بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اشرفی اصفهانی

خواص دارویی و گیاهی

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان عرب حسینی

اطلاعات این مکان اشتباه درج شده است؟ و یا پیشنهادی برای ویرایش و بهبود این اطلاعات
دارید؟

به ما کمک کنید تا آن را کامل کنیم.

تهران، صادقیه،خیابان

تهران، فلکه دوم صادق

بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اشرفی اصفهانی

تهران، خیابان ستارخا

برای قراردادن ویجت صفحه این کسب و کار در سایت خود، لینک زیر را به کد سایت اضافه
کنید.

کم و کاستی و یا اطلاعات نادرستی در این مکان مشاهده می کنید؟ در بهبود آن به ما
کمک کنید و سکه
به
جیب بزنید!

لینک های مرتبط:

شعبه های بانک قرض الحسنه رسالت در تهران

خودپرداز های اشرفی اصفهانی

خودپرداز های تهران

پارکینگ های اشرفی اصفهانی

با آپلود تصویر خود از این کسب و کار می توانید آن را در این صفحه نمایش دهید و سکه
به جیب
بزنید!

جهت درج نظر خود باید وارد حساب کاربری خود شوید. بزنید!

جا پارک سخت پیدا می شه 🙁

هرگونه کپی برداری و بهره برداری مالی از اطلاعات موجود در وب سایت و اپلیکیشن بدون اجازه کتبی از
دانرو
غیر قانونی است.

ارائه شرایط اعطای وام بانک قرض الحسنه رسالت و مقایسه با وام سایر بانک ها

اتوبان اشرفی اصفهانی، نبش خیابان شهید عرب حسینی، پلاک 1

رتبه کاربران برای :
بانک قرض‌الحسنه رسالت – اشرفی اصفهانی تهران

رتبه . (از نقد و بررسی)

© malitak.ir 218 – Developed by

Parsi Gostar

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

پارسینه

شعبه : 17شهریور آدرس: خیابان 17 شهریور پایین تر از پل آهنگ پلاک 954 33136732 شعبه : اسکان آدرس: خ ولیعصر(عج)تقاطع میرداماد-مجتمع تجاری اسکان-طبقه زیرهمکف واحد12 88192245 شعبه : اسلامشهر آدرس: اسلامشهر -ایستگاه سر نوری – جنب اداره برق 5669262 شعبه : اشرفی اصفهانی آدرس: اشرفی اصفهانی-حدفاصل جلال آل احمد و مرزداران-نبش خ شهید عرب حسینی-پلاک 1 تلفن

بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اشرفی اصفهانی

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

وزیر خارجه آمریکا امروز با پادشاه عربستان سعودی در ریاض دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.

وزیر نفت ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مذاکرات نفتی با روسیه و اروپا و هم چنین تشریح وضعیت بازار نفت درباره احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین گفت: این موضوع در دولت در حال بحث و بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اقدامات استاندار ایلام برای مقدمات مراسم اربعین حسینی را اقداماتی جهادی و انقلابی دانست.

به گزارش پارسینه ، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در طرح رعد 16 که در محل پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد به خبرنگاران اظهار داشت

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزه الوطن قطر، عبدالکریم حسن درباره اعتقاد برخی از هواداران السد مبنی بر شانس کم صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت برابر پرسپولیس با توجه به شکست یک بر صفر خانگی بازی رفت گفت

خبرگزاری ایسنا: رییس قوه قضاییه درخصوص محکومین تأدیه مهریه بر اساس تعداد سکه طلا، بخشه ای صادر کرد. متن این بخشه به شرح زیر است: رؤسای کل دادگستری استان های سراسر کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش اجرایی کردن کامل طرح مصباح را برای تمامی مسئولان نداجا لازم و ضروری خواند.

اطلاعیه عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل در سایت بورس انرژی ایران منتشر شد. قرار است ششم آبان ماه یک میلیون بشکه نفت خام با تسویه 2 درصد ریالی و8درصد ارزی عرضه شود.

خبرگزاری فارس: از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده به شرح زیر است: پنجشنبه 26 مهر 97

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک پیه سوز عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد توسط مأموران پاسگاه انتظامی بخش قهاوند خبر داد.

خبرگزاری فارس: ششمین نشست مسئولان سیاسی رده های نیروهای مسلح مستقر در استان های تهران و البرز به میزبانی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو در این مراسم به تشریح توانمندی ها و

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید، ه وزیر کشور و شائبه نصب شنود در دفتر معاونین شهردار توضیحاتی را ارائه کرد.

برترین ها: دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکا هرگز قادر به حفظ تحریم ها نخواهد بود؛ قیافه ترامپ پس از 13 آبان امسال دیدنی است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سخنان سخیف نماینده پارلمان امارات متحده عربی گفت: حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر غیرقابل مذاکره است.

نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران روز جمعه ( 27 مهر) برگزار می شود.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باند های قاچاق مسلحانه محموله های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان خبر داد و گفت:ضربه به باند های کلان مواد مخدر با قوت در دستور کار قرار دارد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز سه شنبه 24 مهر ماه، رشد ابر، رگبار و رعدو برق و احتمال سیلابی شدن موقتی مسیلها و رودخانه ها در دامنه های زاگرس جنوبی و مرکزی در استانهای زیر پیش بینی می شود:

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:با وجود آنکه قصد داریم تیم های ملی کشتی را با ترکیبی کامل راهی رقابت های جهانی 218 کنیم اما متاسفانه هنوز ارز ثانویه دریافت نکردیم.

انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات موثری درخصوص عدالت اجتماعی در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است به طوریکه در سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر مستمری دستگاه های مددجویان حمایتی بوده ایم

رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش های نظارتی توصیه کرد دنبال مچ گیری از نهادها نباشند.

وزیر نفت گفت: مذاکرات نفتی ایران با اروپا در حال پیگیری است اما به دلیل اینکه نمی خواهیم اطلاعاتمان را در اختیار آمریکا قرار دهیم جزئیات آن را بیان نمی کنم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد.

دارندگان سکه های پیش فروش اگر در مهلت شش ماهه تعیین شده برای تحویل سکه ها به بانک مراجعه نکنند، بانک مرکزی تعهدی برای تحویل سکه ندارد و قرارداد لغو و مبلغ اولیه پرداخت شده از سوی ثبت کننده به وی پرداخت خواهد شد.

فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران معرفی شد.

ایسنا نوشت: وزیر نفت آخرین اظهارنظر خود را درمورد تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران اعلام کرد. بیژن زنگنه ، با اشاره به نزدیک شدن موعد اعمال تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران اظهار کرد

مدیرگروه بره ملی سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، عوارض استفاده غیرمتعارف از هدفون و هندزفری به ویژه میان نواجوانان و جوانان را تشریح کرد.

وزیر دفاع آمریکا در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال کناره گیری او از دولت ترامپ به این موضوع واکنش نشان داد.

داماد جوان که برای انتقام جویی از مادرزنش به طور ناشناس در تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می کرد، دستگیر شد.

آیت محمد، ولی با تأکید براینکه برخی رسانه ها به اشتباه به نقل از بنده اعلام کرده اند که ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر مناسب ترین زمان برای خرید طلا و سکه است

به گزارش روزه اعتماد، بر اساس اخبار منتشر شده، شب 22 مهرماه، ماموران شهرداری یک دستفروش قزوینی در منطقه یک این شهر را به شدت به باد کتک گرفته و وی را راهی بیمارستان کردند

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در حکمی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه را برعهده گرفت.

برجام در ازا منابع مالی فراوانی را در اختیار ایران قرار داد که از آن برای حمایت از انواع فعالیت های تروریستی در خاورمیانه استفاده کرده است، کشوری که همچنان به دنبال صادر کردن انقلاب خود به خارج است.

بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اشرفی اصفهانی

مشهد-سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 79 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در قالب بیش از 35 هزار گروه در سامانه سماح ثبت کرده اند.

منیژه حکمت با انتشار ه ای سرگشاده خطاب به مسئولان سینمایی گفت که نگرانی اصلی اش درباره ظهور یک روند معیوب و فسادآور در اکران فیلم هاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهاراتش در گفت وگو با یک روزه، مبنی بر نداشتن مصونیت دیپلماتیک اسدالله اسدی، (دیپلمات بازداشت شده ایرانی) در آلمان را اصلاح کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تا کنون در تنها کارخانه تولید ورق فولادی گالوالوم کشور 62 هزار تن محصول معادل نیمی از ظرفیت سالیانه این کارخانه تولید شده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی، عاملان تیراندازی در پارک کودک سنندج دستگیر شدند

خبرگزاری مهر: تنها یک بازی برای هر دو تیم ملی فوتبال انگلیس و اسپانیا در مرحله گروهی رقابت های لیگ ملت های اروپا باقی مانده است و اسپانیا صدرنشین گروه است

“پل گاردنر آلن”(Paul Gardner Allen) یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت که به کمک” بیل گیتس” مایکروسافت را در سال 1975 در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو تأسیس کردند، روز گذشته در گذشت.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد. علی اعطا روز سه شنبه در پایان نود و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران موضوع دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید

مرکز رشد پارک علم و فناوری ارومیه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز دولت تصمیمی در خصوص سهمیه بندی بنزین نداشته است اما بحث فعال شدن کارت های سوخت در دستور کار است.

فوتبال جهان – ژوزه مورینیو موضعگیری هافبک فرانسوی منچستریونایتد علیه او را زیر سر اطرافیان این بازیکن ملی پوش می داند.

79 هزار و 196زائر پیاده اربعین حسینی از خراسان رضوی در “سامانه سماح” سازمان حج و زیارت نویسی کرده اند.

تهران- ایرنا- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که بره این وزارتخانه در دولت دوازدهم عملیاتی کردن شعار محوری ایران تهران نیست بوده و در این راستا اقدامات شاخص و خوبی در روستاها و شهرهای کوچک کشور صورت گرفته است.

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با دفاع از مدیریت لاریجانی در مجلس و حرفه ای و تحسین برانگیز خواندن آن درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت

اقتصاد آنلاین در خبری نوشت: حجت الله میرزایی، معاون سابق بره ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران درباره ماجرای شنود شدن از طرف افشانی مدعی شده است

دبیرکل سازمان ملل متحد با صدور پیامی به مناسبت 16 اکتبر، روز جهانی غذا، از وجود 82 میلیون نفر گرسنه در جهان خبر داد و جهانی را خواستار شد که رد آن همه افراد به غذای سالم و مغذی دسترسی داشته باشند.

در آستانه اربعین حسینی کتاب سربلند(روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) توسط خانواده شهید، دوستان و همرزمانش در مسجد فاطمه الزهراء(س) روستای دورک رونمایی می شود.

امیر جدیدی از پروژه غلامرضا تختی جدا شد و گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز مجددا آغاز کرده است.

برترین ها: حجت الله میرزایی ماجرای شنود در شهرداری را تکذیب کرد.

ایسنا: به نقل از دیلی میرر، زمزمه هایی مبنی بر فروش باشگاه منچستریونایتد به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شنیده شده است

رییس اتاق بازرگانی ایران نسبت به برخی سیاست های اعمال شده در بخش کشاورزی انتقاد کرد و گفت: سهم تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی طی سال های گذشته همواره رو به کاهش بوده و از سوی دیگر سیاست گذاری هایی مانند پیمان سپاری ارزی و

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به نظرسنجی انجام شده میان فعالان اقتصادی گفت: 7 درصد از فعالان اقتصادی نسبت به آینده اقتصاد خوشبین نیستند، ضمن اینکه هنوز مشکل ارز حل نشده است.

ایران آرت: صادق عبداللهی نویسنده رادیو امروز سه شنبه 24 مهر درگذشت. عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت صدا و سیما مدت ها نویسنده بره های طنز رادیویی از جمله صبح جمعه با شما بود و این اواخر با رادیو جمعه همکاری می

گمرک ایران از رایگان شدن خدمات خروج موقت خودرو برای زائرین اربعین حسینی در گمرک غرب تهران خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : از توان مدیریتی بانوان استفاده می کنیم.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه این کشور در سال مالی 218 به 779 میلیارد دلار رسید. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سال مالی 218 که در ماه سپتامبر به پایان رسید

بره مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

برای مدیریت و ثبت واحدهای تجاری باید به سایت وارد شوید.

بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اشرفی اصفهانی

کاربری

رمز ورود

مرا بخاطر داشته باش

لطفا پیش از ثبت واحد تجاری، قوانین ثبت واحد تجاری را مطالعه فرمایید.

شرکت اطلس تکنیک

(سیستم های سرمایشی و گرمایشی)

شرکت نیک آسا ویژن

(عرضه محصولات پزشکی و سلامت)

مبلمان سعید

(انواع مبلمان خانگی و اداری)

شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت

(واردات، صادرات و ترخیص کالا)

شرکت کاوش ایستا پی

(پیمانکار تخصصی نیلینگ )

صنایع چوبی آوازه

(انواع مبلمان خانگی و مصنوعات چوبی)

(آگهی ویژه)

(آگهی ویژه)

(آگهی ویژه)

عرضه محصولات پزشکی و سلامت

ارائه خدمات آنلاین ترجمه متون

ارائه خدمات حفاظتی و نظارتی

پیمانکار تخصصی نیلینگ و سازه نگهبان

توجه: استفاده از مطالب راهنمای مشاغل اکسیر بدون ذکر و لینک به منبع مجاز نیست

صفحه اصلی | جستجو | محل واحدها بر روی نقشه | راهنمای سایت | ارتباط با ما | عضویت | ورود به سایت

کپی رایت © 214. کلیه حقوق این محفوظ و متعلق به گروه تجاری-تبلیغاتی اکسیر می باشد.

طراحی شده توسط طراحی وب اکسیر

برای دریافت جدیدترین مطالب، اطلاعیه ها، آگهی ها و خود را وارد کنید!

در مجموع

124853 ثبت شده

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *