درمان گیاهی عفونت ادراری مردان

درمان گیاهی عفونت ادراری مردان
درمان گیاهی عفونت ادراری مردان

عفونت ادرار یک بیماری باکتریایی است که بیشتر زنان دچار آن می شوند گرچه آقایان هم گاهی با این مساله مواجه می شوند. نشریه اینترنتی آرگا قصد دارد در این مطلب به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازد و راه حل های مفیدی را برای حل این مشکل معرفی نمایید.

سیستیت که با نام عمومی عفونت ادراری شناخته شده است یک بیماری ویروسی و باکتریایی است که در اغلب موارد خانمها را درگیر می کند. زنان به خاطر کوتاهی مجاری ادرارشان زودتر دچار عفونت می شوند و این اتفاق در سن 20 تا 50 سالگی روی می دهد. مردان نیز گاهی اوقات به دلیل رابطه با زنان آلوده دچار این مشکل می شوند. برای برطرف کردن این مسئله خواندن مقاله درمان گیاهی عفونت ادراری ما را از دست ندهید.

عفونت ادراری دلایلی متعدی دارد که از جمله آنها می توانیم به دیابت, ام اس, آسیبهای نخاعی, رابطه جنسی از معقد در آقایان, عدم بهداشت مناسب, استفاده از دوش واژینال, کاهش آب بدن, نگه داشتن ادرار, وراثت, افزایش پروستات و سنگ کلیه را نام برد. در این مطلب قصد داریم به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازیم اما قبل از آن به معرفی اجمالی علائم عفونت ادراری می پردازیم سپس نحوه درمان عفونت ادراری با گیاهان مختلف را مطرح می نماییم. تا پایان همراه ما باشید.

درمان گیاهی عفونت ادراری مردان

امیدوارم موارد فوق در پیشگیری و درمان گیاهی عفونت ادراری مثمر ثمر قرار بگیرد و با استفاده از این راهکارها مشکلات جسمی خود را در رابطه با عفونت ادراری حل نمایید. از تمامی شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی درمان خانگی مجله آرگا از دیگر اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه درمان های خانگی انواع بیماری ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



70 تا از بهترین سفره های هفت سین برای سال 98



تزیین ظروف هفت سین با ایده های بکر و زیبا



55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟



سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی

درمان گیاهی عفونت ادراری مردان



ایده های جذاب هفت سین سال خوک

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

عفونت دستگاه ادراری (UTI یا Urinary tract infection) نوعی عفونت باکتریایی است که بر بخشی از دستگاه ادراری تأثیر می‌گذارد. هنگامی که عفونت دستگاه ادراری تحتانی را مبتلا می‌کند سیستیت ساده (عفونت مثانه) نامیده می‌شود و هنگامی که بر دستگاه ادراری فوقانی تأثیر می‌گذارد به آن پیلونفریت (عفونت کلیه) گفته می‌شود.علائم مربوط به دستگاه ادراری تحتانی عبارتند از دفع ادرار همراه با درد یا تکرر ادرار یا اضطرار برای ادرار (یا هر دو)، در حالی که علائم مربوط به پیلونفریت عبارتند از تب و درد پهلو به همراه علائم مربوط به عفونت دستگاه ادراری تحتانی. این علائم در افراد مسن یا بسیار کم سن و سال ممکن است مبهم یا نامشخص باشند. عامل اصلی هر دو نوع عفونت مذکور اشرشیا کلی است، با این حال ندرتاً باکتری‌های دیگر، ویروسها یا قارچ نیز ممکن است موجب آن شوند. عفونت‌های دستگاه ادراری معمولاً در زنان نسبت به مردان بیشتر رخ می‌دهد، چرا که نیمی از زنان در طول زندگی خود حداقل به یک عفونت مبتلا می‌شوند. بروز مجدد بیماری امری شایع است. عوامل خطرساز عبارتند از: آناتومی بدن زنان، مقاربت جنسی و سابقه خانوادگی. پیلونفریت در صورت بروز معمولاً پس از عفونت مثانه ظاهر می‌شود، اما ممکن است ناشی از عفونت منتقله از راه خون نیز باشد. تشخیص این بیماری در زنان سالم و جوان تنها بر اساس علائم امکان‌پذیر است. در افرادی که علائم آن‌ها مبهم است، ممکن است تشخیص بیماری مشکل باشد زیرا ممکن است باکتری‌ها وجود داشته باشد، اما عفونتی مشاهده نشود. در موارد پیچیده یا در صورتی که درمان با شکست مواجه شود، ممکن است کشت ادرار مفید باشد. در افراد مبتلا به عفونت‌های مکرر، می‌توان از دوز پایین آنتی بیوتیکها به‌عنوان اقدام پیشگیرانه استفاده کرد. در موارد غیرپیچیده، عفونت‌های دستگاه ادراری را می‌توان به‌راحتی با مصرف آنتی بیوتیک در یک دوره کوتاه درمان کرد، اگرچه مقاومت در برابر بسیاری از آنتی بیوتیک‌های مورد استفاده برای درمان این بیماری در حال افزایش است. در موارد پیچیده، ممکن است لازم باشد دوره‌های درمان طولانی‌تر شوند یا نیاز به تزریق آنتی بیوتیک وریدی باشد، و در صورتی که علائم در طی دو یا سه روز بهبود پیدا نکرد، لازم است آزمایش‌های تشخیصی بیشتری انجام گردد. در زنان، عفونت‌های دستگاه ادراری شایع‌ترین شکل عفونت‌های باکتریایی است و هر سال 10٪ به میزان عفونت‌های دستگاه ادراری افزوده می‌شود.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

لیست مطالب :

عفونت دستگاه ادراری (UTI) یک مشکل بسیاررایج است. این بیماری بیشتر در زنان دیده می‌شود. برای درمان عفونت ادراری با دکترنیم همراه باشید.

 عفونت دستگاه ادراری (UTI) زمانی اتفاقی می‌افتد که مثانه و لوله‌های خروج آن توسط باکتری‌ها آلوده شوند.

بیش از نیمی از زنان در طور عمر خود حداقل به یک عفونت دچار می‌شوند.
بروز مجدد بیماری عفونت ادراری بسیار شایع است. برخی از این بیماری مقاربت جنسی،
نگه‌داشتن طولانی‌مدت ادرار، یائسگی و یا دیابت می‌باشد.

علائم آن معمولاً عبارت‌اند از التهاب مکرر برای ادرار کردن، ادرار
کم، سوزش هنگام ادرار، تغییر رنگ ادرار، درد شکم، تب، تهوع و استفراغ می‌باشد.درمان گیاهی عفونت ادراری مردان

این بیماری باید سریعاً درمان شود تا عفونت به کلیه‌ها آسیب نرساند.در ادامه مطلب برای درمان گیاهی عفونت ادراری همراه دکتر نیم باشید.

سرکه سیب منبع غنی از آنزیم‌ها، پتاسیم و دیگر مواد معدنی مفید است که می‌تواند باکتری‌هایی که سبب عفونت ادراری شده‌اند را از بین ببرد و یا جلوی رشدآن‌ها را بگیرد. کسانی که به عفونت ادراری مبتلا هستند می‌توانند از سرکه سیب به‌عنوانیک آنتی‌بیوتیک طبیعی برای درمان عفونت ادراری استفاده کنند.

آمله غنی از ویتامین C است که می‌تواندمانع رشد باکتری‌ها می‌شود.

ترکیبات معینی مانند پروانتوسایانیدین موجود در زغال اخته باعث جلوگیری از برخورد باکتری‌ها از دیواره مجرای ادرار و ایجاد عفونت دستگاه اداری می‌شود. آب زغال اخته همچنین دارای اثرات آنتی‌بیوتیک بسیار ملایم است که می‌توانید برای درمان گیاهی عفونت ادراری استفاده شود.

توجه: کسانی که درگذشته سنگ کلیه مبتلا بوده‌اند از خوردن آب زغال اخته خودداری کنند.

جوش شیرین، سبب تعادل پایه اسیدی می‌شود و سبب خلاص شدن شما از درد می‌شود.همچنین با خنثی کردن ادرار اسیدی سبب کمک به درمان عفونت ادراری می‌شود.

از روغن درخت چای می‌توان برای درمان گیاهی عفونت ادراری استفاده کرد،زیرا روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی است که برای کمک به مبارزه با باکتری‌هایی که سبب عفونت ادراری می‌شوند مفید است.

بلوبری دارای خواص مهارکننده باکتری است که می‌تواند در درمان عفونت ادراری کمک کند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زغال‌اخته آبی برای سیستم ایمنی مناسب هستند و از رشد باکتری‌هایی که سبب عفونت دستگاه ادراری می‌شوند جلوگیری می‌کنند.

آناناس حاوی آنزیم‌هایی به نام برو ملین است که به علت خواص ضدالتهابی می‌تواند به درمان گیاهی عفونت ادراری کمک کند. همراه با آناناس نیز آنتی‌بیوتیک نیزمصرف کنید تا از شر عفونت ادراری خلاص شوید.

استفاده منظم از فشرده‌های آب گرم سبب کاهش فشار مثانه می‌شود و درد
ناشی از عفونت را تسکین می‌دهد. کمپرس داغ با می‌توان با کاهش التهاب و جلوگیری از
رشد باکتری برای درمان عفونت اداری استفاده شود.

هنگامی‌که از عفونت ادراری رنج می‌برید، مقدار زیادی آب بنوشید. سعی کنید حداقل روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. با نوشیدن آب بیشتر ادرار می‌کنید وممکن است به درمان عفونت ادراری کمک کند.

همچنین ادرار شما رقیق‌تر می‌شود و باکتری‌هایی که باعث عفونت می‌شوندسریع‌تر از بدن شما خارج می‌شوند. همراه با آب، می‌توانید آب‌میوه و سبزی‌ها بخوریدتا برای بدن خود ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز برای مبارزه با عفونت فراهم کنید.

آتیلا پیکرگلو هستم، علاقه مند به انگلیسی، برنامه نویس و همچنین علاقه مند به موضوعات پزشکی

نظر

وبسایت

عفونت باکتریایی و قارچی با عصاره رنیفیکس خوب میشه. یکم تلخه ولی عالیه

موقتا خوب میشه؟ یا دائمه؟

درمان گیاهی عفونت ادراری مردان
درمان گیاهی عفونت ادراری مردان
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *