دارو گیاهی برای عفونت کلیه

خواص دارویی و گیاهی

کلیه وظیفه تصویه خون را برعهده دارد, به علت عفونت باکتریایی که از طریق دستگاه ادراری وارد می‌شود ممکن است دچار عفونت شود، برای درمان عفونت کلیه با دکتر نیم همراه باشید.

اگر عفنونت کلیه درمان نشود می‌تواند سبب از کار افتادن همیشگی کلیه‌های شما شود، عفونت کلیه همچنین به عنوان پیلونفریت شناخته می‌شود.

 زنان (مخصوصاً زنان باردار) بیش از مردان در معرض ابتلا به عفونت کلیه می‌باشند.

عواملی که سبب افزایش خطر ابتلا به عفونت کلیه می‌شوند عبارت‌اند از: مشکل در سیستم ایمنی به علت دیابت، ایدز، عوارض جانبی برخی از درمان‌ها، مشکل سنگ کلیه و یا هر شرایطی که سبب بلوکه شدن جریان خون می‌شود.

برخی از علائم رایج عفونت کلیه عبارت‌اند از: درد در پشت کمر، درد شکمی، حالت تهوع، استفراغ، تب، درد یا سوزش هنگام ادراد و تغییر در رنگ ادرار.

دارو گیاهی برای عفونت کلیه

توجه: برای تشخص و درمان عفونت کلیه به پزشک مراجعه و از روش‌های درمان گیاهی عفونت کلیه به عنوان درمان کمکی استفاده کنید.

 

 

لیست مطالب :

افزایش مصرف مایعات با کاهش علائم به درمان عفونت کلیه شما کمک می‌کند و همچنین سبب افزایش سرعت روند بهبودی شما می‌شود.

افزایش مصرف مایعات سبب دفع باکتری‌ها و هرگونه مواد سمی و زائد از کلیه‌های شما می‌شود.

درد در قسمت پایین شکم، پشت و ناحیه کمک در عفونت کلیوی مشکلی بسیار ایج است، شما می‌توانید برای کاهش درد، آرام کردن ماهیچه‌های شکم خود، کاهش فشار مثانه خود و کاهش التهاب از کپرس آب داغ استفاده کنید.

کرنبری یک روش محبوب برای درمان گیاهی عفونت کلیه و همچنین سنگ کلیه می‌باشد و برای سلامتی کلیه بسیار مفید می‌باشد.

بر اساس مطالعات در سال 29 که توسط محققان دانگشاه مینه سوتا انجما شدن، آب کرنبری برای درمان عفونت کلیه و دستگاه ادراری و پیشگیری از این بیماری‌ها برای زنان جوان و میانه سال مفید است.

توجه: نوشیدن آب کرنبری به مدت طولانی سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود.

ماست حاوی آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک ها است که می‌تواند به درمان عفونت کلیه کمک کند و حتی از تکرار آن جلوگیری کند.

باکتری‌های زنده در ماست مانع پیوستن باکتری‌ها به سلول‌های اپیتلیال دستگاه اداری می‌شود، علاوه بر این ماست سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود.

 

 

ویتامین C با افزایش سیستم ایمنی بدن به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند، همچنین سطح اسیدی کلیه را افزایش می‌دهد بنابراین سبب از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که علل ایجاد عفونت کلیه شده‌اند.

ریشه مارشمالو یک روش محبوب و معروف برای درمان گیاهی عفونت کلیه است زیرا دارای خواص دیورتیک است که باعث افزایش جریان ادرار می‌شود، طوری که سموم و باکتری‌ها سریع از بدن دفع خواهند شد.

علاوه بر این خواص آنتی اکسیدانی ریشه گل ختمی سبب محافظ سلول‌های دستگاه ادراری از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد می‌شود.

توجه: این روش برای زنان باردار و افراد مبتلا به دیابت مناسب نمی‌باشد.

آب جعفری با افزایش جریان ادرار به درمان عفونت کلیه می‌شود.

آب جعفری به عنوان یک تمیز کننده برای کلیه‌ها عمل می‌کند یعنی سبب از بین رفتن هرگونه سموم مضر و میکروب از کلیه‌های شما می‌شود.

سرکه سیب سبب به علت داشتن اسید مالیک دارای خواص ضد باکتری است که می‌تواند به درمان عفونت کلیه کمک کند، علاوه بر این سبب حفظ تعادل PH در بدن و جلوگیری از گسترش عفونت می‌شود.

سیر دارای خواص آنتی بیوتیکی طبیعی است که به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند و علاوه بر این به عنوان یک دیورتیک عمل می‌کند و سبب از بین رفتن مواد سمی و مضر از کلیه‌های شما می‌شود.

سیب دارای خواص ضد التهابی بالا است از این رو می‌تواند سبب کمک به درمان عفونت کلیه شود.

سیب باعث اسیدی شدن ادرار می‌شود که از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند، مصرف منظم این میوه حتی می‌تواند خطر ابتلا به مشکلات کلیوی را کاهش دهد.

برای انتقال نیافتن باکتری‌ها وسایل شخصی خود را جدا کنید

پس از نزدیکی، سریعاً ادرار کنید و آلت تناسلی خود را بشورید تا از گسترش باکتری جلوگیری شود

تا می‌توانید ادرار خود را تخیله کنید تا همیشه مثانه خالی باشد

از غذاهایی که دارای فسفر و پتاسیم زیاد است خودداری کنید

اگر قلیان و سیگار یا هرگونه ماده مخدر می‌کشید ترک کنید

اگر اضافه وزن دارید، بهتر از به فکر کاهش وزن باشید

از شلوارهای تنگ و پلاستیکی خودداری کنید

 

 

نظر

دارو گیاهی برای عفونت کلیه

عفونت ادرار یک بیماری باکتریایی است که زنان دچار آن می شوند گرچه آقایان هم گاهی با این مساله مواجه می شوند. نشریه اینترنتی آرگا قصد دارد در این مطلب به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازد و راه حل های مفیدی را برای حل این مشکل معرفی نمایید.

سیستیت که با عمومی عفونت ادراری شناخته شده است یک بیماری ویروسی و باکتریایی است که در اغلب موارد خانمها را درگیر می کند. زنان به خاطر کوتاهی مجاری ادرارشان زودتر دچار عفونت می شوند و این اتفاق در سن 2 تا 5 سالگی روی می دهد. مردان نیز گاهی اوقات به دلیل رابطه با زنان آلوده دچار این مشکل می شوند. برای برطرف کردن این مسئله خواندن مقاله درمان گیاهی عفونت ادراری ما را از دست ندهید.

عفونت ادراری دلایلی متعدی دارد که از جمله آنها می توانیم به دیابت, ام اس, آسیبهای نخاعی, رابطه جنسی از معقد در آقایان, عدم بهداشت مناسب, استفاده از دوش واژینال, کاهش آب بدن, نگه داشتن ادرار, وراثت, افزایش پروستات و سنگ کلیه را برد. در این مطلب قصد داریم به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازیم اما قبل از آن به معرفی اجمالی علائم عفونت ادراری می پردازیم سپس نحوه درمان عفونت ادراری با گیاهان مختلف را مطرح می نماییم. تا پایان همراه ما باشید.

دارو گیاهی برای عفونت کلیه

امیدوارم موارد فوق در پیشگیری و درمان گیاهی عفونت ادراری مثمر ثمر قرار بگیرد و با استفاده از این راهکارها مشکلات جسمی خود را در رابطه با عفونت ادراری حل نمایید. از تمامی شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی درمان خانگی مجله آرگا از دیگر اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه درمان های خانگی انواع بیماری ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا



چه عواملی به زیبایی پوست شما صدمه می زنند


تجربه یک تور خوب، هم تفریح، هم خرید با تور استانبول آژانس مسافرتی زیما سفر پارس



جشنواره های پاییزی چین





کرم نرم کننده دست و صورت جوجوبا مای


نشانی شما منتشر نخواهد شد.





1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *