عوارض قرص لاغری obestop

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص لاغری obestop
عوارض قرص لاغری obestop

یک عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی اصلی (روزانه 3 کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

مواد تشکیل دهنده: فیبرهای محلول (فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان، فیبر چیتوزان و فیبر سیب) پیکولینات کروم و بی تارتارات کولین اینوزیتول و ال- متیونین عصاره چای سبز ال- کارنیتین کافئین

سلام
بهترین و قوی ترین چربی سوز ممکنی که دارید اسمش چیه؟؟
در کنار مصرف قرص 5روز در هفته هوازی کار کنم…

کاربر گرامی با سلام،
Anti fat Doobis
c4 ripped cellucor
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )عوارض قرص لاغری obestop

سلام
مصرف روزانه یک عدد کپسول ابستاپ به صورت ناشتا در صبح همراه با ورزش حلقه و طناب زدن،تاثیر بر چربی سوزی دارد؟
مرد 27 ساله قد 171،وزن 73

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول هم می توانید به چربی سوزی بهتر کمک نماید و هم در کاهش اشتها موثر باشد، شما می توانید مصرف را تا روزانه 3 عدد افزایش دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متشکر از پاسختون
یک سوال دیگه اینکه ابستاپ قبل از غذا مصرف بشه یا بعد از غذا؟به صورت ناشتا هم میشه استفاده کرد؟

با سلام

کاربر گرامی، استفاده از این محصول قبل وعده غذایی مناسب تر بوده و اثرات کاهش اشتهای بهتری خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام اقای دکتر من 45 سالمه ده کیلو اصافه وزن دارم با فعالین بدنی خیلی کم الان 75 کیلوام باید بشم 65
کدوم دارو پیسکهاد شماس برا کم کردن وزنم ممنون میشم جوابمو بدین??

کاربر گرامی با سلام،
می توانید جهت کاهش وزن از مکمل های زیر استفاده نمایید.
1) Green tea fat burner
2) Green Size
3) Pomeol bruler
لطفا به لینک محصولات مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام بهترین داروی ضد اشتهایی که میتونید توصیه کنید چی هستش؟

باسلام

کاربر گرامی، شما می توانید از هودیا به همراه گلوکومانان استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلتم.مصرف این دارو همراه اکسترا اسلیم اشکالی نداره؟؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
بعد از اتمام مصرف یک دوره ی 60 عددی قرص ابستاپ
میشه مصرف دوره ی بعدی رو شروع کرد؟
چون ی جایی خوندم نوشته بود داروهای لاغری که دارای کافئین هستن برا بدن مضر میباشند
مصرف دوره ی دوم این دارو مشکلی برای بدن ایجاد نمیکنه؟

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصول مشکلی به دنبال نداشته و نیازی به دوره استراحت بین مصرف این محصول نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام . مصرف قرص ابستاپ چه عوارضی رو داره؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول از ترکیبات گیاهی و طبیعی تشکیل شده و اصولا مصرف آن عارضه خاصی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باعرض سلام و خسته نباشید.دوتا سوال داشتم اول اینکه این دارو باعث اسهال میشه؟دوم اینکه آیا واقعا تاثیری بر اشتها داره؟ممنون میشم پاسخ بدید

با سلام

کاربر گرالمی، تا کنون عارضه اسهال به دنبال مصرف این محصول گزارش نشده است. این محصول اثرات مناسبی در زمینه کنترل اشتها نیز خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

این قرص اگر قبل تمرین هوازی بصورت همزمان دو عدد مصرف بشه موردی نداره؟با حتکا بابد نمرات وعدهای غذایی مصرف بشه؟

با سلام

کاربر گرامی، با توجه به اثرات کاهش اشتهای محصول، مصرف آن قبل غذا اثربخشی مناسبی خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
این مکمل رو میشه قبل از تمرین استفاده کرد؟؟

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید یک ساعت قبل تمرین از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

اگر شما هم درصدد کاهش وزن و تناسب اندام هستید حتما تاکنون تبلیغات قرص لاغری را شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانیم قرص های لاغری چگونه عمل می کنند و چه عوارضی دارند؟ آیا به اندازه ورزش و تغذیه سالم، قرص لاغری هم موثر است؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا علاوه بر پاسخ به سوالات ذهنی شما تمامی جوانب قرص لاغری را بررسی کنیم.

بر اساس تحقیقات سال 2017 از هر چهار فرد سه نفر چربی اضافی دارند. برخی از کسانی که اضافه وزن دارند به سراغ قرص ها و مکمل هایی می روند که کاهش وزن را به سادگی خوردن یک قرص می دانند. قرص های لاغری ادعا می کنند که متابولیسم را افزایش می دهند، احساس سیری را بالا می برند و یا جلوی اشتها را می گیرند.

 

معمولا وقتی می خواهیم تصمیمات جدیدی برای سلامتی بگیریم کاهش وزن در اولویت قرار می گیرد. در دنیایی زندگی می کنیم که بسیاری از مردم هدف های ارزشمندی برای کاهش وزن دارند. در این فضا، محصولاتی که ادعای دارند، فروش بالا و توجهات بسیاری را به خود جلب می کنند.عوارض قرص لاغری obestop

بین مکمل های عجیب و غریب کاهش وزن و داروهایی که توسط FDA ( سازمان غذا و داروی آمریکا )تایید شده اند، تفاوت بسیاری وجود دارد. بعضی از افراد تحت نظر پزشک و رعایت برنامه غذایی سالم و ورزش ممکن است از داروهای تایید شده FDA نتیجه بگیرند.

 

این قرص با استفاده از ترکیبات گیاهی شامل زیره سیاه، زنیان، کرفس و چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. این کپسول سوخت ساز بدن را افزایش می دهد و سبب کاهش جذب کالری در بدن خصوصا ناحیه شکم و پهلو شده است. قرص تن لس تنها راه کاهش وزن نیست بلکه انگیزه ای برای رسیدن به هدف اصلی است. در صورت استفاده درست از قرص تن لس عوارضی برای بدن به وجود نمی آید به دلیل داشتن عصاره گیاه سداب بیشتر از 3 ماه از کپسول های تن لس استفاده نکنید.

بلاکرها شبیه فیبرهای رژیمی هستند و از لاک حلزون درست می شود. مثل فیبر این ماده هم بدون اینکه خود هضم شود وارد عملیات گوارشی می شود. کپسول کالری بلاکر با کاهش میزان جذب کربوهیدرات و چربی های موجود در هر وعده غذایی با کمک به میزان دفع کربوهیدرات و چربی ها از چاقی بیشتر جلوگیری می کند. عوارض جانبی این قرص بادآوردن، حالت تهوع، استفراغ و احساس خفگی شدید و … است. استفاده طولانی مدت از این داور باعث کمبود ویتامین در بدن می شود.

یکی از محبوب ترین مکمل کاهش وزن در جهان است که دارای کافئین و چند عصاره گیاهی است. نتایج پژوهشی نشان داده است که این ماده باعث کاهش وزن 5/9 کیلوگرم طی یک دوره 3 ماهه می شود، اما این تاثیر دائمی نیست و فرد بعد از مدتی به وزن قبلی خود و حتی بیشتر بر می گردد.

اگر به کافئین حساسیت دارید احتمال ابتلا به اضطراب، خارش، لرزش، حالت تهوع، اسهال و تحریک پذیری وجود دارد.

 

ارلیستات دارویی است که تحت نام ونوستات به فروش می رسد. این دارو با جذب چربی های مواد خوراکی مقدار کالری دریافتی را کاهش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود. مصرف طولانی مدت این قرص مانع جذب ویتامین های محلول در چربی از قبیل ویتامین E,K,A,D و برخی از داروها می شود. مصرف این قرص بیشتر از 24 ماه توصیه نمی شود. در بهترین حالت شاید مقداری وزن بیشتری کم کنید البته اگر مصرف قرص ارلیستات یا ونوستات با رژیم غذایی و برنامه ورزشی همراه باشد.

 

کیتون تمشک از تمشک درست شده است و در مواد غذایی، خوشبوکننده ها و لوازم آرایشی استفاده می شود. کیتون تمشک سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سبب پایداری اشتهای طبیعی و سالم می شود و سطح انرژی را بهبود می بخشد.  زمانی که از این مکمل همراه با رژیم غذایی سالم و ورزش استفاده کنید مقدار کالری کمتری دریافت می کنید و کالری بیشتری می سوزانید، یعنی بدون عوارض جانبی سخت به کاهش وزن دلخواه خود می رسید.
هنگامی که این قرص را می خورید سطح لیپاز در بدن افزایش پیدا می کند و آزاد سازی اسیدهای چرب هم بیشتر می شود. قرص کتون تمشک مشابه کپسایسین است که در فلفل چیلی و قرمز وجود دارد و متابولیسم را بالا می برد و بافت های چربی در بدن را کاهش می دهد.  ترکیبات این قرص باعث افزایش فشارخون، آسیب به سیستم عصبی، بی خوابی و خارش می شود.

کافئین به طور طبیعی در قهوه، چای سبز و شکلات تلخ وجود دارد و حتی به بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها اضافه می شود. همچنین یک تقویت کننده متابولیسم است که سوخت وساز بدن را 3 تا 11 درصد افزایش می دهد. برخی پژوهش ها ادعا دارند که سبب کاهش وزن می شود.

کافئین کیفیت خواب را کاهش می دهد و سبب بروز علائمی چون اضطراب، حالت تهوع، اسهال و … می شود. از آنجایی که خواب کافی با کاهش وزن ارتباط دارد پس ادعای این پژوهش درست نیست و این قرص تاثیر چشمگیری در کاهش وزن ندارد، شاید انگیزه ای برای ادامه رژیم غذایی باشد.

 

دانه های قهوه سبز دانه های بو نداده قهوه معمولی است که دارای کافئین و اسیدکلروژنیک است. کافئین چربی سوزی را افزایش می دهد و اسیدکلروژنیک هم باعث کاهش کربوهیدرات در روده می شود. ادعا می شود که قهوه سبز سبب کاهش وزن می شود اما به پژوهش های بیشتری در طولانی مدت نیاز است. شاید قهوه سبز منجر به لاغری شود اما هیچ جایگزینی برای رژیم غذایی سالم و ورزش منظم وجود ندارد و اثر تمام این قرص ها کوتاه مدت است و با قطع آن به وزن اولیه و حتی بیشتر باز می گردید.

 

این قرص ترکیبی از دو عصاره گیاهی است که سوخت و ساز سلول های چربی را تغییر می دهد. قرص موراتیم مقدار چربی که از خون دریافت می شود را کاهش می دهد و کمک می کند که چربی ذخیره شده را بسوزاند. بررسی ها نشان می دهد با مصرف این قرص میزان قندخون، کلسترول و تری گلسیرید کاهش می یابد. تاکنون عوارضی از این قرص ارائه نشده است.

 

قرص گرین تیدین دارای چای سبز و گیاهان دارویی است که از اضافه وزن جلوگیری می کند. عصاره چای سبز هورمون چربی سوزی در بدن را افزایش می دهد. کسانی که به کافئین حساس هستند باید به مصرف این قرص دقت کنند.

این ماده یکی از چربی های ترانس سالم است که در برخی غذاها مانند گوشت و مواد لبنی وجود دارد و توسط بدن تولید نمی شود بنابراین باید از طریق رژیم غذایی تامین شود. قرص لینولئیک اسید اشتها را کاهش و سوخت ساز بدن را افزایش می دهد و تجزیه چربی را تحریک می کند به شرطی که همراه با ورزش های هوازی، قدرتی و استقامتی باشد. این قرص عوارض گوارشی مختلفی را ایجاد می کند و ممکن است در طولانی مدت اثرات بدی داشته باشد.

 

گلوکومنن نوعی فیبر است که آب بدن را جذب می کند و به ژل تبدیل می شود. این فیبر بسیار کم کالری است و فضایی در معده اشغال می کند که سبب احساس سیری می شود در نتیجه کالری کمتری می خورید. این تاخیر در تخلیه معده، به افزایش سیری کمک می کند و مانند فیبرهای محلول دیگر، جذب پروتئین و چربی را کاهش می دهد.

مصرف گلوکومانان به طور مرتب قبل از غذا سبب کاهش وزن و لاغری می شود. البته هنگامی مؤثر است که با یک رژیم غذایی کاهش وزن همراه باشد. تمام روش های کاهش وزن در ترکیب با رژیم غذایی کاهش وزن اثر بهتری دارد. گلوکومانان ممکن است کمک کند که راحت تر کاهش وزن پیدا کنید اما هیچ معجزه ای در آن وجود ندارد. این ماده سبب التهاب، استفراغ، مدفوع نرم و … می شود.

 

عوارض قرص لاغری obestop

یک مکمل گیاهی از خانواده نعناع است که با کمک به تولید آنزیم هایی به نام لیپاز و ادنوزین به کاهش وزن کمک می کند. این دو آنزیم اسیدهای چرب را از سلولهای بدن آزاد می کنند و بدن به سوزاندن اسیدهای چرب می پردازد. این کار بدون آسیب به توده ی عضلانی ، میزان چربی را کاهش می دهد. شاید قرص فرسکولین قابلیت چربی سوزی را افزایش دهد اما بدون برخورداری از رژیم غذایی مغذی و ورزش برای کم کردن کالری واقعا بی اثر خواهد بود. اطلاعات ایمنی یا خطر عوارض جانبی این قرص بسیار محدود است.

 

این قرص نقش مهمی در بدن دارد و به سوخت و ساز بدن و تبدیل غذا به انرژی کمک می کند. افرادی که ال کارنیتین را برای کاهش وزن مصرف می کنند احتمال ابتلا به بی اشتهایی عصبی وجود دارد چون اشتها را کم می کند و حساسیت فرد به لاغر شدن سبب بی اشتهایی عصبی و سوء تغذیه شدید می شود.

مکمل ال کارنتین سبب حالت تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلات، بیماری قلبی و  … می شود و به زندگی اجتماعی آسیب می زند چون مصرف 3 گرم در روز سبب تولید بوی بدن می شود.

 

قرص دارچین سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد. استفاده از این قرص به دلیل ارتباط دارچین و لاغری به بدن امکان می دهد که قند و کربوهیدرات با سرعت بیشتری تجزیه و به چربی ذخیره شده تبدیل نشوند. دارچین برای بالابردن سرعت سوخت و ساز بدن انرژی بسیار کمی نیاز دارد و با سرعت بیشتری در بدن به گردش در می آید و کالری بیشتری می سوزاند. این دارو با برخی داورهای آنتی بیوتیک، رقیق کننده خون و … تداخل دارد.

 

یک داروی گیاهی است که برای افراد با اضافه وزن بالا در کنار رژیم غذایی و انجام ورزش روزانه به کاهش وزن کمک می کند. قرص گیاهی هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری اثر منفی بر روی جذب ویتامین ها و مینرال ایجاد نمی کند. همچنین از طریق چربی سوزی سبب آزاد شدن کالری می شود و حس نشاط و انرژی را برای فرد به وجود می آورد.

این قرص برای افرادی که اضافه وزن، چربی خون بالا، کبدچرب و اشتهای زیاد دارند، مناسب است. قرص هزال به تنهایی شما را به نتیجه دلخواه نمی رساند.  همچنین در صورت قطع مصرف عوارض زیادی برای بدن دارند.

 

کپسول ابستاپ به عنوان مکمل چربی سوزی برای کمک به کنترل اشتها و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. هر کپسول دارای ترکیباتی از قبیل عصاره چای سبز، فیبرهای غذایی، کروم و کولین است. کافئین و چای سبز مؤثرترین مواد چربی سوز موجود در ابستاپ هستند که با افزایش سوخت و ساز چربی به کاهش وزن و حفظ آن کمک می کنند. کروم عملکرد انسولین را تقویت می کند و در متابولیسم درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها) مؤثر است. کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می کند و در نتیجه مانع احساس گرسنگی می شود. کولین شبه ويتامينی است که نقشی اساسی در حمل و نقل و متابوليسم چربی ها و کلسترول ايفا می کند. در واقع حضور اين ترکيب، متابوليسم و سوخت و ساز چربی ها را تسهيل می نماید.

مصرف این قرص در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نیست.

 

سینفرین با نام پرتقال تلخ شناخته می شود.  این دارو باعث سرکوبی اشتها و احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود در نتیجه فرد غذای کمتری می شود. با مصرف غذای کمتر، کالری کمتری دریافت می کنید و شاهد کاهش وزن خواهید بود. سینفرین به افدرین مرتبط است، در حالی که افدرین به عنوان یک ماده کاهش وزن از سوی FDA به علت عوارض جانبی جدی ممنوع شده است. مانند افدرین، سینفرین ممکن است عوارض جانبی جدی مربوط به قلب داشته باشد و اعتیادآور باشد.

این قرص از عصاره گیاهی مادار است که گزینه مناسبی برای افراد دارای اضافه وزن و اشتهای زیاد است. قرص سفامادار با ترکیبات به کارگرفته در آن به کاهش اشتها و وزن کمک می کند. این قرص اثر چربی سوزی ندارد و سبب از دست دادن آب بدن نمی شود. سفامادار با تحریک مرکز سیری در دی انسفال مغز باعث کاهش اشتها می شود و مصرف طولانی مدت آن مشکلی ایجاد نمی کند و کم کم بر روی فرد اثر می گذارد.

این قرص چون با دوز کنترل شده است بی خطر است ولی برای اطفال، خانم های باردار و شیرده توصیه نمی شود. ولی باید بدانید تا زمانی که این قرص ها را مصرف می کنید اثر دارند و بعد از قطع آن بی نتیجه خواهند بود.

یک  میوه کوچک و سبز مانند کدوتنبل است. این قرص آنزیم تولید کننده چربی در بدن را کنترل می کند و هورمون سروتونین را افزایش می دهد که سبب می شود میل به غذاخوردن کمتر شود، اما تاثیر جدی در کاهش وزن ندارد و بسیار ناچیز است. عوارض جدی ندارد اما برخی گزارش ها مشکلات گوارشی را اعلام کردند.

 

قرص کیتوزان یک ترکیب پلی ساکاریدی است که مانند فیبرهای رژیم قابل هضم نیست اما تاثیرات مثبتی را بر سیستم معده-روده فرد می گذارد. این قرص علاوه بر چربی سوزی موثر، اشتهای فرد را کنترل می کند و سبب کاهش وزن و تناسب اندام می شود. یک نگرانی در مورد این قرص وجود دارد که باعث جذب نشدن چربی توسط بدن می شود و ممکن است مانع جذب مواد مغذی توسط بدن شود و بدن را با کمبودهای جدی روبه رو کند. پژوهش ها نشان دادند تا حدودی می تواند برای بدن مفید باشد اما هیچ چیزی جایگزین رژیم غذایی سالم نیست.

 

قرص سرکه سیب ماده ای به نام پلی فنول دارد که سبب کاهش وزن می شود. پلی فنول ها گروه بزرگی هستند که با مکانیسم های مختلفی به کاهش وزن کمک می کنند.  اگر مبتلا به آسم هستید قرص سرکه سیب را استفاده نکنید چون سبب حمله های آسمی خواهد شد. به طور کلی قرص سرکه سیب بی خطر است اما باید این قرص در کنار کنترل کالری دریافتی یعنی رعایت یک رژیم غذایی و ورزش و زیرنظر متخصص مصرف شود.

 

مکمل اسلیم می از عصاره گیاهی چای سبز، گوارانا، گارسینیا، رودیولا و فلفل سیاه هندوستان تشکیل شده است که به کنترل اشتها و کاهش بافت چربی کمک می کند. علاوه بر اینها عنصر کروم هم دارد که سوخت وساز قندها را تنظیم می کند حتی میل به شیرینی را کاهش می دهد اما فکر نکنید که با مصرف این مکمل می توانید هر غذایی که دلتان می خواهد بخورید بلکه باید میزان کالری دریافتی را کنترل کنید و فعالیت خود را افزایش دهید.

 

اصطلاح فت برنر برای توصیف مکمل غذایی استفاده می شود که سبب افزایش سوخت و ساز بدن و انرژی، کاهش وزن، افزایش اکسیداسیون (ترکیب مواد با اکسیژن) چربی در حین ورزش و کاهش اشتها می شود. بسیاری از افراد این مکمل را برای از بین بردن سریع چربی و کاهش وزن استفاده می کنند. اکثر فت برنرها محرک هستند و متابولیسم بدن را افزایش می دهند تا به سوزاندن سریع چربی و تبدیل به انرژی کمک کنند. کافئین سبب محرک شدن این مکمل می شود که در قهوه، چای، نوشیدنی های انرژی زا و … وجود دارد. کافئین موجود در قرص فت برنر ممکن است سبب بی قراری، استرس و اختلالات خواب شود.

 

کپسول کربو اسلیم ترکیبی کاملا طبیعی از عصاره لوبیای قرمز، عصاره چای سبز و عنصر کروم است که از طریق ترشح آنزیم هضم کننده کربوهیدرات ها، مانع از جذب آنها شده و به کاهش وزن بدون عوارض جانبی کمک می کند. این قرص دارای ترکیباتی موثر برای کاهش وزن است و برای تنظیم قندخون موثر است. همچنین فاقد هرگونه عوارض جانبی است و هیچ رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ندارد. اما به محض قطع قرص احتمال بازگشت به وزن اولیه وجود دارد. بنابراین بهتر است به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد.

 

اسلیم کوئیک دارویی است که ترکیبات آن جلوی اشتها را می گیرد، احتمال تجمع چربی را کاهش می دهد.  مواد موجود در این دارو باعث دفع آب از بدن می شود که عوارض بسیار خطرناکی دارد. همچنین سبب کمبود مواد غذایی و ویتامین های مهم برای بدن می شود. سازندگان این دارو تاکید دارند حتما در کنار رژیم غذایی و برنامه ورزشی اثر می کند.

قطع قرص لاغری اسلیم سبب بی قراری، اضطراب، بی خوابی، تشنگی و اشتهای شدید می شود و احتمال فشارخون، ضربان قلب و کاهش اشتها و … از عوارض این قرص است.

 

 

کپسول ردوکیل یک مکمل طبیعی و گیاهی است که با جذب آب در معده به ژلی حجیم تبدیل می شود و طولانی مدت در معده می ماند. این کار سبب احساس سیری می شود. همچنین تخلیه معده را طولانی تر می کند. کپسول ردوکیل برای کاهش وزن، اشتها، چربی و قندخون و یبوست مناسب است. عوارضی از این کپسول تاکنون گزارش نشده است. اما مانند دیگر قرص های لاغری تاثیر این دارو تا زمان استفاده است و پس از قطع مصرف، بازگشت به وزن اولیه اتفاق می افتد.

 

 

قرص های لاغری به شیوه های مختلفی در بدن تاثیر می گذارند. بسیاری از آنها باعث کاهش اشتها می شوند و یا توانایی جذب چربی غذاها را در بدن کاهش می دهند. برخی از داروهای ضد افسردگی، دیابتی و ضد تشنج نیز گاهی جهت لاغری تجویز می شوند.

سازمان دارو و غذای آمریکا قرص های لاغری را برای استفاده کوتاه مدت مجاز اعلام کرده است که عبارتند از:

برای استفاده طولانی مدت نیز موارد زیر مجاز اعلام شده اند:

بسیاری از پزشکان متخصص بر این باورند که سالم ترین راه کاهش وزن، استفاده از یک رژیم غذایی سالم و انجام ورزش به صورت مرتب است. ایجاد تغییر در سبک زندگی نیز برای کاهش وزن بسیار ضروری است. بر اساس تحقیقات انجام شده در آمریکا ترکیبی از رژیم غذایی سالم ، افزایش فعالیت بدنی و رفتار درمانی به افراد کمک می کند در همان شش ماه ابتدایی درمان خود 5 تا 10 درصد وزن بدن خود را کاهش دهند. اما برای بعضی افراد این مقدار کافی نیست. پزشکتان تعیین می کند که شرایط شما برای دریافت دارو یا همان قرص های لاغری مناسب است یا خیر. در بیشتر موارد، خانم های باردار، نوجوان ها و کودکان نباید از قرص های لاغری استفاده کنند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، قرص لاغری در شرایطی که در ادامه می آید برای فرد مناسب است:

برای سنجش مقدار BMI، سایت دکتر کرمانی ابزار ساده محاسبه BMI را در اختیار شما قرار داده است و پیشنهاد می کنیم حتما شاخص توده بدنی خود را با آن محاسبه کنید.

محاسبه BMI – شاخص توده بدنی

البته اگر بدنی عضلانی دارید شاخص BMI ممکن است به اشتباه اعلام کند که اضافه وزن دارید. حتما قبل از استفاده از این ابزار حجم بافت عضلانی خود را در نظر بگیرید.

 

بررسی داروهای لاغری

اگر می خواهید بدانید داروهای لاغری واقعا در کاهش وزن موثر هستند یا خیر، توصیه می کنیم پادکست بررسی داروهای لاغری را بشنوید:

 

حواستان به محصولاتی که وعده و آسان می دهند باشد، مخصوصا داروهایی که بدون نیاز به نسخه به فروش می رسند. سازمان غذا و داروی آمریکا بیشتر این محصولات را بی فایده و خطرناک اعلام کرده است. حتی در برخی از این داروها مواد مخدر پیدا شده که استفاده از آنها عوارض جدی برای مصرف کننده به همراه دارد.

متاسفانه در باشگاه های ورزشی تجویزهای بدون نظارت پزشک خصوصا برای خانم ها زیاد است. این را بدانید که یک مربی ورزشی تخصصش تجویز دارو نیست. اگر یک روش لاغری برای فردی نتیجه داده، دلیل نمی شود برای همه نیز جواب دهد. اگر اضافه وزن دارید، با صبر و حوصله نسبت به کاهش وزن اقدام کنید.

هیچ گونه مدرک علمی ادعاهای این محصولات را ثابت نمی کند. برای افزایش آگاهی در ادامه می خواهیم درباره ادعاهای دروغین قرص لاغری صحبت کنیم.

سازندگان این داروها و مکمل ها ادعا می کنند با خوردن یک قرص، دمنوش و یا حتی مالیدن یک لوسیون، چربی های بدن آب می شوند. متاسفانه نتیجه گیری در این مورد نیازمند تحقیقات بیشتری است. پس به جای اینکه به دنبال داروهای اثرگذار تر باشید، باید در انتخاب مواد غذایی مورد استفاده در آشپزخانه هوشمندانه تر رفتار کنید. هیچ متخصص تغذیه ای تا به حال مراجعی نداشته که بدون ایجاد تغییر در رژیم غذایی، توانسته باشد لاغر شود. هیچ قرص لاغری ، دمنوش و یا لوسیون لاغری به اندازه رژیم غذایی، در لاغر شدن تاثیر گذار نیستند.

بسیاری از قرص های لاغری ادعای کاهش وزن بدون ورزش را دارند. این در حالی است که بعد از اصلاح رژیم غذایی، ورزش دومین اولویت کاهش وزن است. کاهش وزن بدون برنامه غذایی و ورزش غیر ممکن است و هرگونه ادعایی مبنی بر عدم نیاز به آنها از نظر علمی درست نیست. در انتخاب های غذایی خود تغییرات سالم ایجاد کنید و زمانی را برای انجام فعالیت های ورزشی چه در خانه چه بیرون خانه مشخص کنید. قرار نیست سریعا تبدیل به فردی ورزشکار شوید که همه وعده های غذایی اش اصولی است.

 

ادعای افزایش سرعت متابولیسم توسط قرص های لاغری زمانی مطرح شد که تولید کنندگان محصولات لاغری به مکمل های خود افدرا( ماده شیمیایی افدرین که در گیاه افدرا موجود می‌باشد بر سیستم اعصاب مرکزی موثر است و مراکز سرکوبگر اشتها را در مغز فعال می‌کند) اضافه کردند. سازمان غذا و دارو در سال 2004 افدرا را به دلیل مشکلاتی که برای سلامت به وجود می آورد، ممنوع کرد. پس از آن مواد دیگری مانند چای سبز، سینافین و کافئین سعی کردند جای اپدرا را بگیرند. تحقیقات نشان داده شده که هیچکدام از این ترکیبات نتوانستند موجب کاهش وزن چشم گیری شوند.

 

اگر شما هم فکر می کنید که مکمل ها احساس سیری ایجاد می کنند باید بدانید که این پروتئین، فیبر و چربی هستند که این احساس را تقویت می کنند. مهم این است که هر کدام از این مواد غذایی را چگونه به وعده های اصلی و میان وعده ها اضافه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای مثال نان و پنیر خامه ای صبح را با تخم مرغ ( چربی و پروتئین ) و میوه ( فیبر ) جایگزین کنید. با خوردن آجیل ( پروتئین، فیبر و چربی ) میان وعده های ناسالم را کنار بگذارید. سالمون ( پروتئین ) سبزیجات ( فیبر ) و سیب زمینی پخته ( فیبر ) را برای شام امتحان کنید.

 

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، کربوهیدرات را جایگزین غذاهای مغذی کنید. استفاده از مکملی که از جذب کربوهیدرات جلوگیری می کند، روش اشتباهی است چون درستی این موضوع ثابت نشده است. برخی بررسی ها نشان داده اند بیشتر قرص های مسدود کننده کربوهیدرات تاثیری روی بدن ندارند و ممکن است مشکلاتی برای سوخت و ساز به وجود بیاورند.

 

درست است که کاهش وزن با رژیم غذایی زمان بر است، اما این مزیت را هم دارد که سبک زندگی تان را تغییر دهد. با یک برنامه غذایی سالم و مشاوره مناسب شما یاد می گیرید که انتخاب های غذایی سالمی داشته باشید و ورزش مرتب نیز به دلیل ترشح هورمون های شادی آور، روحیه تان را در رسیدن به هدف تقویت می کند.

حتی به فرض اگر قرصی جادویی وجود داشته باشد که موجب کاهش وزن شود، اما با قطع قرص لاغری، کاهش وزن نیز متوقف می شود. زیرا شما هنوز موفق به تغییر سبک زندگی تان نشده اید. این دقیقا همان اتفاقی است که با جراحی های لاغری برای فرد پیش می آید، چون بدون هیچ تمرینی وزن ناگهان پایین آمده ( که در مورد قرص های لاغری وزن چندانی هم کم نمی شود ) در فاصله کمی نیز همان وزن حتی بیشتر از قبل باز می گردد. پس اصولی ترین راهکار برای تناسب اندام و کاهش وزن استفاده از رژیم غذایی برای اصلاح سبک زندگی و تناسب اندام است.

صحبت های دکتر کرمانی درباره داروهای لاغری را ببینید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدگاه

نام
*

ایمیل

با عضویـت در خبرنامـه جدیدترین مطالب سایـت را در ایمیل خود داشتـه باشید

ممنون! ایمیل شما ثبت شد.

کپسول ابستاپ کارن چربی سوز 60 عددی

71,000 تومان

کپسول ابستاپ کارن به عنوان یک مکمل چربی سوز جهت کمک به کنترل اشتها و کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کپسول ابستاپ حاوی ترکیباتی همچون عصاره چای سبز، فیبرهای غذایی، کروم و کولین است که هر کدام ویژگی‌هایی منحصر به فرد داشته و درکنار هم به افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن بسیار کمک می‌نماید.

کپسول ابستاپ کارن حاوی ترکیباتی با خصوصیاتی به شرح زیر است:

کولین شبه ویتامینی است که به تازگی در دسته بندی ویتامین‌های گروه B قرار گرفته است. بر اساس مطالعات متعدد، کولین نقشی اساسی در حمل و نقل و متابولیسم چربی‌ها و کلسترول ایفا می‌کند. در واقع حضور این ترکیب، متابولیسم و سوخت و ساز چربی‌ها را تسهیل می‌نماید.عوارض قرص لاغری obestop

کروماز عناصر کمیاب بوده و برای انسان ضروری است. کروم عملکرد انسولین را تقویت می‌کند و در متابولیسم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها) مؤثر است. مکانیسم دقیق اثر کروم روی عملکرد انسولین شناخته نشده است. گفته می‌شود که کروم سنتز مولکول GTF (فاکتور تحمل گلوکز) در بدن را تنظیم می‌کند که این مولکول، تقویت کننده عملکرد انسولین است. این ماده با افزایش تعداد گیرنده‌های انسولین، کفایت اثر انسولین را افزایش می‌دهد و مسئول حفظ عملکرد صحیح انسولین در بدن است. وقتی سطح قند خون در بدن از میزان معینی کمتر شود، مرکز گرسنگی در مغز فعال شده و احساس گرسنگی ایجاد می‌شود. کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می‌کند، در نتیجه مانع احساس گرسنگی می‌شود. همچنین کروم با افزایش متابولیسم درشت مغذی‌ها سطح قند خون را تثبیت می‌کند، یعنی سوخت و ساز چربی را افزایش داده و با تبدیل آن به قند، سطح قند خون را حفظ می‌کند. از دیگر نقش‌های کروم می‌توان به کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود متابولیسم گلوکز در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، بهبود سطوح تری گلیسیرید سرم و تنظیم بیان ژن اشاره کرد. میزان کروم موجود در کپسول ابستاپ کارن 150 میلی گرم است.

کارنیتین به انتقال اسیدهای چرب زنجیره بلند به داخل میتوکندری، جهت اکسید شدن به عنوان منبع انرژی کمک می‌کند و در واقع باعث اکسیداسیون چربی‌ها می‌شود.

اینوزیتول و متیونین که از ترکیبات دیگر موجود در کپسول چربی سوز ابستاپ هستند، هر دو در متابولیسم چربی‌ها نقش دارند.

بررسی‌ها و شواهد نشان می‌دهند که چای سبز سبب ارتقا سلامت می‌شود. این ماده از بروز سرطان جلوگیری می‌کند و با افزایش متابولیسم چربی، افزایش میزان متابولیسم پایه و کاهش اشتها به کاهش وزن و حفظ آن کمک می‌کند. کافئین نیز باعث افزایش میزان متابولیسم می‌شود و مانند چای سبز در افزایش انرژی مصرفی و اکسیداسیون چربی مؤثر است.

فیبرهای غذایی گروهی از ترکیبات گیاهی هستند که در دستگاه گوارش انسان هضم نمی‌شوند. این ترکیبات جزء گروه کربوهیدرات‌ها بوده و به دو گروه فیبرهای محلول و نامحلول تقسیم می‌شوند. فیبرها سبب افزایش مدت ماندگاری غذا در دستگاه گوارش شده، بنابراین سرعت تخلیه معده را کاهش می‌دهند که این خود نقش بسزایی در به تأخیر انداختن احساس گرسنگی دارد. همچنین به دلیل اینکه فیبرها غیر قابل هضم هستند، انرژی حاصل از آنها نسبت به سایر کربوهیدرات‌ها به مراتب کمتر است و افزودن آن‌ها به رژیم غذایی در کاهش انرژی حاصل از غذا بسیار موثر است. یکی دیگر از مکانیسم‌های موثر در کاهش انرژی توسط فیبرهای غذایی، کاهش جذب قند و چربی موجود در غذا است. در شرایطی که فیبر به میزان زیادی در غذا موجود باشد، سبب کاهش تماس کربوهیدرات‌ها و چربی‌های موجود در غذا با جدار روده می‌شود، بنابراین جذب این گروه از مواد غذایی به کندی صورت می‌گیرد و با سرعت کمتری وارد خون می‌شوند.

فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان،فیبر کیتوزان، فیبر سیب، پیکولینات کروم، بی تارتارات کولین، اینوزیتول، ال-متیونین، عصاره چای سبز، ال-کارنیتین، کافئین، اسنئارات منیزیم، ژلاتین (کپسول)

یک عدد کپسول ابستاپ کارن همراه هر وعده غذایی اصلی (روزانه 3 کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز است.

مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نیست.

بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود و همچنین کل میزان توصیه شده (3 کپسول) در یک وعده مصرف نشود.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

1228234545

6261405168533

چربی سوز

چای سبز, کافئین

کیتوزان و پسیلیوم

کپسول

بزرگسالان

60 عدد

بطری

پلاستیکی

ایران

کانادا

کارن

کولین شبه ویتامینی است که به تازگی در دسته بندی ویتامین های گروه B قرار گرفته است. بر اساس مطالعات متعدد، کولین نقشی اساسی در حمل و نقل و متابولیسم چربی ها و کلسترول ایفا می کند. در واقع حضور این ترکیب، متابولیسم و سوخت و ساز چربی ها را تسهیل می نماید.

کروماز عناصر کمیاب بوده و برای انسان ضروری است. کروم عملکرد انسولین را تقویت می کند و در متابولیسم درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها) مؤثر است. مکانیسم دقیق اثر کروم روی عملکرد انسولین شناخته نشده است. گفته می شود که کروم سنتز مولکول GTF (فاکتور تحمل گلوکز) در بدن را تنظیم می کند که این مولکول، تقویت کننده عملکرد انسولین است. این ماده با افزایش تعداد گیرنده های انسولین، کفایت اثر انسولین را افزایش می دهد و مسئول حفظ عملکرد صحیح انسولین در بدن است. وقتی سطح قند خون در بدن از میزان معینی کمتر شود، مرکز گرسنگی در مغز فعال شده و احساس گرسنگی ایجاد می شود.

کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می کند، در نتیجه مانع احساس گرسنگی می شود. همچنین کروم با افزایش متابولیسم درشت مغذی ها سطح قند خون را تثبیت می کند، یعنی سوخت و ساز چربی را افزایش داده و با تبدیل آن به قند، سطح قند خون را حفظ می کند. از دیگر نقش های کروم می توان به کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود متابولیسم گلوکز در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، بهبود سطوح تری گلیسیرید سرم و تنظیم بیان ژن اشاره کرد.

کارنیتین به انتقال اسیدهای چرب زنجیره بلند به داخل میتوکندری، جهت اکسید شدن به عنوان منبع انرژی کمک می کند و در واقع باعث اکسیداسیون چربی ها می شود.

اینوزیتول و متیونین که از ترکیبات دیگر موجود در کپسول چربی سوز ابستاپ هستند، هر دو در متابولیسم چربی ها نقش دارند.

بررسی ها و شواهد نشان می دهند که چای سبز سبب ارتقا سلامت می گردد. این ماده از بروز سرطان جلوگیری می کند و با افزایش متابولیسم چربی، افزایش میزان متابولیسم پایه و کاهش اشتها به کاهش وزن و حفظ آن کمک می کند. کافئین نیز باعث افزایش میزان متابولیسم می شود و مانند چای سبز در افزایش انرژی مصرفی و اکسیداسیون چربی مؤثر است.

فیبرهای غذایی گروهی از ترکیبات گیاهی هستند که در دستگاه گوارش انسان هضم نمی شوند. این ترکیبات جزء گروه کربوهیدرات ها بوده و به دو گروه فیبرهای محلول و نامحلول تقسیم می شوند. یک رژیم غذایی غنی از فیبر موجب کاهش وزن و حفظ وزن مطلوب می شود که این اثر به دلایل متعددی رخ می دهد. فیبرها سبب افزایش حجم غذا شده و با ورود به دستگاه گوارش و جذب شیره های گوارشی حجیم می شوند. زمانی که غذای حجیم وارد معده فرد شود، گیرنده های موجود در جداره معده تحریک شده و پیام سیری را به مغز مخابره می کنند.عوارض قرص لاغری obestop

فیبرها سبب افزایش مدت ماندگاری غذا در دستگاه گوارش شده، بنابراین سرعت تخلیه معده را کاهش می دهند که این خود نقش بسزایی در به تأخیر انداختن احساس گرسنگی دارد. همچنین به دلیل اینکه فیبرها غیر قابل هضم هستند، انرژی حاصل از آنها نسبت به سایر کربوهیدرات ها به مراتب کمتر می باشد و افزودن آن ها به رژیم غذایی در کاهش انرژی حاصل از غذا بسیار موثر است. یکی دیگر از مکانیسم های موثر در کاهش انرژی توسط فیبرهای غذایی، کاهش جذب قند و چربی موجود در غذا است. در شرایطی که فیبر به میزان زیادی در غذا موجود باشد، سبب کاهش تماس کربوهیدرات ها و چربی های موجود در غذا با جدار روده می شود، بنابراین جذب این گروه از مواد غذایی به کندی صورت می گیرد و با سرعت کمتری وارد خون می شوند.

فیبرهای محلول در کاهش کلسترول و پیشگیری و درمان یبوست نیز مؤثر هستند. همچنین، خاصیت جذب آب و تشکیل توده ژلاتینی این ترکیبات در روده، موجب می شود که قند موجود در غذاها با سرعت کمتری جذب گردند و از افزایش ناگهانی و بیش از حد قند خون جلوگیری می کند.

فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان،فیبر کیتوزان، فیبر سیب، پیکولینات کروم، بی تارتارات کولین، اینوزیتول، ال-متیونین، عصاره چای سبز، ال-کارنیتین، کافئین، اسنئارات منیزیم، ژلاتین (کپسول)

مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز می باشد. مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد. بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود و همچنین کل میزان توصیه شده (3 کپسول) در یک وعده مصرف نگردد. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

یک عدد کپسول همراه هر وعده غذایی اصلی (روزانه 3 کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *

سبد خرید شما خالی است!

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند درکوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند . اضطراب و نگرانی افراد چاق، آنها را وا میدارد که به استفاده از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند که در پی آن تبعات و پیامدهای خطرناکی را برایشان رقم می زند .   چاقی همچنین بر عملکرد روده بزرگ تاثیر می گذارد .

کروماز عناصر کمياب بوده و برای انسان ضروری است. کروم عملکرد انسولین را تقویت می کند و در متابولیسم درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها) مؤثر است. مکانیسم دقیق اثر کروم روی عملکرد انسولین شناخته نشده است. گفته می شود که کروم سنتز مولکول GTF (فاکتور تحمل گلوکز) در بدن را تنظیم می کند که این مولکول، تقویت کننده عملکرد انسولین است. اين ماده با افزايش تعداد گیرنده های انسولين، کفايت اثر انسولين را افزايش می دهد و مسئول حفظ عملکرد صحیح انسولین در بدن است. وقتی سطح قند خون در بدن از میزان معینی کمتر شود، مرکز گرسنگی در مغز فعال شده و احساس گرسنگی ایجاد می شود. کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می کند و در نتیجه مانع احساس گرسنگی می شود. همچنین کروم با افزایش متابولیسم درشت مغذی ها سطح قند خون را تثبیت می کند، یعنی سوخت و ساز چربی را افزایش داده و با تبدیل آن به قند، سطح قند خون را حفظ می کند. از دیگر نقش های کروم می توان به کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود متابولیسم گلوکز در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 ، بهبود سطوح تری گلیسیرید سرم و تنظیم بیان ژن اشاره کرد.عوارض قرص لاغری obestop

کولین شبه ويتامينی است که به تازگی در دسته بندی ويتامين های گروه Bقرار گرفته است. بر اساس مطالعات متعدد، کولين نقشی اساسی در حمل و نقل و متابوليسم چربی ها و کلسترول ايفا می کند. در واقع حضور اين ترکيب، متابوليسم و سوخت و ساز چربی ها را تسهيل می نمايد.

اینوزیتول و متیونین که از ترکیبات دیگر موجود در ابستاپ هستند، هر دو در متابوليسم چربی هانقش دارند.

بررسی ها و شواهد نشان می دهند که چای سبز سبب ارتقاء سلامت می گردد. این ماده از بروز سرطان جلوگیری می کند و با افزایش متابولیسم چربی، افزایش میزان متابولیسم پایه و کاهش اشتهابه کاهش وزن و حفظ آن کمک می کند. کافئین نیز باعث افزایش میزان متابولیسم می شود و مانند چای سبز در افزایش انرژی مصرفی و اکسیداسیون چربی مؤثر است.

کارنیتین به انتقال اسیدهای چرب زنجیره بلند به داخل میتوکندری، جهت اکسیده شدن به عنوان منبع انرژی کمک می کند و در واقع باعث اکسیداسیون چربی ها می شود.

فیبرهای غذایی گروهی از ترکیبات گیاهی هستند که در دستگاه گوارش انسان هضم نمی شوند. این ترکیبات جزء گروه کربوهیدرات ها بوده و به دو گروه فیبرهای محلول و نامحلول تقسیم می شوند. یک رژیم غذایی غنی از فیبر موجب کاهش وزن و حفظ وزن مطلوب می شود که این اثر به دلایل متعددی رخ می دهد. فیبرها سبب افزایش حجم غذا شده و با ورود به دستگاه گوارش و جذب شیره های گوارشی حجیم می شوند. زمانی که غذای حجیم وارد معده فرد شود، گیرنده های موجود در جداره معده تحریک شده و پیام سیری را به مغز مخابره می کنند. در عین حال فیبرها سبب افزایش مدت ماندگاری غذا در دستگاه گوارش شده، بنابراین سرعت تخلیه معده را کاهش می دهند که این خود نقش بسزایی در به تأخیر انداختن احساس گرسنگی دارد. همچنین به دلیل اینکه فیبرها غیر قابل هضم هستند، انرژی حاصل از آنها نسبت به سایر کربوهیدراتها به مراتب کمتر می باشد و افزودن آنها به رژیم غذایی در کاهش انرژی حاصل از غذا بسیار موثر است. یکی دیگر از مکانیسم های موثر در کاهش انرژی توسط فیبرهای غذایی، کاهش جذب قند و چربی موجود در غذا است. در شرایطی که فیبر به میزان زیادی در غذا موجود باشد، سبب کاهش تماس کربوهیدرات ها و چربی های موجود در غذا با جدار روده می شود، بنابراین جذب این گروه از مواد غذایی به کندی صورت می گیرد و با سرعت کمتری وارد خون می شوند.

فیبر های محلول در کاهش کلسترول و پیشگیری و درمان یبوست نیز مؤثر هستند. همچنین، خاصیت جذب آب و تشکیل توده ژلاتینی اين ترکيبات در روده، موجب می شود که قند موجود در غذاها با سرعت کمتری جذب گردد و از افزايش ناگهانی و بيش از حد قند خون جلوگيری شود.

– افزایش متابولیسم (سوخت و ساز)- چربی سوزی- کنترل اشتها- کاهش کلسترول

یک عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی اصلی ( مجموعا روزانه 3 کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

دور از نور و در دمای 15 تا 25 درجه سانتی گراد نگهدارید.دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– مصرف این مکمل در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری های کبدی، بیماران کلیوی، بیماران قلبی و یا مبتلا به فشار خون بالا، افراد دارای سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها زیر نظر پزشک مجاز می باشد. مصرف این محصول در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند مجاز نمی باشد.- بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.

اندازه محصول : 60 کپسولکشور سازنده: ایرانمدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی :   626140518532

4 از
3 نظر

021-77319215

کپسول چربی سوز ابستاپ کارن (Karen Obestop Innovative Fat Burner) حاوی ترکیباتی موثر و کاراست که هر کدام به شکل ویژه ای در زمینه ی چربی سوزی وکاهش وزن مفید هستند.

ترکیبات مکمل چربی سوزی ابستاپ کارن شامل:

کولین:

کولین شبه ویتامینی است که به تازگی در دسته بندی ویتامین های گروه B قرار گرفته است. بر اساس مطالعات متعدد، کولین نقشی اساسی در حمل و نقل و متابولیسم چربی ها و کلسترول ایفا می کند. در واقع حضور این ترکیب، متابولیسم و سوخت و ساز چربی ها را تسهیل می نماید.عوارض قرص لاغری obestop

    کروم:

کروماز عناصر کمیاب بوده و برای انسان ضروری است. کروم عملکرد انسولین را تقویت می کند و در متابولیسم درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها) مؤثر است. مکانیسم دقیق اثر کروم روی عملکرد انسولین شناخته نشده است. گفته می شود که کروم سنتز مولکول GTF (فاکتور تحمل گلوکز) در بدن را تنظیم می کند که این مولکول، تقویت کننده عملکرد انسولین است. این ماده با افزایش تعداد گیرنده های انسولین، کفایت اثر انسولین را افزایش می دهد و مسئول حفظ عملکرد صحیح انسولین در بدن است. وقتی سطح قند خون در بدن از میزان معینی کمتر شود، مرکز گرسنگی در مغز فعال شده و احساس گرسنگی ایجاد می شود.

کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می کند، در نتیجه مانع احساس گرسنگی می شود. همچنین کروم با افزایش متابولیسم درشت مغذی ها سطح قند خون را تثبیت می کند، یعنی سوخت و ساز چربی را افزایش داده و با تبدیل آن به قند، سطح قند خون را حفظ می کند. از دیگر نقش های کروم می توان به کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود متابولیسم گلوکز در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2، بهبود سطوح تری گلیسیرید سرم و تنظیم بیان ژن اشاره کرد.

    ال-کارنیتین:

کارنیتین به انتقال اسیدهای چرب زنجیره بلند به داخل میتوکندری، جهت اکسید شدن به عنوان منبع انرژی کمک می کند و در واقع باعث اکسیداسیون چربی ها می شود.

    اینوزیتول و متیونین:

اینوزیتول و متیونین که از ترکیبات دیگر موجود در کپسول چربی سوز ابستاپ هستند، هر دو در متابولیسم چربی ها نقش دارند.

    عصاره چای سبز و کافئین:

بررسی ها و شواهد نشان می دهند که چای سبز سبب ارتقا سلامت می گردد. این ماده از بروز سرطان جلوگیری می کند و با افزایش متابولیسم چربی، افزایش میزان متابولیسم پایه و کاهش اشتها به کاهش وزن و حفظ آن کمک می کند. کافئین نیز باعث افزایش میزان متابولیسم می شود و مانند چای سبز در افزایش انرژی مصرفی و اکسیداسیون چربی مؤثر است.

    فیبرهای غذایی:

فیبرهای غذایی گروهی از ترکیبات گیاهی هستند که در دستگاه گوارش انسان هضم نمی شوند. این ترکیبات جزء گروه کربوهیدرات ها بوده و به دو گروه فیبرهای محلول و نامحلول تقسیم می شوند. یک رژیم غذایی غنی از فیبر موجب کاهش وزن و حفظ وزن مطلوب می شود که این اثر به دلایل متعددی رخ می دهد. فیبرها سبب افزایش حجم غذا شده و با ورود به دستگاه گوارش و جذب شیره های گوارشی حجیم می شوند. زمانی که غذای حجیم وارد معده فرد شود، گیرنده های موجود در جداره معده تحریک شده و پیام سیری را به مغز مخابره می کنند.  

فیبرها سبب افزایش مدت ماندگاری غذا در دستگاه گوارش شده، بنابراین سرعت تخلیه معده را کاهش می دهند که این خود نقش بسزایی در به تأخیر انداختن احساس گرسنگی دارد. همچنین به دلیل اینکه فیبرها غیر قابل هضم هستند، انرژی حاصل از آنها نسبت به سایر کربوهیدرات ها به مراتب کمتر می باشد و افزودن آن ها به رژیم غذایی در کاهش انرژی حاصل از غذا بسیار موثر است. یکی دیگر از مکانیسم های موثر در کاهش انرژی توسط فیبرهای غذایی، کاهش جذب قند و چربی موجود در غذا است. در شرایطی که فیبر به میزان زیادی در غذا موجود باشد، سبب کاهش تماس کربوهیدرات ها و چربی های موجود در غذا با جدار روده می شود، بنابراین جذب این گروه از مواد غذایی به کندی صورت می گیرد و با سرعت کمتری وارد خون می شوند.

فیبرهای محلول در کاهش کلسترول و پیشگیری و درمان یبوست نیز مؤثر هستند. همچنین، خاصیت جذب آب و تشکیل توده ژلاتینی این ترکیبات در روده، موجب می شود که قند موجود در غذاها با سرعت کمتری جذب گردند و از افزایش ناگهانی و بیش از حد قند خون جلوگیری می کند.

 

ترکیبات : فیبر پسیلیوم، فیبر گلوکومانان،فیبر کیتوزان، فیبر سیب، پیکولینات کروم، بی تارتارات کولین، اینوزیتول، ال-متیونین، عصاره چای سبز، ال-کارنیتین، کافئین، اسنئارات منیزیم، ژلاتین (کپسول)

تمامي کالاها و خدمات اين فروشگاه،حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي
باشند و فعاليت هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.


طراحی سایت : هایبرد

تمام حقوق این سایت متعلق به داروخانه دکتر مزیدی می باشد.

جهان کنونی به علت صنعتی شدن، کاهش تحرک و تغییر الگوی تغذیه، با مشکلی به نام اضافه وزن و چاقی روبرو است. اضافه وزن و چاقی با افزایش خطر بیماریهای گوناگون از جمله فشارخون، بیماریهای قلبی – عروقی و دیابت مرتبط است. بنابراین، رسیدن به وزن مطلوب و حفظ آن برای دستیابی به سلامتی و شادابی، امری ضروری است.
با توجه به این نیاز جامعه، شرکت کارن اقدام به تولید مکمل های کاهش وزن نموده است. محصولات کاهش وزن کارن را می توان به دو گروه کلی تقسیم کرد:
1)    محصولات کاهش دهنده اشتها
•    مکمل های فیبری – پروتئینی

    – اسلیم لست 1

    – لیپواسلیم
    – گلیکواسلیم
•    مکمل های فیبری
   – نوشیدنی فیبری اسلیم
•    مکمل های پروتئینی
    – پیورپروتئین
    – پروتساید
2)    محصولات چربی سوز
   – ابستاپ
   – ال- کارنیتین

1)    محصولات کاهش دهنده اشتها
محصولات کاهش دهنده اشتها حاوی فیبر یا پروتئین یا ترکیبی از هر دو هستند و همانگونه که از نامشان پیداست، از طریق کاهش اشتها و ایجاد حس سیری در کاهش وزن مؤثرند.
 مکمل های فیبری – پروتئینی
مکمل های فیبری – پروتئینی حاوی ترکیبی از فیبر و پروتئین هستند. فیبرهای غذایی موجود در این محصولات در معده با جذب آب، حجیم می گردند و باعث پر شدن معده و ایجاد احساس سیری زودرس با دریافت کالری کم می شوند. از دیگر ویژگی مهم این محصولات، وجود درصد قابل توجهی پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا در آنها است. پروتئین موجود علاوه بر تأمین نیاز بدن، محرک ترشح هورمون گلوکاگون می باشد. هورمون گلوکاگون فعال کننده آنزیم فسفریلاز A در کبد است. این آنزیم درهنگام گرسنگی با تجزیه گلیکوژن کبدی، موجب افزایش قند خون و بنابراین مانع تحریک مرکز گرسنگی در مغز می شود و از این طریق باعث ایجاد حس سیری می شود.
مکمل های فیبری – پروتئینی علاوه بر فیبر و پروتئین، حاوی مخلوطی از ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن هستند و مقدار قابل توجهی از نیاز روزانه بدن به ریزمغذی ها را فراهم می کنند. افراد تحت رژیم های کاهش وزن به علت محدودیت دریافت غذایی ممکن است قادر به تأمین نیاز خود به ویتامین ها و املاح نباشند. لذا میزان ریزمغذی های موجود در این محصولات به گونه ای در نظر گرفته شده است که با احتساب سهم تأمین شده توسط رژیم کاهش وزن، بتواند کلیه نیازهای فردی را که رژیم کاهش وزن دارد در حد مطلوب برآورده سازد. هر 100 گرم از این محصولات 150 تا 200 کیلوکالری انرژی تولید می کنند . در واقع این محصولات با محتوای کالری پایین، نقش بسزایی در تأمین نیاز به پروتئین، ویتامین ها و املاح دارند و این امکان را فراهم می کنند که فرد رژیم گیرنده در کنار کاهش انرژی دریافتی، از احساس سیری لذت برده و از تأمین نیازهای تغذیه ای خود اطمینان داشته باشد.
اسلیم لست 1 با دارا بودن مقدار قابل توجهی فیبر غذایی و پروتئین، از طریق کاهش اشتها به کاهش وزن فرد کمک نموده و از طرف دیگر با افزوده شدن ویتامین ها و املاح موردنیاز بدن به آن، نقش مؤثر در تأمین نیازهای تغذیه ای در دوران کاهش وزن دارد.
لیپواسلیم علاوه بر دارا بودن ویژگی های اسلیم لست 1 در کاهش اشتها و تأمین ریزمغذی ها، دارای ویژگی دیگری است: لیپواسلیم حاوی فیبر محلول پکتین می باشد. فیبرهای محلول به ویژه فیبر پکتین باعث کاهش چربی خون می شود. بنابراین لیپواسلیم علاوه بر کاهش اشتها، در کاهش چربی خون نیز مؤثر است و برای افرادی که در کنار اضافه وزن مشکل چربی خون دارند، انتخاب مناسبی است.
گلیکواسلیم علاوه بر دارا بودن ویژگی های اسلیم لست 1 و لیپواسلیم در کاهش اشتها و کاهش چربی خون، ویژگی های اختصاصی دیگری نیز دارد: گلیکواسلیم حاوی درصد بالاتری فیبرمحلول و کربوهیدرات های مرکب و مقدار پایین تری انرژی و پروتئین در مقایسه با دو محصول قبلی است. در ترکیب گلیکواسلیم از اینولین و فیبر دانه فنوگریک (شنبلیله) استفاده شده است که این دو ترکیب افزایش قند خون را مهار نموده و به کاهش آن کمک می کنند. بنابراین گلیکواسلیم علاوه بر کاهش اشتها و کاهش چربی خون، در کاهش قند خون نیز مؤثر است و برای افرادی که در کناراضافه وزن و چربی خون، مشکل قند خون نیز دارند، انتخاب مناسبی است.
مکمل های فیبری
همانگونه که گفته شد مکمل های فیبری از طریق پرکردن معده و ایجاد حس سیری به کاهش اشتها کمک می کنند. نوشیدنی فیبری اسلیم حاوی مخلوطی از فیبرهای غذایی محلول و نامحلول است و از طریق کاهش اشتها در کاهش وزن مؤثر است. ضمنا این محصول به درمان یبوست نیز کمک می کند. به این صورت که فیبرها از طریق جذب و حفظ آب در ساختار خود، حجم مدفوع را زیاد کرده و دفع آن از روده بزرگ را تسریع و تسهیل می کنند. بنابراین برای اثربخشی فیبرها در درمان یبوست، نوشیدن مایعات کافی ضروری است، در غیر این صورت نه تنها در درمان یبوست بی اثرند بلکه منجر به تشدید آن نیز می گردند.
برای اثر بخشی بیشتر نوشیدنی فیبری اسلیم در کاهش اشتها توصیه می شود که این مکمل همراه با یک مکمل پروتئینی (نظیر پیورپروتئین یا پروتساید) مصرف شود.
مکمل های پروتئینی
مکمل های پروتئینی کارن با دارا بودن درصد بالایی از پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا، علاوه بر تأمین نیاز بدن به پروتئین، از طریق تحریک ترشح هورمون گلوکاگون و مهار تحریک مرکز گرسنگی در مغز که در بالا توضیح داده شد، باعث ایجاد حس سیری و کاهش اشتها می شوند. همچنین محتوای بالای پروتئین موجود در این محصولات از تحلیل عضلانی که یک نگرانی عمده در افراد تحت رژیم کاهش وزن است، جلوگیری می کند. مکمل های پروتئینی کارن شامل پیورپروتئین  و پروتساید می باشند که  به ترتیب حاوی 83% و 92% پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا هستند.

2)    محصولات چربی سوز
چربی سوزها ترکیباتی هستند که متابولیسم بدن را افزایش می دهند. این مکمل ها با افزایش متابولیسم، باعث بالا رفتن سوخت و ساز چربی های بدن، مصرف انرژی بیشتر و کاهش وزن می گردند.
ال- کارنیتین ناقل اسیدهای چرب آزاد به میتوکندری است و از طریق افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب به عنوان منبع انرژی، به چربی سوزی کمک می کند. این مکمل باید حتما همراه با ورزش مصرف شود، در غیراینصورت بی اثر است. همچنین مصرف ال– کارنیتین در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد.    
ابستاپ چربی سوزی حاوی عصاره چای سبز، کافئین، ال- کارنیتین، کروم، کولین، اینوزیتول، متیونین، و فیبرهای غذایی محلول است که این مواد در افزایش متابولیسم و چربی سوزی و همچنین کاهش اشتها مؤثرند. کافئین و چای سبز مؤثرترین مواد چربی سوز موجود در ابستاپ هستند که با افزایش سوخت و ساز چربی و میزان متابولیسم پایه به کاهش وزن و حفظ آن کمک می کند. کروم عملکرد انسولین را تقویت می کند و در متابولیسم درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها) مؤثر است. کروم از کاهش سطح قند خون جلوگیری می کند و در نتیجه مانع احساس گرسنگی می شود. کولین شبه ويتامينی است که نقشی اساسی در حمل و نقل و متابوليسم چربی ها و کلسترول ايفا می کند. در واقع حضور اين ترکيب، متابوليسم و سوخت و ساز چربی ها را تسهيل می نماید. اینوزیتول و متیونین نیز در سوخت و ساز چربی ها نقش دارند. ابستاپ بدون ورزش نیز قابل استفاده است ولی مصرف آن در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید که از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد و مصرف آن در زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماریهای کبدی و کلیوی، بیماران قلبی یا مبتلا به فشارخون بالا، افراد با سابقه تشنج و بیماران دیابتی وابسته به انسولین تنها تحت نظر پزشک مجاز است.
سایر محصولات مؤثر در کاهش وزن
HMB (بتاهیدروکسی بتا متیل بوتیرات) و BCAA (اسیدهای آمینه شاخه دار) ترکیباتی هستند که خاصیت آنتی کاتابولیسم دارند و از تحلیل عضلانی که در افراد تحت رژیم کاهش وزن رایج است، پیشگیری می کنند.

نمونه رژیم غذایی همراه با محصولات کاهش وزن کارن
صبحانه
60 گرم نان سنگک  معادل دو کف دست + نصف قوطی کبریت پنیر کم چرب + مقدار آزاد خیار و گوجه  
  –    یک عدد کپسول ابستاپ + دو عدد کپسول HMB یا BCAA همراه با صبحانه مصرف شود.

میان وعده صبح (ساعت 10 صبح)
دو واحد میوه به همراه سبزیجات مثلا خیار

پیش غذای ناهار (نیم ساعت قبل از ناهار)
یکی از موارد زیر (بر اساس شرایط بالینی فرد):
•    یک پیمانه اسلیم لست 1 + یک لیوان آب
•    یک پیمانه اسلیم لست 2 + یک لیوان آب
•    یک پیمانه اسلیم لست 3 + یک لیوان آب
•    یک پاکت نوشیدنی فیبری اسلیم + یک پاکت پیور + یک لیوان آب
•    یک پاکت نوشیدنی فیبری اسلیم + نصف پیمانه پروتساید + یک لیوان آب
ناهار
60 گرم نان معادل 2 کف دست یا 8 ق غ سرصاف برنج  + 90 گرم گوشت قرمز، مرغ یا ماهی پخته به همراه سالاد فصل به مقدار دلخواه همراه با یک قاشق مرباخوری روغن زیتون
  –    یک عدد کپسول ابستاپ + دو عدد کپسول HMB یا BCAA همراه با ناهار مصرف شود.

عصرانه
دو واحد میوه به همراه سبزیجات مثلا خیار

پیش غذای شام (نیم ساعت قبل از شام)
یکی از موارد زیر (بر اساس شرایط بالینی فرد):
•    یک پیمانه اسلیم لست 1 + یک لیوان آب
•    یک پیمانه اسلیم لست 2 + یک لیوان آب
•    یک پیمانه اسلیم لست 3 + یک لیوان آب
•    یک پاکت نوشیدنی فیبری اسلیم + یک پاکت پیور + یک لیوان آب
•    یک پاکت نوشیدنی فیبری اسلیم + نصف پیمانه پروتساید + یک لیوان آب
شام :
60 گرم نان سنگک معادل 2 کف دست + 60 گرم گوشت قرمز، مرغ یا ماهی پخته به همراه سالاد فصل به مقدار دلخواه همراه با یک قاشق مرباخوری روغن زیتون
–  یک عدد کپسول ابستاپ + دو عدد کپسول HMB یا BCAA همراه با شام مصرف شود.

–   برای جلوگیری از تحلیل عضلانی و ادامه روند کاهش وزن در طول دوره رژیم غذایی، روزانه 30 تا 60 دقیقه ورزش کنید. فعالیت های بدنی بهتر است از نوع هوازی باشد نظیر پیاده روی تند، دویدن آرام، دوچرخه سواری یا شنا.
–    در صورت انجام فعالیت بدنی می توانید از ال- کارنیتین نیز در کنار مکمل های پیشنهاد شده، طبق دستور مصرف زیر استفاده نمایید:
o    3 روز اول: 1 عدد قرص 250 میلی گرمی بعد از وعده ناهار
o    3 روز دوم: 1 عدد قرص 250 میلی گرمی بعد از هر وعده (3 عدد در روز)
o      از روز 7 ام به بعد: 1 تا 2 گرم نیم ساعت قبل از ورزش

شرکت داروسازی و مکمل های غذایی-حیاتی کارن

شركت داروسازی ومكمل هاي غذايي- حياتي كارن با مشاركت شركت Mass
Global Nutrition كانادا با استفاده از بهترين و مرغوب ترين مواد اوليه وارداتی از کمپانی های معتبر
و به كارگيري كادر علمي مجرب با تخصص های خاص از جمله متخصصین تغذیه در
واحدهاي مختلف، علاوه برتولید مکملهای غذایی بخش تندرستی و بیمارستانی ، اقدام به توليد انواع مكمل
هاي غذايي ورزشی با نام تجاری PNCو داینامکس و همچنین دارو نموده است.عوارض قرص لاغری obestop

بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا)، خیابان ناهید غربی، پلاک 3

شماره تماس : 7-26204283 021

راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. این راه ها شامل انواع قرص ها، داروها و مکمل های طبیعی می باشد. ادعاهایی وجود دارد که به شما در از دست دادن وزن کمک می کند، یا حداقل کاهش وزن را آسان تر می کند.
این ادعاها از طریق یک یا چند مکانیزم عمل می کنند:

توجه کنید: در این مقاله فعلا فقط به معرفی مکمل های موجود پرداخته شده است و هیچ یک از مکمل ها را تایید و یا رد نمیکنه و معرفی اجمالی از مکمل ها دارد. مکمل های لاغری و یا هرگونه دیگر مکمل ها باید تنها و تنها زیر نظر متخصص تغذیه و یا پزشک انجام شود. خیلی از این مکمل ها در بیماری ها و شرایط خاص محدودیت دارند و باید حسابی مراقب باشید.

در اینجا 26  قرص و مکمل کاهش وزن مورد بررسی قرار می گیرند.

پس از اینکه این عصاره در نمایش دکتر اوز در سال 2012 برجسته شد، در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. این ماده یک میوه کوچک و سبز است که مانند کدو تنبل می باشد. پوست میوه حاوی اسید هیدروکسی تریک (HCA) است. این عنصر فعال در عصاره گارسینیا کامبوجیا است که به عنوان قرص رژیم عرضه می شود.عوارض قرص لاغری obestop

مطالعات حیوانی نشان می دهد که این عصاره می تواند آنزیم تولید کننده چربی در بدن را مهار کند و سطح سروتونین را افزایش دهد، که به طور بالقوه باعث کاهش میل به غذا می شود.

یک مطالعه بر روی 130 نفر گارسینیا را با قرص های مصنوعی مقایسه کرد. وزن و درصد چربی بدن بین گروه ها اختلاف معنی داری نداشت. یک مطالعه اجمالی در سال 2011 نشان داد این عصاره به طور متوسط در طی چند هفته باعث کاهش وزن حدود 2 پوند (0.88 کیلوگرم) می شود.

هیچ گزارشی از عوارض جانبی جدی وجود ندارد، اما برخی گزارشات مشکلات گوارشی خفیف را نشان می دهند.

بک بسته 30 عددی، 38 هزار تومان

هیدروکسی کات یکی از محبوب ترین مکمل های کاهش وزن در جهان است.

این ماده حاوی موادی است که باعث کاهش وزن می شوند، از جمله کافئین و چند عصاره گیاهی.

یک مطالعه نشان داد که این ماده باعث کاهش 9.5 کیلوگرم وزن  طی یک دوره 3 ماهه می شود.

اگر نسبت به کافئین حساس هستید، ممکن است دچار اضطراب، خارش، لرزش، حالت تهوع، اسهال و تحریک پذیری شوید.

یک بسته 72 عددی ، 185 هزار تومان

کافئین یکی از پرطرفدارترین مواد روان گردان در جهان است. کافئین به طور طبیعی در قهوه، چای سبز و شکلات تلخ یافت می شود و به بسیاری از غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی ها اضافه می شود. کافئین یک تقویت کننده متابولیسم شناخته شده است و اغلب به مکمل های کاهش وزن تجاری اضافه می شود.

مطالعات کوتاه مدت نشان داده اند که کافئین می تواند سوخت و ساز بدن را 3 تا 11 درصد افزایش دهد و باعث افزایش سوزاندن چربی تا 29 درصد شود.

برخی مطالعات نشان می دهد که کافئین می تواند باعث کاهش وزن در انسان شود.

در برخی افراد، مقدار بالا کافئین می تواند باعث اضطراب، بی خوابی، خستگی، تحریک پذیری، حالت تهوع، اسهال و سایر علائم شود. کافئین اعتیاد آور است و می تواند کیفیت خواب شما را کاهش دهد. نیازی به مصرف مکمل یا قرص حاوی کافئین نیست. بهترین منبع کافئین قهوه با کیفیت و چای سبز است که دارای آنتی اکسیدان ها و سایر خواص سلامتی نیز هستند.

یک بسته 60 عددی، 40 هزار تومان

ارلیستات دارویی است که تحت نام Alli و نسخه زنیکال و یا ونوستات به فروش می رسد.

این قرص کاهش وزن با جلوگیری از تجزیه چربی در روده کار می کند، و باعث می شود کالری کمتری از چربی دریافت کنید.

بر اساس یک بررسی بزرگ از 11 مطالعه، ارلیستات می تواند باعث کاهش وزن به میزان 2.7 کیلوگرم بیشتر از قرص های مصنوعی شود. نشان داده شده است که ارلیستات به کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک میکند.

این دارو دارای عوارض جانبی گوارشی است، از جمله شل شدن مدفوع، مدفوع چرب، فتق افتادگی، حرکات مکرر روده. همچنین ممکن است به کمبود ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A، D، E و K کمک کند. معمولا برای رفع عوارض جانبی توصیه می شود که رژیم کم چرب را در هنگام مصرف این ماده رعایت کنید.

یک بسته 21 عددی، 27 هزار تومان

کتون تمشک یک ماده در تمشک است که مسئول بوی خاص آن است. یک نسخه مصنوعی از کتون تمشک به عنوان مکمل کاهش وزن فروخته می شود.

کتون تمشک در سلول های چربی ایزوله شده موش صحرایی باعث افزایش تجزیه چربی و سطح هورمونی به نام آدوبونکتین می شود که مربوط به کاهش وزن است.

مطالعه ای در مورد کتون تمشک بر روی انسان انجام نشده است، اما یک مطالعه بر روی موش با استفاده از دوزهای بالا نشان داد که افزایش وزن را کاهش می دهد.

ممکن است سبب خارش مانند تمشک شوند.

یک بسته 60 عددی 39 هزار تومان

دانه های قهوه ی سبز، دانه های قهوه ی معمولی هستند که بو داده نشده اند. آنها حاوی دو ماده هستند که باعث کاهش وزن می شوند: کافئین و اسید کلروژنیک.

کافئین می تواند سوزش چربی را افزایش دهد و اسید کلروژنیک می تواند باعث کاهش کربوهیدرات ها در روده شود.

چندین مطالعه انسانی نشان داد که عصاره دانه قهوه سبز می تواند به کاهش وزن کمک کند. بررسی 3 مطالعه نشان داد که این مکمل باعث از دست رفتن 2.5 کیلوگرم وزن بیشتر نسبت به قرص های پلاسبو می شود.  عصاره دانه های قهوه سبز ممکن است به کاهش سطح قند خون و کاهش فشار خون کمک کند. این ماده غنی از آنتی اکسیدان نیز می باشد.

این ماده عوارض جانبی مشابه کافئین ایجاد می کند. اسید کلروژنیک موجود در آن همچنین ممکن است اسهال ایجاد کند و برخی از افراد ممکن است به دانه های قهوه سبز آلرژی داشته باشند.

یک بسته 60 عددی ، 34 هزار تومان

عوارض قرص لاغری obestop

گلوکومنن نوعی فیبر است که در ریشه های یام فیل یافت می شود.

گلوکومنن آب را جذب می کند و به ژل تبدیل می شود. این ماده در روده می ماند و باعث احساس سیری میشود. بنابراین به شما کمک میکند کالری کمتری بخورید.

سه مطالعۀ انسانی نشان داد که گلوکومنن همراه با رژیم غذایی سالم می تواند به افراد کمک کند که 6/3 تا 5/4 کیلوگرم در 5 هفته از دست بدهند. گلوکومنن فیبری است که می تواند باکتری های دوستانه در روده را تغذیه کند. همچنین می تواند قند خون، کلسترول خون و تری گلیسیرید را کاهش دهد و در برابر یبوست بسیار موثر است.

این ماده می تواند باعث التهاب، استفراغ و مدفوع نرم شود و در صورت مصرف همزمان با برخی از داروهای خوراکی تداخل پیدا کند. مهم است که گلوکومنان را حدود نیم ساعت قبل از غذا و با یک لیوان آب مصرف کنید.

یک بسته 42 عددی ، 142 هزار تومان

موراتیم یکی از قرص های جدید رژیم در بازار است. این قرص ترکیبی از دو عصاره گیاهی است که ممکن است متابولیسم سلول های چربی را تغییر دهد.

این ماده مقدار چربی را که از جریان خون دریافت می کنید کاهش می دهد و به آنها کمک می کند که چربی های ذخیره شده را بسوزانند.

تاکنون، تنها یک مطالعه در مورد موراتیم انجام شده است. در مجموع 100 نفر از افراد چاق با رژیم غذایی سالم حاوی 2000 کالری تحت مطالعه قرار گرفتند. این رژیم شامل موراتیم یا قرص های مصنوعی بود. پس از 8 هفته، گروه موراتیم 5.2 کیلوگرم و 11.9 سانتی متر کاهش وزن و سایز کمر دیده شده است. همچنین کیفیت زندگی را بهبود بخشیدند و میزان قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش دادند.

عوارض جانبی گزارش نشده است.

قیمت: فعلا موجود نیست

عصاره چای سبز یک عنصر محبوب در بسیاری از مکمل های کاهش وزن است. این به این دلیل است که مطالعات متعدد آنتی اکسیدان اصلی موجود در آن، EGCG را برای کمک به چربی سوزی تشخیص داده اند.

اعتقاد بر این است که عصاره چای سبز فعالیت نوراپی نفرین (هورمونی که به چربی سوزی کمک می کند) را افزایش می دهد.

بسیاری از مطالعات انسانی نشان داده اند که عصاره چای سبز می تواند سوزش چربی را افزایش دهد و باعث کاهش چربی، به ویژه در ناحیه شکم می شود.

عصاره چای سبز عموما قابل تحمل است. این ماده حاوی کافئین است و ممکن است در افرادی که حساس به کافئین هستند علائم ایجاد کند. علاوه بر این، تمام مزایای سلامت نوشیدن چای سبز در عصاره چای سبز نیز وجود دارد.

1 یا 2 قرص همراه غذا ( مخصوصا بزرگسال)

یک بسته 50 عددی، 13 هزار تومان

اسید لینولئیک متصل، و یا CLA، سال هاست که به عنوان مکمل چربی سوز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یکی از چربی های ترانس “سالم” است و به طور طبیعی در برخی غذاهای حیوانی مانند پنیر و کره یافت می شود.
چگونه کار می کند: CLA می تواند اشتها را کاهش دهد، سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و تجزیه چربی بدن را تحریک کند.

در بررسی 18 مطالعه مختلف، CLA باعث کاهش 0.1 کیلوگرم وزن در هفته شد. طبق بررسی دیگری که از سال 2012 انجام شده، CLA می تواند در مقایسه با قرص های مصنوعی باعث کاهش 1.3 کیلوگرم وزن بیشتر شود.

CLA می تواند عوارض جانبی گوارشی مختلفی ایجاد کند و ممکن است اثرات مضر در طولانی مدت داشته باشد، که به طور بالقوه به کبد چرب، مقاومت به انسولین و افزایش التهاب کمک می کند.

یک بسته 90 عددی، 160 هزار تومان

فورسکولین یک عصاره از گیاهی در خانواده نعناع است که برای کاهش وزن موثر است.

اعتقاد بر این است که سطح ترکیبی داخل سلول به نام cAMP افزایش می یابد که ممکن است باعث سوزاندن چربی شود.

یک مطالعه در 30 مرد با اضافه وزن و چاقی نشان داد که فورسکولین باعث کاهش چربی بدن و افزایش توده عضلانی می شود، در حالی که هیچ تاثیری بر وزن بدن ندارد. مطالعه دیگری در 23 زن با اضافه وزن هیچ تاثیری را نشان نداد.

اطلاعات ایمنی این مکمل یا خطر عوارض جانبی بسیار محدود است.

یک نوع پرتقال که پرتقال تلخ نامیده می شود شامل سینفرین ترکیبی است. سینفرین به افدرین مرتبط است، که بعنوان یک عنصر محبوب در فرمولاسیون های مختلف قرص های کاهش وزن استفاده می شود. با این حال، افدرین به عنوان یک ماده کاهش وزن از سوی FDA به علت عوارض جانبی جدی ممنوع شده است.

سینفرین مکانیسم های مشابه با افدرین دارد، اما قدرتمندی ندارد. این ماده می تواند اشتها را کاهش دهد و سوزش چربی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

مطالعات بسیار کمی در مورد سینفرین انجام شده است، اما افدرین نشان داده است که در بسیاری از مطالعات باعث کاهش چشمگیر وزن در کوتاه مدت می شود.

مانند افدرین، سینفرین ممکن است عوارض جانبی جدی مربوط به قلب داشته باشد. همچنین ممکن است اعتیاد آور باشد.

13- قرص ال کارنتین ( ال اکتیو، 81 هزار تومان)

14- قرص دارچین یا سینامون ( یک بسته 42 هزار تومان)

15- قرص هزال ( یک بسته 44 هزار تومان)

16- قرص لاغری ابستاپ (Obestop) ( یک بسته 60 عددی، 60 هزار تومان)

17- قرص لاغری تن لس ( یک بسته 30 عددی ، 48 هزار تومان)

18- قرص لاغری سفامادار ( یک بسته 

19- قرص لاغری کیتوزان ( یک بسته 30 عددی ، 70 هزار تومان)

20- قرص لاغری اسلیم کوئیک ( بک بسته 30 عددی، 19 هزار تومان)

21- قرص سرکه سیب ( یک بسته 100 عددی، 60 هزار تومان)

22- مکمل اسلیم می ( یک بسته 60 عددی، 100 هزار تومان)

23- فت برنر ( یک بسته 60 عددی، 137 هزار تومان)

24- کربو اسلیم ( یک بسته 60 عددی، 72 هزار تومان)

25- ردوکیل (یک بسته 60 عدد، 76 هزار تومان)

26- کالری بلاکر ( یک بسته 60 عدد، 137 هزار تومان)

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کاهش وزن و لاغری موضعی مقالات زیر را مطالعه کنید:

تهیه و تنظیم: گروه سلامت اوما

منبع: www.healthline.com

سلام این قرصها رو از کجا میشه تهیه کرد باید سفارش بدیم؟

از داروخانه تهیه کنید بهتره.

حجن

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که به سرعت از شر اضافه وزن‌تان خلاص شوید و آیا در نهایت به استفاده از قرص های چربی سوز روی آورده‌اید؟ ما گاهی اوقات دوست داریم سریع به نتیجه برسیم و بنابراین وسوسه می‌شویم که بدون توجه به خطرات و عوارض قرص های چربی سوز از این روش های میانبر استفاده کنیم.

اگر شما از هر گونه چربی سوز مصنوعی استفاده می‌کنید تا لاغر شوید، وقت آن رسیده که این قرص ها را کنار بگذارید. این توصیه به دلیل خطرات و عوارض قرص های چربی سوز است. آیا دوست دارید در مورد عوارض قرص های چربی سوز بیش‌تر بدانید؟ پس نباید این مقاله را از دست بدهید!

با سبک زندگی ناسالمی که رو به افزایش است، چاقی به یک مشکل جهانی تبدیل شده‌است. و ما با میلی که به از دست دادن وزن داریم، هر گام ممکنی را برمی‌داریم از پناه بردن به رژیم‌های سخت تا عرق کردن در سالن‌های ورزشی. یکی از اتفاقات تازه در حیطه‌ی کاهش وزن، ظهور قرص‌های چربی‌سوز است. ما همه، چیزهایی راجع به این قرص‌ها شنیده‌ایم، اما اکثرمان هنوز نسبت به این‌که آن‌ها واقعا چه هستند و چه تاثیری دارند، آگاهی نداریم.

قرص‌های چربی‌سوز چنان‌چه از نام‌شان مشهود است، ادعا می‌کنند که قادر هستند اضافه وزن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش بدهند. قرص‌های چربی‌سوز و ترموژنیک‌ها، که به خوبی شناخته‌شده هستند، عمدتا ترکیبی از گیاهان دارویی و محرک‌ها هستند که با کمی بالا بردن دمای بدن‌تان سبب می‌شوند که کالری بیش‌تری بسوزانید. آن‌ها همچنین اشتهای شما را سرکوب می‌کنند و هنگامی که روی رژیم غذایی کم کالری هستید، به شما انرژی می‌دهند.عوارض قرص لاغری obestop

مطلب مرتبط: ۳۵ خوراکی بی‌نظیر برای چربی سوزی سریع شکم و پهلو و کل بدن

سابقا اکثر آن‌ها به عنوان یک عنصر کلیدی، حاوی افدرین بودند، یک نسخه‌ی مصنوعی از گیاه چینیِ افدرا. اما در حال حاضر به دلیل عوارض جانبی و خواص اعتیاد‌آوری که دارند تنها در داروهای تجویزی بریتانیا موجود هستند. این قرص‌های چربی‌سوز بیش‌تر به صورت قرص در دسترس هستند و در میان کسانی که می‌خواهند سریع اضافه وزن را کاهش بدهند، بسیار محبوبیت دارند. وقتی پای کاهش سریع وزن به میان می‌آید، نتایج این قرص‌ها رضایت‌بخش بوده است. اما این سوال اغلب به ذهن خطور می‌کند که آیا این چربی‌سوزها می‌توانند مکمل‌های بی خطری باشند یا خیر.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، قرص‌های چربی‌سوز برای کاهش وزن در طول یک دوره‌ی کوتاه زمانی هستند. امروزه بازار پر است از مکمل‌های بی‌شمار چربی‌سوز، که همگی چربی را به شیوه‌های مختلفی می‌سوزانند. اساسا چربی‌سوزها کار خود را به سه شیوه انجام می‌دهند:

یکی از راه‌‌هایی که به وسیله‌ی آن قرص‌های چربی‌سوز باعث کاهش وزن می‌شوند، سرکوب اشتها است. این تاثیر با دستکاری مواد شیمیایی و هورمون‌های بدن رخ می‌دهد به طوری که مغز احساس می‌کند که سیر هستید. این مکمل‌ها به عنوان داروهای نورآدرنرژیک شناخته می‌شوند و هورمون‌های جنگ و گریز را که سیگنال‌های بدن را به مغز می رسانند، تحریک می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۱۰ روش و عجیب که واقعا تاثیرگذارند

نوع دیگری از سرکوب‌کننده‌ها وجود دارد که جذب سروتونین را دستکاری می‌کنند و سبب می‌شوند که سریع‌تر احساس سیری کنید. آن‌ها اساسا شما را از ایده‌ی خوردن به وسیله‌ی تحریک حس تندرستی منصرف می‌کنند. عوارض جانبی آن‌ها از عصبی شدن تا حمله‌ی قلبی متغیر است. علاوه بر این، در حین این‌که وزن‌تان کاهش می‌یابد، اثربخشی آن‌ها نیز کم می‌شود.

این‌ها نوع دیگری از قرص‌های چربی‌سوز هستند که از نوعی حلزون صدف‌دار به نام کیتوسان ساخته شده‌اند. هنگامی که این ماده وارد بدن شما می‌شود، به چربی‌های موجود در غذای شما می‌چسبد، و به این ترتیب از جذب آن توسط بدن جلوگیری می‌کند. مسدودکننده‌های چربی نیز با عوارض جانبی خاصی همراه هستند. آن‌ها نه تنها از جذب چربی جلوگیری می‌کنند بلکه از دیگر ورود مواد مغذی حیاتی به بدن نیز جلوگیری می‌کنند. ثانيا، آن‌ها فقط از جذب چرب جلوگيري مي‌کنند، اما چربي در بدن باقی می‌ماند و باعث درد معده، اسهال و ترشح از مقعد مي‌شود.

سومین اصلی که برخی از قرص‌های چربی‌سوز بر اساس آن تاثیر خود را می‌گذارند، افزایش متابولیسم بدن است که، چنان‌چه همه‌ی ما می‌دانیم، منجر به کاهش وزن می‌شود. این قرص‌های چربی‌سوز به صورت مصنوعی متابولیسم بدن انسان را افزایش می‌دهند یا به آن سرعت می‌بخشند به طوری که بدن مواد مغذی را تجزیه کرده و برای انرژی استفاده می‌کند. کافئین یکی از رایج‌ترین مواد مورد استفاده در این نوع از قرص‌های چربی‌سوز است. مصرف کافئین سبب می‌شود که بدن شما هورمون‌هایی را در جریان خون آزاد کند و به این ترتیب سوخت و ساز بدن شما را تسریع می‌کند. این هورمون‌ها بدن شما را قادر می‌سازند که خود را تنظیم کند و وزن را تحت کنترل دربیاورد.

با این حال، بالا بودن بیش از حد متابولیسم نیز عوارض خاص خود را دارد. استفاده‌ی طولانی مدت از این قرص‌ها باعث می‌شود که متابولیسم برای محافظت از خود کند شود. بنابراین، این قرص‌های چربی‌سوز برای مدت زمان طولانی اثر خود را حفظ نخواهند کرد.

مطلب مرتبط: ۸ نوشیدنی خوشمزه برای آب کردن چربی تان که تضین شده هستند

خوب، به نظر می‌رسد که قرص‌های چربی‌سوز بیش‌ترین تقاضا را دارند اما آیا واقعا ارزش‌اش را دارند؟ همان‌طور که در بالا قید شد، همه‌ی انواع قرص‌های چربی‌سوز دارای عوارض جانبی هستند. اما جدای از این، برخی از عوارض جانبی رایج این قرص‌ها در ادامه‌ی این نوشتار توضیح داده شده‌است.

اکثر قرص‌های چربی‌سوز سطح کورتیزول، یعنی هورمون استرس را افزایش می‌دهند. بنابراین، اگر شما از اضطراب رنج می‌برید، قرص‌های چربی‌سوز می‌توانند باعث بدتر شدن مشکل شما شوند. افدرین، یکی از قرص‌های چربی‌سوز، می‌تواند در صورت مصرف در دوزهای بالا اثرات جدی روی شما داشته باشد. عوارض جانبی آن اضطراب، بی‌خوابی، دلتنگی، سرگیجه و استفراغ را شامل می‌شود.

قرص‌های چربی سوز مانند افدرین و کافئین موجب افزایش ضربان قلب و متابولیسم می‌شوند و همین به شیوه‌ی منفی روی الگوی خواب شما تاثیر می‌گذراد. بی‌خوابی بر سیستم ایمنی بدن شما تاثیر منفی خواهد گذاشت، و در نتیجه باعث خستگی بیش از حد شده و سبب می‌شود که شما مستعد ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا باشید.

قرص‌های چربی‌سوز غالبا بدن شما را گرم می‌کنند، و به این ترتیب سوخت و ساز بدن شما را تسریع می‌بخشند. با این حال، تحقیقات ثابت کرده‌اند که استفاده از چربی‌سوز معروف یعنی افدرین باعث بروز عوارض جانبی مانند بالا رفتن فشار خون و افزایش ضربان قلب می‌شود. این امر ریسک کاهش گردش خون را افزایش می‌دهد.

تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه واندربیلت نشان داد که استفاده‌ی بیش از حد از قرص‌های چربی‌سوز روی حالات روحی و عاطفی تاثیر می‌گذارد و سبب بروز مشکلاتی مانند اضطراب، نگرانی، تغییرات خلقی و رفتارهای پرخاشگرانه می‌شود. در موارد شدید، این مشکلات حتی ممکن است تا جایی پیش بروند که فرد به خود آسیب بزند.

مطالب مرتبط: چربی شکم را یک شبه آب کنید

قرص‌های چربی‌سوز همچنین خطر کم‌آب شدن بدن را افزایش می‌دهند، به ویژه در آب و هوای گرم یا در حین انجام تمرینات ورزشی. در اغلب موارد، کافئین و افدرین در حالی که سرعت کاهش وزن را افزایش می‌دهند، سبب دهیدراته شدن بدن می‌شوند. از دست دادن آب بدن به سردرد منجر می‌شود و در موارد شدید، باعث می‌شود در طول تمرینات به شدت زمین بخورید.

مرگ یکی از عوارض قرص های چربی سوز است که ممکن است در موارد خیلی بد رخ بدهد. این قرص‌های چربی‌سوز با خطرات زیادی برای سلامتی همراه هستند زیرا توسط اداره‌ی غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید نشده‌اند. جدای از این، پس از آن‌که احتمال نقش داشتن افدرین در مرگ یک ورزشکار برجسته اعلام شد، FDA استفاده از آن را ممنوع کرد. بنابراین قبل از خرید این قرص چربی‌سوز، مهم است که ریسک‌های مرتبط با آن‌ها را بدانید.

عوارض قرص های چربی سوز که در بالا قید شد، در واقع، علامت سوالی را در رابطه با سطح ایمنی آن‌ها مطرح می‌کند. این‌که آیا توصیه می‌شود به دلیل کاهش وزن سلامتی خود را به خطر بیندازد. خوب، احتمالا خوشحال خواهید شد اگر بدانید که جایگزین‌های سالمی برای قرص‌های چربی‌سوز وجود دارد. برخی از مواد غذایی خاص به عنوان چربی‌سوزهای طبیعی عمل می‌کنند. اگر تمایل دارید که با روش‌های سالم وزن‌تان را کاهش دهید می‌توانید غذاهایی را که در این نوشتار قید می‌شوند، در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

چای سبز، بدون شک یکی از بهترین چربی‌سوزهای طبیعی است که واقعا می‌تواند سوخت و ساز شما را تسریع ببخشد. این نوشیدنی با داشتن میزان فراوانی از آنتی‌اکسیدان‌ها، برای سلامت شما به چندین صورت فایده دارد از جلوگیری از بیماری‌های قلبی گرفته تا کاهش خطر ابتلا به آلزایمر. تمام کاری که باید انجام دهید این است که چای معمولی خود را به چای سبز تغییر دهید.

مطالب مرتبط: سریع وزن کم کردن با فشار این ۴ نقطه از بدن

تحقیقات انجام شده ثابت کرده‌است که خوردن حتی نصف گریپ‌فروت قبل از هر وعده غذا می‌تواند به کاهش وزن به میزان نیم کیلو در هفته کمک کند. چنین تاثیری به دلیل ترکیب کلیدی موجود در این میوه است که به تنظیم انسولین، هورمون ذخیره‌سازی چربی کمک می‌کند و در نهایت منجر به کاهش وزن می‌شود. بهترین روش برای استفاده از گریپ‌فروت، خوردن آن به صورت پوست‌کنده و خرد شده است. شما همچنین می‌توانید قطعات گریپ‌فروت را به سالاد‌تان اضافه کنید.

این میوه‌های خوشمزه که دست کم گرفته می‌شوند سرشار هستند از فیبر به این ترتیب که خوردن یک وعده از آن‌ تقریبا ۱۵٪ از نیاز روزانه‌ی شما را به فیبر تامین می‌کنند. همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، فیبر مانع از زیاده‌روی در خوردن می‌شود. برای به دست آوردن بیش‌ترین فیبر موجود در گلابی، توصیه می‌شود که این میوه را با پوست‌اش مصرف کنید یا آن را به سالاد میوه‌تان اضافه کنید.

شاید این یکی برای‌تان شگفت‌آور باشد، اما مطابق با تحقیق انجام‌شده توسط مجله‌ی بین‌المللی چاقی خوردن یک مشت بادام به طور روزانه واقعا می‌تواند کمک‌تان کند چربی‌ها را به سرعت بسوزانید. شرکت‌کنندگانی که روزانه به مدت شش ماه مقدار اندکی بادام خوردند، در حدود ۱۸ درصد از چربی بدن خود را از دست دادند. یک مشت بادام می‌تواند یک میان‌وعده‌ی مناسب باشد. شما همچنین می‌توانید بادام خردشده را به سالاد و فرنی‌تان اضافه کنید اما از خوردن بادام شور پرهیز کنید.

مطلب مرتبط: رژیم دو هفته ای با تخم مرغ

لوبیای سفید به عنوان یک چربی‌سوز قدرتمند عمل می‌کند زیرا سرشار از نشاسته‌ی مقاوم هستند. تحقیقات انجام‌شده در دانشگاه کلرادو نشان می‌دهند که خوردن غذاهای غنی از نشاسته‌ی مقاوم مانند لوبیا سفید باعث می‌شود که شما روزانه به میزان ۲۵ درصد بیش‌تر چربی بسوزانید. اگر می‌خواهید سریع‌تر وزن‌تان را کاهش بدهید، لوبیا سفید را به میزان بیش‌تری در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید.

بله، درست خواندید! شکلات تلخ که دارای آنتی‌اکسیدان فراوانی است، می‌تواند مانع از ایجاد سلول‌های چربی در بدن شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقدار مناسبی از شکلات تلخ را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

با توجه به این واقعیت که عوارض قرص های چربی سوز بسیار زیاد است گزینه‌ی بهتر این است که غذاهای چربی‌سوز طبیعی را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید. به غیر از داشتن یک رژیم غذایی متعادل، توصیه می‌شود که به طور منظم ورزش کنید تا همواره وزن مناسبی داشته باشید.

آیا تا به حال عوارض قرص های چربی سوز را تجربه کرده‌اید؟ همیشه بهتر است به جای استفاده از داروهای مصنوعی به سراغ روش‌های درمانی طبیعی بروید. شما کدام قرص چربی‌سوز را مصرف می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات‌تان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!عوارض قرص لاغری obestop

منبع: stylecraze

برچسب ها stylecrazeانواع قرص های چربی سوزخطرات و عوارض قرص های چربی سوززمان مصرف چربی سوزعوارض قرص های چربی سوزقرص های لاغریقرص های چربی سوزقرص های چربی سوز در بدنسازیقرص چربی سوز گیاهینام قرص های چربی سوز

متاسفیم. نظرات بسته است.

عوارض قرص لاغری obestop
عوارض قرص لاغری obestop
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *