راه های درمان سرطان غدد لنفاوی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

سرطان، بیماری ترسناکی است که نرخ ابتلا به آن در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش یافته است. یکی از سرطان‌های بسیار رایج که خوش‌بختانه تا حد زیادی درمان می‌شود، سرطان لنفوم یا سرطان غدد لنفاوی است. سیستم لنفاوی، بخشی از سیستم ایمنی بدن است که شامل غدد، عروق و گره‌های لنفاوی است. این سیستم، مایع شفافی به‌ لنف را در یک مسیر یک‌طرفه به سمت قلب منتقل می‌‌کند. این مایع شامل سلول‌های سفید خون به‌ لنفوسیت، چربی و پروتئین است. وجود این سیستم برای سم زدایی بدن حیاتی است. ازآنجاکه علائم لنفوم شبیه سرماخوردگی است، معمولا تا زمانی‌که شدید نشده باشد، جدی گرفته نمی‌شود. درحالی‌که تشخیص زودهنگام لنفوم، مراحل درمان را ساده‌تر و کوتاه‌تر خواهد کرد. در این مطلب، شما را به‌طور کامل با لنفوم، علائم و روش‌های درمان آن آشنا خواهیم کرد.

راه های درمان سرطان غدد لنفاوی

لنفوم نوعی سرطان است که از گروهی از سلول‌های سیستم ایمنی که با عفونت مبارزه می‌کنند – به‌ لنفوسیت‌ها – آغاز می‌شود. این سلول‌ها در گره‌های لنفاوی، طحال، غده‌ی تیموس، مغز استخوان و سایر قسمت‌های بدن قرار دارند. وقتی یک نفر به لنفوم (سرطان غدد لنفاوی) مبتلا می‌شود، لنفوسیت‌های او تغییر و به‌صورت کنترل‌ناپذیری رشد می‌کنند.

دو نوع اصلی از سرطان غدد لنفاوی (لنفوم) وجود دارد:

لنفوم هوچکین و غیرهوچکین، هر کدام بر نوع متفاوتی از لنفوسیت تأثیر می‌گذارند. هر نوع لنفوم با سرعت متفاوتی رشد می‌کند و به‌طور متفاوتی به درمان پاسخ می‌دهد.

با اینکه لنفوم یک سرطان است، اما تا حد زیادی درمان می‌‌شوند و بسیاری از افراد مبتلا به آن به‌طور کامل بهبود می‌یابند. پزشک‌تان می‌تواند به شما کمک کند تا درمان مناسب را برای نوع بیماری‌تان پیدا کنید.

لنفوم با لوسمی متفاوت است. هر یک از این سرطان‌ها در یک نوع سلول متفاوت شروع می‌شوند.

همچنین لنفوم با لنف‌ادم نیز متفاوت است؛ لنف‌ادم، تورمی است که درنتیجه‌ی جمع شدن مایع لنفاوی در زیر پوست که ناشی از آسیب‌دیدگی‌های گره‌های لنفاوی است، به‌وجود می‌آید.

دانشمندان در اکثر موارد نمی‌دانند که چه چیزی باعث لنفوم می‌شود.

در موارد زیر ممکن است احتمال ابتلای شما به لنفوم، شود:

علائم هشداردهنده‌ای که نشان می‌دهند ممکن است به لنفوم مبتلا باشید، عبارت‌اند از:

بسیاری از اینها می‌توانند علائم هشداردهنده‌ی بیماری‌های دیگر نیز باشند. درصورت داشتن این علائم حتما به پزشک مراجعه کنید تا او مشکل‌تان را تشخیص دهد.

قبل از آنکه هیچ‌گونه آزمایشی انجام دهید، پزشک‌تان از شما خواهد پرسید:

پزشک‌تان علائم لنفوم را در شما بررسی خواهد کرد و گره‌های لنفاوی‌تان را معاینه می‌کند تا ببیند آیا متورم هستند یا خیر. این علامت به آن معنا نیست که شما سرطان دارید. در اکثر مواقع، یک عفونت غیرمرتبط با سرطان باعث متورم شدن گره‌های لنفاوی می‌شود.

ممکن است پزشک‌تان برای بررسی سلول‌های سرطانی، از گره‌‌ی لنفاوی‌تان نمونه‌برداری کند. برای این آزمایش، پزشک همه یا بخشی از یک گره‌ی لنفاوی را خارج خواهد کرد یا از یک سوزن برای برداشتن مقداری از بافت گره‌ی مبتلا استفاده می‌کند.

همچنین ممکن است لازم باشد یکی از آزمایش‌های زیر را انجام دهید تا مشخص شود که لنفوم تا چه حد گسترش یافته است:

درمانی که شما دریافت می‌کنید، به نوع لنفوم و اینکه تا چه اندازه در بدن‌تان گسترش یافته است، بستگی دارد.

درمان‌های اصلی برای لنفوم غیرهوچکین عبارت‌اند از:

درمان‌های اصلی برای لنفوم هوچکین عبارت‌اند از:

اگر این درمان‌ها مؤثر واقع نشوند، ممکن است به شما پیشنهاد شود که پیوند سلول بنیادی انجام دهید. اول شما دوز بسیار بالایی از شیمی‌درمانی دریافت خواهید کرد. این درمان، سلول‌های سرطانی را ازبین می‌برد، اما علاوه‌بر آن، سلول‌های بنیادی در مغز استخوان شما را که سلول‌های خون جدید را می‌سازند نیز نابود می‌کند. بعد از شیمی‌درمانی، شما یک پیوند از سلول‌های بنیادی دریافت خواهید کرد که جایگزین آنهایی می‌شود که نابودشده‌اند.

دو نوع پیوند سلول بنیادی وجود دارد:

درمان لنفوم می‌تواند باعث بروز عوارض جانبی شود. برای پیدا کردن روش‌های مناسب برای کاهش علائم‌تان، با گروه پزشکی‌تان صحبت کنید.

همچنین در مورد ورزش و تغییراتی که در رژیم غذایی به شما کمک خواهد کرد تا در طول درمان احساس بهتری داشته باشید، با پزشک‌تان مشورت کنید. اگر نمی‌دانید که باید چه نوع غذاهایی بخورید، برای کمک گرفتن به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. ورزش‌هایی مانند پیاده روی یا شنا کردن می‌توانند خستگی را کاهش دهند و به شما کمک کنند در طول درمان‌هایی مانند شیمی‌درمانی و پرتودرمانی، حال بهتری داشته باشید. همچنین می‌توانید برای تسکین درد، درمان‌های جایگزین مانند مراقبه، بیوفیدبک یا تجسم هدایت‌شده (guided imagery) را نیز امتحان کنید.

در سال‌های اخیر، درمان‌های سرطان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و بسیاری از انواع لنفوم درحال‌حاضر می‌توانند درمان شوند. چشم‌انداز (دورنما) بیماری شما به موارد زیر بستگی دارد:

شما می‌توانید از حمایت سایر افرادی که این بیماری را تجربه کرده‌اند، بهره‌مند شوید. برای به‌دست آوردن اطلاعات با انجمن لنفوم و لوسمی یا بنیاد تحقیقات لنفوم تماس بگیرید یا از پزشک‌تان بخواهید شما را به افرادی معرفی کند که قبلا با این بیماری دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

9تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

کارشناس نرم‌افزار ، عاشق زبان انگلیسی. ترجمه واقعا برام لذت‌بخشه.

راه های درمان سرطان غدد لنفاوی

خیلی عالی و جالب خیلی عالی توضیح داده شده

خوشحالم که براتون مفید بوده خواننده‌ی گرامی.

بلای بدیه این سرطان.خداهمه خفظ کنه.مقاله عالی بود.دست درد نکنه.

آمین. خوشبختانه تشخیص به موقع تا حد زیادی شانس درمان موفق رو بالا می‌بره. ممنون از توجه‌تون.

ممنون ازاطلاعات دقیق و جامع

سپاس فراوان از شما.

سلام یه دکتر خوب در این زمینه بهم معرفی کنید
بنده شیراز هستم

خواص خوراکی ها

قهوه گانودرما؛ با خواص و عوارض جانبی آن آشنا شوید

خواص حنا؛ ۱۲ خاصیت درمانی گیاه هزار و یک خاصیت

۵ چربی سوز طبیعی برای افزایش متابولیسم و ‌

ویزای یونان؛ راهنمای جامع ویزای گردشگری و تجاری یونان با VFS GLOBAL

گلوتامین؛ منابع و مکمل ها، فواید و مقدار مصرف آن

جاهای دیدنی اهواز؛ سفر به سرزمین پل‌های ایران

اصلاح طرح لبخند؛ فواید و عوارض طرح لبخند هالیوودی

رهبران واقعی چطور اطلاعات موردنیازشان را گردآوری می‌کنند؟


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

بهترین انیمه های جهان که تمام گروه‌های سنی را به خود علاقه‌مند می‌کنند

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

قهرمانان شطرنج جهان؛ با ۱۰ نابغه شطرنج دنیا آشنا شوید

جذاب ترین گرافیتی ها در شهرهای مختلف جهان

“),t.close},t.write(‘

وب سایت نبض ما: لنفوم که به عنوان سرطان غدد لنفاوی هم شناخته می شود، نوعی سرطان است که سلول های سیستم ایمنی بدن یا لنفوسیت ها را درگیر می کند. سرطان لنفوم ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

راه های درمان سرطان غدد لنفاوی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ادرار یکی از راه های دفع مواد زائد، متابولیت ها (مواد حاصل از سوخت و ساز سلول ها) و الکترولیت ها (عناصری مثل سدیم، پتاسیم، کلسیم و) از بدن است. دفع ادرار مساله بسیار مهمی است، زیرا هرگونه اختلال در آن می تواند سلامت، را به خطر بیندازد. در این رابطه حجم و رنگ ادرار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاهش و افزایش حجم ادرار و تغییر رنگ آن می

متخصص انجام گیرد می تواند سبب عفونت در بدن فرد شود. وی تاکید کرد: ما طب سنتی را در کنار طب رایج تعریف می کنیم و متاسفانه برخی در درمان بیماری هایی همچون سرطان ورود کرده و داروهای آنها را قطع می کنند در حالی که نباید این چنین باشد و مردم از طب رایج و طب سنتی با پیشنهاد پزشکان در کنار یکدیگر بهره مند شوند.

آمادگی برای بارداری بارداری مسئله مهمی است که نه تنها رعایت برخی نکات در دوران بارداری مهم است، بلکه لازم است قبل از شروع بارداری نیز بدن خود را آماده کنید تا به این ترتیب هم از بدن خود محافظت کنید و هم نوزادی سالم به دنیا بیاورید. در ادامه به چند نکته مهم اشاره می شود که رعایت آنها در دوران بارداری و قبل از ان ضروریست. بدانید : نکاتی برای بارداری بالای 3سالگی

غذا و رفع یبوست دارد؛ این شربت بیماری های گوارشی مانند دل پیچه، کولیت روده، التهاب و زخم معده، اسپاسم (گرفتگی)، نفخ و باد شکم را برطرف می کند. این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت گل ختمی به علت داشتن ویتامین های A ، C ، E ، فلاو نوئیدها، آنتوسیانین ها و پکتین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری های مختلف به ویژه انواع سرطان ها محافظت می

دلیل اینکه در این روش از دارو ها با دوز بالا استفاده می شود و عوارض جانبی زیادی دارند، به همین دلیل بسیار مهم است که متخصصان این رشته میان عوارض و سلامتی بیمار توازن برقرار کنند. بخوانید: با مصرف این خوراکی ها خطر سرطان افزایش می یابد سرطان یک نوع بیماری است که شامل رشد سلولی غیر طبیعی می شود که در بافت ها و ارگان های خاصی از بدن شروع می شود و به سایر قسمت های بدن گسترش

آثار محیط است. به عبارتی دیگر در رشد سرطان در بدن تغییرات ژنتیکی نقش دارند، ولی اغلب عوامل محیطی آغازگر این تغییرات در ایجاد سرطان هستند. ساختار ژنتیکی هر فردی در روند زندگی، در مواجهه دائمی مداوم با موانع محیطی مانند مواجه های شغلی، آلودگی هوا، نور خورشید و اشعه رادیواکتیو است. این عوامل ممکن است منجر به تغییرات ژنتیکی و برهم زدن تعادل و توازن در روند عادی رشد سلول ها شوند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی گیاهان احساس “لامسه” دارند و زمانیکه برگ آن ها آسیب می بیند و یا جراحت برمی دارد، درد را احساس می کنند و از خود پاسخ دفاعی نشان می دهند. به گزارش دیلی میل، تحقیقات جدید نشان می دهد، در برگ های گیاهان، سیگنال های درد وجود دارد. این سیگنال ها مشابه با سیگنال های درد موجود در بدن

، از شکم مادر بیرون می آید. در مواقع بعد از این توضیحات سوال دیگری برای کودک به وجود می آید: سلول پدر چطور وارد بدن مادر می شود؟ بار دیگر، ابتدا باید از کودک سوال کنیم که او این واقعه را چگونه تفسیر می کند. احتمالا با نظریه های جالب کودک مواجه خواهیم شد: بابا دانه را در شکم مادر می کارد، خانم دکتر دانه ای را با جراحی می کارد درون شکم مامان. سوال بعدی که ممکن است از ذهن کودک خارج شود، این

از نور لیزر زمانی که وازوپرسین در بدن موش ها تولید میشد، سلول ها روشن میکردند و در آن لحظه SCN تحریک میشد. آزمایش تایید کرد وازوپرسین زمانی که ساعت بیولوژیکی بدن تحریک میشود به مقدار بالا منتشر میشود. در نهایت برای مشاهده اینکه وازوپرسین میتواند عصب های تشنگی را تحریک کند، برای خاموش و روشن کردن عصب ها، از موش های اصلاح شده ژنتیکی استفاده کردند، و مشاهده کردند که وازوپرسین چه

به گفته موسسه ملی سلامت آمریکا، یک موز اندازه متوسط دارای 422 میلی گرم پتاسیم یا حدود 12 درصد از مقدار مصرف توصیه شده روزانه این ماده معدنی است. بدن برای ارائه عملکرد درست خود به میزان قابل توجهی پتاسیم نیاز دارد. این الکترولیت به انقباض عضلانی، عملکرد عصبی، انتقال مواد مغذی به سلول ها و تخلیه مواد زائد از آنها، تنظیم ضربان قلب، و تنظیم سدیم در بدن کمک می کند. از این رو، سطوح

. در واقع، فولات به عملکرد روان بدن ما کمک می کند. بدن انسان برای حفظ سلامت خود همواره در حال تولید و ساخت DNA و سلول های جدید است. مشکل از آنجا سرچشمه می گیرد که بدن به خودی خود فولات تولید نمی کند و به منابع غذایی و مکمل های مصرفی ما برای دریافت این ماده مغذی وابسته است. زمانی که به میزان کافی فولات مصرف نمی کنید، کمبود آن می تواند موجب بروز علائم ناخوشایندی شود.

مبارزه با عفونت، تبدیل غذا به انرژی و انتقاا اکسیژن در خون به تمام بخش های بدن به این ویتامین احتیاج دارد. کمبود ویتامین B6 در بدن به ندرت اتفاق می افتد اما به هرحال در صورت بروز این مشکل باید بلافاصله برطرف شود. کاهش سطح انرژی اگر سطح ویتامین B6 در بدن خیلی کاهش پیدا کند، ممکن است دچار آنمی یا کم خونی شود، به این معنا که سلول های قرمز خون کم می شوند. این امر باعث خستگی و ضعف می

چین و چروک ها و سلامت بدن چه ارتباطی با هم دارند؟ یکی از نشانه های ناخوشایند افزایش سن انسان بروز چین و چروک در پوست است. افراد بسیاری اقدامات مختلف را در راستای مقابله با این شرایط انجام می دهند و بر همین اساس محصولات و اقدامات مراقبت از پوست از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. اما بروز چین و چروک در پوست به ویژه در ناحیه صورت می تواند به مواردی فراتر از پیری پوست اشاره داشته باشد. در

از بروز سکته های قلبی و مغزی، کنترل قند، فشار و چربی خون، دفع سنگ کیسه صفرا و رفع خشکی دهان و بی اشتهایی عصبی دارد؛ این شربت به علت وجود ویتامین های A ، C و E خاصیت آنتی اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری های مختلف به ویژه انواع سرطان ها محافظت می کند. موارد منع مصرف شربت نعنا شربت آبلیمو نعنا زنان باردار و مبتلایان به رفلاکس

به گزارش ایلنا، آب هویج ، آب پرتقال و گریپ فروت ، آب کلم ، آب گوجه فرنگی ، ترکیب آب توت فرنگی و کیوی و آب کدو تنبل گزینه های مناسبی برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. آب هویج هویج منبع بزرگی از بتا کاروتن و ویتامین آ است. ویتامین آ نقش اساسی در تنظیم سیستم ایمنی بدن ایفا می کند و به بدن برای مبارزه با عفونت و حفظ سلول هایTکمک می کند. ویتامین آ فعالیت سلول های سفید خون برای دفاع

&gt وقتی به بدن تان نگاه می کنید ناگهان متوجه می شوید کبودی در پای تان بوجود آمده. اگر مطمئن هستید کبودی ناشی از آسیب و ضربه نیست، ممکن است دچار سرطان خون یا لوکمی شده باشید. تعداد کم پلاکت های خون می تواند شما را مستعد کبودی کند. البته نگران نباشید؛ اگر پزشک تان به مشکلی مشکوک شود، قبل از هر گونه تست جدی دیگری (مثلا تست مغز استخوان)، شمارش سلول های خونی تان را چک خواهد کرد. رگه های سیاه

چشم نیاید نیز می تواند منتقل گردد. افراد یعنی حدود دو سوم مبتلایان هیچ نشانه و علامتی را دال بر وجود تبخال تناسلی مشاهده نمی کنند. علائم شایع تر: تاول و زخم بر روی آلت تناسلی تب سردرد خستگی بدن درد تورم غدد لنفاوی علائمی که کمتر دیده می شوند: زخم و زگیل درون و یا اطراف مقعد، اطراف باسن و ران مننژیت

انواع ذکر شده انسولین در ایران موجود نیستند) اگر شما یک انسولین تزریقی استفاده می کنید محلی از بدن که شما تزریق را انجام می دهید یک موضوع مهم است. شما انسولین را بطور یکنواخت دریافت می کنید زمانیکه تزریق را در ناحیه شکم انجام می دهید. محل های بعدی که تزریق می تواند انجام شود عبارتند از بازو؛ ران و باسن. تزریق انسولین به یک موضع کلی مشابه در بدن را تبدیل به یک عادت بکنید اما محل دقیق

گلیوبلاستوما را از بین ببرد که ویژگی های مشابه سلول های بنیادی عصبی دارند. به گزارش خبرگزاری شین هوا از پکن، این محققان اقدام به تزریق این واکسن به بدن موش ها کردند. پس از آن متوجه شدند هیچگونه آسیبی به مغز موش ها و دیگر اندام ها وارد نشد که نشان از ایمن بودن این واکسن دارد. دانشمندان همچنین متوجه کاهش قابل توجه اندازه تومور شدند. سلول های بنیادی عامل تومور گلیوبلاستوما در مغز موش ها از بین رفت و به سلول های سالم آسیبی وارد نشد.

علی صالح نیا اظهار کرد: بیشترین آمار بیماری ها مربوط به امراض قلبی و سرطان ها هستند. وی اضافه کرد: حدود 6 درصد سرطان ها بر اثر آلودگی مواد غذایی بوده که قسمت اعظم آن مربوط به مرغ آلوده است. صالح نیا ادامه داد: در مرغداری ها، پرنده به میکروب آلوده و سپس غیراصولی به آن آنتی بیوتیک داده می شود که به شکل پسماند در بدن این موجود باقی خواهد ماند. این داروساز تصریح کرد

، سالن، سلطان 72- بارز، آزار، ابزار، بازار 73- خیر، آخر، خار، خبر، خیار، خراب، بخار، بخاری 74- هوش، آشوب، شهاب، باهوش 75- بدن، بند، نبرد، برده، رنده، نرده، بندر، برنده 76- خنگ، رنگ، چرخ، چنگ، خرچنگ 77- آجر، جان، جاری، نجار، ناجی، ارنج، انجیر 78- نصب، بنا، بانو، صابون 79- شال، شور، شورا، واشر، لواش، شلوار 8- هند، دین، دنیا، آینه، دهان، دانه، آینده

دنبال داشته باشد و روی کیفیت اسپرم مردان تأثیر منفی بگذارد. افزایش وزن، بلوغ زودرس، بیش فعالی، اختلالات جنینی از جمله اختلال در رشد مغزی و اختلالات اندام جنسی، سرطان پروستات و سینه، ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی نمونه هایی دیگر از عوارض جانبی “بیسفنول آ” هستند. متأسفّانه این مادّه می تواند از پوست هم عبور کرده وارد بدن شود به طوری که لمس کردن پلاستیک های حاوی این

شناسایی را انجام دهم. در اثنای ماموریت که به یک دره نزدیک شدم، طبق معمول، ارتفاع پروازی هلی کوپتر را کم کردم که در همین حین، آتش گلوله های دشمن به سمت هلی کوپتر روانه شد. موتور هلی کوپتر رفت و من مجبور شدم در دل آتش دشمن فرود بیایم. در حالیکه نیمه جان بودم بعثی ها من و دیگر سرنشین هلی کوپتر را با خودشان به عقب بردند. از سر و صورت و پا و بدن به شدت مجروح شده بودم. شانسی که ما آوردیم این بود که هلی

مختلفی ظاهر می شود و علائم آن غالبا پوست، غشای مخاطی و غدد لنفاوی را درگیر می کند. ممکن است دانه هایی متقارن، مایل به قرمز- صورتی، بدون خارش روی بدن و انتهای اندام ها، از قبیل کف دست و پا ظاهر شوند. زخم ممکن است ماکولوپاپولار یا دانه چرکی باشد. اگر عفونت درمان نشود، مرحله ثانویه معمولا 3-2 هفته پس از ظهور زخم ها اتفاق می افتد. علائم بیماری در این فاز به اشکال زیر بروز می کند: • بیماری شبیه

به رشد سلول های سرطانی در کولون یارکتوم سرطان روده گفته می شود. این بیماری به دلیل رشد غیر طبیعی سلول ها اتفاق می افتد که می توانند به بافت های دیگر بدن حمله کنند یا در آنها تکثیر یابند. عوامل خطرساز سرطان روده رژیم غذایی(بین این بیماری و رژیم غذایی پرچربی و فیبرکم و مصرف کم میوه و سبزی، استفاده از انواع غذاهای کنسرو شده و انواع سوسیس و کالباس رابطه مستقیم وجود دارد)، سن(در

شاید مهم ترین خدمت باکتری ها به انسان ایجاد ایمنی در بدن باشد. میکروب ها سومین سد دفاعی بدن هستند. در مرحله نخست، از طریق میکروب ها، ایمنی اولیه ای با واکنش پروتئین های سطحی و سلول های محافظ در سطوح بعضی از اعضای بدن ایجاد می شود، اما ایمنی میکروبی بر اساس میکروب هایی ایجاد می شود که از قبل در بدن شما حضور دارند. اینها میکروب هایی هستند که به مدت طولانی در بدن ساکن بوده و از سکونت میکروب های

علاوه بر بهبود وضعیت ایمنی برای سلامتی چشمان و پوست شما معجزه خواهد کرد. قارچ قارچ ها غنی از ویتامین های B، سلنیوم و آنتی اکسیدان ها هستند و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن هستند. مطالعات نشان داده قارچ ها دارای اثرات ضدویروسی هستند و مصرف آنها ممکن است با افزایش تولید سلول هایی که با عفونت مبارزه می کنند، مرتبط باشد. ویتامین های B در قارچ ها به قوی نگه داشتن سیستم ایمنی کمک می کنند

می کنند که حضورشان برای بدن مفید است و با مصرف آنتی بیوتیک ها، تعدادشان بسیار کاهش می یابد. درجملات پیشین، نظرات حکما را نیز در مورد این خاصیّت ماست بیان کردیم. – خاصیت ضد سرطانی: تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف ماست در انسان، با کاهش سرطان پستان و کولون همراه است. – خاصیت کاهنده چربی: ماست دارای فاکتوری است که می تواند باعث جلوگیری از سنتز کلسترول از استات

انواع ذکر شده انسولین در ایران موجود نیستند) اگر شما یک انسولین تزریقی استفاده می کنید محلی از بدن که شما تزریق را انجام می دهید یک موضوع مهم است. شما انسولین را بطور یکنواخت دریافت می کنید زمانیکه تزریق را در ناحیه شکم انجام می دهید. محل های بعدی که تزریق می تواند انجام شود عبارتند از بازو؛ ران و باسن. تزریق انسولین به یک موضع کلی مشابه در بدن را تبدیل به یک عادت بکنید اما محل دقیق

قارچ ها: این خوراکی سرشار از پلی ساکارید هایی به بتاگلوکان ها هستند که سیستم ایمنی بدن را برای جلوگیری از ابتلا به عفونت ها فعال نگه می دارند. این مواد سلول های سفید خون را تنظیم و در حالت آماده نگه می دارند و آن هم برای مقابله با حمله مهاجمان خارجی. قارچ همچنین غنی از استرول ها و روی است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارند. اضافه کردن سوپ مرغ به رژیم غذایی: بهترین گزینه غذایی

“),t.close},t.write(‘

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *