزایش وزن نمی شوند زیرا بدن هر شخصی واکنش های متفاوتی به مصرف داروها نشان می دهد و نمی توان قرص های ضد بارداری را به تنهایی مقصر دانست.

در بسیاری از موارد، زنانی که به طور منظم، ۳۰ الی ۴۰ دقیقه در روز، ۳ تا ۴ روز در هفته، ورزش کنند و رژیم غذایی متعادل غنی از ویتامین ها و مواد معدنی و فیبرهای ضروری را رعایت کنند، افزایش وزنی در آنها رخ نخواهد داد.

یک فاز حیاتی دیگری که برای یک زن پس از ازدواج رخ می دهد بارداری است. همه ی تغییراتی که در این حالت اتفاق می افتد به دلیل افزایش سطح استروژن و پروژسترون است.

این هورمون ها موجب تحریک غدد و مجرای شیری سینه می شوند. ۳ الی ۴ هفته پس از حاملگی، سینه های شما ممکن است نسبت به لمس حساس شوند. این حساسیت ممکن است در سه ماهه اول از بین رود.

در واقع حساسیت سینه ها می تواند از نشانه های اولیه ی بارداری باشد. در ششمین تا هشتمین هفته از بارداری، تغییرات هورمونی در بدن زن باردار، موجب افزایش تدریجی سایز سینه ها می شود.

زمانی که شما باردار هستید، کاپ سینه های شما، به دلیل افزایش چربی و جریان خون افزایش می یابد. شما همچنین متوجه کشش پوست خود، ایجاد ترک های پوستی، دیده شدن رگ ها در سطح پوست و تیره شدن نواحی اطراف نوک سینه ی خود می شوید.

علاوه بر تمامی این ها، تولید یک مایع غلیظ زرد رنگ به کولوستروم در مراحل بعدی بارداری، در مادران دیده می شود.

دلیل دیگری که موجب بزرگ شدن سینه بعد از ازدواج می شود، استرس ناشی از فکر کردن زیاد است! زمانی که شما بیش از حد فکر و خیال می کنید، تعادل هورمون هایتان به هم می ریزد که به دنبال آن، افزایش وزن و ریزش مو به همراه است که این افزایش وزن موجب ازدیاد چربی در ناحیه ی سینه می شود. بنابراین سعی کنید تمرینات و ورزش های آرامش بخش در کنار رژیم غذایی متعادل به صورت منظم در بره ی زندگی خود داشته باشید.

نویسنده: تیم ترجمه نبض ما

منبع:

stylesatlife.com

بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان ، اطفال

حمله تروریستی اهواز چگونه اتفاق افتاد؟!

افزایش قد با کفش پاشنه مخفی برای بزرگسالان

وقوع طوفان تهران در رمضان 1397

دلفیناریوم برج میلاد تهران محل زندگی و نمایش دلفین ها!

خرید بلیط قطار و خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

عوارض مکيدن سينه

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام.لطفا یک دکتر مشاور خوب جهت افزایش سایز سینه بدون جراحی معرفی کنید.با تشکر.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *