علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

نی‌نی‌بان:  هفته اول که پر از شگفتی و هیجان بود گذشت. حالا در هفته دوم هستید. هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست. پس بهتر است در این هفته فقط آرامشتان را حفظ کنید. شما هیچ تصوری از اینکه قرار است چه اتفاقی بیفتد ندارید. درست است بارداری شما هنوز تایید نشده، اما با ماهمراه باشید تا به شما بگوییم که در هفته دوم بارداری چه اتفاقهایی قرار است رخ بدهد و چه تغییراتی را می توانید حس کنید.

در هفته اول مشخص می‌شود که جنین دختر است یا  پسر . هرچند شما حالا حالاها  بی‌خبر خواهید بود. پیوند اسپرم و تخمک یک فرایند 1 تا 3 ساعته است. در هفته اول که باروری تخمک انجام می‌شود حدود 25 میلیون اسپرم از سرویکس (دهانه رحم) وارد واژن می‌شوند. اما فقط  4 اسپرم برای نفوذ به تخمک می‌توانند وارد رحم شوند و فقط یک اسپرم  تخمک را بارور می کند.کروموزم‌های والدین حاوی مواد ژنتیکی هستند که کودک خصوصیات پدر و مادر را از طریق آنها به ارث می‌برد. هر انسانی 64 کروموزم دارد که 23 کروزموزم را از مادر و 23 عدد دیگر را از پدر  می‌گیرد. هر تخمک دارای یک کروموزوم X و هر اسپرم دارای یک کروموزوم X  یا Y  است. ترکیب کروموزوم‌هایX  و  y جنسیت کودک را مشخص می‌کند. اگر اسپرمی که تخمک را بارور می‌کند حاوی X  باشد شما صاحب یک دختر می‌شوید و اگر با خودش کروموزم Y را حمل کند طبعا نوزاد شما پسر می شود.قد: سانتی متروزن: گرم2 روز بعد از باروری تخمک از لوله‌های رحم یا همان فالوپ به سمت رحم حرکت می‌کند. تخمک بارور شده نطفه‌ یده می‌شود. در این مسیر 5 تا 7 روزه که تخمک از لوله‌ها به مقصد رحم حرکت می‌کند، تخمک بارور شده خود را تقسیم می‌کند تا توده سلولی به «بلاستوسیست» تشکیل ‌شود. بلاستوسیست به اندازه سر سوزن است و از 3 قسمت لایه درونی، لایه بیرونی و بخش مایع تشکیل شده است. لایه درونی، جنین و لایه بیرونی، جفت یده می‌شود و بخش مایع مانند آن «کیسه‌آب» یا در اصطلاح پزشکی «کیسه‌آمنیوتیک» گفته می‌شود. بلاستوسیست خودش را به مخاط داخلی رحم به «آندومتر» می‌رساند و در این زمان بارداری تثبیت می‌شود. از این زمان به بعد کار هورمون‌ها شروع می‌شود. هورمون «استروژن» باعث ضخیم و پرخون شدن آندومتر می‌شود. «پروژسترون» هورمون دیگری که از تخمدان‌ها آزاد می‌شود آندومتر را ضخیم و پرخون نگه می‌دارد تا بلاستوسیست بتواند به رحم بچسبد و مواد مغذی را از آن جذب کند. این روند «لانه گزینی» دارد. اگر تست بارداری را در اولین روزی که عادت ماهانه شما به تعویق افتاده است، انجام دهید، تا 1 درصد احتمال دارد جواب منفی اشتباه دریافت کنید. اگر شما به اشتباه فکر کنید که باردار نیستید، ممکن است مراقبت‌های بارداری لازم را انجام ندهید و در معرض مواد مضر قرار بگیرید. در این شرایط بهتر است احتمال دهید که باردار شده‌اید و تست را یک هفته بعد دوباره تکرار کنید.

یک رژیم غذایی سالم می‌تواند انرژی مورد نیاز را برای شما فراهم کند. در هفته دوم بارداری به این نکات توجه کنید: 

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده
کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

آکنه کیستیک، نوع شدیدی از آکنه است که به صورت برآمدگی های حساس، بزرگ و قرمز رنگی در عمق پوست ظاهر می شوند. آکنه کیستیک دردناک است و به سختی درمان می شود و در صورت ماندگاری طولانی به مدت چند ماه، باعث بروز لکه هایی بر روی پوست می شوند. درمان های موثر عبارتند از ایزوترتینوئین خوراکی، قرص های ضدبارداری و رتینوئید موضعی. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی آکنه کیستیک می پردازیم و راه های درمان

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

شکستگی فک چیست؟ در مورد عوارض شکستگی فک چه می دانید؟ آیا با راه های درمان آن آشنایی دارید؟ آیا تنها با جراحی میتوان آن را درمان کرد؟ در این

اگر شبیه مردم، احتمالا جوش سرسیاه زیادی دارید، اهمیتی ندارد چقدر تلاش می کنید، فقط ناامید نشوید. قطعا شرم آور است ولی بیایید اعتراف کنیم، همه ما

این سوالی است که اغلب از ما پرسیده می شود. جواب خیر است. اما استفاده از مسواک برقی می تواند با از بین بردن لکه ها، دندان هایتان

دررفتگی استخوان فک چیست؟ ساختار فک به شکل واضحی پیچیده است و دررفتن استخوان فک معمولا بسیار آسان تر از چیزی که انتظار می رود اتفاق می افتد.

بی اختیاری ادرار به شرایطی گفته می شود که در آن فرد، کنترل روی مثانه را از دست بدهد و ادرار به صورت بی اختیار دفع شود. این

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

هفته اول بارداری چیست؟در حال حاضر، هیچ کودکی وجود ندارد و شما مطمئن نیستید که آیا تخمک شما برای یک ماه دیگر بارور شده است. در هفته اول بارداری متخصصین پزشکی از اولین روز از آخرین دوره خود را به عنوان شروع بارداری خود استفاده می کنند، زیرا دقیقا زمانی که شما تصور می کنید دقیقا مشخص نیست،خودتان را برای مطالعه هفته دوم بارداری  و  هفته سوم بارداری آماده کنید.

هفته اول بارداری تنها آغاز یک انتظار طولانی برای یک کودک است و فرایندهای هورمونی و متابولیسم به طور کامل تغییر می کنند، ارگانیزم انرژی کمی را مصرف می کند، زیرا تخمک را تهیه می کند.

• شما باید سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید.

• اگر دارو مصرف میکنید با پزشگ خود مشورت کنید واگر لازم نباشد دارو مصرف نکنید.

• تعاملات خود را با افراد و حضور در مکان های عمومی برای مدت زمان طولانی محدود کنید. این می تواند منجر به عفونت با بیماری های عفونی شود که بعدها به درمان نیاز دارد و در این مورد واقعا خوب نیست.

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

• خوردن بر اساس یک رژیم خاص، از نوشیدن قهوه و چای، خوردن شکلات، آماده کردن غذا و غذای سرخ شده خودداری کنید.

• کربوهیدرات می تواند سیستم عصبی زن انتظارات را تحریک کند.

• تحت هیچ شرایطی معاینه اشعه ایکس ممنوع است، ارگانیسم اثر منفی آن را احساس می کند. و برای حفظ امنیت، پزشک را به یاد داشته باشید که نباید این کار را انجام دهید.

 

• جنس نوزاد شما در این مرحله اولیه تصمیم گرفته شده است
• آنها در حال رشد سریعتر از هر زمان دیگری در دوران بارداری شما هستند
• مغز، قلب و ستون فقرات نوزاد شما در حال تشکیل است

 

 

سینه های سفت و محکم ،درد یا سوزش در سینه یکی از شایع ترین نشانه های باردار شدن است. در هفته اول بارداری سینه ها را محکم می شود و شکل می گیرند، همانطور که آنها برای تولید شیر آماده می شوند. سینه ممکن است در نتیجه چند ماهگی بسیار حساس باشد. اما،متخصصین حاملگی و شیرده، خاطرنشان می کنند: “این تغییرات را همه زنان تجربه نمی کنند، به خصوص اگر آنها در قرص های کنترل وزن استفاده می کنند .

درهفته اول بارداری رحم شما به طور مستقیم بر روی مثانه منجر به ادرار مکرر می شود. فشار اضافه شده و تغییرات روده نیز ممکن است باعث یبوست شود. رحم در برابر مثانه و دیگر اعضای بدن فشار می آورد.

احساس خستگی یکی از نشانه های معمول باردار شدن است (مصرف انرژی زیادی برای ایجاد یک کودک طول می کشد). در واقع، خستگی اغلب یکی از اولین نشانه های بارداری است.

تهوع یکی از شایعترین علائم حاملگی است. این باعث افزایش سطح هورمون (حدود ۸۰ درصد از زنان در طی ۳ ماه اول حاملگی در صبح را تجربه می کنند). برای بسیاری از این تهوع لزوما محدود به صبح نیست – برخی آن را در تمام طول روز احساس میکنند.

فراوانی سردرد میگرنی با بارداری می تواند افزایش یابد. و بسیاری از زنان که سردردهای میگرنی هورمونی را دریافت می کنند در معرض ابتلا به بارداری هستند. با این حال، برخی از افراد تجربه متفاوتی دارند .

بعضی از زنان در طول هفته اول بارداری از یک طعم و مزه “فلزی در دهانشان شکایت دارند. در حالی که هیچ توضیحی علمی برای این کار وجود ندارد.

رویاهای در هفته اول بارداری اغلب تشدید می شوند. بنابراین اگر رویای شما دراماتیک باشد، این می تواند نشانه بارداری باشد. (با تشکر از هورمون های پر سر و صدا برای این یکی!)

 

در هفته اول بارداری، به یاد داشته باشید در این مرحله زودرس، نشانه هایی که شما تجربه می کنید، آنهایی هستند که به دوره شما وابسته هستند، زیرا شما حامله نیستید. این علائم ممکن است از سه تا هفت روز طول بکشد و شامل موارد زیر می شود:

 

خونریزی واژینال بدن شما رحم را تخلیه می کند که تخم مرغ نارس را نگه می دارد.
کاهش درد پشت و گرفتگی. برای آزاد کردن این پوشش، رحم شما قرارداد می خورد و باعث ایجاد درد و شکایت می شود.
قبل و در طول دوره شما پف کردن هورمونهای نوسان می توانند به شکم شما شکوفا شوند.
نوسانات خلقی. هورمون های مخرب نیز می توانند باعث تحریک پذیری و تحریک احساسات شما شوند.
سردرد بسیاری از زنان از میگرن قاعدگی شکایت دارند که همچنین هورمون مرتبط هستند. (شگفت زده، تعجب). بسته یخ، داروهای ضد درد OTC و تمرینات آرام بخش ممکن است درد را کاهش دهد.

 

در داخل شکم باردار ، بدن شما نه تنها تخمک ماه گذشته را آزاد می کندبلکه این شروع به تشکیل یک پوشش جدید رحمی، که تخم مرغ ماه بعد را نگه می دارد.

حقیقت داغ: تخم های انسانی بزرگترین سلول های بدن هستند. یک تخم مرغ اندازه هلو است.
اولین نشانه های بارداری به زودی اتفاق نخواهد افتاد – در واقع، بسیاری از خانم ها در هفته ۴ از دست دادن مدت خود را در هفته ۴ قبل از اینکه حتی احساس “متفاوت. اما برخی از نشانه های اولیه در بارداری در هفته های اول پس از باروری عبارتند از درد سینه یا حساسیت، تهوع، خستگی، و اغلب نیاز به پشه.

 

در هفته اول  بارداری احتمالا شما فکر می کنید که چگونه می توانید بدن خود را برای حمل یک کودک آماده کنید. ایده خوبی است که بارداری را با وزن سالم شروع کنید و از عادت های بد مانند مصرف سیگار و نوشیدن لذت ببرید. مصرف کافئین خود را به معادل یک فنجان قهوه یا دو قاشق چای خوری در روز است.

 

هفته اول بارداری دارای ویژگی های خاصی است که بر طبق آن زن قادر است حدس بزند که باردار است، تعریف دقیق مدت بارداری، متخصصین زنان محاسبات خود را در روز اول از آخرین قاعدگی پایه گذاری می کنند. با این وجود، در آن لحظه هنوز هیچ حاملگی وجود ندارد و به همین دلیل است که هفته اول مبهم است. و تنها زمانی که قاعدگی تمام می شود، تخمک گذاری همراه با ظهور تخم مرغ بالغ، کاملا آماده برای بارور شدن است.

در این لحظه، سیستم عصبی زن تحت تغییرات خاصی قرار می گیرد، هورمون های آن را برای یک هدف تغییر می دهد، هفته اول بارداری تنها یک هفته است؛ پس هنوز چیزی اتفاق نمی افتد.

درد در هفته اول بارداری ممکن است شما را پیگیری کند و این طبیعی است، زیرا با شروع قاعدگی ارتباط دارد. اگر شما منطقی فکر می کنید، نتیجه گیری خواهید کرد که این مرحله کاملا مبهم است و هنوز نمی دانید آیا این هفته شروع بارداری می شود یا نه، چرا که تخمک هنوز بارور نشده است.

هفته اول بارداری ممکن است همراه با تخلیه خون ذاتی عادی قاعدگی باشد و این طبیعی است. و دانستن برای اینکه آیا این آخرین تخلیه برای ۹ ماه آینده است یا خیر، غیرممکن است.

 

تست بارداری

 

قبل از رفتن به یک متخصص زنان، آزمایش بارداری را انجام دهید، مخصوصا چون شما می توانید این روش را در خانه انجام دهید. تست بارداری خود را تأیید یا آن را رد می کند

سطح هورمون hCG در هفته اول در محدوده ۰ تا ۵ mU / ml است؛ چنین تعداد عادی برای زنانی است که انتظار ندارند کودک باشد. هنگامی که جنین وارد رحم می شود، پوسته بیرونی این هورمون تولید را آغاز می کند. پس از انجام تجزیه و تحلیل hCG، شما قادر خواهید بود تا مطمئن شوید که حامله هستید و حتی در اولین مرحله آن را شناسایی کنید.

 

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

شما احتمالا سونوگرافی در هفته اول بارداری را ندارید اما اگر يک متخصص باروري معاینه شوید تا تعداد فوليکول ها (که به تخم ها رشد مي کنند) در تخمدان ها و / يا اندازه ضخامت پوشش رحم را اندازه گیری می کندد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، پزشک شما می تواند یک درمان باروری را تجویز کند که می تواند به شما کمک کند.

 

 

 

علائم اولیه سقط جنین بسیار متفاوت است، اما در اکثر موارد درد شکمی و خونریزی از رنگ های مختلف وجود دارد. درد که در قسمت پایین شکم رخ می دهد بسیار شبیه به احساسات در طول قاعدگی یا اختلالات روده است.

سقط جنین در هفته اول علائم آن را به صورت تخلیه نشان می دهد. یک زن می تواند با دیدن چند قطره خون در لباس توجه خود را جلب کند و رنگ خون قهوه ای، بژ یا رنگ سفید است, با این حال، این واقعیت ممکن است نشانه ای باشد که تخم مرغ با موفقیت به اندومتر رحم متصل می شود.در هر صورت، پس از کشف علائم مشابه سقط جنین، یک زن باید از یک دکتر کمک بگیرد. تنها کمک متخصص می تواند حاملگی و کودک را نجات دهد.

 

 

سقط جنین در یک هفته حاملگی ممکن است و به دلایل زیادی ایجاد شود. با این حال، برای اغلب پزشکان و زنان ، دلیل اصلی قطع شدن بارداری، هنوز معلوم نیست. شایع ترین علت سقط جنین در یک هفته حاملگی، آسیب های ژنتیکی جنین است. ناهنجاری های کروموزومی جنین را غیر قابل تحمل می سازد. این حاملگی را نمی توان ذخیره کرد.

 

یکی دیگر از علل شایع سقط جنین در هفته اول حاملگی، پزشکان معتقدند که عدم تعادل هورمونی است. ، در برخی از مادران کمبود پروژسترون وجود دارد که باعث مرگ جنین می شود.

 

حضور عفونت ها در بدن یک زن همچنین می تواند باعث رد جنین شود. اما نگرانی خاصی به علت عفونت های منتقله از راه جنسی است. یکی از وحشتناک ترین تبخال است. بنابراین، برای جلوگیری از سقط جنین، یک زن قبل از تخمک گذاری باید در برابر عفونت هایی مانند سرخچه واکسینه شود و تمام عفونت هایی را که می تواند به رشد جنین آسیب برساند، درمان کند.

 

علت سقط جنین در اوایل دوران ممکن است خود دارو باشد. بسیاری از زنان معتقدند که داروهای طبیعی برای نوزاد کاملا ایمن هستند و بنابراین حتی فکر نمی کنند که آنها می توانند یک سقط جنین اولیه را تحریک کنند. بنابراین، برای مادران آینده توصیه میشود که به شدت خوردن دارو ممنوع میباشد. اگر باردار اولین علائم بیماری را تجربه کند، باید با پزشک متخصص خود مشورت کند، که می تواند یک داروی ایمن را انتخاب کند و هفته ۱ باعث سقط جنین نشود.

 

شما باید بار فیزیکی را کاهش دهید. البته، حاملگی یک مانع برای ورزش نیست. اما بسیار مهم است که تمام بارها به منظور جلوگیری از سقط جنین، به شدت محرز باشند. حمام را پر از اب گرم نگذارید. اعتقاد بر این است که آب گرم می تواند منجر به رد جنس به علت افزایش دمای بدن مادری آینده شود.

 

بسیاری از زنان، با یادگیری حاملگی خود، شروع به آماده شدن برای تولد کودک می کنند. و اولین چیزی که قرار است ساخته شود تعمیر در خانه است. با این حال، باید یادآوری شود که بخارات مضر که هنگام استفاده از رنگ ها و چسب ها از خارج میشود ، می توانند موجب سقط جنین اولیه شوند.

• شروع مصرف اسید فولیک :. تحقیقات همچنین نشان می دهد که زنان که ۳۰۰ میکروگرم اسید فولیک دریافت می کنند، خطر افزایش نقص لوله عصبی را تا ۷۰٪ کاهش می دهند.
• یک رژیم متعادل بخورید: رژیم باروری شما باید همه مواد مغذی مورد نیاز شما را به خصوص روی را به شما بدهد.
• اجتناب از کافئین بیش از حد: اجتناب از نوشیدنی های کافئین دار که از سه فنجان در روزباشد.
• اگر میخواهید بدن خود را برای یک کودک آماده کنید، سیگار و الکل را ترک کنید
• حرارت را قطع کنید: خود رااز دوش های گرم و یا حمام دور نگه دارید، زیرا این می تواند کیفیت اسپرم را تحت تأثیر قرار دهد. آب حمام نباید گرمتر از دمای بدن برای اسپرم بهینه باشد. مطالعات نشان می دهد گرما طولانی و بیش از حد می تواند مجموعه اسپرم را ضعیف کند.
• بروید و دکتر خود را ببینید: اگر چه شما باردار نیستید، ولی توصیه میشود با پزشگ قرار ملاقات و صحبت در مورد داروهای تجویزی، خطرات زیست محیطی و شیوه زندگی است داشته باشید.

• می دانید زمانی که تخمک گذاری می کنید : دانستن دقیق زمانی که تخمک گذاری می کنید، می تواند به شما کمک کند.

برای شروع بارداری سالم، در نظر گرفتن ویتامینهای پیش از تولد، نوشیدن آب پرتقال برای اسید فولیک و انجام برخی تمرینات استفاده کنید. شما حتی ممکن است متوجه شوید که برای اولین بار باردار شدید، بنابراین، ، از نوشیدن الکل، مصرف مواد مخدر و یا سیگار کشیدن دوری کنید.

 

۱٫ بهترین کار این نیست که سرما نخورد
۲٫ از حضور در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها و حمل و نقل عمومی اجتناب کنید.
۳٫ اطمینان حاصل کنید که ویروس شما را در یک کلینیک یا حتی در خانه دریافت نمی کند.
۴٫ مراقب باشید از بیماری های مؤثر، به ویژه از سرخجه، خود را از افراد بیمار جدا کنید.
۵٫ قبل از انجام معاینات اشعه ایکس، به ویژه اگر آن را به شکم لمس کنید، به پزشکان بگویید که شما در حال بره ریزی برای بارداری هستید.
۶٫ آرام باش، استرس ندهی و کار اشتباهی نکنی، و به خوبی بخوابی.
۷٫ به خویشاوندان خود در مورد قصد خود بگویید و از آنها بخواهید که با شما رفتارخوبی کنند.

• عادت های بد را فراموش کنید، مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل. سیگار کشیدن نیز به کودک آسیب می رساند.
• فراموش نکنید که آزمایش اولیه و در صورت لزوم درمان دریافت کنید.
• مصرف ویتامین هایی را که پزشک شما تجویز کرده است.
• تمریناتی که به تقویت عضلات شما کمک می کند و نفس می کشید.
• مراقبت ویژه از رژیم غذایی خود.
• اگر قبلا هر دارو مصرف کرده اید، در مورد آن به دکتر خود بگویید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت برای “های مادر” محفوظ است.

نا گفته های دوران بارداری را می دانید؟


نشانه های حاملگی
86,715 بازدید

اولین علائم بارداری در هفته اول بعد از لقاح,علائم حاملگی

علائم بارداری در هفته اول بعد از لقاح : گرچه تنها راه قطعی برای اثبات بارداری یا عدم بارداری آزمایش خون بارداری است، اما برخی علائم برای بارداری وجود دارد که میتواند شما را راهنمایی کند. البته دقت نمایید این علائم قطعی نیستند زیرا تجربه زنان مختلف از علایم بارداری و حال کلی در طول دوران بارداری متفاوت است.

از آنجا که علائم اولیه بارداری، قبل و در زمان پریود اتفاق می افتد و شباهت زیادی به علائم سیکل قاعدگی زنان دارد، بسیاری از اوقات این علائم نادیده گرفته می شوند

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

 

اولین علائم بارداری بعد از لقاح,علائم بارداری در هفته اول بعد از لقاح

تاخیر در عادت ماهانه :

اگر معمولا عادت ماهانه‌ای منظم دارید اما این بار به موقع اتفاق نیافتاد، پیش از توجه به هر یک از علائم بالا، تست بارداری را امتحان کنید. اما اگر عادت ماهانه‌‌ی چندان منظمی ندارید و پیگیر زمان آن نیستید، تهوع، درد سینه و تکرر ادرار می‌تواند از علائم بارداری باشد

 نفس کم آوردن :

دفعه ی آخر که داشتید از پله ها بالا میرفتید ، ناگهان نفس کم آوردید و احساس کمبود اکسیژن کردید ؟

جنین در حال رشد نیاز به اکسیژن داره برای همین اکسیژن قابل استفاده برای شما کم میشه . متاسفانه باید خدمتتون بگم که این نشانه بارداری ( به نفس افتادن )  ممکنه در سرتاسر این ۹ ماه بارداری با شما همراه باشه و هرچه به زمان موعود نزدیک تر میشید و نوزاد شما بزرگ تر میشه ، فشار بیشتری به  ریه و دیافراگم شما وارد میشه و نفس کشیدن و برای شما سخت تر میکنه .

    درد سینه ها:

امروز که داشتید سوتین همیشگی تون  رو می پوشیدید این کار براتون درد آور و عذاب آور شده بود ؟ این از نشانه های اولیه بارداری در زنان است .

شب ها سوتینی راحت تر بپوشید تا کمتر اذیت بشید .

تهوع و استفراغ :

مقصر اصلی در ایجاد تهوع و استفراغ در شما در اوایل بارداری همسر بدن‌ها هستند. تهوع و استفراغ می‌تواند نشانه‌های اول بارداری شما باشد. معمولا تهوع و استفراغ دوران بارداری ممکن است تا ۱۲ هفته اول بارداری فقط ادامه داشته باشد،

البته خوب است بدانید که تهوع و استفراغ صبحگاهی می‌تواند نشانه خوبی باشد چرا که نشان دهنده این است که سطح همه بدن HCG افزایش یافته است و بارداری در حال پیشرفت است.

درمان تهوع و استفراغ صبحگاهی آن است که هیچ‌گاه معده‌تان را خالی نگذارید کراکرها خشک و بیسکویت خشک بخورید.

قرار دادن آن‌ها کنار رختخواب و خوردن یکی دو عدد قبل از بلند شدن از رختخواب یکی از بهترین کارها برای کاهش تهوع و استفراغ صبحگاهی است.

مصرف ویتامین‌های در دوران بارداری می‌تواند سبب تشدید تهوع و استفراغ برای برخی مادران شود. بنابراین ویتامین‌ها را با معده خالی مصرف نکنید. خیلی اوقات وقتی این ویتامین‌ها وبعد از غذا خورده شود تهوع و استفراغ را کاهش می‌دهد.

ادرار مکرر:

زمانیکه قاعدگی به مدت یک تا دو هفته به تاخیر می افتد، ممکن است مـتـوجـه شویـد که از حد معمول ادرار میـکنیــد. این به آن دلیل است که کودک در حال رشد درون رحم، به مثانه شما فشار وارد می آورد. 

یبوست :

ممکن است در روزهای اولیه بارداری متوجه تغیر در اجابت مزاج خـود گردید. هورمونهای اضافی تولید شده در حین حاملگی، باعث میگردد روده کارایی خود را از دست بدهد و یبوست یکی از علایم بارداری مهم است .

 نفخ شکمی :

تغییرات هورمونی در اوایل بارداری ممکن است باعث احساس نفخ شود، مشابه احساسی که برخی از زنان درست قبل از عادت ماهانه دارند. به این علت برخی از لباس‌هایتان ممکن است تنگ‌تر از حالت معمول گردد، حتی در همان اوایل که رحم هنوز نسبتا کوچک است

افزایش دمای طبیعی :

بدن اگر دمای طبیعی بدن حتی بعد از سپری شدن زمان مقرر قاعدگی بالا ماند و به مـیزان قبل از تخمک گذاری تقلیل نیافت، احتمال حاملگی بسیار افزایش می باید. هنگامی که شما حامله میشوید، تخمک در لوله های رحم (محل رشد جنین) بارور میـگردد.

در ایـن هنگام است که بدن شما نهـــایتا میتواند تشخصی دهد که شما حامله هستید. وقتی هورمون hCG ترشح می شـود، زنـان مـعـمولا بـرای بـار سـوم یـک افـزایش دما احساس میکنند که به اندازه تغییر دمای اولیه نیست، اما در خلال یک هفته تا ۱۲ روز بعد از اولین افزایش دمای مربوط به تخمک گذاری میتوان آن را مشاهده نمود.

تغییرات جسمی :
تغییرات خاص در ترشحات واژن و رنگ این ترشحات می‌تواند علامتی از بارداری باشد قطع قاعدگی هم می‌تواند یکی از نشانه‌های اساسی بارداری باشد.

اگر این علایم را در خود دیدید حتما یک آزمون خانگی بارداری انجام دهید و با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید.

تغییرات روحی و عاطفی ( افسردگی‌های مقطعی) :

از علائم دیگر بارداری تغییرات احساسی و روانی و گاه احساس افسردگی است که به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود. این حالات در ۳ ماهه اول بارداری مشاهده می‌شود.

 

علائم بارداری قبل از عقب افتادن پریود,علایم بارداری

کمبود انرژی :

کاهش میزان انرژی و احساس خستگی مفرط به دلیل افزایش میزان هورمون پروژسترون، افزایش تولید خون، کاهش قند خون و افت فشار خون کاملاً‌ طبیعی و از علائم رایج بارداری است. بهتر است در این دوران استراحت خود را افزایش دهید

      کمر درد :

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

آیا کمرتون درد میکنه ؟ اگر شما معمولاً دچار کمر درد نمیشید ، این درد میتونه یک نشانه ی دیگه برای بارداری باشه که ممکنه در سرتاسر دوران بارداری همراه شما باشه.

دلیلش هم اینه که با شکل گیری جنین و بزرگ شدن اون ، مرکز ثقل بدن شما از حالت عادی خارج میشه و رباط ها و ماهیچه ی بدنتون بیش تر از حالت عادی کشیده میشند تا تعادل بدن شما رو حفظ کنند .

سرگیجه و ضعف کردن :

علایم بارداری :حالت سرگیجه و ضعف کردن به دلیل باز شده عروق، کاهش فشار خون و کاهش قند خون در بانوان باردار مشاهده می‌شود.

اولین علائم تشکیل نطفه,علائم بارداری در هفته اول بعد از لقاح

آیا همه خانم ها در دو هفتگی متوجه علایم بارداری می شوند؟
بله حتی بعضی از خانم ها از همان یکی دو روز اول علائم حاملگی دارند و متوجه می شوند که باردار هستند بنابراین احتمال داشتن علائم در یک تا دو هفته اول بالاست.
البته در همین زمان پزشک معالجتان به شما می گوید که ۴ هفته باردارید. چطور چنین چیزی ممکن است؟ بد نیست بدانید که پزشکان مدت بارداری را از اولین روز آخرین دوره قاعدگی شما محاسبه می کنند چون هیچ راه دقیقی برای تعیین دقیق روز بارداری وجود ندارد.
البته خانم های باردار کاملا با هم متفاوتند بنابراین به راحتی نمی توانیم علائمی را که هر مادر بارداری در این مدت احساس می کند، پیش بینی کنیم اما از جمله شایع ترین نشانه های حاملگی در این زمان می توان به درد در سینه ها، خستگی و تهوع اشاره کرد.

آیا بارداری باعث تغییرات واژن نیز می شود؟

یکی دیگر از نشانه های بارداری تغییر در رنگ فرج و مهبل (واژن) است. این نشانه نیز می تواند به عنوان اولین تغییرات ناشی از بارداری در نظر گرفته شود که در طی ماه اول بارداری بروز می کند و قبل از به وجود آمدن سایر علائم قابل تشخیص است.
فرج و مهبل (واژن) معمولا صورتی رنگ است، اما تغییرات ناشی از بارداری باعث تیره شدن فرج و واژن شده و رنگشان با پیشرفت بارداری متمایل به قرمز و ارغوانی می شود. این تغییر رنگ نیز به خاطر این است که طی بارداری مقدار زیادی خون به بافت های این ناحیه هجوم می آورد.
اگر چرخه قاعدگی منظمی داشته باشید، تغییر در ترشحات واژن هم از دیگر تغییراتی است که در مراحل اولیه بارداری رخ می دهد و برای خود خانم ها هم قابل مشاهده است.
این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که ترشحات واژینال طی بارداری به مرور افزایش پیدا می کند که در اغلب موارد این مساله هیچ خطری برای مادر و جنین ندارد و بیماری محسوب نمی شود. در ضمن این ترشحات از نظر رنگ یا غلظت یا حتی بو تفاوتی با ترشحاتی که قبل از بارداری داشتید، ندارند.

البته لازم نیست برای کنترل کردن این ترشحات دوش واژینال بگیرید چون این کار نه تنها کمکی نمی کند بلکه ممکن است منجر به تحریک پوست و به هم خوردن تعادل طبیعی باکتری ها و قارچ ها در واژن شده و شما را در معرض عفونت های واژینال قرار دهد.
بارداری ریسک شما را برای ابتلا به برفک نیز بالاتر می برد. اگر چه این مساله برای جنین خطری ندارد و به او آسیب نمی زند اما لازم است که برای درمان به پزشک مراجعه کنید. در ضمن اگر در طول بارداری رنگ، غلظت و بوی ترشحات واژنتان تغییر کرد با پزشکتان برای تشخیص های احتمالی و روش های مناسب درمانی مشورت کنید.

 

حاملگی پوچ چه علائمی دارد؟ :

حاملگی پوچ در ابتدا همانند یک بارداری طبیعی به نظر می رسد، ولی بارداری های پوچ باعث بروز علائم زیر می شوند:

• خونریزی قهوه ای تیره تا قرمز روشن از واژن طی سه ماهه اول بارداری می تواند نشانه ای از حاملگی پوچ باشد.

• یکی از علائم حاملگی پوچ، حالت تهوع و استفراغ شدید است.

• نشانه دیگر حاملگی پوچ دفع کیست هایی شبیه خوشه انگور می باشد.

• گاهی در حاملگی پوچ  درد لگن (پایین کمر و شکم) رخ می دهد.

اگر هر یک از علائم حاملگی پوچ را مشاهده کردید، به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید، او ممکن است سایر علائم حاملگی پوچ را پیدا کند، مانند:

• رشد سریع رحم: در حاملگی پوچ، رحم رشد سریعی دارد در واقع رحم نسبت به آن مرحله از بارداری خیلی بزرگ است.

• فشار خون بالا: از علائم حاملگی پوچ می توان به افزایش فشار خون اشاره کرد.

• پره اکلامپسی: از نشانه های حاملگی پوچ مسمومیت بارداری است که باعث افزایش فشار خون مادر و دفع پروتئین از ادرار بعد از هفته بیستم بارداری می شود.

• کیست تخمدان می تواند نشانه ای از حاملگی پوچ است.

• کم خونی می تواند از علائم حاملگی پوچ باشد.

• پرکاری تیروئید نیز از علائم حاملگی پوچ است.

حاملگی پوچ مدت زیادی ادامه پیدا نمی کند و نهایتا منجر به سقط خودبخودی می شود. برای جلوگیری از عوارض بارداری پوچ، بایستی بافت پوچ به طور کامل از رحم خارج شود.

 

برچسب هابارداری‌

تست بارداری با نمک وایتکس از روی چشم و با سیر3.2 امتیاز از 45 رای

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

پروفایل اسفند ماهی

عکس حضرت زهرا

عکس پروفایل روز مادر

عکس پروفایل پدر

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

آیا شما به عنوان یک زن باردار در حال گذراندن هفته دوم بارداری خود هستید؟ درست است که بارداری شما ممکن است هنوز تایید نشده باشد، اما اجازه دهید ما به شما بگوییم که در هفته دوم بارداری شما در صورتی قابل تشخیص خواهد بود، که لقاح تخمک در بدن شما، 1 روز بعد از قاعدگی اتفاق افتاده باشد.لقاح تخمک به احتمال زیاد در پایان هفته دوم بارداری و یا در آغاز هفته سوم رخ می دهد که بستگی به چرخه قاعدگی شما خواهد داشت. لازم است بدانید که تاریخ دقیق بارداری 4 هفته از تاریخ LNMP و یا پایان آخرین دوره قاعدگی طبیعی مادر باردار حساب می شود. اگر سن بارداری شما با این تاریخ محاسبه شده باشد، تغییر زیادی در ظاهر بدن شما در طول هفته دوم بارداری به وجود نخواهد آمد. اما در حال حاضر، تعدادی تغییرات مهم در داخل بدن شما به عنوان یک مادر باردار در حال وقوع است تا بدن شما را برای لانه گزینی جنین و رشد او آماده کند.

اگر شما در حال بره ریزی برای بچه دار شدن هستید، تخمک گذاری فقط یکی از تغییرات داخلی مورد نیاز برای بارداری شما است که در داخل بدنتان روی می دهد. حال اگر شما به عنوان یک مادر در حال بره ریزی مصمم برای باردار شدن باشید، نیاز شدیدی به نگه داشتن تخمک بعد از مشاهده نشانه های تخمک گذاری دارید.

همان طور که می دانید، داشتن رابطه جنسی مناسب با شریک زندگیتان نزدیک به دوره تخمک گذاری، شانس شما را در باردار شدنتان افزایش خواهد داد. برای دستیابی به این هدف، شما نیازمند حفظ مسیرهایی هستید که نشانه هایی از تخمک گذاری در آن ها وجود داشته باشد، طوری که روند حرکت این مسیرها، راه را برای مادر شدن شما هموار و آسان نماید. هر چند که شناسایی علائم بارداری در ماه اول بارداری برای بسیاری از زنان کار آسانی است، اما ما در این مقاله مجموعه ای از علائم هفته دوم بارداری در را بررسی خواهیم کرد. این علائم عبارتند از:• در هفته دوم بارداری ، تغییرات مشخص و قابل مشاهده ای در کیفیت و کمیت مخاط دهانه رحم مادر باردار وجود خواهد داشت، اگر مشاهده این تغییرات برای شما سخت است، نگران نباشید! این اطلاعات، در 2 الی 3 ماه آینده در مخاط دهانه رحم شما به عنوان یک مادر باردار به وضوح رویت خواهد شد.• شما ممکن است در یک دوره افزایش میل جنسی داشته باشید که اطلاع دهنده زمان تخمک گذاری در بدنتان است. این افزایش میل جنسی زمانی خواهد بود که بدن شما تغییرات را در رابطه با تخمک گذاری دریافت نماید و نزدیک شدن آن را به شما اطلاع دهد. اگر شما در بعضی مواقع احساس می کنید که نمی توانید از شریک زندگی خود دور باشید، ممکن است راه طبیعی برای نشان دادن زمان تخمک گذاری در بدنتان باشد. به یاد داشته باشید که شما باید از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را برای باردار شدن امتحان کنید.• “اوه خدای من! تو خیلی جذابی”. آیا این صدا برای شما به عنوان یک خانم آشنا نیست؟ برای یک زن این حرف ها می تواند به معنای واقعی کلمه، خوشایند باشد. در واقع، مدتی است که شما احساس گرما و حرارت در بدن خود می کنید که ممکن است افزایش دمای پایه بدن شما به دلیل تخمک-گذاری اتفاق افتاده باشد و حالا این افزایش دما تبدیل به میل باردار شدن در شما شده است. لازم است بدانید که درجه حرارت بدن شما، ممکن است در زمان تخمک گذاری از 96 فارنهایت به 98 فارنهایت افزایش یابد.• دهانه رحم شما در این مواقع برای سازگار شدن با لقاح تخمک، نرم، مرطوب و بازتر خواهد شد، که شما می توانید این تغییرات را به راحتی در بدن خود درک نمایید.• ترشح مقدار زیادی از هورمون ها در زمان تخمک گذاری، باعث بروز تغییرات عمده در بدن شما خواهد شد. همچنین، این تغییرات سبب به وجود آمدن حساسیت در پستان های شما هم خواهد شد که ممکن است در این دوره، کاملا حساس و دردناک شده باشند. شناسایی دوره باروری در زنان :در برخی از زنان 5 روز قبل از تخمک گذاری، تا زمان 1 تا 2 روز پس از این عمل، شناخته شده است و به دوره باروری در چرخه قاعدگی زنان مشهور می باشد. هر چند که یک سلول تخمک، تنها دارای طول عمر 24 ساعت است، اما در مقابل یک اسپرم می تواند تا 5 روز زنده بماند. اگر یک زن در مقاربت جنسی در این دوره زیاده روی کند، شانس او در باردار شدن بسیار بالا خواهد بود. ولی متاسفانه این کار آسانی نیست، چون برای بسیاری از زنان شناسایی دوره باروری مشکل می باشد.

علائم بارداری در هفته اول و دوم و سوم

• در هفته دوم بارداری ، جنین شما که تنها از یک فولیکول تشکیل شده، شروع به رشد خواهد نمود. در طول هفته دوم بارداری ، به طور طبیعی هورمون FSH توسط غده هیپوفیز در بدن زن باردار ترشح خواهد شد، بعد از این مرحله با افزایش LH (هورمون جسم زرد)، دیواره فولیکول داخل تخمدان تضعیف می شود.• در این هفته، فولیکول داخل تخمدان به طور کامل رشد یافته و در حال حاضر، تخمک ثانویه بعد از پارگی دیواره های خود آزاد خواهد شد. • تشکیل تخمک در غدد جنسی زنان که با عنوان اوئوژنز شناخته شده است، شامل رشد فولیکول نابالغ و تبدیل شدنش به یک تخمک بالغ می باشد. در پشت تمام این اصطلاحات فنی، واقعیتی ساده وجود دارد و آن این است که جنین شما فقط از یک تک سلولی در داخل رحم تشکیل شده، که شانس زندگی در این دوره را نصیب خود کرده است.• در نهایت زمانی که یکی از فولیکول های بالغ تخمک آزاد شد و به لوله های فالوپ رسید، در این هنگام اندازه قطر جنین شما به 2/ میلی متر خواهد رسید. اندازه جنین در این مرحله به قدری است که تقریبا با چشم غیر مسلح دیده نمی شود، طوری که در این مرحله فقط یک سلول بارور شده است که مانند یک اسپرم، حتی قادر به حرکت و فعالیت نیست.• بعد از اینکه تخمک از تخمدان آزاد شد، می تواند به طرف لوله های فالوپ حرکت کرده و توسط کرک های جاروب مانند در داخل این لوله ها، به سمت جلو حرکت نماید. در حال حاضر، بافتی در پایان لوله های فالوپ وجود دارد که تخمک برای مدت یک روز در آنجا باقی می ماند، قبل از آن هم تخمک های بارور نشده در لوله های فالوپ متلاشی شده، و از بین خواهند رفت. اگر در این مرحله، تخمکی خوش شانس باشد، در مسیر حرکت خود به سوی مقصد با اسپرم دیدار نموده و با آن ترکیب خواهد شد.• زمانی که تخمک و اسپرم توانستند با موفقیت باهم ترکیب شوند، یک سلول دیپلوئید جدید که با عنوان تخمک شناخته می شود، تشکیل خواهد شد. به یاد داشته باشید که این تخمک بعدها به کودکی تبدیل می شود، که شما او را با تمام وجود دوست خواهید داشت.• از آنجا که هر دو تخمدان موجود در بدن خانم ها، در هر دوره قاعدگی سلول تخمک را تولید می کند، هیچ قانون ثابتی وجود ندارد که هر تخمدان باید تخمک خاصی را برای یک چرخه قاعدگی آزاد نماید. از این رو، در بعضی مواقع اتفاق می افتد که هر دو تخمدان تخمک خود را در یک زمان آزاد می کنند. اگر بعد از آزاد شدن این تخمک ها، آن ها در یک مکان قرار گیرند، هر دو تخمک بارور خواهند شد، که باعث تشکیل جنین دوقلو در رحم شما خواهد شد. لازم است بدانید که جنین های دوقلو با هم شروع به رشد خواهند نمود. هر چند آنها دوقلو هستند، اما تنها با شرایط مشابهی لقاح یافته اند، که ممکن است یکی از آن ها دختر و دیگری پسر باشد.• در این هنگام شما نه تنها باید در حالت آماده باش برای شناسایی تغییرات ایجاد شده در بدن خود باشید، بلکه باید به دنبال دانستنی های لازم درباره دوران بارداری بوده و از آن ها آگاه شوید. پس به یاد داشته باشید هنگامی که شما می توانید یکی از این تغییرات را در بدن خود ببینید، باید بدانید آن زمان برای شما، زمان تخمک گذاری است. همچنین، شما می توانید به کمک استفاده از کیت ها، زمان تخمک گذاری خود را مشخص نمایید. با افزایش هورمون جسم زرد، که 24 الی 36 ساعت قبل از تخمک گذاری رخ می دهد، می توان زمان دقیق بارداری را تشخیص داد. علت دیگر استفاده از این کیت ها، این است که تهیه کردن و همچنین استفاده از این کیت ها بسیار آسان می باشد. لازم است بدانید که اگر شما بره ای را برای افزایش افراد خانواده خود در آینده دارید، بهتر است قبل از رسیدن به سن 3سالگی اقدام نمایید، زیرا باروری یک زن سال ها قبل از 3سالگی شروع می شود و پس از آن، قدرت باروری رو به کاهش خواهد بود.

امیدواریم که شما در حال حاضر بینش خوبی نسبت به علائم بارداری در هفته دوم بارداری پیدا کرده باشید. حتی اگر کودک شما هنوز در ظاهر به وجود نیامده است، اما به یاد داشته باشید که اینک شما در پایان هفته دوم بارداری خودتان هستید که زمان بسیار مهمی در زندگی شما و فرزندتان به شمار می رود. این دوره، زمانی است که شانس شما برای به دست آوردن یک موجود زیبا و خاطره انگیز در زندگی بسیار بالا است. به یاد داشته باشید تا زمانی که شما در هفته دوم بارداری خود هستید، خوردن مواد بسیار مغذی و داشتن امنیت حق مسلم شماست.

 خواندن مادر و جنین درماه اول بارداری-هفته سوم به شما مادر مهربان توصیه می شود.

سلام خسته نباشید من پنجم این ماه پریود شدم از روز هفت پریود یک روز در میان نزدیکی داشتم یکی دو روزه حالت تهو صبح گاهی دارم قرص ینی میشه علائم بارداری باشه کی بیبی چک بزارم

سلام
یک روز بعد از تاخیر پریود میتونین از بی بی چک استفاده کنین

سلام من نزدیک ۱۵روز است اقدام به بارداری کردم یعنی بعد از تمام کردن پریودم بلافاصله شروع کردم الان حس میکنم حاملم درد شکم در یک ناحیه دارم سینه هام درد میکنه

باید تا روز پریودتون صبر کنین اگر تاخیر داشتین ار بی بی چک استفاده کنین

سلام من روز 5 از عادت ماهیانه نزدیکی داشتم و جلو گیری هم نداشتم چند بار بعد از اون رابطه داشتم بدون جلوگیری دیشب یه ترشح ژله مانند سفید و کمی خون ابه مانند ازم خارج شد دلیل این چیه

سلام
میتونه به خاطر لانه گزینی جنین باشه.

دردهای زیر دل مخصوصا سمت راست بعد از چند روز از رابطه جنسی میتونه دلیل لانه گزینی باشه آخه من سونو ادمگفت تخمدان راستت تخمکداره

سلام
هیچ چیز صددرصدی وجود نداره که قبل از تاخیر پریود به شما بگه باردارید، تا روز تاخیر صبور باشید.

سلام.من حس میکنم حامله ام .هفته دوم حاملگی چه حالت های به ادم دست میده.قلبم تندتندمیزنه سرگیجه میگیرم..
بی بی چک هم زدم منفی بود

سلام
تا زمانی که پریودتون عقب نمونه نمیتونین بفهمین که باردارید تا تاخیر صبر کنید بعد از بی بی چک استفاده کنید.

سلام من الان 4روزمونده به پریودیم فک میکنم حامله ام خیلی استرس دارم..
یعنی 6روزبدازپریودقبلیم اقدام کردم به مادرشدن.ولی بی بی چک زدم منفی بودوالان 3روزه بی بی چک نزدم

سلام
4 روز دیگه صبر کنید اگه در روز مقرر پریود نشدید فرداش از بی بی چک استفاده کنید.

سلام.من 5 روز هست پریودم عقب افتاده. بیبی چکم مثبت بود. یعنی الان باردارم؟نطفه چند وقتشه؟

سلام اگه بی بی چک مثبت بوده آزمایش خون بدین و اگه جواب قطعا مثبت بود به پزشک مراجعه کنید تا مراحل لازم رو طی کنید.

سلام وخسته نباشید , یک اسپرم چندروز میتونه زنده بمونه؟

سلام عزیزم, یک اسپرم می تواند تا 5 روز زنده بماند.

 گوگل پلاس  |    |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ |  اینستاگرام  |  الکسا  |  کانال تلگرام9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *