عوارض قرص کتوتیفن 1 میلی گرم

مجری طرح پایلوت : انجمن داروسازان اصفهان

تحت نظارت معاونت غذا و دارو

مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده داروخانه می باشد

*دریافت دارو فقط بصورت حضوری در محل داروخانه و با نسخه کامل امکان پذیر است*

کتوتیفن
مواجهه با برخی مواد مانند پشم یا موی حیوانات ،گرده گیاهان، گرد و خاک و مصرف بعضی مواد غذایی می تواند منجر به بروز علائم حساسیت یا آلرژی شود. این علائم ناشی از آزادسازی ماده ای به هیستامین در بدن می باشند. آزادسازی این ماده از سلولهای بدن منجر به بروز علائمی مانند آبریزش بینی، عطسه، خارش، آبریزش چشم، التهاب پوستی و در مواردی تنگی نفس و سایر علائم التهابی می‌شود. کتوتیفن به عنوان یک داروی ضد حساسیت یا آنتی هیستامین با مهار اثرات هیستامین می تواند علائم حساسیت را تسکین دهد و از تشدید شدن آنها جلوگیری نماید.
این دارو به صورت قرص ،شربت و قطره چشمی موجود می باشد.
پیش از مصرف کتوتیفن:
– در صورت بارداری ،شیردهی یا اقدام به بارداری به پزشک خود اطلاع دهید.
– در صورت ابتلا به هرگونه اختلال کبدی یا کلیوی پزشک خود را مطلع نمایید.
– در صورت سابقه یا ابتلا به بیماری‌های چشمی نظیر گلوکوم (آب سیاه )،اختلالات پروستات یا هر گونه مشکل در دفع ادرار ،مشکلات گوارشی نظیر سابقه انسداد روده ،صرع و بیماری‌ خونی ارثی پورفیری حتماً پزشک خود را آگاه نمایید.
-لیستی از کلیه داروها و فرآورده های مکمل و گیاهی مصرفی خود در اختیار پزشکتان قرار دهید تا در صورت وجود تداخل اقدامات لازم صورت بگیرد.
-در صورت سابقه حساسیت به این دارو یا سایر داروهای آنتی‌هیستامین پزشک خود را مطلع نمایید.
نحوه صحیح مصرف کتوتیفن
-دارو را دقیقا طبق توصیه پزشک مصرف نماییدبا این حال به طور معمول در بزرگسالان یک قرص یک میلی گرم دو بار در روز و در کودکان بالای سه سال یک پیمانه شربت (معادل ۵ میلی لیتر )دو بار در روز توصیه می شود.
-می توانید کتوتیفن را همراه با یک وعده غذایی سبک یا میان وعده میل کنید.در صورت مشکل بلع می‌توانید یک لیوان آب همراه با دارو مصرف نمایید.
-در صورت فراموشی یک نوبت مصرف دارو نیاز به مصرف نوبت فراموش شده نمیباشد کافیست نوبت بعدی را طبق روال سابق مصرف کنید و از دو برابر نمودن مقدار دارو در یک نوبت خودداری نمایید.
-اکثر افراد نیاز به استفاده طولانی مدت از آنتی هیستامین ها ندارند و به محض اینکه علائم حساسیت برطرف شد می توانید مصرف این دارو را قطع نمایید.
توصیه ها
-مصرف کتوتیفن میتواند با ایجاد خواب آلودگی یا گیجی همراه باشد لذا در مدت اثر دارو از رانندگی و کار با ابزار هایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند خودداری نمایید. مصرف الکل همزمان با این دارو اثر خواب آوری این دارو را تشدید می نماید به همین دلیل بهتر است از مصرف همزمان این دو فرآورده با هم خودداری کنید.
-در صورتی که قرار است عمل جراحی یا آزمایش خاصی انجام دهید (خصوصاً تست آلرژی) حتماً درمانگر خود را در جریان مصرف کتوتیفن قرار دهید تا در صورت نیاز مصرف این دارو در زمان مناسب قطع گردد.
-مصرف کتوتیفن در برخی افراد موجب افزایش حساسیت پوست به نور خورشید می شود به همین خاطر در مدت درمان با این دارو از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید و و از گرفتن حمام آفتاب بپرهیزید.
-پیش از خرید هرگونه دارو از داروخانه داروساز خود را در جریان مصرف داروهای آنتی هیستامین قرار دهید زیرا بسیاری از داروها از جمله داروهای خواب آور و آرامبخش می توانند عوارض جانبی آنتی‌هیستامین‌ها را تشدید نمایند.
عوارض ناخواسته دارویی کتوتیفن
-عوارض این دارو محدود و خفیف می باشد با این حال در صورت اختلال در خواب ،تغییر درخلق و خو ، زودرنجی و عصبی شدن با پزشک خود صحبت کنید.
-در صورت احساس سرگیجه یاخواب‌آلودگی از رانندگی و کار با ابزاری که نیاز به احتیاط دارند، خودداری نمایید.
-در صورت بروز خشکی دهان می‌توانید از آب نبات یا آدامس های فاقد شکر استفاده نمایید.

قرص کتوایفن یکی از داروهای بیماری آسم می باشد این دارو شدت و تکرار حملات آسم را در کنار دیگر داروهای ضد آسم کاهش می دهد. در این مقاله اطلاعات دارویی این قرص و عوارض جانبی و احتمالی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از داروهایی که از شدت و تکرار حملان آسم می کاهد کتوتیفن می باشد. این دارو همچنین می تواند استفاده از دیگر داروهای ضد آسم را کاهش دهد. داروی کتوتیفن در درمان حملات حاد آسم موثر نمی باشد. در این مطلب اطلاعات دارویی قرص کتوتیفن را مورد بررسی قرار می دهیم.

قرص کتوتیفن یک نوع دارو برای آسم است که اگر بطور روزانه و همراه با دیگر داروهای ضد آسم مصرف شود می تواند تکرار، شدت و طول زمان علایم و یا حملات آسم را کاهش دهد. این دارو همچنین ممکن است نیاز روزانه ما به دیگر داروهای ضد آسم را کاهش دهد. این دارو برای درمان و یا پیشگیری از حملات حاد آسم موثر نمی باشد. کتوتیفن مواد معینی در بدن که باعث ایجاد تورم و علایم آسم می شوند را مهار می کند. این قرص تنها به تجویز پزشک در دسترس می باشد.

قبل از مصرف هر دارو بهتر است ابتدا با پزشک و متخصص خود مشورت نمایید تا بتوانید عوارض جانبی آن دارو را کاهش دهید. از این رو در این مطلب اطلاعات دارویی قرص کتوتیفن از جمله موارد مصرف و کاربردها و نیز واکنش های دارویی و عوارض جانبی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.عوارض قرص کتوتیفن 1 میلی گرم

این دارو را با استفاده از دهان و بطور معمول روزی دوبار مصرف کنید. قرص ها را خرد نکنید و آن ها را نجوید. برای تاثیرگذاری کتوتیفن باید روزانه مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از دیگر داروهای ضد آسم را متوقف نسازید مگر اینکه پزشک شما از شما بخواهد. برای کاهش تاثیر خواب آلودگی قرص کتوتیفن ممکن است دوز مصرفی آن در طول هفته اول به تدریج کاهش یابد. ممکن است چند هفته طول بکشد تا شما تاثیرات عالی و شگرف این دارو را مشاهده کنید. پس از دو تا سه ماه استفاده از این دارو، پزشک شما ممکن است به تدریج دوز مصرفی دیگر داروهای آسم را کاهش دهد. با دقت از دستورات پزشک خود پیروی نمایید. اگر از دارو بیش از دوز معمول استفاده کردید بلافاصله با بخش کنترل سموم در اطراف خود تماس بگیرید. علایم استفاده بیش از حد دارو می تواند خواب آلودگی غیر معمول، سرگیجه، ضربان قلب سریع، غش، تشنج و از دست دادن سطح هوشیاری باشد. اگر یک دوز مصرفی خود را از دست دادید در اسرع وقت آن را بخورید. اگر تقریبا به زمان مصرف دوز بعدی نزدیک می باشد از دوز فراموش شده صرف نظر کنید و به بره معمول خود برای مصرف آن بازگردید. هیچگاه از دو دوز در یک زمان استفاده نکنید.

دوز این دارو برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. از دستورات پزشک و یا اطلاعات دارویی روی بسته قرص پیروی کنید. اطلاعات جمع آوری شده در این بخش تنها شامل دوز میانگین مصرفی این دارو می باشد. اگر دوز شما متفاوت است، ان را تغییر ندهید مگر اینکه پزشک شما بخواهد. مقدار داروی مصرفی به قدرت دارو بستگی دارد. همچنین تعداد دوزهای مصرفی روزانه، زمان مجاز بین دوزها و طول زمان مصرف دارو به شرایط پزشکی شما بستگی دارد. افراد بزرگسال و کودکان از 3 سال باید دو بار در روز هر بار یک قرص کتوتیفن 1 میلی گرم استفاده کنند. یک عدد را در صبح و دیگری را در عصر مصرف نمایند. دوز مصرفی دارو در نوزادان و کودکان 6 ماهه تا 3 ساله به وزن بدن آن ها بستگی دارد و باید توسط پزشک تعیین گردد. معمولا به ازای هر کیلوگرم از وزن آن ها .5 میلی گرم و دوبار در روز باید مصرف شود. برای این دسته از افراد نیز باید یک عدد در صبح و دیگری در عصر میل شود.

اگر از داروهای با نسخه و یا بدون تجویز پزشک استفاده می کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید. این دارو ها عبارتند از: داروهای خوراکی برای بیماران دیابتی. همچنین داروهای که ممکن است باعث خواب آلودگی شوند: قرص خواب، داروهای ضد افسردگی، داروهای آرامبخش، آنتی هیستامین، شل کننده های عضلانی، تسکین دهنده های درد، داروهای ضد تشنج، داروهای سرفه و سرماخودگی که ممکن است باعث خواب آلودگی شما شوند. با پزشک خود مشورت کنید. استفاده از هیچ یک از داروها را بدون اجازه پزشک و یا متخصص متوقف و یا آغاز نکنید.

قبل از استفاده از قرص کتوتیفن تاریخچه پزشکی خود را به پزشک خود بگویید که این موارد عبارتند از: حساسیت ها (بویژه حساسیت های دارویی).  مصرف الکل را محدود سازید زیرا ممکن است عوارض جانبی دارو را تشدید کند. در اجرای کارهایی که نیاز به هوشیاری کامل دارید احتیاط کامل کنید. کاهش دوزهای کورتیکواستروئید باید با دقت تحت نظر پزشک و یا متخصص انجام گیرد. این دارو در دوران حاملگی تنها در مواردی باید مورد استفاده قرار گیرد که استفاده از آن ضروری باشد. در مورد فواید و عوارض آن با پزشک مشورت کنید. داروی کتوتیفن به شیر مادر وارد می شود و از آنجا که خطرات احتمالی برای نوزاد دارد برای استفاده از آن زنان شیرده باید با پزشک مشورت کنند.

اگر این عوارض جانبی ادامه یافت یا بدتر شد با پزشک خود تماس بگیرید. اگر علایمی غیر از علایم ذکر شده را متوجه شدید با پزشک و یا متخصص خود تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با قرص های کتوتیفن جمع آوری و ترجمه شده است. قبل از استفاده از این دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید




15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

حفظ طبیعت در سفرهای نوروزی طبیعت سرمایه‌ای گران‌بهاست که از میلیون‌ها سال قبل تا کنون در اختیار بشر قرار گرفته و نگهداری و حفاظت از آن وظیفه مهمی است که باید در همه حال رعایت شود، خصوصاً روزهای اول سال

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن وب سایت‌های مختلف فروش، خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهای مختلف نیز افزایش یافته است. یکی از پر مصرف‌ترین و همچنین متنوع‌ترین کالا، لوازم آرایشی

3 ویژگی مهم یک سایت آموزش زبان انگلیسی به روز بودن سایت آموزش زبان انگلیسی امروزه شیوه آموزش زبان انگلیسی در دنیا تغییرات بسیار گسترده ای داشته است با این حال مشاهده می شود اغلب سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برههای پایانی سال میشود. عوارض قرص کتوتیفن 1 میلی گرم

نکاتی برای موفقیت کودکان در پیش دبستانی دوره پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی برای کودکان است که معمولا برای کودکان بین سه الی شش سال برگزار میشود. دوره پیش دبستانی تاثیرات زیادی در تربیت و پرورش و رشد ذهنی

گروه جامعه: با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی شب عید و دقدقه تمیزی برای سال جدید خیلی از خانم ها و شاغلین به فکر تمیزی و پاکیزه بودن منزل و شرکت خود هستند. همیشه خانه تکانی و استرس آن

گردشی متفاوت در کیش و قشم وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده. جالب اینجاست

بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی را چطور پیدا کنیم؟ امروزه با گسترش روز افزون اهمیت بهداشت و زیبایی در میان زنان و مردان سرتاسر جهان، یافتن بهترین مرکز ارائه کننده خدمات زیبایی نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد، به یکی

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد! نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

درمان و عوارض داروها

زادیتن (zaditen) به شکل قرص یک میلی گرمی، شربت خوراکی، قطره چشمی و قطره خوراکی در دسترس عموم قرار دارد.عوارض قرص کتوتیفن 1 میلی گرم

طبقه بندی مارتیندل : گشاد کننده های برونش و داروهای ضد آسمطبقه بندی درمانی : داروهای آنتی هیستامین &gt نسل دوم آنتی هیستامین ها

قرص زادیتن (zaditen) از خانواده آنتی‌هیستامین‌هاست که برای پیشگیری از آسم، خارش، آلرژی، کهیر و تجویز می‌شود. توجه داشته باشید که این دارو نباید برای درمان حملات حاد آسم استفاده شود و تنها حالت پیشگیرانه دارد .

موارد مصرف قرص زادیتن 1 میلی گرم

میزان دقیق مصرف این دارو حتما باید توسط پزشک متخصص تعیین گردد.به طور معمول این دارو دو بار در روز (یک یا دو عدد قرص) و برای چند هفته تجویز می‌شود.

زادیتن یک داروی مشابه کرومولین با اثرات ضدهیستامین با خواص ضدآنافیلاکسی است .زادیتن موجب بلوک تقریباً اختصاصی گیرنده H1 هیستامین می‌شود. هیستامین واسطه شیمیایی آزادشده از سیستم ایمنی است که عامل بروز اغلب علائم التهاب ناشی از آلرژی یا سرماخوردگی مانند آبریزش بینی و است.

زادیتن از راه خوراکی به خوبی جذب می شود و اثرش تا 12 ساعت باقی می ماند. شروع اثر پیشگیری کننده دارو آهسته می باشد. برای رسیدن به بیشینه اثر دارویی 6-4 هفته زمان لازم است.

دیگر علائمی که در ادامه ذکر می شود بسیار نادر است، اما در صورت مشاهده حتما به پزشک خود اطلاع دهید:

در حساسیت های شدید نسبت به این دارو و در حمله های شدید آسم استفاده از این دارو منع مصرف دارد.

1. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت و صرع قبل از مصرف زادیتن پزشک را در جریان قرار دهید.2. چنانچه در دوران بارداری یا شیردهی هستید درباره مصرف یا عدم مصرف قرص زادیتن با پزشک مشورت کنید. به طور کلی در دوران بارداری و شیردهی مصرف این دارو توصیه نمی‌گردد.3. دوره درمان با زادیتن را کامل کنید.4. حتی در صورت احساس بهبودی بدون مشورت با پزشک معالج خود، مصرف قرص زادیتن را قطع نکنید. چراکه ممکن است چند هفته طول بکشد تا اثرات بهبودی آشکار گردد.5. زادیتن ممکن است باعث خواب‌آلودگی و گیجی گردد لذا ضمن درمان با این دارو از رانندگی و کار با وسایلی که نیاز به هوشیاری کامل دارند خودداری نمایید.6. در صورت فراموش شدن یک نوبت مصرف دارو، به محض به یاد آوردن، آن نوبت باید مصرف شود، مگر این که تقریباً زمان مصرف نوبت بعدی فرارسیده باشد. در این صورت، مقدار مصرف بعدی زادیتن نباید دوبرابر گردد.7. در صورت داشتن حساسیت دارویی و غذایی شدید قبل از مصرف قرص زادیتن پزشک را در جریان قرار دهید.8. توصیه می‌شود قرص زادیتن را با غذا یا بلافاصله پس از غذا میل نمایید.9. چنانچه مبتلا به نوعی بیماری هستید، یا سابقه ابتلا به بیماری دارید به پزشک اطلاع دهید.1. در صورتی که از سایر آنتی‌هیستامین‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای درمان آلرژی یا سرماخوردگی و ویتامین‌ها استفاده می‌کنید قبل از مصرف زادیتن با پزشک مشورت کنید.11. مصرف زادیتن یا کتوتیفن در کودکان تحت نظر پزشک بلامانع است.12. در صورت ظهور بثورات پوستی، کهیر، خونریزی یا کبود شدگی غیرمعمول مصرف دارو را قطع و بلافاصله به پزشک خود مراجعه کنید.

زادیتن را درون جعبه در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گرا به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

حفظ طبیعت در سفرهای نوروزی طبیعت سرمایه‌ای گران‌بهاست که از میلیون‌ها سال قبل تا کنون در اختیار بشر قرار گرفته و نگهداری و حفاظت از آن وظیفه مهمی است که باید در همه حال رعایت شود، خصوصاً روزهای اول سال

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن وب سایت‌های مختلف فروش، خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهای مختلف نیز افزایش یافته است. یکی از پر مصرف‌ترین و همچنین متنوع‌ترین کالا، لوازم آرایشی

3 ویژگی مهم یک سایت آموزش زبان انگلیسی به روز بودن سایت آموزش زبان انگلیسی امروزه شیوه آموزش زبان انگلیسی در دنیا تغییرات بسیار گسترده ای داشته است با این حال مشاهده می شود اغلب سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برههای پایانی سال میشود. موارد مصرف قرص زادیتن 1 میلی گرم

نکاتی برای موفقیت کودکان در پیش دبستانی دوره پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی برای کودکان است که معمولا برای کودکان بین سه الی شش سال برگزار میشود. دوره پیش دبستانی تاثیرات زیادی در تربیت و پرورش و رشد ذهنی

گروه جامعه: با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی شب عید و دقدقه تمیزی برای سال جدید خیلی از خانم ها و شاغلین به فکر تمیزی و پاکیزه بودن منزل و شرکت خود هستند. همیشه خانه تکانی و استرس آن

گردشی متفاوت در کیش و قشم وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده. جالب اینجاست

بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی را چطور پیدا کنیم؟ امروزه با گسترش روز افزون اهمیت بهداشت و زیبایی در میان زنان و مردان سرتاسر جهان، یافتن بهترین مرکز ارائه کننده خدمات زیبایی نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد، به یکی عوارض قرص کتوتیفن 1 میلی گرم

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد! نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی

قرص زادیتن (zaditen) از خانواده آنتی هیستامین هاست که برای پیشگیری از آسم، خارش، آلرژی، کهیر و تجویز می شود. سرگیجه، تهوع، خواب آلودگی و خشکی دهان برخی از عوارض مصرف قرص زادیتن می باشد. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

موارد مصرف قرص زادیتن 1 میلی گرم

شل کننده عضلانی است. سردرد، سرگیجه و خواب آلودگی از عوارض مصرف تمازپام است. این دارو در موارد بی خوابی نیز استفاده می شود. توجه داشته باشید که مصرف طولانی مدت این دارو باعث سازگاری بدن با آن شده و اثرات آن را کاهش می دهد. همین امر موجب وابستگی بیمار به آن مصرف دوزهای بالاتر آن می شود. در نهایت می توان گفت در صورت عدم کنترل درست بر میزان مصرف، این دارو اعتیادآور خواهد بود. عوارض قرص تمازپام

خستگی افزایش نیافته است. این کار به شما و پزشک کمک می کند تا به میزان اثربخشی دارو و عوارض احتمالی بیماری آگاهی پیدا کنید. 4. داروهای تان را درست مصرف کنید: دارو را طبق دستور و راس ساعت مقرر مصرف کنید. اگر عوارض دارو یا هزینه های تامین آن آزاردهنده است، اقدام به قطع خودسرانه یا تغییر دارو نکنید. این کار باید با نظر پزشک انجام بگیرد. 5. به طور مرتب نزد پزشک بروید: در درمان بیماری

دو درمان بسیار موثر افسردگی، مشاوره و دارودرمانی است و بیمارها، با تلفیق هر دو درمان با هم مداوا می شوند. اگر مصرف دارو برای شما الزامی بود، روانپزشک داروهایی برای شما تجویز خواهد کرد که پیش از بارداری و دوران بارداری برای شما ضرر نداشته باشد. البته می توانید از روش های مدیریت استرس همچون مراقبه و یوگا نیز استفاده کنید. 13. مراقب عفونت ها باشید بسیار مهم است که پیش

: برای درمان بی خوابی داروهای بسیاری در دسترس هستند، اما عوارض جانبی آنها ممکن است خطرناک باشد. ظاهرا، تجویز قرص های خواب آور مثل درمان کامل بی خوابی به نظر می رسد: یک قرص را مصرف کنید و چند دقیقه بعد به خواب آرامی بروید. اگرچه این قرص ها بدون نسخه هستند، اما بسیاری از مردم از خطرات و عوارض جانبی آن غافل اند. برای آشنایی با این مشکلات احتمالی، این مطلب را دنبال کنید: 1. شما می

ایرانی گفته می شود هر ایرانی سالانه حدود 34 عدد قرص مصرف می کند که با این حساب، ایران پس از چین، دومین کشور پرمصرف دارو در جهان به حساب می آید. حسینعلی شهریاری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با جام جم، به عوارض همین مصرف خودسرانه دارو و تاثیر آن بر عفونت های بیمارستانی اشاره می کند و می گوید: مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها در ایران باعث شده است مقاومت دارویی در

. افتتاح خط تولید دو داروی ام اس خط تولید دو داروی زیفرون و تبازیو برای بیماران ام اس نیز امروز افتتاح شد. تبازیو(تری فلونوماید)قرص خوراکی است که به منظور درمان فرم های عودکننده ام اس به کار برده می شود. تری فلونوماید دومین داروی خوراکی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان ام اس است. در مطالعات بالینی انجام شده مشخص شد که تری فلونوماید می تواند موجب کاهش میزان

ADHD (یا بیش فعالی که قبلاً آن را به ADD می شناختند)، یک وضعیت عصب شناختی است که باعث از دست رفتن توجه کودک و بروز رفتارهایی می شود که در صورت عدم درمان، موفقیت آن ها در مدرسه و زندگی اجتماعی و خانوادگی را دشوار می کند. کودکان مبتلا به ADHD ممکن است بی توجه، بیش فعال یا تکانشی (کسی که از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهد) و یا دارای ترکیبی از این رفتار ها باشند. در کودک

متحرک قرار می دهند کمی تعادل خود را از دست می دهند و ناچار به دیواره پلکان تکیه می دهند که به علت حرکت پله ها و ثابت بودن دیواره دو طرف پلکان موجب عدم تعادل بیشترشان می گردد ولی گویا با کمک همراهان به انتهای پلکان می رسند، ولی در همین اثنا احساس درد در ناحیه سینه می کنند و یک عدد قرص نیتروگلیسیرین که همراه داشتند به دهان می گذارند و به راه ادامه می دهند. مقداری که راه می روند (حدود شاید یک دقیقه) به

سقط جنین را افزایش دهند. بیماری تیروئید،صرع و لوپوس به نظر شانس سقط جنین را افزایش میدهند،اگرچه کاملا ممکن است که با وجود داشتن یکی از این بیماریها،نوزادی سالم به دنیا آورید.مطمئن شوید که سابقه ی بیماریهای خانوادگی تان را برای پزشکتان مطرح میکنید. 4)روزانه حداقل 6 میلی گرم فولیک اسید مصرف کنید. باید این مقدار دارو را یک تا دو ماه قبل از تصمیم به انجام لقاح شروع کنید.فولیک اسید

اعتیاد نیست، بیان کرد: افرادی که از این قرص استفاده می کنند در ابتدا تصورشان این است که مشکل آنها حل شده ولی بعد از مدتی این دارو جوابگوی بدن آن ها نیست و با الاجبار به مصرف دوباره مواد مخدر روی می آوردند و متاسفانه باید سه برابر گذشته مصرف کنند تا حالت بی قراری به آنها دست ندهد. غلامی با بیان اینکه ترکیب این دارو اصولی نیست و در بسیاری از موارد باعث تشنج و مرگ می شود، تاکید کرد: این قرص

کهنه شدن بیماری می تواند عواقب بدی در پی داشته باشد. اگر نشان های بیماری در شما شدیدتر شد، حتما به پزشک مراجعه کرده و مصرف دارو را نیز در کنار رعایت موارد بالا آغاز کنید. این بیماری زندگی روزمره شما را با اختلال مواجه می کند، اما با رعایت نکات ذکر شده می توانید به فرآیند درمان سرماخوردگی سرعت ببخشید، به طوری که شاید درمان آن تنها چیزی حدود دو الی سه روز زمان ببرد. در غیر این صورت باید دائما آن را به همراه داشته و اعمال روزمره را با بازدهی بسیار پایینی انجام بدهید. تهیه شده در : گجت نیوز

// آیا تمایل دارید در کانال گرمه عضو شوید؟ ■نوشته شده در:1396/1/3 به گزارش پایگاه خبری گرمه ، حسن کامکار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه گفت: طی گزارش های رسیده در خصوص فروش داروی دامی غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان گرمه، اکیپ نظارت بر امور دارویی و درمان شهرستان تشکیل و به صورت گشت مشترک ضمن بازدید از مراکز عرضه و سوپرمارکت های سطح روستا، مقدار 18 ویال

میزان بیشتری ویتامین ب6 و مصرف آن به همراه زنجبیل، موثرتر است. دوز مصرفی: 25میلی گرم دوتا سه بار در روز؛ -ویتامین K و C: استفاده هم زمان این دو ویتامین به صورت بالینی موثر گزارش شده است. در یک مطالعه پس از 72 ساعت در91% بیماران هیچ گونه تهوع و استفراغی مشاهده نشد. دوز مصرفی: ویتامین K: روزانه 5 میلی گرم؛ویتامین C: 25 میلی گرم سه بار در روز. درمان گیاهی

. به ارگاسم رسیدن چه مزایایی دارد؟ درمان سردرد ها برای افرادی از شما که مستعد میگرن و سردرد های نیمه – بعد از ظهری هستید، شاید دوران آن باشد که در اندکی حیله گری و ترفند زیاده روی نمایید و لذت ببرید. رابطه جنسی، اندورفین آزاد می کند که میتواند سردردهای مداوم را آرام نماید، بنابر این دفعه بعد که نیاز به اندکی آرامش دارید، رفتن به رخت خواب رابه جای استفاده از قرص های

مقاله روش های خانگی معالجه کهیر معرفی شده اند که می توانید با کمک آن ها از خارش و درد متاثر از کهیر رها شوید. کمپرس سرد کمپرس سرد یکی از ساده ترین درمان ها هست که سریعا شما را از خارش و یا تورم متاثر از کهیر رهایی می دهد. دمای سرد می تواند رگ های خونی را منقبض کند و از آزاد گردیدن هیستامین زیادتر پیشگیری نماید. در نتیجه از تورم، التهاب و خارش کم گردد. چند تکه یخ

. سوال: 3 سال پیش قرص ترامادول مصرف می کردم و 2 بار تشنج کردم که بار دوم هر 2 کتف من در رفت و شکست که در مراحل اولیه بیمارستان هر 2 را جا انداختد، ولی در شکستگی کتف هایم دکتر کوتاهی کرد در حال حاضر درد دارم پاسخ: معاینه حضوری لازم دارد. مشخص است که شکستگی درست جوش نخورده است. سوال: در کف پا و ناحیه اطراف پاشنه پایم موقع کار درد می گیرد و وقتی نشسته باشم و بعد شروع به راه

داروهای عصبی و ضد افسردگی اشاره نمود. به این نوع، ناتوانی جنسی دارویی می گویند. البته در اینجا پزشک است که به شما جهت ادامه یا قطع دارو توصیه لازم را خواهد نمود و قطع خود سرانه دارو عوارض دیگری را می تواند در پی داشته باشد. الکل نیز باعث آسیب کبدی، اختلالات هورمونی و صدمات رشته های عصبی گردیده و در بعضی از مواقع منجر به ناتوانی جنسی دایمی می گردد. نارسایی کلیه و کبد نیز به لحاظ ایجاد

مصرف دارو رسیده است ، نوبت فراموش شده را رها کرده به بره دارویی منظمتان بازگردید و مقدار دارو را دوبرابر نکنید. در صورت بروز خواب آلودگی، سرگیجه و منگی از انجام رانندگی و کار با وسایل خطرناک پرهیز کنید. اگر هر داروی تجویزی یا مکمل های غذایی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. چنانچه سابقه حساسیت های شدید دارویی یا غذایی داشته اید قبل از مصرف این دارو پزشک را در جریان قرار دهید.

پشت شما برداشته شود و همچنین از کم شدن گردش خون به رگ بزرگی که به رحم وصل است جلوگیری می کند . در دوران بارداری ، می توانید در نیمه شب بیدار شوید و کمی را بروید ( به مدت 5 تا 1 دقیقه ) این کار به از بین بردن تهوع های صبحگاهی دوران بارداری کمک می کند . توجه داشته باشید که در د وران بارداری از مصرف قرص خواب بپرهیزید ، مگر به تصویه و نسخه پزشک خود . 4- استفاده از مکمل های غذایی پیش از

بیمار تمام سوابق را در او بررسی می کند. تمام آزمایش های لازم انجام می شود. اقدامات لازم تشخیص و درمان مانند کنترل وزن، فشار خون، میزان دفع ادرار، تست های بررسی فعالیت کلیوی و بررسی سلامت جنین انجام می شود. میگرن سردردهای میگرنی هم یکی دیگر از بیماری هایی است که به طور شایع در بارداری دیده می شود. افراد مبتلا به میگرن قبل از بارداری باید حتما با پزشک خود مشورت کنند. فردی که به

سوال مخاطب نی نی بان: سلام من 6ماه قصد بارداری داشتم، که نشد یک ماه لکه بینی داشتم که رفتم دکتر گفتن کم کاری تیروئید دارم و الان دارو استفاده میکنم، با سونوگرافی و نظمی پریود دکتر گفت تخمدان پلی کیستیک دارم این ماه برای بارداری از روز 3 تا 5 روز شبی دو تا قرص اوومید 5 تجویز کردن، الان دو روزه که مصرف قرص تموم شده اما هنوز پریود من قطع نشده، یعنی 1روزه پریودم به صورت کم خونریزی دارم، نمیدونم

بارداری هرگز عادی نیست و در نتیجه همیشه بررسی های دقیق لازم هستند. خوش بختانه می توان تب هایی را که به واسطه بیماری های ویروسی ایجاد شده اند، با مصرف مایعات و قرص های معمولی درمان کرد. البته همین تشخیص و درمان نیز فقط و فقط باید تحت نظر پزشک انجام بگیرد. منبع: سلامتیسم

اطمینان از رشد نکردن فیبروم صورت می گیرد. از جمله درمان های دارویی تجویز آمپول هایی است که به صورت ماهانه تزریق می شوند و پس از شش ماه تزریق، اندازه فیبروم تا 3 درصد و اندازه کلی رحم تا 35 درصد کاهش می یابد، هرچند پس از قطع درمان ممکن است اندازه رحم و فیبروم به حالت اولیه برگردد. ضمنا نمی توان به مدت طولانی از این دارو استفاده کرد زیرا عوارضی مانند پوکی استخوان و یائسگی کاذب ایجاد می

اطلاع می دهد. ویژگی های نرم افزار MediSafe: مسئولیت رسیدگی به یادآوری دارو بصری و فوق العاده آسان همزمان کردن جعبه قرص پزشکی خانواده به یک مکان به یادآوری برای مصرف به موقع دارو، حتی اگر دستگاه شما خواب باشد انتخاب صدای یادآوری گرافیک با کیفیت بالا که روی صفحه نمایش های HD عالی به نظر می رسد مشاهده لیستی از داروهای “سر رسید امروز و غیر فعال کردن آنها فهرست PRN (در خواست) دارو

کاهش دهیم. در روشی که ما به کار می گیریم، به صورت ایده آل باید شبکه ای از ایستگاه ها [متشکل از تجهیزات یونیزاسیون] را داشته باشیم. البته می توان از یک ایستگاه هم استفاده کرد، اما در این صورت به نهایت تأثیرگذاری فناوری دست پیدا نمی کنیم. معمولاً کم ترین تعداد ایستگاه ها در یک شبکه حدود 5 عدد و فاصله این شبکه ها، بسته به عوارض زمین، بین 5 تا 1 کیلومتر است. اگر یک شهر با مشکل آلودگی صنعتی

یک استامینوفن ساده بخورند (باز هم بر منع مصرف استامینوفن کدئین تاکید می شود). در صورت ضرورت مصرف هر شش ساعت یک بار کپسول های 5 میلی گرمی آنتی بیوتیکی مثل آموکسی سیلین هم ایرادی ندارد. گاهی پزشک ناچار است از داروی بی حس کننده لیدوکائین استفاده کند. ترجیحا اگر در سه ماهه دوم بارداری این اتفاق بیفتد، خطر کمتری ایجاد می کند . مصرف همه قرص ها و کپسول هایی که در ترکیبات شان کدئین وجود دارد

زمینی حساسیت دارند، ممکن است بدنشان به شنبلیله نیز واکنش نشان دهد، بنابراین این اشخاص باید در مصرف شنبلیله احتیاط کنند. شنبلیله سطح قند خون را کاهش می دهد، استفاده از دوز های بالای این گیاه باعث افت شدید قند خون می شود، بنابراین مبتلایان به دیابت باید با فاصله از دارو های خود از شنبلیله استفاده کنند. تنفس پودر شنبلیله، آسم و علائم آلرژی را در افراد ایجاد می کند، زنان باردار

بره ای تحت عنوان وفاداری به مشتری و یک کمپین همراه با ارائه بنزین تولیدی جدیدی به “تقویت کردن آغاز کرده و نتیجه اش را در بلند مدت صرفه جویی در مصرف بنرین و برخورداری از موتور خودروئی می داند که پاک باقی می ماند.(6) نکته قابل توجه اینکه بعد از گذشت سالها از نشت نفت در حادثه آبهای خلیج مکزیک این کمپانی هنوز بخشی از تلاش خود را در این راستا قرار داده که مردم را قانع کند وضعیت به حالت

داد اما بعد از این زمان به دلیل احتمال عفونت، توصیه نمی شود. راه حل دیگر استفاده از شیاف پروژسترون (سیکلوژست) است. به خاطر داشته باشید که این دارو حتما باید با تایید پزشک مصرف شود. نتایج یک مطالعه نشان داد خانم هایی که دهانه رحم آنها کوتاه شده بود و از شیاف پروژسترون واژینال استفاده کرده بودند احتمال زایمان زودرس برای آنها 42 درصد کاهش پیدا کرد و بچه هم بدون هیچ مشکلی به دنیا آمد. راه حل سوم

*دریافت دارو فقط بصورت حضوری در محل داروخانه و با نسخه کامل امکان پذیر است*

کتوتیفنمواجهه با برخی مواد مانند پشم یا موی حیوانات ،گرده گیاهان، گرد و خاک و مصرف بعضی مواد غذایی می تواند منجر به بروز علائم حساسیت یا آلرژی شود. این علائم ناشی از آزادسازی ماده ای به هیستامین در بدن می باشند. آزادسازی این ماده از سلولهای بدن منجر به بروز علائمی مانند آبریزش بینی، عطسه، خارش، آبریزش چشم، التهاب پوستی و در مواردی تنگی نفس و سایر علائم التهابی می‌شود. کتوتیفن به عنوان یک داروی ضد حساسیت یا آنتی هیستامین با مهار اثرات هیستامین می تواند علائم حساسیت را تسکین دهد و از تشدید شدن آنها جلوگیری نماید.این دارو به صورت قرص ،شربت و قطره چشمی موجود می باشد.پیش از مصرف کتوتیفن:– در صورت بارداری ،شیردهی یا اقدام به بارداری به پزشک خود اطلاع دهید.– در صورت ابتلا به هرگونه اختلال کبدی یا کلیوی پزشک خود را مطلع نمایید.– در صورت سابقه یا ابتلا به بیماری‌های چشمی نظیر گلوکوم (آب سیاه )،اختلالات پروستات یا هر گونه مشکل در دفع ادرار ،مشکلات گوارشی نظیر سابقه انسداد روده ،صرع و بیماری‌ خونی ارثی پورفیری حتماً پزشک خود را آگاه نمایید.-لیستی از کلیه داروها و فرآورده های مکمل و گیاهی مصرفی خود در اختیار پزشکتان قرار دهید تا در صورت وجود تداخل اقدامات لازم صورت بگیرد.-در صورت سابقه حساسیت به این دارو یا سایر داروهای آنتی‌هیستامین پزشک خود را مطلع نمایید.نحوه صحیح مصرف کتوتیفن-دارو را دقیقا طبق توصیه پزشک مصرف نماییدبا این حال به طور معمول در بزرگسالان یک قرص یک میلی گرم دو بار در روز و در کودکان بالای سه سال یک پیمانه شربت (معادل ۵ میلی لیتر )دو بار در روز توصیه می شود.-می توانید کتوتیفن را همراه با یک وعده غذایی سبک یا میان وعده میل کنید.در صورت مشکل بلع می‌توانید یک لیوان آب همراه با دارو مصرف نمایید.-در صورت فراموشی یک نوبت مصرف دارو نیاز به مصرف نوبت فراموش شده نمیباشد کافیست نوبت بعدی را طبق روال سابق مصرف کنید و از دو برابر نمودن مقدار دارو در یک نوبت خودداری نمایید.-اکثر افراد نیاز به استفاده طولانی مدت از آنتی هیستامین ها ندارند و به محض اینکه علائم حساسیت برطرف شد می توانید مصرف این دارو را قطع نمایید.توصیه ها-مصرف کتوتیفن میتواند با ایجاد خواب آلودگی یا گیجی همراه باشد لذا در مدت اثر دارو از رانندگی و کار با ابزار هایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند خودداری نمایید. مصرف الکل همزمان با این دارو اثر خواب آوری این دارو را تشدید می نماید به همین دلیل بهتر است از مصرف همزمان این دو فرآورده با هم خودداری کنید.-در صورتی که قرار است عمل جراحی یا آزمایش خاصی انجام دهید (خصوصاً تست آلرژی) حتماً درمانگر خود را در جریان مصرف کتوتیفن قرار دهید تا در صورت نیاز مصرف این دارو در زمان مناسب قطع گردد.-مصرف کتوتیفن در برخی افراد موجب افزایش حساسیت پوست به نور خورشید می شود به همین خاطر در مدت درمان با این دارو از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید و و از گرفتن حمام آفتاب بپرهیزید.-پیش از خرید هرگونه دارو از داروخانه داروساز خود را در جریان مصرف داروهای آنتی هیستامین قرار دهید زیرا بسیاری از داروها از جمله داروهای خواب آور و آرامبخش می توانند عوارض جانبی آنتی‌هیستامین‌ها را تشدید نمایند.عوارض ناخواسته دارویی کتوتیفن-عوارض این دارو محدود و خفیف می باشد با این حال در صورت اختلال در خواب ،تغییر درخلق و خو ، زودرنجی و عصبی شدن با پزشک خود صحبت کنید.-در صورت احساس سرگیجه یاخواب‌آلودگی از رانندگی و کار با ابزاری که نیاز به احتیاط دارند، خودداری نمایید.-در صورت بروز خشکی دهان می‌توانید از آب نبات یا آدامس های فاقد شکر استفاده نمایید.

یکی از خواب هایی که بسیار متداول هست و البته تعابیر بسیار زیادی نیز دارد تعبیر خواب مرده می باشد . دیدن مرده در خواب می تواند به شکل های زیادی باشد . ممکن است مرده ناراحت باشد یا گرسنه یا سردش باشد یا اینکه مرده با لباس سفید باشد یا در مردشور خانه در حال شستن باشد یا در قبر و تابوت باشد . در این پست که برای شما آماده کرده ایم حالت های مختلف از ابن سیرین و منوچهر مطیعی و حضرت یوسف و ابن خلیل (ع) آورده ایم . برای خواندن به بروید .

موارد مصرف قرص زادیتن 1 میلی گرم

سوم: فساد دین. اگر دید مرده زنده شد و معروف بود، دلیل مال است. اگر پادشاهی این خواب بیند، دلیل که علم و حکمت آموزد و از شغلی که طمع بریده بود باز یابد.

اگر کسی مرده را دید و از او پرسید که تو مرده بودی و او گوید که من زنده ام، دلیل که احوال مرده در آن جهان مرده در آن نیکو بود و حق از وی خشنود بود.اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است. اگر دید مرده ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود. اگر بیند مرده ای جامه می فروخت دلیل که از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان دید، دلیل که آن مرده بدکردار بوده در دنیا. اگر دید مرده از درد سر می نالید و ناراحت است ، دلیل که در دنیا با مردم تکبر کرده باشد. اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل که غیبت مردم باشد. اگر دید از درد دندان می نالید، دلیل که فحش بسیار به مردم داده باشد اگر از پهلو می نالید، دلیل که با زنان بدکردار بوده باشد. اگر از درد شکم می نالید، دلیل که حرام خورده باشد. اگر بیند مرده جامه های نیک و پوشیده بود، دلیل که با ایمان از دنیا رفته باشد. اگر مرده را با لباس سفید و جامه های سفید  بیند، دلیل که در آخرت حال او نیکو بود. اگر مرده را جامه های سیاه بیند به خلاف این است و جامه زرد و کبود، دلیل معصیت است. اگر مرده را جامه پوشانید، دلیل که اجلش نزدیک است.

اگر دید مرده زنده شد. دلیل که حالش نیکو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند. اگر زنده را مرده دید به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیکو دید و خرم، دلیل که کارش ساخته و دولتش زیاد شود. اگر زن مرده خود را بیند، دلیل که درویش شود. اگر پسر مرده خود را دید، دلیل که از غم برهد. اگر زنی بیند پسر مرده او زنده شد، دلیل که غایبش از سفر بازآید. اگر دید مرده را زنده کرد، دلیل که زنده رامسلمان کند. اگر دید از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دلیل که راه او گزیند، اگر مفسد بود، دلیل که بیمار شود و شفا یابد.

مرده دوست و مهمان است و دیدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید (یا مرده ای را در مهمانی ببیند) دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد. اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست. اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است. اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

اگر دیدید که مردشور در حال شستن مرده است یا اینکه مرده جوان شده است یا در حال خاک کردن مرده هستید – تدفین مرده – مرده در قبر- بسیار خوب است این یعنی کارها به درستی پیش می رود اگر مرده را می شناختید یعنی حال مرده در آن جهان خوب است  . اگر دیدید مرده  زنده شده یا زنده می شود یا از قبر بیرون می آید یا در حال لبخند زدن و خندیدن و خندان هست یعنی حال مرده خوب است و روحش خوشحال و خندان است  و اگر مرده دوباره بمیرد (مردن مرده ) یا مرده را ناراحت و گریان ( در حال گریه کردن – گریه می کند ) دلیل است که روح مرده از چیزی ناراحت است . اگر مرده  برهنه ( بدون لباس ) یا عصبانی باشد دلیل است که توشه چندانی ندارد و چشم امیدش به خوبیهای شما در این دنیاست . اگر دیدید کفن پوش است یا با لباس سفید و جامه سفید بر تن دارد یعنی  روح مرده شاد است . اگر دیدید مرده ای تشنه و گرسنه هست برای شادی روحش به نزدیکان نیازمند  باید خیرات بدهید . اگر دیدید مرده در حال لرزیدن هست و سردش شده چند فقیر را لباس بدهید .

اگر در خواب ببینید که مادر یا پدر یا فرزند شما بمیرد یا مرد ( تعبیر خواب مردن پدر و مادر و فرزند – بچه – فامیل – نزدیکان و بستگان – عمه – عمو – عشق ) و بطور کل مرده شدن زنده یعنی آنها طول عمر خواهند داشت . دیدن جنین مرده یا مرده ای که حامله باشد نشان از این هست که خدا به شما یا یکی از بستگان نزدیک فرزندی می دهد که طول عمر زیاد دارد .

نالیدن و ناراحت بودن و نابینا بودن مرده :اگر دیدید که مرده در حال قرآن خواندن است – نماز خواندن مرده -یا مرده کمک بخواهد  یا با لباس مشکی و سیاه  است یا لاغر شده یعنی از شما کار خیر می خواهد و این خیر فقط در کمک به دیگران است .

اگر دیدید که در حال بوسیدن مرده هستید یا او را بغل کرده و در آغوش گرفتید طول عمرتان زیاد می شود یا دوستی قدیمی  را دوباره می یابید که عامل موفقیت شما در زندگی می شود .

اگر طلا ، پول ، لباس ، غذا یا چیزی از مرده بگیرید بسیار خوب است و نشانه موفقیت در کارهاست و اگر طلا ، پول ، غذا یا چیزی به مرده بدهید یا با او بروید خیلی خوب نیست و باید در زندگی محتاط تر باشید . این بدی ممکن است مالی باشد یا جانی . بهتر است برای رفع بلا به دوروبریهای خود کمک کنید تا دنیا هم به شما خوبی برگرداند .

دیدن جسد مرده (جنازه مرده) در خواب به معنای طول عمر هست .

موارد مصرف قرص زادیتن 1 میلی گرم1

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *