عوارض قرص های سیلدنافیل

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

این دارو به صورت قرص ۱ساعت قبل از تصمیم به مقاربت مصرف می شود و در طی یک ساعت نباید بیش از ۱قرص مصرف شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغاز می شود. حتی در صورت استفاده از ویاگرا باز هم جهت ایجاد نعوظ احتیاج به تحریکات فیز یکی و ذهنی و تمایل بیمار به ایجاد نعوظ وجود دارد .

برخی از عوارض جانبی شایع ویاگرا :

سردرد

قرمزی و احساس گرما در صورت و قسمت فوقانی

ناراحتی معده

آبریزش بینی

عطسه های مکرر

تغییرات بینائی

آبی رنگ به نظر رسیدن اجسام

اگر شما از ویاگرا استفاده می کنید و دچار درد قفسه سینه شدید به پزشک مراجعه کنید.

citrate که به ویاگرا شناخته شده و فروخته می شود دارویی است که برای نقص erect شدن آلت تناسلی مردان(impotence) استفاده می شود. همچنین تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی زن می تواند باعث رضایت زن از رابطه جنسی خود شود.

ویاگرا ممکن است از زبان سانسکریت vyāghraگرفته شده باشد که به معنی ببر است. همچنین تلفظ آن یادآور Vigor و Virile است.
به ترکیب وایاگرا و اکستازی هم سکستازی ( Sextasy ) می گویند. در زبان غیررسمی به آن ویتامینV هم می گویند.

این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن آبی رنگ هستند که در یک طرف آن Pfizer و در طرف دیگر آن VGR xx(xx به معنی دوز قرص است که ۲۵ یا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم است) وجود دارد.حق ساخت انحصاری ویاگرا توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۳-۲۰۱۱ اعتبار دارد.

ویاگرا برای اولین بار برای درمان آنژین صدری(بیماری قلبی) استفاده شد که طی آن افزایشerect شدن آلت تناسلی مردان مشاهده شد که از آن به بعد از ۲۷ مارس ۱۹۹۸ به عنوان اولین داروی impotence در آمریکا استفاده شد.

مصرف این قرص بدون تحریک جنسی معمولا هیچ اثری ندارد و برای اثر آن حتما باید تحریکات جنسی وجود داشته باشد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. ویاگرا توسط آنزیمهای کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند.اگر به همراه یک رژیم غذایی پر جرب استفاده شود باعث کاهش جذب و سرعت اثر و غلظت آن در خون می شود.

ویاگرا : بی خطر نیست

بسیاری از کارشناسان، آگهی های تلویزیونی شرکت های دارویی تولیدکننده داروهای ضد ناتوانی جنسی مانند ویاگرا در جهان را علت اصلی روی آوردن جوانان به مصرف این داروها می دانند.

هرچند این دارو بدون نسخه پزشک نباید استفاده شود اما در تلویزیون های خارجی و بسیاری از سایت های اینترنتی تبلیغ شده و فروش اینترنتی هم دارد به طوری که در فاصله بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ نزدیک به ۱میلیارد دلار فروش داشته است.

وایاگرا در اصل برای مردان سالمندای که دچار مشکلات جنسی هستند، تولید شده بود. اما آمارهای اخیر حاکی از آن است که از هنگام ورود این دارو به بازار در سال۱۹۹۸ تعداد موارد تجویز آنها برای افراد زیر ۴۵ سال، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

حتی بسیاری از مردان جوان که دچار هیچ مشکلی هم نیستند، اذعان می کنند که به مصرف تفریحی این دارو روی آورده اند. اما آیا مصرف چنین داروهایی به خصوص در درازمدت خطری برای سلامتی مردان جوان ندارد؟

در حال حاضر اجماع نظری در این مورد وجود ندارد. امروزه این دارو که اسامی عامیانه ای هم پیدا کرده ، مثل آقای آبی ( Mr. Blue ) ، سکستازی ( Sextasyبه ترکیب وایاگرا و اکستازی می گویند) و ویتامینV، از سوی بسیاری از افراد به صورت تفریحی مصرف می شود و این در حالی است که این داروها اصولاً برای مصارف تفریحی طراحی نشده اند.

۸ توصیه مهم درباره وایاگرا

۱- استفاده از این دارو در افراد مسن ، خصوصا کسانی که از داروهای خاصی مثل نیترات ها ( که در بیماران قلبی استفاده می شود) استفاده می کنند، باید با نظر مستقیم پزشک مربوطه و تجویز او انجام شود، در غیر این صورت می تواند مخاطره آمیز باشد.

۲- در صورتی که نعوظ از ۴ ساعت به طول انجامد، بدلیل احتمال آسیب به آلت تناسلی، مراجعه پزشک ضروری است.

۳- مصرف سیلدنافیل در بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده یا زخم معده و دوازده بایستی با احتیاط صورت گیرد.

۴- در صورتی که در خلال نزدیکی علائمی مثل منگی ، گیجی ، تهوع ، یا دردهای قلبی ( درد سینه، احساس سفتی و فشار در سینه، کرختی ، گزگز و درد در قفسه سینه یا شانه و فک تحتانی ) درمصرف کننده پدید آمد، از ادامه فعالیت جنسی باید خودداری کرد و سریعا به پزشک مراجعه کرد.

۵- مصرف از یک قرص سیلدنافیل در روز توصیه نمی شود.

۶- در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده، بیمار را باید سریعا ً به بیمارستان منتقل کرد.

۷- دارو را باید دور از نور و رطوبت در دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد، درون جعبه در بسته نگهداری کرد.

۸- با توجه به احتمال بروز عوارض قلبی شدید ناشی از مصرف این دارو توصیه می شود که فقط تحت نسخه پزشک مصرف شود. مهم ترین نوصیه این است : هیچگاه از سر تفنن یا کنجکاوی این دارو را مصرف نکنید.

وایاگرا چه کار می کند
تداخلات دارویی

برخی از داروها باعث تغییر اثربخشی و عوارض این دارو می شوند، برای مثال داروهای قلبی حاوی نیترات ، سایر داروهای مورد استفاده برای اختلال نعوظ ، برخی داروهای ضد ایدز، سایمتیدین، فنوباربیتال، کارباماز پین، ریفا مپین با سیلدنافیل تداخل اثر دارند و مصرف همزمان آنها باید بسیار با احتیاط صورت گیرد.

نیتروگلیسیرین یا داروهای نیتراتی مانند ایزوسورباید، مونو نیترات ایزوسورباید، دی نیترات، قرص ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین نوارها و برچسب ترابوستی نیترو گلیسیرین، نیز منع مصرف همزمان با این دارو را دارند .

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت روزدارو می باشد

“),t.close},t.write(‘

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا یکی از پر مصرف ترین داروهای درمان اختلال نعوظ است. با مکانیسم اثر، موارد منع مصرف و عوارض قرص سیلدنافیل آشنا شوید. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض قرص های سیلدنافیل

12

. عوارض گوارشی مثل خونریزی های معده و مشکلات کبدی که می تونه منجر به نارسایی کبد و مرگ هم بشه، در این بیماران بسیار شایعه.خیلی هاشون هم برای درمان مراجعه نمی کنن و تصمیم می گیرن بدون حضور پزشک، الکل رو کنار بذارن که بر اثر تشنج ناشی از ترک می میرن. ماهیت الکل طوریه که سم زدایی خون یا بافت ها به طور طبیعی اتفاق نمی افته و با آسیب اتفاق می افته. الکل بر نوروترنسمیترهای مغز (انتقال دهنده عصبی) تاثیر

، شاید نیاز به مصرف مکمل ها به صورت حدود داشته باشید. کم خونی فقر ویتامین ب 12: برای موارد خفیف این کم خونی، درمان شامل تغییرات در رژیم غذایی است بعلاوه مکمل های ویتامین ب 12 به صورت قرص یا اسپری بینی است. پزشک شما ممکن است در صورت کمبود شدید، تزریق این ویتامین را تجویز کند. در ابتدا ممکن است تزریق هر روز نیاز باشد و در نهایت تزریق به یک بار در ماه کاهش می یابد. کم خونی ناشی

به گفته پزشکان، به طور کلی مصرف قرص های خواب با تجویز پزشک یا بدون نسخه در صورتی که به میزان بالایی انجام شود، خطرناک خواهد بود. پیش از آنکه از این قرص ها را استفاده کنید لازم است از محتویات آن اطلاع پیدا کنید. این داروها حاوی آنتی هیستامین هستند که فرد را گیج و منگ می سازند و همچنین تاثیر آن برای طولانی مدت باقی می ماند. قرص های خواب آور در رفتارهای طبیعی بدن مداخله می کند

عوارض مثلا کلفت شدن صدا حتی با درمان نیز غیر قابل برگشت هستند. من چند بیمار داشتم که برخی از آنها به علت مصرف قرص های لاغری که توسط مسئول آرایشگاه زنانه به آنها تجویز شده بود، دچار عوارض بسیار شدید مصرف هورمون های مردانه شده بودند و بعضی دیگر به دلیل افسردگی از داروهای گیاهی استفاده می کردند. درمان بزرگی کلیتوریس: در هر خانمی که دچار بزرگی کلیتوریس است، باید دنبال علائم افزایش

. برخی علائم غیر شایع مصرف دارو مصرف بسیاری از داروها به ویژه اگر در دوز بالا استفاده شود، وزوز گوش ایجاد می کند. این داروها شامل برخی آنتی بیوتیک ها، قرص های ضد افسردگی و آسپرین است و با قطع مصرف این داروها، وزوز گوش هم قطع می شود. رشد استخوان یک اختلال ارثی باعث می شود استخوان گوش میانی به طور غیرطبیعی رشد کند. این اختلال که از 3 سالگی شروع می

مرحله درمان در بیمارستان بعثت بوده و یا گمانه زنی ها در ارتباط با مصرف داروی گیاهی صحت داشته باشد، مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان در ارتباط با این موضوع، بخصوص در حوزه نظارتی بسیار خطیر است و حتماً موضوع توسط یک تیم کارشناسی به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دکتر غلامرضا همایون پور مدیرکل پزشکی قانونی کردستان در اوایل شهریور در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با پرونده فوت کودک

آمدن کودکان عقب افتاده ذهنی از عوارض کمبود ید است اسیدفولیک هم یکی دیگر از ویتامینهای مورد نیاز در دوره ی بارداری است که کمبود آن موجب کم خونی مادر و جنین و حتی نقص های عصبی در جنین میشود . مهم ترین اختلالی که در اثر کمبود اسید فولیک ایجاد می شود، اسپینا بیفیدا (spina bifida) دارد که در این اختلال ستون فقرات (ستون مهره ها) به طور کامل بسته نمی شود و نخاع از بین مهره ها بیرون می

کانال کلسیم (که اغلب در درمان فشار خون بالا و میگرن استفاده می شود) در مجموع می توان گفت که گرفتگی پا را اکثر ما تجربه کرده ایم یا خواهیم کرد و این مسئله می تواند در برخی رخ دهد. اگر شما به تناوب دچار این مشکل می شود، بهتر است حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است جدی باشد.

مثل E.coli یافت می شود) وارد خون شده و می توانند از سطح خونی مغزی عبور کنند که متعاقبا منجر به التهاب مغز شما می شود. چیزی که وی، آن را به افسردگی ارتباط می دهد. به خاطر همه این مسایل (و به دلیل اینکه او شاهد مستقیم عدم تاثیر داروهای ضدافسردگی روی بیمارانش بوده است)، دکتر بروگان سخت معتقد است که تغییر سبک زندگی در درمان افسردگی به طور قابل ملاحظه ای موثرتر از دارو است. او می گوید: در

ترکیبات آنتی هیستامین استفاده کند. ترکیبات دیگر که ضد سرفه هستند یا شربت ها حتما باید با نظر پزشک معالج مورد مصرف قرار بگیرند. در صورت تجویز پزشک، مصرف استامینوفن برای خانم های باردار ممنوعیتی ندارد اما این افراد باید از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها جدا پرهیز کنند.

، اثرات آنتی کولینرژیک، نوسان در وزن بدن، تداخلات دارویی و تاثیرات جانبی جنسی (بجز انزال زودرس)، همچون کاهش میل جنسی و یا اختلال نعوظ می باشند. این داروها شامل موارد زیر می باشند: پاروکستین (Paroxetine) داروی پاروکستین یکی از انواع قدرتمند داروهای SSRI بوده که می شود از آن برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. احتمالا بهبود حاصل از دارو تا 3 هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان

یکی از بازو ها یا پا ها، از دست دادن حساسیت بخشی از صورت یا کل بدن روبه رو خواهید شد و مشکلات دیگری مانند اختلال در قدرت تکلم، اختلال در حفظ تعادل، مشکل راه رفتن، اختلالات بینایی و از دست دادن ناگهانی بینایی یک چشم و سرگیجه نیز بروز خواهد کرد. این علائم معمولا خیلی زود و قبل از 24 ساعت ناپدید می شوند، اما به این معنی نیست که مشکل برطرف شده است. بهترین راه آزمایش خون است به طور

عوارض جانبی دارند و وضعیت را بدتر از آن چه که هست می کند. در یکی از تحقیقات اخیر که در مجله Headache منتشر شده است تقریبا دو سوم بیماران میگرن اعتراف کرده اند که بعد از مصرف دارو دچار مشکلاتی چون خواب آلودگی، خستگی، تپش قلب و عدم توانایی در درست فکر کردن می شوند. بنابراین این سوال در ذهن بیماران ایجاد می شود که آیا روش دیگری به جز دارو هم برای درمان میگرن هست؟ طبیعی ترین راه حل برای

این موارد می توان به مرگ یک جوان 25 ساله در تهران بر اثر تزریق این دارو اشاره کرد. سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در 29 خرداد 1389 در اطلاعیه شماره 12 اعلام کرده که: در میان گزارش های رسیده به مرکز ADR ، داروی سفتریاکسون با تعداد 1421 مورد گزارش، مسبب بروز بیشترین عوارض به ثبت رسیده در این مرکز بوده است. هم چنین در میان موارد مرگ گزارش شده نیز، سفتریاکسون، بیشترین موارد مرگ ( 51 مورد) را به خود

خواب های گذشته به صلاح نیست. 11- استفاده از داروهای گیاهی برای خوابیدن اشکالی ندارد! آنچه باید تاکید شود اثر داروهای گیاهی از طریق ماده شیمیایی آن ها است لذا ارجحیتی به فرآورده های دیگر ندارند و باید مقدار مصرف و مدت زمان آن به دقت انتخاب شود. هم چنین باید توجه داشت که بعضی آرام بخش های گیاهی با داروهای قلبی و فشار خون تداخل دارند. 12- قرص های خواب زولپیدم و ملاتونین

گفته این متخصص مغز و اعصاب، مصرف بنزودیازپین ها به مدت طولانی می تواند موجب افسردگی شود. مصرف پروپرانولول که برای تپش قلب تجویز می شود و داروهای مورد استفاده در التهاب معده مانند رانیتیدین و سایمتیدین نیز علائم افسردگی ایجاد می کنند. مصرف داروهای مسکن از خانواده بروفن ها نیز افسردگی را تشدید می کنند. داروهای مورد استفاده در درمان فشار خون و داروی لودوپای استفاده شده در پارکینسون نیز می تواند اختلال

عوارض مخرب این ماده افزوده می شود. استفاده طولانی از ناس، از دست دادن تعامل رفتاری و حرکتی، ایجاد حرکات غیر طبیعی در چشم ها، تغییرات محسوس در فشار خون، افزایش ضربان قلب، دندان قروچه، لرزش، اختلال در خواب، وابستگی روحی و روانی را شامل می شود. جذب نیکوتین موجود در ناس و تنباکو های جویدنی 4-3 برابر سیگار است و به همین ترتیب اعتیاد به آن سنگین تر بوده و رهایی و ترک آن دشوارتر است

3 سی سی آب به مدت نیم ساعت بجوشانید تا مقدار آن به 12 سی سی برسد، سپس آن را خنک نموده وقبل از صبحانه ناشتا تنقیه نمایید، روش تنقیه تاثیر قابل ملاحظه ای در کشتن و خروج انگل ها زمانی که هیچ دارویی جواب نداده و یا به دارو دسترسی ندارید، خواهد داشت. قسمت های مورد استفاده گیاه فوفل شامل دانه، پوست دانه، شاخه های جوان، جوانه ها، برگ ها و تا حدودی ریشه درخت بوده که خواص دارویی دارند.

و برخی امراض دیگر مفید است اما در مورد عوارض جانبی مصرف مداوم این نوع قهوه و افزایش مقدار اسید کلروژنیک در بدن، مطالعات کافی صورت نگرفته و متخصصان سلامت در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده اند. گروهی از متخصصان تغذیه معتقدند قهوه سبز را می توان به شکل قرص و نیم ساعت پیش از وعده غذایی یا به شکل قهوه آماده مصرف کرد که البته داروهای حاوی قهوه سبز برای کاهش وزن موثرترند. همچنین از فوائد مصرف

: الف: ایجاد ضعف قوای جنسی و کوچک شدن تخمدانها ب: ایجاد اختلال در اعصاب و بنیه انسان و ضعف در اراده ج: ایجاد بی حوصلگی و پرخاشگری های خطرناک د: ایجاد سرعت انزال یا تندی انزال – عدم نعوظ و .. ه: فرسوده شدن مجاری خروج منی و اعتیاد به این عمل شنیع. و: احتمال گرفتاری و جنون در دراز مدت ز: استعداد ابتلاء به بیماریهای

داروهای اعصاب و روان هستند که مصرف آنها باعث خشکی دهان، تارشدن بینائی، تغییر در فشار خون و ضربان قلب و اختلال در عملکرد سیستم تنفسی و حتی مرگ می شوند. با موارد مطرح شده علی رغم فعالیت های پیشگیرانه ای که مراکز نظارتی انجام میدهند این خود مردم هستند که سلامت خود را بیمه دور اندیشی و قانونمندی می کنند.

بیمارستان بستری شده است. ظاهرا این بیمار دست کم تا 24 ساعت باید در بیمارستان بستری باشد. آمپول سفتریاکسون چیست؟ / هشدار وزارت بهداشت در خصوص عوارض کُشنده این آمپول سفتریاکسون، آنتی بیوتیکی قوی است که از آن در فهرست مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته دارویی کشور (ADR) به عنوان پرعارضه ترین داروها برده شده است. عوارض گزارش شده ناشی از این دارو شامل عوارض پوستی، گوارشی، تنگی نفس، شوک آنافیلاکسی (اختلال

یعنی بیدار ماندن از آن استفاده می کنند. وی با بیان اینکه افراد استفاده کننده از این ماده از عواقب و عوارض آن آگاهی ندارند، ادامه داد: عوارض شیشه در دراز مدت و کوتاه مدت احتمال بروز توهمات و فکرهای هذیانی و توهمات به صورت شنیدن صداها یا دیدن مناظری که وجود خارجی ندارد می شود و ممکن است فرد با مصرف شیشه رفتارهایی از خود بروز دهد که از نگاه اطرافیان این رفتارها جنون آمیز به نظر برسد. عضو

، پروپرانولول ممکن است قند خون شما را افزایش دهد و نیز ممکن است علایم افت قند خون را مخفی کند و باید با احتیاط در بیماران تحت درمان دیابت استفاده شود . اگر دچار حساسیت باشید با مصرف پروپرانولول واکنش های حساسیتی تان ممکن است تشدید شود. همچنین پروپرانولول با داروهای بلوک کننده کانال کلسیم و دیگوکسین و تیوریدازین تداخل دارویی دارد و در صورت مصرف این داروها حتما باید پزشکتان را در جریان بگذارید. همچنین قبل از

اختلالات خواب استفاده می شود. اگرچه برخی از مطالعات حاکی از آن است که این دارو در درمان افسردگی خفیف موثر بوده، اما مطالعه ای گسترده در سال 211 که از سوی انستیتوی ملی بهداشت روان صورت پذیرفت، به این نتیجه رسید که درمان گیاهی نسبت به دارونماها در کاهش نشانه های افسردگی خفیف بهتر عمل نمی کنند. محققان اذعان دارند که بهبود نشانه های افسردگی در نتیجه ی مصرف St. john wort ممکن است تاثیرات مشابهی با

عفونت ویروسی است و نیازی به مصرف آنتی بیوتیک ندارد. در این هنگام دارو تاثیری در درمان بیماری نداشته و تنها عوارض سوء آنتی بیوتیک برای کودک باقی می ماند. همچنین میکروب ها مقاوم شده و بیماری که در اثر میکروب دچار عفونت شده است، به انتی بیوتیک پاسخ نمی دهد. به غیر از عوامل ویروسی و باکتریایی، علت نادر عفونت ها چیست؟ ویروس ها و باکتری ها در مجموع 99.9 درصد علل تب را تشکیل می دهند. علاوه بر این

درمانی دارند، می گوید: بر خلاف باور عموم، زنان مبتلا به فشار خون بالا که با دارو کنترل می شوند، می توانند هورمون درمانی شوند. دکتر لاهوتی درباره دیگر عوارض هورمونی خاطرنشان می کند: طبق نتایج تحقیقات، زنانی که در دوران یائسگی هورمون استروژن مصرف می کنند، خطر ابتلا به بیماری کیسه صفرا در آنان افزایش می یابد. خطر تشکیل لخته در وریدها (ترومبوفلبیت) نیز در مصرف کنندگان قرص های ضدبارداری ثابت

دو ساعت یک بار نصف قاشق میل کنید و در روز سوم، سه بار در روز نصف قاشق از این ترکیب مصرف کنید. ترکیب زردچوبه و عسل را در دهان بگذارید و تا به طور کامل ذوب شود. شما می توانید از این دارو به عنوان مکمل درمانی بیماری های تنفسی مختلف استفاده کنید. در این صورت نیز می توانید روزانه 3 مرتبه نصف قاشق از این آنتی بیوتیک را مصرف کنید. توصیه می شود این میزان را در شیرکاکائو حل کرده و میل کنید.

چربی است و حدود چهار برابر از پروتئین و کربوهیدرات، انرژی تامین می کند. در این رژیم ، مقدار مرغ، میوه و کره کمتر است. پس از رعایت رژیم غذایی به مدت دو سال، مصرف قرص ها نیاز نیست. قرص ها باید متناسب با سابقه پزشکی فرزند باشد و عوارض جانبی آن بر بدن کودک اثر نگذارد. اگر فرزندتان از صرع رنج می برد نگران نباشید. روش های درمان بیماری موجود است. بنابراین پیش از استفاده از دارو به پزشک مراجعه کنید.

، پزشکان با استفاده از شیمی درمانی به تنهایی به درمان سرطان می پردازند. در اغلب موارد، شیمی درمانی بخشی از یک درمان ترکیبی است. پزشکان از شیمی درمانی قبل از جراحی یا اشعه درمانی برای کوچک و قابل کنترل کردن تومور استفاده می کنند. همچنین پزشکان می توانند از شیمی درمانی پس از جراحی یا اشعه درمانی برای کشتن سلول های سرطانی باقی مانده کمک بگیرند. 4- شیمی درمانی می تواند به صورت تزریقی، قرص یا

“),t.close},t.write(‘

پذیرش و چاپ تضمینی در معتبرترین مجلات تماس

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از الو دکتر، ویاگرا یک قرص تاخیری برای مردان محسوب می شود که اینروزها افراد زیادی که از مشکلات نعوظ رنج می برند از این دارو استفاده می کنند بدون آنکه از عوارض وحشتناک مصرف خودسرانه این دارو اطلاع داشته باشند.

 ویاگرا هم مثل هر داروی دیگری یک سری عوارض جانبی خفیف تا متوسط دارد. شایع ترین عوارض ان سردرد ، برافروختگی صورت و درد و ناراحتی معده می باشد. عوارض با شیوع کمتر شامل اختلال در رنگ بینی ( بخصوص قاطی کردن سبز و ابی) و حساسیت به نور می باشند. عوارض نادر مثل از دست دادن ناگهانی بینایی یک یا دو طرفه ، کاهش شنوایی یا کری ناگهانی ، سکته قلبی و مغزی ، نظمی ضربان قلب و حتی مرگ بدنبال مصرف ویاگرا دیده شده است.

 

ویاگرا مثل هر داروی دیگری که برای درمان اختلالات جنسی تجویز می شود، امکان سکته قلبی را بالا می برد. مصرف این دارو در افرادی که دچار بیماری عروق کرونری هستند یا به عبارتی دیگر قبلا سکته قلبی کرده اند یا در معرض آن قرار دارند، بهتر است با نظر پزشک صورت گیرد. علاوه بر ویاگرا داروهای دیگری مثل سیالیس نیز برای سلامت قلب خطرساز است. توصیه می کنیم از خرید قرص های درمان کننده ناتوانی جنسی از طریق اینترنت یا تبلیغات غیرمجار ماهواره ای خودداری کنید. مصرف ویاگرا در افراد سالم، عمدتا خطر جدی به همراه ندارد.عوارض قرص های سیلدنافیل

 

برای مصرف ویاگرا توجه داشته باشید که در جامعه ما افرادی که مشکل جنسی از نوع اختلال نعوظ ندارند تصور می کنند که با مصرف داروی ویاگرا بهبود جنسی پیدا می‌کنند که این موضوع صحت ندارد و مصرف خودسرانه این دارو در افراد جوان منجر به پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده می‌شوند که نعوظ تا 4 ساعت بعد از نزدیکی در این افراد باقی می‌ماند و بایستی حتما به پزشک مراجعه کنند تا تحت جراحی قرار گیرند و عدم مراجعه به پزشک در نهایت منجر به از دست دادن آلت تناسلی در این افراد می‌شود.

 

کسانی که بدلیل ابتلا به بیماریهای قلبی از داشتن رابطه جنسی منع شده اند.

کسانی که داروهای دارای ترکیبات نیترات استفاده می کنند مثل نیتروگلیسرین و ایزوسورباید و برخی مواد محرک

کسانی که از سایر روشهای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند مثل وکیوم یا داروهای تزریقی یا سایر قرص ها

کسانی که داروهای ضد فشار خون آلفا بلوکر استفاده می کنند

بچه ها ، کودکان و زنان

 

افراد دارای سابقه هر گونه بیماری قلبی

افراد دارای سابقه سکته مغزی

افراد دارای فشار خون بالا یا پائین

افراد دارای سابقه اختلال بینایی شدید

افراد دارای سابقه هر نوع بیماری کلیوی

افراد دارای سابقه هر نوع بیماری کبدی

افراد دارای سابقه هر نوع مشکل خونی مثل لوسمی یا کم خونی سیکل سل

افراد دارای حساسیت به ویاگرا یا مواد تشکیل دهنده ان

افراد دارای بد شکلی الت و یا بیماری پیرونی

افراد دارای سابقه پایداری نعوظ برای بیش از ۴ ساعت (پیریاپیسم)

افراد دارای سابقه خونریزی معده و هر نوع مشکل توام با خونریزی

مصرف هر نوع داروی دیگری بطور همزمان مهم است

برای مصرف ویاگرا به این نکات توجه کنید

گاهی برخی از افراد سودجو داروهایی را برای درمان اختلالات نعوظ تبلیغ می کنند و ادعا می کنند این داروها گیاهی بوده و هیچ عوارضی ندارد در صورتی که ادعای آنها کاملا کذب است و زمانی که این داروها مورد آزمایش قرار می‌گیرند مشخص می شود که حاوی مقادیر زیادی سیلدنافیل است.بنابراین افراد نبایستی هر دارویی را که به عنوان مکمل گیاهی معرفی و تبلیغ می‌شود را تهیه و مصرف کنند و تصور کنند که هیچ عوارضی ندارد.

ویاگرا دارویی است که فقط وقتی فرد از نظر جنسی کاملاً تحریک شده است به نعوظ  او کمک می کند و در غیر این صورت پاسخ گو نیست.

بعضی مردان زمانی که ویاگرا مصرف می کنند احساس گیجی می کنند دلیل این امر تغییرات فشار خونی است که این دارو سبب آن می شود. و اگر این احساس باز هم تکرار شد ممکن است شما بیماری فشار خون داشته باشید و از آن بی خبر باشید در این صورت باید حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر هنگام مصرف ویاگرا در قفسه سینه خود هر نوع دردی احساس می کنید بهتر است در اولین فرصت پزشک خود را ملاقات کنید و این مشکل را با او در میان بگذارید. چون ممکن است یک بیماری قلبی پنهان داشته باشید.

هنگام استفاده از ویاگرا ممکن است نعوظ شما سه تا چهار ساعت طول بکشد. و پس از ارضاء به حالت عادی بازگردید اگر از این دارو استفاده کردید و نعوظ شما بیش از 5 ساعت طول کشید ممکن است به درمان دیگری احتیاج پیدا کنید. و البته باز هم  بایدبه پزشک مراجعه کنید. و اگر این مشکل را رفع نکنید احتمال دارد ناتوانی بلند مدت برای شما پیش آید.

عوارض معمول ویاگرا شامل خواب آلودگی، دل پیچه، احساس گرمای شدید، گرفتگی در سینوزیت ها و سردرد است اما این علائم همیشه تکرار نمی شوند به خصوص کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده باشند.

به خاطر داشته باشید هیچکس مانند شما از وضعیت بدنتان خبر ندارد اگر هنگام استفاده ازویاگرا احساس فوق العاده ای دارید خوب می توانید از آن استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده از این قرص ها احساس خوبی نداشتید بهتر است به فکر سلامتی خود باشید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید یک تست ورزش زیر نظر متخصص قلب و عروق است.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *