رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت

رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت
رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت

سیب زمینی به عنوان چهارمین محصول غذایی بعد از برنج، گندم و ذرت شناخته شده است و به عنوان بخش جدایی ناپذیر از غذاهای جهان است. سیب زمینی سرشار از مواد مغذی، کربوهیدرات و ویتامین C است و فواید بسیاری برای بدن دارد. علاوه‌ براین محققان در چند سال اخیر به برخی از مزایای زیبایی سیب‌زمینی نیز پی برده‌اند که در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

از زمانی که یادمان می آید سیب زمینی غذای افراد چاق بود. بعلاوه شایعات زیادی وجود دارد که سیب زمینی نه تنها یک سبزی است بلکه غذایی ساده و چاق کننده صورت نیز می باشد که حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است. سیب زمینی به تنهایی چاق کننده نیست. در ادامه نکاتی در خصوص چاق کنندگی سیب زمینی ذکر شده است.

همان ‌طور که می ‌دانید سیب زمینی ریشه‌ ای است غده‌ ای که چون جزء اصلی ‌اش را نشاسته تشکیل می‌ دهد، مملو از انرژی است؛ به همین دلیل در برنامه‌ های غذایی، خوردن یک سیب زمینی متوسط معادل یک برش نان محاسبه می ‌شود و دارای 80 کیلوکالری انرژی است. بهترین روش پختن سیب‌ زمینی، آب ‌پز کردن آن است؛ آن هم در آب گوشت، زیرا باعث پخته شدن تمام قسمت‌ هایش می‌ شود در حالی که حین تنوری یا کباب کردن روی شعله‌ های مستقیم آتش چون حرارت به طور یکنواخت به آن نمی ‌رسد در نتیجه فقط باعث سوختن پوست‌ اش می ‌شود. در ضمن، اگر سیب زمینی آب ‌پز به همراه مواد غذایی دیگری مانند تخم‌ مرغ پخته، انواع سبزیجات تازه و کمی‌ کره تناول شود، ارزش غذایی بالاتری را به خود اختصاص می ‌دهد و می ‌تواند وعده‌ ای ارزشمند را برای کسانی که به کالری در کنار انواع مواد مغذی نیازمند هستند، برساند. خورد سیب زمینی آبپز همراه با کره در وعده های مختلف غذایی خود یکی از عوامل اصلی چاقی در افراد است که متعاقبا باعث چاق شدن صورت نیز می شودرژیم سیب زمینی برای چاقی صورت

سیب زمینی به عنوان یک عامل ضدپیری بسیار موثر شناخته شده است و نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک پوست دارد. استفاده از آب سیب زمینی باعث درخشش بیشتر و نرمی پوست می‌شود. از بین رفتن چین و چروک صورت باعث می‌شود تا بافت پوست پر شده و صورت چاق به نظر برسد و از این جهت چاقی صورت با سیب زمینی امکان پذیر خواهد شد. آب سیب‌زمینی را با یک توپ پنبه‌ای بر روی صورت ماساژ دهید و اجازه دهید تا روی پوست خشک شود. بعد از گذشت 15 دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

سیب زمینی به عنوان یک ماده طبیعی و روشن‌کننده عمل می‌کند و نقش بسیار موثری در کاهش تیرگی زیر چشم و اطراف آن دارد. سیب زمینی را برش دهید و درون یک دستمال نخی تمیز قرار داده و به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی قسمت‌های تیره‌ی چشم بگذارید. سپس آن را با آب گرم بشویید. تکرار مداوم این روش می‌تواند تیرگی اطراف چشم را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

لکه‌های ایجاد شده بر روی پوست صورت ظاهری نازیبا داشته و در بسیاری از مواقع باعث کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود. برای رهایی از این لکه‌های پوستی راهی ساده و آسان وجود دارد و آن هم استفاده از سیب‌ زمینی است. مقداری آب سیب‌زمینی را درون یخچال قرار دهید تا سرد شود. از این آب برای شست‌وشوی صورت استفاده کنید و در نهایت با آب ساده صورت را بشویید. این روش باعث از بین رفتن لکه‌های تیره و روشن‌تر شدن پوست صورت خواهد شد.

اگر احساس می‌کنید که پوست صورتتان خشک است می‌توانید با استفاده از سیب‌زمینی این مشکل را حل کنید. برای این منظور به یک سیب زمینی رنده شده و یک قاشق کشک نیاز داریم. این مواد را ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید و سپس ان را بشویید. این ماسک به عنوان یک ماسک ضدپیری عمل کرده و باعث آب‌رسانی به پوست خواهد شد. علاوه‌براین یکی دیگر از روش‌های چاقی صورت با سیب زمینی نیز خواهد بود.

برای حفظ سلامتی و زیبایی خود هرگز سیب زمینی را دست کم نگیرید. در اینجا به چند معجزه دیگر سیب زمینی برای زیبایی اشاره خواهیم کرد:

به مدت ۲ هفته بدون اینکه تغییر خاصی را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، هر روز، آب ۲ تا ۳ عدد سيب زمينی متوسط  را مصرف کنید. آب به دست آمده را بايد خوب هم بزنيد و پس از گرفتن بلافاصله مصرف کنيد. متخصصان پوست، معتقدند مصرف آب سيب زمينی برای پر شدن صورت مفيد است. مايعات برای حفظ سفتی و خاصيت انعطاف پذيری پوست لازم است. علاوه بر آن به گفته متخصصان، سيب زمينی دارای ميزان زيادی آنتی اکسيدان از جمله پلی فنولز طبيعی است که نوعی ريز ماده مغذی محسوب مي شود و در بسياری از گياهان يافت می شود. ادله زيادی نشان می دهد که، سيب زمينی نقش مهمي در عملکرد سلول و کاهش عفونت دارد. هر چه سيب زمينی تازه تر باشد، ميزان مواد مغذی و ويتامين C آن بيشتر است. سيب زمينی حاوی ويتامين B6 نيز است. پوست سيب زمينی هم سرشار از ويتامين ها و موادمعدنی است، بنابراين سيب زمينی را با پوست مصرف کنيد. از استفاده سيب زمينی سبز يا جوانه زده پرهيز کنيد زيرا سمی است. با وجود سردی هوا، اگر تصور می کنید پوستتان خشک و پوسته پوسته می شود، با اینکار مانع از این خشکی پوست خواهید شد، حتی اگر شما را ۱۰ سال جوانتر نکند!

افرادی که از این روش استفاده کرده اند، ادعا می کنند که بسیار موثر بوده است. آب سيب زمينی التهاب، سوزش، خارش، جوش، زخم و کبودی را کاهش مي دهد. پالپ سيب زمينی را با آب ليمو مخلوط کنید و روی قسمت های مورد نظر قرار دهید. می بینید که جوش روی صورت، کمی پس از استفاده از اين روش کوچک تر می شود. قرار دادن برش های سيب زمينی به جای پالپ سيب زمينی موثر تر است.

اگر به ندرت دچار پف زير چشم مي شوید اما چشم هایتان خسته است و سياهی دور چشم و بينی شما ديده می شود،  هر شب برش های سيب زمينی را روی چشم ها قرار دهید. پف چشم به علت باز شدن رگ های کوچک خونی به وجود می آيد. آب سيب زمينی خاصيت تسکين دهنده و خنک کننده دارد. با خنک کردن دور چشم ها، رگ های خون در پوست منقبض می شود, اما به علت نشاسته ای که دارد هنگام استفاده از آن مراقب باشيد داخل چشم نرود. سيب زمينی حاوی آنزيمی است که به عنوان سفيد کننده طبيعی عمل می کند و باعث روشن شدن پوست می شود. به مرور زمان لکه هايی که بر اثر نور خورشيد به وجود می آيد و قسمت سياه دور چشم، کم رنگ می شود.

به باور متخصصان پوست برای نتيجه گرفتن از اين روش، نياز به زمان است.

سيب زمينی رنده و مخلوط شده با آب يک عدد ليمو را به صورت بمالید و اجازه دهید ده دقيقه بماند. حس خوبی می دهد. جمع شدن پوست را می توانید احساس کنید. اما آيا واقعاً چين و چروک هاي اطراف چشم ها را از بين مي برد؟ ويتامين C از پوست در برابر آسيب های محيطی محافظت می کند آنتی اکسيدان موجود در سيب زمينی، راديکال هاي آزاد را جذب می کند و مانع فعاليت می شود. راديکال های آزاد با آسيب رساندن به سلول ها باعث پيری پوست می شود، هر چند که شايد ويتامين C و آنتی اکسيدان به اندازه کافی اثرگذار نباشد. با اين روش اگرچه ممکن است تمام مشکلات پوست برطرف نشود  اما احساس می کنید پوستتان جمع و نرم شده است.

توصيه می شود، پوست ۵ عدد سيب زمينی را در ۲ ليتر آب به جوش بياوريد و بگذاريد روی حرارت کم بجوشد, سپس پوست آن را دور بيندازيد. پس از شستن مو با شامپو و نرم کننده، آب پوست سيب زمينی را روی موها بريزيد و پس از ۲۰ دقيقه شست و شو دهيد. اين کار علاوه بر کاهش تراکم موهای سفيد، آن ها را نرم و لخت می کند.

منبع : | زیبامون | سلامتی | مه شو | آکاایران

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.استفاده از مطالب سایر منابع با ذکر منبع به آنان صورت می‌پذیرد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

تلفن تبلیغات : 09375386828

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

اگر هنگامی که خودتان را در آینه می‌بینید، آرزو می‌کنید تا کمی صورتتان پر تر بود، احتمالا اولین جایی که به فکرتان می‌رسد بروید، مطب دکتر است. پزشک‌ها هم برای شما جواز افزایش وزن را صادر می‌کنند، اما خواهشا سرتان را پایین نیندازید و به منظور چاق شدن، صاف به یک مغازه‌ی دونات فروشی نروید!

این شدنی است که در محدوده‌ی صورتتان افزایش وزن داشته باشید – البته هیچ تضمینی هم وجود ندارد که صورتتان اولین جایی باشد که فربه می‌شود – اما این فرایند، نباید بهانه‌ای شود که به سراغ دستورهای غذایی ناسالم بروید. در عوض، اصلاحاتی در برنامه‌ی غذایی و ورزشی‌تان، شما را به مسیر صحیحی هدایت خواهد کرد.

انتخاب عضوی از بدنتان برای کاهش یا افزایش وزن موضعی، غیر ممکن است. هرگونه نوسان در وزن بدن شما، با مقدار مازاد یا کمبود کالری که دریافت می‌کنید مرتبط است. اگر دوست دارید وزنتان زیاد شود، باید نسبت به کالری که می‌سوزانید، مقدار بیشتری انرژی دریافت کنید. اما یادتان باشد که به طور خاص، صورتتان افزایش وزن نخواهد داشت، اما افزایش وزن کلی که به تدریج به دست می‌آورید، صورت پر تری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اگرچه زمانی که صحبت از افزایش وزن است همیشه باید گوش به فرمان دکترتان باشید، یکی از روش‌های ساده برای قرار دادن بدنتان در وضعیت کالری مازاد، این است که مصرف غذاهای سرشار از کالری‌تان را افزایش دهید. البته هنگامی که مصرف کالری‌تان را زیاد می‌کنید، باید بر خلاف غذاهایی که مغذی نیستند، مانند فست فودها، روی غذاهایی تمرکز کنید که از نظر مواد مغذی نیز غنی هستند. چند نمونه از این نوع مواد غذایی شامل آجیل‌ها، دانه‌ها، آووکادو، ماست، و میوه‌های تازه مانند موز هستند.

کاهش میزان ورزش شما، کمک خواهد کرد تا دریافت کالری مازادتان افزایش یابد، البته ورزش را کنار نگذارید، مگر اینکه پزشکتان دستور دهد. میانگین ورزش هوازی مورد نیاز برای بزرگسالان، ۱۵۰ دقیقه در هفته است. از طریق ورزش‌های ساده همچون پیاده روی، طوری برنامه ریزی کنید که به این هدف نائل شوید. اما اگر به میزان قابل توجهی بیشتر از این مقدار ورزش می‌کنید، احتمالا از توانایی شما برای رسیدن به کالری مازاد کاسته می‌شود. پس، کمش کنید.رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت

انتظار نداشته باشید که بلافاصله پس از اعمال تغییرات در برنامه‌ی غذایی و ورزشی‌تان شاهد تغییر شکل صورتتان باشید. اگر خودتان را در وضعیت مصرف کالری مازاد به مقدار ۵۰۰ کالری در روز قرار دادید، طبیعتا باید هفته‌ای نیم کیلوگرم وزن اضافه کنید.

این مقدار افزایش وزنی که پیدا خواهید کرد، در سراسر بدن شما پخش می‌شود. بنابراین احتمالا هفته‌ها یا ماه‌ها طول خواهد کشید تا تغییری در صورتتان ملاحظه کنید. فراموش نکنید که مرتبا با پزشک خود در ارتباط باشید، تا از سلامت روند افزایش وزنتان مطمئن شوید و با خیالی آسوده به سمت هدفتان پیش بروید.

سونیا😄😍

کلا سعی کنید در طول روز ورزش کنید مثلا بدنسازی . که احتیاج به خوردن سیب زمینی و تخم مرغ آب پز بسیاری هست که نیاز بدن بدنساز رو رفع میکنه و عضله سازی میکنه. در عوضشم صورتو تپل میکنه. خوردن شیر رو هم فراموش نکنید. میوه و سبزیجات هم فراموش نشه

سلاپ اقا محسن این روشو ک قطع کردین دوباره صورتتون ب حالت اول بزگشت یا چاقیش ماندگار شد؟؟؟؟

والا الان من ۱ماهه هر شب سیب زمینی با تخم مرغ ابپز میخورم هیچ تغییری نکرده

سعی کن صبحا به صورت ناشنا سیب زمینی پخته با آب پرتقال بخوری. شبا هم موقع خواب یه لیوان شیر

1 ماساژ صورت. روزی بیست دقیقه.
مثل این که لپ بچه رو میکشید. فقط یکم محکم تر. دو ثانیه دو ثانیه بگیرید احساس درد کردید رها کنید. از آب گرم یا حوله گرم استفاده کنید بهتر جواب میده
2-خوردن مداوم آب یا نوشیدنی مفید در طول روز. مداوم. حجم کم. ولی مداوم.
3- عدم خوردن فستوفود ها تا حد ممکن. خوردن غذاهای مفید. سفیده تخم مرغ آب پز. سیب زمینی آب پز. خوردن سیب و آب سیب.
4- خواب کافی و مناسب. از 11 شب تا 3 صبح بیدار نباشید.
5- از همه مهمتر خوردن ارده با شیره انگور یا خرما که کمتر از 4 روز تاثیرشو میبینید. باهم مخلوط کنید و با قاشق بعنوان میان وعده روز میل کنید. سه الی4 قاشق ارده
دو قاشق شیره.

این روشها ممکنه به پر شدن صورت برسه اما 100 % نیست. تنها راه پر شدن صورت فقط خوردن چربی و امگا هست.
روزی یک کپسول روغن ماهی+روزی یک بسته مغز 3تخمه+دو عدد مغز گردو +یک روز درمیان دوتا نمیرو+یک روز درمیان مصرف دو ویتامین E یکیشو میخورید و یکیشو صورتتونو ماساژ میدید باهاش. خیلی زود نتیجشو میبینید.

نوشیدن اب خیلی تاثیر داره

باو گیر اوردن مارو اه ینے چے….

هیچ نظری ندارم

سلام. سونیا خانوم منظورتون از ژله چ ژله ایه؟

سلامی به گرمیه صورته زیبایتان
سیب زمینی پخته روزی یک دونه صبحا در چاق شدنه صورت مفیده
ولی یک روشه دیگر که در ان هم از سیب زمینی پخته شده برایه چاق کردنه صورت استفاده میشه ماسکه سیب زمینیه
سیب زمینی پخته را رنده کرده و در ان ماسته پر چرب و یک قاشق گلاب وروغنه زیتون ریخته و به صورته ماسک رویه صورتت به مدته 45 دقیقه تا یک 1 ساعت قرار بدید میتوان از شیر هم جایه ماست استفاده کرد
2 سیب را پخته هر شب قبله خواب یک دونه سیبه پخته نوشه جان کنید تا صورتی پر داشته باشید

هیچ چیزمثل ماساژصورت وورزش صورت زودجواب نمیده البته سیب زمینی هم خوبه ماسک ماست وخیارهم بعدورزش صورت معجزه میکنه توچندروز

سلام من روزی 4قاشق ژله خوردم وصورتم پر شدواقعا جواب میده وتاثیرشم ماندگار ه..موفق باشین

وااااااااااااا.بیچاره اقای محسن حالا یه نظری داد مگه اینا ولش میکنن.ای باباااااااااا

آقا محسن چقدر طول کشید تا صورتتون پر شد؟هر روز سیب زمینی خوردید؟

ممنون آقای محسن از جوابتون

سلام
ببخشيد دير شد
بله صورتم چاق شد و چون شايد فعاليت بدنيم بالاست جاهاي ديگه چاق نشد

ببخشید چن تا در روز سیب زمینی اب پز باید خورد و چه زمانی؟یعنی صبح و شب یا ظهر و شب یا….

مهر نوش جان درمورد تمرین هم توضیح بزار . چه تمریناتی انجام بدم؟

جناب اقای محسن یعنی فقط صورتتون چاق و پر شد و اضافه وزن در بقیه اندامها نداشتین؟ ممنون میشم جوابمو بدین

خانم سوسن من 7 روش بالا رو که براتون گذاشتم انجام دادم نتیجه گرفتم البته باید همراه با تمرین باشه

۷ راه ساده برای چاقی صورت ( یا پر شدن صورت )
(براي دوستاني كه در خواست راه حل هايي براي چاقي داشتند)
۱) باید با خواص معجزه بخش سیب زمینی بیشتر آشنا شویم زیرا سیب زمینی پخته شده و یا آپیز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.
۲)در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.
۳)از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیری خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.
۴) از مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید همانند: آب هویچ به همراه آب نارگیل و شکر که بهترین زمان مصرف این نوشیدنی ها صبح می باشد.
۵)از خوردن گوجه فرنگی،کلم،کاهو،خیار غافل نشوید
۶)در صبحانه خود همیشه عسل مصرف کنید زیرا شیرینی عسل با تحریک ترشح هورمون بتاآندروفین، نشاط‌ آور است.صرف عسل صبح‌ها مناسب‌تر است و همراه شیر یا داخل چای یا همراه مقدار اندکی خامه یا کره بسیار خوب است؛ البته اگر اضافه وزن ندارید.
۷)غذاهای دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند، غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت هست،می باشد.

سلام
سيب زميني رو امتحان كردم
كاملاً جواب ميده.

سیب زمینی رو به چه صورت امتحان کنیم؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

بصورت آب پز عزیزم
البته سیب پخته هم بی تاثیر نیست
خودتون درمنزل کمپوت سیب درست کنید و صبح ناشتا میل کنید

سیب زمینی رو تا چند رمز امتحان کردید جواب داد ممنون اگه زود جواب بدین

سلام اقا محسن میخاستم بدونم چاقی حاصل از خوردن سیب زمینی بعده قطع شدن خوردنش ماندگاره یانه دوباره صورت بعده قطع شدنش به حالت لاغرش برمیگرده؟؟توروخدا ج بدین

سلاپ اقا محسن این روشو ک قطع کردین دوباره صورتتون ب حالت اول بزگشت یا چاقیش ماندگار شد؟؟؟؟

اقامحسن سیب زمینی اثرش ماندگاره یا بعده قطع کردنش ازبین میره؟؟؟لطفن جواب بدین

جسارتا باید بگم که این مقاله اصلا مفید نبود . چرا که آدمی که صورت باریکی داره با خوندنش هیچ برنامه عملی و راهگشایی جلو روش نمیبینه

آخه چرا؟؟

من خودم خیلی صورت لاغری داشتم خیلی.الان فقط یک هفته است که یک هفته در میون سیب زمینی تخم مرغ آب پز و گوجه میخورم،همه فکر میکنن صورتمو تزریق کردمرژیم سیب زمینی برای چاقی صورت

این روشو منم شنیدم میشه بگید بعده قطع کردن این روش اثرش ماندگاره؟یامیپره؟

این روشو منم شنیدم میشه بگید بعده قطع کردن این روش اثرش ماندگاره؟یامیپره؟

مهسا میشه بگی روشی ک انجام دادی بعده قطع کردنش اثرش موندگاره یا نه؟

سلام عزیزم
میشه دقیق بگی یه هفته درمیون یعنی چی?
یعنی یه هفته کامل غذا فقط سیب زمینی و تخم مرغ میخوری?

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت
رژیم سیب زمینی برای چاقی صورت
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *