داروهای گیاهی برای لاغری بدن

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

گیاهان و در واقع دمنوش های تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن میشود

 

داروهای گیاهی برای لاغری بدن

انواع دمنوش های لاغری

دمنوش برای لاغری و کاهش چربی دور شکم

آرزوی خیلی از افراد این است که چاق نشود و اگر قرار است چاق بشوند چربی به طور یکسان در بدنشان توزیع شود. اما همیشه این آرزو محقق نمی شود و چربی ها در ناحیه ی شکم و پهلوها تلنبار می شوند.تجمع چربی در ناحیه ی شکم علاوه بر نازیبایی به سلامتی نیز آسیب می زند. بنابراین لازم است که چاقی شکمی کنترل شود چون احتمال بروز بیماری ها و مشکلات قلبی و همچنین بیماری های دیگر را بالا می برد. چربی های این قسمت با کمک رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی مانند ایروبیک و برخی مکمل های طبیعی مانند دمنوش لاغری که قرار است در این مطلب با آن ها آشنا شوید قابل کنترل است. با ما باشید تا ابتدا با دلایل اصلی تجمع چربی دور شکم و سپس طرز تهیه انواع دمنوش های لاغری و مصرف این نوع از دمنوش برای لاغری آشنا شوید.

چرا چربی های اضافه دور شکم جمع می شوند؟به عقیده ی متخصصان آمریکایی چربی های شکمی باعث کاهش تراکم مواد معدنی استخوان ها شده و خطر بروز پوکی استخوان را افزایش می دهند. همه ی ما زمانی که متوجه می شویم شکممان بزرگ تر از حد معمول شده است قبل از هر چیزی نگران تناسب و زیبایی انداممان می شویم و اینکه لباس هایمان تنگ شده اند. در حالی که این مسئله جدی تر از این حرف هاست. چربی انباشته شده در ناحیه ی شکم حتی باعث بروز میگرن و سردرد می شود. دلایل متعددی نیز برای چاقی شکم وجود دارد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:عدم تحرک بدنی مناسببی تحرکی، خانه نشینی و پشت میز نشینی بدترین دشمن سلامت و عامل اصلی تجمع چربی در شکم و سموم در بدن محسوب می شود. عادتی که شما را چاق و بیمار می کند.تغذیه ی ناسبمصرف فست فود، غذاهای چرب و ناسالم، آبنبات ها، کیک و شیرینیجات، نوشابه های گازدار و مصرف افراطی کربوهیدرات ها باعث تجمع چربی دور شکمی خواهد شد.هورمون هااختلال در هورمون ها باعث بروز مشکلات متابولیکی و چاقی به خصوص چاقی شکمی می شود.ژنتیکژنتیک عامل حدود 5 درصد بروز چاقی دور شکمی است. نتایج پژوهشی که در Institut Sanford Burnham آمریکا انجام شده است، نشان می دهد ویژگی های فیزیکی اعضای خانواده روی هم تأثیر دارد و تجمع چربی در نواحی خاص بدن را مشخص می کند. یعنی اگر مادر یا پدر و حتی عمه های شما دچار چاقی شکمی باشند احتمال اینکه شما نیز دچار چنین مشکلی شوید زیاد است. بنابراین باید تا حد امکان حواستان به عادت های غذایی تان باشد و از بی تحرکی و پرخوری دوری کنید.استرساسترس روی غدد فوق کلیوی تأثیر می گذارد و آن ها را وادار به ترشح هورمون های مختلفی مانند آدرنالین و کورتیزول می کند. وجود کورتیزول در خون نیز باعث تجمع چربی در بدن می شود. این روند را لیپوژنز (تولید چربی) می گویند.

تأثیر گیاهان دارویی و دمنوش برای لاغری شکمگیاهان و در واقع دمنوش لاغری تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن، تحریک متابولیسم یا سوخت ساز بدن، افزایش حجم ادرار و دفع آن و بهبود گوارش می شوند. این دمنوش های لاغری سرشار از اسید اسکوربیک است که یک آنتی اکسیدان قوی برای دفع چربی ها، سلول ها و بافت های مرده و آسیب دیده محسوب می شوند. زمانی که این سلول های مرده از بین می رود سلول های جدید جای آن ها را گرفته و به این ترتیب استحکام عضلانی بالا می رود. دمنوش های گیاهی میزان قند خون و حالت مقاومت سلول های بدن به انسولین را کاهش می دهند. اگر به دنبال روشی برای کنترل و کاهش استرس خود می گردید می توانید به این دمنوش های گیاهی لاغری اعتماد کنید. دمنوش لاغری تجمع چربی ها و التهاب در بافت های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می دهند.

بهترین چای ها و دمنوش های کاهنده ی چربی شکمیقبل از هر چیز بگوییم که مصرف این دمنوش لاغری به تنهایی قادر به لاغر کردن شما نخواهند شد. به طور کلی هیچ ماده ی غذایی و نوشیدنی معجزه گری برای رسیدن به تناسب اندام وجود ندارد. لاغر شدن به اراده ی شما و کسب عادت های روزانه ی مناسب بستگی دارد. بهتر است بره ی غذایی تان را اصلاح کنید، مواد متنوعی وارد بره ی غذایی خود کرده و از چربی های مفید استفاده کنید. یادتان باشد که برای داشتن شکمی صاف باید ورزش منظمی داشته باشید. علاوه بر این دستورات حتماً این نوشیدنی ها را به بره ی روزانه تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به هدف لاغری تان باشند.

گیاه چای ترش برای کاهش چربی شکمیگل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت محسوب می شوند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند. شما می توانید چای ترش را از عطاری ها تهیه کنید.

 چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت است

 مواد لازمگل چای ترش : 1 گرمآب : 1 لیوان معادل 2 میلی لیترروش تهیه دمنوش لاغری چای ترش:آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید 1 دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید. این روند را به مدت 1 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.دمنوش برگ بو و دارچینمواد لازمچوب دارچین :1 تکه 3 گرمیبرگ بو  : 2 برگآب : 1 لیوان (2 میلی لیتر)روش تهیه دمنوش لاغری برگ بو و دارچین:آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 2 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 1 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 1 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

 

دمنوش برگ بو و دارچین برای از بین بردن چربی شکم مفید است

 

دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترشمواد لازممریم گلی تازه یا خشک : 15 گرمآب : 1 لیترآب لیموترش: 1 عددعسل  :1 قاشق غذاخوریروش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش:مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 2 دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می توانید این درمان را تا 5 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. 

 دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش یک دمنوش مناسب لاغری می باشد

  

منبع:tebyan.net

 


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اضافه کردن گیاهان و ادویه‌جات به غذاها، به طرق مختلفی موجب بهبود غذای شما می‌شود. نخست، عطر و طعم و پیچیدگی بیشتری به غذا می‌دهد که تنها با استفاده از ادویه‌جات طبیعی امکان‌پذیر است، و دوم، فواید سلامتی بسیاری را به غذا اضافه می‌کند، زیرا گیاهان و ادویه‌جات، حاوی آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و خواص درمانی منحصر به فردی هستند. در این میان، گیاهان و ادویه‌های خاصی وجود دارند که از طریق کمک به کاهش وزن، واقعا به شما کمک می‌کنند تا وزن خود را در حد مطلوبی نگاه دارید. پس اگر می‌خواهید چند کیلو وزن کم کنید، در زمانِ اضافه کردن ادویه‌های زیر به غذای‌تان، سخاوتمند باشید.داروهای گیاهی برای لاغری بدن

جینسنگ به دلیل توانایی افزایش سطح انرژی و سریع کردن سوخت‌و‌ساز بدن، ارزش زیادی دارد. جینسنگ چینی (panax ginseng) را به طور ویژه، با مزیت‌های کاهش وزن ارتباط داده‌اند و در مطالعه‌ای نشان داده شد که مصرف عصاره‌ی جینسنگ چینی در موش‌های چاق و مبتلا به دیابت، موجب بهبود حساسیت به انسولین در آنها شده و علاوه بر آن باعث کاهش مقدار قابل توجهی از وزن آنها پس از ۱۲ روز شد.

کپسایسین، ترکیبی است که خاصیت گرما را به فلفل می‌دهد و می‌تواند با کاهش مصرف کالری، کاهش بافت چربی و کاهش میزان چربی خون، با چاقی مقابله کند و همچنین با تحریک تغییر پروتئین‌های مفید در بدن، از تجمع چربی در بدن جلوگیری کند. بخشی از این مزیت‌ها به دلیل پتانسیل حرارتی کپسایسین است که ماده‌ای مولد حرارت است و می‌تواند به طور موقت و زمانی که بدن، سوخت‌هایی مانند چربی را می‌سوزاند، تولید حرارت در بدن را افزایش دهد و تاثیرات مفیدی بر سوخت‌و‌ساز و ذخیره‌سازی چربی بر بدن بگذارد. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرفِ مواد مولد حرارت، می‌تواند سوخت‌و‌ساز بدن را تا ۵ درصد افزایش داده، و چربی‌سوزی را تا ۱۶ درصد افزایش دهد. این مواد حتی می‌توانند به خنثی کردنِ کاهش سرعت سوخت‌و‌ساز در بدن، که اغلب در طول کاهش وزن رخ می‌دهد، کمک کنند.

این ادویه به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و همچنین مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد، که آن را به چاشنی ایده‌آلی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دیابت یا پیش‌دیابت مبتلا هستند. در تحقیقات مشخص شده است که دارچین، به طور قابل توجهی میزان قند خون، تری‌گلیسیریدها، LDL یا کلسترول بد و میزان کلی کلسترول را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش می‌دهد، موجب افزایش سوخت‌و‌ساز گلوکز تا حدود ۲۰ برابر می‌شود و توانایی شما در تنظیم قند خون را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

فلفل سیاه دارای ماده‌ای به پیپرین است که موجب طعم تند آن شده و مانع از تشکیل سلول‌های چربی جدید می‌شود. در تحقیقات مشخص شده است که وقتی فلفل سیاه با کپسایسین و سایر مواد استفاده شود، موجب سوختن مقداری کالری در بدن می‌شود که برابر با کالری سوزانده شده پس از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است. از سوی دیگر، فلفل سیاه موجب افزایش دسترسیِ زیستی (سرعت ورود مواد به دستگاه گردش خون و بافت‌ها) برای تقریبا تمام مواد غذایی دیگر، مانند گیاهان و سایر ترکیبات می‌شود. بنابراین مصرفِ فلفل سیاه، همراه با تقریبا تمام غذاها، به سلامت بدن کمک می‌کند.

تمام بخش‌های قاصدک قابل خوردن و پر از مواد مغذی است. از آنجا که قاصدک به کاهش سرعت هضم غذا کمک می‌کند، موجب می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و به وزنی سالم برسید. قاصدک دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و حاوی ترکیبات کریستالیِ تلخی با تاراکساسین (Taraxacin) و تاراسرین (Taracerin)، به همراهِ اینولین (inulin) و لِوولین (levulin) است که به نظر می‌رسد دلیلِ برخی از خواص درمانی قاصدک وجود همین ترکیبات باشد. قاصدک سرشار از فیبرهای خوراکی است و علاوه بر آن، حاوی بتاکاروتن، ویتامین K1، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و به عادی‌سازی سطح قند خون و کلسترول و همچنین به پاک‌سازی کبد مشهور است.

گیاه خردل، به خانواده‌ی کلم‌ها در سبزیجات تعلق دارد (به عنوان مثال، همراه با کلم بروکلی، کلم و کلم بروکسل). مشخص شده است که دانه‌ی خردل، موجب افزایش سوخت‌و‌ساز به میزان ۲۵ درصد می‌شود، یعنی با مصرف آن، کالری را به شکل موثرتری می‌سوزانید. در واقع، مصرف روزانه‌ی فقط ۳.۵ قاشق چای‌خوری دانه‌ی خردل، به شما کمک می‌کند تا در هر ساعت، ۴۵ کالری بسوزانید.

اگر طرفدار کاری باشید، احتمالا زردچوبه را نیز دوست دارید، زیرا این ادویه‌ی زردِ مایل به نارنجی، پایه و اساس بسیاری از غذاهای کاری را تشکیل می‌دهد. کورکومین، از ترکیبات فعال موجود در زردچوبه است که بیش از همه مورد مطالعه قرار گرفته است و از طریق سرکوب کردن رگ‌های خونیِ مورد نیاز برای تشکیل بافت چربی، تشکیل آن را در بدن کاهش می‌دهد، بنابراین می‌تواند در کاهش چربی و کاهش وزن نقش داشته باشد.

کورکومین برای درمان و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مرتبط با چاقی نیز مفید است، زیرا برهم‌کنش‌های کورکومین با تعدادی از مسیرهای کلیدیِ انتقال سیگنال در بدن، مقاومت به انسولین، ازدیاد قند خون، بالا رفتن چربی خون و سایر علائم التهابی مرتبط با چاقی و اختلالات سوخت‌و‌ساز را بهبود می‌دهد.

زنجبیل ادویه‌ی گرم دیگری است که دارای خواص ضدالتهابی بوده و به دلیل کمک به تسکین و آرامش مجرای روده‌ای (مجرای شامل روده‌ی کوچک و روده‌ی بزرگ) شناخته شده است. تحقیقات نشان داده است زنجبیل دارای خواص گرمازایی است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و در صورت مصرف، اشتها را مهار می‌کند و این مسئله «نقش بالقوه‌ی زنجبیل در کنترل وزن» را نشان می‌دهد.

هل، ادویه‌ای معطر با طعم تند و شیرین است و یکی دیگر از گیاهان دارویی گرمازا است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و توانایی بدن برای سوزاندن چربی را افزایش می‌دهد. هل گیاهی محبوب است و در طب سنتی آیورودا (Ayurveda) نیز از آن استفاده شده است. آیورودا سیستم جامعی از پزشکی باستانی و درمان‌های طبیعی در هند است.

زیره برای هضم غذا و تولید انرژی مفید است و می‌تواند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کنترل قند خون را بهبود ببخشد. این ادویه سابقه‌ی طولانی از استفاده‌ی دارویی داشته و مشخص شده است که موجب تقویت حافظه می‌شود و از مزایای ضداسترس قوی برخوردار است.

مزایای ادویه‌ها بسیار از آن است که تصورش را بکنید. گیاهان دارویی و ادویه‌ها، از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌ها در میان مواد غذایی به شمار می‌روند و در بسیاری از موارد، میزان آنتی‌اکسیدان موجود در آنها، بیش از سایر منابع مشهورِ آنتی‌اکسیدان است. برای نمونه، فنول موجود در ادویه‌هایی مانند میخک و دارچین، به ترتیب، ۳۰ درصد و ۱۸ درصد از وزن خشک آنها را تشکیل می‌دهد. این مقدار را با میزان فنول موجود در زغال‌اخته‌ی آبی (بلوبِری) مقایسه کنید؛ با وجود اینکه در مورد قابلیت‌های آنتی‌اکسیدانی زغال‌اخته‌ی آبی، بسیار صحبت می‌شود، ولی فقط ۵ درصد از وزن خشک آن را فنول تشکیل می‌دهد.

مثال دیگر، پونه‌ی کوهی است که فعالیت آنتی‌اکسیدانیِ آن، ۴۲ برابر از سیب درختی، ۳۰ برابر از سیب‌زمینی، ۱۲ برابر از پرتغال و ۴ برابر از زغال‌اخته‌ی آبی است. مقدار آنتی‌اکسیدان موجود در یک قاشق غذاخوری پونه‌ی کوهی تازه، برابر با یک سیب درختی متوسط است.

در حالی که هر یک از ادویه‌ها مجموعه‌ی منحصر به فردی از فواید سلامتی را دارند، در مطالعه‌ای که در مجله‌ی غذاهای دارویی (Journal of Medicinal Foods) منتشر شده، رابطه‌ی مستقیمی میان محتوای فنول آنتی‌اکسیدانی و توانایی ادویه‌ها در مهار کردن گلایکیشن (قندی شدن) و شکل‌گیری محصولات نهایی گلایکیشن پیشرفته‌ی سمی، یافت شده که نشان می‌دهد این ادویه‌ها قدرت زیادی در جلوگیری از بیماری‌های قلبی و پیری زودرس دارند. بر اساس این مطالعه، ۱۰ گیاه دارویی و ادویه‌ی زیر، از این نظر بیشترین قدرت را دارند:

همیشه ادویه‌های ارگانیکِ دارای گواهی‌های سلامت را خریداری کنید، زیرا ادویه‌های معمول، تحت تابش اشعه قرار می‌گیرند که موجب تشکیل فرآورده‌های جانبی رادیولیتیکِ (مواد شیمیاییِ حاصل از اشعه) مضری مانند فرمالدئید (formaldehyde) می‌شود. در مورد بیشترِ مردم، برای دستیابی به کاهش وزن قابل توجه، صرفا اضافه کردن ادویه به وعده‌های غذایی کافی نیست، ولی این ادویه‌ها بدون شک می‌توانند به شما کمک کنند تا به وزن مورد نظر خود برسید. اگر در تصمیم خود برای کاهش وزن جدی هستید، به بره‌ی جامع‌تری نیاز دارید که شامل موارد زیر است:

 

برگرفته از: articles.mercola.com

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

داروهای گیاهی برای لاغری بدن

. ممنون . چه خوب که شما ترجمه کردن و دوست دارید . من هم دوست دارم خیلی زیاد اما ..

خوشحالم که مطالب سایت براتون مفید بوده و از اظهار لطفتون بسیار سپاسگزارم. امیدوارم همیشه و بتونید کارهایی که دوست دارید رو دنبال کنید.

سلام مطلبتون خیلی خیلی فوق العادست من خیلی استفاده میکنم از این مطالب . من برای لاغری خودم از قرص لاغری — استفاده میکنم خوب جواب گرفتم از این قرص خواستم به شما عزیزان هم توصیه کنم .

چطور بازدهی تبلیغات بنری را بالا ببریم؟


معرفی کتاب شغلی که زندگی‌ست

برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟

معنی نوستالژی؛ دلایل و راه‌های غلبه بر آن

۸ اشتباه رایج در هدف گذاری که شما را از موفقیت دور می‌کند

پردرآمدترین ورزشکاران جهان را بشناسید


گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

بهترین فیلم های ۲۰۱۸‌ تا الان که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

در این مطلب بهترین رژیم و بی دردسر در کمتر از سه چهار هفته، آنهم با کمک داروهای گیاهی سالم را به شما آموزش می دهیم.

این رژیم برای آقایان و بانوان یکسان هست فقط باید سعی کنید زمان بندی را رعایت کنید و پشت گوش نیندازید. این رژیم با کمک چندین منبع معتبر جمع آوری شده است و یکی از بهترین رژیم های لاغری با کمک گیاهان سالم است.

شما خیلی راحت می توانید بجای خریدن زیره، دم کردن آن و گرفتن عصاره اش، یک شیشه عرق زیره را تهیه کنید. عرقیات گیاهی یکی از بهترین راه های رژیم لاغری استاندارد و راحت هستند. گنجاندن عرق گیاهی زیره و عرق شوید به همراه آب در بره غذایی و میان وعده های غذایی، می تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی ها کافی است مقداری از این عرق های گیاهی را با همان مقدار آب ترکیب کرده و خنک میل کنید.

سرکه سیب: یکی از بهترین عرقیجاتی که می توانید برای لاغری مصرف کنید، سرکه سیب است. مخلوطی از یک لیوان آب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش سوخت وساز کالری ها می دانند. حتما به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد، از سرکه انگور یا سرکه سیب استفاده کنید.

عرق زیره: عرق زیره در کاهش وزن و لاغری مفید است، چربی سوز می باشد و باعث رفع اشتهای کاذب و از بین بردن چربی های زیر پوستی می شود.داروهای گیاهی برای لاغری بدن

عرق کاسنی: بهترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.

حتما بخوانید: ۱۲ نکته مهم جهت کاهش وزن اصولی در کمتر از ۱۲ هفته! (جدیدترین تحقیقات)

احتمالا شما هم بعد از هر وعده غذایی یا بصورت روزانه چای می نوشید. سعی کنید بجای چای قرمز، چای هایی را جایگزین کنید که هم برای سلامتی و هم لاغری شما مفیدند. درمانگران طب طبیعی معتقدند افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند باید در کنار رعایت دستورهای متخصص شان از انواع چای های گیاهی مانند چای گزنه یا چای سبز استفاده کنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی سوزی آنها از خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی آنها نیز بهره مند شوند.

نوشیدن این چای ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می تواند تاثیر موثر و مفیدی در کاهش وزن و برطرف کردن بدخلقی داشته باشد.

برخی دمنوش ها هم برای لاغری بسیار مفید هستند و می توانید حتی خودتان آنها را در خانه تهیه کنید. بهترین دمنوش هایی که به شما پیشنهاد می کنیم:

دمنوش دارچین: پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزید، آب را بجوشانید و داخل لیوان روی دارچین‌ها بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است. نوش جان! این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

دمنوش گل محمدی: گلبرگ‌ها و آب را داخل قوری بریزید (طوری که آب روی گل‌ها را بپوشاند) و قوری را روی شعله‌ی گاز قرار بدهید. درب قوری را بگذارید و منتظر شوید تا جوش بیاید. پس از آنکه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جوشید، دمنوش را از صافی رد کنید. این دمنوش لاغری را نهایتا تا ۶ روز می‌توانید در یخچال نگه‌دارید. هر روز نصف تا یک فنجان از این دمنوش را می‌توانید با معده‌ی خالی میل کنید.

دمنوش جینسینگ:  برای هر یک لیوان آب، تقریبا ۱ قاشق چای‌خوری ریشه‌ی خردشده‌ی جنسینگ در لیوان یا فنجان‌تان بریزید. آب را بجوشانید و به آن اضافه کنید. بعد از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه، می‌توانید دمنوش‌تان را صاف کنید و در صورت تمایل با افزودن با عسل یا لیمو، ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

۴-ادویه- همیشه در غذا

ادویه مختلف یکی از راه های ساده برای لاغر کردن شما هستند. بجای ریختن ادویه کاری یا زردچوبه های تصنعی، از ادویه های زیر برای لاغری استفاده کنید:

دارچین: این ادویه به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و همچنین مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد، که آن را به چاشنی ایده‌آلی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دیابت یا پیش‌دیابت مبتلا هستند.

فلفل قرمز و سیاه: غذاهای خودرا کمی تندتر درست کنید و به غذای تند عادت کنید. مصرف فلفل قرمز و سیاه و بخصوص فلفل قرمز موجب سوختن مقداری کالری در بدن می‌شود که برابر با کالری سوزانده شده پس از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است.

زنجبیل: زنجبیل دارای خواص گرمازایی است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و در صورت مصرف، اشتها را مهار می‌کند و این مسئله «نقش بالقوه‌ی زنجبیل در کنترل وزن» را نشان می‌دهد.

هل: هل، ادویه‌ای معطر با طعم تند و شیرین است و یکی دیگر از گیاهان دارویی گرمازا است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و توانایی بدن برای سوزاندن چربی را افزایش می‌دهد.

زیره: زیره برای هضم غذا و تولید انرژی مفید است و می‌تواند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کنترل قند خون را بهبود ببخشد.

خام گیاه خواری معمولا رژیم سخت تری است ولی اگر بدنبال لاغری و وزن کم کردن زیاد هستید، این رژیم توصیه می شود:

باز هم هرگونه سوال یا پیشنهادی در باره رژیم های گیاهی لاغری دارید، در بخش نظرات با هنر فردی مطرح کنید.


Current [email protected] *


Leave this field empty

افرادی که به دنبال لاغری شکم و تناسب اندام هستند باید علاوه بربره ورزشی منظم، رژیم غذایی مناسب داشته باشند. گیاهان دارویی و ادویه ها از جمله مواد غذایی هستند که به چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن کمک فراوانی می کنند و روند لاغری را سرعت می بخشند به همین دلیل ضروری است که آن ها را در بره غذاییتان جای دهید. در این مطلببهترین گیاهان دارویی برای لاغری شکم را به شما معرفی می کنیم.

ادویه‌دار کردن آب لیمو برای لاغری شکم

علاوه بر نوشیدن آب لیمو به همراه آب گرم در اول صبح، شما می‌توانید بعد از اضافه کردن دیگر مواد چربی سوز مانند پودر فلفل سیاه، عسل و زیره، مجدداً در ساعت دیگری از روز آن را بنوشید. اگر شما این معجون را دو بار در روز نیز بنوشید هیچ ضرری ندارد!زردچوبه

بر اساس یک مطالعه که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، گیاه دارویی زردچوبه ممکن است به چربی سوزی بدن شما کمک کند. ماده کورکومین که به عنوان ماده فعال گیاه دارویی زردچوبه شناخته می‌شود، باعث می‌شود که فرد نسبت به زمانی که زردچوبه به غذا اضافه نشده باشد، چربی بیشتری بسوزاند. زردچوبه به عنوان یک ادویه گرم شناخته می‌شود؛ زیرا باعث افزایش دمای بدن می‌شود که به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود.دارچین

فواید دارچین برای لاغری اجتناب‌ناپذیر است. نشان داده شده است که گیاه دارویی دارچین می‌تواند قند خون را متعادل کند و باعث کاهش اشتهای فرد شده و فرد را برای مدت بیشتری سیر نگه دارد. گرچه ممکن است در حال حاضر از دارچین در فرنی و یا غذاهای دیگر استفاده می‌کنید، می‌توانید مصرف روزانه خود را با مخلوط کردن گیاه دارویی دارچین با پنیر، ماست ساده و یا دم کردن آن همراه چای افزایش دهید. همچنین می‌توانید دارچین را در انواع ترشیجات، در تهیه کباب‌ها و خورش‌ها به کار ببرید.فلفل قرمزداروهای گیاهی برای لاغری بدن

گیاه دارویی فلفل قرمز یک ادویه بسیار گرم محسوب می‌شود. این بدان معنی است که گیاه دارویی فلفل قرمز نیز همانند زردچوبه، باعث افزایش دمای بدن و در نتیجه افزایش سوخت‌وساز آن خواهد شد. در واقع اضافه کردن گیاه دارویی فلفل قرمز به غذاها، باعث می‌شود که شما بتوانید در هر وعده غذایی تا ۱۰۰ کالری بسوزانید. شما می‌توانید فلفل قرمز را به سیب‌زمینی، انواع آجیل، سوپ، سس گوجه‌فرنگی خانگی، خورش‌ها و دیگر غذاها اضافه کنید.زیره سبز

گیاه دارویی زیره سبز ادویه‌ای است که در مقیاس کم نیز باعث لاغری شکم خواهد شد. فقط یک قاشق چای‌خوری از آن را به هر وعده غذایی خود اضافه کنید تا به شما کمک کند، سه برابر چربی بدنتان را بسوزانید. این یک خبر بسیار خوب است؛ به‌خصوص آنکه اضافه کردن زیره سبز به انواعی از غذاها به بهبود طعم آن نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید از زیره سبز در سوپ‌ها، خورش‌ها، سس گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و دیگر غذاها استفاده کنید.زنجبیل

گیاه دارویی زنجبیل نیز مانند دارچین به کنترل قند خون کمک می‌کند. به این معنا که باعث جلوگیری از افزایش میزان گلوکز پس از خوردن مواد غذایی حاوی کربوهیدرات یا قند می‌شود. زنجبیل، همچنین دارای خواص چربی سوزی و گرمازایی می‌باشد. همانند زردچوبه و فلفل قرمز می‌توانید زنجبیل تازه را به سیب‌زمینی، ماهی، انواع سالادها یا چای اضافه کنید و از طعم و خواص آن لذت ببرید. همچنین می توانید از دتاکس بی نظیر لیمو ،عسل و زنجبیل و خواص آن برای لاغری شکم و پاکسازی بدن بهره‌مند شوید.سیر

گیاه دارویی سیر ممکن است باعث بوی بد دهان شما شود؛ اما در عوض می‌تواند به سوختن چربی در بدن شما کمک کند. در یک مطالعه نشان داده شد که موش‌هایی که در رژیم غذایی خود از سیر استفاده می‌کردند پس از ۷ هفته نسبت به موش‌هایی که از آن استفاده نمی‌کردند، وزن بیشتری از دست دادند. گرچه این نتایج هنوز در انسان ثابت نشده است، اما مسلماً هیچ زیانی هم نخواهند داشت. به علاوه اینکه اگر این گیاه تند و خوشمزه باعث لاغری شکم شما هم نشود، باعث بهبود طعم غذای شما خواهد شد. لازم به ذکر است که گیاه دارویی سیر مملو از مواد مغذی است و که فواید بسیاری برای سلامتی دارند.فلفل سیاه

گیاه دارویی فلفل سیاه نیز مانند زنجبیل، دارای خواص چربی سوزی بسیاری است. همچنین دیده شده است که گیاه دارویی فلفل سیاه باعث توقف شکل‌گیری سلول‌های چربی جدید می‌باشد؛ بنابراین می‌تواند در نهایت از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث لاغری شکم شما شود. سعی کنید فلفل سیاه را تقریباً به همه غذاهایی که می‌خورید، اضافه کنید. حتی در غذاهای سنتی شیرین مانند ماست، پنیر و بلغور جو دوسر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.هل

گیاه دارویی هل، یکی دیگر از گیاهان دارویی گرمازا می‌باشد. به این معنی که می‌توانند باعث افزایش دمای بدن و همچنین افزایش متابولیسم فرد شود. در هندوستان از هل به همراه جوز هندی، دارچین، میخک و زنجبیل ترکیبی بی‌نظیر ایجاد می‌کنند که در تهیه غذاها و یا چای از آن استفاده می‌شود. شما همچنین می‌توانید از هل در پخت انواع کباب‌ها و برخی خورش‌ها استفاده کنید.قاصدک

درحالی‌که بسیاری از باغبانان قاصدک‌ها را تحت عنوان علف‌های هرز می‌دانند، این گیاه در میان انواع آشپزها به عنوان یک گیاه مغذی و خوش‌طعم محسوب می‌شود. این گیاه دارای مزایایی برای کاهش وزن و لاغری شکم نیز می‌باشد. همچنین می‌تواند باعث کاهش نفخ شکم شود. به علاوه آنکه این گیاه دارویی قاصدک باعث افزایش جذب ویتامین‌های E, A و C و مواد معدنی مانند آهن و پتاسیم می‌شود.ادویه کاری

برگ‌های گیاه دارویی کاری دارای اثر چربی سوزی فوق‌العاده می‌باشد. این گیاه که در تولید ادویه کاری به کار می‌رود، دارای اثر ضد التهاب و آنتی اکسیدان می‌باشد. ادویه کاری در تنظیم قند خون نیز نقش دارد. آن‌ها همچنین عملکرد معده و روده کوچک را بهبود می‌بخشند. مهم‌ترین نقش آن‌ها این است که به استروژن که یک هورمون تولیدکننده چربی می‌باشد، کمک می‌کند. می‌توانید برگ‌های تازه کاری را به سالادها و دیگر غذاها اضافه کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً آن‌ها را بجوید و یا همراه با چای از دم‌کرده آن‌ها استفاده کنید. نباید در مصرف این برگ‌ها زیاده‌روی کنید، زیرا دارای اثر ملین می‌باشد.نعناع

گیاه دارویی نعناع علاوه بر اثرات آرام‌بخش، به نظر می‌رسد که در لاغری شکم نقش داشته باشد. گیاه دارویی نعناع این نقش خود را از طریق آزاد کردن مقدار بیشتری صفرا از کیسه صفرا انجام می‌دهد. همان‌طور که میدانید صفرا باعث هضم چربی در بدن شما می‌شود. همچنین اثرات آرام‌بخش گیاه دارویی نعناع نیز می‌تواند از پرخوری عصبی جلوگیری کند.چای سبز

گیاه دارویی چای سبز، متابولیسم را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. همچنین علاوه بر تحریک سوختن چربی‌های بدن، دمای بدن شما را افزایش می‌دهد. ترکیب موجود در چای سبز به اپیکاتچین گالات باعث تحریک چربی سوزی می‌شود. نتایج یک تحقیق نشان داد که به نظر می‌رسد چای سبز ژن‌هایی که باعث کاهش وزن شما می‌شوند را فعال می‌کند. همچنین از تشکیل سلول‌های چربی جدید جلوگیری می‌کند و به این طریق، تأثیر خود را بر لاغری شکم و کاهش چربی بدن می‌گذارد. البته تاثیر چای سفید در لاغری و همچنین چای سیاه نیز تا حدودی ثابت شده است.

منبع:بهداشت نیوز

1394 | کلیه حقوق برای «اتاق خبر» محفوظ می باشد.
طراحی و تولید : عصر پایش اطلاعات

کبد چرب بیماری خاموش است

بدانید

چربی سوزی آسان شکم وپهلو

داروهای گیاهی برای لاغری بدن

بدانید

بدانید

دبابت را جدی بگیرید

بدانید

کبد چرب بیماری خاموش است

بدانید

چربی سوزی آسان شکم وپهلو

بدانید

بدانید

دبابت را جدی بگیرید

بدانید

کبد چرب بیماری خاموش است

بدانید

چربی سوزی آسان شکم وپهلو

بدانید

بدانید

دبابت را جدی بگیرید

بدانید

کبد چرب بیماری خاموش است

بدانید

چربی سوزی آسان شکم وپهلو

بدانید

داروهای گیاهی برای لاغری بدن

بدانید

دبابت را جدی بگیرید

بدانید

گیاهان دارویی برای لاغری مبحث مهمی است که امروز میخواهم در مورد آن و فواید بی نظیر آنها درلاغری و تناسب اندام ( پک تناسب اندام نیوشا ) بنویسم که در دنیای امروز همه ما رو شگفت زده کرده. گیاه گروه بزرگی است که موجودات زنده مانند انواع درختان، سرخس ها و گیاهان خزه ای را شامل می شود.

موجودات عالی که به چرخه حیات کمک میکنند و در کشاورزی تاثیرات فراوانی دارند. به عبارت دیگر هرچیزی که غذای خود را از مواد خام غیر عالی و نور خورشید تولید می کند گیاه دارد یا به عبارتی، از آن برای داروهای لاغری مجاز استفاده می شود.

گیاهان ممکن است بر اساس رشد فصلی و یا بر اساس چگونگی کاربردشان طبقه بندی شوند. گیاهان غذایی شامل میوه ها، سبزیجات، گیاهان دارویی برای لاغری  (و انواع گیاهان دارویی دیگر) و ادویه ها می باشند. در این مقاله سعی ما بر آن است که شما را با انواع گیاهان دارویی برای لاغری و خواص و تاثیرات آنها بر لاغری و تناسب اندام ( پک تناسب اندام نیوشا ) آشنا کنیم.

گیاهان دارویی را به ۴ روش تازه، خشک شده، فرآوری شده با حرارت و بدست آوردن از طریق مواد موثر صنعتی می توان استفاده نمود. همه افراد دوست دارند که اندام زیبایی داشته باشند، البته چاقی نه تنها باعث زشت بودن و تناسب بودن اندام شما می شود بلکه باعث ابتلا به انواع بیماری ها می شود.

استفاده از گیاهان دارویی برای لاغری و یا دمنوش های گیاهی در لاغری نسبت به داروهای شیمیایی مزیت های زیادی دارد که نه تنها عواقبی ندارد بلکه خاصیت آرامش بخشی نیز دارد زیرا افرادی که رژیم دارند معمولا بی حوصله و بد اخلاق می شوند که داروهای گیاهی باعث می شود اعصابشان آرام تر باشد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر تا این لحظه از روش های مختلفی برای لاغر شدن و متناسب کردن اندام خود استفاده کرده اید بعد از این از داروی گیاهی لاغری قوی که به صورت دمنوش است، استفاده کرده و نتیجه آن را ببینید.

فقط در نظر داشته باشید که استفاده از دمنوش ها (دمنوش لاغری نیوشا ) و داروهای گیاهی به تنهایی نمی تواند تاثیر گذار باشد.

بلکه اگر فردی اراده محکمی داشته باشد با یک رژیم ساده غذایی به همراه گیاهان دارویی می تواند هم به چاقی و اضافه وزن خود و هم به بیماری هایی مانند فشار خون،بیماری های قلبی، چربی خون و بیماری های دیگر ناشی از چاقی غلبه کند. درست است که گیاهان دارویی می توانند اشتها را کاهش دهند اما در نظر داشته باشید که بعضی از گیاهان دارای عوارض جانبی هستند و باید در مصرف آنها احتیاط نمود.به هرحال مصرف گیاهان به لحاظ دارویی نسبت به داروهای شیمیایی مطمئن تر می باشد.

لازم به ذکر است که برای لاغری و تناسب اندام حتما از داروهای لاغری مجاز استفاده کنید.

گیاهان دارویی باعث سوخته شدن چربی ها و در نتیجه باعث سرکوب اشتها شده و به ذهن این پیام را می دهد که معده پر است.

  گیاهان دارویی برای لاغری که برای بدن مفید هستند

گزنه گیاهی است که هوس های غذایی را از بین می برد گزنه گیاهی است که دمنوش آن به دلیل دارا بودن کلسیم،منیزیم، ویتامین C و  E باعث غذا رسانی عمقی به سلول ها می شود که اشتها را کاهش می دهد و هوس غذایی را از بین می برد که خود میتواند، یک داروی گیاهی لاغری قوی محسوب شود. گرنه سرشار از مواد مغذی مانند آهن، سیلیکا، و پتاسیم است که برای دردهای عضلانی و شکستگی های استخوانی مفید می باشد. شیرین بیان باعث کاهش میل به شیرینی می شود این گیاه میل به خوردن شیرینی را از بین می برد و به دلیل اینکه کالری ندارد با خیال راحت می توانید از این داروی و بدون عوارض استفاده نمایید!

آلوورا هنگامی که به صورت خوراکی مصرف شود باعث افزایش تحرکات روده ای می شود و به عنوان یک پاک کننده داخلی عمل می کند و باعث می شود که جذب چربی ها کاهش یابد.

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان می باشدکه در سوزاندن چربی های بدن اثرات فوق العاده ای دارد.در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده ای به پلی فنول حرارت داخلی بدن را افزایش داده که به این ترتیب سوخت انرژی موجود در سلول های چربی نیز افزایش می یابد. اگر قصد دارید در رژیم خود برای افزایش سوخت و سازبدنتان چای سبز را اضافه کنید توجه داشته باشید که مصرف ۳یا۴ لیوان چای سبز در طول روز می تواند به شما کمک کند.

زیرا نوشیدن چای سبز بیش از اندازه در طول روز نه تنها باعث تحریک پذیری پایانه های عصبی می شود بلکه بدن با اختلال دفع آب مواجه می شود.

به همین دلیل باید همانطور که در نوشیدن چای معمولی مواردی را رعایت نمایید، در نوشیدن چای سبز نیز زیاده روی نکنید. فراموش نکنید چای سبز یکی از مهم ترین گیاهان دارویی برای لاغری محسوب می شود.

رازیانه احساس گرسنگی را کاهش می دهد.

رازیانه متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث می شود روند چربی سوزی در بدن افزایش یابد. همچنین رازیانه خون را تصفیه میکند و تراکم چربی های اضافه در کبد را کاهش میدهد و به عبارت بهتر خود داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو محسوب می شود.

با وجود خواص بی نظیر دمنوش رازیانه مصرف این نوشیدنی برای خانم های باردار و نوزادان توصیه نمیشود و بهتر است که از مصرف آن خودداری کنند.

علاوه بر مصرف دمنوش های گیاهی که ما مهمترین آنها را به شما معرفی کردیم عوامل دیگری نیز در کاهش وزن موثر می باشد.

ضمن اینکه برای لاغری و تناسب اندام بهتر و تسریع در این امر باید از گیاهان دارویی برای لاغری استفاده کنید عوامل طبیعی وجود دارند که بهتر از برای نتیجه بهتر به آنها نیز توجه کنیم. قبل از وعده غذایی یک بشقاب سالاد به همراه آبلیمو میل کنید و بعد از غذا ماست یا میوه بخورید. در وعده های غذایی خود غلات را به هیچ عنوان حذف نکنید زیرا سوخت اصلی اعضای بدن هستند که باعث ایجاد حس سیری می شوند اما استفاده بیش از اندازه نیز باعث چاقی می شود.

بهترین زمان نوشیدن آب قبل از غذا می باشد زیرا معده را پر میکند و باعث می شود غذای کمتری میل کنید در نتیجه باعث لاغری می شود. برای اینکه لاغر شوید تنها غذا نخوردن کافی نیست. بهتر است که در کنار رژیم خود ورزش کنید.تند پیاده روی کردن و دویدن آرام ورزش هایی هستند که در کاهش وزن به شما کمک می کنند. بهتر است که هرروز خودتان را وزن نکنید زیرا باعث می شود انگیزه شما کم شود. اگر جز افرادی هستید که غذای داخل بشقابتان را تا انتها میل می کنید بهتر است که از بشقاب کوچک تر استفاده کنید. در اینصورت غذای خود را کامل میل کرده اید و هم غذای کمتری استفاده کرده اید.

سیب زمینی سرخ شده، غذاهای چرب و فست فود را دور بریزید و به جای آن میوه و سبزیجات بخورید. آب میوه با وجود اینکه ویتامین بالایی دارد، دارای کالری زیادی می باشد که چاق کننده است.

به دلیل وجود فیبرهای غذایی موجود در میوه نمیتوان آب میوه را جایگزین آن کرد. استرس باعث چاقی می شود چون طی فرآیندی برای متعادل کردن آدرنالینی که از استرس ترشح شده است هورمون کورتیزول که تحریک کننده اشتهاست ترشح میشود و باعث پرخوری میگردد.

سیب از فیبر سرشار است ولی بسیار کم کالری می باشد و برای کسانی که رژیم لاغری دارند بسیار مفید است. این میوه خود از داروهای لاغری مجاز می باشد که قبلا صحبتش را کردیم.

فیبر موجود در گلابی به شما احساس سیری می دهد و در عین حال پتاسیم موجود در آن کلسترول خون را پایین می آورد و به سلامت قلب نیز کمک می کند.

این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان است که با سلول های چربی مبارزه می کند.

کیوی به دلیل مزه ترش و شیرین آن میوه ای لذیذ است که اکثر افراد آن را دوست دارند. این میوه سرشار از فیبرهای حل شونده و غیر حل شونده می باشد. دانه های سیاه موجود در کیوی فیبر غیر حل شونده است که به هضم غذا کمک میکند و فیبر حل شونده کیوی باعث احساس سیری می شود

گریپ فروت با چربی ها مبارزه میکند و خوردن آن قبل از غذا باعث کاهش وزن می شود. اگر میخواهید در تابستان لاغر شوید همراه با صبحانه نصف گریپ فروت را میل کنید زیرا متابولیسم بدنتان را بالا می برد.

با خواندن مقاله گیاهان دارویی برای لاغری، توصیه ما به شما این است که با رعایت این موارد و خوردن میوه ها و سبزیجات و هم چنین به جهت تسریع فرآیند لاغری در کم تر از ۸۰ روز از دمنوش لاغری نیوشا استفاده کنید که در فروشگاه ما با بهترین کیفیت موجود می باشد.

شما می توانید همین حالا خرید کنید. لازم به ذکر است در پایین صفحه لینک شبکه های اجتماعی جهت مشاوره رایگان برای شما درج شده است.

سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند.

عبارت “شما چیزی هستید که می خورید اندکی درست است. حقیقت نهایی آن چیزی است که شما هضم می کنید بنابراین، آیا آنزیم های گوارشی برای هضم بهتر و جذب مواد مغذی ضروری هستند؟ به نظر شگفت انگیز می رسد، البته تا زمانی که نحوه عملکرد دستگاه گوارش، کمتر شناخته شده بود. طبق یک مطالعه که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است، امروزه میزان بروز بیماری ها افزایش یافته که به دلیل کمبود آنزیم های گوارشی مرتبط با مواد مغذی هستند.  در این مقاله

سندروم بینایی کامپیوتر چیست؟ در این مورد چه می دانید؟ حس بینایی در واقع یک موهبت است. اما ما این هدیه را نادیده می گیریم و هر روز چشمان خود را در معرض فشار و استرس زیادی قرار می دهیم. ما در پایان هر روز کاری و گذراندن  8-9 ساعت در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ، در زمان برگشت به خانه نیز شروع به بازی در تلفن های همراه خود می کنیم و پس از آن نیز شروع بروز رسانی رسانه های اجتماعی

مکمل تائورین چیست؟ در مورد این مکمل غذایی و ورزشی چه می دانید؟ آیا استفاده از مکمل تائورین  الزامی و ضروری است؟ تائورین یک آمینو اسید است که در بدن شما یافت می ‌شود. وجود آن در فرآیند های متابولیکی، حیاتی است و برخلاف اکثر آمینو اسیدها، تائورین برای ساخت پروتئین ‌ها استفاده نمی ‌شود و نقش کاملا متفاوتی دارد. اگر می خواهید در مورد عملکرد این مکمل غذایی و نحوه مصرف آن بدانید این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام را مطالعه

داروهای گیاهی برای لاغری بدن

بهترین تکنیک و راهکار برای مراقبت از پوست و مو پس از بارداری و زایمان چیست؟ بیایید با خبر‌های خوب شروع کنیم. تغییراتی که پس از زایمان در پوست

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *