رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع
رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

رژیم لاغری نظامی یا رژیم لاغری یک هفته ای در حال حاضر یکی از معروف‌ترین رژیم‌های لاغری در دنیاست. گفته می‌شود که این رژیم به شما کمک می‌کند تا فورا وزن کم کنید، چیزی حدود ۴٫۵ کیلوگرم در عرض یک هفته! رژیم لاغری نظامی یک رژیم بدون هزینه است و لازم نیست کتابی بخرید یا غذا و مکمل گران‌قیمتی تهیه کنید. اما آیا این رژیم واقعا فایده‌ای دارد؟ و آیا چیزی هست که بتوانید امتحانش کنید؟رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

همراه ما باشید، در این مطلب هرچیزی را که نیاز است درمورد رژیم لاغری یک هفته ای بدانید، برای‌تان توضیح می‌دهیم.

رژیم لاغری نظامی که به آن رژیم سه‌روزه هم می‌گویند، یک رژیم کاهش وزن است که به شما کمک می‌کند در عرض یک هفته، حدود ۴٫۵ کیلوگرم از وزن‌تان کم کنید و چربی دور شکمی خود را کاهش دهید. برنامه‌ی رژیم لاغری نظامی سه روز برنامه‌ی غذایی دارد و چهار روز بدون برنامه و آزاد است و این چرخه‌ی هفتگی دوباره و دوباره تکرار می‌شود تا زمانی که به وزن دلخواه‌تان برسید. طرفداران این رژیم ادعا می‌کنند متخصصین تغذیه‌‌ی ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا این برنامه‌ی رژیمی را طراحی کرده بودند تا سربازان سریع‌تر به اندام ایده‌آل برسند. اما واقعیت این است که این رژیم لاغری غذایی، به هیچ مؤسسه‌‌ی حکومتی یا نظامی وابسته نیست. رژیم لاغری نظامی، اسامی گوناگونی دارد، مانند رژیم نیروی دریایی (navy diet)، رژیم ارتشی (army diet) و حتی رژیم بستنی (ice cream diet).

رژیم سه‌روزه‌ی نظامی، طی یک دوره‌ی ۷ روزه به ۲ قسمت تقسیم می‌شود. در سه روز اول، شما یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده و کم‌کالری برای صبحانه، ناهار و شام دارید و هیچ میان‌وعده‌ای میل نمی‌کنید. مجموع کالری دریافتی در این سه روز تقریبا ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ کالری در روز است، که این میزان، بسیار پایین‌تر از مقدار کالری دریافتی روزانه برای یک فرد بزرگ‌سال محسوب می‌شود.

در چهار روز باقی‌مانده‌‌ی هفته، تغذیه‌‌ سالم خواهید داشت و دریافت کالری‌تان را به اندازه‌‌ی همان سه روز اول حفظ می‌کنید. طبق ادعای هواداران این رژیم، شما می‌توانید این چرخه را هر چندبار که لازم است تکرار کنید تا به وزن مطلوب‌تان برسید.

صبحانه:

ناهار:

شام:

صبحانه:

ناهار:

شام:

صبحانه:

ناهار:

شام:

در نوشیدن قهوه یا چای آزاد هستید چون شکر و خامه به این نوشیدنی‌ها اضافه نمی‌کنید. به مقدار زیاد هم آب بنوشید.

چهار روز باقی‌مانده‌ی هفته هم در رژیم هستید. خوردن میان‌وعده آزاد است و هیچ گروه غذایی‌ای برای‌تان ممنوع نیست. اما باید مقدار هر وعده را محدود کنید تا میزان کالری دریافتی روزانه‌تان، کمتر از ۱۵۰۰ باشد.

قانون دیگری برای این چهار روز وجود ندارد.

کسانی که محدودیت‌های غذایی دارند می‌توانند به جای غذاهای پیشنهادی، غذاهای دیگری را در سه روز اول مصرف کنند، اما این غذاهای جایگزین باید به همان اندازه‌ی گفته‌شده کالری داشته باشند. مثلا اگر شما به بادام‌زمینی حساسیت دارید، می‌توانید به جای آن کره‌ی بادام مصرف کنید. همچنین اگر گیاهخوار هستید می‌توانید به جای یک تنِ ماهی، چند عدد بادام میل کنید. درنهایت هدف این است که میزان کالری دریافتی شما به همان اندازه باقی بماند. اگر هر وعده‌ی گفته‌شده در برنامه را به هر دلیلی تغییر می‌دهید، باید کالری آن را حساب کنید. طرفداران رژیم لاغری یک هفته ای توصیه می‌کنند آب‌لیموی گرم بنوشید اما از نوشیدنی‌هایی که شیرین‌کننده‌های مصنوعی دارند، اجتناب کنید. البته هیچ دلیل علمی وجود ندارد که ثابت کند این ایده‌ی خوبی است!

هیچ مطالعه‌ای روی رژیم لاغری یک هفته ای انجام نشده است. اما احتمال اینکه یک فرد معمولی به خاطر محدودیت مصرف کالری در یک هفته، چند کیلوگرم از وزنش کم شود، زیاد است. اگر کالری ورودی به بافت چربی، کمتر از کالری خروجی آن باشد، چربی‌سوزی روی خواهد داد. طرفداران این رژیم عقیده دارند ترکیبات غذایی متنوع در این برنامه باعث می‌شود این رژیم لاغری، سودمند باشد چون ترکیبات غذایی تعیین‌شده در رژیم غذایی لاغری، متابولیسم و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد، اما حقیقتی پشت این ادعا وجود ندارد.

قهوه و چای سبز حاوی ترکیباتی هستند که می‌توانند متابولیسم را تا حدودی افزایش بدهند، اما تاکنون هیچ ترکیب غذایی که بتواند چنین اثری داشته باشد شناخته نشده است. اگر شما هم نگاهی به غذاهای موجود در این برنامه بیندازید خواهید دید که شباهتی به خوراکی‌ های چربی سوز ندارد.

غذاهایی که حاوی پروتئین بالایی هستند، بیشتر از هر غذای دیگری، متابولیسم را افزایش می‌دهند. اما بیشتر غذاهای رژیم لاغری نظامی، کم‌پروتئین و پُرکربوهیدرات هستند که ترکیب مناسبی برای کاهش وزن نیست.

همچنین عده‌ای ادعا می‌کنند که این رژیم، فوایدی مشابه روز‌ه‌‌ی متناوب دارد. اما هیچ نوع شباهتی بین روزه و رژیم لاغری نظامی مشاهده نمی‌شود، پس این ادعا نادرست است.

رژیم لاغری یک هفته ای برای یک فرد عادی خطری ندارد چون کوتاه‌تر از آن است که آسیبی ماندگار وارد کند. اما اگر بخواهید این رژیم را به‌مدت چند ماه ادامه بدهید، محدودیت مصرف کالری آن ممکن است شما را درمعرض کمبود مواد مغذی قرار بدهد، مخصوصا اگر در روزهای آزادتان، به‌طور مرتب سبزیجات و سایر غذاهای مغذی مصرف نکنید.

ضمنا خوردن هات‌داگ، بیسکویت ترد و نمکی و بستنی آن هم هر هفته، احتمال بروز مشکلات متابولیسمی را ایجاد می‌کند. هله‌هوله نباید پای ثابت تغذیه‌تان باشد.

درمورد قابل پیگیری بودن این رژیم هم باید بگوییم رژیم لاغری نظامی نسبتا راحت است و نیازی به ایجاد تغییرات بلندمدت در عادات ندارد و تنها باید برای مدت کوتاهی اراده داشته باشید. یعنی، احتمالا برای حفظ وزن در طولانی‌مدت کمکی نخواهد کرد، زیرا برای تغییر عادت‌ها و سبک زندگی کمکی به شما نمی‌کند.

رژیم لاغری نظامی به شهرت رسیده است چون ادعا دارد که می‌توانید در عرض یک هفته، چهار و نیم کیلوگرم از وزن‌تان را کم کنید. از نظر تئوری، این میزان کاهش وزن برای افراد دارای اضافه‌وزن که مصرف کالری‌شان را به‌شدت محدود می‌کنند، امکان‌پذیر است. اما بخش عمده‌ی این کاهش وزن به‌دلیل از دست دادن آب بدن است، نه چربی!

با کاهش ذخیره‌ی گلیکوژن بدن، وزن آب فورا افت می‌کند و این اتفاقی است که وقتی مصرف کربوهیدرات و کالری را محدود می‌کنید روی می‌دهد. این حالت، شاید وقتی روی ترازو می‌روید خوشایند باشد اما زمانی که مجددا به تغذیه‌ی عادی‌تان برگردید، این وزن از دست رفته، دوباره برمی‌گردد.

اگر قصد دارید سریع‌تر چند کیلوگرم از وزن خود کم کنید، پس رژیم لاغری نظامی برای‌تان مناسب است. اما باید بدانید که وزنِ کم‌شده، خیلی زود برمی‌گردد. به همین دلیل ساده، رژیم لاغری یک هفته ای برای اهداف بلندمدت‌تان خوب نیست. اگر واقعا می‌خواهید وزن کم کنید و بعد از رسیدن به وزن مطلوب‌تان آن را حفظ کنید، شیوه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که بسیار بهتر و سودمندتر از رژیم لاغری نظامی هستند.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان

14000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);
رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

رعایت این رژیم غذائی برای افرادی که درگیر کار و ماموریت در سفر هستند قدری مشکل است به اعتقاد من اراده لازم برای کاهش وزن اولین قدم برای لاغری است پس از ان خودبخود خودمان را با شرایط جدید منطبق خواهیم کرد. موفق باشید.

خوب هست اما چون دوباره بخواد برگرده اصلا دوستش ندارم …ترجیع میدم رژیمی رو دنبال کنم که ماندگار باشه …و این فقط برای رفتن به مهمونی که وقت کافی برای کم کردن وزن و نداریم خوبه …همین

به احتمال قوی این رژیم‌های غذایی ماندگار نیستند. دلیل آن این است که فرد با حجم کم غذایی که در طول روز دریافت می‌کند بعید است که ریزمغذی‌ها را به اندازه‌ی کافی دریافت کند. این محرومیت از بسیاری از مواد غذایی باعث افت متابولیسم شده و سوخت‌و‌ساز کاهش مي‌یابد. در دراز‌مدت ممکن است به علت سوخت‌و‌ساز پایین ورن برگردد و حتی از قبل هم بالاتر برود. کار درست این است که رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی باشد و درجه‌ي دوم کم‌کالری بودن آن مهم است.

سلام مقاله جالب و دوست داشتني بود.

تناسب اندام

افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه


ورزش بادی ریتم و فواید آن برای بدن

لاغری شکم بعد از زایمان؛‌ ۹ حرکت ورزشی مؤثر در خانه

بهترین مکمل های افزایش وزن و افزایش حجم عضلات

رژیم لاغری در دوران شیردهی و نکاتی که باید بدانید

آخرین مطالب

راهنمای تحصیل در ایتالیا و گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آن

منگوستین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

معرفی کتاب نقاط ضعف شما؛ راه حل وین دایر برای پیشرفت زندگی

انواع سخنرانی؛ چطور برای سخنرانی‌های مختلف آماده شویم؟


کاهش اسید اوریک بالا با ۸ روش مؤثر

ترین های جهان

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کدام‌اند؟


بهترین کشور برای تحصیل کدام است؟

بهترین فیلم های تاریخ سینما که حداقل یک بار باید ببینید

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

بلندترین آبشار دنیا؛ ۱۰ آبشار حیرت‌انگیز دنیا

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

بهار فصل گیاهان نوبرانه و خوشمزه است که هر کدام خواص فوق العاده ای دارند که برای سلامتی بدن انسان بسیار ضروری اند. بهتر است این روزها سری به بازار میوه و تره بار بزنید و از میوه ها و سیزیجات خوش رنگ و لعاب بهاری لذت ببرید.

فصل بهار با تمام زیبایی ها و تغییراتی که دارد و با تمام هر انچه که ان را عروس فصل ها نامیده اند باعث برخی مشکلات برای افراد حساس می شود. آلرژی های فصل بهار به گونه ای است که گاهی بسیار آزار دهنده خواهد بود.

رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

یکی از بزرگترین مشکلات در فصل بهار آلرژی و سرماخوردگی های این فصل زیباست که به دلیل گرده افشانی گیاهان معمولا شدت می یابد و گاهی بسیار آزار دهنده است و ریه های افراد را به شدت دچار التهاب می کند.

مصرف به اندازه میوه و سبزیجات در برنامه روزانه غذایی می تواند به کنترل دیابت و قند خون کمک کند

بادام زمینی طبعی گرم و تر دارد و برای بسیاری از بیماری ها مفید است و شما را از ابتلا به بیماری های قلبی در امان می دارد

افرادی که دچار زخم معده هستند علاوه بر مصرف داروهای خوراکی باید رژیم غذایی مناسبی را نیز رعایت کنند

افرادی که دارای فشار خون بالا هستند باید از مصرف نمک در برنامه غذایی خود تا جای امکان خودداری نمایند

گیاه زنجبیل به دلیل دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان برای جلوگیری از سرطان و همچنین پیشگیری از پیری زودرس بسیار مفید است

فرنی را با مواد مختلفی می توان درست کرد که بسیار خوشمزه می شود اما مهمترین رکن فرنی شیر است

اختصاصی سایت نیک صالحی

مارک زاکربرگ مالک فیس بوک اخیرا به صورت محرمانه یک ملک بزرگ را در نزدیکی دریاچه تاهو کالیفرنیا خریده است.

آشپزی و شیرینی پزی

ماه رمضان داره از راه می رسه و خانم های خانه به فکر آن هستند که با تهیه یک افطاری خوشمزه و مقوی اعضای خانواده را گرد هم آورند و لحظات خوبی را کنار هم سپری کنند. قطعا افطاری از بهترین زمان هاییست که خانواده ها دور هم هستند.

مد روز و زیور آلات

هرگاه چیزی مد می شود جدا از زیبایی ها و زشتی هایی که ممکن است داشته باشد توجهی است که از طرف مردم به آن مد جلب می شود . اینکه برخی مدها و مدهای خیابانی می توانند فلسفه و یا تاریخچه ای داشته باشند می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

چاقی و اضافه وزن، امروز تبدیل به مشکل بیش از نیمی از زنان و مردان کشورمان شده است. یافتن رژیم لاغری مناسبی که بتواند علاوه بر کاهش وزن بصورت اصولی، تناسب اندام را نیز به ما هدیه کند کاری بسیار مشکل است. بسیاری ادعا می‌کنند در مدت زمانی بسیار کوتاه وزن زیادی کم کرده اند. واقعیت اینست که کم کردن وزن زیاد در زمان بسیار کوتاه کاری غیر اصولی بوده و به سلامت شما آسیب خواهد زد

مدرسه بدن به شما رژیم های موفقی را معرفی میکند که بسیاری توانسته اند در مدت زمانی مناسب مقدار قابل توجهی از وزن خود را کم کرده و به زندگی امیدوار شوند.

متاسفانه کم تحرکی و داشتن برنامه غذایی نامناسب در بین جوانان و خصوصا بانوان بسیار شایع شده است. اما می توان با یک رژیم غذایی مناسب و در عین تحرک کافی، علاوه بر سوزاندن چربی های اضافی بدن و افزایش متابولیسم، سلامتی را به اندام های حیاتی بدن خود هدیه دهید.

رژیم لاغری کانادائی با هدف از دست دادن چربی و تناسب اندام در مدت 15 روز بدون احساس گرسنگی شدید میتواند تا 5 کیلوگرم وزن شما را کاهش دهد. در این رژیم شما باید میوه بدون پوست و میوه فصلی را مصرف نمایید. (سیب، پرتقال، هندوانه، خربزه، هلو، گلابی، هندوانه، گیلاس، آلو و زردآلو) دریافت نمونه رژیم کانادائی

 

رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

مهم‌ترین نکته رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز اینست که علاوه بر کاهش وزن سریع ، نیازی به تحمل گرسنگی برای مدت طولانی ندارید، چرا که ممکن است گرسنگی سبب شود بجای کاهش، دچار افزایش وزن شوید. در این رژیم شما همیشه می‌توانید به مواد غذایی مناسب و متناسب با رژیم خود دسترسی داشته باشید. لذا همیشه احساس پر بودن و سیری خواهید کرد.شاید کنجکاو شده باشید با وجود مصرف وعده های غذای زیاد چطور این رژیم لاغری به شما کمک می‌کند تا 8 کیلوگرم وزن کم کنید ؟ برای پاسخ به این سوال و دریافت نمونه رژیم جنرال موتورز کلیک کنید.

رژیم لاغری نظامی که به رژیم لاغری 3 روزه نیز شناخته میشود ، یک رژیم غذایی کاهش وزن است که با بکارگیری آن به راحتی میتوانید تا 5 کیلو در یک هفته وزن خود را کاهش دهید.

برنامه رژیم لاغری نظامی شامل یک برنامه غذای 3 روزه است به این معنی که شما روز چهارم رژیم را رها میکنید و در هفته بعد دوباره 3 روز رژیم را میگیرید و این چرخه را تا زمانیکه به وزن مورد نظرتان برسید ادامه می‌دهید.برای دریافت نمونه رژیم لاغری نظامی کلیک کنید

رژیم غذایی کم کربوهیدرات (لوکارب،کتوژنیک) یک رژیم لاغری براساس غذاهای واقعی و کربوهیدرات بسیار پایین است که مناسب برای افرادی است که میخواهند با عزم راسخ لاغر شوند و چربی های اضافیه چند ساله را از بدنشان خارج کنند این رژیم همچنین مناسب افراد دیابتی است و علاوه بر کاهش وزن زمینه ساز سلامتی و بهبود بیماری های مزمن در بدن میشود.میخواهم در مورد این رژیم بیشتر بدانم

این رژیم بسیار منعطف است و بسته به نوع وزن و هدف شما مقدار مصرف کربوهیدرات مشخص میشود .

این رژیم لاغری از مقدار زیادی سبزیجات برگ پهن ،گوشت ،ماهی ،تخم مرغ و میوه تشکیل شده است فقط باید میزان مصرف نشاسته ،مواد غذایی فن آوری شده و قند و شکر را به حداقل رساند.

Subscribe our newsletter to stay updated.

Powered by

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

شاید شما هم این مطلب را شنیده باشید که رژیم باعث ایجاد آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن می‌شود. علت آن نیز کاملا مشخص است عدم تامین منابع غذایی و ویتامین‌ها باعث بروز این مشکلات می‌شود. اما آیا راهی وجود دارد که بدون گرسنگی لاغر شویم؟ رژیم را در جیمیتو بخوانید.

 

قبل از اینکه قصد لاغر شدن داشته باشید، باید با نکات زیر آشنا باشید تا بتوانید زودتر نتیجه بگیرید و به تناسب اندام ایده آل خود برسید. بنابراین با ما همراه باشید.

یکی از اشکالاتی که بسیاری از افراد معمولا مرتکب می‌شوند این است که معمولا از یک یا چند نوع ماده غذایی به صورت متناوب استفاده می‌کنند؛ حال آنکه بهتر است از دایره وسیع‌تری از مواد غذایی استفاده کنید و اصطلاحا غذای تکراری نخورید تا طیف وسیعتری از مواد غذایی به بدن خود منتقل کنید.رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

تحقیقات نشان می‌دهند افرادی که در رژیم غذایی خود از حبوبات بیشتر استفاده کرده‌اند، اندام متناسب تری دارند. اگر به دنبال رژیم هستید پیشنهاد ما به شما این است که لوبیا چیتی و عدس را حتما در وعده‌های غذایی خود میل کنید.

اگر به فکر کاهش وزن و کم کردن چربی دور کمر و پهلوها هستید، تاثیر خواب مناسب و کافی را دست کم نگیرید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که به طور متوسط ۶ تا ۸ ساعت می‌خوابند پس از گذشت ۱۴ روز حدود ۳ کیلوگرم از وزن خود را از دست می‌دهند، پس به موقع خوابیدن را فراموش نکنید.

همه ما خیلی خوب می‌دانیم که قسمت اعظم بدن ما را مایعات از جمله آب تشکیل داده است. نوشیدن آب باعث می‌شود حجم قابل توجهی از معدن اشغال شده و احساس بی میلی کاذب به شما می‌دهد و مانع از پر خوری خواهد شد. پژوهشگران اعتقاد دارند هر فرد به ازای هر ۲۲ کیلوگرم وزن خود باید ۱ لیتر آب در طی روز بنوشد، این به این معنی است که یک فرد ۸۰ کیلویی باید حداقل ۳٫۵ لیتر آب در یک روز میل کند.

انجام فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن و ایروبیک باعث کاهش سریع وزن و تناسب اندام خواهد شد. اگر قصد دارید سریع لاغر شوید کافیست روزانه ۲۰ دقیقه فعالیت شدید که زیر نظر پزشک و مربی‌تان است، انجام دهید تا اثر لاغری را در اندام خود مشاهده کنید.

شیرینی و شکلات، کلوچه و آب‌نبات نمونه‌هایی از غذاهایی هستند که باید مصرف‌شان را متوقف کنید (اگر بدانید رژیم لاغری با حذف شیرینی چه تاثیری بر سلامت بدن و تناسب اندام دارد، همین امروز مصرف آن خوراکی‌ها را متوقف می‌کنید). توجه داشته باشید که وقتی، مصرف قندهای ساده را متوقف کنید، ظرف مدت یک یا دو هفته از روند کاهش وزن‌تان متعجب خواهید شد.

مصرف تخم مرغ، سالاد اسفناج، روغن زیتون و مرغ و ماهی باعث تامین غذای مورد نیاز ماهیچه‌ها شده و با ایجاد سوخت و ساز بیشتر در عضلات روند رژیم را سریعتر خواهد کرد.

خوردن آجیل به خصوص آجیل خام کمک قابل توجهی در آب کردن چربی شکم و پهلو کرده و همچنین به علت غنی بود از مواد معدنی باعث بهبود سلول‌های آسیب دیده و ضعیف خواهد شد.

خوردن ماکارونی، پاستا و سایر مواد هیدروکربنی در رژیم ممنوع است. شاید برایتان جالب باشد وقتی نتیجه نخوردن این غذاها را در مدت کمتر از ۱۰ روز مشاهده کنید.

خوردن انواع ادویه به خصوص فلفل قرمز را به شما توصیه می‌کنیم. با خوردن فلفل قرمز سرعت متابولیسم بدن افزایش یافته و در نتیجه کالری بیشتری خواهید سوزاند، که این یکی از نکات مهم در رژیم است.

نوشیدن چای باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و از آنجایی که سرشار از آنتی اکسیدان است می‌تواند به لاغری شکم و پهلوی شما کمک کند. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که روزانه یک لیوان چای به خصوص چای سبز می‌نوشند، ۷۰ کالری بیشتر از سایرین در طول ۲۴ ساعت خواهند سوزاند.

اگر می‌خواهید چیزی برای میان وعده بخرید، مقدار نمک آن را از روی برچسب آن بخوانید. مصرف ۱۴۰ میلی‌گرم یا کمتر سدیم در هر وعده‌ی غذایی برای سلامتی مناسب است؛ بنابراین تا جایی که امکان دارد از خوردن انواع چیپس و پفک و سایر غذاهای فرآوری شده دوری کنید.

اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به لاغری و تناسب اندام برسید. در این بخش به معرفی یک برنامه غذایی رایگان می‌پردازیم با ما همراه باشید.

 

 

 

 

توجه داشته باشید که رژیم فقط باید بین ۷ تا ۱۰ روز انجام شود و نه بیشتر چون بیش از این مدت عوارضی در بر خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ممنون از مطلب خوبتون ولی رژیم های سریع که کاهش وزن زیادی در مدت کم دارند ضررهای زیادی هم دارند و به نظرم نباید این رژیم توصیه بشه.رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

خواهش می کنم ساسان جان
ایشالا مورد توجه شما قرار گرفته باشه

واقعا مطلب جالبی بود برای رژیم ..
ولی ای کاهش چند برنامه غذایی خوب هم می دادید

واقعا این رژیم لاغری خیلی خوب است؟
اگر بتونم سریع لاغر بشم حتما تبلیغ شما را خواهم کرد

سلام من حدود بیست کیلو اضافه وزن دارم چطوری میتونم بدون اینکه به سلامتیم ضربه بخوره رژیم بگیرم ؟

مینا عزیزم
ورزش کردن در کنار یک رژیم لاغری مناسب میتونه باعث کاهش وزن شما شود.
هرگز به دنبال کم کردن این ۲۰ کیلوگرم به صورت ناگهانی نباش چرا که آسیب های جدی به بدن شما وارد خواهد کرد.

من توصیه میکنم از محصولات “بی لو” استفاده کنید من که استفاده کردم عالی بود!

برای رعایت رژیم با تعریف شما دیگه هیچی نباید بخوریم که 🙁
یکم رژیم لاغری آسان تر بذارید تا ما هم بتونیم زنده بمونیم از گرسنگی …

سلام. میخواستم در انتهای یکی از مقالاتتون، تبلیغ رژیم آنلاین سایتم رو قرار بدم. میشه لطفا هزینه این کار رو برای من ارسال کنید.

ممنون از شما برای ارایه یک برنامه رایگان برای رژیم

رژيم

خیلی چاق شدم دیگه هیچکدوم از لباسام اندازه م نیست مخصوصا شونه هام دقیقا دوبرابر شایدم بیشتر شده که این پوشیدن لباسای قبلیو سخت می‌کنه…دیگه نمی تونم راه برم مثل توپ شدم
فکرکنم نزدیک بیست کیلو اضافه شدم هی… می خوام حدود ده روز هیچی نخورم که حداقل پنج کیلو کم شم…یکم شبیه آدم شم الان که به بچه غول یا حتی باباغول بیشتر شبیهم.وزنم از بابام بیشتر شده هرچند اون خیلی قدش از من بلندتره.واقعا مایه تاسفه.

دوست خوبم
خوشحالم که برامون نظر قرار دادی
من مطمئنم اگه بخوای و شروع کنی حتما میتونی به مرور به وزن دلخواهت بررسی
:-*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.
رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

برنامه رژیم کاهش وزن یک ماهه به همراه وعده های غذایی و از همه مهم تر طرز تهیه چند نوشیدنی چربی سوز فوق العاده موثر برای شما عزیزان آماده شده است. رژیم آنلاین ایده آل شو در انتهای مقاله رو از دست ندید.

 فقط با رعایت این رژیم غذایی و ۱۵ دقیقه تمرین صبحگاهی به مدت ۳۰ روز تفاوت را در خود احساس خواهید کرد. برای کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی  در یک ماه، نیاز به انگیزه و کنترل قوی بر عادات غذایی خود دارید.

همیشه بهتر است که روز خود را با ۲ لیوان آب گرم برای جلوگیری از یبوست، از بین بردن سموم، تحریک جریان خون، شل شدن  عضلات و کنترل چربی بدن، شروع کنید.

نوشیدنی های سم زدا (دتوکس) کمک می کنند تا سموم ذخیره شده در بدن و آب و سدیم  اضافی  از بدن دفع شوند. این کار سوخت و ساز بدن و  سوزاندن کالری را سرعت می بخشد. شما می توانید بسته به نیاز بدنتان یکی از سم زدا های (دتوکس) زیر را انتخاب کرده و به طور منظم به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.

دتوکس لیمو:  یک لیوان آب گرم + ۱/۲ عدد لیموی تازه و یک قاشق چایخوری عسل (اختیاری) برای سم زدایی کبد و کاهش وزن

دتوکس زنجبیل: ۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه ی رنده شده + ۲ قاشق غذاخوری نعناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کرده و هر روز از آن استفاده کنید.

دتوکس زیره  : زیره سبز همراه با لیمو و عسل یک نوشیدنی قدرتمند چربی سوز و سم زدا هستند. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه  و از صافی رد کرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یک چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه کنید. این دتوکس برای بهبود هضم و حذف چربی اضافی فوق العاده است.

دتوکس سرکه سیب: این سم زدا  یک ترکیب  بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش وزن ۱۰ کیلوگرم است. یک قاشق غذا خوری سرکه سیب + ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل چیلی قرمز را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و هر روز صبح استفاده کنید.

دتوکس خیار: یک نوشیدنی بسیار سودمند برای کسانی که مشکلات بالا بودن اسید دارند. خیار خرد شده + تعدادی برگ نعناع + مقدار کمی زنجبیل

تمامی  صبحانه های زیر کم تر از۲۵۰ کالری دارند. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

جو دوسر: جوی دو سر کم کالری و دارای فیبر  زیاد است. این ترکیب به شما کمک می کند تا سریعاً کاهش وزن خود را تجربه می کنید. ۱/۲ فنجان جوی دو سر + ۱/۲ فنجان شیر داغ کم چرب +١ قاشق چایخوری عسل + یکی از میوه های سیب/ توت فرنگی /انگورسیاه /گیلاس به صورت خرد شده

تخم مرغ با چای سبز: تخم مرغ یک غذای کم کالری و حاوی پروتئین است  که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. چای سبز یک نوشیدنی چربی سوز است. این ترکیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما و کاهش وزن سریع می شود. با ۲ عدد تخم مرغ به همراه پیاز، گوجه فرنگی و چیلی خرد شده یک املت درست کرده و با یک فنجان چای سبز بدون شیرینی از آن لذت ببرید.

اسموتی سیب و بادام: ۲ عدد سیب متوسط خرد شده ​​را با یک فنجان شیر میکس کرده، یک قاشق غذاخوری عسل برای شیرین کردن آن و ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین به این ترکیب اضافه کنید  و همراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببرید.

کرن فلکس (موسلی) شرکت Kellogg’s: اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی برای درست کردن صبحانه ندارید، میتوانید یک کاسه کرن فلکس Kellogg را با ۱/۲ فنجان شیر مخلوط و با  برخی از میوه های خشک خرد شده تزیین کنید. این ترکیب دارای ۲۰۰ کالری است.

سوپ سبزیجات و نان جو: سوپ سبزیجات خانگی یک راه ایده آل برای کاهش وزن و دریافت ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن است. شما می توانید یک فنجان سوپ سبزیجات و یک تکه نان جو متوسط بخورید. این صبحانه کم تر از ٢٠٠ کالری است.

با خوردن میان وعده در صبح تا زمان ناهار احساس گرسنگی نخواهید کرد. تمام میان وعده های زیر کم تر ١٠٠ کالری دارند. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

چای سبز با بیسکویت ساده : چای سبز به مقدار زیادی باعث کاهش وزن می شود. یک فنجان چای سبز تلخ با ۲ عدد بیسکویت ساده حاوی ۵۰ کالری می باشند.

میوه ها : میوه ها دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی بالا هستند که ایمنی شما را بهبود بخشیده و گرسنگی شما را از بین می برند. شما می توانید از هر یک از این میوه ها استفاده کنید : ١ موز کوچک(۹۰ کالری)، ١ سیب متوسط ​​(۸۰ کالری)،هندوانه ١فنجان (۴۶ کالری)، ۱ پرتقال کوچک (۴۵ کالری)، ۱/۲ فنجان انگور سبز (۵۵ کالری).

شکلات داغ : خوردن یک فنجان کوچک  شکلات داغ می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در این نوشیدنی  اضطراب واشتها را کاهش می دهند.

‎ وعده های غذایی زیر کم تر از٣٠٠ کالری دارند:

سوپ سبزیجات : سوپ یک غذای خوشمزه و مغذی است که سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر بوده و احساس سیری کامل را شما می دهد. یک کاسه ی بزرگ سوپ سبزیجات خانگی دارای ۱۴۰ کالری می باشد. همچنین می توانید در کنار آن از ٢عدد نان تست جو استفاده کنید.

ماهی قزل آلای سالمون گریل شده با برنج : یک غذای بسیار لذیذ که با کالری کم شما را بطور کامل سیر می کند. یک فیله ماهی سالمون کبابی  دارای ۱۲۴ کالری است. شما می توانید در کنار آن  ۱/۲ فنجان برنج پخته شده نیز استفاده کنید.

ساندویچ تخم مرغ :  ۲ تکه نان ساندویچی چند غله + ۲ عدد سفید تخم مرغ + ۳ تکه پیاز + ۲ تکه گوجه فرنگی +چند برگ کاهوی تازه

برنج قهوه ای، حبوبات و سالاد : برنج قهوه مزایای  زیادی  نسبت به برنج سفید دارد.این غذا سرشار  از فیبر و آنتی اکسیدان ها است که به کاهش وزن کمک می کنند. شما می توانید ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای، ۱/۲ فنجان پوره ی حبوبات و یک  کاسه کوچک سالاد سبز را برای ناهار استفاده کنید.

در اینجا از ۶ عصرانه ی خوش مزه و در عین حال سالم صحبت می کنیم که هریک کم تر از ١٠٠ کالری دارند.

چای لیمو و نان برشته ی گندم: این نوع نان   از بیسکویت ها سالم تر هستند. دو عدد از نان گندم برشته شده حاوی حدود ۸۵ کالری و یک فنجان چای لیمو ی تلخ تنها ۵ کالری دارد.

تخم مرغ آب پز و چای سبز: مصرف غذاهای حاوی پروتئین در عصر می تواند به کاهش وزن کمک کند. تخم مرغ آبپز همراه  با یک فنجان چای سبز تلخ  ٨۵ کالری دارد.

آجیل: منبع عالی انرژی و مواد مغذی است. مغز ها مانند بادام، پسته و گردو بهترین گزینه برای کاهش وزن است. شما می توانید ۱۲ عدد بادام (۸۵ کالری) یا ٧ نصف گردو (۹۵ کالری) یا ۲۰ عدد پسته (۸۰ کالری) را  برای کنترل گرسنگی در عصر بخورید.

آب پرتقال: آب پرتقال، سرشار از ویتامین C است و یک لیوان از آن حاوی ۹۰ کالری است.

ساندویچ  با نان جو(قهوه ای): ساندویچ نان قهوه ای  با پیاز ، فلفل، گوجه فرنگی، کاهو، ذرت و اسفناج حاوی حدود ۹۰ کالری است.

رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع

شام باید سبک و کمتر از ۲۵۰ کالری باشد.

لقمه ی سبزیجات خانگی: یک لقمه برای گیاه خواران که با استفاده از نان تمام غله تهیه می شود دارای یک فرمول خوشمزه، سالم و کم کالری است. برای چاشنی از کلم، حبوبات، گوجه فرنگی، پیاز، لوبیا و گوجه فرنگی استفاده کنید.

سوپ نودل و مرغ: یک کاسه سوپ نودل و مرغ  داغ  حاوی حدود ۱۵۰ کالری می باشد.

نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از خواب می تواند به ما کمک کند تا بهتر بخوابیم و  همزمان کاهش وزن داشته باشیم. سموم در حالی که خواب هستید خارج شده، عضلات شل شده، بدن آبرسانی شده، هضم غذا بهتر شده و چربی بدن می سوزد.

حتماً روزانه حداقل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید.

این نکته مهم است که روزانه ١۵ دقیقه ورزش کنید  تا بتوانید کاهش وزن داشته باشید.برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید صبح ها بعد از خوردن نوشیدنی سم زدا ورزش کنید.

١- پیاده روی تند: ورزشی مفید برای قلب و ذهن است و با بهبود گردش خون و کاهش کلسترول خون به کاهش وزن کمک می کند.

٢-  اسکوات : از بهترین تمرین های کاهش وزن در زمان کم است.

٣- یوگا :یوگا یک ورزش مناسب برای کاهش وزن است. تمرین تنفس باعث کاهش استرس،شل شدن بدن ، کاهش کلسترول و کاهش وزن بدن به صورت طبیعی می شود.

⛔ توجه: این رژیم لاغری برای همه ی افراد مناسب نیست و برای دریافت بهترین نتیجه لازم است به متخصص تغذیه مراجعه شود.

همونطور که قبلا گفتم، رژیم لاغری مثل اثر انگشت برای هر کسی، منحصر به فرد هست. اینکه رژیم یه نفر دیگه رو تست کنید و جواب نگیرید اصلا جای تعجب نداره! تو مقاله رژیم لاغری در این مورد خیلی توضیح دادم. بنابراین سرتون رو درد نمیارم و براتون در یک فیلم میگم که قراره چیکار کنیم:

 

برای اینکه با جزئیات و زمان لازم با این رژیم آشنا بشید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پست قبلی

پست بعدی

رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع
رژيم غذايي مناسب براي لاغري سريع
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *