عوارض لتروزول در مردان

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

مشکل ناباروری در بدن مردان، موضوعی است که احتمالا راحت تر از مشکل ناباروری در بدن زنان قابل درمان می باشد. با این حال، نمی توان ادعا کرد که بروز مشکل ناباروری مختص بدن زنان است و این مشکل، تنها در بدن زنان قابل درمان نمی باشد! در واقع، لازم است که در برخی موارد، مردان نیز ممکن است از مشکل ناباروری رنج ببرند، که اصلا قابل درمان هم نباشد. البته، از آن جایی که زنان از مردان رویاهای تربیت خانواده و داشتن فرزند را در سر می پرورانند، به همین دلیل استرس ناشی از این موارد می تواند مشکل ناباروری در بدن زنان را کمی پیچیده تر کند، که این فقط یک طرف بازی است. به همین دلایل، اجازه دهید تا در ادامه این مقاله در مورد مشکل ناباروری مردان و کمک گرفتن از داروهای باروری صحبت کنیم. در واقع، می توان ادعا کرد که به کمک موارد بررسی شده در ادامه این مقاله، رویاهای مردان در مورد پدر شدنشان به حقیقت تبدیل خواهد شد.

گاهی اوقات، ساده ترین راه برای پیدا کردن علت وجود مشکل ناباروری در بدن همسرتان، تجزیه و تحلیل اسپرم های موجود در بدن او است. در واقع، بدن بسیاری از مردان، تولید اسپرم را به خوبی انجام می دهد. اما همه این مردان نمی دانند که آیا تمام اسپرم های تولید شده در بدنشان سالم و قوی هستند؟ به یاد داشته باشید که بدون وجود اسپرم سالم در بدن مردان، احتمال باروری تخمک همسر آن ها نزدیک به صفر است. از طرفی دیگر، کمبود ترشح هورمون مردانه در بدن برخی از آقایان می تواند تحرک و ترشح میزان اسپرم ها را در بدن آن ها در حد قابل توجهی پایین آورده و باعث بروز مشکلات بسیاری در بدنشان شود. اما، به عنوان یک خانم جوان و کم تجربه یادتان باشد که به غیر از معیوب بودن ترشحات هورمونی در بدن مردان، مشکل ناباروری آن ها می تواند ناشی از علل دیگری هم باشد، که مهم ترین این علل عبارتند از:

• سیگار کشیدن مردان • استفاده تفریحی مردان از مواد مخدر • اعتیاد مردان به نوشیدن الکل • کمبود ترشح هورمون تستوسترون و یا هورمون مردانه در بدن آقایان• وجود مشکل واریکوسل در بدن مردان• آسیب دیدن لوله های اسپرمی در بدن مردان • به وجود آمدن پیچش و گرفتگی در لوله های انتقال دهنده اسپرم مردان• مبتلا شدن مردان به اختلال سندرم کلاین فلتر• انجام نگرفتن انزال پس از اتمام عمل مقاربت در بدن برخی از مردان• کمبود ویتامین C، آهن و روی در بدن مردان• پوشیدن لباس های زیر تنگ و چسبان توسط مردان• قرار گرفتن زیاد مردان در معرض مواد سمی• تحمل فشار عصبی بیش از حد توسط برخی از مرداا، به عنوان یک خانم جوان فراموش نکنید که با تمام این توضیحات، شایع ترین علت وجود مشکل ناباروری در همسر شما، همان عدم سلامت اسپرم های موجود در بدن او است.

عوارض لتروزول در مردان

خواندن 1+6 درمان طبیعی ناباروری مردان می تواند در درمان ناباروری به شما کمک کند.

خوشبختانه، درمان مشکل ناباروری در بدن مردان آسان تر از درمان مشکل ناباروری در بدن زنان است. نکته جالب توجه این است که هورمون تنظیم کننده سیستم تولیدمثلی زنان، قدرت باروری مردان را نیز کنترل خواهد نمود. به همین دلیل، مهم ترین داروهایی که برای درمان مشکل ناباروری در بدن مردان مورد استفاده قرار می گیرد، عبارتند از:

امروزه داروی کلومیفن به عنوان یک داروی محبوب و کارآمد برای درمان ناباروری در بدن مردان شناخته شده است. جالب است به عنوان یک خانم جوان و کم تجربه بدانید که این دارو، علاوه بر درمان مشکل ناباروری در بدن مردان، برای القای تخمک گذاری در بدن زنان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت، به خاطر داشته باشید که معمولا، در بدن مردانی که اسپرم به تعداد کمی تولید می شود، داروی Clomid به منظور بهبود بخشیدن به غلظت اسپرم های تولید شده به کار می رود.

داروی دیگری که پزشکان متخصص ناباروری به طور معمول برای درمان مسائل اسپرمی در بدن مردان مورد استفاده قرار می دهند، داروی لتروزول است. مصرف این دارو می تواند به تنهایی منجر به افزایش ترشح هورمون تستوسترون در بدن همسر شما شود، که به نوبه خود افزایش تعداد اسپرم ها را در بدن او به ارمغان خواهد آورد.

تنها موردی که لازم است به خاطر داشته باشید، این است که درمان مشکل ناباروری در بدن برخی از مردان را می توان با مصرف این دارو درمان نمود.

لازم است به عنوان یک خانم جوان و کم تجربه بدانید که معمولا، پزشکان ناباروری داروی تستوسترون را به دوباره پر کردن مقدار طبیعی تستوسترون به بدن همسرتان مورد استفاده قرار می دهند.

به یاد داشته باشید که این دارو برای ایجاد تعادل در میزان ترشح هورمون پرولاکتین، در بدن مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

پزشک متخصص ناباروری معمولا برای درمان انواع عفونت ها و قارچ ها در بدن مردان که ممکن است باعث بروز مشکل ناباروری در بدن آن ها شود، از آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد قارچ استفاده می کند.

لازم است به عنوان یک خانم جوان و کم تجربه بدانید که معمولا، پزشکان ناباروری این دارو را برای درمان مشکل انزال رتروگراد در همسر شما مورد استفاده قرار می دهند.

 اگر شما هم تلاش زیادی برای بچه دار شدن انجام داده و نتیجه ای نگرفتید حتما عوامل موثر در موفقیت IVF یا لقاح آزمایشگاهی را بخوانید. 

سلام
من ۲۶ ساله رفتم ازمایش تستوسترون و پرولاکتین دادم که تستوسترونم ۳.۷ بود و پرولاکتین ۱۶.۹۴ بود .
و اینکه اسپرمم هم ضعیفه
راهی هست که تستوسترونمو افزایش بدم؟
و اسپرممو؟

سلام
قرص هایی که براتون تجویز میشه میتونه کمکتون کنه .

سلام من و همسرم هر دو مشكل داريم ازمايش ها و تكميل دوره درمان هيچ نتيجه اي نگرفتيم و من قرص لتروزل رو گرفتم ميخوام من و همسرم با هم بخوريم من ك در دوره پريود از اين قرص بايد بخورم همسرم هم همزمان بايد با من بخورن ؟؟

سلام
لطفا بدون تجویز پزشک دارویی رو مصرف نکنید و پیشنهاد من استفاده از طب سنتی و مطالعه فراوان در این زمینه هست.

سلام من یه سوال داشتم شوهرم اسپرمش صفرعملم انجام دادجواب ندادمادیگه کم کم داریم ازبچه دارشدن سردمیشیم آیادارویی چیزی هست بامامعرفی کنیدممنون

سلام
پیشنهاد من رجوع به طب سنتی و مطالعه زیاد در این زمینه است ویدئوی لینک پایین رو ببینید

سلام
پیشنهاد من رجوع به طب سنتی و مطالعه زیاد در این زمینه است ویدئوی لینک پایین رو ببینید

https://mamanam.com/video/pregnancy/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%A8-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C

من برای زود انزالی رفتم دکتر اعصاب روان این قرص را داده ایا ربطی داره لا نه

سلام
لطفا اسم قرص رو هم بگین

من مجردم 23 سالمه برای لاغری رفتم ازمایش ژنتیک دادم فهمیدم مشکل لاغریم و استتوان بندی ریز وضعف و برای کم ترشح کردن هورمون تستسترونم هست و کلاین فلتر دارم آغا من بیخیال چاق شدن شدم یکی بهم بگه ایا راه درمانی برای کلاین فلتر بی صاحاب هست یا

من مجردم 23 سالمه برای لاغری رفتم ازمایش ژنتیک دادم فهمیدم مشکل لاغریم و استتوان بندی ریز وضعف و برای کم ترشح کردن هورمون تستسترونم هست و کلاین فلتر دارم آغا من بیخیال چاق شدن شدم یکی بهم بگه ایا راه درمانی برای کلاین فلتر بی صاحاب هست یا رسما بدبخت شدم رفت

سلام
متاسفانه این بیماری درمان نداره ولی با روش هایی میشه به بدن کمک کرد شما حتما با پزشک معالجتون در ارتباط باشین تا کمکتون کنن

باسلام من هم ۲سال ازآخرین حاملگیم‌میگذره رو باسقط جنین همراه بود به دلیل نداشتن قلب ورشد نکردن کافی.باهزار مکافات و دارو تونستم یکم اسپرم شوهرمو خوب کنم البته اون موقع .بعدازسقط من دیگه کلابیخیال بچه دارشدن شدم.الان ک دوسال میگذره مااصلاجلوگیری

باسلام من هم ۲سال ازآخرین حاملگیم‌میگذره رو باسقط جنین همراه بود به دلیل نداشتن قلب ورشد نکردن کافی.باهزار مکافات و دارو تونستم یکم اسپرم شوهرمو خوب کنم البته اون موقع .بعدازسقط من دیگه کلابیخیال بچه دارشدن شدم.الان ک دوسال میگذره مااصلاجلوگیری نمیکنیم .نمیدونم چراحامله نمیشم.یعنی شوهرم هنوز اسپرمش ضعیفه؟؟؟راهنمایی لطفا

سلام
باید آزمایش بدین تا مشخص بشه اسپرم ضعیف هست یا نه، توصیه میکنم از طب سنتی و نکات گفته شده در ویدئوی بالا کمک بگیرین.

با سلام ، شوهر بنده هم نتیجه آزمایشاتش ، آزواسپرمی بوده حتی تا عمل نمونه برداری هم رفته و متاسفانه نتیجه عمل هم آزو بوده . میخواستم بدونم به غیر از جنین اهدایی ، راهی وجود داره . چون من خودم با جنین اهدایی مخالفم . در مورد طب سنتی یا اسلامی هم

با سلام ، شوهر بنده هم نتیجه آزمایشاتش ، آزواسپرمی بوده حتی تا عمل نمونه برداری هم رفته و متاسفانه نتیجه عمل هم آزو بوده . میخواستم بدونم به غیر از جنین اهدایی ، راهی وجود داره . چون من خودم با جنین اهدایی مخالفم . در مورد طب سنتی یا اسلامی هم بهمون پیشنهاد شده . موندم چی کار کنم ؟؟؟؟ یعنی بعد از 5 سال زندگی مشترک باید جدا شد ( البته این به درخواست شوهرمه ) . با تشکر

سلام
ما الان در زمانی هستیم که تقریبا ناباروری معنی نداره که به خاطرش زندگی مشترکی از بین بره، پیشنهاد من هم استفاده از طب سنتی و مطالعه خودتون در این مورده، خودتون ویدئوهای دکتر ضیایی، خدادادی، روازاده و . رو با دقت ببینین، کتابهای طب سنتی

سلام
ما الان در زمانی هستیم که تقریبا ناباروری معنی نداره که به خاطرش زندگی مشترکی از بین بره، پیشنهاد من هم استفاده از طب سنتی و مطالعه خودتون در این مورده، خودتون ویدئوهای دکتر ضیایی، خدادادی، روازاده و . رو با دقت ببینین، کتابهای طب سنتی مطالعه کنید و تغذیه تون رو تغییر بدین، درسته مدت زمان درمان ممکنه طولانی تر بشه ولی درصد موفقیت خیلی بالاتر از روش های دیگه اس، هیچ وقت از خدا ناامید نشین و زندگیتون رو به خاطر مشکل قابل حل ترک نکنید.

سلام ممنون از همراهیتون من همسرم مشکل ناباروری دارن واسپرمشون صفر میشه راهنمایی کنید ایادرمانی هست ؟

سلام
سعی کنید از روش های طب سنتی برای افزایش اسپرم استفاده کنید، از نسخه های دکتر خیراندیش و سایر پزشکان طب سنتی استفاده کنید، ژل رویان هم برای ناباروری بسیار خوبه.

سلام و احترام و ممنون از سایت بسیار عالیتون
ببخشید دلیل استفاده از داروی بروموکریپتین در درمان ناباوری مردان در چیست؟

سلام عزیزم , این دارو برای ایجاد تعادل در میزان ترشح هورمون پرولاکتین، در بدن مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

سلام و خسته نباشید
دلیل استفاده از داروی ضد قارچ برای درمان ناباروری مردان چیست؟

سلام عزیزم
پزشک متخصص ناباروری معمولا برای درمان انواع عفونت ها و قارچ ها در بدن مردان که ممکن است باعث بروز مشکل ناباروری در بدن آن ها شود، از آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد قارچ استفاده می کند.

عوارض لتروزول در مردان

سلام و خسته نباشید آیا مشکل ناباروری در بدن آقایان درمانی داره ؟

سلام عزیزم خوشبختانه درمان مشکل ناباروری در آقایان آسان تر از درمان ناباروری در بدن خانم ها میباشید . بهتره در این مقاله راههای درمان رو به طور کامل مطالعه نمایید.

سلام و خسته نباشید
عواملی که باعث میشن آقایان دچار ناباروری بشن چیا هستن؟

مهم ترین این علل عبارتند از:
• سیگار کشیدن مردان
• استفاده تفریحی مردان از مواد مخدر
• اعتیاد مردان به نوشیدن الکل
• کمبود ترشح هورمون تستوسترون و یا هورمون مردانه در بدن آقایان
• وجود مشکل واریکوسل در بدن مردان
• آسیب دیدن لوله های اسپرمی در

مهم ترین این علل عبارتند از:
• سیگار کشیدن مردان
• استفاده تفریحی مردان از مواد مخدر
• اعتیاد مردان به نوشیدن الکل
• کمبود ترشح هورمون تستوسترون و یا هورمون مردانه در بدن آقایان
• وجود مشکل واریکوسل در بدن مردان
• آسیب دیدن لوله های اسپرمی در بدن مردان
• به وجود آمدن پیچش و گرفتگی در لوله های انتقال دهنده اسپرم مردان
• مبتلا شدن مردان به اختلال سندرم کلاین فلتر
• انجام نگرفتن انزال پس از اتمام عمل مقاربت در بدن برخی از مردان
• کمبود ویتامین C، آهن و روی در بدن مردان
• پوشیدن لباس های زیر تنگ و چسبان توسط مردان
• قرار گرفتن زیاد مردان در معرض مواد سمی
• تحمل فشار عصبی بیش از حد توسط برخی از مردان
اما، به عنوان یک خانم جوان فراموش نکنید که با تمام این توضیحات، شایع ترین علت وجود مشکل ناباروری در همسر شما، همان عدم سلامت اسپرم های موجود در بدن او است.

سلام و خسته نباشید
همسر من سیگار میکشه و من از این موضوع خیلی ناراحتم بارها هم بهش گفتم که سیگار رو ترک کنه اما کو گوش شنوا با خواندن این مقاله دیدم دلیل باردار نشدن من احتمالا به خاطر سیگاری بودن همسرمه به نظرتون چیکار کنم که سیگار رو ترک کنه؟

سلام عزیزم
بهترین راه کار در ابتدا انجام تمام آزمایشات برای تست هر دو شما برای بارداری سپس وقتی که معلوم شد دلیل ناباروری از چی هست و اگه دلیلش پایین بودن تحرک و ترشح اسپرم بود با مراجعه همسرتان به یک روانشناس میتواند به راحتی سیگار را ترک نماید.

 گوگل پلاس  |    |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ |  اینستاگرام  |  الکسا  |  کانال تلگرام

عوارض جانبی این دارو، سرگیجه، سر درد، خستگی، خواب آلودگی، ترومبوآمبولی، درد پشت، بی اشتهایی، یبوست، تهوع، استفراغ، افزایش وزن، درد استخوان، سرفه و راش است.


 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

ناباروری در زوجین دلایل متفاوتی دارد. امروزه با توجه به گسترش علم پزشکی اکثر این ناباروری ها قابل درمان است. یکی از این درمان ها قرص لتروزول است که برای مشکل نازایی زنان تجویز می شود و در اکثر موارد بارداری را در پی دارد. در این مقاله راجع به موارد تجویز این دارو و نحوه صحیح مصرف آن صحبت می کنیم.

قرص لتروزول، دارویی خوراکی است که برای ناباروری تجویز می شود. زنانی که با مصرف قرص کلومیفن نتوانستند باردار شوند از این دارو استفاده می کنند. بعضی از متخصصان لتروزول را به عنوان اولین روش درمان ناباروری تجویز می کنند. همچنین از این دارو برای درمان سرطان سینه هم استفاده می شود. این دارو معمولا به شکل 2.5 میلی گرمی وجود دارد.

این قرص در زنانی که دچار سندرم تخمدان هستند, سبب تحریک تخمدان ها شده و یکی از بهترین داروها نسبت به کلومیفن است. در شرایطی که کلومفین در مدت سه دوره مصرف اثری روی تحریک تخمدان نداشته باشد می توان از قرص های لتروزول استفاده کرد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد از داروی لتروزول به عنوان روشی موثر برای درمان ناباروری مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که مصرف این دارو و دوز آن باید زیر نظر پزشک انجام شود. معمولا به مدت پنج روز از این قرص برای درمان ناباروری استفاده می شود. عده ایی از پزشکان دوره مصرف 4 تا 7 روز را تجویز می کنند و برخی دیگر بین 5 تا 9 روز. به طور کلی نهایت دوره مصرف این قرص 1 روز است که در طی آن نتیجه مثبت بدست می آید. مقدار مصرف قرص لتروزول حدود سه عدد در طی روز است و توصیه می شود در مدت مصرف این قرص حتما آمیزش انجام شود. در مدت مصرف این دارو آزمایش خون و سونوگرافی گرفته می شود تا میزان تحریک تخمدانها مشخص گردد.

عوارض لتروزول در مردان

بعضی از داروهایی که برای درمان ناباروری مصرف میشوند, سطح استروژن را در بدن بالا برده که باعث روند رو به رشد تومورهای سرطانی می شود. جالب است بدانید که قرص لتروزول سطح استروژن را افزایش نمی دهد ولی باعث تحریک تخمدان می شود.

در دوره یائسگی ترشح هورمونهای زنانه در بیشترین سطح ترشح قرار دارند و احتمال بروز سرطان پستان در آنان زیاد است, لتروزول یکی از داورهای موثر است که می تواند سطح هورمونها در بدن زنان را در این دوره کم کند. به همین دلیل به آن داروی پیش سرطان هم گفته می شود.

همچنین باید تاکید شود که این دارو برای درمان بیماری های تخمدان, درمان ناباروری در مردان و مسدود بودن لوله فالوپ به کار نمی رود. گاهی از این قرص برای تسکین درد لگن استفاده می شود که در این مورد دارو به مدت چندین ماه مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف قرص لتروزول باعث کاهش ترشح هورمون استروژن می شود که همین امر ممکن است باعث بروز بعضی عوارض جانبی  مانند: احساس خستگی، سرگیجه، سر درد، اختلالات بینایی مثل تاری دید، تعریق زیاد بدن به خصوص در شب، مشکلات گوارشی مثل نفخ شکمی و معده درد، گر گرفتگی، اختلالات خواب، درد قفسه سینه، لکه بینی غیر طبیعی که در مواردی ممکن است شدت پیدا کند و همچنین خونریزی شدید قاعدگی، از عوارض جانبی این دارو می باشد. در صورت مشاهده هر کدام از این علائم پزشک متخصص را در جریان بگذارید.

عموما داروهایی که برای درمان ناباروری تجویز و مصرف می شوند احتمال دو قلویی زایی یا چند قلویی را افزایش می دهد. طی تحقیقاتی مشخص شد که حدود 2 تا 4 درصد از زنانی که برای درمان ناباروری از قرص لتروزول استفاده کرده بودند, صاحب فرزندان دو قلو شدند.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درمان ناباروری مردان با قرص-قرص درمان ناباروری-قرص درمان ناباروری آقایان

درمان ناباروری مردان با قرص-قرص درمان ناباروری-قرص درمان ناباروری آقایان

قرص درمان ناباروری مردان,قرص های درمان ناباروری مردان,قرص درمان ناباروری زنان,قرص برای درمان ناباروری مردان,قرص درمان ناباروری در مردان,بهترین قرص درمان ناباروری مردان,درمان ناباروری مردان با قرص,قرص درمان ناباروری,قرص درمان ناباروری آقایان,قرص دگزامتازون در درمان ناباروری,قرص متفورمین در درمان ناباروری,قرص درمان نازایی,قرص های درمان ناباروری,قرص دگزامتازون در درمان نازایی,قرص دگزامتازون برای درمان ناباروری,قرص متفورمین در درمان نازایی,قرص های درمان نازایی,قرص متفورمین برای درمان نازایی,قرص برای درمان نازایی,قرص برای درمان ناباروری,بهترین قرص برای درمان ناباروری,درمان ناباروری بانوان,درمان ناباروری در بانوان,قرص گیاهی نافع,قرص گیاهی نازایی,قرص گیاهی برای نازایی

داروهای ناباروری مردان

عوارض لتروزول در مردان

درمان ناباروری مردان با داروهای گیاهی

لیست داروهای ناباروری

عوارض قرص لتروزول در مردان

درمان قطعی ناباروری مردان

درمان ناباروری مردان ازو اسپرم

لیست داروهای ناباروری مردان

درمان ناباروری مردان با طب سنتی

Create unlimited online surveys for free

Your response hasn’t been recorded, please contact the survey administrator.

 

 

این در حالیست که بعلت مکانیزم عمل ، نولوادکس (با تجاری تاموکسیفن در ایران که با اتصال به گیرنده های حساس به مولکول استروژن در بدن از اثر استروژن میکاهد ) ، اثر قدرتمندی در مهار عوارض استروژن ندارد

این دارو به شکل قرصهای ۲٫۵mg در دارخانه های ایران به قیمت ۶۵۰۰تومان برای هر خشاب ۱۰ تایی قابل تهیه است

میزان مصرف آن نیز به تناسب حساسیت بدن به استروژن و قدرت دوره مورد استفاده بین روزانه ۱٫۵ میلی گرم تا ۲٫۵ میلی گرم میباشد

عوارض لتروزول در مردان

قابل ذکر است مصرف طولانی مدت این دارو می تواند باعث از بین رفتن موقت میل ج ن سی در مردان شود

 

این دارو در پزشکی برای جلوگیری از رشد و یا شکل گیری سرطان سیته ذر زنان استفاده میشود چیزی که این دارو را از نولوادکس و دیگر آنتی استروژن ها متمایز میکند نحوه و مکانیزم اثر آن است به این شکل که این دارو باعث جلوگیری از تبدیل تستسترون موجود در بدن به هورمون زنانه استروژن شده و به طبع اثرات ثانویه وجود بیش از حد این هورمون در مردان را از قیبل ژینکوماستی ( بزرگ شدن و افتادگی سر سینه ) و همینطور تا حدودی از بروز جوشهای پوستی ( علت بروز همه جوشها وجود استروژن نمی باشد ) جلو گیری مینماید . علاوه بر آن تحقیقات نشاگر این موضوع است که مصرف این دارو باعث افزایش میزان LH , FSH شده که به بالا بردن میزان ترشح تستسترون طبیعی می انجامد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *