درمان موخوره با وازلین

خواص دارویی و گیاهی

مهدی یراحی ، بیست و سوم آبان ماه سال یک هزار و سیصد و شصت هجری شمسی در شهر اهواز متولد شد .

مهدی یراحی ، بیست و سوم آبان ماه سال یک هزار و سیصد و شصت هجری شمسی در شهر اهواز متولد شد .

علاقه ی مهدی یراحی به آهنگسازی زمانی شکل گرفت که بین سال های ۱۰ تا ۱۳ سالگی ضمن شرکت در مسابقات تلاوت قرآن ، نا خودآگاه مجذوب موسیقی درونی آیه ها و آهنگ چینش کلمات بود .
بعدها ، دوران تحصیل در مقطع راهنمائی را در حالی سپری می کند که تلاش های جسته و گریخته اما صادقانه ای دارد برای حضور در دنیای موسیقی ، با این همه طی کردن دوره ی آموزش تئوری تحت نظر علی کسرائی که تنها معلم موسیقی اش بود ، سرآغازی می شود تا علاقه اش را به صورت جدی تری پیگیری کند ؛

 

مهدی یراحی هم چنین نواختن سازهای گیتار و پیانو را کاملا تجربی فراگرفته و در نوازنده گی آنها مسلط است .
مهدی یراحی در سال ۱۳۷۹ تصمیم می گیرد تا برای همیشه به پایتخت نقل مکان کند ، سالی که هم زمان می شود با خلقت آلبوم هجرت که بعدها به خاطر سخت گیری های شخصی اش برای ارائه دادن یک مجموعه ی مطلوب و تاثیر گذار از آثارش و بروز برخی مشکلات از جمله عدم اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت ، هرگز فرصت حضور در بازار موسیقی مجاز را پیدا نمی کند و برای همیشه نشنیده باقی می ماند ؛

اتفاقی که در سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۳ نیز مشابها برای آلبوم های تازه اش رخ می دهد کما اینکه وسواس و عقیده اش مبنی بر احترام گذاشتن به شعور شنیداری مخاطب _ بر خلاف جریان عرف _ باعث می شود سبک ارزشمند تری از موسیقی پاپ را تجربه کند ، سبکی مبتنی بر ارزش ترانه و تلفیق احساسی تر کلمات با نت ها ؛

 

مهدی یراحی سر انجام در زمستان یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج تلاش می کند تا مجوعه ای از بهترین آثارش را برای آلبوم من ُ رها کن آماده کند ، آلبومی که بعد از گذشت سه سال و در سال ۱۳۸۹ به اتمام می رسد تا به زودی شاهد انتشارش باشیم ؛

مهدی یراحی از مادرش به عنوان اولین حامی حضورش در موسیقی می برد و در ادامه ی راه از حمایت های پدر نیز بهره مند بوده است .
برای درک بهتر ملودی ساختن ، به سادگی پایبند بوده است . می گوید ملودی ها معمولا در تلاقی آثار شنیده شده و احساسات شخصی آهنگساز جان می گیرند و با اینکه ، اکثر ملودی هایش را بر اساس ترانه می سازد ، گاهی اوقات ترانه نویسی بر اساس ملودی اش را نیز به ترانه سرا پیشنهاد می دهد .
از موسیقی ارائه شده توسط گروه پینک فلوید به خصوص آلبوم the wall به عنوان جریانی به شدت تاثیر گذار بر آهنگسازی اش یاد می کند و از آثار ونجلیز که اسطوره ی ملودی سازی اش است به شدت لذت می برد . اعتقاد دارد که ونجلیز ، موسیقی را با زبانی ساده اما بسیار عمیق عرضه می کند .

 

 

به خاطر اجرای نه چندان خوب برخی آثارش توسط خواننده هایی که در زمینه ی آهنگسازی و تنظیم همراهی شان کرده ، همیشه افسوس می خورد .
آوای استاد محمدرضا شجریان ، فرهاد مهراد ، ابراهیم حامدی ، داریوش اقبالی ، معین ، فریدون فروغی و مرحوم هایده را بسیار می پسندد ، هم چنین ام کلثوم و عبدالحلیم حافظ را که از بزرگترین خوانندگان موسیقی عرب هستند .
مهدی یراحی در سال های دور به رشته ی کارگردانی علاقه مند بوده و هم چنین فیلم ه نویسی را تا سطوح بالا پیگیری کرده است .
مطالعه کردن ، بخش اجتناب ناپذیر بره های مهدی یراحی را تشکیل می دهد و آثار دکتر علی شریعتی و پائولو کوئلیو از کتاب های محبوبش هستند .
مایکل جکسون ، جرج مایکل ، ویتنی هیوستون ، کریستینا آگویلرا و استینگ خوانندگان مورد علاقه ی او در دنیای موسیقی غرب هستند و هم چنین در سینما ، قدرت بازیگری ال پاچینو ، چارلیز ترون و مونیکا بلوچی را بسیار می پسندد .

 

“بیست و یک روز بعد تگ شده توسط مهدی یراحی در آخرین پست او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام است که کاور جذاب وخوش ذوق و فوق العاده احساسی این قطعه را معرفی می کند و رسما از طرف مهدی یراحی وارد مارکت موسیقی می شود.

در پست قبلی مهدی یراحی دموی موزیک ویدیو “بیست و یک روز بعد منتشر شد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

موزیک ویدیو قطعه توسط سپهر وکیلی کارگردانی شده است و شما در “بیست و یک روز بعد مثل قبل شاهد بهترین ها از مهدی یراحی هستید!

این موزیک ناب را  با تنظیم هومن داری  و ترانه ای از امیر علی بهادری از دست ندید!

 

 

 

 

 

یه گوشه ی این شهر یه قصه ی کوتاه

یه کوچه ی بن بست کناره یه ایستگاه

تنها تو با من همراه تنها تو با من همراه

دردامو گرفتی تا خوب باشه حالم

نذاشتی بگیره هوای خیالم

دستات آرامشم داد دستات آرامشم داد

هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم

پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آیندمو بی تو ندیده میفروشم

میترسم از دوریت از این که برداری دستاتو از دوشم

هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم

پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آیندمو بی تو ندیده میفروشم

میترسم از دوریت نرو از آغوشم

تکرار اسمته تمومه دفترم

این خونه بعد تو میریزه رو سرم

سایه ـَت کم شه بارون میشم خاموش میشه آتیشم

هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم

پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آیندمو بی تو ندیده میفروشم

میترسم از دوریت از این که برداری دستاتو از دوشم

هیچکی نمیبینه بعد از تو میپاشم

پر میشم از خالی دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آیندمو بی تو ندیده میفروشمBuy Baclofen Online the generic of Lioresal since the quality is the same if you purchase the generic drug instead of the brand medicine, order baclofen online cheap. Where Can You Buy Baclofen. Baclofen Buy with Bitcoin USA. Baclofen Uk Buy. Buy medicines online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy. Buy Clomid no preion. Qualitative medication at low prices Order Clomid. Worldwide shipping clomid tablets buy. Clomid Tablets Buy. Monday Through Saturday Delivery.


بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشکر! شما با موفقیت عضو خبره بدونیم شدید.


برای دریافت بدونیم خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

21-3332498

جستجو کنید

21-3332498

جستجو کنید

گروه صنعتی سینا تولید با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات و مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات و با بهره مندی از پرسنل و کارشناسان تولید و فروش زبده و کارآزموده ، امروز افتخار خدمت رسانی به صد ها مصرف کننده و صادرکننده گرامی را در رزومه کاری خود دارد.از جمله خدمات ما می توان به تولید و نیز واردات انواع مواد اولیه ضروری در بخش های شیمیایی ، معدنی و کشاورزی اشاره نمود. استراتژی ما ، به سرانجام رسانیدن بی نقص پروژه ها ، تحویل درخواست خریداران در کوتاه ترین زمان ممکن ، کاهش قیمت تمام شده از طریق حذف واسطه ها و تشریفات زائد ، استفاده از تکنولوژی های به روز به منظور تولید محصولات و حفظ ارتباط مداوم با مشتریان به عنوان شرکاء کاری خود می باشد.

 

 

 

  : info@sinato.ir

ژل پترولیوم یا پترولاتیوم که با وازلین شناخته می شود نوعی روغن معدنی است که رابرت آگوستوس چیسبوری در سال 1859 آن را کشف کرد. وازلین در حقیقت ترکیبی از پارافین، واکس میکرو کریستالی و مواد معدنی می باشد.

وازلین به عنوان یک مرطوب کننده قوی پوست شناخته می شود که می تواند برای پیشگیری و درمان چروک صورت و چروک دور چشم استفاده شود.

هر شب قبل از خواب پوست را خوب بشویید و خشک کنید، سپس مقداری روغن وازلین را با عسل و سفیده تخم مرغ ترکیب کنید و بر روی پوست صورت و دور چشم بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید 2 دقیقه بماند و بعد با آب سرد بشویید.

وازلین برای درمان سیاهی دور چشم و پف زیر چشم مفید می باشد. چند قطره آب لیموترش را با وازلین مخلوط کنید و به آرامی به ناحیه زیر چشم بمالید، بگذارید 1 ساعت بماند و سپس با آب سرد بشویید.

یک مطالعه نشان می دهد که روغن وازلین برای درمان زخم و سوختگی مفید می باشد.

توجه کنید که حتما از وازلین استریل استفاده کنید در غیر این صورت باکتری ها و دیگر پاتوژن ها می توانند در باعث عفونت در زخم شوند و درمان را طولانی تر کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از وازلین بر روی سوختگی تازه شرایط را بدتر می کند پس از وازلین برای درمان جای سوختگی استفاده کنید.

لوسیون بدن وازلین : بعد از حمام مقداری روغن وازلین را بر روی پوست صورت و بدن خود بمالید تا از خشک شدن پوست جلوگیری کند.

وازلین برای ترک کف پا : پاهای خود را در آب گرم بشویید و کاملا خشک کنید، روغن وازلین بمالید و جوراب پنبه ای تمیز بپوشید تا ترک کف پا را درمان کند.

کرم دست وازلین : پس از شستشوی دست ها مقداری روغن وازلین را بر روی دست بمالید تا ترک ها و خشکی پوست دست را سریع تر درمان کند.

وازلین برای ترک لب : مقداری وازلین را بر روی لب ها بمالید تا ترک و خشکی لب را درمان کند و رنگ لب ها صورتی شود.

ماسک وازلین و شکر

وازلین را با شکر ترکیب کنید و بر روی لب ها بمالید، این ترکیب سلول های پوست مرده بر روی لب را از بین می برد و لب ها را نرم و صورتی می کند.

تحقیقات نشان داده روغن وازلین برای درمان سوختگی پوست نوزاد ناشی از پوشک بچه مفید می باشد. پوست نوزاد را خوب بشویید و خشک کنید، یک لایه روغن وازلین بر روی آن بمالید و بگذارید بماند تا به رطوبت رسانی به پوست بهبود آن را تسریع کند.

روغن وازلین یک راه موثر برای پاک کردن آرایش صورت و آرایش چشم می باشد. با استفاده از پد پنبه ای مقداری وازلین را بر روی چشم بمالید تا آرایش پاک شود و سپس با آب بشویید. دقت داشته باشید که وازلین به داخل چشم نرود.

ماسک وازلین برای پوست صورت

مقداری وازلین را با توت فرنگی و آب ترکیب کنید تا یک خمیر صافی به دست آید سپس به مدت 1 دقیقه آن را به آرامی در حرکات دایره ای بر روی پوست صورت ماساژ دهید و بعد صورت خود را با آب گرم بشویید.

اگر موخوره دارید مقداری وازلین را با آب ترکیب کنید و آن را بر روی نوک موها بمالید و بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید تا موخوره را درمان کند.

وازلین به عنوان بهترین مرطوب کننده مو های خشک و آسیب دیده شناخته می شود که با آبرسانی به موها از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

مقداری روغن وازلین را بر روی موها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید.

وازلین برای درمان شپش سر بسیار مفید است. یک لایه ضخیم روغن وازلین را بر روی موها و پوست سر بمالید و خوب ماساژ دهید و سپس با آب و شامپو خوب بشویید.

وازلین را می توان برای درمان شوره سر هم به کار برد. مقدار را بر روی پوست سر و موهای خود بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

وازلین می تواند به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل کند.

ماسک وازلین برای مو

1 قاشق سوپخوری وازلین آب شده را با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و بر روی موهای خود بمالید، بگذارید 2 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

وازلین باعث تقویت و رشد سریع مژه ها می شود. هر شب تا دو هفته قبل از خواب مقداری روغن وازلین را بر روی مژه ها خود بمالید تا مژه های شما تقویت شده و سریع تر رشد کنند.

وازلین یک روش طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن ابرو می باشد. مقداری روغن وازلین را به صورت حرکات دایره ای بر روی ابرو ها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

وازلین برای تقویت و افزایش رشد ناخن ها هم مفید می باشد.مقداری روغن وازلین را بر روی ناخن ها بمالید و ماساژ دهید تا هم ناخن ها را تقویت کند و هم رنگ آن ها را صورتی کند.

کمی از وازلین را به گوشواره بزنید بدون درد سر می توانید آن را خارج کنید . همچنین می توانید برای دستبند و یا حلقه تنگ هم استفاده کنید.

ورزشکاران از وازلین در ران یا زیر بغل خود برای جلوگیری از سوزش ناشی از سایش استفاده می کنند.

اگر کیف پول کهنه و رنگ پریده شده، آن را با وازلین تمیز کنید.

اگر لولای در یا کشو سفت شده است کمی وازلین بزنید تا روان حرکت کند.

اگر قفلی را برای مدت طولانی استفاده نکردید اول به آن وازلین بزنید بعدا کلید داخلش قرار دهید تا روان شود.

اگر پوست پنجه سگ خشک و ترک خورده، آن را با وازلین ماساژ داده تا نرم شود.

آلرژی : وازلین از مشتقات نفتی بوده و ممکن است در بعضی افراد آلرژی ایجاد کند.

خطرات آسپیراسیون : قبل از استفاده از روغن وازلین به ویژه در کودکان با پزشک خود مشورت کنیدف استنشاق روغن های معدنی ممکن است باعث ایجاد پنومونی آسپیراسیون شود.

عوارض جانبی مصرف خوراکی وازلین شامل اسهال و بیماری های مختلف معده می شود.

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

خانه &gt آرایش عروس &gt وازلین و تاثیر آن برای (مو، موی سر، ابرو، مژه، ناخن) | کاربرد، خواص و عوارض وازلین مو

در مقاله ی پیشین، درباره ی فواید وازلین و تاثیر معجزه آسای آن بر روی پوست صورت و بدن توضیح داده شد. در این مقاله می خواهیم درباره ی تاثیرات مثبت وازلین در رفع مشکلات مو و تقویت مو نکاتی را ذکر کنیم. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

اغلب خانم ها از کم پشتی ابرو ها به ویژه در اثر بالا رفتن سن، گله می کنند. چرا که شکل ابرو و پرپشتی آن در زیبایی فرد تاثیر بسیار زیادی دارد. شما می توانید در یک پروسه ی چند هفته ای، شب ها قبل از خواب مقداری از روغن وازلین را به ابروهایتان بمالید و چند دقیقه ماساژ بدهید. صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید. در عرض چند هفته خواهید دید که موهای ابروهایتان شروع به افزایش خواهند کرد.

اغلب ما در هنگام آرایش، بارها از ریمل های تقویت کننده و حجم دهنده برای پر پشت نشان دادن مژه ها استفاده کرده ایم. استفاده از فرمژه ها هم در اغلب موارد کاری از پیش نمی برند. برای تقویت مژه ها می توانید قبل از خواب چند قطره وازلین استفاده کنید. وازلین را روی مژه هایتان بمالید تا در کوتاه مدت شاهد رشد مژه ها و تقویت آن ها باشید.

موخوره جزو آن بیماری های مو است که اغلب ما با آن درگیریم. داشتن موهای بلند و خوش حالت همیشه بین خانم ها طرفدار دارد؛ اما در اثر یک سری عوامل، موهای سر دچار موخوره می شوند و اغلب در اثر موخره ناچار به کوتاه کردن مو می شویم. مقداری وازلین را با آب مخلوط کرده و سر موهایتان را با آن آغشته کنید و آن را یک شب روی مو هایتان باقی بگذارید و صبح روز بعد با شامپو تمیز کنید. در این صورت خواهید دید که بعد از گذشت مدت کمی، موخوره ی موهایتان درمان شده است.

شوره ی سر هم ناشی از خشکی پوست سر است. اغلب شامپوهای ضد شوره، یک درمان موقتی به حساب می آیند. زمانی که مو به ترکیب جدید عادت کرد، به مرو دوباره به حالت خشکی قبل باز می گردد. توصیه می کنیم برای مقابله با شوره ی سر از وازلین به مدت 15 دقیقه روی پوست سرتان استفاده کنید. سپس آن را با شامپو بشویید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر از این روش در چند مرحله ی استفاده کنید.

اغلب نرم کننده های مو در کنار نرمی و لطافتی که به موهای سر می بخشند، باعث ریزش مو هم هستند. برای همین توصیه می شود که نرم کننده ها را صرفا برا موها استفاده کنید و دقت کنید با پوست سرتان تماس پیدا نکنند. وازلین می تواند یک نرم کننده ی موی طبیعی، برای موهای شما به شمار بیاید.

افرادی که موهایشان بعد از استحمام حالت وز پیدا می کند و اغلب ساعت ها مشغول صاف کردن آن ها با موصاف کن و سشوار هستند، می توانند از وازلین کمک بگیرند. وازلین می تواند به عنوان یک مرطوب کننده با آبرسانی به موها از خشکی و شکنندگی آن ها جلوگیری کند. می توانید مقداری روغن وازلین را روی موهایتان مالیده و ماساژ دهید.

علی رغم گسترش بهداشت و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، متاسفانه باز هم شاهد، شیوع شپش مو در سطح اغلب مدارس هستیم. در کنار درمان های مختلفی که برای رفع شپش مو وجود دارد؛ می توان با یک لایه ی ضخیم از وازلین و ماساژ دادن برای رفع شپش کمک گرفت.

برای تقویت مو، حفظ لطافت و درخشندگی و نرمی مو ماسک های مختلفی وجود دارد. می توانید از ماسک طبیعی وازلین نیز برای این کار استفاده کنید. برای این کار یک قاشق وازلین مایع را با یک عدد سفیده ی تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه موهایتان را به آن آغشته کنید. بعد از گذشت بیست دقیقه با آب و شامپو بشورید.

بسیاری از افراد از شکنندگی و پوسته پوسته شدن ناخن هایشان شکایت دارند، اگر شما مقداری روغن وازلین را روی ناخن ها بمالید و ماساژ دهید، هم باعث تقویت آن ها شده و هم رنگ صورتی زیبایی به ناخن هایتان خواهد بخشید.

 

وازلین کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد. از جمله اینکه باعث درخشندگی کیف و کفش چرم می شود. برای روان کردن لولا و باز کردن قفل می توان از وازلین استفاده کرد. ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از عوارض ناشی آسیب دیدگی اغلب از وازلین در ران ها و زیر بغل هایشان استفاده می کنند.

وازلین از ترکیبات نفتی به شمار می آید و طبیعی است که در برخی از افراد ایجاد حساسیت بکند. بنابراین برای جلوگیری از خطرات احتمالی، قبل از استفاده از وازلین از پزشک تان مشاوره بگیرید.

 

تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است | 1396 © AROOS.CO9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *