دانلود نرم افزار دارویاب دانشگاه علوم پزشکی ا

خواص دارویی و گیاهی

پیام سازنده نرم افزار:
خواهشمندم پس از نصب، مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام و یا سروش به شماره ذیل ارسال فرمائید: ۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

راهنمای نصب:
نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق (غیر مستعار) وارد کنید.
دستگاه خود را به اینترنت متصل نموده و منتظر دریافت جدید ترین بانک اطلاعات دارویی بمانید.
حال میتوانید از تمام امکانات استفاده نمایید.

حجم فایل: ۱۶ مگابایت

حجم فایل: ۱۳/۵ مگابایت

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

دانلود نرم افزار دارویاب دانشگاه علوم پزشکی ا

ارسال

? اینجاکجاس؟
? ورود/ثبت‌‌کلبه
? راهنمای خرید
? راهنمای ارسال
? دریافت‌حضوری‌

? سوالات‌متداول
? خط‌مشی‌رازداری
? قوانین‌دکترآباد
? سیاست‌قیمت‌ها
? معرفی‌دوستان

? پشتیبانی(۷/۲۴)
? کانال‌های‌تلگرام
? همکاری‌بادکترآباد
? ارسال‌ایده!
? تیم‌دکترآباد

 copyright DoctorAbad 216-218 ©

نرم افزار اطلاعات دارویی
با توجه به احترام فوق العاده ای که برای مخاطبین گرانقدر خود قائل هستیم تلاش نموده ایم تا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، نرم افزار دارویاب را در اختیار جامعه محترم پزشکی کشور قرار دهیم.

نصب نرم افزار دارویاب بر روی گوشی تلفن همراه بیش از ۱۱۰ هزار پزشک، داروساز، پرستار و دانشجوی رشته های مذکور باعث افتخار ماست و مسئولیت ما را در قبال تولید محتوا بیش از پیش سنگین تر نموده است.

گرچه به هیچ عنوان جایگاه فعلی نرم افزار را ایده آل نمی دانیم و خود را در ابتدای راه احساس می کنیم، ولی تمام همت خود را برای بهینه سازی آن بکار گرفته ایم و مستحضرید که جمع آوری چنین حجم گسترده ای از اطلاعات دارویی کار بسیار سنگین وطاقت فرسایی بوده که با تلاش جمع کثیری از اساتید دانشگاه محقق شده است. امیدواریم با انتقادات سازنده خود ما را در این راه یاری فرمائید.

هم اکنون نسخه اندروید و آی او اس نرم افزار برای گروه های مختلف پزشکی آماده بهره برداری است و دائما در حال تکمیل و به روز رسانی اطلاعات آن هستیم.
 برای دریافت نسخه تخصصی اپلیکیشن دارویاب، لازم است تصویر کارت حرفه ای (از قبیل کارت نظام پزشکی٬ نظام پرستاری٬ نظام دامپزشکی ..) و یا کارت دانشجویی خود را به شماره ذیل ارسال فرمائید. جامعه محترم پزشکی چنانچه پس از نصب نرم افزارِ دارویاب٬ عملکرد آن را مفید دانستید لطفا مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام به شماره ذیل ارسال فرمائید:
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸
با تشکر
دکتر محسن صنیعی

       

دارویاب در مسیر پیشرفت
شرکت دانش بنیان اکسیر دانش آسیا با همکاری بیش از ۱۵۰ پزشک و داروساز از ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی کشور، وب سایت و نرم افزار دارویاب را تحت عنوان “سامانه یکپارچه دارویاب” بصورت رایگان در اختیار جامعه پزشکی کشور قرار داده است.
این سامانه با ارائه اطلاعات دارویی ایران و جهان و به روز رسانی لحظه به لحظه، توانسته است اعتماد پزشکان، داروسازان، اساتید دانشگاه و فعالان صنعت دارویی کشور را به خود جلب نماید، به قسمی که نرم افزار اطلاعات دارویی دارویاب هم اکنون بر روی گوشی تلفن همراه یکصد هزار پزشک و داروساز نصب شده است و روزانه بیش از ۸۰ هزار صفحه در صفحات وب و نرم افزار از این سامانه، توسط متخصصین مشاهده می شود. این آمار بطور چشمگیری در حال افزایش است که باعث افتخار و مباهات این مجموعه است.
اخذ تائیدیه دانش بنیان از معاونت فناوری ریاست جمهوری و تبادل اطلاعات ۲۸۰ بیمارستان کشور در این سامانه، باعث همگرایی فرهیخته ترین قشر جامعه گردیده است و ما را بر آن داشته است که با تلاش خواسته های شما بزرگواران را براورده کنیم.

راهنمای استفاده از کد QR

دانلود نرم افزار دارویاب دانشگاه علوم پزشکی ا

م

نرم افزار دارویاب یک نرم افزار جامع در زمینه اطلاعات دارویی میباشد که 12 قلم داروی شیمیایی و گیاهی را در حال حاضر در خود جای داده و برای همه اقشار جامعه بخصوص پزشکان و پرستاران 

بسیار کاربردیست و در لحظه به صورت آفلاین به اطلاعات داروها دسترسی خواهید داشت.

بخش جستجوی نرم افزار هم نسخه پیچ هست و هم شامل اطلاعات دارویی،یعنی با وارد کردن بیماری یا دارو به راحتی میتوانید داروی مناسب برای بیماری خود یا اطلاعات داروی مورد نظر خود را بیابید.

 

‏اطلاعات داروها شامل :

‏✔ موارد مصرف

‏✔ مکانیسم اثر

✔ فارماکوکينتيک

‏✔ موارد منع مصرف

‏✔ هشدار ها

‏✔ عوارض جانبی

‏✔ تداخل دارویی

‏✔ نکات قابل توصیه

‏✔ مقدار مصرف

‏✔ اشکال دارویی

می باشد.

همچنین نرم افزار دارای بخش روزه پزشکی هست که علاقه مندان میتوانند از آن بهره ببرند.

و بخشی هم به اصالت دارو هست که طبق تصاویر راهنما میتوانید از اصالت دارو آگاه شوید.

نرم افزاری که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته، حاصل ١٠ سال تلاش متخصصین علوم دارویی کشور است. برای جمع آوری این اطلاعات، بیش از ٧٠ دکتر داروساز از ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی همکاری نموده اند و بیش از ۱۲۰ هزار پزشک و داروساز به عنوان مرجع اطلاعات دارویی از این اپلیکیشن استفاده می کنند.
گرچه نرم افزار بصورت آفلاین قابل استفاده است ولی با هر بار تماس به اینترنت حجم وسیعی از اطلاعات به آن اضافه می شود و گروه تحقیق و توسعه دارویاب دائما در حال تکمیل اطلاعات آن هستند. سامانه یکپارچه دارویاب در شرکت داروسازی و دانش بنیان اکسیر دانش آسیا طراحی و اجراء شده است و تنها اپلیکیشن دارویی مورد قبول دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و دارای تاییدیه دانش بنیان از معاونت فناوری ریاست جمهوری می باشد.
خواهشمندم پس از نصب، مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام و یا سروش به شماره ذیل ارسال فرمائید:
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

http://www.darooyab.ir

212842784

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *